Pagina 46 van 55 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.126 t/m 1.150 van 1374
  1. #1126
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Here name there is
    Jennifer!

    vanKees

  2. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 februari 2018)

  3. #1127
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Daumen hoch Park Sauna Residenz vrijdag 23-02-2018

    Afgelopen vrijdag maar besloten om een road trip te maken naar Durbusch om eens te gaan kijken hoe de stand van zaken in PSR zou zijn.

    De weg er naartoe ging niet geheel van een leien dakje aangezien ik geen rekening had gehouden met het feit dat iedereen en zijn moeder die dag richting de wintersport zou vertrekken en later zou nog blijken dat ik het een en ander mooi ontlopen had. Onderweg aardig wat files (en wegwerkzaamheden) tegengekomen en er een paar omzeild door een alternatieve route te pakken waar dat mogelijk was, maar een kleine 3 uur na mijn vertrek vanuit de stad der steden, kon ik eindelijk parkeren op de plaats van mijn bestemming.

    Bij binnenkomst de gebruikelijke formaliteiten afgehandeld en na me omgekleed te hebben, me naar boven begeven om maar eens te kijken wat er allemaal rond 17.00 uur in deze club te beleven zou zijn... Na een rondje bar, restaurant, relax gedeelte en zwembad, me maar maar even genesteld in het koele wintertuin / serre gedeelte zonder verwarming. Eigenlijk deed ik dit onder andere om de jagende vrouwen op afstand te houden, want er zijn maar weinig vrouwen die moedwillig de kou op komen zoeken vanuit de warmte en op deze manier kon ik rustig mijn sms en mail beantwoorden die tijdens de rit waren binnen gekomen en ongestoord wat belletjes plegen die vanwege de slechte ontvangst in de laaggelegen snelweggedeelten niet helemaal lekker gingen.

    Helaas had ik mijn eerste bericht nog maar net gepost in het "live from" draadje en de eerste vrouwelijke piraat had me al gespot en kwam gelijk even peilen of er een kamergangetje in zat. Deze rijpe Duitse dame stelde zich voor als Kashida en werkte volgens eigen zeggen al een slordige acht jaar in PSR. Ze zal in haar jongere jaren een niet te missen lijntje hebben gehad, maar voor de leeftijd die ze nu heeft is het ook zeer zeker geen verkeerd figuur. Nog gelezen in haar draadje dat iemand haar in 2016 op 39 heeft geschat en ik weet dat je van roken er ouder uit gaat zien, maar zo oud in twee jaar tijd? Neen! Deze jongen heeft niets tegen de rijpere dames, onlangs nog een dame geschaakt waarvan ik dacht dat ze begin 50 was, maar die bleek 65 te zijn en daar was niets van te merken... Als alle 65-jarige vrouwen eruit zouden zien als die vrouw waar ik mee op date was, dan wist ik het wel... Maar dat terzijde. In ieder geval een goede sessie gehad met Kashida en kan haar aan een ieder aanraden die niet aan leeftijdsdiscriminatie doet en die zal blij verrast zijn.

    Na deze sessie de douches opgezocht naast het zwembad en de saunas in aanbouw (verbouw?), waarna ik maar weer de zoveelste bitter lemon van de avond bestelde alvorens ik me naar het restaurant gedeelte begaf. Na wat lekkere tonijnsalade in combinatie met brood, een "Argentijnse" steak besteld, de eerste van die avond, die toch wel naar meer smaakte en ik al besloten had dat het niet bij die ene zou blijven die avond. Dat onbeperkt a la carte eten is niet verkeerd daar in PSR, zouden meer clubs moeten invoeren.

    Na wat uitbuiken en wat nieuws lezen over wat er allemaal voor verkeersinfarcten in NL waren ontstaan die vrijdag, was ik blij dat ik ver weg van dat alles was en dat mijn honger qua kamergangen voorlopig nog niet gestild was. Niet snel daarna kwam Natascha op de proppen. Eerder liep ze in een lingerie setje rond dat mooi met elkaar combineerde, maar met de combinatie die ze aanhad op het moment dat ze me aansprak trok ze me over de streep. Een visnet panty zonder een slip eronder en een BH zonder cups. Ze had net zo goed naakt kunnen rondlopen, maar dit maakte voor mij de lekkere skanky uitstraling compleet. Ze gaf tijdens ons kennismakingsgesprek aan dat ze al een kleine 9 jaar in PSR haar ding deed en haar gedaan moest hebben om te weten wat echt goede service bij een dame was en dat ze me wel als een van haar vele vaste klanten wilde hebben. Het liefst een die de dag erop terug zou komen en daarna op oproep basis want ze zou me he-le-maal stukmaken gaf ze aan... Het moest niet gekker worden dacht ik bij mezelf, dus haar maar gestuurd om een sleutel te halen en maar eens te kijken wat er van terecht zou komen.

    Het blijft jammer dat er steeds minder Poolse dames te vinden zijn in de clubs, of ik kom ze gewoon niet tegen, maar na een minuut met Natascha wist ik gelijk weer waarom ik voorheen alleen maar Poolse dames in de clubs zocht. Ook met haar zou dit geen slechte ervaring worden en het is alweer een hele tijd geleden dat een dame me aanmoedigde dat het vooral harder moest en het ook kon hebben / volhouden. Maar aangezien ik daarvoor in dezelfde kamer was met Kashida en het bed daar ook onder te lijden had, begon deze al wat harder te kraken dan de bedoeling was bij Natascha, dus hebben we uiteindelijk maar staand afgemaakt, want met haar bovenop was het gekraak even erg... Deze Poolse schone was weer eens lekker verfrissend qua service na de veelal Roemeense dames.

    Wat me overigens op was gevallen, was dat geen van beide dames ook maar iets van glijmiddel gebruikten en nat genoeg van zichzelf waren / werden om zonder problemen gepenetreerd te worden... Dat heb ik vaak zat anders meegemaakt kan ik vertellen! Wellicht dat ik het daarom wat beter heb ervaren dan in sommige andere clubs qua kamergangen.

    Na deze kamergang maar weer een "Argentijnse" steak naar binnen gewerkt met een extra bordje tonijnsalade ernaast en het smaakte me weer (te) goed. Ondertussen werd het ook wat drukker en ik zag zelfs nog wat NL-beren in de tent die wellicht op doorreis waren naar of van het skiën, maar ze stonden in ieder geval op scherp en lieten er geen gras over groeien...

    Rond 23.15 uur vond ik het welletjes geweest bij PSR, besloot ik mezelf maar te douchen en daarna om te kleden, waardoor ik rond 23.30 uur de parkeerplaats afreed richting de stad der steden op een slordige 240 km afstand van Durbusch... De terugweg ging aanzienlijk sneller dan de heenweg, want om 01.15 uur parkeerde ik de auto bij mij in de straat en om 01.30 uur stond ik bij een vriend van me in het café in de binnenstad een drankje te nuttigen. Uiteindelijk nog pas om 04.00 uur thuis, maar het is makkelijker in 7 minuten naar huis te lopen als je moe bent na sluitingstijd dan bijna 2 uur naar huis te kachelen in der PKW.

    Voor de zomer kom ik nog wel een keer in PSR, alleen dan wel op een dag dat het niet zo druk is op de weg...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  4. Onderstaande 13 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 februari 2018),Agronymus1 (25 februari 2018),Befke (25 februari 2018),cheasehead (25 februari 2018),JonnyFontane (25 februari 2018),Jooploop (25 februari 2018),Manureva (25 februari 2018),Mr Bluenose ( 5 maart 2018),Patjax (25 februari 2018),pret (25 februari 2018),The Joker (25 februari 2018),Wijze grijze (25 februari 2018),yylover (25 februari 2018)

  5. #1128
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Het was dus vrijdag de 23ste en niet zaterdag de 24ste wat er in de titel zou moeten staan van het voorgaande bericht!

    Soms zit je wel eens elders met je gedachten....
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  6. Onderstaande leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (25 februari 2018)

  7. #1129
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Twee weken geleden op een vrijdag een bezoekje PSR gedaan; had nog een vrijkaartje gewonnen wat ik wilde verzilveren. Helaas, bij aankomst bleek dat m'n vrijkaart al was gebruikt door iemand anders (apart, maar goed). Hoop gedoe aan de balie, alsnog 50 euro betaald voor entree, en mocht d'r in contact met willem2 nog iets uitkomen dan zou ik m'n entree alsnog terugkrijgen. Helaas was die tot ver in de avond niet te bereiken, maar is alles later wel weer rechtgezet (waarvoor dank).

    Line-up was niet onaardig, typisch PSR. Uurtje rondgelopen, beetje gegeten, en uiteindelijk toch maar met Helena gekamerd. Wel vaker mee gekamerd; eigenlijk heb ik de afgelopen 4-5 keer dat ik in PSR was iedere keer wel een keer met haar gekamerd, en hoewel het geen 'super'-kamers zijn, zijn ze toch wel van een aardig niveau. Plus dat 't toch wel een knap meisje is met een stel borsten die prima in m'n handen passen. Helaas is ze wel een bevestiging van de regel dat je niet te vaak met dezelfde dame moet kameren, omdat de sleur er dan inslijt; de sessies worden langzamerhand steeds minder en er wordt steeds meer gemiept. Voor een half uurtje gegaan, wat neerkwam op ongeveer 20 minuten; dieptepunt was dat ik na afloop betaalde met 60 euro en een tientje wisselgeld terugvroeg; daarop was ik 'geizig' ('gierig'). Meteen mijn geld teruggenomen en haar een briefje van 50 gegeven ;-).

    Er leek qua bediening wat nieuw personeel rond te lopen; had ook het idee dat de keuken een iets mindere dag had. De gerechten waren nog steeds op prima niveau, maar de saladebar had wel eens betere dagen gehad.

    Leuke verrassing was dat Jenny (nu Jennifer) van Babylon ook in PSR rondliep. PSR beviel haar veel beter, zowel qua clientele, wbt eten als voor wat het drinkgedrag van de eigenaar betrof ;-). Qua karakter was ze weinig veranderd; hoewel ze er niets op tegen had om een beetje te presalen was er altijd wel weer een andere klant waar ze mee 'afgesproken' had. Naja, ook goed.

    Wat 'blauwe versterking' tot me genomen; dat werkte goed genoeg om nog een tweede sessie te doen met een 'naamloze dame'; prima sessie, wel eerder klaar dan ik zelf had verwacht voor een 2e sessie (en tot teleurstelling van de dame waar ik mee kamerde). Naar huis gegaan om 22:00 ofzo.

  8. Onderstaande 9 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (25 februari 2018),Johnsonxxx (25 februari 2018),Manureva (25 februari 2018),Mr Bluenose ( 5 maart 2018),Poppalarge ( 5 maart 2018),pret (25 februari 2018),Sparky (25 februari 2018),VAZKOR ( 5 maart 2018),yylover (25 februari 2018)

  9. #1130
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Ausrufezeichen Corinna und Lucia aus der PSR.

    Um 14 Uhr beim netten Empfang eingecheckt und ab zum umziehen. In der Umkleide einer Mir nicht bekannten Lady gesichtet , die mich aber scheinbar wiedererkannt hat. Erst mal ein kurzes "Hallo", ja dann ging es auch schon unter die Dusche und erst mal etwas hier und da schauen.
    Ich war das letzte Mal vor 3 Jahren in Lohmar , da gab es noch diese Schlüsselanhänger mit den Aluplättchen, Ich hab die Geräusche noch Tage später in den Ohren gehabt. Wer sich Wellness auf die Fahne schreibt muss auch auf so Nebengeräusche achten, ist auch gut umgesetzt. Es gibt jetzt normale Schlüssel ohne das Gebimmel. Jetzt kommt die junge Dame von den Umkleiden zu Mir. Sie stellt sich als Corinna aus Ratingen vor.
    Ich musste mal gleich wiedersprechen und meinte Corinna aus dem ACA Gold wäre aber um die 17 Kilo leichter wie Sie. Die PSR Corinna:
    Sie meinte Sie wäre zu Panthera Zeiten dort gewesen und Wir hätten schon vor 3 Jahren miteinander gesprochen. Ich so: Ja klar, erzähl mal.
    Sie: Du suchst eine Dame die Dich beißt. Ich : und wieder .
    Wir haben uns scheinbar doch unterhalten, jetzt ist die PSR Corinna außerhalb meines aktuellen Beuteschemas, Ich schieße mich gerade in die Minipopo-Klasse ein.
    Aber für Ihr guten Leistungen beim Erinnern wollte Ich eine Ausnahme machen. Es sollte was Bissiges und ein Blowjob geben. Kurze Preisabfrage ob 50 ok sind ? Corinna: nein. Ich: öh dann wird das nichts mit Uns Zwei. Dann wollte Sie doch die 50 haben.
    Ich musste jetzt etwas ins Detail gehen, meine Wünsche wurden aber nicht ganz erfüllt.
    Ok, Corinna Du bist jetzt raus, einen schönen Tag noch , es war nett mit Dir zu sprechen, haide geh.
    Ab da war Ich jetzt wohl der Buhmann.

    Ich hab mal Gemma beim Talk mit Ihrer Freundin zugehört, hört sich nach tiefsten Ruhrpott an wenn Sie spricht, aber ganz nett mit einem Mikro Popo.
    Sie hätte Ich mal nehmen sollen, hab Ich aber nicht. Lucia sah das etwas Ärger im Paradies war mit Corinna und sprang gleich ein. Etwas unterm Bademantel ab spielen und Mir so nebenbei ein Zimmer verkauft. Ja Ihre 23 Jahre und so mittelprächtiger Figur und das Versprechen es im Kino zu treiben gaben den Anstoß fürs Zimmer im Kino.

    Es waren ein paar Gäste und Gemma am Start, Lucia hat keine Scheu und bot überraschend guten öffentlichen Service an. Ich war echt hin und weg über so viel Action von Ihr. Dann stieg Sie auf und Ich gab 16 Minuten Vollgas. Sie war schon sichtlich genervt über das für Sie scheinbare endlose High Speed knick knack, und dann machte Ich in Ihren Augen einen Fehler. Ich schaute auf die Uhr. Sie total entsetzt, was schaust Du immer auf die Uhr.
    Ich ganz nett: Baby Ich will hier keine 35 Minuten knattern und 100 Euro für Dich bezahlen, so gut bist Du nicht.
    Ab da war die Stimmung echt im Eimer, die Corinna aus Ratingen,( die Schlanke) hätte sich ein weggelacht. Aber für Lucia gab es nichts zu lachen.
    Sie meinte , Ich will das nicht.
    Oh, da ist die Gesetzgebung eindeutig, nein heißt nein.
    Ich hab Ihr gesagt Sie solle von Mir weg gehen und mich nicht mehr anfassen. Die 50 Euro wurden bezahlt , Ich sollte Ihr noch einen Kuss geben, das wollte Ich dann aber nicht. So trennten sich unsere Wege. Hätte Ich nicht auf die Uhr geschaut wäre es wohl das beste Zimmer seit langem gewesen.
    Wirklich schade, die PSR ist ein schöner Club.

  10. Onderstaande 9 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2018),biged ( 5 maart 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 maart 2018),Manureva ( 6 maart 2018),mechelen ( 5 maart 2018),Mr Bluenose ( 5 maart 2018),Poppalarge ( 5 maart 2018),seksenfun (19 maart 2018),Wijze grijze ( 5 maart 2018)

  11. #1131
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Einde vorig jaar had ik in de voetbalpool wat cijfertjes dusdanig ingevuld dat er een vrijkaartje uitrolde. De keuze voor een club was niet zo gemakkelijk en na wat bedenktijd liet ik de keuze vallen op PSR en kon zodoende twee vliegen in een klap slaan. Een nieuwe club ontdekken en gelijk kijken of het inderdaad het "rusthuis" voor de oudere ijsbeer is. Je kunt niet vroeg genoeg voorzieningen voor de "oude" dag maken.

    Voor ik mijn relaas start mijn subjectieve beoordeling:
    Algemene indruk: ietwat gedateerd en hier en daar achterstallig onderhoud
    Dames in aantal: 30-35
    Dames optiek: weinig hingückers, veel GND met een zigeuner achtergrond waardoor ze het ook Trailerpark Sauna Residenz kunnen noemen.
    Eten: zeer goed
    Hygiëne: netjes verzorgd. Pluspuntje condooms vrij beschikbaar in mandje op kamer en handdoeken in wellness.
    Kamers: beneden koud en bed aan vervanging toe. Boven top inclusief douche.
    Sfeer: grotendeels lamlendigheid troef. Typische dagclub voor de oudere beer.
    Wellness: uitgebreid, maar ook hier aandachtspuntjes wat betreft onderhoud.
    Totaal score van de dag: een zeventje, geheel op conto van eten en Natascha.

    Zaterdag 3/3 samen met "mijn broertje" de tocht gemaakt. Vooral de laatste kilometers zijn een waar toonbeeld van ontdek je plekje. Rond drie uur arriveerden we. Vrijkaartje werd vlot geaccepteerd en na een korte uitleg wees de dame aan de balie ons de kleedkamer. De lockers zijn de grootste die ik tot op heden in een club heb gezien. Nadat we ons in de badjas hadden gehesen op verkenning gegaan. Af en toe heb je het gevoel dat je in een tijdcapsule bent gestapt, maar het heeft ook zijn charme. Mijn broertje had honger en besloot wat te eten en hierna hebben we het bubbelbad getest. Een blonde dame maakte vanaf het zweefbed al de eerste advances in mijn richting. Plots liep er een dame voorbij die me verdacht bekend voorkwam uit Duisburg. In eerste instantie deed ze alsof ik de verkeerde voorhad, maar na een minuut gaf ze toe dat ik het bij het rechte eind had. Ooit enkele goede sessies met haar gehad, maar al snel ging het bergafwaarts met de service en uiteindelijk de kwalificatie TMM opgespeld gekregen. Naam hier is Anca en hoop dat ze haar service niveau heeft opgekrikt maar heb er mijn twijfels over gezien de wijze waarop ze probeerde beren in te palmen.

    De douches opgezocht welke zonder timer zijn en een krachtige waterdruk hebben. Even een sigaretje gerookt en we besloten de grote zaal op te zoeken. Mijn broertje wilde een massage en ging eens informeren en dit was het signaal voor de blonde dame om zich op mij te storten. Ze stelde zich voor als Madalina. Ik maakte haar duidelijk dat ik aan het acclimatiseren was. Ze had haar kontje nog niet gelicht of Anca kwam buurten. Mijn broertje kwam terug en hij had een afspraak gemaakt. We liepen nog een rondje en hij zocht de masseur op. Ik besloot in de kleine ruimte naast de bar te gaan chillen. Madalina kwam erbij liggen en zette haar bedoelingen kracht bij door haar handje onder de badjas te laten verdwijnen. Ik gaf aan dat ik nog steeds niet zou gaan kameren. Volhardend bleef ze kleine Patjax bespelen. Ook toen ik aangaf dat ik aan het wachten was tot mijn broertje terug was was dat voor haar geen reden op te houden.

    Toen hij terugkwam me even van haar los kunnen maken maar al spoedig stortte ze zich weer op mij. Nog steeds had ik mijn twijfels. Uiteindelijk won mijn geiligheid het van mijn verstand. De kamergang mondde uit in een simpele suck & fuck. Na een twintigtal minuten was het zaakje geklaard en gezien de kou in de kamer en het ontbreken van de klik ons boeltje gepakt. Benieuwd wat ze zou doen gaf ik haar 3 briefjes van €20. Er kwam geen reactie om €10 terug te geven of zelfs maar een dank je wel. Herhalingsgevaar in de toekomst is onbestaande. Na een douche zijn mijn broertje en ik gaan eten. De zo geroemde keuken deed zijn faam aan en werkelijk heerlijk gegeten. Kwalitatief uitstekend en oog voor presentatie.

    Gedurende de dag had ik al enkele keren een glimp van haar in naakte glorie gezien. Een goddelijk lichaam waar zelfs Michelangelo een natte droom van zou krijgen. Perfectie ten top waar je een spijker op stuk zou slaan. Daarboven een koppie met een mysterieuze uitstraling. Haar gitzwarte haren strak in een paardenstaart en haar lippen vuurrood. Geen dertien in het dozijn zoals je ze meestal in de clubs ziet, maar een volbloed Slavische met een vleugje Oosterse mystiek. Een dame die de ene na andere filter sigaret (en niet die dunne) een vroege dood laat sterven.

    Nadat mijn "broertje" in de relaxruimte een Roemeens dekentje over zich heen had gekregen besloot ik een sigaretje te gaan roken. Ietsjes verderop zat zij ook te roken en al spoedig kwam ze mijn kant op. Ze stelde zich voor als Natascha uit Polen. Ik zei haar dat ik me al afvroeg waar ze vandaan kwam. Ze vroeg me hoe PSR me tot dusverre was bevallen en of ik al ooit het genoegen had gehad het bed te delen met een Poolse. Ik zei haar dat dit het geval was, maar nog nooit in een sauna club. Het werd het begin van een uitermate geanimeerd gesprekje. Al snel wist ik dat dit wel eens een voltreffer kon zijn. Ik liet blijken dat we wat mij betreft onze kennismaking op een kamer verder konden uitdiepen. We stonden op en ze wees naar het poolbiljart en vroeg of ik weleens speelde. In mijn jonge jaren veel gedaan, maar recentelijk niet meer. Het leek haar leuk eerst een spelletje te spelen voorafgaande aan de kamergang. Het kwam aan op de zwarte bal en tot haar grote voldoening potte ze hem en gingen we voor de sleutel.

    Ik had nog snel een sanitaire stop gemaakt en bij terugkomst op de kamer lang ze bevallig te wachten op bed. Ze vroeg of ik het leuk vond om eerst samen te douchen. Geeft toch een extra dimensie om elkaars lichaam lekker in te soppen. Ze plaagde me door toen ik niet op aan het letten was vol de koude kraan open te zetten. Ik droogde me af en zij stond nog haar poesje te wassen. Ze drukte haar borsten tegen het glas en zei dat ik me maar moest aftrekken op dit beeld aangezien zij gewonnen had. Ik overhandigde haar een handdoek en nadat we overeenstemming hadden bereikt over de muziek die als soundtrack zou dienen van datgene wat komen zou legden we ons op bed.

    Ik begon met een massage en dit kon haar duidelijk wel bekoren. Ze draaide zich hierna naar mij toe en begon hartstochtelijk te tongzoenen. Ze drukte me op mijn rug en daalde met haar mond richting tepel om daar liefdevol in te bijten terwijl ze met een hand de andere bewerkte. Ze zakte verder naar onderen en mijn klokkenspel kreeg een grondige wasbeurt waarna ze aan een sloppy BJ begon. Na een tijdje vroeg ze of ik haar ook oraal wilde bevredigen. Ik had amper bevestigd of ze gooide haar been naast mijn hoofd en in 69 werd ik letterlijk gesmoord door haar. Een staaltje facesitting pur sang waarbij er een moment was dat ik dacht dat er boven mijn overlijdensbericht "Death by Polish Pussy" zou komen te staan. Beffen is een groot woord. Ze misbruikte mijn tong voor haar eigen genot. Of ze haar doel bereikt heeft weet ik niet, maar ze vond dat het tijd was om met elkaars tongen te spelen. Na een tijdje nam ze plaats tussen mijn benen en er volgde weer een sloppy BJ. Ze liet haar speeksel op haar hand vloeien en ging hiermee rond mijn kontgaatje spelen waarbij ze me geil aankeek.

    Ze nam plaats in cowgirl en begon me met een intensiteit te berijden die je zelden meemaakt. Ze draaide om in reverse en er volgde enkele variaties. Ze steeg af om met haar poes over mijn ballen te glijden om vervolgens weer in cowgirl verder te gaan. Ik gaf behoorlijk tegengas. Ze vond het tijd om de rollen om te draaien en dat ik maar eens het meeste werk moest doen. Ze nam plaats in doggy en ik kreeg te horen dat het niet de bedoeling was dat ik snel klaar kwam. Ik penetreerde haar langzaam en diep terwijl zij met een vinger haar klitje bewerkte. Ze verhoogde haar tempo en ging helemaal los. We draaiden in missio en hoewel ik een GFE-mannetje ben had ze me zo geil gemaakt dat het uitdraaide op het stevigere beukwerk. Intens bewoog ze haar bekken mee en na een tijdje volgde dan ook een orgasme zoals je ze zelden beleefd. We hadden nog een minuut of vijf voordat er een uur voorbij was en rookten gezamenlijk nog een sigaret waarbij we elkaar nog wat flarden van persoonlijke favoriete nummers lieten horen. In de kleedkamer haar betaald met een fooi. Ze was daardoor kennelijk verrast en bedankte me uitvoerig.

    Na de kamergang ging ik me douchen en nadat ik mijn "broertje" opgezocht had besloten we een potje te biljarten. Al snel voegde Natascha zich bij ons. Ze daagde de winnaar uit. Ik zei dat als ze dan zou winnen er een kamergang aan vast zat. Gezien de teleurstellende eerdere kamergang van mijn broertje en zijn interesse voor Natascha ons potje maar laten lopen. Hij moest echter ook het onderspit delven. Ze speelden nog twee potjes om te bepalen wie nu wat moest doen op de kamer. Zij vertrokken en ik besloot om gebruik te maken van het binnen zwembad. Een zestal dames ogen volgden met grote interesse mijn gespartel en nadat ik me gedoucht had wuifde een dame me vanaf het zwevend bed. Ik liep erheen en ze nodigde me uit bij haar te komen relaxen. Ze stelde zich voor als Franzeska. Een tijdje gepraat en ze polste of er een kamergang inzat. Ik zei dat ik bang was dat er geen leven meer inzat. Ze deed een poging om het tegendeel te bewijzen, maar zag al snel in dat ik gelijk had. Toch wilde ze dat ik bij haar bleef liggen. Nog wat gepraat en na een tijdje was ik wel toe aan een sigaret. Bij de kleedkamer kwam ik mijn broertje tegen en die zei dat Natascha nog graag een potje met mij wilde biljarten.

    Ik zat in het rokershok en Natascha kwam binnenlopen. Ze vroeg of mijn broertje gezegd had dat ze graag nog een keer tegen me wilde spelen. Ik wees haar erop dat hij de tafel al in orde aan het maken was. Nadat we onze sigaretten uitgemaakt hadden verruilden we het rokershok voor de biljartzaal. Het tafereel had iets surrealistisch, maar wat een genot om zo'n dame in haar nakie te zien biljarten.

    Het liep inmiddels tegen sluitingstijd en het was tijd om afscheid te nemen. Er volgden enkele heerlijke zoenen. Ze kwam nog de kleedkamer in lopen en ik liet haar de erotische dobbelstenen zien. Ze vroeg waarom ik ze niet bij onze kamergang had meegenomen en moest beloven ze de volgende keer wel mee te nemen. Toen we bij de uitgang stonden kwam ze nog een keer om gedag te zeggen.

    Ik zal zeker nog eens in PSR belanden, voorwaarde is wel dat Natascha aanwezig is. Dank aan forum en club voor de vrijkaart.

  12. Onderstaande 16 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 maart 2018),Agronymus1 (13 maart 2018),biged (12 maart 2018),brombeerzuid (12 maart 2018),duivenmelker (12 maart 2018),Giodude ( 1 maart 2020),Husky (12 maart 2018),jansenroy (13 maart 2018),Klatergoud (12 maart 2018),Manureva (14 maart 2018),Mr Bluenose (12 maart 2018),Pierke69 ( 7 juni 2022),Poppalarge (13 maart 2018),schoolmeester (13 maart 2018),Wijze grijze (12 maart 2018),yylover (12 maart 2018)

  13. #1132
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vandaag weer terug in PSR.
    Onderweg nog voorbij gereden door een auto, nog zeldzamer dan een Ferrari of Lambo. Voor de liefhebbers, een BMW M4 Alpina B4 Biturbo, en daar geil ik ook wel op.
    Na een tijdje voor me uit te hebben gereden, gaf ie vervolgens gas om met een luid knetterende uitlaat er vandoor te gaan.
    Schitterend, maar mijn tijd met de snelle auto's is voorbij. Ik geef er toch de voorkeur aan om mijn geld aan de dames te besteden.

    Mijn vrijkaartje (met dank aan Willem2) kon ik helaas niet uitprinten , mijn printer is kaduuk.
    Toch maar even aan de theke gevraagd of dit via mijn handy kon, wetende dat ze alleen maar een papieren afdruk accepteren.
    De theke dame had de oplossing, er werd een foto gemaakt van mijn handy die vervolgens via haar telefoon weer werd uitgeprint, met de opmerking erbij, jou kennen we toch wel.
    Een prima service waardoor ik toch gratis naar binnen kon.

    Een voor mij vertrouwde relax dag beleefd en een groot deel van de dag in de wellness besteed. De line up was ruim voldoende. Naaste de bekende GND en DKC dames lopen er altijd wel een paar dames rond, die zo uit Babylon of GT zouden kunnen komen.
    Mijn kamers echter beperkt tot mijn eigen favoriete dames. Een uur met mijn vaste dame Roxanna, altijd goed.
    In de avond een uur met Lucia, die ik gedurende mijn laatste bezoeken had overgeslagen. En het leek wel of ze mij duidelijk wilde maken wat ik had gemist door qua service er nog een extra schep bovenop te doen.
    Geen klachten alhier en uitermate tevreden rond half 9 huiswaarts gekeerd.

    Voor diegene die vannacht of morgenvroeg moeten rijden, wees voorzichtig, de temperatuur ging onderweg al akelig dicht tegen het vriespunt, en de regen ging langzaam over naar natte sneeuw.

    Groetjes uit Limboland.

    Hee, ik zie dat dit mijn 1000ste post is, en dan wordt je zomaar gepromoveerd tot 'zeer ervaren ijsbeer'. Zo voel ik me trouwens nog niet, maar ja, het staat wel leuk.
    Laatst gewijzigd door yylover; 16 maart 2018 om 22:54

  14. Onderstaande 15 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 maart 2018),Bluebear (16 maart 2018),cheasehead (16 maart 2018),Elmo3108 (17 maart 2018),JonnyFontane (17 maart 2018),Jooploop (16 maart 2018),Klatergoud (17 maart 2018),lifouvea (16 maart 2018),Manureva (17 maart 2018),noglangnietuitgewandeld (17 maart 2018),Poppalarge (17 maart 2018),schoolmeester (17 maart 2018),Sparky (17 maart 2018),swazontneuf (17 maart 2018),Wijze grijze (16 maart 2018)

  15. #1133
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Groetjes uit Limboland.

    Hee, ik zie dat dit mijn 1000ste post is, en dan wordt je zomaar gepromoveerd tot 'zeer ervaren ijsbeer'. Zo voel ik me trouwens nog niet, maar ja, het staat wel leuk.
    Een tijdje terug ben ik zelf ook een “zeer ervaren ijsbeer” geworden. Ik zag dit aankomen en heb daar ook een hele verhandeling over gehouden toen het zover was. Voor mij heeft het in ieder geval niets veranderd. Het staat inderdaad leuk onder je nickname, maar er is maar een kleine groep die het echt wat uitmaakt. Ik zie vele anderen met nog veel meer berichten achter hun naam waar maar weinig zinnigs uit komt. Er zullen er ook zeker zijn die dat van mij denken. Hou het er maar op dat de combinatie van clubs bezoeken en er af en toe wat overschrijven je een goed gevoel bezorgt. Misschien ook wel omdat er maar weinig familie of vrienden zijn waarmee je over deze hobby kunt praten. Geniet van je status en misschien kom je wel eens iemand tegen die je adviezen meer waardeert.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (18 maart 2018),Manureva (18 maart 2018)

  17. #1134
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Parksauna Residenz - Verjaardagsfeest warmup
    22 Maart 2018


    Fazit

    Positief
    * Wellness: Douches, Sauna, Jacuzzi, Zwembad
    * Restaurant: kip met mediterrane saus, rijst en groente
    * Voldoende dames aanwezig naar m'n gading
    * Uitstekende sessies met Helena en Anca
    * Aparte rokersruimte
    * Ruime lockers
    * Rustige relaxclub met damesoverwicht

    Neutraal
    * Dampruimte zeer heet!

    Negatief
    * Problemen met Helena ivp aftersales :(
    * Niet meer met Daria hebben kunnen gaan, te moe


    Kamergangen

    => Helena - Date met de Babe - 8,0 / 10

    =>
    Anca - Supertijd met Anca - 9,0 / 10

    GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES PSR: 8,50 / 10


    Directives en aankomst


    Pas na meer dan 4 uur rijden in de regen met files in Brussel, in Keulen en aan de wegenwerken kon ik uitgeput neerploffen in het bed in mijn hotel net buiten Keulen. Meer dan 4 uur zit je in de kleren en dat om een uurtje te neuken in Lohmar waarvoor ik nog een kleine 25 minuten de baan op moest in dat troosteloze weertje. Zal ik nog wel aan neuken toekomen? Ja dat lukte wel, zij het nipt wat mijn eigen prestaties betreft.

    Aangekomen in PSR trof ik een leeg aandoende parking aan, weinig wagens stonden geparkeerd en ik kon redelijk dichtbij staan. In de club werd ik vriendelijk onthaald en het doorgegeven vrijkaartje met dank aan blauwebeer via dit forum (dank maat) werd probleemloos geaccepteerd en in het systeem gebracht en ik kon door met mijn oranje ijsberenvel en de badsletzkes met mijn ijsberenpootmaat.

    Later viel het me in dat ik alweer op een 22ste deze club bezoek #nerdmomentje, nu was het alweer precies 11 maand geleden dat ik deze club bezocht. Nog een keer de 22ste en het zal traditie zijn PSR op een 22ste aan te doen.

    Normaal doet het een drietal uur tot Keulen en 3,5u tot PSR in Lohmar.


    Clubverslag

    Clubimpressie en line-up

    Het is niet mijn gewoonte om een saunaclub op een doordeweekse dag te bezoeken maar de omstandigheden leenden zich daar nu perfect toe. De club maakte een erg rustige indruk, meer dan in een weekend. Er waren genoeg dames aanwezig, waarvan een aantal erg mooie om je dag goed te maken. Ik zocht naar die Natacha maar kon ze niet ontwaren. Ik vroeg de naam aan verschillende dames die meteen hoopten dat de interesse verder reikte dan enkel hun werknaam. Her reikte alleen tot hun naam, helaas.

    Ik zag voldoende knappe dames om mijn gading te vinden. Of de service even goed is steeds een kwestie 'aftasten'. Na het omkleden tot de PSR dresscode, ging ik naar boven, rechtstreeks naar de wellness in de hoop daar eerst ongestoord te kunnen wellnessen. Een dame had me al snel in het oog: een blonde dame met lang haar in een korte carré froufrou boven haar ogen. Haar naam weet ik niet meer, de reden dus waarom ik steeds hun namen opschrijf op een blaadje in de lockers na een sessie, daarover later meer. DIe blonde dame had behoorlijk grote zachte borsten en ik had lang getwijfeld of ik toch met haar zou gaan. De twijfel is ingegeven door haar inhaligheid me op de kamer te krijgen. Misschien heb ik een kans gemist en moest ik met haar gaan in plaats van Helena. De dame kwam van Moldavië. Weer Moldavië.

    Verder was alleen Daria de dame die ik nog herkende van de vorige keren. De Moldavische met de prachtige lange bruine haren had prima service geleverd en ik ontmoette ze later nog in de lockers. Ze wist onze sessie zelfs nog. Ik had haar gezegd dat ik graag met haar wou kameren later en dat meende ik. Alleen heeft de vermoeidheid daar een stokje voor gestoken. Laat me eerlijk zijn, de misère met Helena zat daar ook voor iets tussen dat m'n lust verdwenen was die nacht. Ik vind het echt spijtig.

    Ik zag geen enkele Aziatische dame meer, vroeger liepen er hier enkele rond die goede service leverden: allemaal verdwenen althans op de Donderdag. Doordat het in de week was, waren er weinig mannen tegenover voldoende vrouwen. Deze waren onrustig, op die manier vielen de inkomsten voor hen tegen. Sommige reageerden gepikeerd: egrijpelijk.


    Wellness

    Ik ging eerst de jacuzzi in: deze kent alleen een rustige stand zonder sterke bubbels. Dat kan ik wel waarderen en bleef er lang in om de dames in de wellness-ruimte te observeren. Af en toe kwam er een dame een praatje maken. Met de ijsberen had ik nauwelijks contact.

    De dampcabine in geweest: wat was die heet! Te warm voor mij en bij de 2 pogingen bleef ik er niet lang in. De sauna kon ik beter verdragen. De geur van de aufguss was heel goed. Na de sauna loont het dat dompelbad in te gaan.

    Het zwembad ben ik alweer niet in geweest. Er waren nauwelijks zwemmers, trouwens.

    De douches zijn goed als steeds. Ik maak altijd gebruik van de combinatie met de verschillende spuitmonden aan de muur: je krijgt tevens een masserende straal op je rug tijdens het douchen: dat kan alleen in PSR. De ruimte is nu volledig gebaad in groen licht.

    Naar de voetbadjes heb ik niet omgekeken.


    Restaurant

    Samen met een vriendelijke dame bestelde ik mijn eten, ze vertaalde de menu voor mij en gaf me zelfs advies bij een bepaalde zaken. Dit besteld: kip met mediterrane saus, rijst en groente, ik geloof dat ik dat vorig jaar ook genomen had. Het eten was weer super te noemen. Het restaurantgedeelte is echt een dat aldus genoemd mag worden in tegenstelling tot Babylon dat zo'n gedeelte wat mist tenzij je de veranda zo beschouwd.


    Lockers

    Ik kan het niet laten op te merken: de lockers zijn hier uitstekend en ruim. Ze zijn dag en nacht verschil met deze van bijvoorbeeld Yinyang.


    Kamergangen

    Voor het eten had ik nog een sessie met Helena die ik ontmoette in de wellness. Ze viel snel op door haar prachtig figuur en innemende glimlach. Haar uitstraling is naturel. Ik had wel een goed gevoel bij haar en de presales waren positief. Ik gaf haar aan wat ik graag had en dat de kamers boven mijn voorkeur wegdragen en ze ging de sleutel halen.

    => Helena - Date met de Babe - 8,0 / 10


    Na Helena was een boze blik van de blonde Moldavische mijn deel. Misschien terecht? Had ik in een parallel universum met haar geweest? Ik was immers bijna overstag gegaan. Hoe ze was ga ik nu niet weten. Ik kwam Daria tegen en wou later met haar kameren. Ze vond het allemaal ok maar ze bleek daar heel sceptisch in te zijn en terecht. Zij zal dergelijke beloftes van de ijsberen wel vaker gehoord en ervaren hebben en die worden niet steeds ingelost en inderdaad: Anca stak er een stokje voor. Ik kon Daria niet vinden en lag in een van de sofa's aan de muur van wat wel een grote danszaal lijkt te zijn met de danspaal in het midden. Anca kwam naar me toe en ging erbij zitten en dat ik zei dat ik op een dame wachtte, bracht haar van haar stuk. Ze drukte bovendien de juiste knoppen in bij deze ijsbeer en een sessie was al gauw beklonken. Na de presales ging ze de sleutel halen.

    => Anca - Supertijd met Anca - 8,5 / 10


    Ik schreef keurig de naam van Anca op m'n blaadje, denkend dat ik alleen was op een dame wat verder bij haar locker na. Helaas, Helena was er stilletjes bij gekomen en ik merkte haar pas op toen ze zich kwaad begon te maken omdat ze haar naam zag staan. Die slimme meid maakte al snel conclusies en maakte zich druk over de lui die over hen schreven op fora. Ik kon me er wel uit proberen te lullen al heeft dat geen zin meer: ze nam al niks meer aan en wilde geen kamers meer met deze stoute jongen. Ja, dan voel je je even schuldig, niet? Niet dat ze iets te verbergen had, ze is een type babe en de kamertijd was uitstekend. Ik begreep dat het haar enkel om de daad van het beoordelen zelf betrof. Jammer, heel jammer want dat bracht een schaduw over het ganse bezoek.


    Wat volgde nog...

    Ik zocht nog troost bij Anca met wie ik vaak samen zat: in de wellness deelden we Manele muziek en in de rokersruimte zaten we ook samen. Een leuke dame terwijl Helena theater bleef maken. Het afscheid van beide dames was legio: een belediging van Helena, een kus van Anca (in deze volgorde, gelukkig).

    Na wat voelde als een aftocht uit deze club, ondanks de goede kamergangen, naar m'n hotel gereden in het duister om in een onrustige slaap te vallen. De volgende dag werd ik wakker en voor het eerst was ik niet uitgerust om te gaan clubben. In Babylon had ik ook totaal vergeten te ontbijten door dit voorval wat anders nooit gebeurd (ik heb mijn koffie nodig)...maar dat is voor een volgend verslag.

    => Babylon - Verjaardagsfeest


    Conclusies

    Zoals gezegd ga ik de club pas bezoeken als ik weet dat die haar neus niet toont. Ik heb geen zin om weer een ganse scène over me heen te krijgen zodra ze me ziet. Voor Daria en Anca en een andere dame die ik sprak toen ik in de jacuzzi zat zou ik wel willen terugkeren qua dames. En niet te vergeten de toen afwezige Jenny .
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 april 2018 om 16:34
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande 15 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Badslippers ( 9 april 2018),biged ( 8 april 2018),blauwebeer ( 4 april 2018),cheasehead ( 5 april 2018),Devante ( 5 april 2018),hvdk52 ( 9 april 2018),JonnyFontane ( 4 april 2018),Klatergoud ( 5 april 2018),Manureva ( 4 april 2018),Mr Bluenose ( 4 april 2018),Partycrasher ( 5 april 2018),Patjax ( 4 april 2018),seksenfun ( 4 april 2018),yylover ( 4 april 2018)

  19. #1135
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    27 maart 2024 @ 00:53
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    De Yacuzzi kan je wel laten bubbelen,als je voor de jacuzzi staat zie je op de rand op positie 2u een grijze lichtschakelaar.

    Druk je daar op, dan komt de Yacuzzi tot leven en wordt je heerlijk gemasseerd door krachtige waterstralen.

    Heb het gisteren nog ervaren en ook in de ruststand is het goed toeven daar.
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  20. Onderstaande 4 leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 9 april 2018),Manureva ( 8 april 2018),Partycrasher ( 8 april 2018),pret ( 8 april 2018)

  21. #1136
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Dat is de jetstream of whirpool knop. Bubbels komen er nooit uit, jetstream is indedaad stomend water, bubbels zijn luchtbellen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  22. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 9 april 2018),Manureva ( 8 april 2018)

  23. #1137
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    De manier waarop is toch niet zo belangrijk,als je maar geniet en het lekker vindt.

  24. #1138
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    27 maart 2024 @ 00:53
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Zo is het..ik geef alleen maar aan waar de knop zit om hem tot leven te brengen...dat er dieper op de technische wijze waarop de bubbels hun oorsprong vinden..of het nu een jetstream ,waterstraal is maakt voor de beleving niks uit...Aan het wateroppervlak zie je bubbels en alleen als je erin zit weet je dat het water- dan wel jet stralen zijn.

    Ik geloof niet dat ik op een sanitairbeurs was om de werking van een jacuzzi tot in detail in me op te nemen ,maar voor degene die het wel willen weten:

    Volgens deskundige uitleg betreft het Jetstreams.
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  25. Onderstaande leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 april 2018)

  26. #1139
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    1-5 en of het feest van de arbeid brengt mij vanwege een gewonnen vrijkaartje naar psr.
    Tegen de traditie in,zal ik sinds lang niet werken op het feest van de arbeid,en me eens begeven in iets nieuws om me wat te laten vermaken.Ik bekijk vooraf de route want navigators moesten nog uitgevonden worden in de tijd dat mijn automobiel het leven zag.
    Psr bleek eg makkelijk te vinden,het bleek slechts 5 minuten van de A3 te liggen.
    Wel zag ik net te laat dat ik Psr voorbij reed,en in plaats van bruusk het stuur om te draaien reed ik gewoon wat verder om ontspannen rechtsomkeer te maken.Dat bracht mij bij een totaal toevallige ontmoeting.....
    Aan de bushalte waar ik wou omdraaien zat een man die ik met zekerheid herkende van gezicht,vica versa bleek ook hij mij te herkennen
    Een spontaan gesprekje ontstond,het bleek seksenfun te zijn die met de trein naar Duitsland gespoort was en wachtende was op een kameraad om elders te gaan clubben.

    Ondanks dit kleine oponthoud reed ik klokslag 11.00 de parking van psr op,ik volgde keurig het bordje P fur kunden....
    Een diepe duik naar beneden,want psr ligt eigenlijk op een berg,bood mij een nagenoeg lege parkeerplaats.
    Aan de receptie werd mijn vrijkaartje even gecheckt,en goed bevonden.
    Het was de receptioniste duidelijk dat dit mijn eerste bezoek aan psr was,deze gaf me dus wat uitleg en wou graag weten waar ik normaal zoal rondspook.Op mijn antwoordt dat ik voornamelijk in sixsens zit,verkreeg ik alvast enkele argumenten in welk opzicht Psr zich verzoekt te onderscheiden.

    Eenmaal boven in de club aangekomen dook er vrijwel onmiddelijk een dvp op die opmerkte dat ik doelloos doorheen de club wandelde.
    Ik was namelijk mezelf wat aan het rondgidsen,om te zien wat psr zoal te bieden had.
    De dvp was nu niet bepaald mijn type,maar wel erg vriendelijk en bood me zelfs een rondleiding aan.
    Ze stelde zichzelf voor met haar echte naam,gevolgd door haar werknaam.....ik denk dat ze zich eigenlijk gewoon versprak
    Na die gezellige rondleiding eerst wat gaan eten in het restaurant,eitjes besteld en de WiFi sleutel ontvangen om wat te internetten.
    Het was er erg rustig vertoeven,perfect om eens een dagje te wellnessen...

    Ik starte dan ook met de jacuzzi en het zwembad,dat volgens de dames te koud was om in te zwemmen....
    Voor mij was het net warm genoeg,en tijdens het baantjes trekken lonkten al enkele dames om wat aandacht op te eisen.
    Van zodra ik uit het water was en met een drankje in de bar wat ging luieren,kwam Evelyne de dvp die me de rondleiding had gegeven,weer opduiken.Communicatief erg aangename dame die erg open minded bleek.
    Het gesprek stuurde ze dan ook al snel subtiel in de richting van mijn sexuele voorkeuren.
    Na verloop van tijd bood ze me aan verder te communiceren in de kino,die best mooi uitgerust was.
    Het werd uiteindelijk converseren met wat gepaste aanrakingen gevold door wat pijpen.
    Uiteindelijk wenste de dame geneukt te worden in de kino,waar ik dan maar op inging.

    Terug aan de bar om een drankje te halen stelde zich een dame voor met de naam Natascha.
    Deze dame werd me door patjax geadviseerd,als zijnde een dame die er nooit genoeg van kreeg...
    Meer dan een kennismaking zat er helaas niet in,Natascha bleek de hele dag bezet.
    Even later dacht ik vanop afstand Jennifer te herkennen,je weet wel.....het ex wispelturige Babylon fenomeen
    Even wat toenadering gezocht,maar op het laatste moment zag ik dat het Jennifer niet was.
    Een andere schone kon ik moeilijk weerstaan,ze liep eigenlijk naakt rond,met een nietsverhullende netje rondom zich.

    Dat bleek Daria te zijn,prachtige lange haren en dito mooie benen.
    Ik vond haar op de dag van mijn aanwezigheid,misschien zelfs de mooiste dame die ik die dag zag rondlopen.
    Ook Daria vroeg om kennis te maken in de kino,wat uiteindelijk al snel resulteerde in wat subtiele aanrakingen tijdens het bekijken van wat porno.Daria ontdeed zich van het netpakje,en bond hiermee haar haren samen in een dotje.....je moet het maar doen
    Na wat pijpen bood ook deze dame aan,haar te neuken in de kino...
    Het werd alweer een kino wip,op toch wel een erg mooie Daria.

    Wat verder opviel was dat er nogal wat oudere dames aanwezig waren,dames die hun beste jaren reeds achter zich hebben dus.
    Deze dames moesten erg veel moeite doen om aan een klantje te geraken,en veelal ingaan op bizarre voorstellen....aldus de jongere dvp.Voor ieder wat wils,maar betalen voor overjaarse dames is niet aan mij besteed.
    Verder genoten van wat wellness en eens de buitentuin en de aldaar gelegen sauna bezocht.
    Ook de dubbelganger van eddy_v werd gespot,goed dat ik met zekerheid wist dat het de echte onmogelijk kon zijn

    Een dame die heel de dag topless liep en erg mooi borsten had liep op me af,haar naam bleek Isa.
    Haar gezicht was wat ruw,en zelf besefte ze blijkbaar dat ze het vooral van haar mooie borsten moest hebben.
    Gezien haar leeftijd van 35 jaar,vond ik de rest van haar lichaam ook best nog goed.
    Ik ging nu maar eens mee naar een kamer,en bleek niet echt een klik te hebben met deze Isa.
    Het werd gewoon pijpen/neuken.....niets meer of minder.

    Tijd voor het avondeten,op een display stonden 8 keuze menu's.
    Terwijl ik de menu's overliep,keek ik even recht in de ogen van een dvp die toevallig mijn pad kruiste.
    Zonder veel woorden begon deze mij te tongzoenen alsof ze mijn eigen vriendinnetje was.
    Maar stond ik daar niet om wat te eten te bestellen
    Dame stelde zich voor als Lucia,en ik beloofde Lucia dat ik met haar zou kameren na mijn maaltijd.

    Restaurant is goed georganiseerd,je geeft je lockernummer en nummertje van het gekozen menu door....
    En even later krijg je alles mooi geserveerd in een gezellige restaurant ruimte.

    Lucia bleek na mijn maaltijd spoorloos,het was me reeds opgevallen dat deze meid de ene kamer na de andere afwerkte.
    Me even op een sofa geplaatst,wat als een rode doek voor een stier inwerkte op de andere werkloze dvp.
    De ene na de andere stuurde ik wandelen,want ik wou afsluiten met Lucia.
    Deze dook dan plots weer op van een kamertje wat ze net afgewerkt had,ze kwam in geen tijd naast me liggen en begon heerlijk te tongzoenen.Al snel verdwenen we richting kamer,waar ik verder kon kennismaken met een jonge dvp die er een eigen visie op nahield.
    Naar eigen zeggen zat ze niet enkel in het vak vanwege het geld,ze deed haar werk met passie en mannen bevredigen gaf haar een fijn gevoel.Ze genoot zelf van sex en gaf zonder blozen toe dat ze gezien haar uitstekend reputatie in het huis zowat elke dag een massa mannen over zich heenbreng.Verder maakte ze me duidelijk wat haar plannen voor de toekomst waren,dit exemplaar had verdacht gezonde visie's! De sex zelf was inderdaad vol passie en de inzet van haar kant erg hoog.
    De meid deed echt haar uiterste best om een klant te behagen,al haar handelingen waren dan ook best geslaagd.
    Leuke afsluiter dus,van een dagje Psr.

  27. Onderstaande 20 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 mei 2018),biged ( 2 mei 2018),brombeerzuid (28 juni 2018),cheasehead ( 2 mei 2018),Devante ( 4 mei 2018),Eddy_V ( 2 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 mei 2018),Jooploop ( 2 mei 2018),Kwakje ( 2 augustus 2018),Laatbloeier ( 2 mei 2018),Manureva ( 6 mei 2018),mentholbear (13 mei 2018),Mr Bluenose ( 2 mei 2018),Partycrasher ( 2 mei 2018),rmjhexe ( 2 mei 2018),Sjeufke ( 2 mei 2018),Sparky ( 2 mei 2018),swazontneuf ( 2 mei 2018),Wijze grijze (11 mei 2018),yylover ( 2 mei 2018)

  28. #1140
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Koningsdag vrijdag 27 april `18

    Mijn eerste bezoekje aan PSR dit jaar, te weinig tijd gehad en gezien de lange reistijd is het dan beter om meteen een hele dag hiervoor te reserveren.
    Na binnenkomt meteen wat gaan eten waarna ik Gjana weer ontmoette, ze kan echt heel goed masseren, PSR heeft een prima masseur (Geha), maar ik heb toch liever wat zachte vrouwenhanden aan mijn lichaam en het was natuurlijk een massage + ... Gjana is niet meer de jongste maar sensueel en ze verstaat haar vak. Wat dat betreft heb ik veel mindere ervaringen met DVP's begin 20 die alleen maar snel willen verdienen.

    Daarna de sauna in en tot mijn verbazing zat er alleen een DVP, nog niet eerder meegemaakt... Lima ca. 25 jaar ex Samija, leuke dame, vol met tatoes en spreekt vloeiend Duits. Geen kamervraag en na het afdouchen ging ze samen met een ander ex Samija dame uitgebreid in de jacuzzi.

    Vervolgens heb ik het plekje opgezicht met het mooiste uitzicht, de pool-kamer, 2 Roemeense DVP's waren aan het poolbiljarten, Antonia en Janina. Natuurlijk werd er gevraagd of ik wilde meedoen, na enkele partijtjes gingen de dames met de mobieltje aan de slag en ik ben doorgelopen naar de Wintergarten. Natasha kwam bij me zitten voor een praatje, ze had even rookpauze want een kwartier later had ze weer een afspraak. Ik heb nog niet met haar gekamerd, ze heeft in elk geval een behoorlijk fanclub, een uurtje later stonden een fles champagne op tafel en was ze enkele andere DVP's aan het regelen voor wat vertier op de kamer met enkele Duitsers.
    Gelukkig kwam Janina bij me zitten, het blijkt dus dat een aantal ex LR dames sinds een week in PSR verblijven, daarvoor had ze in DV gewerkt. In de wintergarten met deuren open, mooi uitzicht, biertje erbij en leuk gezelschap dacht ik echt veel meer heb ik niet nodig....

    Vervolgens een perfecte GFE kamer gehad met Janina, echt top . Ik had ze 25/26 jr. geschat maar ze zei dat ze 21 was, ze maakt wel een behoorlijk volwassen indruk en je kunt ook merken dat een aantal jaren ervaring heeft opgedaan. Ze vertelde me dat ze nog weet wat ze gaat doen, mogelijk dat Janina over een paar weken weer naar een andere SC gaat verhuizen. Waarschijnlijk onder een andere naam, probleem met dit soort dames is dan dat je ze dan niet meer kunt traceren en ik heb geen behoefte aan mobile nrs.

    PSR blijft een hele mooie club met hele goede faciliteiten, de line-up is er niet beter op geworden, er kan een soort 3-deling gemaakt worden; de harde kern met dames die er al een aantal jaren werken, afgelopen maanden zijn er wel een aantal vertrokken. Dan is er een groep DVP's met jonge meiden die een aantal jaren in disco/nacht Sc's hebben gewerkt en een soort pauze hebben ingelast, beetje relaxen en tussendoor een kamertje maken. De Bulgaarse clan (niet aantrekekkelijke DvP's) die zich vooral in de welness mannelijke bezoekers irriteren met `hey baby` , `schatzi` hoort eigenlijk niet in een club als PSR. Ik heb geprobeerd in het restaurant een praatje te maken met een paar van deze dames maar er valt geen woord mee te communiceren.

    Het volgend SC uitstapje is donderdag 24 mei, samen met een bevriende ijsbeer weer naar Sixsens. Begin juni staat een nieuw bezoekje aan PSR gepland, ben benieuwd hoe de line-up er dan voorstaat.

  29. Onderstaande 9 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    biged (28 mei 2018),cheasehead (11 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 mei 2018),Manureva ( 6 mei 2018),Partycrasher ( 9 mei 2018),satanic surfer (29 mei 2018),Sparky ( 5 mei 2018),Wijze grijze (11 mei 2018),yylover ( 5 mei 2018)

  30. #1141
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Mijn voornemen bestond al geruime tijd om PSR een keer te bezoeken. En omdat onlangs een vrijkaartje in mijn digitale brievenbus viel plande ik het bezoek maar eens op een zaterdag middag. Zowel IJBF/W2 als PSR hartelijk dank daarvoor.
    De heenweg verliep moeizaam vanwege enkele Baustellen, waarbij mag worden opgemerkt dat onze oosterburen de naderende file niet ‘begeleiden’ door al in een vroeg stadium bestuurders te dwingen om te gaan ritsen. Dus op ca 1km ritsen van 5 banen naar 1 is een heus feest, kan ik je zeggen. En pal in de zon, dus overuren voor de airco.

    Met een uur vertraagd aangekomen op locatie werd mijn kaartje snel en vriendelijk afgewikkeld en de hoognodige toelichting gegeven. Na het omkleden de douche opgezocht bij de pool. Wel lekker om met een beetje open raam je op te frissen. De tent zit toch wat lastig in elkaar en uiteindelijk kom je er wel uit.
    De Kino, voor de liefhebbers, zit ook wat verstopt en wss vond er daarom vaker actie plaats.
    Een zwembad is natuurlijk super, zeker als het zo’n lekker weer is. Maar dan is het wel erg jammer dat er geen deuren wagenwijd open kunnen bij dit weer. Daardoor was het daar eigenlijk niet om te harden. Punt voor de volgende verbouwing?
    Een update mag het gebouw sowieso ook wel eens ondergaan.
    Omdat het weer erg meespeelde lag de tuin behoorlijk gevuld met zonaanbidders, maar het was mij niet geheel duidelijk of de dames dit wel zo leuk vonden. Maar goed, zo is het altijd wat.

    De line up viel mij zo tegen een uur of 5 toch wat tegen. Ik zag helaas maar weinig van mijn gading rondlopen maar zou het jammer vinden om geen keus te maken. Zonde van de tijd en km’s. De dame die ik graag weer eens wilde zien was er helaas niet die dag. Vette pech.

    Het heeft geen zin om overige dames die ik niet verkoos bij naam te noemen want ze doen natuurlijk gewoon hun werk. Uiteindelijk, na een leuk praatje, gekozen voor Jessica. Een donkerharige Roemeense die ook opgewekt overkwam. Prima figuur, lekkere voorgevel. Lang verhaal kort gemaakt viel het mij niet mee. Kan ook door de kamer zijn gekomen want direct na het betreden liep het vocht je zo de bilnaad in. Niet zo jofel, maar goed dakraampje open en vooruit met de geit. Jessica deed haar best maar het werd niets. Haar vriendelijk bedankt en de schade voldaan.

    Vervolgens wat eten besteld en dat smaakte uitstekend. Prima keuken en het geheel was heel goed verzorgd. Lekker ijsje na (voor het eerst in een SC) en een koffietje.
    En toen zag ik een heerlijke jongedame. Ze bleek Gemma te heten.
    Maar helaas had ik geen tijd meer en kon dus geen kamertje met Gemma maken. Maar zag er goed uit en volgens mij is zij een heuse Duitse.
    Ach ja, wie weet kom je voor Gemma en die andere dame hier nog eens terug.

    Samengevat, prima club, veel te ver weg voor mij (> 2,5 uur rijden ex file’s en weer retour), op die dag matige lijn up, prima keuken en verzorging, lastige indeling.
    Wel een heel fijn bezoek gehad hier, maar de kans dat ik hier weer kom is door de afstand minder groot.
    Zowel IJBF als club nogmaals dank voor het vrijkaartje.

    Grtz
    K

  31. Onderstaande 10 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 mei 2018),cheasehead (18 mei 2018),Devante (28 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty (17 mei 2018),Manureva (22 mei 2018),Partycrasher (17 mei 2018),Patjax (17 mei 2018),Poppalarge (17 mei 2018),VAZKOR (16 juni 2018),yylover (17 mei 2018)

  32. #1142
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Aangezien de algemene rubriek onbereikbaar is maar hier een vamensatting van enkele bezoekelijkheden in kwartetvorm ofzo in Lohmar. Een nachtelijk project nabij maakte dat ss een paar weekjes des nachts in een bunker zat rondom Köln, overdag dus lummelen angesagt. Het zou me té ver drijven om dat allemaal keurig ende netjes laat staan gestructureerd neder te pennen met datumgeplogendheden enzo, dat valt te schudden doch deze Beitrag mag van mijn part gaarne door een Mod richting algemene rubriek worden verplaats, of naar de mentaal gestoorde afdeling desbenodigd, u kijkt maar wat best uitkomt. Of laat het staan, kan mij het bommen.

    Telkenmale 50 Heuro entree, een prijs die te billijken valt gezien het nog immer hervorragende wellness- en vreetaanbod. Somtijds wat Duitse perverten om mee te keuvelen, een Hollandse all you can eat-kandidaat om mee te kwebbelen en wat Belgen met wellnessafkickverschijnselen of simpelweg fotosammlers die liggen te snurken de helft van de tijd. Maw, een mens is nooit incognito dunkt me, opzekers niet gezien de verhuistrend in clubland die maakt dat ook in PSR men tegen een trits verhuismoppies aanloopt waarvan sommigen blijven en sommigen de 3 dagen gratis mokkelentree benutten. ss was té dom om de vrijkaart uit te printen dus ´k mot nog ns terug binnen een maandje ofzo doch dat terzijde.

    Culinaire alineja kan men kort en bondage over zijn: still on top of things. Louter vollidioten of wacko weirdo´s die niks lusten rollen niet buiten..Voortreffelijk. Natjes solala gezien de drukmixjes doch alla, des gewenst ook biertjes te verkrijgen. Culinaire regel!

    Line-up: traditioneel nou niks om van omver te vallen, stijl alla Sixsens ongeveer, exotisme grotendeels ontberend en ietje ouder gemiddeld doch beter in the sack deels dunkt me. Gemiddeld een 30-tal dames waarvan zo 20% optioneel mits ruimgeestigheid. Bottom line doorgaans een 2 of 3-tal opties doch dat is onderhand in zowat elke club het geval (of minder in sommige)...Transfers uit GT(2 Duitse dames), LR (5 Roemeensen waarvan er onderhand nog maar 1 gebleven is(Cataleya)), Finca (3-tal Roemeensen) en voorts nog wat moppies die er al geruime tijd rondhangen. ss werd door een aantal mokkels lichtjes genegeerd, no worries, 80% kon me nimmer interesseren dus mijn black list is langer anyhowkes.

    Sessionista´s in afdalende vorm van tevredenheid en frequentiepercentage cumulatief gezien verdeeld over de opgetelde bezoekdinges:

    KATHRIN: Bulga, 20j, donkere haardracht, C/D-cups natuul, spreekt plima Duits&Engels, sinds 2 jaar in PSR. Telkenmale op het menu, sterretjesgewijs 5/5 ofzo en enige probleem is dat mejuffer een beetje claimerig kan zijn doch dat heb ´k bij de eerste de beste gelegenheid uit d´r koker gestampt en als straf haar toen slechts 1 tijdseenheid geboekt. Zal ´dr leren en mejuffer leert snel en nadien dus keurig de tijdsbalans opnieuw laten uitdeien mits gecorrigeerd nietklevend gedragspatroon..Topact.

    MELINA: Duitse, 30j ofzo, blonde lokken, B-cups natuul, spreekt nogal wiedes prima Duits, voorheen een eeuwigheid in GT, nadien wat rondgedoold en gepauzeerd en komt nou de sok onder de matras weer vullen in clubs enzo...Eenmaal op het menu, sterretjesgewijs 4/5. Kan men zich geen buil aan vallen en madame zal ras een leger fans vinden in Lohmar.

    NATASCHA: Poolse, eind20 ofzo, ouwe bekende uit DVita,B-cups natuul, bruine sluike haren, spreekt prima Duits als de Wodka niet in de vrouw is althans. Al geruime tijd in PSR en heeft doorgaans goed te doen. Eenmaal op het menu for old times sake, sterretjesgwijs 3,5/5 ofzo. Vollprofi en sommigen zullen er wild van worden, ikke niet maar alla, correcte service without a doubt doch niets verheffends

    ISABELLA: Loemeense, begin20, ex-Finca, B-cups natuul, blonde lokken, spreekt degelijk Duits&Engels, mooi meisje die qua looks in Lohmar weinig concurrentie heeft en dus ook prima zaakjes doet sokgewijs..Eenmaal op het menu, correcte clubservice die men met 3/5 stelletjes kan inschatten.

    JENNIFER: Hongaarse, begin20, ex-Babylon en nou gelukkig terug naar Elsdorf. Bruine haren, spreekt acceptabel Duits&Engels. Slank meisje die haar bestellingkjes nodig heeft om te functioneren. Eenmaal op het menu, knudde serviceskills, knudde mentaliteit en tha powder doesn´t cure..Sessie afgebroken. Wat een dramaqueentje van 13 in een dozijn.

    Voila, keuriger en overzichtelijker kan ´k het niet maken, overigens voor degenen die denken, goh maar eentje met 5 sterren en elders regent het 5-sterrennoteringen voor Mieke en allevrouw, tja, anyone knows...
    Afsluitend een kleine muzikale tip for tha hardheaded: Gang Green: Alcohol...Altijd geinig en opzekers omdat je ´m zelf mot opzoeken luiwammesen. Tig maal gecoverd door alles met ietwat naam in de punkrockwereld but nothin beats tha original...

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  33. Onderstaande 14 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juni 2018),Badslippers (28 mei 2018),biged (27 mei 2018),Devante (28 mei 2018),dj_cifou (27 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty (27 mei 2018),JonnyFontane (27 mei 2018),Manureva (18 juni 2018),Partycrasher (27 mei 2018),pret (27 mei 2018),Sjeufke (27 mei 2018),stimpy3 (28 mei 2018),The Joker (27 mei 2018),yylover (27 mei 2018)

  34. #1143
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Geen enkele trein rijdt zonder dwarsliggers.

  35. #1144
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Verslag van Dinsdag 24 april 2018: https://www.ijsberenforum.com/forum/...508#post610508
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  36. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 2 juni 2018),Manureva (18 juni 2018)

  37. #1145
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Last Online
    11 maart 2024 @ 15:23
    Berichten
    88
    Discussies
    1
    Thanks
    67
    Thanked
    93 in 37 posts

    Standaard

    Op dinsdag mijn gewonnen vrijkaart verzilverd nogmaals dank hiervoor. Het was wel een eindje rijden maar zeker geen spijt van gehad. De thekevrouw accepteerde mijn vrijkaart zonder problemen. In eerste instantie een rondje gedaan en alles zag er prima uit om hier een hele dag re vertoeven. Zwembad verschillende sauna’s , verschillende ruimtes, ruime tuin en sportmogelijkheden en een goede keuken . Dames van verschillende soorten, voor ieder wat wils gekamerd met een 49 jarige Poolse met wie ik een echte gfe had . Super! Na wat pauze nog gekamerd met een 20 jarige hongaarse en een 29 jarige Bulgaarse . Iets minder als de eerste maar echt genoten . Lekker genoten van goed eten in het restaurant . Al met al toch een uur of 6 daar vertoefd en me zeker vermaakt . Ondanks de lange reis zal ik deze club nog zeker een keer een bezoek brengen .

  38. Onderstaande 7 leden hebben pieterjan72 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 juni 2018),biged (17 juni 2018),cheasehead (19 juni 2018),Husky (18 juni 2018),Manureva (18 juni 2018),Poppalarge (17 juni 2018),VAZKOR (16 juni 2018)

  39. #1146
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterjan72 Bekijk bericht
    Op dinsdag mijn gewonnen vrijkaart verzilverd nogmaals dank hiervoor. Het was wel een eindje rijden maar zeker geen spijt van gehad. De thekevrouw accepteerde mijn vrijkaart zonder problemen. In eerste instantie een rondje gedaan en alles zag er prima uit om hier een hele dag re vertoeven. Zwembad verschillende sauna’s , verschillende ruimtes, ruime tuin en sportmogelijkheden en een goede keuken . Dames van verschillende soorten, voor ieder wat wils gekamerd met een 49 jarige Poolse met wie ik een echte gfe had . Super! Na wat pauze nog gekamerd met een 20 jarige hongaarse en een 29 jarige Bulgaarse . Iets minder als de eerste maar echt genoten . Lekker genoten van goed eten in het restaurant . Al met al toch een uur of 6 daar vertoefd en me zeker vermaakt . Ondanks de lange reis zal ik deze club nog zeker een keer een bezoek brengen .
    Wat waren de namen van de dames waar je mee was?

  40. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 juni 2018)

  41. #1147
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vrijdag 23 juni.

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier de laatste keer was.
    Maar de badjassen zijn inmiddels steeds meer versleten, de handdoeken zijn rafelig, en sinds de nieuwe kamers (2 jaar geleden) is er eigenlijk niks meer gewijzigd/ verbeterd.
    En toch heeft deze club nog steeds de gemoedelijkheid en rust die je niet snel ergens anders vind.
    En als je dan in het restaurant een biefstuk voor geserveerd krijgt die zich kwalitatief kan meten met vele duurdere eetgelegenheden, dan snap je het weer, het is nog steeds goed vertoeven alhier.
    De line up was wat matigjes, maar dat zie ik eigenlijk iedere zomer. Vanaf de herfst zal dat wel weer beter worden.

    Gekamerd met Selena en omdat ik (te) makkelijk te overreden was, dit nog eens herhaald in de avond. Geen klachten over deze dame.

    Iets na achten huiswaarts gekeerd terwijl die Mannschaft wanhopig tot in de laatste minuut aan het strijden was voor de winst. Maar wel heerlijk rustig op de autobahn.

    Groetjes

  42. Onderstaande 7 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 juni 2018),cheasehead (24 juni 2018),Devante (30 juni 2018),Jooploop (24 juni 2018),Manureva (24 juni 2018),Partycrasher (24 juni 2018),Wijze grijze (23 juni 2018)

  43. #1148
    Geregistreerd
    19 juli 2017
    Last Online
    6 april 2021 @ 15:11
    Berichten
    25
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    12 in 8 posts

    Standaard

    Goede avond YYlover. Jij kent me goed hey de laaste keer met je vriend en mijn vriend in de tuin en naast het zwembad over Lucia die nu "half kust" en Ruby gesproken. Wat vrijdag 22 juni dus gisteren jouw bezoek aan PSR betreft heb jij Miss Selena 2 x genomen voor een half of vol uur ? Was Bulgarse Katrien er niet of teveel bezet misschien. Morgen gaan ik met mijn chauffeur V..... naar SS dus zondag 24 juni 2018 en jij ? Tot binnenkort. Grooszizi55ans.

  44. Onderstaande 3 leden hebben groszizi55ans bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 juni 2018),seksenfun (25 juni 2018),yylover (25 juni 2018)

  45. #1149
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Als jullie "half kussen" niet zo leuk vinden en met zo'n dames toch blijven gaan, waarom zouden ze dan gemotiveerd zijn om weer beter te gaan doen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  46. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 juni 2018),jansenroy (26 juni 2018),noglangnietuitgewandeld (26 juni 2018),Partycrasher (25 juni 2018),Sparky (26 juni 2018),stimpy3 (25 juni 2018)

  47. #1150
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday June 15th :

    About 25 girls were present and few clients for a Friday .

    It was very quiet inside the club.

    The wellness was (often) available ….

    Considering the absence of yylover , I did a session with Lucia.


    Lucia (roemeense) :

    Profile : 27 yo, 1.65 m, dark hair, normal silhouette, nice chest.

    Service : I know her since a long time but she’s not specifically my kind of girl. Long and pleasant social time in a couch with several french kisses …. In the room, she could do everything and she did it very well !!! French kisses, excellent and various blowjob , 69 and nice and various blowjob and sex was delicious in various positions. To be recommended .

    Appreciation : 8,5 / 10

    Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

    Repetition : 90 %.


    So long…

  48. Onderstaande 12 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 5 juli 2018),biged (27 juni 2018),blauwebeer (26 juni 2018),brombeerzuid (26 juni 2018),delaplace1 (29 juni 2018),Devante (30 juni 2018),Partycrasher (28 juni 2018),pret (26 juni 2018),Sparky (26 juni 2018),stimpy3 (26 juni 2018),Wentelt Eefje (26 juni 2018),yylover (27 juni 2018)

 

 
Pagina 46 van 55 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Diamond 468*60   Living Room 468*60