Pagina 5 van 55 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1374
  1. #101
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    weet er dan niemand dat 11u11 het uur van de............... is

    vul in
    gekken
    zotten
    carnavalisten
    alle 3

    lol
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    13 juni 2012 @ 00:01
    Berichten
    124
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Re: Park Sauna Residenz (Lohmar-Durbusch nabij Köln), Algemeen

    Mijn gewonnen vrijkaartje gauw omgewisseld voor een heerlijk dagje PSR. Bij binnenkomst gekozen voor de knuffelberenhuid en na deze met passende slippers te hebben ontvangen op naar de ruime douchruimte met de alom bekende gebrekkige douches. Nu wil ik het met eigen ogen zien of de voortvluchtige Dalton gelijk had, maar ondanks mijn uitgebreid speurwerk moet ik hem ongelijk geven, wel was de hele groente winkel van groetewandelaar aanwezig, ik zag dvp-ers met borstjes van erwtjes tot bloemkolen, veel waren slank als preitjes, in iedergeval mijn winterpeen kreeg er zin in. Ik heb gekozen voor de gezellige service van Debbie (leuke pre en after sale incl.) die mij helemaal sloopte. PSR is een club waar ik graag kom goed eten leuke meiden maar heeft toch wel zijn gebreken. De douches de te kleine rafelige hand(vaat)doekjes waarmee je je kunt afdrogen na het douchen. Het bubbelbad (hierover berichte ik al eens) doet zijn naam ook geen eer aan, wanneer gaat het eens echt bubbelen of krijgen de bezoekers binnenkort een rietje zodat zij zelf voor meer stroming kunnen zorgen. Maar ondanks de gebreken krijgt PSR toch een voldoende van deze verwende beer en zien ze hem ook nog een volgende keer. Hopelijk heft PSR de hiergenoemde tekortkomingen op, want een echt bubbelend bad, ruime handdoek en verkwikkende douche vindt deze beer ook wel zo lekker.

    PS Dalton jij als doorgewintelde beer weet toch dat de slechtste service meestal in het kino gedeelte plaats vindt dan vindt ik het vreemd dat jij na je teleurstelling daar met je pielemans tussen de benen de zaak uitvlucht zonder de andere positive genuchten te inspecteren.

    ijsberenforum bedankt voor het vrijkaartje, groet ein-steen

  3. #103
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard Day 4: PSR

    I headed over to Parksauna Residenz for the afternoon and evening 2 days after last December's Christmas Party at Bernds. Thankfully in spite of my late arrival and the numerous snowdrifts in the parking lot I found a place to park albeit way in the back.

    The ex-Schieferhof Convention

    Or that’s how it seemed. I ran into:

    Jamila, Tanja and one more girl (see below.) I know that Debby and Rita work there as well; Rosa may be too. I did not see any of the latter three.

    During some much needed dinner, I thought that I recognized a girl sitting in the dining room. A tanned beauty with blonde hair in a yellow string bikini, the top struggling to contain her breasts, the bottom strings resting temptingly on her hips, was talking to another guy and girl. As she was with a guest, I didn’t feel comfortable making any more elaborate moves than an occasional wink when she looked in my direction. She responded by smiling at me a few times. The three of them then got up but she didn’t go to a room with that guest.

    I know this because when I finished eating 10 or so minutes later I found her again. She had taken her bikini off to go swimming. In retrospect, I probably should have jumped in the water and joined her but I wanted to explore some more.

    During this exploration I ran into Alexandra from Romania who I was with on my last visit. Despite smiling invitingly at me last time she refused to even so much as return my glances this time. Debby wouldn’t be coming for a while so I went back to see my mystery girl at the pool. I caught her just in time to see her disappear down the stairs and go to the locker room.

    When she finally re-appeared in the sitting room next to the bar nearly an hour or so later, I sat down and she initiated the conversation. She had been working at a number of clubs recently. Did we know each other from Yin Yang? No, but when I asked her her name, she figured out that we had met at Schieferhof. She was Lina there but was now Valeria. Of course she’s still from ex-Yugoslavia. I kept meaning to make some time for her as she seemed so outgoing and friendly with the guests at Schieferhof. We started talking which progressed to kissing. And it was some great kissing! She mirrored my rhythm of opening & closing her mouth, sticking her tongue out, and deliciously savoring every moment to explore each other. I thought she would never ask to go to the room. In fact, right away, she didn’t. She brushed her hand near my leg and moved upward until she felt something hard poking her. She leaned over and pulled apart my robe to blow me. Finally, after what felt like a lifetime of ecstasy, she asked to go to a room.

    Once in the room, Valeria and I kissed standing up, my glans rubbing nearly against her clit. Again I kept in step with the rhythm of her kissing, my hands exploring her behind and squeezing more than an ample handful of breasts on occasion. We moved to the bed, got on our knees and continued. Suddenly, she fell back to lay down but somehow our lips stayed in contact. After a brief pause to take care of business, I was inside her. I came after a few (too brief) minutes of thrusting. We talked afterwards and continued kissing (she repeatedly complemented me saying that I “kissed well, like [she] kisses”). I even re-gained my erection and we tried again. Before we knew it, 90 minutes had passed. So we parted ways after settling the bill.

    Time Flies When You’re Having Fun!

    Way more time had slipped then I had intended or realized. There were some recommended girls that I wanted to see. There were some others with whom I would have liked to repeat. Nonetheless, all of that would have to wait for next time. For reasons I need not get in to here I had to call it an early night and be back at my hotel.

  4. #104
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GFE Finder Bekijk bericht
    (...) During this exploration I ran into Alexandra from Romania who I was with on my last visit (...)
    Are you talking about the same Alexandra from Romania I mentioned in my previous report? petite, cute face, dark hair, with gorgeous hips, ass and tits?
    No money, no honey !

  5. #105
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rheinschwimmer Bekijk bericht
    hab heute mit ihr gekammert. lekker die kleine.......
    ich gebs ja nicht gern zu, aber pp hat recht mit seiner aussage, das das acapulco, was frauen angeht sehr gut aufgestellt ist. sicher, sind zur zeit sehr viele pp-girls vor ort und ich kann verstehen, das es ihr dahin zieht. wirklich schade für ihn, das der laden keinen whirlpool hat. der fehlt da wirklich. .........................
    Goed te lezen dat een van de meest trouwe PP volgers ook tot de conclusie komt dat het in acapulco heel goed vertoeven is. Aca zit bij mij stevig in de top drie van beste clubs op dit moment in NRW (samen met PHG en PSR). Een overvloed aan pistolladies tegen een goede prijs en een (voor PP) goed servicenivo. Maar PP heeft deze week even Aca verruilt voor PSR.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Goed nieuws, dan zien we PP misschien ook nog een keer hier terug. Je weet niet wat je mist door voor 1 dame in die andere club te blijven

    Er zitten zo af en toe weer mooie pareltjes tussen hier (zie recensies) en in Oase is het aanbod nog beter zoals je weet (er zijn weer paar nieuwe full-service lolita's aangekomen in Friedrichsdorf).
    Het was al voorspeld door MiniME (ik vraag me altijd af of zijn nick iets te maken heeft met de lengte van zijn euh...). Maar dat ik deze week al 3 keer in PSR was wist hij niet (ik trouwens ook niet). Dat had alles te maken met Sharon, mijn nieuwe nummer 1. Ze heeft Anabel uit Aca met stipt van de eerste plek verdrongen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht


    Heb er open met de eigenaar over gesproken, en de kwaliteit van de dames blijft natuurlijk een uitdaging. Je kunt dames natuurlijk niet dwingen dingen te doen die ze niet willen (moet ook zeker niet!) maar als club kun je wel heel eenvoudig de ondergrens van wat je binnen wilt hebben aangeven. Degene die daar niet aan willen voldoen, prima, maar die gaan dan maar naar YY, VV of VM.

    Dat je als club dit prima zo kunt doen, blijkt uit het succes van oa PSR, Schieferhof en F39, waar de dames die daar werken gewoon weten wat het minimium service nivo is dat ze in die club behoren te leveren.
    En terwijl minime en de eigenaar van GD zaten te filosoferen hoe je een topclub creert, ongetwijfeld onder het genot van een goed glas wijn, zat PP in een topclub, PSR. Iets langer dan 3 uur kon ik er maar zijn maar wat een genot en plezier. Sharon, You make my day!

  6. #106
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Welkom terug PP, ben benieuwd of ik jou (of beter nog: Sharon! ) de komende dagen nog tref in PSR!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  7. #107
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Maar dat ik deze week al 3 keer in PSR was wist hij niet (ik trouwens ook niet). Dat had alles te maken met Sharon, mijn nieuwe nummer 1. Ze heeft Anabel uit Aca met stipt van de eerste plek verdrongen.
    En terwijl minime en de eigenaar van GD zaten te filosoferen hoe je een topclub creert, ongetwijfeld onder het genot van een goed glas wijn, zat PP in een topclub, PSR. Iets langer dan 3 uur kon ik er maar zijn maar wat een genot en plezier. Sharon, You make my day!

    Gisteren ook volop genoten in dit paradijs maar wel iets langer van 14u tot 21u30 het was weer super ,al direkt na aankomst op kamer met mijn favo girl en een fantastische sessie beleefd , ze geeft me zoveel genot en plezier en haar tot het einde likken tot ze schuddend en kreunend klaarkomt vind ik altijd zo leuk.
    Na een lekkere visschotel en een kleine pauze met Rita en Jamila in de lounge maar eens ter afwisseling de kino opgezocht met Jamila naar het bed in de hoek , mijn berevel uitgetrokken en elkaar volop zoenen , strelen en liefkozen , hierna nam Jamila de wortel van GW in haar mond om er op te sabbelen te zuigen en zoveel meer en dit zoals zij alleen dit kan met zoveel gevoel en kunde, GW lag erbij te kreunen en te schudden van genot .
    Maar dra kregen we een deel toeschouwers, een Duitse oudere ijsbeer zat met open mond over de zetel naar ons te kijken zonder schroom , de andere beren stonden te kijken aan de inkom van de Kino , Jamila en ik schoten allebei in een denderende lach en ook Mandy die bezig was met een ander slachtoffer in de andere uithoek van de kino kon haar lach niet onderdrukken en wierp een begrijpende blik in mijn richting. De duitse ijsbeer die meer interesse had in ons dan de beelden op het scherm begreep de wenk en maakte zich stilletjes uit de voeten .
    Hierna hervatten we onze arbeid eerst wat zoenen , zij nam ondertussen mijn piemel terug in haar mond om mij naar het hoogste genot te voeren ,ze deed dit terug zo goed dat ik aldra verlangde om haar te neuken, maar toen zag ik terug die oudere ijsbeer op 2m staan met open mond en opengesperde ogen ons te beloeren en mijn grote vaste wortel veranderde op slag van gedaante in een peentje de zin en de kracht om mijn duifje te neuken was over. Na een vernietigende blik en commentaar door ons beiden in de richting van onze stoorzender maakte die zich terug uit de voeten.
    Hierna eventjes bekomen van de emoties en Jamila een sigaretje late roken maar aldra lagen we terug te roddebollen en vroeg ik Jamila het te laten afmaken in haar mondje, waarop ze gretig op in ging en een kwartier later kwam ik schuddend en luid kreunend klaar in haar mond terwijl ze alles tot de laatste druppel opzoog , hierna spuwde ze alles terug uit in het papierservet .
    Het was een sessie met onderbrekingen maar uiteindelijk toch leuk en hartelijk gelachen met onze toeschouwer die ons de rest van de dag regelmatig zat te beloeren.
    Hierna een verkwikkende douche en wat gaan rusten in de lounge kon het goed gebruiken want ik voelde me een beetje kapot. Ondertussen zou Jamila een cosmetische beurt krijgen van Rita .
    Even later kwam Michelle me opzoeken, ze plofte zich neer op mijn schoot en vroeg me of ik me onze sessie van 16 aug nog herinnerde , zeker en vast zo een zalige geile sessie vergeet je niet , maar ja nu heb ik het meer voor die andere grote ranke schoonheid in PSR.
    Even later kwamen Jamila en Rita me vervoegen in de lounge en rusten we met ons gedrieen in de zetel in de lounge wat rook Jamila goed met de cosmetica behandeling die ze van Rita kreeg.
    Wat me wel opviel , ik was de enige man in de lounge en voor de rest zeker een 18 tal dames , er zou vandaag niet zoveel te verdienen vallen voor de dames , met uitzondering van mijn oogappel.En deze dame hield ik goed vast in mijn armen en af en toe elkaar zoenen.
    Rita kwam ook tegen me aankruipen , na verloop van tijd kreeg ik zin in een trio en wij samen naar beneden , nu was de vraag welke kamer is er nog vrij voor een trio 13, 7, 12 en 5 niet maar de 3 was vrij ,ik vroeg aan Marion de bazin op de vrouw af of het goed was als we kamer 3 namen , die is toch vrij antwoorde ze me en wij glipten binnen in kamer 3 vlak aan de receptie waarna Jamila en ikzelf het uitgierden van het lachen , Rita kon niet volgen ze wist niet dat Jamila als ze met mij op kamer gaat, de kamers aan de inkom niet mag gebruiken omdat ik teveel lawaai maak op kamer.
    Hierna starten we een geile sessie waarbij deze twee dames zich allebei lieten klaar likken tot het einde en al hun kunsten bovenhaalden om van deze beer zijn derde kwakje te ontvangen tot ieders voldoening het was heerlijk met deze twee ex Bernds toppers.

    Hierna nog een dessert genomen en samen met mijn lieveling plaats genomen in een zetel in de lounge , maar ik verlangde naar een beetje intimiteit met mijn duifje en we zochten terug een kamer op waar we elkaar liefkoosden en wat ernstig konden praten met elkaar.
    Kortom een heerlijke dag in PSR , waarvan ik heerlijk heb genoten, jammer genoeg geen Vlamingen of Hollanders gezien hoewel als ik wegreed wel een Belgische nr plaat gespot die waarschijnlijk vanuit de Antwerpse Kempen kwam.
    In het totaal waren er zeker een 45 dames aanwezig veel nieuwe en zeer mooie dames en een 30 tal beren.

  8. #108
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag tegen de verwachting in al mijn gewonnen vrijkaart ingeleverd in PSR.
    Bij mijn aankomst om 12:15 stond de parking al behoorlijk vol, echter het aantal beren lag behoorlijk laag.
    Gelijk maar begonnen met het hoogtepunt van de dag: Lekker eten!
    Daarna rustig uitbuiken op de ligbedden naast het zwembad.
    Inmiddels al zo'n 20 dames aanwezig. Ook hier is de Roemeense invasie inmiddels een feit.
    Later op de dag nog gezellig geluld met een bekend forumlid die gelukkig niet vies is van jonge Roemeensen.
    Na nog wat bijgevoerd te zijn de kamer opgezocht met een girl next door type: Constanz.
    Daarna om 20:00 weer gas gegeven om de lange terugweg aan te vangen.
    Het blijft jammer dat PSR zo ver weg ligt, 500km op een dag is eigenlijk is te ver om je lusten te kunnen botvieren.

  9. #109
    Geregistreerd
    13 augustus 2009
    Last Online
    20 juni 2023 @ 17:37
    Berichten
    93
    Discussies
    14
    Thanks
    20
    Thanked
    133 in 32 posts

    Daumen hoch PSR-rookie

    Mede dankzij een recent gewonnen vrijkaart was het niet langer mogelijk PSR links te laten liggen.Hoewel ik m'n reserves had gezien de commentaren over de niet al te geweldige dames-line-up,toch m'n twijfels over de spreekwoordelijke haag geworpen en alras richting Lohmar om zelf een kijkje te gaan nemen.Graag wil ik hierbij m'n dank betuigen aan de forumcollega's(me nog onbekend,ben nieuw hier) die me nomineerden vr de vrijkaart.

    Welgemutst en met een lege maag:wink: me aangemeld in de vroege namiddag.Probleemloos vrijkaart ingeruild voor een grizzlyoutfit,wel een aanpassing voor de gemiddelde ijsbeer,en door de ontvangstdame kort doorverwezen naar de lockers.Jammer dat ze een ietwat uitgebreidere rondleiding achterwege liet,maar alla,dan maar zelf op verkenningstocht.Tot jolijt van enkele dames ei zo na het zwembad ingestrompeld op zoektocht naar de douches.Hoongelach was m'n deel toen ik wijfelend deze meiden voorbijslefte richting douche.Great first impression,deze dames kon ik al schrappen van m'n lijstje probably.Met verfriste en hernieuwde moed na de verkwikkende douche dan maar reglementair en uit vrije beweging toch een baantje gaan trekken wat me onverhoeds en lauw applausje van dezelfde dames opleverde,mir scheissegal uiteraard.

    Prachtig wellnessgedeelte overigens,zelden zulke mooie faciliteiten per strekkende meter mogen aanschouwen,erg relaxed,top.Genoten van de whirlpool/sauna/etc.,prima de luxe.Terwijl ik wat lag uit te puffen na een 90°sauna-sessie werd ik begroet door enkele familiar faces,Mandy en Miky(beiden ex-Samya).Vooral laatstvermelde dame heeft bij mij een voetje voor,en Miky wist deze PSR-newbie dan ook te verblijden met een extra rondleiding doorheen het PSR-complex.Samen een omeletje besteld aan de bar,en gezellig keuvelend in de overigens erg mooie en relaxte restauranthoek onze bestelling afgewacht.Na enkele minuutjes kwamen de dampende omeletjes ons tegemoet,prima de luxe,een uitgebreid palet aan mogelijkheden qua ontbijt,erg indrukwekkend buffet,A++.

    Tesamen een sigaretje gerookt in de centrale ruimte,chill-out zetels,basic doch zeer verzorgd.Nadat de papillen waren verblijd door spijzen etc.,en ook m'n pupillen erg in hun nopjes waren door de pracht van m'n Roemeense gezelle vonden ook lippen en tong het stilaan tijd voor een klein verzetje:wink:.Zachte bevochtiging van lippen en hunkerende tongen smachtend naar verstrengelingen allerlei vonden Miky en mezelf mekaar steeds meer in mijn zochttocht naar tenderness.Ook hamer en aambeeld werden verblijd met gefluisterde sweettalk,en ontegensprekelijk was een meer private verderzetting niet langer te vermijden.Off to the "zimmer",no doubt.

    Lookswise is Miky geheel mijn smaak,een erg ranke dame gezegend met mooie,gestroomlijnde benen,prachtige borsten,the whole lot.Miky weet al lang dat ze me erg bevalt,en doet daar dan ook terecht haar voordeel mee.
    Servicewise nog steeds erg convincing,GFE par excellence.Zachte tongzoenen,closeness,ze weet hoe ze haar klanten moet verwennen,no doubt.Puur technisch zijn er ongetwijfeld onvolkomenheden,maar over haar service kan ik enkel in lovende termen spreken,herhalingsgevaar:100%.Tijd vervloog dan ook,een prachtige sessie voor dit PSR-bleutje,zij het met een favoriete dame uit eerdere clubs,no complaints though whatsoever.

    Na deze uitputtende uren was enige recuperatie en relaxatie benodigd,dus m'n stekkie gezocht in de wellness-vertrekken en aldaar genoten,lijkt me in de zomer nog beter gezien de mogelijkheden outdoors,to be confirmed in a few months.Nadien me opnieuw aangemeld aan de bar,en aldaar gekozen uit het uitgebreide gerchtenmenu,werkelijk impressionant,zulk een keuken kom je zelden of nooit tegen in saunaclubland,a++.Even later was de steak gearriveerd,perfect met verse groentjes en tutti quanti,overheerlijk.

    Gesterkt en verzadigd genoten van enkele biertjes,wat gekeuveld met enkele collega-beren in verschillende talen(erg internationaal klantenbestand blijkbaar),en aldus wat info gekregen over verscheidene dames.Er waren me gedurende de dag 2 dames opgevallen die steeds tesamen rondstruinden,helaas werden zij gans de dag bezet door een bende beren,jammerlijk uiteraard,en deze Duitse beren werden dan ook feestelijk door mezelf genegeerd,no manners at all in my opinion.

    Over de gehele line-up gezien vond ik het aanbod niet overweldigend,niet veel optick-stunners,enkele meer gewichtige dames,toch een beetje below standards of GT of Samya to be fair.Maar ondanks dit toch een aantal aantrekkelijke dames die de ene na de andere sessie aan elkaar rijgden.Zo ook Michelle,een erg goedlachse dame die erg actief was gedurende de dag,en ook na de sessie nog wat nakaartte met haar vorige cliënt,nice.Na wat smalltalk met deze dame de "schlusselfrage",off to room 2.

    Erg gedegen service,professioneel te noemen,maar zeker niet in een bad way.Tongzoenen,blowjob,reiterstellung en missio,allen kwamen de revue voorbij,no heroics maar goed zonder meer.Michelle heeft erg mooie borsten,dito lach en weet haar gasten te entertainen in- and out of the zimmer.Geen verbazing dan ook dat ze erg goedgeboekt was/is/zal blijven.Voor mezelf weinig herhalingsgevaar,Miky daarentegen.

    Na een tweede schotel van het menu terug bij m'n favoriete dame verzeild geraakt,samen in de whirlpool gezeten en genoten van elkaars gezelschap,een prachtige afluiter van een erg geslaagde eerste kennismakling met PSR,waarlijk een topclub die ik te lang (onterecht) heb vermeden,en alwaar ik in de nabije toekomst meer regelmatig zal opduiken,no doubt.

  10. #110
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Vandaag nog eens het paradijs opgezocht.
    Wegens omstandigheden al zeer vroeg vertrokken vanmorgen , het is altijd moeilijk om een aanvaardbare reden te vinden waarom je later dan normaal zal thuiskomen .
    Dus de heenreis zeer rustig aangevat overal 10 km beneden de toegelaten snelheid , is daarbij ook nog voordelig voor het dieselverbruik maar ondanks deze slakkegang was ik toch reeds om 10u15 op de parking van PSR me een strategische plaats uitgezocht zodat ik alle vrouwen voor 11u kon zien toekomen .
    Het was de moeite je ziet ze in alle kleuren en geuren toekomen de ene vliegt de parking op in een kleine bolide met een Duitse nr plaat, de andere met een Roemeense nr plaat, ze komen met een Taxi ,ze komen te voet binnen gewandeld aan de poort waarschijnlijk afgezet door een vriend ,er kwam zelfs een dikke mercedes SL opgereden van recente datum waar er na een omhelzing met de chauffeur een grote dame met lang zwart haar tot op haar bibs uitstapte . En natuurlijk de dames niet vergeten die vanuit het hotel op de parking de enkele meters tot de ingang overbrugden.
    Het viel me op dat er voor 11u al zeker 15 dames binnen waren , Maya had ik ook zien toekomen en dit maakte me gelukkig want wij hadden iets te vieren vandaag .
    Iets voor 11u begaf ik me ook naar de ingang en samen met vier andere beren wachten we tot klokslag 11u om onze berevel en sleutel te ontvangen.
    Terwijl we stonden te wachten kwam er een rode bolide de parking opgevlogen ,de andere dachten al dat Schumacher de club kwam bezoeken , maar ik wist wel beter het was mijn schatje dat nog juist voor openingstijd wilde afklokken.
    Een innige kus van mijn schatje in ontvangst genomen ze verontschuldigde zich dat ze zo laat op onze afspraak was .
    Dan maar richting kleedkamer en een dikke kus voor Maya die zich aan het klaarmaken was, in PSR is het wel leuk dat de kleedkamer voor dames en heren in dezelfde ruimte is .
    Mijn schatje stelde me voor de keuze, ofwel zou ze zich eerst opmaken dus half uur wachten, ofwel gingen we direct op kamer en haalde ik een drankje voor haar boven , maar voor het laatste gekozen en wij samen op kamer 13 , samen een douche genomen en een fantastische sessie met Jamila beleefd .
    Gisteren was ze afwezig wegens een klein ongelukje en normaal zou ze vandaag ook niet komen, maar ze was speciaal voor mij gekomen en zou aanwezig blijven zolang ik in de club was, zodoende was ik een beetje voorzichtig met haar, maar zij deed 100% haar best om me het opperste genot te geven en daar slaagde ze volop in, wat een schatje toch.
    Na deze sessie heb ik een hete sauna genomen en het deed deugd .
    En na deze sauna een broodje eten en Maya opgezocht het was een speciale dag voor haar , morgen is haar verjaardag en ik wilde dit vandaag al een beetje vieren , na wat geflikflooi in een zetel een kamer opgezocht waar ze me heerlijk zoende , zich liet likken tot ze schijnbaar klaarkwam , me zachtjes maar zeer goed pijpte en op me kwam zitten om te neuken en daarna in mijn armen kwam liggen terwijl we zoenden als 2 pubers een zeer leuke sessie van meer dan een uur met deze geile meid een GFE 100% en ze kan zo geil in je ogen kijken . Als dank en voor haar verjaardag kreeg ze van mij een doos pralines waar ze zo verzot op is.
    Wij hebben hierna samen met Jamila , Mandy en Maya een glaasje Cava gedronken in de lounge.
    Hierna een trio met Jamilla en Mandy in kamer 7 en ze hebben me kompleet kapot gesext , me langs alle kanten genomen om toch maar dat laatste kwakje van me te kunnen ontvangen en het lukte hun noch ook .
    Hierna met mijn 3 vrouwen Jamila , Maya en Mandy een heerlijke maaltijd genomen een biefstuk a la carte en hij smaakte zeer goed , het was zeer lekker dat kon niet anders in zo een mooi gezelschap en na drie beurten .
    Mijn tijd was bijna om ,maar toch noch even een half uurtje met mijn duifje op kamer wat flikflooien , pijpen en even bijpraten, waarbij Jamila me plots vroeg of ik verliefd was op Maya , daar maar positief op geantwoord zodoende heb ik nu 2 dames in de club waar ik zogezegd verliefd op ben wat een luxe.
    Met Jamila alvast afgesproken voor volgende week woensdag 11u.
    En om 18u30 is deze beer de parking afgedraaid richting heimat, met een meer dan voldaan gevoel en al verlangend naar volgende week.

  11. #111
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Hierbij nog enkele waarnemingen van vandaag.

    Om 11u waren er zeker al een 15 dames aanwezig en meestal mooie jonge slanke dames onder druk van Marion moeten de dames vroeger en langer aanwezig zijn en moeten ze dit vooraf melden, om 12u waren er zeker nog een 10tal dames bijgekomen en rond 16u waren er zeker een 40 dames aanwezig , er zijn diverse nieuwe mooie jonge dames aanwezig en veel minder milfen dan vroeger . Hoeveel dames er om 18u waren heb ik niet meer kunnen opmerken omdat ik na mijn laatste kamerbezoek rechtstreeks huiswaarts keerde.
    Ellen en Ebru lange tijd in YY hebben nu een vaste stek in PSR

  12. #112
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix77 Bekijk bericht
    Are you talking about the same Alexandra from Romania I mentioned in my previous report? petite, cute face, dark hair, with gorgeous hips, ass and tits?
    Your report from Feb. 12th? I think so. I apologize for the lateness of my reply!

  13. #113
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Woensdag 16 maart terug een topdag beleefd in PSR .
    Samen met Seksenfun om 8u afgesproken , normaal zouden Quitje en Teddy4u ons vergezellen maar op het laatste moment hebben ze voor Freude gekozen wegens tijdsgebrek , ze moesten op tijd terug zijn en wij waren van plan om tot 19u te blijven . Freude heeft dan zijn voordeel dat het al om 10u opengaat en reeds veel dames aanwezig zijn om 10u .
    Na een rustige reis de snelheidsmeter niet boven de 110 km/u laten komen, arriveren we om 10u30 op de parking in PSR , we parkeren ons strategisch zodoende hebben we een mooi uitzicht op de aankomst van de dames het is een wisselend gegeven hoe de dames aankomen. Toch enkele verassingen.
    Omstreeks 10u40 komt een Golf met een zeer mooi blondje de parking opgereden en terwijl ze ons voorbijreed wuift ze geestdriftig naar ons, even later komt ze op ons toegestapt en nu pas herken ik haar het is Debbie en dit op dit vroege uur, het is de eerste maal dat ze zo vroeg aanwezig is een vlugge kus volgt en een hartelijke begroeting . Ondertussen zien we ook Maya met 2 nieuwe dames aankomen en even later komt er een AUDI Q7 met Duitse nr plaat de parking opgereden tot voor de inkom er stappen 2 blonde Roemeense dames uit en een man die naast de bestuurder plaats neemt en ze rijden de parking weer af en wij maar gissen , ik hou het bij klanten die een nachtje met de dames op hotel hebben doorgebracht en ze nu terug op hun werkplek afleveren , SF denkt eerder aan een pooier maar daarvoor vind ik die auto toch te prijzig en daarbij zo opvallend tot voor de deur rijden met 2 mannen die elk bij een dame zaten.
    Hierna komt een rode bolide de parking opgereden geen zwaaiend handje in onze richting maar met beide handen op het stuur scheerde ze door de bocht in de richting van de beneden parking . Even later komt een rijzige mooie gestalte in onze richting ,ze neemt haar racebril in haar hand en tovert een verleidelijke glimlach tevoorschijn en ze begroet me hartelijk en krijgt van mij een innige omhelzing , mijn vriend begroet ze maar koeltjes met een slap handje , ze vraagt me al direct of ik haar vijf euro kan geven om stinkstokjes te kopen ze weet verduiveld goed wie haar sponsor is, als een heer geef ik haar een briefje van 10euro waarna ze zich richting inkom begeeft .Als we ons ook richting inkom begeven, komt Debbie terug naar buiten gelopen ze moest haar auto op de lager gelegen parking parkeren ,de boven parking is blijkbaar voorbehouden voor de klanten ,zo zie je maar dat de dames in PSR zich moeten houden aan de richtlijnen van het management en er wordt de laatste tijd redelijk streng op toegezien .
    Vooreerst de dames moeten 10u aanwezig blijven in de club en dit vooraf doorgeven zodat er steeds een optimale bezetting is in de club, buiten enkele uitzonderingen voor bepaalde dames, er wordt gelet op de minimum tijd voor een kamer sessie en ze mogen niet in groepjes zitten babbelen. Daar heb ik gisteren nog een staaltje van gezien terwijl Jamila in mijn armen lag te slapen en ik de enige man was in de lounge zaten een 8 tal Roemeense dames samen te roken en te keuvelen in een viertal zetels maar daar was al vlug Janina die hun een uitbrander in het Roemeens gaf en ze verspreiden zich direct in alle richtingen.
    Ondertussen was het bijna 11u en begaven wij ons richting inkom , een vriendelijke begroeting van Marion en plichtsbewust de 50€ inkom betalen ; sleutel , handdoek en badjas in ontvangst nemen en op naar de kleedkamer , wat was me dat daar, zeker een 15 meiden waren zich aan het omkleden en zich aan het klaarmaken en slechts 2 Vlaamse Beertjes aanwezig we moesten ons een weg banen tussen al dat vrouwelijk schoon , een zoen aan mijn nieuwe liefde Maya en mijn oude liefde Jamila die ik ook al op de parking had gekust.
    Een warme douche nemen en daarna de bar opzoeken waar Debbie en Jamila me zaten op te wachten samen een koffie genomen en dan samen naar kamer nr 7 voor een heerlijk anderhalf uurtje hete sex , mijn 2 dames beffen tot ze klaarkomen , me laten pijpen door deze 2 ex Bernds specialisten , elkaar vingeren en zoenen ,en neuken waarbij Debbie me zo heet maakte dat ik het zakje volspoot , het was een fantastische sessie Mandy kon me horen klaarkomen terwijl ze aan het douchen was in de vrouwendouche, met deze 2 toppers en vriendinnen kan men toch zo een hete sex beleven .
    Na een uurtje pauze en een klein ontbijt genomen te hebben , Mandy opgezocht voor een goede sessie maar iets te vlug klaargekomen reeds na 35 min .
    GW was ondertussen toe aan een beetje rust , in de lounge een zetel opgezocht en samen met Jamila slapend in mijn armen een uurtje proberen te rusten maar toch met mijn ogen half open om het vrouwelijk schoon dat voorbij liep of rond de danspaal enkele kunstjes waagden te aanschouwen.
    Ondertussen kwam Rita bij ons zitten en na wat zoenen en friemelen zochten we een kamer op voor een zeer goede trio , Rita is een zeer leuke verstandige dame die een man zeer goed kan verwennen en dit samen met mijn favo die me ondertussen zo goed kent dat ze me beter aanvoelt dan mezelf .
    Na Twinangel te hebben begroet die ik kende van met de nieuwjaarsdrink in GT en een kleine pauze was het tijd voor mijn afspraak met Maya om 18 u zouden we op kamer gaan en met mijn beide liefjes was het zeer leuk vertoeven met heel veel moeite konden ze nog een laatste kwakje tevoorschijn toveren met beide dames heb ik een zeer goede klik en als afsluiter was dit super .
    Als ik van kamer was , kwam mijn vriend S&F polsen wanneer we zouden doorrijden, na een leuke sessie met Gabriella vandaag en veel Welnessen , wilde hij nog met Magda op kamer .
    Zo kreeg ik nog de tijd om van het restaurant te genieten en een kalfsmedaillon te verorberen en als dessert een pannekoek en het was zeer lekker en ook het gezelschap van mijn Jamila deed me het lekkere eten nog veel beter smaken .
    Hierna afscheid genomen van mijn beide liefjes om uiteindelijk met S& F de terugreis aan te vatten .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  14. #114
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Gisteren eens op bezoek geweest bij PSR. Alhoewel het hier natuurlijk al uitgebreid vernoemd is, heeft deze club op mij ook een fantastische indruk nagelaten. Als ijsbeer met beperkte clubervaring, BSC en Babylon, is dit interieur fantastisch mooi en verzorgd. Omdat ik niet zo hou van bars, togen en rook was de wellness ruimte duidelijk mijn terrein. Plaats op overschot en zeer verzorgde faciliteiten. Alleen de douches, tenminste de automatische kranen zijn kl*te. Het was dan nog eens aangenaam weer zo'n graad of 17 en zon en alle ramen en deuren naar de tuin stonden open.

    Qua lady's en hun looks kan ik hier kort over zijn, WOW. Ik was om 10,30 daar en dus als 2de binnen maar het aantal meisjes was op dat moment reeds boven de 10. Omdat ik uitvoerig gelezen had en de belangrijkste namen gememoriseerd, ben ik eerst even tegen alle goedendag gaan zeggen en tegelijk hun namen gevraagd. Wel geen enkele van hun namen kwam op mijn lijstje voor. Dan maar op jacht naar degenen die qua looks me in de smaak vielen en waarvan ik dacht dat ze me genoeg aantrokken voor een sessie. Mijn eerste prooi was een Duitse, Laura, 3 dagen in PSR voorheen in Pantera gewerkt. Vriendelijk gezicht 2 prachtige volle C's met gouden tepel staafjes en een romig lichaam. Ik ging met haar aan de praat en voelde onmiddellijk dat deze rijpe ervaren deerne, 36 j., precies de juiste was om me hier de ontgroenen. Naar de sleutels en kamer 2 op. Dubbele deur en zeer stijlvolle douchecel. Het klikte vanaf the first second en dan weet je dat de sessie binnen is. En inderdaad fantastisch kussen, GFE, zalig pijpen en zich volledig laten gaan bij het likken. Zo heb ik het graag en 20 minuten waren dan ook voldoende om mijn eerste lading diep in haar warme zachte bekje te deponeren. Lekker gezellig nagenieten en dan samen de douche in. Zo de kop was eraf. Terug boven even een steakje besteld en de keuken eens getest, gewoon zeer lekker en verzorgd en voor een sexclub vind ik dit zelfs uitstekend. Na het eten lekker rustig liggen relaxen rond het zwembad. De kino ontdekt die niet helemaal verduisterd is waardoor de aan de hand zijnde actie duidelijk te volgen was. Het beeld is groot maar de kwaliteit is shit but who gives a f*ck. In de grote ruimte zag ik een dame die, voor mij, zo beeldmooi was van gezicht en lichaam dat ik er gewoon moest mee naar de kamer gaan. Haar uitgenodigd naar de kino voor een kennismaking en geleerd dat ze duitse was naar de naam Mirella luisterde, 24 was, en reeds 3 jaar in de club werkte. Na de opwarming sleutel halen en naar de kamer. Nog rechtstaande gelijk beginnen schmussen en haar gevraagd wat ze zelf het lekkerste vindt, zungkusse, lecken en fingeren, ja dat was natuurlijk gelijk raak. 30 minuten lang in 69 onder haar gelegen en haar zo dikwijls laten komen dat ik op het laatste bijna verzoop in de heerlijke zoete bodyfluids, allez bij wijze van spreke natuurlijk. Terwijl gaf ze me een blowjob om gewoon van in zwijm te vallen maar het was reeds mijn 2de sessie dus ik was sterker en kon geholpen door mijn kruidenhulpje het perfect uithouden. 2de sessie achter de rug en 2op2 top gescoord. Douchen, sauna, zwemmen, eten en relaxen. Het was ondertussen donker geworden en er moeten zeker zo'n 30 vrouwen aanwezig geweest zijn en ik kon niet kiezen. Ik lag op het grote schommelbed naast het zwembad wat soezen en plotseling kwam een blondine naast met liggen, jong, fijn gebouwd maar eigenlijk niet volledig mijn type. Een 20 minuutjes gebabbeld en stilletjes aan ontstond de klik en was het tijd voor een sleuteltje. Cristal of Kristel, hongaarse, 21, B-tje hangend. Lekker kussen, heel aanhankelijk en toen ik haar temperatuur controleerde was ze al drijfnat dan maar gelijk tussen haar beentjes gedoken om eens te zien hoe ver ik ze zou krijgen. En ja na zo'n 5 minuten liepen de sappen uit haar grotje en werd ze zeer heet wat zich vertaalde in diepe hongerige tongzoenen en zacht diep pijpen, zonder handjes. Dit deed ze werkelijk zeer goed, tenminste naar mijn smaak. Condoom erover en reeds 10 centimeter van de muschi was de baan zo glad dat ik in zonder enige moeite gelijk in de lusttuin belandde. Ze heeft me, onvermoeibaar, gehurkt in cowgirl geneukt terwijl ik haar overvloedige warme sappen langs mijn ballen voelde lopen. Na zo'n minuutje of 5 was ik klaargekomen maar zij heeft dat niet gevoeld en door mijn kruidenmix blijf ik keihard en werkte ze zichzelf in het zweet terwijl ik zalig genood. toen ik merkte dat haar beentjes het niet langer aankonden haar maar laten stoppen en ze nog eens lekker langs achter gepakt tot ze zinderend klaarkwam. WOW waren dit 3 overheerlijke sessies. Terug aan het zwembad zat een piepjong ding, roemeens, Roma gezicht met een body gedrapeerd met een stel volle stevige C's, 19 jaar, die ik gelijk wilde meeritsen maar een andere beer was me voor. Dan maar naar de kino waar en op 3 plaatsen actie was en in één geval zeer luidruchtig op een leuke manier maar wat die kerel daar heeft neergezet heb ik nog nooit eerder in real life gezien, hij neukte haar hard wel 20 minuten lang, precies zoals op de film. Ik denk dat die nog beter pillen bij had. Achteraf kon het arme kind bijna niet meer lopen en stamelde ze ' ich bin tod gefickt'. Het was goed geweest dus richting hotel geraced voor een deugdoende nachtrust. 'S morgens op tijd uit de veren om nog eens te profiteren van de 'gezwindefreie autobahn' en dan terug naar PSR. Allemaal nieuwe gezichtjes, tenminste toch vele. Ik had moeite om te kiezen en ging voor een optick-fick uit Moldavia, Angela, 24, langblond haar droom figuurtje. De klik is niet ontstaan, daarbovenop kwamen er niet zo'n goed gedane silicoontjes te voorschijn met littekens om u tegen te zeggen. Muschi was al heel snel overgevoelig maar haar pijpprestatie was na de nodige bijsturingen wel zeer goed. Het neuken was prima maar al bij al niet voor herhaling vatbaar. Ik was gepland om naar de verjaardagspartij van Koekkoek in GD te gaan maar toen kwam er een telefoontje van een vriend die in Babylon zat en me vertelde dat het er erg leuk aan toe ging dus.........
    " A dirty mind is a joy forever"

  15. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (17 april 2011)

  16. #115
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Waarom gaat deze beer wekelijks naar PSR ?
    Waarom wekelijks 450 km rijden en iedere keer weer opnieuw een boete riskeren voor te snel rijden, want men wil O zo lang mogelijk in dit Paradijs blijven en als men op een bepaald uur moet thuis zijn ?
    Waarom uw vrouw wekelijks voor schut zetten en uw relatie op het spel zetten en maar uitvluchten zoeken om toch maar naar dit verre lustoord te kunnen vliegen ?
    Wat is er dan zo goed in PSR ?

    Het is er ongelooflijk gezellig , een zeer mooie locatie , interieur fantastisch mooi en verzorgd , een zeer mooie wellness ruimte met een groot binnenzwembad , sauna enz. ,
    het eten is er zeer lekker als in een sterren restaurant .
    Maar hiervoor alleen zover rijden en iedere week en als het een beetje kan zelfs tweemaal neen dit is niet genoeg .
    Het zijn vooral de dames daar en de sfeer die er is, die is fantastisch en bijna niet te beschrijven zal toch maar een poging wagen.
    Vooreerst de dames, reeds vanaf openingstijd 11u zijn er vele mooie jonge dames aanwezig een 15 tal rond 12u komen er nog een 10tal dames bij en rond 18u kan dit aantal stijgen tot 50 dames, echt het optische van de dames is de laatste maanden sterk veranderd er zijn veel mooie jonge dames zelfs lolita types en ze hebben praktisch allemaal een zeer goede service op kamer , maar in andere clubs zal je dit ook wel hebben , alhoewel hier kan men bijna nooit een slechte ervaring hebben en het is reeds vanaf 11u opperbest met de damesbezetting men moet niet wachten tot 14u .

    Maar is dit nu de reden om hier wekelijks naar toe te komen en de andere clubs links te laten liggen ondanks die soms dichter zijn en enkele reeds vanaf 10u open gaan.
    Het is vooral de sfeer die hier is , het gemoedelijke , de ongedwongenheid , de relaxe sfeer de dames die allemaal zo lief zijn , een glimlach , een korte groet en toch zeer lichtjes animeren niet opdringerig maar gemoedelijk, niet direct naar kamer een aangename babbel in de zetel een kus elkaar vastnemen en tijd hebben voor elkaar om uiteindelijk samen naar kamer te gaan er is een subtiel voorspel in de zetel die het zo leuk maakt dit heb ik in geen enkele andere club kunnen ervaren, meestal is in de andere clubs alles in functie om zo snel mogelijk naar de kamer te kunnen of in de zetel reeds met de actie te beginnen , hier is dit niet zo of je hebt dit gevoel toch niet .

    Natuurlijk is voor mij de voornaamste reden omdat mijn favoriete dame hier zit en de klik en de sex die ik met haar ervaar van zo een uitzonderlijke kwaliteit is iedere keer opnieuw .
    Maar ook andere toppers hier lokken me iedere keer naar dit paradijs een ANNA , MAYA , DEBBIE , MANDY , RITA , JANA en vele andere die nog op mijn verlanglijstje staan .
    De dames daar weten ondertussen na een 35 bezoeken van mijnentwege aan dit paradijs dat ik er vooral aandacht heb voor JAMILA mijn parel in PSR maar toch blijven ze allemaal zeer lief voor mij en hebben ze iedere keer een glimlach of een begroeting over dit maakt deze club ook zo tof.
    Dus Donderdag ga ik terug naar dit paradijs samen met S&F vanaf 11u tot 21u , voor een heerlijke zalige tijd.
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  17. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (30 maart 2011)

  18. #116
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    @GW: +1

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  19. #117
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Terwijl de seksenfun nog ligt te knorren in zijn beddeke zal ik alvast trachten hem te nemen op sneheid voor het schrijven van een berichtje over ons bezoek aan psr gisteren want met sleutelen aan de uitgebreidheid en gedetailleerdheid van zijn berichten valt niet toch geen eer voor mij te halen.

    Vrijdag krijg ik een smsje van hem, wat zijn je plannen voor het weekend ?, ik had nog geen plannen, dus was het eigenlijk niet verwonderlijk dat onze keuze op psr zou vallen.

    De laatste keer dat ik daar was hadden zoveel andere rakkers blijkbaar dezelfde plannen gehad dat het zo druk was dat je je gat nog niet meer kon draaien in de club.

    Gisteren, iets na de middag aangekomen, na het obligate rondje om te zien welke dames al op post waren 2 kusjes kunnen uitdelen en dan op naar het restaurant om samen met s&f te brunchen.

    Buikje vol, tijd voor een beetje relaxen in de bubbels waar na enige tijd Magda strategisch alle ontsnappingsroutes voor s&f kwam blokkeren. Zo die moest er aan geloven, daar waren, we zeker van.
    Op een onbewaakt moment gaat ze even telefoneren en moet dus de het schommelbed verlaten en s&f trekt nog een hopeloos spurtje in een poging om te ontsnappen, maar iets later heeft ze dat door en stort zich als een volleerd luipaard op haar prooi.

    Na een lang gevecht in de bar sleept ze haar prooi af naar de catacomben van psr om hem daar anderhalf uur lang te martelen op een van de kamertjes.
    Net voor ik een vermist berichtje de wereld in kan sturen kon hij ontsnappen en komt als een gebroken man terug naar boven. Neh dat zal hem leren....
    Voor mij was het ondertussen tijd om Boy69 zijn freetrecord te trachten te breken, maar halverwege heb ik het maar opgegeven, dat is ook niet haalbaar voor de ongetrainden onder ons.

    Zo tegen 17u30 kreeg ik mijn draai niet echt meer en na wat koppelingstaktieken van s&f ben ik dan maar met Magda op kamer vertrokken. Degelijke sessie, niet meer , niet minder.

    Na het avond maal, een beetje relaxen, en ziedaar, Magde zet haar offensief opnieuw in.
    Deze keer kiest s&f eieren voor zijn geld en ontsnapt aan de grijpgrage handjes van Magda.

    Vervolgens een rondje sauna op het programma, maar psr heeft ergens een kleine stroompanne, een deel van de wellnes zit zonder licht en de buiten sauna is buiten bedrijf.
    Raar maar waar het dampbad werkt wel nog dus voor mij tijd voor mij allereerste bezoekje aan het dampbad. s&f verklaart nog dat die niet zo heet was, maar ik moest na enige tijd de loop op omdat ik geen lucht meer kreeg.

    Na een laatste dessertje zo net voor het spoken uur de terug weg naar Belgie aangevat.

  20. Onderstaande 3 leden hebben dupke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (12 april 2011),lustman (12 april 2011),Sphinx (12 april 2011)

  21. #118
    Geregistreerd
    7 juli 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:54
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    goedemorgen,

    na lang lezen begin ik nu nog toch maar met schrijven (sorry daarvoor mede ijsberen)! het weekend van 2 april ben ik lekker vroeg op stap gegaan naar lohmar om daar het mooie residenz te bezoeken. rond half 1 aangekomen, er heerste een rustige sfeer in de club en de meeste dames en ijsberen lagen heerlijk te zonnen met een temparatuurtje boven de 20 graden. we zijn maar begonnen met een overheerlijke maaltijd die zoals altijd daar goed in te nemen was. na mij in het wellnes gedeelte heerlijk ontspannen te hebben, kreeg ik daar gezelschap van natali, met haar grappig stemmetje en n ''goed gesprek'' verleidde zij mij tot een goede kamergang, maar of er een herhaling met haar in zit, ik denk het niet. daarna kwam ik een blonde dame tegen (van wie ik de naam kwijt ben) die mij een heerlijke massage gegeven heeft en mij heerlijk met haar mondje verwend heeft. na een drankje en n uurtje heerlijk luieren in de lounge kwam ik patricia tegen, ze herkende mij nog van de vorige keer. het was n erg lekkere ervaring geweest en zou dat geevenaard kunnen worden??? na 2 uurtjes met deze dame op de kamer heb ik er maar 1 woord voor over. SUPER!!!!! daarna ben ik de hele avond bij haar gebleven, lekker geknuffeld, gegeten en als afsluiternogmaals met haar naar de kamer voor een heel heftig uurtje waar ze de laatste druppeltjes uit mij wist te persen. het was weer een heerlijke dag in een heerlijke club waar ik weer gauw zal terug keren

  22. Onderstaande 3 leden hebben roan1 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (12 april 2011),Jack42 (12 april 2011),Sparky (12 april 2011)

  23. #119
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Na de verbouwing van de parkeerplaats die nu al bijna te klein is wordt er binnenkort begonnen met de verbouwing van de douches.

  24. #120
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Gisteren terug dit paradijs opgezocht en met dit mooie weer was het er weeral super , samen met mijn schatje 2,5 uur in de zon gelegen en samen enkele broodjes gegeten.
    Drie maal voor een uur op kamer waarvan een trio samen met Maya , enkele broodjes gegeten en toen was het weeral tijd om naar huis te rijden , er was geen tijd meer om nog een stevige maaltijd te nemen .
    GW was tevreden en in de wolken van geluk en mijn mooie grote jonge dame 1m80 met donkerbruin haar tot op de schouders , mooie blauwe ogen was nog meer tevreden en Maya ook, wat moet je nog meer hebben ?
    Volgende week donderdag terug , deze beer kan er niet genoeg van krijgen, hopelijks kan ik dan iets langer blijven samen met Quitje en S & F .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  25. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (24 april 2011)

  26. #121
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Zoals GW al schreef: het blijft heerlijk toeven in PSR. Heerlijk weer, voldoende dames (en hier zijn de Roemeense dames over het algemeen prima qua looks en service P1!) en relatief weinig ijsberen (de Duitsers stonden allemaal in de file naar ons Hollandse strand en de Nederlanders zaten zoals te lezen weer hutje mutje op elkaar gestapeld in GT ).

    Ook weer aantal nieuwe dames die voor 3 dagen het geluk komen zoeken in PSR. Niet altijd van hoog nivo, maar goed, dan zijn ze na 3 dagen ook weer verdwenen. De goede dames blijven over het algemeen en hebben het naar hun zin (=verdienen goed).

    Zeer apart is dat er (van wetswege) geen muziek in openbare gelegenheden gedraaid mag worden op Goede Vrijdag..........en dan merk je dat muziek toch deel van de sfeer bepaald. Ben benieuwd hoe dat in GT was, het contrast met een normale GT dag vol disco uit de speakers moet groot geweest zijn.

    In PSR is de muziek niet heel dominant aanwezig, maar vooral later op de avond merk je dat je wat mist. Overdag was het heerlijk weer, dus kon er ook weer buiten gegeten worden, en weer wat extra plekjes als alternatief voor de standaard kamersessie!

    Na heerlijke relaxte dag, met goede Roemeense, Hongaarse en Bulgaarse sessies, 's avonds weer moe maar voldaan over een lege snelweg naar NL afgereisd.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  27. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (23 april 2011),SeX++ (24 april 2011),Sparky (23 april 2011)

  28. #122
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:32
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Daumen hoch Zonovergoten PSR

    Vorige vrijdag was voor mij vrije dag. En daar ik deze maand nog niet gaan wandelen was en het geen weer was om binnen te blijven, koos ik voor een bezoekje aan PSR.
    Eenmaal van de Autobahn werd ik gevolgd werd door een Nederlandse nummerplaat. Dit deed me vermoeden dat het wel behoorlijk druk kan worden. Toen we beiden de parking opreden, viel er niets van die drukte te merken (boven wel vol, maar een verdieping lager amper 3 wagens). Rond 14u30 was ik klaar voor mijn tweede bezoek aan deze club.
    Vorige vrijdag was ook goede vrijdag, maar in PSR noemen ze dat stille muziekloze vrijdag; naar ik hier las omwille van een Duitse (of protestantse) wetgeving (fundamentalisme?) . Maar niet getreurd, een calvarietocht is het zeker niet worden, laat staan dat er sprake zou zijn van een judaskus i.p.v. TZ.

    Wat bij ondergetekende een traditie begint te worden, is de mindere eerste sessie van dag. De daadster noemt Leni, zegt dat ze Spaanse is, en voor de rest zwijg ik er over, want men zou verkeerdelijk de indruk krijgen dat ze de norm is in PSR.
    Vanaf nu zou het alleen maar crescendo gaan. Patricia (tatoeage: 'Kiss Me') en nadien Eva voldeden wel aan PSR normering.
    Net als tijdens mijn eerste bezoek in januari viel het op dat de beste kwaliteit rustig bij groepjes ijsberen vertoeft. Maar ik heb er me veel minder aan gestoord. Lekker afwachten in de tuin, op een ligstoel de vorm van de wolken en de witte vliegtuigstrepen aanschouwen.

    Als de avond valt, zijn de meeste DVPs contactvaardiger. En zodoende werd ik geanimeerd door Magda en daarna door Debbie (waarachtig een Duitse in Duitsland). Tijd om wat te rusten en een maaltijd te nuttigen in de tuin achter de eetruimte. Aan de bar werd ik verliefd op de bardame, het zwart topje van het merk 'Park Sauna Residenz' staat haar. Helaas was ik te verlegen om haar te uit te nodigen voor een sessie.
    Zou er animatie in de Kino zijn? Even kijken, niet zo veel. Rustig neerploffen en afwachten. Maar ik zat nog niet goed neer of werd aangevallen door twee mooie hertjes (namen vergeten, sorry) en tijd om me te bedenken had ik niet. Zowaar een dubbele verkrachting van een ijsbeer, maar dan één met groot herhalingsgevaar. Ter info: dit overkomt je in PSR enkel in de Kino.

    Als afsluiter nog gekamerd met Jasmin. Deze bevallige deerne was me tijdens mijn eerste bezoek reeds opgevallen, maar toen kwam het er niet van, vorige vrijdag wel. En als ik een winnaar van de dag mag aanduiden, staat ze samen met Debbie ex eaquo op één.
    Misschien was het anders geweest als ik Maya en/of Mandy te pakken had, maar met ijsberen als Groentewandelaar en MiniMe valt niet te concurreren. Het is hun gegund.
    Alvast een dikke merci aan Patricia, Eva, Magda, Debbie en Jasmin. Moest iemand de namen kennen van de twee aanrandsters, zet ze dan ook maar in deze merci-lijst.

    Om kwart voor middernacht de terugweg naar Vlaanderen aangevat, de Hollandse nummerplaat was nog present!
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  29. Onderstaande leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (24 april 2011)

  30. #123
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    [...]
    Wat bij ondergetekende een traditie begint te worden, is de mindere eerste sessie van dag. De daadster noemt Leni, zegt dat ze Spaanse is, en voor de rest zwijg ik er over, want men zou verkeerdelijk de indruk krijgen dat ze de norm is in PSR.
    [...]
    Ik verwed er mijn baard onder dat het zich hier hoogstwaarschijnlijk om deze dame handelt.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=simona

    Normaal werkzaam in "Living Room". Dit katje valt nogal eens ten prooi aan disciplinaire maatregelen waardoor ze haar werkterrein moet verleggen.
    Beschrijving: klein, lange zwarte haren, groene ogen, weggeschaafde tatoos en als je haar niet kent, jagerig, "Gold Diggerig" en soms onbeschaafd. Als je haar kent ontdooit ze. Bij sommige ijsberen bekend als "The Queen of Love"!!!

  31. #124
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:32
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik verwed er mijn baard onder dat het zich hier hoogstwaarschijnlijk om deze dame handelt.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=simona

    Normaal werkzaam in "Living Room". Dit katje valt nogal eens ten prooi aan disciplinaire maatregelen waardoor ze haar werkterrein moet verleggen.
    Beschrijving: klein, lange zwarte haren, groene ogen, weggeschaafde tatoos en als je haar niet kent, jagerig, "Gold Diggerig" en soms onbeschaafd. Als je haar kent ontdooit ze. Bij sommige ijsberen bekend als "The Queen of Love"!!!
    Ja, zou kunnen. Op ieder potje past een dekseltje, zij past niet bij mij. Ik had al mijn twijfels over de Spaanse nationaliteit en ze probeerde ook eerst een uurtje te versieren. Ben haar na mijn ervaring ook niet meer tegengekomen in de club.
    Maar ik herhaal het, zo vlug mogelijk vergeten. Want er is in PSR veel qualiteit aanwezig die haar doen vergeten.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  32. #125
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee @ Badslippers

    hi Badslippers ! Ich kann deine Wette nicht annehmen, da du in diesem Fall gewinnst
    die Frau macht ja einen guten Service, ist mir im Grunde genommen aber zu klein
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

 

 
Pagina 5 van 55 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

  FKK Artemis 468*60