Pagina 24 van 73 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 576 t/m 600 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #576
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Gelukkig, loos alarm... vandaag is het weer zoals vanouds... pfff...

    Samya Madels 2.jpg

    ... en als je goed kijkt zie je dat mijn iubi er vandaag ook is... of was ik nou haar iubi .. ?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (19 augustus 2014)

  3. #577
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.577
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Gelukkig, loos alarm... vandaag is het weer zoals vanouds... pfff...

    Samya Madels 2.jpg

    ... en als je goed kijkt zie je dat mijn iubi er vandaag ook is... of was ik nou haar iubi .. ?
    Het is onze iubi. Hetzelfde als "ons bier".
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (19 augustus 2014),licky luke (19 augustus 2014)

  5. #578
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Berichten over iubi's, iubita's en iubitullen verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/...Iubita-Iubitul

  6. #579
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag Samya voor de 3de keer dit jaar bezocht. Ik was eerder van 11u30 tot 17u45 in LR geweest, maar had die club verlaten omdat de sfeer en de line-up me er waren tegengevallen.

    Over mijn bezoek aan Samya ga ik kort moeten zijn, ik heb immers van 19u tot 20u en van 21u tot 5u (!) met Bulgaarse Hannah (ex-Nadia HP) op kamer gezeten.

    Wat kan ik toch vertellen over mijn bezoek: reeds bij mijn aankomst om 18u30 heerste er een gezellige drukte in de bar en waren er heel veel mooie vrouwen aanwezig. Tussen 21u en 5u ben ik enkele keren drank gaan halen in de bar en er was telkens veel volk aanwezig. De aanwezigen leken zich uitstekend te amuseren.

    Ik heb eergisteren 1 keer gegeten in Samya: net als tijdens mijn vorige bezoeken is het eten (buffetvorm) me uitstekend bevallen.

    De verbouwingen in Samya zijn nog steeds volop bezig (zonder dat dit storend is): het dakterras was eergisteren onbereikbaar en de binnentrap was ‘gestript’ tot op de betonnen ondergrond.

    Samya is (toch zeker ’s avonds) een bruisende club met een heel goede line-up. Bij een volgend bezoek ga ik toch maar weer proberen iets minder lang op kamer te zitten en iets meer van de sfeer te proeven/genieten. Dat volgend bezoek zal ongetwijfeld niet lang op zich laten wachten. Samya: tot snel!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (31 augustus 2014),licky luke (31 augustus 2014),Wijze grijze (31 augustus 2014)

  8. #580
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.577
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht

    Over mijn bezoek aan Samya ga ik kort moeten zijn, ik heb immers van 19u tot 20u en van 21u tot 5u (!) met Bulgaarse Hannah (ex-Nadia HP) op kamer gezeten.
    Dat zou ik nou nooit doen en de andere fans maar wachten.

    8710479320104.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  9. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (31 augustus 2014)

  10. #581
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Dat zou ik nou nooit doen en de andere fans maar wachten.

    8710479320104.jpg
    Mja. Ik heb zelf een paar keer voorgesteld om andere mannen of vrouwen bij ons op de kamer uit te nodigen en de kamergang zo een beetje spannender te maken, maar dat zag Hannah niet zitten. En ik kreeg de pannekoekensessie voor een vriendenprijsje, dus wie was ik om hard te protesteren
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  11. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 augustus 2014)

  12. #582
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Bij een volgend bezoek ga ik toch maar weer proberen iets minder lang op kamer te zitten en iets meer van de sfeer te proeven/genieten.
    LMAO.jpg

    (Laughing My Ass Off)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  13. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 augustus 2014),Eddy_V (31 augustus 2014),KanariePiet (31 augustus 2014)

  14. #583
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Sorry KP, maar dat die verbouwingen niet storend waren is onzin: de meeste kamers op de eerste verdieping waren buiten gebruik, waardoor de wachttijden de hele avond boven een uur lagen. De hele avond heel gezellig met Aribaba rondgehangen, maar geen van ons heeft nog een kamer gemaakt. Sfeer was inderdaad wel leuk, maar het nieuwe podiumpje wordt toch een stuk minder gebruikt dan de bar vroeger. Als je echt 5 uur op de kamer hebt gelegen, vind ik het een schande dat ze jullie er niet halverwege vanaf geflikkerd hebben en weer lekker achteraan in de rij hebben laten aansluiten.

  15. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (31 augustus 2014),licky luke (31 augustus 2014)

  16. #584
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Als je echt 5 uur op de kamer hebt gelegen, vind ik het een schande dat ze jullie er niet halverwege vanaf geflikkerd hebben en weer lekker achteraan in de rij hebben laten aansluiten.
    Ik ben 8(!)u met Hannah op een kamer geweest Waarvoor dan bij deze mijn excuses. Het was mij niet opgevallen dat er eergisteren zo een acuut kamertekort was. 'Men' is inderdaad wel meermaals komen kijken of onze kamer nog bezet was. Dat had misschien een belletje moeten doen rinkelen...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  17. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 augustus 2014),licky luke (31 augustus 2014)

  18. #585
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ik ben 8(!)u met Hannah op een kamer geweest Waarvoor dan bij deze mijn excuses. Het was mij niet opgevallen dat er eergisteren zo een acuut kamertekort was. 'Men' is inderdaad wel meermaals komen kijken of onze kamer nog bezet was. Dat had misschien een belletje moeten doen rinkelen...
    Lijkt me toch iets dat van de club af zou moeten komen, je kunt niet verwachten dat ijsberen dit zelf in de gaten hebben. Zo hebben ze op parties in Lulo de regel dat je maximaal 30 minuten op de kamer mag. Ze hebben er daar namelijk maar 7. Als je als club weet dat het zo gaat lopen, kun je daar zelf iets aan doen (bv door max 2 uur te zeggen te gen de dames); al veel over gediscuseerd in het LR draadje.

    Bij vertrek werd hier overigens excuses over gegeven en werd gezegd dat het een dag later verholpen zou zijn. Met 36 kamers in gebruik moeten de wachttijden toch ingeperkt kunnen worden.

  19. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (31 augustus 2014),licky luke (31 augustus 2014)

  20. #586
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ik ben 8(!)u met Hannah op een kamer geweest Waarvoor dan bij deze mijn excuses. Het was mij niet opgevallen dat er eergisteren zo een acuut kamertekort was. 'Men' is inderdaad wel meermaals komen kijken of onze kamer nog bezet was. Dat had misschien een belletje moeten doen rinkelen...
    Ongelofelijk dat er nog mannen zijn die dan zaniken over de Dauerbuchung die Knaktuut in HP voorheen altijd met Michelle maakte...

    In dit geval zeg ik niet "Get a room!" maar beter nog: "Get a hotel!"...

    Ach ja, als het maar lekker is...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (31 augustus 2014),Sjeufke (31 augustus 2014)

  22. #587
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Gewoon bij langer dan een uur verplicht naar de Kino Kunnen anderen misschien nog wat van leren...

  23. Onderstaande 4 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 augustus 2014),KanariePiet (31 augustus 2014),licky luke (31 augustus 2014),Sjeufke (31 augustus 2014)

  24. #588
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Samya, een dinsdag in augustus
    Happy birthday, Andrea!


    Gisterenavond nog eens Samya bezocht, want mijn ex-Panthera favoriet had om middernacht verjaardag.

    Omdat ze oorspronkelijk op haar verjaardag zelf niet zou werken had ik dus maar het plan gevat om haar op zijn minst bij het begin van haar verjaardag te gaan feliciteren. In Panthera deed ze altijd wel wat extra's voor me als we op kamer gingen en ook de keren dat ik haar in Samya heb gezien was het altijd weer een uiterst prettig weerzien. Dus waarom voor deze keer niet eens haar verrassen en wat extra's voor haar doen?

    Aangezien de meeste mensen op een dinsdag overdag werken (niet allemaal om het geld te verdienen dat ze in clubs uitgeven, maar toch) en ik tegen het einde van de middag nog wat beslommeringen had, kon ik pas later dan gepland richting Samya afreizen en kwam ik daar pas tegen 21:15 uur aan. Op zich nog niet zo'n probleem, want Samya sluit niet om 01:00 uur of zo, dus genoeg tijd om me te vermaken, maar met de gedachten dat woensdag weer zo'n dag als dinsdag zou worden (werken dus) wilde ik het toch ook weer niet te laat maken.

    Eenmaal binnen bij de vriendelijke theke aangegeven dat ik al bekend was, mijn pincode opgegeven voor de spaarkaart (6x betalen = 1x gratis binnen) en de
    kleedkamers opgezocht. De trappen waren geheel ontdaan van welke vloerbedekking er ook al weer ooit had gelegen dus de renovatie/verbouwing is weer zichtbaar opgepakt. Later hoorde ik dat ze de komende weken alle kamers gaan doen en daarna ook nog de kino. Schijnbaar komen er ook 1 of 2 kamers met jacuzzi... ik ben benieuwd...

    Binnen gekomen in de bar was het voor mijn ervaring wat rustig, er werd (nog) niet gedanst maar ja het was dan ook een dinsdag en geen vrijdag of zaterdag.
    Eerst eens een pilsje pakken en kijken of er nog wat te snacken viel. Meteen ook even scannen of de dame waarvoor ik kwam aanwezig was maar die zag ik zo
    snel niet. Ik werd wel hongerig aangekeken door de overige dames, waarvan ik het aantal (in de bar) toch al gauw op een dertig schatte.

    Allereerst even een kort intermezzo over de dame waarvoor ik kwam, degenen die mij kennen weten dat dat Andrea is uit Haus Panthera. In Samya werkt ze onder de naam ... eeehh... ja, kijk, daar gaat het nou om. Op de website staat ze onder de naam Andar, maar dat ie een typefout geweest en, zo kreeg ik gisteren te horen, niet meer te corrigeren (?). Ik meende eerder van haar gehoord te hebben dat de juiste naam Andra moest zijn, dus dat is makkelijk te onthouden. Gisteren hoorde ik weer dat het eigenlijk Anda moest zijn, dus ik begin te twijfelen aan mijn geheugen (dat kan gebeuren, maar eigenlijk ben ik daar nog niet oud genoeg voor). Ik heb dus wijselijk besloten (en ook tegen haar gezegd) dat ik het gewoon bij Andrea hou... en dat vond ze ook prima. Als ik het dus
    over Andrea heb bedoel ik daar ook meteen Andar, Andra en Anda mee, om het maar even duidelijk te maken...


    Afijn, ik nam wat te snacken in het restaurant en ik had mijn eerste hap nog niet binnen of wie komt er door de schuifdeur... juist, Andrea! Ze had me bij
    binnenkomst in de bar schijnbaar gespot en gaf later aan dat ze al wist dat ik zou komen (hoe dom kan ik ook zijn om mijn komst op het forum te zetten en te
    denken dat ik haar dan kon verrassen...). Ze kwam gezellig bij me zitten na een lieve begroeting en vond het zo te zien wel spannend dat ik speciaal voor
    haar naar Samya was gekomen. Ze nam zelf ook wat fruit dat ze zoals altijd met me deelde en we kletsten er vrolijk op los. "Weet je wie ook hier
    is?", vroeg ze me op gegeven moment. Nou had ik wel een idee (eerder door haar zelf ingegeven) en ja hoor, daar kwam Corina (ex-Panthera) ook het restaurant binnen. Of dit een uitje was i.v.m. de verjaardag van Andrea of een tweede poging tot overstap naar Samya is mij niet duidelijk geworden, maar dat maakte ook niet zo veel uit. Corina kwam er gezellig bij zitten en kletste en at een beetje mee. Op een gegeven moment grapte Andrea dat we later een trio zouden doen, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen. Was ook maar een grapje, zei ze daarna. Echt?

    Omdat het in het restaurant toch wel fris begon te worden stelde Andrea voor om binnen in de bar te gaan zitten met zijn drietjes. Andrea op mijn schoot (wie haar kent weet wel hoe ze dat doet en waar haar handjes naar afdwalen...) en Corina tegenover ons. Tegen 22:30 uur was ik inmiddels voldoende opgewarmd en heb ik Andrea een sleutel laten halen, waarbij we terecht kwamen op een grote kamer op de eerste verdieping. Weer zo'n bewijs dat het een erg lieve en speelse (lees: ondeugende) dame is: ik moest nog even gebruik maken van de exquise sanitaire voorzieningen aldaar en toen ik terug kwam twijfelde ik even aan het kamernummer waar ik moest zijn. Het zijn er maar drie maar goed, je wil toch ook niet in de verkeerde kamer binnen lopen.. of misschien toch? Afijn, on topic blijven... Ik greep de deurklink van kamer 2 (de middelste als ik het goed heb) en ja, die was open. Ik zat meteen goed, althans dat dacht ik... maar nee, die kamer was helemaal donker (en dus onbezet)... Vreemd, dan maar kamer 3 proberen. Die zat dicht. Toen begon er al iets te dagen... Ik weer terug naar deur nummer twee (het leek wel een quiz), die weer open gedaan en even geprobeerd in het duister te turen... waarop ik een zacht maar zeer herkenbaar gegiechel ontwaarde... dat meteen overging in luid gelach... ja hoor, dat is nou Andrea...

    Op de kamer (met de lichten aan doch wel weer wat gedimd) werd het als vanouds weer een gezellige en tevens behoorlijk hete boel en na een uurtje stoeien kwam ik wederom zeer tevreden met mijn Samya-vriendinnetje van de kamer af. Lekker samen douchen (na te hebben afgerekend), ieder zijn/haar bedrijfskleding weer aangetrokken en op naar de bar voor een drankje. Nog samen wat danspasjes geprobeerd, Corina (die er nog steeds zat) ook erbij betrokken, en langzaamaan werd het kort voor twaalf uur middernacht...

    Nou was er sowieso nog een andere dame jarig om middernacht dus ondanks dat Andrea haar verjaardag niet openbaar had gemaakt hadden we wel de juiste muziek (Stevie Wonder) op het juiste moment. En terwijl de andere dame door haar collega's gefeliciteerd werd feliciteerde ik Andrea stiekem in ons hoekje, gevolgd door Corina die uiteraard ook op de hoogte was. Daarna vroeg ik Andrea waar ze haar kadootjes in ontvangst wilde nemen, bij de lockers of hier. Ze vond het geen probleem om die hier in de bar te krijgen en dus ging ik mijn presentjes halen om die met nog wat zoentjes aan haar te overhandigen. Uiteraard viel dit aan wat andere dames op waarop men al snel door had dat Andrea ook jarig was en er de nodige dames onze kant uit kwamen om haar alsnog van harte te feliciteren. Ik mocht de nodige goedkeurende blikken in ontvangst nemen vanwege het feit dat ik speciaal voor haar naar Samya gekomen was en ook nog eens kadootjes had meegenomen (waaronder pralines die uiteraard snel de ronde deden en in de gulzige mondjes van de aanwezige dames verdwenen)...

    Nadien nog wat rondgehangen totdat Andrea en Corina "eventjes" weg trokken, als ik het goed gezien heb naar een oudere gast waarmee ze volgens mij daarna naar een kamer zijn gegaan, ik vermoed als trio... Toen me dat te lang ging duren heb ik, met de wetenschap dat ik de dag erna (eigenlijk diezelfde dag) al vroeg op moest, de tent verlaten en heb ik per sms afscheid genomen van de jarige iubi, waarbij ik even later nog bedankjes en een heel lief "Welterusten" terug mocht ontvangen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 september 2014),Again and Again ( 1 september 2014),Iubi ( 6 september 2014),palimo ( 1 september 2014),Wijze grijze ( 1 september 2014)

  26. #589
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Mogelijk nuttige info: in de inkomhal van Samya staat een ATM. Indien je er geld af haalt, verschijnt er geen verwijzing naar Samya op je bankafschrift. Het enige dat verwijst naar een geldafhaling in Duitsland is: "BANKHAUS AUGU 06606261 DE".
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  27. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 september 2014),de duisburg spesjalist ( 1 september 2014)

  28. #590
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Bezoek Samya op 29 augustus 2014

    Met de datum heb ik het er op aan laten komen, de vrijkaart voor Samya is nog enkele dagen geldig, en ik was er nog nooit geweest. Het moest dan dit weekend maar eens gebeuren, via booking.com hotel “Falderhof” geboekt in de Falderstrasse (vlak aan de Rijn), te Koln Rodenkirchen.
    Het hotel ligt 2,3 kilometer van Samya dus ik dacht daar loop ik zo naar toe.
    Maar niet iedere doorlopende weg in Duitsland is maar zo over te steken, dus via enkele omweggetjes toch aldaar beland. Het hotel is zeer zeker aan te bevelen, luxe ambiance met korting geboekt voor 59,00 euro.

    De vrijkaart werd zonder wedervraag geaccepteerd. In de entree kon je al zien dat er wat aan de hand was in Samya, er wordt op dit moment namelijk driftig verbouwd en ze zijn met de laatste loodjes bezig. Enigszins rommelig ja, storend eigenlijk nauwelijks, behalve wat later bleek dat de kamers op de bovenverdieping niet beschikbaar waren, en er dus constant behoorlijke wachttijden waren.

    Er werd niet voorgesteld mij even rond te leiden, nu hoeft dat van mij ook niet, dus maar op verkenning uitgegaan. Uiteindelijk wel mijn weg gevonden natuurlijk. Dat was ook niet zo moeilijk want ik vond uiteindelijk Samya, zeg maar aan de kleine kant. Dat het niet zo groot is maakt het wel extra gezellig. In het midden van de grote centrale ruimte staat nu een verlicht podium met niet te vergeten 2 danspalen in het midden. Het podium zou een belangrijke plaats innemen de rest van de avond bleek later.

    Mij even naar het restaurant begeven waar veel mensen zich op hielden. Eet zelf nooit veel in een FKK, ik weet niet eens meer wat ik heb gegeten, maar het smaakte heel goed.
    De reden dat ik ook niet meer weet wat ik heb gegeten is dat ik een bekende “IJsbeer” Met de initialen “VJ” tegenkwam, en hij bij mij kwam tafelen. Doordat wij veel “voer” voor gesprek hadden was mijn concentratie op het “voer” wat ik heb gegeten werd minimaal.

    Er liepen veel mooie meiden rond, zonder meer. Gedurende de gehele avond leek het er veel op dat de meeste meiden een lekker avondje uit waren in een “Nightclub”. Voor mijn gevoel gingen er wel mensen naar de kamer, maar veel dames stonden ook veel vrijblijvend de boel te vermaken met seksische dansjes, heupwiegende of kantelende heupbewegingen zeer vermakelijk allemaal.

    De uren slopen zo snel voorbij en met regelmatige inname van “gerstennat” werd het allemaal steeds lolliger en joliger.
    Bierhalend aan de bar werd ik telkenmale in mijn tepel geknepen door een donkere dame uit Ghana, en verder waren er natuurlijk zo nog wat schermutselingen met de dames, maar ik kwam niet echt tot zaken, totdat ik vlakbij mij een hele mooie meid zag die mij wel in het vizier had, met knipoogjes en scheve bekjes probeerde ze mijn aandacht te trekken.
    Ze bleek uit Libanon (naam vergeten) te komen, maar was wel ingezetene van Duitsland.

    Samen hadden we bedacht een sleutel te gaan bemachtigen, ik moest haar vooral nemen want haar service was echt heel goed. Zover is het echter niet gekomen, want aangekomen bij de receptie bleek dat er een uurt wachttijd was. Dat leek mij niet zo wat, ze stelde nog voor het dan maar in de Kino te doen. Daar had ik geen trek in. Enkele uren later zag ik haar weer bij de receptie en volgde hetzelfde ritueel, ze ging weer om een sleutel vragen, en weer waren de kamers binnen het halfuur/uur niet vrij.

    Terug in de centrale ruimte zag ik ijsberenmaat "VJ" opzichtig enthousiast doen, want een van zijn grote favorieten nog laat binnen komen vallen namelijk “Nicky”.
    Inderdaad een erg mooie, ook wel erg slanke meid, die ook wel heel erg populair bleek.

    Ondanks dat ik niet heb gekamerd heb ik een ontzettende leuke avond gehad, veel gelachen, en de meiden waren echt uitbundig aan het dansen en gek doen. Zo’n avond beleven met een stuk of 50 te gekke lekkere meiden, die niet schroomden, dansend, en heupwiegend en wippend het beste van zich te laten zien, een beleving op zich is. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
    Voor de zaterdagavond met dit optimale sfeertje is Samya echt een hele grote aanrader.

  29. Onderstaande 10 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 september 2014),Again and Again ( 1 september 2014),Bluebear ( 1 september 2014),dbd67 ( 1 september 2014),Iubi ( 6 september 2014),jacky pakutra ( 1 september 2014),KanariePiet ( 1 september 2014),licky luke ( 1 september 2014),terminator ( 3 september 2014),vrije jongen ( 1 september 2014)

  30. #591
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aribaba Bekijk bericht
    Bezoek Samya op 29 augustus 2014

    ... via booking.com hotel “Falderhof” geboekt in de Falderstrasse (vlak aan de Rijn), te Koln Rodenkirchen.
    Het hotel ligt 2,3 kilometer van Samya dus ik dacht daar loop ik zo naar toe.
    Maar niet iedere doorlopende weg in Duitsland is maar zo over te steken, dus via enkele omweggetjes toch aldaar beland. Het hotel is zeer zeker aan te bevelen, luxe ambiance met korting geboekt voor 59,00 euro.
    Misschien een tip voor een volgende keer:

    Godorfer Mühle, eenvoudig maar doeltreffend om 's nachts als een blok in slaap te vallen...

    Adres: Godorfer Haupstraße 61
    Köln, 50997, Duitsland
    Telefoon: +49 (0) 2236 490 9540
    E-mail: godorfer-muehle@web.de

    Prijs voor een eenpersoonskamer: € 37,00
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 september 2014 om 20:45
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. #592
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Misschien een tip voor een volgende keer:

    Godorfer Mühle, eenvoudig maar doeltreffend om 's nachts als een blok in slaap te vallen...

    Adres: Godorfer Haupstraße 61
    Köln, 50997, Duitsland
    Telefoon: +49 (0) 2236 490 9540
    E-mail: godorfer-muehle@web.de

    Prijs voor een eenpersoonskamer: € 37,00
    Wel kans dat er nogal tamelijk laat muziek gespeeld wordt op de parking
    Parking is ook maar bizar, laatste keer dat ik er was, waren er 10 kleine niet-duitse opzichtertjes, maar 2d later was me ros nog onaangeroerd.

    Overigens inderdaad goede uitvalsbasis, indertijd toevallig ontdekt door het eerste beste hotel op de gps te volgen.
    Hebben nu ook een website: http://www.hotel-godorfermuehle.com/index.html
    Pain is weakness leaving the brain !

  32. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 september 2014)

  33. #593
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Aardig plekje, net als 100m verderop het Haus Godorf. Beiden ook goed met de Ubahn te bereiken, al gaat deze 's nachts maar 1 keer per uur door naar Godorf (de andere trein stopt in Surth). Eigenlijk kun je in het weekend makkelijk gewoon in Keulen blijven, want je hebt de hele nacht 2 keer per uur een trein terug. Zelf in dit keer in een hotelletje bij de Neumarkt verbleven: 27E met ontbijt en op de dag zelf via booking geboekt.

  34. #594
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Vrijdagje in Samya

    Afgelopen vrijdag was ik door mechanische omstandigheden weer eens op het ov aangewezen. Dat was alweer een tijdje terug… tering zeg, wat duurt dat lang zonder ICE. Uiteindelijk met een paar tussenstops en een wandelingetje in Venlo, in het pittoreske Keulen beland. Eventjes kort bij het hotel ingecheckt en de Ubahn naar de club gepakt… waar ik rond een uurtje of 4 mijn knisperende bruine briefje inleverde; en ik was gewoon ’s ochtends vertrokken.

    In Samya mis je die middaguurtjes echter niet, dus vrolijk de kaalgestripte betonnen trap af (trappenhuis en eerste verdieping werden bewerkt). Spulletjes in de locker gepropt en met een koffie buiten gaan zitten. De line up was al alleraardigst – beter dan een paar weken eerder – en voor iemand die er niet zo vaak komt, is het toch al een aardig lijstje met geteste poppetjes. Terwijl ik aan de koffie lurkte zaten een viertal meisjes elkaars haar te vlechten, waaronder de bijzonder leuke Candy en een slanke, donkerharige vriendin van haar. Net een schoolplein.

    Eenmaal binnen probeerden een aantal meisjes iets te versieren, waaronder die slanke vriendin… waarvan ik dus echt de naam vergeten ben, in ieder geval een veelvoorkomende naam. Aan de ene kant kun je al zien aankomen dat het niets wordt, maar aan de andere kant deed ze alles “goed”. Beetje flirten van een afstandje, leuk praatje, geen haast, grappen, knuffelen… en ook tongzoenen was geen probleem (mits je een beetje beschaafd blijft). Na een verfrissende douche van mij en een minder verfrissende sigaret voor haar, dus maar naar een kamertje.

    Laten we haar “Candy’s vriendin” noemen, lang donker haar, 1.65 of zo, hardbody in maatje 32, mooie kleine a cupjes, leuk koppie met mooie lach (in de zon zie je bij het gebit wat nicotineverkleuring, maar binnen eigenlijk niet). Dat ik haar nog voor het bed wat vastpakte was het vreemdste dat ze ooit had meegemaakt, maar ze kon er wel mee lachen. En zo was het met de rest van de kamer eigenlijk ook: alles dat van een simpele raamsessie afweek was raar, maar niet perse slecht. Je kunt niet zeggen dat ze niet tongzoende, maar een oudschrijver zou zeggen “zo van lalala”; matigjes dus. Vingeren en pussysliden niet mogelijk, maar ze ging wel een keertje wat met haar been en buik over mijn piemol: toll. Pijpen best ok, maar niks speciaals… en na een tijdje maar een rubbertje er omheen. Er werd een mooi softijsje aan glijmiddel aangebracht en daarna moest het in missionaris. Een tijdje geneukt voor we naar “hondjes op de zij” gingen. Dat zag er nog wel geil uit, om dat kleine kontje te zien en dan mijn piemel die haar poes in en uitging; ik dacht er nog even aan om door de flutschi heen naar een orgasme neuken… maar gezien hoe dit “knuffelseksstandje” nogal anders uit aan het pakken was, liet ik het er maar bij zitten. We zaten toch al op 25 minuten. De rest van de avond nog veel vriendelijke lachjes en een uurtje of 10 later zou ze nog een tijdje met haar kont in mijn gezicht staan schudden op het podium. Best gezellig meisje, maar kennelijk heeft niemand haar nog duidelijk gemaakt wat goede service is.

    Heel lang bleef ik hierna niet in de bar, want na een tijdje kwam Lorena (ex Evelyn uit PHG) zich aanbieden. Ook best een leuk meisje, en al snel hadden we het over het al dan niet zoenen en tongzoenen. Goed weer naar de kamer, waar ze me pas haar PHG naam vertelde; zucht daar herinnerde ik me slechte reviews van. Voor de rest lang zwart haar, 1.57 groot, maatje 35 voor de schoentjes en voor de kleertjes kan het niet meer dan 32 zijn. Eerlijk is eerlijk: tongzoenen was diep en nat… problematisch voor mij was dat accentloze Duits en vooral ook dat ze als een soort van “commentary track” de sessie begeleide, met hoe ze toch had gezegd dat ze goed zou zoenen… dat ze dat liever deed dan pijpen (het was geen of-of he schat) en ga zo maar door. Maar goed: zoenen dus best goed, pijpen ok, geen vingers, geen echte pussyslides, neuken in cowgirl best goed en close… maar langzaamaan wat minder voorkomend met de tongzoenen, en uiteindelijk in missionaris toch nog een goede zoen gekregen die me het rubbertje deed vullen. Best ok zo, maar ook niet om regelmatig te herhalen.

    Het werd zo langzaamaan etenstijd, waarbij ik tegen ijsbeer Aribaba opliep. Een tijd over het hoerenlopen geluld en langzaamaan werd het tijd voor een paar biertjes en wat sfeer. Ik heb het wel eens sfeervoller gezien – en het nieuwe podium wordt toch wat minder gebruikt dan de bar vroeger – maar dat betekent niet veel in Samya: nog steeds de best party in FKK land. En gedurende de avond heb je dus altijd wel ergens groepjes meisjes die dansen en krijg je regelmatig tieten tegen je aan gedrukt, of wordt je op een andere manier ingevorderd voor een dansje (die bij mij altijd eindigen in een groepje Roemeentjes die omvallen van het lachen). Gewoon hartstikke leuk dus… en ook aardig om te zien dat ik niet de enige ben die dat vind, want mijn landgenoot had het ook wel naar zijn zin.

    Zoals gezegd was de line up heel aardig - al was mooie Candy de hele tijd aan een kerel vast plakt en ook de poolse hoek was afwezig - en liep er genoeg kamerbaars rond. Om een uurtje of half 10 zag ik van een afstandje een geil blondje binnenkomen… en al snel een bekende tattoo, ahh Nieky is weer terug. Waarschijnlijk net weer in het land, want er werd wat afgeknuffeld. Altijd een kameroptie, maar ze was onkarakteristiek weinig aan het dansen en tijdens een paar non verbale contact momentjes had ze al een paar keer aangegeven dat ze moe was (hoofd op haar handjes leggen); leuk voor die kerel die naast haar op de sleutel stond te wachten. Desalniettemin lekker verongelijkt toen ik haar rond een uurtje of vier gedag zei.

    Dus allergezeligst en veel om naar te kijken, maar van kameren zou het niet meer komen (ook niet bij mijn Hollandse- en enkele Duitse collega’s). Doordat enkele kamers buiten commissie waren, was het de hele avond wachten geblazen. Daarnaast ben ik vooralsnog helemaal niet in staat in te schatten welke meiden in Samya nu goed zijn op de kamer. Meermaals moeten horen dat een meisje wel heel leuk overkwam, om mijn gesprekpartner daarna te moeten vertellen dat het op de kamer e vorige keer niks was. Dus dan maar bier en meisjes kijken. Zo tegen de officiële sluitingstijd begon het wat rustiger te worden (al kwamen er ook wat nieuwe mensen binnen) en een uurtje later dronken we ons laatste biertje en schuivelden langzaam richting de hotelletjes.

    Zoals meestal een leuke avond, zonder dat dat nou aan de seks ligt:wink:.

  35. Onderstaande 9 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 september 2014),Ace2 ( 7 september 2014),Iubi ( 6 september 2014),jacky pakutra ( 3 september 2014),KanariePiet ( 3 september 2014),licky luke ( 4 september 2014),Megaboob ( 4 september 2014),palimo ( 4 september 2014),Wijze grijze ( 4 september 2014)

  36. #595
    Geregistreerd
    3 januari 2013
    Last Online
    18 oktober 2017 @ 16:27
    Berichten
    139
    Discussies
    11
    Thanks
    30
    Thanked
    294 in 61 posts

    Standaard Liebesglück im Samya

    Ein Vöglein zwitscherte mir, dass mein Spätzken just-a-mente mit ihrem Köfferchen wieder am Samya angekommen war, nachdem sie ihren wohlverdienten Urlaub hinter sich gebracht hatte. Für mich bedeutete es, dass ich die Pferde umgehend sattelte, einen freien Tag auf der Arbeit nehmen musste und mich dann auf den Weg ins entfernte Rodenkirchen machte.

    Ich fuhr am letzten Donnerstag nachmittags so gegen 15 Uhr zum Ort meiner Begierde und hatte sogar Glück mit der Verkehrslage. Es gab Gott sei Dank keinen Stau, aber der bittere Nachgeschmack zeigte sich in einer Radarfalle, die mich blöderweise erwischt hatte. Das wird wohl leider teuer. Denn wenn ich zu meinem Spätzken will, dann geht es auf die linke Spur und der Bleifuß wird aktiviert Wenn die Post kommt, werde ich denen schon klar machen, dass die mir nix können!!! Vorübergehende Unzurechnungsfähigkeit aufgrund von LKS.

    Ich hatte knapp 90km Anfahrt, kam aber gut durch den Verkehr… Irgendwie zweideutig das Wort „Verkehr“ :megalach“. Naja aber erst mal musste ich durch den STRAßEN-verkehr, um mir den anderen Verkehr zu verdienen Also wie gesagt, ich fuhr ja so gegen 15 Uhr los und war dann um 15:12 Uhr da.

    Ich hatte dieses Mal das große Glück, auf dem Parkplatz vor dem Haus ein Plätzchen zu ergattern Am Empfang wurde ich wie immer lieb begrüßt und mit allem Nötigen ausgestattet. Der neue Eingangsbereich ist bereits fertig gestellt und macht echt was her, wie ich finde. Das Treppenhaus ist allerdings noch nicht ganz fertig. Unten ist alles soweit wie zuletzt. Die neue Umkleide wurde ja schon bereits vor einiger Zeit fertig gestellt. Mittlerweile ist die Beleuchtung da auch erneuert.

    Im Clubraum ist auch alles soweit fertig. In der Mitte gibt es jetzt eine kleine Bühne mit zwei Poledancestangen. Dann gibt es eine neue Theke, wo man Getränke auf Bestellung bekommt. Kuschelsofas gibt es im hinteren Bereich nach wie vor. Durch die neue elektrische Schiebetür gelangt man in den Restaurantbereich und auch in den kleinen Außenbereich. Im Restaurantbereich bekommt man bis nachmittags immer ein Frühstücksbuffet und ab 18 Uhr noch ein sehr gutes warmes Buffet mit guter Auswahl. Seit kurzem bekommt man dazu noch Dönerfleisch frisch vom Spieß! Bei meinem Besuch war es Hähnchendöner.

    Unten sind ja neue Zimmer eingerichtet worden, die sogar mit Klimaanlagen ausgestattet sind. Die Zimmer oben gibt es dazu auch noch. Allerdings wird da, also in der ersten Etage, zur Zeit fleißig modernisiert. In der zweiten Etage ist alles wie gehabt.

    Ich saß im Barraum und nuckelte an einer Cola Zero als meine Maus dann endlich kam und prompt auf mich zusteuerte, um mich zu begrüßen. Mit meiner Süßen kuschelte ich dann erst mal ein bisschen und wir plauderten ein bisschen darüber, was es bei uns so Neues gibt. Immerhin hatten wir uns ja 2-3 Monate nicht gesehen. So lange ohne mein Spätzken ist gar nicht gut Aber ich hatte sie ja endlich wieder. Wir verbrachten dann einige Stunden zusammen. Auf dem Zimmer waren wir zwei Mal und insgesamt drei Stunden. Aber wir aßen auch noch zusammen und verbrachten noch ein bisschen Zeit miteinander. Es ist einfach immer ein Traum mit ihr!

    Da ich am nächsten Tag wieder raus musste, reiste ich zeitig wieder ab. Unser nächstes Date ist aber schon geplant und nicht mehr lange hin. Daher sieht mich das Samya bald wieder. Natürlich ist dieser Club wegen meiner Maus für mich ein Zielort, allerdings muss ich auch betonen, dass ein Besuch sich auch davon abgesehen absolut lohnt. Der Club ist toll eingerichtet. Das Personal ist super nett und kümmert sich sehr gewissenhaft um das Wohl seiner Gäste. Das Essen ist super, der Service stimmt und man kann sich absolut wohl fühlen. Insbesondere gefällt mir, dass die Mädels abends auf der Bühne tanzen und man dabei für`s Auge richtig was geboten bekommt. Das macht immer richtig Stimmung und man kann diese Atmosphäre wahrhaft genießen. Dabei bekommt man auch richtig Lust auf die Eine oder Andere Lady.

    Also bis bald liebes Samya Team und ein dicker Schmatzer für mein Spätzken!

  37. Onderstaande 3 leden hebben Iubi bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 september 2014),Big30 ( 6 september 2014),Don Rudo ( 6 september 2014)

  38. #596
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Verleden week ben ik voor de tweede opeenvolgende vrijdag naar Samya getrokken. Ik heb lang getwijfeld tussen een bezoek aan ACA, waar oa Knaktuut en Wijze Grijze naar toe gingen, of aan Samya, waar ik mijn schatje: Hannah, nog eens kon treffen, vooraleer ze enkele weken met vakantie naar Bulgarije zou trekken.

    Toen donderdagavond bleek dat onder andere Ketserr, bob0808 en vermoedelijk ook Vendezz vrijdag Samya zouden aanrijden, was de keuze snel gemaakt: op naar Keulen !

    Ik ben thuis om 11u vertrokken, maar ik zou de parking van Samya pas om 14u binnen rijden. Ik ben op zeker 5 plaatsen stevige wegenwerken tegengekomen, voornamelijk op het stuk snelweg tussen Aken en Keulen, waardoor ik meer dan een uur kostbare clubtijd verloren ben. Onderweg werd ik dan ook nog opgejaagd door Hannah, die me voortdurend Appte waar ik toch bleef. Tja schatje, tenzij jij die files miraculeus kan doen verdwijnen, kan ik het gaspedaal echt niet dieper induwen en zal je toch geduld moeten hebben .

    Enfin, na 3 frustrerende uren reed ik om 14u dan uiteindelijk toch de parking van Samya binnen. Deze was nog relatief leeg en ik kon mijn wagen dan ook vlak bij de hoofdingang parkeren.

    Ik snel naar binnen om aan de receptie te beseffen dat het afscheidscadeautje, dat ik voor Hannah bij had, nog in de auto lag, dus: snel terug naar buiten om het te halen, een tweede keer naar binnen, de vragende blik van de theke vakkundig ontweken, mijn centjes ingeruild voor een werktenue, handdoek en sleutel en me naar beneden begeven.

    Ik heb me snel omgekleed en ben richting relaxruimte getrokken, waar mijn schatje ongeduldig op me aan het wachten was. Bij mijn binnenkomst sprong ze rond mijn nek en werd ik overladen met kussen en knuffels. We werden daarbij aangegaapt door enkele jaloerse ijsberen, maar dat kon de pret niet bederven. Hannah vroeg uiteraard ook onmiddellijk achter haar cadeautje, maar ik vertelde haar dat dat voor later was.

    Hoe gezellig het weerzien ook was, ik had honger gekregen van de lange autorit, dus Hannah en ik trokken richting restaurant, waar ik mijn buikje heb gevuld met 2 broodjes, belegd met charcuterie, tomaat en komkommer. Simpel, maar lekker.

    Na dit deugddoend ontbijtje heb ik me een grote pint besteld en ben ik met Hannah richting dakterras getrokken. Er was daar nog een af- en aangeloop van werkmannen, maar je kon er toch in relatieve rust aan 1 van de 2 tafeltjes gaan zitten.

    Ik heb een uurtje met Hannah over haar vakantieplannen gepraat tot zij de bijwijlen starende blikken van de passerende werkmannen beu was en we ons terug naar beneden begaven.

    Onder het genot van een nieuwe pint hebben we nog een half uurtje op een zetel in de bar gehangen, waar het in de vroege namiddag nog heel rustig was. Ik telde er amper een handvol ijsberen en max 10 meiden. Veel sfeer was er niet.

    Ondertussen was ik voldoende bekomen van mijn frustrerende en vermoeiende autorit, dus ik liet Hannah een sleutel halen. Vele kamers waren afgelopen vrijdag nog in verbouwing, dus we kregen een kamer op het gelijkvloers, de 2de als je de gang vanaf de receptie binnen stapt.

    Bij het betreden van de kamer werden we overvallen door een onaangename warmte. De airco van de kamer bleek kapot te zijn . We hebben de kamer 5 minuten een kans gegeven, maar toen we begonnen te knuffelen en tongzoenen brak het zweet ons allebei uit, dus ik heb Hannah toch maar gevraagd een andere kamer te regelen. No prob: binnen de minuut kregen we de eerste kamer in de gang, een kamer waar btw blijkbaar geen sleutel van is.

    Mijn ...tigste kamergang met Hannah was weer een voltreffer, al stoorde haar aanhoudende gezaag achter haar cadeautje me wel. Sorry schat: eerst je werk doen en als je dat goed hebt gedaan, krijg je straks je geschenkje heus wel. Enfin: we hebben een uurtje plezier gemaakt en hebben daarop de kamer verlaten.

    We zijn samen naar de lockers getrokken, waar ik Hannah haar zuurverdiende centjes overhandigde. Normaal gezien verlaat zo’n meid je dan, maar Hannah nu uiteraard niet: ze moest en zou haar cadeautje krijgen. Ik heb nog even tegengestribbeld, maar toen ze duidelijk boos begon te worden, heb ik toch maar toegegeven. En kijk: plots veranderde de opkomende boosheid in kinderlijke vreugde. Vrouwen…

    We namen afscheid, ik pakte me een verfrissende douche en ik begaf me naar de bar. Daar keek ik uit naar Ketserr, die ik nog nooit in real life had gezien, maar met wie ik de voorbije dagen via PM contact had gehad. Hij zou vrijdag met 3 vrienden aanwezig zijn.

    Op een bepaald moment meende ik de 4 vrienden te herkennen, maar net op het moment dat ik op Ketserr wou afstappen, verdween hij tijdelijk. Ik maakte dan maar kennis met 1 van zijn vrienden, die echter ontkende dat de illustere Ketserr deel uitmaakte van hun gezelschap. Er van overtuigd dat ik toch de juiste persoon voor had, sprak ik Ketserr bij zijn terugkeer aan en ja hoor: zijn vriend was me gewoon aan het 'mindfucken' geweest. Dat is btw niet het soort van fucken waarvoor ik naar een club ga.

    Wat volgde was een aangenaam gesprek over forums, clubs en dergelijke, tot Hannah plots terug in de bar verscheen en zich ‘subtiel’ in een zeteltje achter me plaatste. Ik heb geprobeerd het gesprek met Ketserr zo lang mogelijk te rekken, maar Hannah eiste meer en meer mijn aandacht op. Uiteindelijk heb ik dan maar afscheid genomen van Ketserr en heb ik me naast mijn eega gezet. Ik was er eigenlijk niet zo mee opgezet dat Hannah al mijn aandacht opeiste, maar ik dacht: ik ben naar hier gekomen om ‘afscheid’ van haar te nemen, dus kom…

    We hadden al weer een tijdje samen gedronken, geknuffeld, gezoend… toen Vendezz me plots een Appje stuurde dat hij een uurtje later Samya zou bereiken. Ow dacht ik, dan is het de moment om eerst snel nog een kamertje te maken. En zo geschiedde. Nog geen minuut later zaten we weer op een kamer, weer op het gelijksvoers, ditmaal de laatste kamer in de gang. Een klein en niet echt gezellig kamertje, vond ik.

    Deze kamergang zou een dikke flop worden . Hannah had geen zin me te pijpen, ik mocht haar niet beffen… Tja, ze had haar cadeautje ondertussen gescoord , dus het hoefde allemaal niet meer zo zeker… Ze wou gewoon zo snel mogelijk die condoom rond Piet hebben en neuken. Lekker romantisch. Enfin: ik had geen zin in haastig gedoe, dus ik heb, tot Hannah's grote verbazing, de kamergang na 25 minuten afgebroken.

    Ik heb Hannah aan de lockers haar dit keer absoluut niet verdiende centjes overhandigd en begaf me pissed naar buiten, waar ik snel een paar pintjes dronk. Net op het moment dat ik me naar het dakterras wou begeven, pakte een stevige hand me plots vast bij mijn schouder: Vendezz was aangekomen.

    We trokken samen naar het dakterras en praatten bij over de voorbije dag, mijn recente bezoek aan YY en dergelijke. Na een tijdje kwamen we ook in gesprek met de Nederlandse werkmannen die tegen 20u hun lange werkdag aan het afsluiten waren. Naar hun zeggen hebben ze de voorbije maanden tijdens de werken hun ogen uitgekeken in Samya, maar zijn ze nooit in de verleiding gekomen zelf eens van de meiden te snoepen. Ik kon dat moeilijk geloven, maar die (getrouwde) kerels hebben waarschijnlijk gewoon veel meer karakter dan Vendezz en ikzelf.

    Na een tijdje kwam Hannah ook bij ons zitten, nog steeds not amused over de afgebroken kamergang en al evenmin happy met het feit dat ik bij Vendezz zat in plaats van bij haar. Ik negeerde Hannah's duidelijke signalen Vendezz voor haar te verlaten en zette mijn gesprek met mijn kameraad verder.

    Ondertussen Appte bob0808 me dat hij ook in Samya was aangekomen, dus Vendezz, Hannah en ik trokken terug naar beneden. Aangekomen in de bar begroetten we bob0808 en stelde ik Vendezz voor aan Ketserr. Een nieuw, leuk gesprek begon, tot mijn blik voor de zoveelste keer Hannah, die ondertussen in een zeteltje zat te mokken, haar boze blik kruiste en ze me wenkte naar haar te gaan.

    Ik verliet mijn mannelijk gezelschap en zette me naast Hannah. Wat volgde was een frustrerend gesprek, waarbij ze me opeiste: ofwel trok ik met mijn vrienden naar een andere club, ofwel moest ik mijn vrienden laten staan en bij haar blijven. Ik word niet graag voor het blok gezet, dus ik ben, na een veel te lang en vervelend gesprek, opgestaan en heb een razende Hannah achtergelaten.

    Wat volgde waren enkele uren van veel te veel drinken, 2 keer lekker eten en regelmatig neergebliksemd worden door Hannah. Het vele drinken heeft zijn tol geëist, want van die uren weet ik niet meer al te veel. Wat ik wel nog weet is dat de club nu, in tegenstelling tot eerder op de dag lekker vol zat en dat er weer een leuke party sfeer hing. Die leuke sfeer ging echter grotendeels aan mijn voorbij omwille van het ruziën met Hannah. En toen ze mij op een bepaald moment dan nog zag zitten met een andere meid op de schoot, tja, toen was het hek helemaal van de dam...

    Enfin, op de 1 of andere manier, ben ik ergens na middernacht toch terug aan de praat geraakt met Hannah en na veel vijven en zessen hebben we het, mede dankzij de bemiddeling van bob0808, terug goed gemaakt. Zo goed zelfs, dat ik om 2u besloot toch maar weer met Hannah te gaan kameren.

    Ondertussen was er echter een stevige wachttijd (die ik samen met Hannah en met bob0808 en zijn net gekozen dame heb doorgebracht op de krukjes tegenover de receptie) en het zou meer dan een uur duren voor we een kamer hadden.

    Uiteindelijk was daar dan toch die sleutel, namen Hannah en ik afscheid van bob0808 en wat toen volgde was een superlekker potje goedmaak seks. Tongzoenen, pijpen, beffen, neuken. Alles zoals het hoort. Waarom kon dat eerder op de dag niet!?

    Enfin: na een uurtje was mijn bobijn volledig af en sloot ik de kamergang af. Ik was doodmoe en besloot naar huis te gaan. Vooraleer te vertrekken trok ik echter nog even naar de bar, waar nog steeds een gezellige drukte hing, maar waar ik, op bob0808 na, die zijn kamergang ondertussen ook had beëindigd, geen bekenden meer zag.

    Dus toch maar gewoon afscheid genomen van bob0808 en Hannah en de club ergens na de vieren verlaten. Het was een speciaal dagje geweest, een beetje een tegenvallend dagje, maar dat lag zeker niet aan Samya, want wat de club betreft, was alles weer dik in orde!

    Afgelopen weekend is er in de nasleep van mijn vrijdagbezoek aan Samya nog van alles gebeurd tussen Hannah en mij, maar dat is niet geschikt voor publicatie. Laat me het er op houden dat zij haar vakantieplannen verrassend heeft uitgesteld (ze zal de komende weken dus gewoon aanwezig zijn in Samya) en dat ik niet meer met haar zal kameren (wacht maar ongelovige Thomassen, ik weet wat jullie denken, maar jullie zullen wel zien).

    En Samya: tot binnenkort! Het wordt nu immers echt wel dringend tijd dat ik er enkele meiden van mijn to do lijst schrap. Die lijst is tijdens mijn voorbije bezoeken immers serieus lang geworden! En Hannah. Tja. Haar boze blikken zal ik er dan maar bij moeten nemen.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  39. Onderstaande 13 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 september 2014),Again and Again ( 8 september 2014),Bluebear ( 8 september 2014),deket ( 9 september 2014),Eddy_V ( 8 september 2014),gignnl ( 8 september 2014),hp001 ( 8 september 2014),jacky pakutra ( 8 september 2014),licky luke ( 8 september 2014),terminator ( 8 september 2014),Vendezz ( 8 september 2014),why not me ( 8 september 2014),Wijze grijze ( 9 september 2014)

  40. #597
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Proloog.

    De meesten onder ons kennen het wel: je bezoekt al enkele jaren saunaclubs en je geniet met volle teugen van alles wat die clubs je te bieden hebben: welness, eten , drinken, kameraden, maar bovenal: zoveel mogelijk vrouwen.

    Zo ik ook: verleden jaar heb ik zo'n 200 keer gekamerd met tientallen verschillende vrouwen. Roemeense, Bulgaarse, Duitse, Poolse ... vrouwen. Het kon niet op en ik genoot enorm.

    En dan kwam ik begin dit jaar in mijn favoriete club plots een meid tegen die zich voor mij onderscheidde van alle anderen. Ik kamerde er op enkele maanden tijd een honderdtal keer mee, ik sprak er vaker en vaker mee af buiten de club en ja hoor... ik werd verliefd op haar.

    Ik ging een relatie aan met de betrokken meid en in haar club kamerde ik enkel nog met haar. Ondertussen bleef ik, zonder haar medeweten, uiteraard wel volop rondneuken in andere clubs, maar in haar club was ik enkel van haar.

    Na enkele maanden doken er echter serieuze problemen op tussen ons en veranderde onze relatie in een knipperlicht relatie.

    Mijn schat verhuisde plots ook naar een andere club: Samya. Ondanks onze problemen ging ik haar ook daar bezoeken. We beleefden nog enkele leuke momenten samen, maar uiteindelijk barstte de bom en blies ik de relatie finaal op.

    En daar sta je dan: je bent opgelucht, want je bent terug een vrij man, maar je zit nu wel met een heel leuke club, waar een meid rondloopt die je bloed kan drinken.

    Wat doe je dan? Blijf je weg uit die club of trek je zo snel mogelijk opnieuw naar daar en vogel je alles wat er los rondloopt? Ik heb voor de tweede optie gekozen. Zo kon ik ineens ook de definitieve doodsteek aan de relatie geven.

    Samya, donderdag 11/09.

    En zo belandde ik dus op donderdag 11/09 in Samya. Ik had afgesproken met Vendezz, want alleen wou ik mijn ex niet trotseren (noem me gerust laf) en zou rond de middag in Samya aankomen. In tegenstelling tot een week eerder heb ik gisteren geen fileleed gekend, al ben ik tussen Aken en Keulen opnieuw 5 plaatsen gepasseerd waar stevige wegenwerken waren.

    Vendezz kwam quasi gelijktijdig met me aan, we transformeerden ons onmiddellijk tot ijsberen, gingen naar de bar, bestelden onze eerste pint en installeerden ons vervolgens buiten op het terras. De club was nog quasi leeg, dus we konden in alle rust een beetje bijpraten. Het zonnetje deed deugd en de pintjes smaakten lekker.

    We sneden ook even het onderwerp van mijn 'ex' aan en wie komt net op dat moment uiteraard van de buitentrap naar beneden gewandeld? Ja hoor: zij.

    Voor dit moment was ik bevreesd geweest. Hoe zou ik me voelen bij dit weerzien. Gelukkig bleek dat ik er geen problemen mee had. De ooit zo diepe gevoelens die ik voor haar heb gehad waren blijkbaar volledig verdwenen. Oef!

    We gunden elkaar geen blik waardig, zij vervolgde haar weg en ik ging verder in gesprek met Vendezz.

    Stap 1: de confrontatie met de ex zonder kleerscheuren doorkomen, was gezet, en nu dus op naar stap 2: andere meiden neuken in 'haar' club.

    Maar eerst... moest de innerlijke mens versterkt worden, dus Vendezz en ik trokken richting restaurant. Ik nam me 2 broodjes met boter, charcuterie (hesp en camembert kaas), tomaat en komkommer. Simpel, maar lekker.

    De kok bood ons nog aan ons een lekker eitje te bereiden, maar dat hoefde voor ons niet. Hoe dan ook: vriendelijk van hem ons dat spontaan aan te bieden!

    Na een deugddoende maaltijd bestelden Vendezz en ik ons een nieuwe pint en zetten we ons op een zeteltje vanwaar we een goed zicht hadden op de volledige barruimte. Het was nog steeds heel rustig in de club. Ik telde een vijftal andere mannen en in de vroege namiddag heb ik max 10-15 verschillende vrouwen gezien. Daar zaten wel al een paar pareltjes tussen! Zo ook Roemeense Natali, met wie ik op meerdere momenten oogcontact had. Ik vond het een heel mooie meid, maar ze zat er meestal maar zuur en arrogant bij, dus ik liet mijn interesse maar voor wat het was.

    Vendezz en ik hebben ons nog een paar keer verplaatst, maar de weinige interessante vrouwen waren ondertussen ofwel verdwenen, waren met een ijsbeer aan het praten of zaten er ongeïnteresseerd bij. Ik begon te vrezen dat het nog wel even ging duren eer ik voor een eerste keer op kamer zou belanden. Tot... ik samen met Vendezz weer eens aan de bar hing, voor de zoveelste keer oogcontact maakte met Natali en ze me plots eindelijk een stralende glimlach toewierp die me deed smelten.

    Overtuigd dat dit goed kon komen, zette ik me naast Natali en we hadden een heel leuk gesprek. Dit was helemaal geen zure of arrogante vrouw, integendeel. Natali bleek een leuke, ietwat zotte doos te zijn. Een intelligente vrouw ook.

    We hebben ongeveer een half uur gepraat en nog steeds kwam de kamervraag niet. Ik was ondertussen echter al helemaal om, dus ik zei Natali dat ik me snel ging douchen en dat we daarna samen zouden kameren.

    We belandden op een kamer op het gelijksvloers. Deze kamers zijn niet veel soeps, maar kom: er staat een bed en meer hebben we eigenlijk niet nodig hé.

    Op de kamer ontdeed Natali zich onmiddellijk van haar kledij. Natali is een heel mooie vrouw. Ze is 22 jaar jong, is ongeveer 1,70m groot maar loopt op heel hoge hakken rond, waardoor ze boven de meeste anderen uittorent. Natali heeft lang roodbruin haar, bruine ogen, een heel mooi gezicht met een stralende glimlach (als ze wil), is normaal gebouwd, heeft een lekkere kont en een mooie, natuurlijke B-cup. Ze heeft een tattoo op haar linkerschouder en een navelpiercing.

    We begonnen, eens we ons ontdaan hadden van onze kledij, rechtstaand te tongzoenen. Dat deed Natali heel goed. Beetje bij beetje verplaatsten we ons richting bed waar het tongzoenen lustig verder ging.

    Piet maakte fier kenbaar dat hij het wel leuk vond en eiste zijn deel van de aandacht op. Natali had de boodschap begrepen en begaf zich naar beneden. Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt: nat, stevig, voldoende gevarieerd, met ook aandacht voor de ballen. Top!

    Na een tijdje hield ik het niet meer en moest ik Natali neuken. Condoom om Piet en Natali besteeg me. Ze bereed me enthousiast en ondertussen kon ik met haar lekkere, stevige tietjes spelen. Zalig!

    Na een vijftal minuten vond ik dat het aan mij was, dus we schakelden over op missio. Ik wisselde rustig neuken af met stevig doorbeuken en kon Natali ondertussen voortdurend tongzoenen. Ik voelde op een bepaald moment dat een orgasme nabij was dus ik vroeg Natali zich op handen en voeten te zetten.

    Piet verdween al snel tussen die mooie billen en met een zalig zicht in de ons omringende spiegels kon ik beginnen beuken. Hondjes is al jaren mijn favoriete standje en ik geniet daar altijd enorm van, maar dit keer snapte er plots iets in mijn hoofd en in Piet, toen ik mezelf die lekkere hoer zag pakken in die spiegels. Ik dacht ineens aan mijn 'ex' en vroeg me af waar ik mee bezig was.

    Mijn erectie verdween als sneeuw voor de zon en daar zat ik dan: vastberaden de laatste restjes gevoelens die ik voor mijn ex had, weg te neuken, maar met een Piet die pertinent dienst weigerde. Ik legde Natali uit wat er scheelde en toen konden er 2 dingen gebeuren: ofwel gaf Natali het op ofwel probeerde ze mijn kamergang te redden.

    Gelukkig voor mij koos Natali voor de tweede optie. Ze gaf zich volledig: zoenen, zoenen zoenen, pijpen alsof haar leven er van af hing, zich heel intiem tegen me aanduwen... Gevolg: mijn ex verdween dan toch weer uit mijn gedachten en Piet hervond zijn lust.

    Natali voorzag Piet opnieuw van een condoom en ik gaf hondjes een nieuwe kans. Natali plaatste haar lekkere kont in de lucht en ik begon te beuken met een bil in de linkerhand en een borst in de rechterhand. Ditmaal werkte het zicht in de spiegels gelukkig wel stimulerend, ipv lustdodend, en na een zoveelste stoot ontplofte Piet. Dan toch! Zouden met dit orgasme de laatste gevoelens voor mijn ex verdwenen zijn? Dat zouden de volgende uren moeten uitwijzen.

    Natali kuiste Piet, we knuffelden nog even na en na een dik uur verliet ik heel tevreden de kamer. Aan de lockers heb ik 80€ afgerekend, ik heb me snel gedoucht en ik ben op zoek gegaan naar Vendezz.

    Ik trof mijne kameraad al snel aan in de bar. Hij had blijkbaar uitstekend gekamerd met een Bulgaars vriendinnetje van mijn ex en was ondertussen alweer van een nieuw pintje aan het genieten.

    We zijn ons buiten in het zonnetje gaan zetten en hebben het over onze voorbije kamergangen gehad. Het was ondertussen al drukker geworden in de club, maar ik denk dat er toch nog steeds niet meer dan 25 vrouwen aanwezig waren.

    Vendezz had honger dus hij liet zich een lekker bordje met kebab vlees, frieten en mayonaise maken. Ik had nog geen honger, maar Vendezz zijn eten zag er zo lekker uit dat ik het niet kon laten een paar stukjes vlees te proeven, en ik moet zeggen: dit was een malse, lekker gekruide kebab die vlotjes kon concurreren met de kebab uit de betere Belgisch Limburgse kebabzaken. Top!

    Vendezz moest zijn eten uiteraard doorspoelen, dus we begaven ons weer naar de bar. Deze was ondertussen gezellig gevuld, maar echt druk was het zeker nog niet. We hebben een uurtje aan de bar gehangen en genoten van de relaxte sfeer die in de club hing.

    Tijdens onze gesprekken aan de bar viel mijn oog de hele tijd op een bloedmooie meid die er een beetje lamlendig bijzat in een zeteltje. Ze straalde absoluut geen sex of lust uit, maar ik vond haar zooo mooi dat ik besloot toch maar kennis te gaan maken.

    De meid in kwestie bleek de 25 jaar jonge Hongaarse Viviane (Viva) te zijn. Viva heeft lang, bruin haar en een, wat mij betreft wondermooi gezicht met heel intrigerende, bruine ogen. Ze heeft een normale lichaamsbouw, een mooie natuurlijke B-cup en een iets vollere, maar stevige en heel mooie kont. Viva is 1,65m groot en heeft geen tattoo's of piercings. Ze heeft een litteken op haar onderrug.

    Ik heb een heel interessant gesprek gehad met Viva. Ze heeft al een wispelturige levenswandel achter de rug (met onder andere een spannende passage in België) en was een heel toffe gesprekspartner.

    Net als Natali eerder, stelde Viva de kamervraag niet. Ik moest na een gezellig half uurtje, waarin Viva zich meer en meer tegen me aan vleide en zich uiteindelijk lief in mijn armen nestelde, opnieuw zelf aangeven dat ik op kamer wou gaan.

    Ditmaal werd het een kamer op de -1 (denk ik, want deze herinneringen zijn een beetje wazig geworden door het overmatige alcoholgebruik...), beduidend mooier dan de kamers op het gelijkvloers.

    Op de kamer ontdeed Viviane zich van haar mooie lingerie en ik mij van mijn mooie badjas en we begaven ons op het bed. Net als Natali is Viva een begenadigd zoenster: ik zou zo'n meid uren kunnen blijven zoenen.

    Voor zoenen alleen gaan we echter niet op kamer, dus na een tijdje instrueerde ik Viva me te pijpen. Ze deed dat iets minder goed dan Natali eerder op de dag, maar het was nog steeds een heel goede pijpbeurt. Piet wist het in ieder geval dubbel en dik te appreciëren. Viva had zich tijdens het pijpen ook zo gepositioneerd dat ik lekker kon spelen met haar kleine, natte poes.

    Na een tiental minuten hield ik het niet meer en wou ik deze mooie Hongaarse neuken. Condoompje omgedaan en ik liet haar mij bestijgen. Viva deed het rustig aan, eigenlijk iets te rustig voor mij, maar het zicht op haar mooie lichaam en het kunnen spelen met haar lekkere borsten maakte alles goed.

    Van cowgirl overgeschakeld op missio, waarbij Viva goed mee deed en afgemaakt met hondjes (wat anders). Tijdens doggy is Viva volgens mij een paar keer klaargekomen. DVP's zijn goede actrices, maar dit leek me echt niet gespeeld. Maakt me op zich btw niet uit. Ik ga op kamer voor mijn eigen orgasmes en dat orgasme kwam er redelijk vlot, met dank aan Viva haar super strak poesje. En mijn ex? Ik heb geen seconde aan haar gedacht.

    Viva en ik zoenden en knuffelden nog een tijdje lekker na en naderden ondertussen het uur. Ik gaf aan dat ik de kamergang wou afsluiten, maar plots smeekte Viva me om een massage. Oké zei ik, maar ik betaal je wel maar voor een uur. Dit bleek geen probleem te zijn. Ook na de massage was Viva absoluut niet gehaast en we zouden uiteindelijk meer dan anderhalf uur op kamer blijven.

    En aan de lockers... moest ik maar voor een uurtje betalen. Geen gemor of gezaag achter centen voor de extra tijd op kamer. Zoals het hoort dus. Top! Afscheid genomen met een laatste lekkere zoen en nu...?

    Vendezz had mij tijdens de kamergang een bericht gestuurd dat hij stik kapot zat en naar huis ging. Daar zat ik dus plots onverwacht alleen in Samya. Wat nu te doen? Naar huis gaan of toch maar blijven hangen.

    Ik keek het even aan in de bar en die bruisde ondertussen van het leven. Alle stoeltjes en zeteltjes waren bezet en iedereen was vrolijk. Ik werd er zelf ook happy van, dus ik besloot nog even te blijven.

    Ik had ondertussen honger gekregen, dus ik trok naar het restaurant. Ik schepte me een bord vol met groenten en een pasta met een soort van bolognaise saus. Het was opnieuw heel lekker.

    Buikje vol, dus ik terug naar de bar. Ik zette me op een zetel aan de toog en daar kreeg ik al snel het gezelschap van een Zweed die blijkbaar heel bekend was met en heel gekend was in Samya. We haalden elkaar om de beurt een pint en hadden een heel leuk gesprek. Ondertussen was de DJ muziek aan het spelen (niet te luid) en kwamen de meiden meer en meer los. Enkele grietjes dansten op het podium en een groepje Roemeentjes liet zich naast het podium volledig gaan.

    Na een uurtje had mijn nieuwe Zweedse vriend het wel gezien en besloot hij gebruik te gaan maken van de welness. Ik had, van al die meiden wulps te zien dansen, echter weer zin gekregen in een kamergang, dus ik bleef in de barruimte achter.

    Ik zat nog geen 5 minuten alleen of mooie Duitse Chanel (die de ganse dag topless rond liep) passeerde me. We maakten oogcontact, waarop ik haar toelachte en ze naast me kwam zitten.

    Het gesprekje met Chanel vlotte niet echt, er was een beduidend mindere klik dan eerder op de dag met Natali en Viva, maar ik werd zo betoverd door Chanel haar bloedmooie gezicht en dito lichaam/borsten, dat ik haar toch maar een sleutel liet halen.

    We belandden in kamer 30 (de kamer heeft een bed en daar is weer alles mee gezegd) en daar nam ik eerst even de tijd om de 20 jaar jonge Duitse Chanel eens grondig te bestuderen.

    Chanel is 1,62m groot, heeft lang blond haar, een heel lief gezicht met stralend blauwe ogen, een slank lichaam, een kleine, maar mooie kont en een heel aantrekkelijke, echte C-cup met mooie, grote tepels. Geen piercings of tattoo's.

    Op bed begonnen we te tongzoenen. Dat deed Chanel niet slecht, maar met Natali en Viva was het toch veel intiemer en passioneler.

    Echt lang zoende Chanel ook niet. Ze verlegde haar aandacht al snel richting kleine Piet. Ik kloeg er niet om want Chanel pijpte werkelijk uitstekend. Ze legde zich ook zo dat ik goed met haar borsten, billen en poes kon spelen. Enkel vingeren was niet toegelaten.

    Het was de derde kamergang van de dag waardoor een FT er ondanks de uitstekende pijpbeurt niet inzat, dus ik liet Chanel na een tiental minuten een condoom nemen.

    We begonnen met missio, waarbij ik voelde dat een orgasme er toch sneller ging komen dan verwacht. Dus snel overgeschakeld op hondjes, die kleine billetjes stevig vast gepakt, en beginnen pompen in dat nauwe poesje. Ik probeerde het orgasme zo lang mogelijk uit te stellen, maar na een paar minuten was het dan toch daar: BOEM!

    Chanel maakt Piet proper, we praatten nog even na en na exact 30 minuten verlieten we de kamer. Ik betaalde Chanel 50€ aan de lockers, nam een verfrissende douche en installeerde me op 1 van de ligzetels in de relaxruimte.

    Het was ondertussen voorbij de tienen en mijn bobijn was volledig af. Ik heb een half uurtje in de ligzetel gelegen en besloot daarop nog even naar boven te gaan, nog een laatste drankje te nemen en naar huis te gaan.

    In de bar was het echter zo gezellig dat ik er toch maar weer bleef hangen en tegen middernacht kwam ik ook opnieuw in gesprek met Natali. Ik dacht niet dat er nog veel leven in Piet zat, maar het was weer zo gezellig met Natali, dat ik tegen beter weten in (?) toch opnieuw met haar wou kameren.

    Deze kamergang zou een herhaling worden van mijn kamergang met Natali eerder op de dag, met dat verschil dat Piet deze keer geen enkel moment van verslapping kende. Na een dik half uur vulde ik het condoom voor een 4de maal tijdens, ja hoor, doggy en liet ik me uitgeput neervallen op bed. De rest van het uur maakten we vol met knuffelen en zalig tongzoenen en na een dik uur verliet ik de kamer weer als een uiterst tevreden man.

    Ik heb Natali 80€ betaald, mij een douche genomen en ben nog een laatste keer richting bar getrokken. Het was nu rond 1u45 en de sfeer in de bar was een stuk matter aan het worden. Iedereen leek moe en voldaan. Er waren ondertussen nogal wat mannen met gewone kledij binnengekomen, maar de vrouwen schonken hen weinig aandacht. Het leek er op dat zij hun werkdag liefst gewoon wilden afsluiten.

    Mijn eigen vat was nu echt volledig af, dus ik besloot mij nog een laatste cola te nemen en de club te verlaten.

    Om 2u30 trok ik de deur van Samya achter mij dicht. Ik had een topdag achter de rug: veel gepraat en gelachen, genoten van eerst een relaxte sfeer en vervolgens een toffe party sfeer, mijn ogen uitgekeken omwille van de vele mooie vrouwen, lekker gegeten en veel gedronken en uiteraard 4 top kamergangen gemaakt. Meer moet dat niet zijn!

    Epiloog.

    En mijn ex? Die heeft me de ganse dag genegeerd. Het enige dat er van af kon, was de occasionele razende blik. Goed zo!
    Mijn missie was geslaagd: de breuk met mijn ex was definitief en ik had me rot geamuseerd in Samya.

    Samya is sinds vrijdag btw ook gepromoveerd tot mijn favoriete club, dus ze zullen mij er snel terug zien, al zeker op 3/10, wanneer Vendezz er zijn verjaardag viert.

    Samya: het was top. Tot snel!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  41. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (14 september 2014),Ace2 (21 september 2014),Bluebear (12 september 2014),bob0808 ( 6 oktober 2014),Costana (28 oktober 2014),dbd67 (12 september 2014),deket (11 november 2014),Kwakje (20 oktober 2014),licky luke (13 september 2014),Oudebelg (19 september 2014),satanic surfer ( 6 oktober 2014),sofaking (15 september 2014),Wijze grijze (14 september 2014),Willi69 (13 september 2014)

  42. #598
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Nog even een kort verslag van mijn bezoek aan deze club vorige week.
    Omdat ik een vrijkaartje van Willem had gekregen (waarvoor mijn dank..) kon ik gratis binnen.
    Het was al weer een paar jaar geleden dat ik Samya bezocht had en ik moet zeggen dat de verbouwing (die deels nog gaande was tijdens mijn bezoek) heel geslaagd te noemen is. Vooral de bar is getransformeerd tot hoerentent waardige proporties met ambiente. Waar je je ook bevind in de ruimte, je hebt altijd goed zicht op alles wat er binnen komt en rond loopt en op het podium in het midden. Verlichting, meubilair, over alles is goed nagedacht. De binnenhuisarchitect moet wel iemand zijn die zelf ook graag in dit soort tenten komt.
    Ook het eten is goed. Toen ik er was was er Doner de hele middag en 's-avonds een goed warm buffet en aan het eind ook nog pommes... Je kunt zoveel Kolsch biertjes bestellen als je wilt. Alleen sterke drank en Champagne kosten (uiteraard) extra.
    De kamers aan de zijkant vond ik wel wat klein maar de kamers boven schijnen ruimer te zijn, dus als je het de dvp in kwestie vraagt (en wat geduld hebt) denk ik dat je daar ook wel terecht kunt komen.
    Dan de dames. De dames die ik gezien heb waren voor 95% van Roemeense afkomst. In sommige clubs is dat een nadeel maar hier viel me dat erg mee. Omdat er veel mooie exemplaren tussen zaten en ze 's-avonds laat de Manele gaan dansen samen, een amusante aanblik die ten goede komt aan de sfeer. Ik heb met 2 gekamerd en beiden waren prima in orde. De eerste was wat voorzichtig (Adina) maar goed genoeg en gezegend met een prachtig lijf en de tweede was gewoon goed (Manuela).
    Voor iedereen die in of langs Keulen komt de komende tijd kan ik de club van harte aanbevelen. Kom niet te vroeg, de club komt pas begin van de avond op gang (maar gaat dan ook tot laat door). Mooie club, goede sfeer, goed eten en goede dvp's. Meer kan een man zich eigenlijk niet wensen..

  43. Onderstaande 3 leden hebben Van Dattum bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (16 september 2014),satanic surfer ( 6 oktober 2014),terminator (14 september 2014)

  44. #599
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:09
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Ik ben een andere mening toegedaan over deze club!

    Was er onlangs in een weekend. Club is 's middags erg rustig stuk of 10 - 20 heel behoorlijk uitziende meiden. Alleen weinig beweging, zeker geen animeer gedrag, zal wel beleid zijn.

    Biertje bestelt, de entree geeft aan dat ALLE bieren gratis zijn. Helaas is er enkel en alleen pils uit de tap, dat al dood slaat voordat je het glas van de bar hebt gepakt. Hoezo AL het bier is gratis?? Er is maar 1 soort!! (een Weizenbier is niet verkrijgbaar).

    In de loop van de avond wordt het drukker en drukker (ca 50 meiden en 100 ijsberen). Er komt een DJ spelen die de muziek nog veel en veel harder zet. En tot overmaat van ramp totaal geen gevoel heeft van hetgeen de meiden willen horen en waarop ze graag dansen. 1 van de dames (Carla) gaf me aan daar ook verschrikkelijk van te balen, maar daar geen invloed op uit te kunnen uitoefenen.

    Eten is er vanaf ca 18.00 uur, netjes buffet, maar niet meer dan dat. Hele avond door bijgevuld door bereiding in de keuken.

    Vanaf een uurtje of 8 wordt het dus drukker en drukker, en gaat de (slechte en te harde) muziek harder en harder. Er ontstaat een beetje een disco sfeertje en de dames hebben een gemiddelde conversatie van 3 woorden: "Alles klar" en "Schlussel".

    Afijn een goed lezer begrijpt dat deze club niet mijn ding is. Er zijn zo'n 50 meiden van goede tot zeer goede optiek. Heb er 2 meegenomen naar de kamer....Rebecca (half Italiaans - Frans, klein en bloedmooi) .....helaas zeer zeer slechte service. Later een blonde populaire dame meegenomen (helaas geen kamers vrij dus ergens op een bed bij de sauna liggen rommelen, haar service was gemiddeld maar zeker niet meer dan dat.

    Kortom club is leuk als je houdt van disco met keiharde muziek, weinig contact (noch met mede ijsberen, noch met de meiden). Natte gedeelte (...ik bedoel de sauna enz) is zeker erg mooi. Service van de meiden die ik had was heel erg matig tot zelfs slecht en de sfeer vond ik ook helemaal niets.

    Zeker geen herhalingsgevaar.

  45. Onderstaande 3 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (16 september 2014),MiniME (16 september 2014),stimpy3 (12 december 2014)

  46. #600
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Biertje bestelt, de entree geeft aan dat ALLE bieren gratis zijn. Helaas is er enkel en alleen pils uit de tap, dat al dood slaat voordat je het glas van de bar hebt gepakt. Hoezo AL het bier is gratis?? Er is maar 1 soort!! (een Weizenbier is niet verkrijgbaar).
    Misschien bedoelen ze dat je zo veel bier kunt drinken als je wilt, gratis?

    Maar je hebt gelijk, het is niet ieders club... gelukkig zijn er veel en veel meer clubs en die zijn allemaal weer een beetje anders...

    En dat van die dj die vaak nèt de verkeerde muziek draait was mij ook al een paar keer opgevallen...
    Zelf heeft hij echter wel de grootste lol...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

 

 
Pagina 24 van 73 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Diamond 468*60   Freude 468*60