Pagina 7 van 55 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1374
  1. #151
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch PSR/24/05/11 gecensureerd

    Dag 2 van de SFL fucktour:
    Het hele ongecensureerde tourverslag lees je hier:
    Deel1 https://www.ijsberenforum.com/forum/...840#post217840
    Deel2 https://www.ijsberenforum.com/forum/...854#post217854

    Het was een pure gok. Op een dinsdag naar PSR gaan, zou wel eens een vrij kalme dag kunnen worden. Van mijn vorige tour of een keertje daarvoor meen ik mij te herinneren dat er niet veel te beleven viel daarboven op die alpenweide. Ik weet nog dat ik toen zo moe was dat ik een hele dag heb liggen slapen op zo’n zonnebed en dat ik enkel opgestaan was om te vreten. Killer-Bull had toen al het werk voor mij verricht en ik weet zelfs niet zeker meer of ik toen effectief wel aan wippen toegekomen was.

    Eénmaal binnen nam ik waar dat de keet verdomme bol stond van de vele mokkeltjes. Mijn dag was gered en de wisselvallige dag van gisteren werd al meteen uit mijn kortetermijnsgeheugen gewist. In de kleedkamers trof ik de heer Badslippers die ook nog maar pas daar was. Hij sprong me in de armen en zoende me innig…

    Toen we op verkenning gingen bij het zwembad en de relaxruimte, liepen we een andere oude bekende apenkop tegen het lijf. Het was de Bulgaarse Leni (in een ander leven en andere club ook wel Simona geheten). Ze verwelkomde ons samen, maar zag in Badslippers het ideale slachtoffer. Er was dan ook niet veel nodig om deze ouwe psychopatische zondaar mee te krijgen. Ik keek het verliefde koppeltje na en grijnsde in mezelf. Een paar weken eerder had ik van Dalton SOA-foto’s gezien op dit forum en bij die gedachte alleen al (met de kennis dat Simona zijn persoonlijke queen of love is), was ik opgelucht dat mijn wingman haar had opgevangen en ik niet in haar valstrik was gelopen.

    In de bar zat ik gezellig te wezen tussen de gasten en aanschouwde ik menig halfnaakte dame. Tot opeens de dame naast mij opsprong en haar drankje in het gezicht van een andere dame kiepte… Het ging zo snel en ik wist niet eens of er een woordje aan vooraf gegaan was. De dame die haar drankje naar die andere kiepte liep weg met een hysterisch geschreeuw. De andere sprong recht van haar kruk en maakte met haar been een schoppende beweging naar de eerste, maar raakte in plaats daarvan mij. Ze wou haar nog verder attacheren, maar ik sprong op en hield haar in bedwang met een armgreep. Ik ben een Roemeense, zoiets moeten ze bij mij niet doen, ik ben licht ontvlambaar, schreeuwde ze het uit. Ik hield haar nog steeds van die andere af en nog een andere mannelijke gast bracht haar met sussende woorden mee tot bedaren. Hadden we de catfight niet voorkomen, dan hadden ze beide dames er waarschijnlijk uitgesodemieterd en dat was evenzeer voor niemand leuk geweest. Dit vond ik weer zo’n geweldige gebeurtenis en wat had ik spijt dat Badslippers dit net gemist had. Van het drankje kreeg ik ook eerst een deel opgevangen en daarna kreeg ik nog een trap tegen mijn been van die andere… Wie dit gezien had en mij kent, die lag op zijn buik van het lachen. Dat dit mij weer moest overkomen!

    Gezien ik gratis binnen was wegens een vrijkaart, wou ik voor de club ook wel eens iets terugdoen en ik bestelde mezelf een Caiperinha voor de democratische prijs van 7€. Was toch wel het minste wat ik kon doen en bovendien had ik er zelf ook nog eens geniet van. Bij het degusteren van deze exotische nattigheid, kwamen enkele dames zich om beurten bij me voorstellen. De eerste was een heel mooi meisje met een afkomst die ik respecteer. Het was de Servische Carla, met sleeve-tatoe op schouden en bovenarm. Uitermate sexy mokkel met wie ik gaarne had gaan stengelen, ware het niet dat ik haar voor de rest van de avond nooit meer gezien heb. De tweede die zichzelf op een zilveren schoteltje aanbood was de enorm mooie Rosa… Naar eigen zeggen afkomstig van Sicilië. Sexy wicht en ook in haar had ik veel zin… Maar Carla van zojuist beroerde me meer. Bovendien had ik wel bedenkingen bij deze knappe Rosa. SFL is immers ook al in Sicilië geweest (kan ook niet anders: is verdomme het bedevaartsoord van de maffia) en alle mokkeltjes daar stijgen met moeite boven de 1m60 uit. Dat er dan ineens zulks van haast 1m80 op hakken voor je staat en zegt dat ze een lilliputter van Sicilië is, dan gaan er vragen rijzen.

    De derde is scheepsrecht moet ik gedacht hebben, want de derde dame kwam zich voorstellen zonder maar één woord te lossen. Ze stond tussen mijn benen tegen mijn pik aan te rijden met haar sexy buikje, trillende venusheuvel, sappige tietjes en diens meer. Gaandeweg begon ze me mijn hele kop en hals af te likken. Diepe resem tongzoenen volgden elkaar met de precisie van een resem kogels afkomstig van een full automatic Uzi op. Dit ging 20minuten à een half uur door totdat mijn pik op ontploffen stond. Terwijl ze me vol overgave zat te muilen zag ik haar ogen steeds geviseerd op iets wat zich achter me afspeelde. Ik kreeg niet de tijd om me te vergewissen naar wat ze zat te staren, maar opeens zei ze het zelf: “Er zit een vies gemanierd heerschap al de hele tijd naar ons te staren. En hij heeft een perverse grimas, wie weet zit hij zich daar onder de tafel op ons af te trekken?”. Ik draaide mijn door geilheid doordrenkte torso en zag uit mijn ooghoeken hoe Badslippers ons kostelijk zat gade te slaan. Zijn bulderlach weergalmde door de barruimte. “Waar ben je weer mee bezig, jij gore smeerlap?”, vroeg hij tussen zijn heimelijke gelach door. Ik dacht bij mezelf: pas jij maar op dat je morgen geen pukkels op je flieter hebt van Simona.

    We hadden de gasten al genoeg live erotisch vertier geschonken en ik vond de tijd rijp om met deze trashy Roemeense in afzondering te gaan. We kregen de kamer vlakbij de receptie toebedeeld. Daar namen we eerst een douche en bezondigden ons aan een kinky voorspel. Meteen wist ik al dat dit mokkel een toppertje zou worden. Ze was de perfecte combinatie van GFE en PSE… respectievelijk 60 – 40! Na de intensieve daad, had ze het gekapte ijs van mijn cocktail nog over mijn ballen gekapt. Moet je echt eens doen na het neuken, ijs tegen je ballen houden… Die tintelingen die je dan ervaart zijn zalig! De details lees je onder volgende LINK: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...877#post216877

    Na de stomende sessie met Narcita of hoe het ook mag heten, ging ik me afkoelen onder een koude douche. Edoch, de douches hadden het niet begrepen op mij… Ik was de werking ervan even vergeten. Met badjas en al aan zocht ik de kapstokken daarbinnen. Maar liefst 3 douches sprongen gelijk aan en ik stond 3 minuten later aan de receptie met enkel een handdoek rond mijn middel en de vraag of ik een droge badjas kreeg. Later op de avond, na een tweede sessie, was ik me weer gaan douchen, maar toen namen die sproeiers me weer te grazen… De eerste was ijskoud en de tweede, daar zat zoveel druk op dat het was alsof de flikken het waterkanon op mij openden.

    Ik keerde terug naar het restaurant, waar Badslippers nog zat na te genieten van zijn avondmaal. Ik schoof aan en onmiddellijk na mij schoof ook Simona/Leni bij. Van haar kreeg ik Roemeense/Bulgaarse/Griekse en Turkse les. Ze wou even opscheppen hoe slim ze wel niet was, want volgens haar zit een hoog percentage van alle hertjes in de club met analfabetisme opgescheept. Ik schoot in een bulderlach, maar zij bleef ernstig kijken. Badslippers zei niets, en las verder in zijn Turkse krant waar hij waarschijnlijk helemaal geen ballen van begreep. Het lachen verging me anders wel toen Simona namen begon te noemen van analfabetische dames. Onder hen eentje die ik de dag ervoor in LR nog had geklipperd. Ook eentje wiens nummer ik heb en van wie ik op regelmatige basis een lief SMS-je krijg. Nu zat ik met een zware vraag op mijn maag: zat dit Bulgaars snolletje als een echt roddelwijf haar collega’s negatief af te schilderen of sprak ze de waarheid… In geval van de tweede optie: wie zendt me die SMS-jes dan en nog beter, wie geeft antwoord wanneer ik er naar de persoon in kwestie eentje stuur???

    Ik ging me er niet druk om maken en liet Badslippers alleen met zijn krant en de Bulgaarse met haar gepoederde neus. In de bar liep ik de bevallige Ellen opeens tegen het van hetigheid trillende lijf. Met haar heb ik ook wat staan lullen. We hadden al eens eerder de eer met elkaar in YY, een tijd terug. Altijd leuk wanneer je iemand treft die je eerder in een andere club al gezien hebt. Zo waren er ook twee Duitse mokkels die pas toekwamen in PSR en een rondleiding kregen. Hen kende ik dan weer van de avond ervoor in LR. Ze schaterden het uit van plaatsvervangende schaamte toen ze me in de gaten kregen.

    Om terug te komen op de Russische Ellen; het duurde niet lang alvorens ik met haar naar dezelfde kamer vertrok waarop ik eerder al met de jonge Roemeense gelegen had. Met Ellen was het natuurlijk ook fantastisch, al moest ze globaal gezien de jongere Roemeense toch laten voorgaan in vakkennis. Ik heb op deze tour ook al lekker in de kont geneukt, deze keer was het tijd om bekkie te spuiten. In totaal was ik wel wat langer met Ellen op de kamer.
    LINK ELLEN: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...879#post216879

    Toen ik terug kwam met Ellen zat de door verveling geslagen Badslippers in de bar wat voor zich uit te staren. Ik zette me bij hem en we voerden een gesprek boordevol onnozeliteiten. Toen een langbenig mokkel voorbij kwam en ik zag dat ze moeilijkheden begon te krijgen op haar stelten van killerheels, wierp ik mezelf in een reflex op de grond en ving haar op toen ze 2 minuten later neerviel op mij. Ik zou voor eeuwig haar redder zijn!

    Na dit belachelijke voorval kwamen er nog twee Roemeense snollen ons animeren. Helaas kon Badslippers zijn ogen niet meer openhouden. De ene had, zo denk ik toch, haar pyjama al aan en trachtte me toch nog even snel op te geilen. Het lukte haar nog ook. Badslippers kreeg dit in de gaten en riep me dat ik voor de bijl zou gaan. De lichtzinnige klootzak ziet me aan voor een zwakkeling. Juist daardoor beet ik om mijn tanden en hield ik de boot met het pyjama-wijf af. Haar vriendin had anders wel een manier gevonden om opa Badslippers terug wakker te krijgen. Ze ging een tas hete koffie voor hem halen en kwam ermee naar hem toe. Op het moment dat ze die wil neerzetten, struikelt ze toch wel niet en zie ik de tas naar de kloten van Badslippers vliegen. Het eerste wat ik dacht: dat is een tweede graad verbranding, beste kerel… De rest van de tour zal ik zonder jou moeten beleven! Natuurlijk betrof het hier een Roemeens grapje en zat er geen hete koffie in de tas. Maar bij deze was Badslippers wel meteen wakker.

    Rond middernacht hielden we het voor bekeken. We stapten ieder naar onze eigen wagen toe en reden in konvooi terug richting Nederland. Toen we beneden aan de berg aankwamen, reed de linkse dwaas warempel nog door het rode licht. 3seconden later was het groen en reed ik op mijn gemak door.

    PSR oversteeg onze stoutste verwachtingen. Het was een topdag… Met 2 goede sessies, waarvan ook één supertopper. Het was zeer gezellig en ik hoop hier wat vaker over de vloer te komen! http://youtu.be/D83rOfh6Khc
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 4 juni 2011),lustman ( 5 juni 2011),savesexer ( 5 juni 2011)

  3. #152
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard THE QUEEN OF LOVE 'S VERJAARDAG

    Wat een kutleven heb ik toch vergeleken met SFL die zo maar iedere dag lekker gaat ketsen met al die wilde vrouwen,het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij op zoek is naar zijn ware liefde en daarom al die gleuven aan het bezichtigen is
    Wat is er nu lekker aan al dat gedoe van erop,erin,eruit en de volgende of is dat om zijn ego te strelen zoveel mogelijk vrouwen op een dag neuken of het nu lekker is of niet
    Het is de kunst om een dame gezellig en lekker bezig te houden en tevens mee te laten genieten van zo'n heerlijk orgasme waar de honden geen brood van lusten alleen het is zo jammer dat het geknetter in de eikel niet de hele dag duurt maar slechts een paar minuten maar dan wel zo dat het sperma uit je tenen en de haarwortels komt anders is er ook geen malle moer aan en je lichaam de hele tijd ligt te chaken oooh wat leeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeer
    Maar zoiets heeft zijn tijd nodig en kan nooit in een half uurtje tot stand komen met de eerste de beste,dus heeft deze doorgewinterde neukerd altijd wel een liefje om de avond mee door te brengen en dat kan ook alleen maar wanneer je ze eeuwige trouw beloofd
    Zodoende maar weer eens een afspraak gemaakt met THE QUEEN OF LOVE voor een dagje in PSR om mijn geiligheid eens lekker uit te leven en dat nog wel op haar verjaardag dinsdag de 31ste mei
    THE QUEEN OF LOVE is nu 22 jaar geworden wat een leeftijd en deze oude geilaard heeft toch al 3 verjaardagen van haar meegemaakt dat is een mooi resultaat en hieraan kan je zien wat een lekker ding die SIMONA is anders kom ik er niet steeds bij terug.
    Bij aankomst in de PSR stond ze me al op te wachten en vloog me meteen om de hals,wat een lekker ding ze zag er heerlijk geil uit in haar zwarte jurkje en hoge schoenen of wilde ze eerst haar kadootje hebben je weet maar nooit.
    Ze was vrij maar kwam speciaal voor mij die dag naar PSR om haar verjaardag te vieren met PIELEMANS en zijn onderdanen
    Snel me omgekleed en naar de bar voor een latte m. en even bijkomen van 2 uur rijden en ook nog in een file gezeten.
    Na de latte een rondgang gemaakt in het huis,wat een verschil met de laatste keer toen ik hier was,ik denk dat de dames van toen nu ergens op een kraam-afdeling liggen,want deze dames die hier waren zagen er wondermooi uit ongelooflijk de ene nog mooier dan de andere,slechts een beetje gezette dame gespot en die zag er nog betoverend uit wat een metamorfose voor deze club.
    Maar ja afspraak is afspraak en dus de kamer op met de kleine lieve heerlijke bulgaarse schoonheid die mijn PIELEMANS altijd weer tot leven weet te brengen.
    Alle remmen verdwenen en het werd een supergeile sessie met alles erop en eraan behalve anaal daar kan pielemans niet tegen hij zit het liefst in een sombere donkere vochtige grot tot hij misselijk wordt van het geschuur langs de wanden en dan alles ineens begint uit te kotsen wat nu ook weer gebeurde en vooral dat klaarkomen overal kwam de sperma vandaan want het valt niet mee om een half theelepeltje op te vullen.
    Nog even bijkomen en wat kletsen daarna douchen en eten natuurlijk in zo'n 3 sterren restaurant zoals gewoonlijk de biefstuk besteld welke zeer snel ter plekke kwam.
    Toen ik op het bord keek heb ik eerst vlug alle ramen en deuren dichtgemaakt anders was me de biefstuk van het bord gewaaid,ik denk dat ze nu een hele slimme kok in dienst hebben en die maakt van 1 biefstuk nu 5 lapjes toch was het lekker en met een ijsje toe was alles weer geregeld voor een volgende kamergang.
    Op naar kamer nr 10 waar THE QUEEN OF LOVE lag te wachten op heer PIELEMANS om de volgende ronde te starten welke natuurlijk weer een paar uurtjes uitliep zoals gewoonlijk.
    Tegen elf uur hebben we er een einde aan gemaakt en zijn lekker naar keulen gereden om SIMONA thuis te brengen en daarna naar huis waar ik 'smorgens om half negen aankwam.
    Weer eens een mooie verjaardag meegemaakt en indien ik 25 jaar was geweest dan had ik alle dames in PSR uitgeprobeerd zo lekker waren die heren ijsberen ga dat zien wat een stukken en dat op een dinsdag niet te geloven de ene nog mooier dan de andere PLAYBOY was er niks bij want nu kon je ze in het echt bewonderen en eventueel ook nog eens lekker neuken tegen een kleine vergoeding

  4. Onderstaande 6 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 juni 2011),Big30 ( 5 juni 2011),duivenmelker ( 4 juni 2011),lustman ( 5 juni 2011),Megaboob ( 5 juni 2011),Tiga ( 5 juni 2011)

  5. #153
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Ter info,

    ik heb over Micky's gedrag geen melding gemaakt bij de verantwoordelijken.Lijkt me niet echt aangewezen om een jong meisje dusdanig in de problemen te brengen omwille van haar gedrag.Nog enkele bezoekers waren die dag erg ontevreden van haar service na navraag later op de avond.

    tav noglangnietuitgewandeld:ik vrees dat het om hetzelfde meisje handelt.Lange dame(ong 1m70),bruine haren in een paardestaart en blijkbaar sinds kort een brilletje.Bij navraag bij enkele beren blijkt ze hier al enkele maanden te werken.Voorts een (ietwat hangende) C-cup natuurlijke borsten,bleke huidskleur.Ze spreekt vlot Engels/Frans/degelijk duits.Jammerlijk dat haar oorspronkelijke prima service vaneen tijdje geleden zich heeft ontwikeld tot een loutere afwerkservice met kapsones sinds kort.
    Omschrijving klopt helemaal, dit is Micky, en idd heeft ze sinds week of wat een brilletje (staat haar goed, ze kan zo als secretaresse aan de slag ). Zoenen en pijpen was altijd top bij haar, jammer dat ze zo afgegleden lijkt te zijn. Hopelijk was het een 1-dags dipje en is ze binnenkort weer als vanouds.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  6. #154
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard 4 juni

    In augustus 2009 schreef ik mij in voor de tombola van PSR. Dat was in de tijd dat ik nog alle saunaclubs die bestonden wilde bezoeken. Nu bijna 2 jaar verder hoeft dat niet meer zo allemaal en heb ik aan 2 of 3 clubs meer dan voldoende. Ik was dus erg verrast dat ik een vrijkaartje had gewonnen voor PSR. Een gegeven paard, mag je niet in de bek kijken. En inderdaad had ik toen geschreven dat een vrij kaartje mij over de streep zou trekken om een bezoekje te brengen aan PSR.

    Het was afgelopen vrijdagmiddag dat ik een sms’je ontving van de geile hond “vanavond naar LR en morgen naar GT?”. Ik gaf als antwoord: “ik heb een vrijkaartje voor PSR…..” het bleef daarna even stil. Uiteindelijk in een telefoongesprek, na stevige onderhandelingen te hebben gevoerd, besloten om vrijdagavond naar LR te gaan en zaterdag naar PSR door te rijden.

    Na een korte nacht en een beroerd slecht bed in het ISA hotel, kwamen we rond 12.15 aan in PSR. Bij binnenkomst werd het nummer van mijn vrijkaartje gecontroleerd op de lijst en kreeg ik zonder te betalen toegang tot het complex.

    Bij de balie werden we meteen al begroet door Ebru, die ik bijna 2 jaar geleden voor het laatst in Acapulco had gezien. Ik had haar in eerste instantie niet herkend, want ze is behoorlijk afgevallen en is, in mijn ogen, nu wel een lekker wijf.

    Nadat ik mijn handdoekje had omgeslagen, want een badjas was gezien de 30 graden geen goed idee, kon de rondleiding beginnen. Het is een ruime club, met heel veel verschillende ruimtes wat het overzicht wat lastig maakt. De meubels en inrichting is allemaal wat gedateerd, maar het kan er bij door.
    Na de rondleiding was het tijd voor het ontbijt. Een keuze gemaakt uit de 6 verschillende menu's, als ontbijt maar begonnen met de omelet. Deze werd keurig aan het tafeltje bezorgt. En het smaakte prima. Dat was in ieder geval een goed begin van de dag.

    Na het ontbijt op jacht gegaan op de dames. Het aanbod vond ik echter wat tegenvallen. Ik zal 1 mooie dame met prachtige borsten. Deze dame was echter steeds bezet en kon ook geen contact met haar maken. Ik vond het moeilijk om contact te maken met de dames. Ze waren ongeïnteresseerd en hingen bij waarschijnlijk vaste gasten. De sfeer was “langweilig”. Er kwamen later wel wat meer dames en er zaten ook wel aantrekkelijke bij, maar ze waren niet echt actief. De dames waar ik niet in geïnteresseerd was, die probeerde het wel eens heel voorzichtig. Als dames echt heel erg hun best doen mij te verleiden, dan lukt dat vaak wel. Ook al vind ik ze niet de allermooiste. Maar helaas de dames waren liever lui dan moe.

    Ik was inmiddels al 3 uur in de club en ik was nog niet naar de kamer geweest. Dat is voor mij uniek. Meestal weet een dame mij wel snel te verleiden. De tijd heb ik wat gedood door tafeltennis te spelen met Rex, de eerst set wist ik nog winnend af te sluiten, echter in de sets daarna was ik geheel kansloos. Ook in het tafeltennis kon ik mijn geluk niet vinden. Wel leuk dat deze faciliteit aanwezig is in de club. Er is ook nog een pool tafel alleen hebben we daar geen gebruik van gemaakt.

    Gelukkig kwam ik aan de praat met Ebru. Deze dame is echt mooi slank geworden. Heeft een leuk kopje. Ik vond het ook 1 van de leukere dames die daar rond liep. Zegt misschien meer over de andere dames dan over Ebru. Die ik al jaren links had laten liggen. Na een leuk gesprekje een half uurtje met Ebru naar de kamer geweest. Was een heerlijk halfuurtje en het kan zijn dat ik in de toekomst nog wel een keer met haar ga.

    Het was in de middag behoorlijk druk geworden met beren. Teveel beren voor het damesaanbod. Overal waar ik keek zal ik ijsberen in een zalmkleurige handdoek. En een aantal gestoorde ijsberen, die het prettig vinden om met 30 graden een badjas te dragen. Er waren ook een aantal bekende beren. Natuurlijk Rex, maar ook S&F, Jozef en Junther.
    Eigenlijk wilde ik nog wel een keer naar de kamer. Ik ben wel tig keer door het gebouw gelopen om een gewillig slachtoffer te vinden. Echter de dames waren niet aantrekkelijk genoeg of keken zo chagrijnig, dat ik maar snel door liep.

    Het was inmiddels avond geworden en de maag was hongerig. Dus op naar het restaurant voor het volgende menu. Ik koos voor menu 5. Kipschnitzel met gebakken aardappeltjes en wat rauwkost. Er zat gelukkig geen komkommer bij. Ook deze bestelling werd weer keurig aan het tafeltje afgeleverd. Het smaakte prima. Zulk goed eten in combinatie met de service heb ik in nog geen enkele club meegemaakt. Toch ongelovig dat ze een menu “a la carte” hebben. Op de kaart stonden naast de warme maaltijden ook nog een aantal verschillende soorten dessert. Prima geregeld.

    Na het eten vertrok Rex met een dametje naar de kamer en liep ik wat verloren door de club heen op zoek naar een dame. Toen ik op de lounge bank zat, kreeg ik oogcontact met de dame die ik heel de dag al op het oog had. Maar die steeds druk was met andere gasten, of mij niet zag. Nu zag ze mij wel en vroeg of ze bij mij mocht komen zitten. Uiteraard wilde ik deze leuke dame wel naast mij hebben. Zij stelde zich voor als Delia. Na een kort gesprekje de kamer opgezocht en heerlijk een halfuurtje met haar genoten. Nu ik hier terug lees op het forum, heeft het de waarschijnlijkheid dat ik al een keer met deze dame naar de kamer ben geweest in LR. Dat was mij toen slecht bevallen. Echter nu was de service prima.

    Terug van de kamer had ik het wel gezien in deze club, na Rex opgezocht te hebben en afscheid te hebben genomen van een paar bekende beren, zijn we rond 22.15 uur weer vertrokken.

    Ik vond PSR is dat er te veel ijsberen liepen in verhouding tot het aantal dames. Hierdoor waren de meest aantrekkelijke dames onbereikbaar. De dames hadden bijna allemaal een ongeïnteresseerd blik. Waarschijnlijk hierdoor is er ook weinig tot geen sfeer in de club. Ook zijn er teveel verschillende ruimtes, waardoor de dames teveel verspreid zijn en je moet zoeken naar je favoriete dame. Eindconclusie. Grote club, qua inrichting wat gedateerd. Teveel ijsberen te weinig aantrekkelijke dames. Uitstekend eten. Ik vind de club niet de moeite waard om zo ver voor te rijden.

    Mijn dank aan het ijsberenforum voor het verstrekken van het vrijkaartje.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  7. Onderstaande 13 leden hebben timjava bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 juni 2011),Ascari ( 5 juni 2011),Badslippers ( 5 juni 2011),Big30 ( 5 juni 2011),Boy69 ( 5 juni 2011),lustman ( 5 juni 2011),MichelJ ( 5 juni 2011),RAUL7 ( 5 juni 2011),Rex ( 5 juni 2011),Scoobert ( 5 juni 2011),SeX++ ( 6 juni 2011),Sparky ( 7 juni 2011),Tiga ( 8 juni 2011)

  8. #155
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Last Online
    13 april 2017 @ 09:47
    Berichten
    86
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben zelf nog niet in PSR geweest en heb morgen tijd voorzien om een club te bezoeken.smaken zullen verschillen zeker, maar nu twijfel ik of ik Samya bezoek dat mij nog niet heeft ontgoocheld (laatste maal in die regio was bijna een jaar geleden) of dat ik toch eens PSR bezoek.

  9. #156
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Samya is meer een partyclub met harde techno muziek waar pas in de avond wat loos is. Geen buiten recreatie. PSR is denk ik de ultieme relax en lounge club met super ambiente en a la carte eten. Line-up verschillen de meningen wat over, maar PSR heeft hier vele fans en dat zal wel niet voor niets zijn.

    Als je overdag ook kunt zeker met redelijk weer zou ik zelf voor PSR kiezen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #157
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Berichten
    91
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    21 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Als je overdag ook kunt zeker met redelijk weer zou ik zelf voor PSR kiezen.
    Dit advies gaf je mij ook en ben blij dat ik geluisterd heb. 25 mei was ik er, die maandag met ruim 30 graden. Heerlijk in de zon gelegen en van de uitstekende kwaliteit wellness en eten genoten. De dames die vragen of je lust hebt als ik even in de kino rondhangt afgewezen want er loopt zoveel beters rond dan die paar die zich daar aanbieden. Twee sessies gehad, namen compleet vergeten en ik kan het uit de beschrijvingen nu achteraf ook niet opmaken. Een roemeense waar vooral de voorsessie met zoenen echt overtuigend was.

    Stuk later een duitse dame met kort haar en felle ogen en veel humor. Zij was wat ouder, 42 als ik goed onthouden heb. Zij sprak echt formidabel Engels zonder enig duits accent oid. Heb tijdens het avondeten ruim 40 minuten over van alles gesproken met haar. Echt een dame met klasse maar geheel niet verwaand. Normaal niks voor mij iemand van 40+ te kiezen als er 18+ voor het "oprapen" ligt. Soms is er die klik en deze keer herinner ik van alle sessies van vorige week nog levendig en die klik was zeker wederzijds of althans dat gevoel gaf ze. (iemand een idee over wie ik het heb) Ze heeft vroeger in Ying Yang gewerkt vertelde ze.

  11. #158
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Hallo Slushpuppy kijk naar wat Josef en Knabbel geschreven hebben over Marlene/Marleen vandaag Club PSR.
    Meschien is dit wel die Dame? Had kort blond/wit haar en wat rijper.

  12. Onderstaande leden hebben Josef bedankt voor deze bijdrage:

    slushpuppy ( 9 juni 2011)

  13. #159
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Berichten
    91
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    21 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Hallo Slushpuppy kijk naar wat Josef en Knabbel geschreven hebben over Marlene/Marleen vandaag Club PSR.
    Meschien is dit wel die Dame? Had kort blond/wit haar en wat rijper.
    Ja dat is 100% zeker dezelfde dame! Goede omschrijving van haar ook!

  14. #160
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik was eergisteren in Goldentime en daar wist iemand me te vertellen dat er in PSR niet veel dames meer zijn omdat de mannen meer TV kijken dan iets anders. Kan iemand dit bevestigen/ontkennen? Ik overweeg om PSR te bezoeken maar dan hoop ik wel dat er goede keus is aan dames.

  15. #161
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik was eergisteren in Goldentime en daar wist iemand me te vertellen dat er in PSR niet veel dames meer zijn omdat de mannen meer TV kijken dan iets anders.
    Kletskoek, onzin! Even onzinnig als te beweren dat in GT alleen Nederlanders komen die feestvieren en drinken. Dat zal men je dan in PSR waarschijnlijk weer vertellen .

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #162
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Zou mij verbazen, daar er maar één tv is en het voetbal seizoen gedaan is........

  17. #163
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Kletskoek, onzin! Even onzinnig als te beweren dat in GT alleen Nederlanders komen die feestvieren en drinken. Dat zal men je dan in PSR waarschijnlijk weer vertellen .

    Big30
    Net zo'n onzin als beweren dat hier alleen maar one-liners worden geschreven.

  18. #164
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Het staat buiten kijf dat PSR een zwak aanname-beleid heeft, eigenlijk geen.
    Alles met een vagina mag gaan flaneren of hobbelen in PSR.
    Een collega Duitse beer die ik ken van AC maakte afgelopen zaterdag zijn debut in PSR.
    Hij kon er niet slagen; ik dan weer wel........zij het met moeite, laat op de avond. Een Kroatische J-babe deed de motor weer eens goed draaien.

    Er is nog nooit een kok gevonden die kon koken naar alle monden, hoewel de kok van PSR aardig zijn best doet.
    PSR: trek een lotje uit de loterij van Durbusch, en bestel een Argentijnse steak met Erbsen en Pommes.
    Altijd op zoek naar honing

  19. Onderstaande leden hebben Jünther bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 9 juni 2011)

  20. #165
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    PSR: trek een lotje uit de loterij van Durbusch, en bestel een Argentijnse steak met Erbsen en Pommes.
    En spiek af en toe even bij de Duitse fora, want wie niet met voorkennis handelt, doet gewoon zijn best niet
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  21. #166
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik was eergisteren in Goldentime en daar wist iemand me te vertellen dat er in PSR niet veel dames meer zijn omdat de mannen meer TV kijken dan iets anders. Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
    Donderdag was ik van 11u tot 16u30 in PSR en omstreeks 15u30 waren er een 35 dames aanwezig en slechts een 18 beren . Er waren vooral mooie jonge dames .
    Maar dat er enkele vaste dames minder aanwezig zijn klopt wel, maar ondertussen zijn er al weer nieuwe dames en oude toppers komen terug en de dames klagen soms wel dat op zaterdag PSR vol zit met mannen die aan het TV scherm met sport gekluisterd zitten en tijdens de pauzes vlug iets eten in het restaurant om daarna terug in de TV zaal plaats te nemen .
    Donderdag kwam ik samen met Jamila het paradijs binnen na haar eerst op de parking al uitgebreid te hebben begroet .
    Mijn berevel aangetrokken en de volgende dames begroet Ebru , Olia , Jasmin , Corina , Patricia , Lizzy en Caro vlug een douche genomen en toen ik terug in de kleedkamer kwam was Debbie ook aanwezig .
    Vlug naar boven een koffie gedronken met Debbie en Jamila en een half uur later trokken we samen op kamer voor een denderende 2uur durende sessie .
    Daarna samen met mijn twee vrouwen lekker bekken a la carte in het restaurant . Wat rusten samen met mijn Jamila in een zetel in de lounge , de lounge zat vol met vrouwen en slechts enkele beren nog Michelle , Julia , Micky , Alexandra en Mandy begroet en nog vele andere, mijn doos pralines hadden gretig aftrek bij de dames .

    Samen met mijn dame een kamer opgezocht om elkaar nog eens goed te verwennen voor ik terug de Vlaamse contreien zou opzoeken . En ik heb het gevoeld dat mijn dame me een beetje heeft gemist , ze liet me alle hoeken van de kamer zien en ik tierde het uit van genot, ze liet me voelen wat ik moet ontberen als ik haar niet vaker opzoek .
    Moe maar voldaan daarna vertrokken en Jamila deed me uitgeleide tot aan het hekken .
    Jamila is nog zelden aanwezig in PSR , maar als ik kom wil ze toch ook aanwezig zijn , wat lief van haar .
    Volgende week hebben we terug afgesproken , waar dat zien we nog wel .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  22. Onderstaande 2 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    quitje (12 juni 2011),timjava (12 juni 2011)

  23. #167
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard FFF

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik was eergisteren in Goldentime en daar wist iemand me te vertellen dat er in PSR niet veel dames meer zijn omdat de mannen meer TV kijken dan iets anders. Kan iemand dit bevestigen/ontkennen? Ik overweeg om PSR te bezoeken maar dan hoop ik wel dat er goede keus is aan dames.
    Klinkt logisch..........hoort ook bij het typisch Duitse FFF: Ficken......Fressen.....Fernsehen! En laat je dat nu alledrie heel goed in PSR kunnen doen!

    (video niet geschikt voor minderjarigen!)

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  24. #168
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Es ist wieder FFF zeit im PSR

    Vrij rustig hier, gelukkig dus ook weinig ijsberen

    Aantal toppers zijn er, zoals Jamilla, Michelle, Mandy en die heeft zowaar een nichtje meegenomen......Lilly.....19 jaar en nog onbedorven (nu maar hopen dat ze PP niet tegenkomt een dezer dagen )

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  25. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (14 juni 2011),SeX++ (15 juni 2011)

  26. #169
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Het staat buiten kijf dat PSR een zwak aanname-beleid heeft, eigenlijk geen.
    Alles met een vagina mag gaan flaneren of hobbelen in PSR.
    Je kunt veel van PSR zeggen (oa dat ze zeker gemiddeld niet de mooiste dames hebben: de gemiddelde omvang van de aanwezige dames heeft hier zeker een relatie met de goede kok ) maar hun aanname beleid is nu net één van de sterkste punten! Ze zijn 1 van de weinige clubs die de dames keihard selecteren op het minimale service nivo van de dames. Dames die TZ en PZC niet willen aanbieden (uitgaande van normale hygiene van de ijsbeer uiteraard) worden hier gewoon geweigerd.

    Eén van de mods van dit forum stond er bij toen een aantal nieuwe dames bij intake hier naar gevraagd werd, en bij iedere "nee, dat doe ik liever niet" weer naar huis kon. Zeggen ze "ja" dan wordt eea netjes vastgelegd (inclusief de verschillende andere huisregels zoals waar mag gebeld worden, geen ge-animeer, niet met meer dan 2 dames rondhangen/eten/roken, etc plus de bijbehorende boetes) en het werkt nog ook. Zowel de dames als de ijsberen hebben het hierdoor prima naar de zin (en niet door deze regels an sich, maar omdat de dames die de kantjes er af willen lopen hier of niet binnen komen of snel weg zijn).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  27. #170
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Hey Minime, ik hoop dat jij er blij mee bent dat 'n dame jou tongt verplicht door de club.
    Ik persoonlijk zou er veel blijer mee zijn als ik op vrijwillige basis door een dame getongzoent word.
    Trouwens de eerste dame die dat niet deed/doet moet ik nog meemaken. Maar dat zal wel aan mij zelf liggen.

  28. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (15 juni 2011)

  29. #171
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Reden Rundum Köln - Stage 3: The Uprising

    "These mist covered mountains are a home now for me.
    But my home is the lowlands and always will be.
    Some day you'll return to your valleys and your farms
    And you'll no longer burn to be brothers in arms.

    Through these fields of destruction, baptisms of fire
    I've witnessed your suffering as the battles raged higher
    And though they hurt me so bad in the fear and alarm
    You did not desert me my brothers in arms."


    Zaterdag na mijn zeer uitputtende Hofdag was ik met redelijk wat spierpijn wakker geworden. Voor de middag was het weer nog best redelijk, maar zo rond vier uur (toen ik nog naar de eerste uren van Le Mans zat te kijken) trok de hemel dicht en kwam er een fikse stortbui omlaag. Uiteindelijk stapte deze racebeer nog wat gammel in de auto en luisterde loom naar Dire Straits terwijl ik door regen geteisterde heuvelachtige weggetjes trotseerde om naar Lohmar te komen. Niet lang nadat ik de bestemming bereikt had ging zowaar het wolkendek weer open. Die zaterdag kon je het eigenlijk met goed fatsoen geen loterij noemen, al twijfelde PistolPete nog even of hij niet weer verder moest, de middagschicht was hem te rustig. Uiteindelijk zal ie blij zijn dat ie nog is gebleven Voor deze racebeer leek de dameskeus zeer zeker geen loterij; eerder zwarteblufpieten met gemerkte kaarten Jasmin, Michelle en Mandy had ik al vlug in de peiling, Miss Coffeethief kwam Pete even gedag zeggen (natuurlijk vergeet ik haar naam op dat moment te vragen), Sakura Card Captor zei even gedag en ik merkte een Annie Lennox-kloon op die een bank verderop lag. Zou Marleen kunnen zijn. Wat betreft beren, Pete had ik al gauw naast me zitten, FC-college Tillboy zwierf die dag ook rond en ik meende MiniMe ook te hebben gezien, maar het kan dat ik hem met een Duitse ijsbeer heb verwisseld die ik vrijdag al in de Hof gezien had en veel op hem leek.

    Na wat om me heen te hebben gekeken, kreeg ik Mandy weer in het oog. Pete en MiniMe hadden me haar al eens aangewezen, maar toen zat ik achter andere doelen aan. Pete was met een Keulse collega "nice pics en dirty pics" aan het uitwisselen, dus ik sloop weg. Mandy heeft me duidelijk ook al in de peiling gehad, want ze vraagt meteen waar ik Pete van ken. We kletsen wat en als ze haar sigaret op heeft, zoeken we de kelder op. Deze racebeer komt er achter dat alles over Mandy gewoon helemaal klopt, de reden dat ik er zo lang over heb gedaan is dat ik haar altijd wat serieus over vond komen, een beetje kil zelfs. Maar daar zit ik dus gewoon naast, ze wist alle spierkramp en vermoeidheid heel simpel uit mijn systeem te bannen. Ze zoende uitstekend en had zachte bloasmeziek voor handen die ik lekker lang aan liet slepen. Jean Michel Jarre tovert Chronologie 1 uit zijn synthesizers en begeleid een van de meest ontspannende openingssessies die ik ooit gehad heb. Er zijn meisjes die je tot op de grond toe af kunnen breken, maar Mandy had zaterdag een zeer opbouwend effect. Alleen toen ze in doggy wilde werd het tempo wat opgeschroefd en kreeg ze zonder al te veel moeite de eerste turbo stuk Bam!

    Na die opening had ik wel honger gekregen en bestelde een goed doorbakken steak. Terwijl ik er wat op zat te wachten met een boek kwam eerst Layla en kort daarna een op haar jagende Duitser aan dezelfde tafel zitten. Layla vroeg me wat ik daar zat te lezen en al gauw bleek ze zelf nogal een boekenwurm te zijn. Het eten kwam, maar we kwekten met tussenpozen gewoon door over boeken, opleidingen en de Oekraïne. De andere gast dacht wss dat ie even geen kijk op een zimmer had en liet ons alleen. Aangezien ik nog wat uit wilde rusten besloot ik haar voor de volgende keer te onthouden. Ik relaxte nog een uurtje, sprak Pete nog een keer die van een enerverend bezoekje met ene Olia terugkwam en als ik dan een apfelschorle bestel, staar ik ineens een bekend gezicht me vrolijk aan. Miss Coffeethief had tijdens het avondeten een paar tafels achter me gezeten en het was me opgevallen dat het gevolg heren om haar heen langzaam groeide. Ze keek echter niet op of om, liep na haar snack gewoon het restaurant uit. Een kaalkop die erachter aansloop kwam teleurgesteld terug, iemand was hem voor geweest. Ik keek haar eens nadenkend aan terwijl ze zo vlak naast me komt staan "You know, you stole my coffee the other day, I met you a few times since then, and I STILL don't know your name!" "Olia" klinkt het simpel en ze kust me op mn verbaasde mond. Dus dít is die meid waar Pete het over heeft. Ergens doet ze me met haar wat hoge jukbeenderen en scherpe gezicht aan een dochter van Lee van Cleef denken, maar die glimlach maakt haar gezicht net wat mooier. Na wat inleidend gezoen waren we het eens; we go zimmer. Pete vangt ons nog eens op: "Wees een beetje voorzichtig met hem." Ik had eigenlijk kunnen weten dat ze zeer snode plannen koesterde, want in plaats van de knusse kamers met douche die ook vrij waren, koos ze voor de enorme kamer nr 7, die ik 60 minuten later wankelend op onvaste benen zou verlaten.

    Het begon eigenlijk heel erg rustig en kalm. Deze racebeer knabbelde wat aan haar borsten en zoende tussendoor wat met haar, maar toen Olia haar bloasmeziek inzette onderging ze een complete verandering. Niet dat ze zo wild ging sjorren of zo, ze ging juist langzaam, maar slokte Kleine Sphinx wel helemaal op, hield even vast, trok zich bijna geheel terug, fladderde wat met haar tong rond de top en slokte me weer op, hield nog iets langer vast, weer iets terug. Dat bleef ze volhouden met steeds langere deepthroat-pauzes. Mijn gedachte of ze zelf nog wel adem heeft verdwijnt rap door het gevoel dat dit losmaakt. Maar genade kende Olia niet, ze verhoogde zelfs stiekem haar tempo een beetje, alsof ze me uitdaagde klaar te komen. Ze vindt het schijnbaar nog niet geil genoeg en begint zichzelf tegen me aan te rijden. Als ze er dan een conti omschroeft en op me klimt, zit ik letterlijk klem in Olia, zo nauw had ik het nog niet eerder meegemaakt. Good old Freddy laat zich luid en duidelijk horen boven Olia's gekreun "She will, she will rock you. Sing it! She will rock you!" En Olia doet dat inderdaad, want ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een dame zich nauwelijks gewentijd laat na inloggen, maar meteen doorpakt in alle cilinders. Ja in een paar 18-plusfilms ja, maar die spelen (soms zichtbaar) vals met olie, dildos, glijmiddel en start-stop-tijden. Olia vliegt er zó hard in dat ik me de eerste minuten nog afvraag of ik haar geen pijn doe. Maar ze volgt haar eigen fantasietjes, spoort steeds maar harder aan en wil.. niet.. meer.. remmen. Dit gaat zo drie standjes goed, maar in doggy knijpt ze me toch leeg Bam!

    Ik zie op mn horloge dat we een half uur net hebben overschreven, dus besluit ik even wat tijd te rekken en dan eens te kijken wat er nog meer in zit. Olia vindt beffen best oke, maar ze heeft liever 'real sex'. Ze trekt in het tweede bedrijf nog maar eens alle registers open, varieert nog eens met een paar standjes en als ze dan merkt dat ik wel aardig moe ben geworden krijgt ze een idee. Ze kruipt op zn VanGaals (löffeltje-löffeltje) tegen me aan, wacht tot ik erin zit, en begint dan langzaam met haar heupen te draaien. Als deze racebeer intussen het zweet heeft afgeveegd en even rustig van dit GF-momentje heeft mogen genieten, gaat het licht op groen. Pitstop over, qualifuckation tempo please! Voor iemand die aan de deur of het wijd open staande raampje dat op de binnenplaats uitkijkt, had staan luisteren, moet het geklets en gekreun hebben geklonken alsof we niets meer van elkaar heel lieten Het einde kwam toen ze ineens verkrampte en zo'n hoge knijpfrequentie ontwikkelde dat ik onverwacht heftig voor de derde keer afga en even op zwart ga Bamm!

    Zwaar hijgend wordt ik weer wakker, hoor David Glen Eisley "Sweet Victory" zingen en stel mezelf de typische vragen van iemand die ruw wakker wordt na wilde sex: "Wie ben ik, waar ben ik, wie is zij, waarom zit mijn pik in haar kutje, zit er een conti om!?" Twee vrolijk lachende ogen in een net zo erg bezweet hoofd als het mijne kijken me aan en Olia kust me voorzichtig."You are powerful." Ze spreekt helaas niet genoeg engels om haar uit te leggen dat ik haar alleen maar bij heb kunnen houden, ik kus haar dus maar terug. We blijven nog even uithijgen, rapen elkaar dan op. Deze gesloopte racebeer vind ergens nog genoeg equilibrium (prachtig scrabblewoord voor evenwicht) om naar de kastjes te lopen, haar 100 eurie te geven en een hoopvol "When do you return?" te counteren met "I don't know." Als ze dan zelf is gaan douchen is mijn gezicht gered en kan ik eervol in elkaar storten

    Pete en Tillboy treffen me 15 minuten daarna, als ik eindelijk de trap heb kunnen beklimmen met twee uithijgpauzes bij de ingang van het restaurant. Ik ben zo kapot dat ik zelf mijn snoepblikje nog in kamer 7 heb laten staan dus na eten bestellen dat ding ophalen voor de volgende het leegvreet. Terug bij de koffieautomaat staat toevallig Annie Lennox naast me, vraagt vrolijk of alles wel ok is en legt een ijskoud handje op mn tomaatrode voorhoofd. TSSCHHHH, de stoom slaat van me af We raken tijdens de wachttijd aan de praat en het blijkt inderdaad Marleen te zijn. De vergelijking met Annie Lennox slaat trouwens aan; ze bestelt meteen een Eurythmics-cd bij me. Het lot zorgt er voor dat we bij dezelfde Duitser aan tafel landen die eerder op Samantha joeg, gelukkig zit zijn kompaan (een Marleen-fan bovendien) er ook bij en die heeft wel gevoel voor humor. De Jaegerschnitzel komt en deze racebeer deelt een paar wedges met Marleen, die de salade bij haar chickenwings negeert. We zitten nog een tijd na te babbelen voor ik met een lange dikke zoen afscheid van haar neem deze racebeer prefereert een langere wachttijd boven een geforceerd kamerbezoekje. Ook Debbie geeft me nog een nachtzoen en dan is het over. Bij het omkleden wordt ik nog getuige van een West-Vlaamse ruzie; de gemoederen waren zo verhit dat ik er maar buiten bleef. In de auto ging een van de Belgen ook nog eens bumperkleven toen ik met 50 op die flitspaal afreed. Na die hindernis bleef hij nog een tijdje in mijn spoor, tot de weg bochtig werd en de Sud zijn Slopel eruit reed. Chris Wolstenholme draaide zijn bas nog eens open en deze racebeer zingt hoog en vals met Uprising mee.

    "Interchanging mind control. Come let the revolution.. take its toll
    If you could.. flick the switch and open your third eye.
    You'd see that.. we should never be afraid to die.
    (So come on!)

    Rise up and take the power back
    It's time that.. the fat cats had a heart attack.
    You know that.. their time is coming to an end.
    We have to... unify and watch our flag ascend

    They will not force us
    They will stop degrading us
    They will not control us
    We will be victorious!!"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  30. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (15 juni 2011),duivenmelker (14 juni 2011)

  31. #172
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Hey Minime, ik hoop dat jij er blij mee bent dat 'n dame jou tongt verplicht door de club.
    Ik persoonlijk zou er veel blijer mee zijn als ik op vrijwillige basis door een dame getongzoent word.
    Trouwens de eerste dame die dat niet deed/doet moet ik nog meemaken. Maar dat zal wel aan mij zelf liggen.
    Tsja, jij denkt zeker ook dat ze je helemaal vrijwillig pijpt, neukt, etc.............keep on dreaming

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  32. #173
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Tsja, jij denkt zeker ook dat ze je helemaal vrijwillig pijpt, neukt, etc.............keep on dreaming
    Ik had het over TZ, goed lezen suffe.
    Maar idd in GT,GD,PHG,LR,VM en Aca waar ik kom of geweest ben, worden de dames niet door de club verplicht om te tongzoenen.

  33. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (15 juni 2011)

  34. #174
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Ik had het over TZ, goed lezen suffe.
    Maar idd in GT,GD,PHG,LR,VM en Aca waar ik kom of geweest ben, worden de dames niet door de club verplicht om te tongzoenen.
    Ik weet dat je het over TZ had en dat je dacht dat de dames dat bij jou vrijwillig doen, net als ze vrijwilling NMC, PZC, FT, etc bij jou doen...........wel goed lezen suffe!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  35. #175
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ik weet dat je het over TZ had en dat je dacht dat de dames dat bij jou vrijwillig doen, net als ze vrijwilling NMC, PZC, FT, etc bij jou doen...........wel goed lezen suffe!
    Laat ik zo zeggen, "ze worden in ieder geval niet door de club gedwongen".

    Maar ff serieus, ik ben eens persoonlijk aanwezig geweest bij zo'n intake gesprek in PSR. Jij zegt dat je eens samen met Big getuige bent geweest van dames die werden weggestuurd, omdat ze niet aan de PSR eisen wilden voldoen. Eerlijk gezegd geloof ik eerder dat de dames weggingen na het aanhoren van hun belachelijke eisenpakket.

    Gelukkig stond de dame erop dat ik aanwezig bleef bij haar intake gesprek, de theke wilde mij buiten de deur werken.
    Eis 1, TZ met iedereen zonder uitzonderingen.
    Eis 2, klant weigeren is uit den boze en word niet getollereerd. Het mag 1x voorkomen maar meer ook niet. Toen ik vroeg van wat 1x, 1x p/d, 1x p/w ? Ik kreeg natuurlijk geen antwoord op mijn vraag, enkelt een boze blik.
    Eis 3, PZC en NMC.
    Eis 4, Intern wonend, klant of geen klant, incom 65 euro p/d.
    Ik weet bv dat PHG de incom van 40 euro teruggeeft aan de dame als ze die dag niks heeft verdiend.

    De blik vol walging, bij de dame zei mij genoeg. Ik bedankte hun voor het gesprek en zei dat ze een stel idioten zijn. Terug in de auto vroeg de dame aan mij wat voor een walgelijke club is dat, daar komen toch alleen varkens op af. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er hartelijk om moest lachen en dat ze daar wel een goed punt had.

    Minime, waarom denk jij dat er in PSR, volgens jou eigen constatering, zoveel minder mooie meiden rondlopen?
    En waarom heb jij zo'n walgelijke club nodig, om een dame jou te laten TZ?


 

 
Pagina 7 van 55 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

  FKK Artemis 468*60