Pagina 6 van 55 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1374
  1. #126
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik verwed er mijn baard onder dat het zich hier hoogstwaarschijnlijk om deze dame handelt.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=simona

    Normaal werkzaam in "Living Room". Dit katje valt nogal eens ten prooi aan disciplinaire maatregelen waardoor ze haar werkterrein moet verleggen.
    Beschrijving: klein, lange zwarte haren, groene ogen, weggeschaafde tatoos en als je haar niet kent, jagerig, "Gold Diggerig" en soms onbeschaafd. Als je haar kent ontdooit ze. Bij sommige ijsberen bekend als "The Queen of Love"!!!
    Die baard mag je houden, want deze dame is inderdaad nu in PSR. Ik herkende haar in eerste instantie niet direct, maar ze gaf aan mij uit LR te kennen en toen viel het kwartje.

  2. #127
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers;212803Dit katje valt nogal eens ten prooi aan disciplinaire maatregelen waardoor ze haar werkterrein moet verleggen................Bij sommige ijsberen bekend als [i
    "The Queen of Love"[/i]!!!
    De laatste maanden zelf tot twee keer toe er getuige van geweest dat Lars (LR) haar luidruchtig een week met verlof stuurde omdat ze naar huis wilde en hij dat niet wilde. Een gokkastverbod had ze schijnbaar ook nog, maar dat is dan tenminste in PSR geen probleem, daar hebben ze die niet
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. #128
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Een gokkastverbod had ze schijnbaar ook nog, maar dat is dan tenminste in PSR geen probleem, daar hebben ze die niet
    Klopt ze zit nu steeds aan dat tafeltje met het schaakbord maar ze wet niet waar ze het geld in moet stoppen
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  4. #129
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Klopt ze zit nu steeds aan dat tafeltje met het schaakbord maar ze wet niet waar ze het geld in moet stoppen
    Dit zal een grapje zijn maar wel flauw en op de kap van een dame achter haar rug om, maar goed.

    Ik lees dat Leni hier zo'n beetje door het slijk wordt gehaald. Ik kan daar weinig appreciatie voor opbrengen. In PSR (waar ze momenteel - en regelmatig de laatste tijd -) vertoeft geldt de minimumservice. De dames weten dat, ze moeten dat ondertekenen. Het staat jullie dus vrij om aan de thekenfrau jullie beklag te gaan doen als Leni (ze heet eigenlijk Simona, but what is in a name hè) niet kust, geen PZC doet, geen 69 toelaat en niet wil knuffelen en strelen.
    Ik ben ook maar een doorsnee beer en bij mij doet ze dat allemaal wel en zoent ze heel erg goed. Bovendien staat de dame open voor veel meer zoals FT, MMT, anaal.... Je kan er helemaal los mee gaan op kamer. Als jouw voorkeur uitgaat naar hele lieve, rustige tegen-mekaar-aanliggen-seks gaat, zal ze inderdaad niet je beste partner zijn. Een klik is nog zoiets. Die kan je niet met iedere vrouw hebben :wink:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 april 2011),Dolfie (29 april 2011),Sparky (29 april 2011)

  6. #130
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik lees dat Leni hier zo'n beetje door het slijk wordt gehaald. Ik kan daar weinig appreciatie voor opbrengen.
    [...]
    bij mij doet ze dat allemaal wel en zoent ze heel erg goed. Bovendien staat de dame open voor veel meer zoals FT, MMT, anaal.... Je kan er helemaal los mee gaan op kamer.
    [...] Als jouw voorkeur uitgaat naar hele lieve, rustige tegen-mekaar-aanliggen-seks gaat, zal ze inderdaad niet je beste partner zijn. Een klik is nog zoiets. Die kan je niet met iedere vrouw hebben
    "Nice Words" van seksenfun voor dit hete sletje. Ergens anders heb ik al geschreven dat ik een zwak heb voor deze "Tramp" en "Survivor" van het zuiverste water. En ik weet dat meer ijsberen dat hebben. Ik kan niet anders omschrijven dat de service van Leni/Simona/Nora uitstekend is. van de andere kant kan ze behoorlijk "Bitcherig" zijn. Bovendien kan ze je het geld uit de zak kloppen als een Roemeense schoorsteenveger die bij je aanbelt. Pak vooral geen kamer met spiegels als je haar wil neuken want die spiegels zijn haar grootste vriend waardoor jij op de tweede plaats komt. Van de andere kant is het wel geil als ze jou berijdt en zo sensueel in die spiegels kijkt. Een dame die je eigenlijk een paar keer gehad moet hebben wil je haar volop kunnen waarderen.

    Tip: Zeg wat JIJ wil en NIET wat ZIJ wil!

  7. #131
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    14 november 2023 @ 16:04
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Unglücklich

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik lees dat Leni hier zo'n beetje door het slijk wordt gehaald. Ik kan daar weinig appreciatie voor opbrengen.
    Mijn verontschuldiging indien ik sommige ijsberen op hun zere teen heb getrapt.
    Ik wou er echt zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken, lees nogmaals mijn recensie.

    Volgende keer rep ik met geen woord over mijn mindere ervaringen.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  8. #132
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht

    Volgende keer rep ik met geen woord over mijn mindere ervaringen.
    Gewoon wel blijven doen hoor! Ook wat mindere ervaringen mogen nee behoren beschreven te worden. Daar is het forum voor. Staan ook weer genoeg andere positieve ervaringen tegen over. Van "door het slijk halen van een dame" is ook volstrekt geen sprake.

    Op zijn hoogst kun je zeggen dat er soms een wat ironische humoristisch bedoelde stijlvorm wordt gebezigd. Meer niet en dat moet kunnen.

    Overigens laatste weekend van Maart samen met doorlopen en nog een maat die wat later kwam PSR weer eens bezocht
    .

    Om 16u was het al behoorlijk vol bijna alle parkeerplaatsen waren bezet maar beneden konden we nog een plekje vinden. Nette begroeting door een ex-thekefrau van PHG met wie ik later nog wat bij heb gepraat over alles en nog wat.

    Ambiente, inrichting, eten etc. dat behoeft verder geen betoog. Daar kun je alleen maar constateren dat in deze er weinig Clubs zijn in NRW ja zelfs Duitsland die je met PSR kunt vergelijken. Wat wel opvalt is dat in PSR de zeg maar relax/chill factor overheerst boven de noem het de Party/Disco stemming die je op de vr/za in andere Clubs vaak aantreft. Wat mij betreft zou op de zaterdag avond de Muziek net iets luider mogen zijn zodat er wat meer stemming komt. Kwa dames OK hoewel er misschien een paar meer hadden mogen zijn omdat het redelijk druk was.

    Zou de Club niet bijna 2u rijden zijn zou ik er zeker vaker komen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 april 2011 om 14:06
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #133
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat mij betreft zou op de zaterdag avond de Muziek net iets luider mogen zijn zodat er wat meer stemming komt.
    Arch... goed dat jij niet deel van het management van PSR uitmaakt. Ook op vrijdag- en zaterdagavond willen de PSR-bezoekers vinden wat ze zo lief hebben aan PSR. Als ik luide boenke-boenke-muziek wil, ga ik naar de disco.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #134
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Lekker dagje gehad, twee lekkere kamers gehad, een tuttebel die dacht met een beginner te maken hebben, nu voorgoed uit beeld :P en veel gelachen met Gradje (tis een lieve hond JONGUH) ook wel bekend als de Geile Hond Rex, zijn kompaan Drummie, die eens moet leren zijn badjas dicht te knopen, want een lul op mijn bord vind ik niet zo smakelijk :P, reisgenoot Oblix die ook heeft genoten van een lange dag, de enige echte Douwer van Belgie, Lustman en Dolfie, de vrijkaartenverzamelaar

    Verder ook nog 'genoten' van de reincarnatie van Ron Jeremy, die er samen met zijn neef was en een badjas-etende ijsbeer :D
    Hoop onzin verkocht, lekker gegeten, vieze euh bedoel lekkere dingen gedaan met nog lekkerdere meiden en dus een topdag beleefd in PSR.
    Enig minpunt heb ik beschreven bij Jasmin, voor de rest weinig tot niks op te merken :P

    Over een maand weer....schat ik
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  11. Onderstaande 2 leden hebben Scoobert bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 3 mei 2011),Rex ( 1 mei 2011)

  12. #135
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Freak Sauna Residenz

    Het was alweer van eind vorig jaar geleden dat ik nog eens met Dolfie op stap geweest was. Toen ik het aanbod kreeg om mee te carpoolen naar PSR was de knoop snel doorgehakt. Ik was immers nog nooit in deze club geweest , dus leende zich nu een mooie kans.

    Na ongeveer twee uur rijden bereikten we onze bestemming. Het laatste stukje slingerweg maakte me bijna zeeziek. De goed gevulde parkings deden ons vermoeden dat het vrij druk was , echter éénmaal in de club viel dit reuze mee. De theke dame vroeg ons van waar we de club kende ? Van het ijsberenforum natuurlijk !

    Toen ik me aan het omkleden was tot ijsbeer , werd ik onverwacht in men nek gebeten door een kwijlende geile hond Rex. Normaal had deze andere plannen , maar door en file probleem was hij en collega Drummie in Lohmar belandt. Na het douchen zagen we nog andere bekenden zitten : Minime , Scoobert en Oblix. Even was ik bang voor een pak rammel te krijgen toen ik Scoobert de hand schudde vanwege : de slechtste jury van de maand. Gelukkig werd het een blij weerzien.

    Er liep ook een ijsbeer rond die Dolfie & Lustman wou ontmoeten :
    Groentenwandelaar. Wat dan ook gebeurde. Blijkbaar had de heer Groentenwandelaar colle tout ( lijmt alles ) aan z’n hand , want er plakte gans de dag een zekere Jamila aan. Laten we maar hopen dat deze aardige man binnenkort z'n gebroken hart niet moet lijmen...

    Het verkennen van het club labyrint , nam even wat tijd in beslag. Men eerste indruk was toch vrij positief en er heerste een zeer relaxte sfeer. De verhouding dames vs beren was ok. Ik spotte niet onmiddellijk een dame waar ik een klik met had , dus nam ik even de afwachtende houding aan. Die later rijkelijk beloond zou worden !

    Men collega’s waren al goed aan de arbeid of hadden al een sessie achter de rug. Even luisteren naar hun ervaringen dan maar. Een dame waar Rex mee geweest was klaagde dat haar poesje pijn deed tijdens het neuken of was het beuken ? Dolfie was tevreden over z’n sessie met een ex-YY dame. Van Minime geen geklaag. Hij voelt zich in PSR als een vis in de zee , scoort de éne topper na de andere en is naast kampioen bankhangen , paaldansen ook nog eens kampioen pingpong.

    Tot men verbazing was er naast Rex ook nog een andere hond geil ( en dit voor 21u ) namelijk : Scoobert. Een blonde stoot werd net voor z’n neus weggekaapt. Z’n tweede keus ging uit naar een slanke zwartharige met een 50%A cupje. ( Jasmin )Toevallig was men oog daar ook op gevallen en de heer Groentenwandelaar had me al toevertrouwd dat ze goed was. Uit respect voor de ouderen zeg ik tegen Scoobert : she’s all yours. Hij spreekt haar aan en ze zegt hem ik ga eerst eten en dan kom ik. Hmmm… Tot onze verbazing gaat deze dame niet eten , maar wat verder op de bank kletsen. Wat later loopt ze via een omweg voorbij ons en beland bij een andere beer op een ligbed. Klote maar het is toch weer zo. Waarom op deze manier ? Zeg het dan gewoon. Ach zeg ik tegen hem : dat wijf kan de pot op. Gelukkig loopt hij wat later de blonde stoot tegen het lijf en volgt een goede sessie.

    Rex had intussen z’n zinnen gezet op een bloedmooie dame met super figuur. Ondanks negatief advies van medeberen ging hij er toch mee naar de kamer. Bij terugkomst deelde hij ons mede dat het een mooie flop was. De dame was blijkbaar stoned , onder invloed van marihuana. En het leek er even op dat ik toevallig ook wat weed rook ingeademd had want ik kreeg plotseling een aantal halucinaties. Zo zag ik Ron Jeremy voorbij komen en de grootste onzin uitkramen , een Duitser die ondanks het grote aanbod van eten z’n keus niet vond en dan maar z’n badjas begon op te vreten. Minime vloog schurend langs het plafond , Drummie die vertelde dat hij een dame in haar oor gespoten had , ook zag ik herpes verschijnen op de bovenlip van een bepaalde dame en wat later werd Debby voor men neus weggekaapt door de neef van Ron Jeremy. Een zekere queen of love aka mevrouw Dalton kwam langs met een vals gebit tussen haar benen. Even leek het op Freak Sauna Residenz.

    Tijd om wat gaan te eten nu. Een doorlopende prima keuken met een enorm aanbod , met andere woorden dit is pure luxe. Op gebied van wellness mochten we ook niet klagen. Het werd mede een geslaagde dag door de gezellige gesprekken met de collega ijsberen. En natuurlijk niet te vergeten de dames Ellen en Debby. Het nam even wat tijd in beslag om men draai te vinden in deze grote club , maar al bij al heb ik me prima vermaakt. Alleen zal ik er nooit naar toe gaan , maar bij gelegenheid geef ik het zeker nog eens een kans. We namen afscheid van Oblix en Scoobert in de lockerroom. Voor Scoobert had ik nog een collectors item meegebracht , die hij hopelijk nog niet zal hebben in z’n verzameling. Omstreeks 0u45 het hek achter ons dichtgetrokken en op de terugweg op zoek gegaan naar de beruchte flitspaal.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  13. Onderstaande 3 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 1 mei 2011),Rex ( 1 mei 2011),Scoobert ( 1 mei 2011)

  14. #136
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Collectersitem niet in mijn bezit nee, dus zeker merci
    Het is wat met al die beren op een hoop....maar jka ik en geil zijn voor 21.00, daty komt niet vaak voor nee
    De Sessie na 21.00 was eigelijk nog lekkerder, maar er is nog hoop. Blij dat de familie Jeremy niet dezelfde smaak had als ik hehehe.

    De blnde stoot stoten was een goede remedie :D
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  15. #137
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    [QUOTE=lustman;213705]
    Er liep ook een ijsbeer rond die Dolfie & Lustman wou ontmoeten :
    Groentenwandelaar. Wat dan ook gebeurde. Blijkbaar had de heer Groentenwandelaar colle tout ( lijmt alles ) aan z’n hand , want er plakte gans de dag een zekere Jamila aan. Laten we maar hopen dat deze aardige man binnenkort z'n gebroken hart niet moet lijmen...

    Het was leuk om Dolfie & Lustman te ontmoeten , maar natuurlijk gaat er niets boven het gezelschap van Jamila in de club , tussen de sessies in had ik geen lijm aan mijn handen maar wel olie waarmee ik de benen van Jamila masseerde onder toezicht van een ijsbeer uit Nederland die een ervaren masseur bleek te zijn . Waarvoor mijn dank , hij wilde het wel gratis van mij overnemen maar Jamila had blijkbaar meer vertrouwen in mij .

  16. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL ( 1 mei 2011)

  17. #138
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Gisteren samen met mijn Bernds maatje Lustman naar PSR afgereisd om mijn vrijkaartje te vezilveren
    Toen we aankwamen moesten we helemaal tot van achter rijden om de wagen te parkeren want alles stond al eivol.Eenmaal door het toegangshek werden we verwelkomd door de vriendelijke Thekedame die ons de nodige ijsbeer attributen bezorgde.Na het douchen werden we al verwelkomd door Groentewandelaar,Rex,Scoobert,Obelix,Minime en sorry de laatste naam ontglipt me.
    Aan de bar gezellig wat gekletst met Groentewandelaar die me zijn Jamila voorstelde en iets speciaals met haar te vieren had.Blijkt dat Groentewandelaar bijna in mijn achtertuin woont.Moet je helemaal naar PSR gaan om dat te ontdekken.
    Nadien de club wat verkend,wat gepraat met de andere beertjes en dan vond ik het hoog tijd om wat te gaan jagen.Na wat geijsbeer kwam ik de bevallige Duitse Lea tegen die me voorstelde in de tuin wat in het zonnetje te gaan liggen.Ze vertelde me dat ze pas van vorige week in PSR werkt en daarvoor in Ying Yang waar ze zichzelf Kelly noemt.Ze zij me dat ze definief YY zou verlaten om hier te komen werken.Genietend van het zonnetje keerde ze zich naar mij toe waarbij ze me wat begon te teasen en me verraste op de tuinstoel met een heerlijke pijpbeurt en ik haar voorstelde om de kamer op te zoeken.(Zie recensie).
    Na deze eerste heerlijke sessie kwam ik Lustman en Scoobert tegen die nog op zoek waren naar een prooi.Ondertussen aan de bar een menu besteld en in het restaurant bij Lea gaan zitten die ook honger had gekregen.Lea is een dame die ook leuk gezelschap is in een restaurant.Tijdens ons gesprek kwam mijn buurman Groentewandelaar bij ons zitten met zijn Jamila.Het was net of we zaten onder vrienden in een duur restaurant.Echt gezellig.
    Na mijn buikje rond te hebben gegeten kwam ik mijn vrienden ijsberen weer tegen en ineens kwam daar een lekker ding aangedwarrelt,ze leek wat op Kate van Prins William.Ze bleek Hannah te heten en was voordien bekend als Ramona in GT dacht ik.Met een vol buikje neuken is niet zo mijn ding en ik beloofde haar dat we later wel spass zouden hebben.
    Ondertussen jacuzzi en sauna uitgeprobeert,in de tuin nog wat gerelaxt en in het restaurant zaten de collega’sijsberen weeral te schransen.Tijdje later kwam Hannah binnengedarteld en effie later zaten we aan de bar wat nader kennis te maken en nog wat later hupsakee de kamer op.(zie recensie).
    Aan de bar kwam ik Lustman en Scoobert tegen en we raakten aan de praat met de Turkse Ebru en haar Russische vriendin die wel spek was voor Lustman’s bek.
    Later in het restaurant zagen we een blonde schoonheid passeren en kregen we een tip dat dit Debby was een ex-Bernds dame.Lustman was niet meer te houden maar moest zich nog een beetje inhouden want Debby had reeds eten besteld.Ik had met Lustman afgesproken dat hij zijn ervaring aan mij moest meedelen want ik had ook wel zin in een ex-hof dame.Na de sessie met Debbie was Lustman erg positief en sprak ik Debby aan in de bar.Deze prachtige dame heeft zelfs in 2004 in GT gewerkt ook onder de naam Debby.Ik heb haar niet gevraagd of ze Ace2 kende.Mijn laatste sessie was met haar(Zie recensie).
    Tijdens het douchen vroeg een sympathieke kerel me in zijn beste Engels hoe het was geweest met Debby want hij wist ook dat ze bij Bernds had gewerkt.Bleek het iemand te zijn van het bevriende forum Youppie.Hij was zo gelukkig dat ik repliceerde in mijn beste Frans want voor deze jongens ik het niet altijd zo evident alleen maar Duits en Hollands te horen.
    Daarna aan de bar kwam ik Lea nog tegen die een beetje triest was omdat ik niet meer met haar was geweest.Maar ik beloofde haar dat ze de volgende keer sowieso op mijn to do lijstje staat en kreeg ik nog een hartelijke zoen van deze lieve dame.Dan was het uur gekomen om de reis terugwaarts in te zetten en omstreeks 03.30 lag ik in mijn bedje te dromen over PSR.
    Conclusie : Mooie club met uitstekend eten,dames die een + service geven echter je ziet dat op bepaalde plaatsen wat renovatiewerken op zijn plaats zijn.
    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  18. Onderstaande 2 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 4 mei 2011),lustman ( 3 mei 2011)

  19. #139
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Het was weer een mooie dag in PSR. Het is duidelijk dat Koninginnedag niet populair is bij de ijsberen: er waren een groot aantal Nederlanders de "Oranje drukte" ontvlucht en kwamen in PSR het volkslied zingen :smile: Normaal zijn er nooit zoveel Hollanders op 1 dag, gelukkig was het gezellig en nog lang niet zo vol als in GT (snap niet dat er ijsberen zijn die de drukke mensenmassa's in NL vermijden om dan in dezelfde drukte in GT te gaan staan......zie citaat P1 aldaar ).

    Niet alleen maar topsessies gehad (zoals Scoobert schrijft) maar twee van de vier sessies waren zeker een 9+ waard, waarvan de eerste met de altijd goede Mandy en als afsluiting van de dag een wereldsessie met de ontdekking van 2011: de net 18 geworden Layla (helaas is deze wonderschone en super lieve brunette uit de Oekraine de komende tijd niet aanwezig).

    De middelste twee sessies waren redelijk (met de blonde, Bosnisch/Roemeense Mara die Rex eerder op de dag al had "kapotgemaakt") en matig (met een olijke Poolse waarvan de naam me ontschoten is).

    Al met al dus een goede dag gehad, en moe maar voldaan weer naar Oranje land terug, waar bij aankomst de late feestgangers nog op de terrassen te vinden waren.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  20. #140
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard toch leuk in PSR

    Vorige week vrijdag in PSR binnengelopen voor eens kennis te maken met groentenwandelaar en seksenfun. 2 PSR specialisten die me dan ook de nodige tips konden geven om mijn slaagkansen te verhogen. Acterend op een tip van beide werd Maya de eerste verovering. Beregoeie sessie gehad. Vervolgens had ik plaats genomen in de kino en kon als toeschouwer genieten van een sessie die mijn temperatuur onmiddellijk deed stijgen. Een kleine maar zeer fijne jongedame met heerlijke borsten en verder overal beschilderd gaf daar een zeer overtuigende demonstratie. Haar opgezocht en een copycat sessie overgedaan op dezelfde plaats. Lea was haar naam, ze was duitse en vertelde me dat haar doel is om zeker zoveel te genieten als de beertjes. Nou ja dat zeggen ze natuurlijk allemaal maar deze deerne voegde het woord bij de daad en liet zich eens lekker oraal verwennen, kwam niet alleen auditief klaar maar werd ook kletsnat wat natuurlijk een bevestiging was van haar voornemen. Ze pijpte tot aan de wortel en neukte als een bezetene. Ik was zeer tevreden

    Tijdens het avondmaal, dat ik genoot met seksenfun, speelde er zich naast ons een tafereeltje af van 2 Braziliaanse die onze 2 tafelgenoten fysiek overtuigden om bij hen aan te tafel te komen. De donkerste van de 2 ontblote haar 2 lekkere melocakes en die zagen er zo appetijtelijk uit dat ik ze later wel eens wilde proeven. Toen ik dus uit de douche kwam van mijn sessie met Lea nodigde ze me beiden uit op het schommelbed bij het zwembad. Josy en Jessica heten deze meiden maar Josy, de donkerste, investeerde een uurtje presales en dat moest beloond worden vond ik. Dus naar de kamer voor een sessie die ik als gewoon wil quoteren. Tongkussen was te voorzichtig en werd zoveel mogelijk vermeden, pijpen was OK en het neuken OK.

    Tegen 11 vertrok ik naar het hotel voor een verdiende rust.
    " A dirty mind is a joy forever"

  21. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 4 mei 2011)

  22. #141
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Nein-ti-nein-ti-nein: Qual der Wahl in PSR

    "I was dreamin' when I wrote this, forgive me if it goes astray. But when I woke up there this mornin', could've sworn it was Judgment Day.
    The sky was all purple, there were people runnin' everywhere. Tryin' 2 run from the destruction, U know I didn't even care.
    They say 2011, party over, oops, out of time!
    So 2night I'm gonna party like it's 1999!"


    Een drukke week alweer voorbij en de volgende begint alweer. De Sud krijgt nieuwe voorbanden, deze racebeer is eindelijk die verrekte zalfpleisters kwijt en werkt inmiddels van 8u tot 18u en heeft tussendoor John Nettles ontmoet (hoofdrolspeler in Midsomer Murders en "a very English Gentleman". Daarnaast leek een collega met een apocalytisch gevoel voor humor deze zaterdag gelijk te gaan krijgen. Op de vraag "Hoe laat is het?" antwoordde hij steevast met de zin "Ach, op de lange termijn ontploft de zon en gaan we allemaal dood." En laat dat nu net de mening zijn van de een of andere campingevangelist, die verkondigde dat zaterdag 21-5 om 1800u we allemaal ten onder zouden gaan Nou als het dan toch de laatste dag is, dan maar even mijn vrijkaartje voor PSR benutten. Prince and the Revolution op de autoradio en mooi weer op de heenweg, alles prima. In PSR aangekomen bleek het al aardig vol te zijn, en al snel kreeg ik o.a. Jasmine en Anna in zicht. Beiden waren helaas al bezet, dus ik ga koffie halen.

    Een Roemeens/Bulgaars lolita-brutaaltje presteert het echter mijn koffiekop voor mijn neus weg te kapen Als ze daarmee de aandacht wilde trekken, dan lukte dat op een niet-positieve manier, helemaal als ik over haar schouder een mooie donkere dame langs zie lopen, die als enige geen lingerie maar een lange jurk droeg. Ik schud de RoBu koffiedievegge af en loop achter mijn doelwit aan de eethoek in, waar ze inmiddels aan de lunch zit. Ze stelt zich als Caro voor, een Brasileira. Deze racebeer kletste even met haar en besloot haar als dagopener mee te nemen. Op de kamer met douche begon ze tijdens de reiniging al met kleine strelingen, kussen en tot slot bloasmeziek die gewoon goed te noemen was. Daar ging ze op bed mee door, onderbrak alleen toen ik haar ook wilde beffen. Ze ging daar goed in mee en werd er aardig vochtig van. Nu ik mijn rugproblemen grotendeels kwijt ben is cowgirl geen probleem meer en daar profiteerde Caro van. Ze stuiterde vrij heftig op en neer en ze had me waarschijnlijk zo al klaargekregen als dat omroltrucje wat we probeerden niet was mislukt We moesten allebei zo lachen dat we even niks konden uitbrengen. We gaan dan maar in missio verder en al gauw loopt het tempo weer snel op. In doggy is het dan vrij snel bekeken. Beng!! Turbo out, Kers-batterij leeg. Einde vrije training!

    Deze racebeer rekende af met Caro en ging douchen. Al snel daarna kwam ik Anna weer tegen, alweer bezet. Dus vroeg ik of ze me op kwam zoeken (al dan niet met goed of slecht nieuws). Daar ging ze mee akkoord en deze racebeer ging in de tuin liggen. Ik twijfelde er even over om iets met Carla te proberen, maar op een paar zontips na hebben we verder weinig contact gehad. Ik pakte "Nightwatch" van Terry Pratchett er bij en voor ik het wist was het zes uur en kreeg ik een tafeltennisballetje naar mijn hoofd; bepaald niet het einde van de wereld, maar wel een schrikreactie Mijn buurman gooide het ding terug en we raakten aan de praat. Hij bleek een Westerwalder die zich af en toe wel eens in YinYang liet zien, ondanks dat hij steeds weer oorpijn van de harde muziek kreeg. Zijn maat kwam er ook bij en ik kreeg een paar anekdotes over slechte parenclubs te horen. Toen de heren na een halfuur het restaurant opzochten, dacht deze racebeer eerst hetzelfde te doen, maar alras veranderde een rustig voortkabbelend dagje binnen 15 minuten in een woest kolkende rivier van animeringen en nieuwe kansen.

    Het begon beneden, toen ik mijn boek opborg en ineens iemand hoor tetteren "Hab dich gesehen, Bonbon-Fritz". En dan heb ik ineens Miss Short-n-Entertaining, Debbie in eigen persoon (1), om mijn nek hangen. Ik ga na een korte intieme begroeting weer naar boven, ben Anna al helemaal vergeten. Buiten blijkt Anita, een Slowaakse dame met een paar zeer overtuigende argumenten (Anita 1 en 2) gekleed in een bodystocking de would-be tafeltennistoppers (ik noem ze maar Bol en Oftsjarof) enigzins te hebben verrast. Als ze dan het balletje doodleuk in haar vagina stopt en dreigt dat het pas terugkomt als er iemand met haar meewil probeert Bol me Anita (2) op te dringen. Ze lijkt me sletterig genoeg, maar haar koppie wijkt nogal af van de rest van haar lichaam. Ook Stacy, een donker meisje dat erpee me in een grijs verleden heeft aangeraden, probeerde wat te animeren (3). Oftsjarof vroeg zich vertwijfeld af waarom ik er niet voor ging, maar het antwoord kwam net door de deur.

    Debbie begroet Stacy enthousiast en laat zich meteen op mn schoot vallen. Een minuutje zeggen we helemaal niks, zo strak zaten onze tongen ineen gewikkeld. Ze laat haar tas even liggen en maakt dan haar "rondje" langs de stamgasten even af. Stacy druipt af, maar het was nog niet klaar. De koffiedievegge probeerde me nog een paar keer om te krijgen (4) en Lea, die Duitse dame die savesexer al het hoofd op hol bracht kwam ook even kletsen (5); een leuke meid die niet op haar mondje gevallen is. Weliswaar onder de plakplaatjes, maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Zelfs Anna (6) deed nog een duit in het zakje, maar helaas had ze slecht nieuws, de vorige klant had haar een paar uur opgehouden en de kans dat ik nog aan de beurt zou komen was gering Ondanks de teleurstelling erg netjes dat ze het even meldde. Door al dat geanimeer sluipt er een deuntje van de Mama's en de Papa's in mijn hoofd, met wat verdraaide lyrics hier en daar:

    "Debbie and Stacy, were getting kinda racy, just to leave the bears behind. Caro and Jessy working for a penny, trying get to a fish on line. In a corner dear Anna sat, and after every 'number' she passed the hat. Lea and Maya are just getting higher in the kino, you know where that's at. And no one here is getting fat except Mama Cass."

    Deze racebeer lag stiekem mee te fluiten als Jasmin (7) dan ook nog langsloopt en lief glimlacht Het is dat Debbie dan weer terug is, want anders was ik weer in een Jettrap beland. We kwekken wat over de laatste maanden en ik maak haar een compliment voor haar mooie teint, die schijnbaar onder de Oostblokrubriek een zonnebankgekte heeft laten ontbranden. We zitten nog wat te flikflooien en ik merk aan een voorbijlopende dame op dat niet iedereen Debbie's Hof-antics kan waarderen. Waarop ik een anekdote te horen krijg die kort samengevat een soort massale pijporgie in de kino behelsde (had te maken met een van haar andere geliefde bezigheden: voetbal). Nog nalachend zoeken we een kamer op en wordt deze racebeer zelf in een stevige omhelzing getrokken. De rest van de sessie verliep als vaounds: bloasmeziek is nog steeds van hoog niveau, ze liet zich helemaal gaan bij vingeren en beffen en kneep me na drie standjes en iets meer dan een half uur heerlijk leeg. Beng! Einde kwalificatie. Turbo replacement please

    We rekenen af en ik ga eten. Na een portie gepaneerde varkenslapjes met gebakken aardappelen en een latte macchiato toe ga ik even rustig uitbuiken. Ik volg de afstraffing die Schalke aan MSV Duisburg geeft (zowaar twee goals van Stuntelaar) en hoor in het donker Jasmin iets naar me roepen vanuit de omhelzing van een andere gast. Een 45 minuten later begrijp ik het pas, als ze naast me komt staan aan de bar en me zonder dralen vol op de mond zoent. Tegen zo'n begroeting kan ik niet op en ik laat me dan ook gewillig meevoeren. Ze gaat op de kamer vrolijk verder met haar tongkunsten en voegt daar een lekkere langzame blowjob aan toe. White Sox speelt Versailles op de achtergrond en ik zweef even weg. Als Jasmin op me komt zitten en het tempo de hoogte in gaat ben ik weer bij mn verstand en ga er nog eens lekker tegenaan. In missio krijgt Jasmin me met gemak over de rand met haar slimme meebeweeg-techniek. Beng! Suuuperpole is over! "Versailles, (doot doot doot-doot-doot!)" neuriën Frederic Mercier en Fabrice Cuitad op de achtergrond. Er zijn helaas nog altijd idioten die geloven dat Queen-zanger Freddy Mercury dit incognito heeft opgezet, maar helaas is dat bullshit: Versailles was volledig Frans, muzikaal een volledige flop, maar paste toch volledig bij deze droomsessie met een pools/roemeens droommeisje

    Hoe deze racebeer nu aardig tevredengesteld is, blijft het knagen dat ik van de eerdere mogelijkheden er nu geeneen meer aantref in het pand: Lea bezet, Carla bezet, Stacy loopt net een kamer in. En dan krijgt deze racebeer dan toch Anita in het oog. "We wagen het er maar gewoon op hè!?" denkt mijn onderbuikgevoel. En bijna was het fout gegaan. Anita wil namelijk naar de kino en week zoenen steeds uit. Ondanks het feit dat ze me mn gang met haar laat gaan (beffen, vingeren) liep het niet zo geweldig . Er waren dan wel maar twee Roemeentjes aanwezig die een andere beer in de tang hadden, maar deze racebeer zag het al verkeerd gaan en drong na wat halfslachtige bloasmeziek met veel handeinsatz toch maar op een kamer aan. Onderweg doet Audiofeel treiterig een duit in het zakje: "You don't have this lovely nugget!"

    Deze racebeer liet zich niet kennen en ging in Ron Jeremy-modus: concentreer je op de mooiste onderdelen van je partner (in dit geval duidelijk haar borsten) en verstand op nul. Beffen en gefriemel aan haar borsten was helemaal geen probleem en er was een verrassing toen ik haar steeds harder kon vingeren zonder dat ze ingreep. Ze raakte er toch aardig opgewonden van en gelukkig trok ze dat door in de resterende tijd, conti erom en in doggy dan maar. Aldus merkte ik dat ze het écht warm had gekregen, want ze voelde verrekkes nauw aan en ging zich steeds harder tegen me aan rijden Zo komen we toch tot een zeer bevredigend einde na een goede 45 minuten. Een twijfelgevalletje, onze Anita. Aangezien ik nog meer keuzes over heb, acht ik herhalingsgevaar vrij klein.

    De keuken was helaas gesloten, maar er was nog een soepketel over die aardig vol zat, dus een kleine snack zat er nog wel in. Ik feliciteer Andrea nog even met haar verjaardag en ga me daarna omkleden. Bij de deur moet ik even wachten omdat een eerder nog vrolijke gast ruzie staat te maken met een meisje en zijn maten net zozeer ruziemaken met Andrea over hun drankkaarten (ze hebben met z'n drieën aardig wat piccolo's weggekiept). Uiteindelijk word ik zonder problemen doorgewuifd en zoek de auto op. Om wakker te blijven draait deze racebeer een aantal PSR-mainstays (o.a. Tangerine Dream en Journey) plus een lekker stampplaatje van Huey Lewis: Hip to be square

    "I used to be a renegade, I used to fool around. But I couldn't take the punishment, and had to settle down. Now I'm playing it real straight, and yes I cut my hair. You might think I'm crazy, but I don't even care. Because I can tell what's going on... it's hip to be square. it’s hip to be square"

    I like my bands in business suits, I watch them on YT. I'm working out most everyday and watching what I eat. They tell me that it's good for me, but I don't even care. I know that it's crazy, i know that it's nowhere. But there is no denying that.... It's hip to be a square. It’s hip to be square. It’s hip to be a square. So hip to be a square
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 mei 2011),Big30 (25 mei 2011),Dalton (25 mei 2011),Dolfie (25 mei 2011),duivenmelker (25 mei 2011),savesexer (28 mei 2011),Sparky (26 mei 2011)

  24. #142
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Gisteren om 16 u gearriveerd en me in het wellnessgedeelte neergevleid om het aanwezige schoon, dat daar continu voorbij komt, te inspecteren. Eerst vind ik niet de nodige aanleiding om tot aanval over te gaan totdat ik Lea mijn richting zie uitkomen met veel stof op haar lichaam waaronder een bloot foefje komt piepen hmmmmm dat lust ik wel. Eerst wat gebabbeld en vernomen dat het niet zo'n goede dag is voor haar ik ben slechts de 2de prooi. Ze vraagt me om eerst even op te warmen in de kino en daarna naar de kamer te gaan. Ze gebruikt de kino duidelijk om aan werbung te doen want ze verslindt me zowaar. Dan naar de kamer voor de voortzetting. Ik vind dat ze overheerlijk diep en gevarieerd pijpt en als je haar beft laat ze echt los en komt ook echt klaar, tenminste aan de vochtproductie te oordelen. Ook tijdens het neuken zet ze haar beste beentje voor en net binnen de limiet van 30 minuten vul ik het zakje.

    In de douche loopt ik mijn franstalige vriend uit Babylon tegen het lijf en krijg de nodige tips over de aanwezige meisjes. We genieten samen van een heerlijke maaltijd en ontmoeten nog een landgenoot tijdens onze tafelgang. Ik vlei met neer in de grote zaal en kan meegenieten van een erg overtuigend paaldansje van Sakura, heel sexy en geil. Ik wacht echter op Mara en ontdek dat ze net aan de maaltijd zit. Ondertussen loopt ik eens binnen in de kino en wordt op een zeer aangename manier verwelkomt door Candy. Ik leg haar uit dat ik op Mara wacht maar ze wil hier niet van horen en begint me te zoenen en te verleiden. Ik hou echter vol en we nemen afscheid met de belofte dat zij de volgende keer zeker aan de beurt komt. Ondertussen heb ik Mara teruggevonden aan de bar en ik pik haar op en we zetten ons neer voor een kennismaking in de grote zaal. Na enkele minuiten wordt duidelijk dat de klik er niet is en ook niet zal komen dus we nemen afscheid en ik wordt gelijk opgepikt door Candy die net toevallig !! om de hoek zit. Wat bij Mara ontbrak is bij haar in overvloed aanwezig, dus na een opwarmertje naar de kamer. Het wordt een leuke sessie met alles erop en eraan maar de waarheid gebied me wel om te signaleren dat vingeren off the chart is en dat bij het zoenen haar tong wordt teruggehouden. Verder alleen maar lof en een extra nominatie voor haar cowgirl die gewoon schitterend is, ze neukt echt heel lekker.

    22.30 tijd om het stalen ros te beklimmen en in grootste versnelling huiswaarts te keren, even voor de raceberen: de 40 km op de A44 in 11 min.
    Laatst gewijzigd door savesexer; 28 mei 2011 om 14:38
    " A dirty mind is a joy forever"

  25. Onderstaande 2 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (28 mei 2011),Sparky (28 mei 2011)

  26. #143
    Geregistreerd
    6 oktober 2010
    Last Online
    22 juni 2016 @ 19:02
    Berichten
    42
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked
    41 in 15 posts

    Standaard

    Saturday at PSR



    This was my first trip to PSR and it was an interesting one. I arrived at about 11. 45 am. It is quite a winding road off the motorway but the satnav / GPS took me right to the door of the place. The car park is not big but it was easy to find a spot so early on and I located the entrance quickly. After being buzzed in the woman at reception was a bit nonplussed at my not being German-speaking but she recruited the help of her colleague. Who seemed to be there really to watch over things rather than assist at the desk. The pricing of 50 euros per half hour was explained as was the inclusive food and drink, I was provided with a towel and robe as well as shoes and a key to my locker and off I went.

    The layout of this place is on two floors and is not easy to describe. The facility used to be a family sauna and when it was converted the main change appears to have been the installation of a pole in the middle of the large lounge. Apart from that the place is pretty much untouched! After a wander around I had located pretty much everything except for some things which I found later. These were an area of extra rooms on the ground (reception) level and the kino which is located, rather strangely, down a little corridor which leads off a corner of the swimming pool. The decor of the whole place is rather dated and the furniture could do with replacement. The covered terrace is a nice feature of the place but the garden although equipped with loungers, is rather small considering the size of the house and hardly any girls seemed to use it.

    After some breakfast in the restaurant, which has been well described elsewhere, I had a wander round to look at the talent and met up with two guys from the youppie french form who were looking out for me. They had visited previously and liked the place a lot. There are not a huge amount of girls, and those there were not, for the most part, stunners. However, many of them had good personalities, appeared to enjoy their work and were friendly, which is not something one can say about most clubs. The clientele appeared to be regulars for the most part and the girls did not approach me, as I was new, but gave the old guard friendly hellos and chatted with them very amiably.

    Eventually I spotted a cute young thing who turned out to me Aliya, a half Moroccan / half American girl who was born and raised in Germany. Only 18 (almost 19 though) she has captivating blue eyes, a curvy figure with some puppy fat and a lovely smile. The main drawback was her smoking habit but we went off to the room after our introductory chat and she provided a good GFE as I had asked. Unfortunately, although we finished the sex within the half hour, she chatted to me in the room for a few minutes afterwards and when it came to money time she said that we had been there for 3/4 hour (we were probably slightly less) and wanted 100 euros. As I liked her, I paid but was a bit disappointed by the hustle and told her that if she was going to do that then she should have told me and we could have done more in the room (which I wouldn't have minded at all).

    I then chatted more with my new friends and met up with a pal from the ISG forum who had just arrived. Some girls said Hello, and one came to chat for a while with no pressure. Aliya also chatted for a bit in a very friendly way with us for about 10 minutes. This is what I really liked about the club, there was plenty of time to chat and the place isn't busy so the girls weren't pushing too much for rooms. Eventually, at about 5. 15 pm I asked my friends where the kino was as I hadn't seen it and they showed me the location. A couple were having sex in a corner of it and this looked quite appealing so I asked Aliya, who hadn't had any business since I finished with her in the early afternoon to join me there, where we made out in quite an energetic fashion. In fact I negotiated with her to stay with me until 10 pm as a girlfriend and spent the entire evening with her, having dinner after our session in the kino and then going to a room, where she provided a very relaxed GFE with considerable pleasure on both her side and mine.

    Overall a very pleasant visit to this club which in the evening becomes even more laid back as the lighting is low and the music very subdued. It was fun to see the girls skinny dipping late at night. I would be pleased to return and in fact many of the features of this place appeal to me as it lacked the frenetic atmosphere of most other clubs I have been to in the evening and many of the girls I met made up for in their character what they may have lacked in immediate looks appeal.

  27. Onderstaande 4 leden hebben London Traveller bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (30 mei 2011),Big30 (30 mei 2011),gignnl (30 mei 2011),Sparky (30 mei 2011)

  28. #144
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Welcome to the world of PSR London Traveller!

    Totally different in atmosphere and quantity of Oase, but the same in service level as you could experience yourself. Strange however that she tried to ripp-you-of and you rewarded here with a follow-up sessionm, let's hope she will not use this strategy too often here in PSR (girls are removed from this club for less).

    Enjoy and catch you again in either Oase or PSR then!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  29. #145
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Gigantische toeloop van nieuwe dames in PSR trouwens, met name uit Samya (dat leeg schijnt te lopen) en Finca Erotica. Als ik de kwaliteit van die (10-tal!) dames zie, begrijp ik trouwens dat die clubs leeglopen..........echte bimbo's, siliconen, ordi gekleed en opgemaakt en geen normaal woord mee te wisselen, en lopen uiteraard contiinu te mopperen over het gebrek aan aandacht dat ze krijgen van PSR stamgasten, die uiteraard meer oog hebben voor de Roemeense, Pools, Hongaarse en Bulgaarse deernes, dan voor deze (veelal Duitse) gelukszoeksters. Hopelijk zijn ze na de 3 dagen "proefperiode" ook snel weer verdwenen, genoeg andere clubs waar ze wel in het plaatje passen denk ik.

    De "stam dames" waren enigszins ongerust door de grote toeloop (er waren meer dan 50 dames actief dit weekend) maar ook zij zagen dat de meeste nieuwelingen niet echt in de smaak vielen en gingen snel weer over tot de orde van de dag............en het werden dus weer 4 super sessies met een combi van Roemeense en Oekraiense dames

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  30. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (30 mei 2011),duivenmelker (30 mei 2011),Sparky (30 mei 2011)

  31. #146
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard PSR:2x top,1x flop

    Verleden weekend nog eens Lohmar leukste buitenverblijf aangedaan en mits een donatie van 50E een afgemeten bruinebeerpak ter beschikking gekregen.Me na de obligate verfrissing hierin gewikkeld en alras de restauranthoek ingeduikeld om te genieten van een erg aardige maagvulling zoals steeds.Qua food is PSR toch nog steeds het ijkpunt voor FKK-clubs,nog steeds onovertroffen en bijgevolg zeker niet te versmaden.

    Gesterkt en voldaan een eerste rondje gemaakt doorheen de verscheidene vertrekken,pool was bezet door Anna(eindelijk terug) en een overgelukkige ijsbeer.Slinks langs Anna gedrenteld,en mits een knikje van ons beiden was een kamerbezoek gepland zonder dat de carambolerende medebeer ook maar ioets in 't snuitje leek te hebben;een aardig maneuver dat zich later zou uitbetalen mits de beste kamersessie van de dag.Gezien de wachttijd voor Anna me in de zetels gevleid alwaar ik een aardig zicht had op de vooral Roemeens getinte aanwezigen(dames toch).Al snel viel een erg leuke en dartele dame me op:Sakura.

    Een typisch Slavisch uiterlijk,prima lijfje met aardige lach bovendien:tijd om haar van nebij te leren kennen.Sakura blijkt een vrolijke spring-in-t-veld te zijn die niet om een lachsalvo meer of minder verlegen zit,prima aftersales ook,qua social time een hoogvlieger,dus dat scheelt voor ietwat verlegen medeberen.Ook in de "zimmer" is sakara meer dan aan te raden:erg leuke en afwisselende orale capaciteiten,tongzoenen van jewelste en een erg atletisch geïnspireerde vrijpartij:topklasse.Herhalingsgevaar SAKURA:90%.

    Na deze gymnastische inspanningen wilde ik wel effie relaxen alvorens met Anna de kamer in te duikelen,dus me saunagewijs even uit het strijdgewoel teruggetrokken,en al stomend en briesend een halfuurtje later opnieuw de mainroom ingestommeld.Anna had alweer een andere bronstige beer aan haar zijde,me hiervan vergewist mits tegelijkertijd een drankje te gaan halen aan de bar,en afgesproken om rond middernacht beiden in staat van paraatheid aan de pool af te spreken.

    Ondertussen nog een steak binnengespeeld,en een mooie Roemeens met bril gespot:Micky.Lang,donker haar,niet echt een lachebek,maar wel een mooie meid.Haar brilletje gaf haar wel iets extra's boven de andere Roemeense dames,helaas had ik me beter onthouden van een kamerbezoek met haar.Ze was erg lief en meegaand voor de sleutelafhaling,doch haar spontaniteit bleek eens in de "zimmer" om te slaan in ergerlijke verzinsels waarom dit en dat niet mogelijk was.Een onsamenhangend verhaal over tandartsvisite en bijhorende onmogelijkheid tot tongzoenen en "blasen ohne condom" was nog maar het tipje van de ijsberg.Bleek dat ze op de koop toe nog eens last bleek te hebben van haar rug,dus on top was ook al geen optie.Om kort te zijn:een waardeloze sessie van welgeteld 33 minuten(volgens haar,volgens mij exact 28).Wou deze mejuffer op de koop toe nog eens 100 Euro te wensen,wat een gedrag,PSR onwaardig me dunkt.Me hier dan ook geen snars van aangetrokken,en ondanks gemor en geëmmer allerhande haar de 50E overhandigd.HErhalingsgevaar MICKY:0%.

    Gelukkig was er omstreeks middernacht Anna om m'n dag alsnog te redden.Prima deluxe sessie met de gebruikelijke mix van GFE en pure porno desgewenst.Anna is reeds veelvuldig bewierrookt,en terecht.Geen details nodig om de reeds lange wachtrijen nog te doen uitbreiden bijgevolg.Herhalingsgevaar Anna:100%.

    PSR was aardig bevolkt,zowel qua aantal dames als berenpopulatie:een erg leuke dag met één totale flop,gelukkig overgecompenseerd door 2 erg leuke en geslaagde sessies.

  32. #147
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Hioop dat je dit direct aan de directie/management vertelt hebt!?!?

    Voldoet niet aan het minimumpakket dat verplicht is hier!!

    Eruit dus.

    Grt,

    Befbeer




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Verleden weekend nog eens Lohmar leukste buitenverblijf aangedaan en mits een donatie van 50E een afgemeten bruinebeerpak ter beschikking gekregen.Me na de obligate verfrissing hierin gewikkeld en alras de restauranthoek ingeduikeld om te genieten van een erg aardige maagvulling zoals steeds.Qua food is PSR toch nog steeds het ijkpunt voor FKK-clubs,nog steeds onovertroffen en bijgevolg zeker niet te versmaden.

    Gesterkt en voldaan een eerste rondje gemaakt doorheen de verscheidene vertrekken,pool was bezet door Anna(eindelijk terug) en een overgelukkige ijsbeer.Slinks langs Anna gedrenteld,en mits een knikje van ons beiden was een kamerbezoek gepland zonder dat de carambolerende medebeer ook maar ioets in 't snuitje leek te hebben;een aardig maneuver dat zich later zou uitbetalen mits de beste kamersessie van de dag.Gezien de wachttijd voor Anna me in de zetels gevleid alwaar ik een aardig zicht had op de vooral Roemeens getinte aanwezigen(dames toch).Al snel viel een erg leuke en dartele dame me op:Sakura.

    Een typisch Slavisch uiterlijk,prima lijfje met aardige lach bovendien:tijd om haar van nebij te leren kennen.Sakura blijkt een vrolijke spring-in-t-veld te zijn die niet om een lachsalvo meer of minder verlegen zit,prima aftersales ook,qua social time een hoogvlieger,dus dat scheelt voor ietwat verlegen medeberen.Ook in de "zimmer" is sakara meer dan aan te raden:erg leuke en afwisselende orale capaciteiten,tongzoenen van jewelste en een erg atletisch geïnspireerde vrijpartij:topklasse.Herhalingsgevaar SAKURA:90%.

    Na deze gymnastische inspanningen wilde ik wel effie relaxen alvorens met Anna de kamer in te duikelen,dus me saunagewijs even uit het strijdgewoel teruggetrokken,en al stomend en briesend een halfuurtje later opnieuw de mainroom ingestommeld.Anna had alweer een andere bronstige beer aan haar zijde,me hiervan vergewist mits tegelijkertijd een drankje te gaan halen aan de bar,en afgesproken om rond middernacht beiden in staat van paraatheid aan de pool af te spreken.

    Ondertussen nog een steak binnengespeeld,en een mooie Roemeens met bril gespot:Micky.Lang,donker haar,niet echt een lachebek,maar wel een mooie meid.Haar brilletje gaf haar wel iets extra's boven de andere Roemeense dames,helaas had ik me beter onthouden van een kamerbezoek met haar.Ze was erg lief en meegaand voor de sleutelafhaling,doch haar spontaniteit bleek eens in de "zimmer" om te slaan in ergerlijke verzinsels waarom dit en dat niet mogelijk was.Een onsamenhangend verhaal over tandartsvisite en bijhorende onmogelijkheid tot tongzoenen en "blasen ohne condom" was nog maar het tipje van de ijsberg.Bleek dat ze op de koop toe nog eens last bleek te hebben van haar rug,dus on top was ook al geen optie.Om kort te zijn:een waardeloze sessie van welgeteld 33 minuten(volgens haar,volgens mij exact 28).Wou deze mejuffer op de koop toe nog eens 100 Euro te wensen,wat een gedrag,PSR onwaardig me dunkt.Me hier dan ook geen snars van aangetrokken,en ondanks gemor en geëmmer allerhande haar de 50E overhandigd.HErhalingsgevaar MICKY:0%.

    Gelukkig was er omstreeks middernacht Anna om m'n dag alsnog te redden.Prima deluxe sessie met de gebruikelijke mix van GFE en pure porno desgewenst.Anna is reeds veelvuldig bewierrookt,en terecht.Geen details nodig om de reeds lange wachtrijen nog te doen uitbreiden bijgevolg.Herhalingsgevaar Anna:100%.

    PSR was aardig bevolkt,zowel qua aantal dames als berenpopulatie:een erg leuke dag met één totale flop,gelukkig overgecompenseerd door 2 erg leuke en geslaagde sessies.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  33. #148
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:00
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Ik ben wel met deze Micky: https://www.ijsberenforum.com/forum/...icky-Roemeense geweest, tweemaal achter elkaar zelfs, zo lekker was ze. Het contrast is zo groot dat ik me haast niet kan voorstellen dat het om hetzelfde meisje gaat. Deze droeg ook geen bril. Zou kunnen dat ze vertrokken is en dat de werknaam weer vrijkwam. Maar in het algemeen, als ze door fysieke beperkingen geen goede service kunnen geven dan doen ze er beter aan om een dagje thuis te blijven. En bij zo'n wanprestatie idd melden aan de theke.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  34. #149
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ter info,

    ik heb over Micky's gedrag geen melding gemaakt bij de verantwoordelijken.Lijkt me niet echt aangewezen om een jong meisje dusdanig in de problemen te brengen omwille van haar gedrag.Nog enkele bezoekers waren die dag erg ontevreden van haar service na navraag later op de avond.

    tav noglangnietuitgewandeld:ik vrees dat het om hetzelfde meisje handelt.Lange dame(ong 1m70),bruine haren in een paardestaart en blijkbaar sinds kort een brilletje.Bij navraag bij enkele beren blijkt ze hier al enkele maanden te werken.Voorts een (ietwat hangende) C-cup natuurlijke borsten,bleke huidskleur.Ze spreekt vlot Engels/Frans/degelijk duits.Jammerlijk dat haar oorspronkelijke prima service vaneen tijdje geleden zich heeft ontwikeld tot een loutere afwerkservice met kapsones sinds kort.

  35. #150
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Daumen runter PSR vrijdag 3 juni



    Zo dan, ik ben ook wakker, althans ik probeer dat te zijn.
    Gisteren, na 5-6 weken weer eens richting Lohmar gereden, samen met chauffeur Oblix en navigator DeSouza. Ergen vlak na het middaguur aangekomen, zonnetje scheen lekker, zin hadden we, alle ingedrienten voor een leuk dagje waren er, van onze kant dan toch.
    Naar binnen en de gebruikelijke plichtplegingen, Oblix betaalde met een geprint papiertje , DeSouza en ik dienden 50 euro af te tikken.

    Natuurlijk werd redelijk snel het restaurant bezocht om de kookkunsten te checken, als altijd werden deze goed bevonden. Helaas dien ik hierbij te zeggen dat het damesaanbod zeer matig was, wat zuur kijkende meiden en een redelijk aantal volle dames, die nooit mijn smaak zijn geweest. Hoewel ik na een keer of 6-7 daar toch wel meerdere meiden heb leren kennen, die goede tot zelfs meer dan goede service geven, was er nu geen enkele aanwezig......
    De hoop was dan ook gevestigd op de tweede shift, echter die was nog minder en kleiner in aantal dan de eerste.....de verveling sloeg toe bij ons en werd maar tegengegaan door een schitzeltje met frieten.
    Het bleef echter maar dolen, hangen, en niets vinden, buiten heel wat Kölsch voor deSouza . Ik zag welgeteld een, nee twee meiden die me konden bekoren.....eentje had de laatste keer haar kansen verspeeld door raar zich op te stellen en de andere kon ik niet echt mij een idee van vormen.
    Na heeeeeeeel lang aarzelen dan toch maar de move gemaakt en het bleek een Duitse meid te zijn, van oorsprong Turks, maar opgegroeid in Duitsland, volgens eigen zeggen pas de derde dag in PSR....de naam meen ik me iets van te herinneren als Lana of Lara.
    Na wat geschommel op het hangbed naar de douche en vandaar uit op de kamer......moet zeggen de sessie was zeer behoorlijk, geen top maar wel best goed. Helaas scoorde ze op aftersales zeer onvoldoende, kreeg niet eens meer een blik van haar, dus een herhaling zit er niet echt meer in.

    Toen we dan ook klaar stonden om huiswaarts te keren, attendeerde een broodnuchtere DeSouza mij op een blonde meid, die daar rondliep.......zag dr leuk uit en hij beweerde dat dit DE Marijke zou zijn. Ik wilde eigelijk niet meer maar de recensies gelezen hebbende besloot ik toch maar nog een sessie te wagen, Oblix verbouwereerd achterlatend. DeSouza bestelde nog een Kölsch en zag dat het goed was.
    Na een half uur doodop en tevreden dan naar de douches, aankleden en de auto in terug naar ons thuisland
    Om 8.15 vanmorgen werd ik wakker.............




















    Gedroomd
    Laatst gewijzigd door Scoobert; 4 juni 2011 om 10:23 Reden: punten en komma´s toegevoegd
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  36. Onderstaande leden hebben Scoobert bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 5 juni 2011)

 

 
Pagina 6 van 55 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Living Room 468*60   Diamond 468*60