Pagina 3 van 55 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1374
  1. #51
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard FANTASTIES HIER

    Eindelijk was het zover door al deze goede verhalen maar weer eens naar PSR,om half 5 vertrokken en aankomst 6 uur.
    Buiten stonden heel wat auto's en gelukkig nog een plaatsje vrij achterin.
    Werd vriendelijk onthaald door een flinke dame en kreeg kastje nr.50 ze dacht zeker dat ik zo oud was.
    Hoe groot was mijn verbazing dat ik een dame tegenkwam die vroeger voor mij altijd de deur opende in HAPPY-GARDEN en mij er 'snachts ook vaak uitgegooide.
    We stonden wel even met de mond vol tanden elkaar aan te kijken en vroeg haar maar wat ze hier kwam doen,werken natuurlijk zei ze en jij ook werken zekers en toen schoten we in de lach.
    Ze zit netjes achter de balie bij binnenkomst en neemt het geld van de ijsberen aan om dat vervolgens in een lade te stoppen.
    Snel mezelf omgekleed om naar de bar te verdwijnen en een kop koffie genuttigd.
    Na de koffie even het menu bekeken en de nr 3 de argentijnse steak besteld met meteen een heerlijke wisky erbij.
    In het restaurant gaan zitten met de wisky aan een kleine ronde tafel achterin zodat ik het hele gedoe eens goed kon bekijken.
    Over de ijsberen hoeven ze daar niet te klagen ze dartelden er lustig op los.
    Het eten kwam zeer snel en het was goed met een samengestelde salade van het buffet niets op aan te merken.
    Wat mij wel opviel is dat de meeste dames die daar rondlopen of zaten te eten nogal gezet waren of zou dat komen door de goede voeding die ze daar krijgen
    MiniMe volgens mij heet je RUBENS met je achternaam en stam je af van die bekende schilder uit de middeleeuwen
    Na het eten eens een leuke PP dame gezocht maar helaas kon er geen vinden werd wel achtervolgd door een gezette RUBENS dame die dacht natuurlijk dat oudje pak ik wel even
    Alles nog eens goed bekeken en ben ook even in de serre gaan zitten om de hitte binnen te ontvluchten.
    Eenmaal afgekoeld naar binnen en een plaatsje op zo'n heerlijk bed in beslag genomen.
    Ik lag net of daar kwam die kleine dikke zaadcontainer boven op me zitten,gelukkig kunnen afwimpelen en even het eten laten zakken.
    Ja ijsberen en toen werd het tijd voor dat wat we altijd doen in een saunaclub.
    Eens goed gekeken maar veel bijzonders zat er voor mij niet bij,iets verderop lag een meisje dat wel wat weghad van SIMONA en dus niet te dik was.
    Aangepap met haar en daar begon het ritueel eerst een beetje praten en dan ging ze zo liggen dat haar hand mijn genotsknobbel kon bewerken.
    Lekker strak kontje had ze en aardige tietjes,ze wilde met me naar de kino.
    In de kino is een mooi groot bed en daar maar op gaan liggen nadat we onze klamotten hadden uitgedaan.
    Het feest kon beginnen en het was goed tot ze bij mijn leuter kwam draaide zich zo dat het kutje van haar in mijn gezicht zat en of ik maar even wou gaan likken.
    Zij begon mijn leuter met haar mond en handje te bwerken totdat er een condoom om mijn pik werd gedaan wat ik in het begin niet eens in de gaten had maar met zo'n regenjas aan en dan de mond in dan voel je niet veel dus gauw de condoom eraf getrokken en er op gewezen dat hier in PSR zonder condoom geblasen wordt.
    Daar kwam het lulverhaaltje van haar dat de meeste ijsberen het liever met een condoom doen omdat ze anders wel eens ziek zouden worden.
    Netjes gezegd dat ik het alleen maar zonder laat doen dat blasen en gevraagd of ze dat wel kon.
    Geen probleem zei ze dus daar ging het spel verder heerlijk om je lekker te laten blasen maar ze gebruikte alleen het handje en zat wat te sjorren aan pielemans die toen kwaad werd en vroeg of ze hem in de mond wilde nemen.
    Even ging het goed en daar kwam de hand alweer aan meteen gestopt met haar en toen kreeg ik te horen dat het half uur voorbij was.
    Ja ijsberen toen schoot ik in de lach en zei haar dat we nog geen viertelstunde bezig waren.
    Ze wilde graag een half uur met me afrekenen,het klinkt misschien gek in jullie oren maar ik zei niet goed werken ook geen geld laten we maar even naar voren gaan en het de ontvangst dame vertellen.
    Dat was de dame uit HAPPY-GARDEN netjes het verhaal aan haar verteld en de dvp begon al te vertellen dat er 20 minuten voorbij waren.
    De HAPPY dame zei tegen mij geef haar maar 25 euro,even de knip uit mijn kastje gepakt en weer naar voren waar ik de 25 euro aan de happy dame gaf.
    Terug naar kastje nr 50 mezelf aangekleed naar voren gelopen de wisky afgerekend was maar 9 euro daar heb je er 3 voor bij happy.
    Nog even staan praten met de HAPPY dame die door toedoen van JANINE nog voor de overdracht van HAPPY er uit is gewerkt terwijl ze daar 9 jaar in dienst is geweest.
    Voor haar gevoel gaat ze liever nog vandaag dan morgen terug naar HAPPY,9 jaar is toch een aardig stukje van je leven.
    Ja ijsberen en mijn avondje uit in de PSR heeft zeggen en schrijven 2 uur geduurd ondanks dat de 3 dames die bij de uitgang stonden me probeerden over te halen om te blijven er waren nog andere dames genoeg.
    Maar bij de gedachte aan al die RUBENS dames trok pielemans de deur naar buiten open om me vlug mee te nemen naar de auto waar hij pas weer tot rust kwam toen we over het stinkende asfalt naar huis reden

  2. #52
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.256
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Als ik de laatste 2 berichten zo lees zal ik mijn bezoek van volgende week maar uitstellen. Vooral het verslag van Dalton doet me nadenken om voor een andere club te kiezen. Zijn de kilometers niet waard zo te lezen.

  3. #53
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:09
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Ik denk dat Dalton of op een heel slecht moment lwam of dringend een nieuwe bril nodig heeft.

    Laat ik duidelijk zijn (want ik denk dat ik mij niet helemaal goed heb uitgedrukt): PSR is absolute top met heel veel vrouwelijk schoon, bijzonder goed eten en fraaie faciliteiten. De staf heeft het goed in de hand, zowel qua schoon houden als ook v.w.b. orde handhaving.
    Elke club heeft zijn voor en nadelen. Wellicht heb ik de nadruk iets teveel op de nadelen gelegd maar ik ben dan ook kritisch. PSR is absolute topklasse met dien verstande dat je niet, zoals ik, later in de avond moet komen. Dit doet afbreuk aan de magic. Doe jezelf gewoon een plezier en wip ff in de namiddag binnen. Stukje handiger.
    Nogmaals, Dalton is een gerespecteerd en ervaren forum lid. Maar zijn ervarin staat wel heel erg haaks op de mijne. Bovendien heb je overal een diverse samenstelling van dames.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #54
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Wat me ook opvalt in deze club, is dat er geen lakens op de bedden gelegd worden (of is dit ondertss veranderd)?
    Het doel heiligt de middelen

  5. #55
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Als ik de laatste 2 berichten zo lees zal ik mijn bezoek van volgende week maar uitstellen. Vooral het verslag van Dalton doet me nadenken om voor een andere club te kiezen. Zijn de kilometers niet waard zo te lezen.
    Als je dan toch zo ver rijden wil, geef dan nog 10 minuten gas bij tot in Hennef, daar is het eten en de accomodatie stukken minder, maar de service van de vrouwen zoveel beter én eerlijker. En waar komen we dan uiteindelijk voor?

  6. #56
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:09
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    de dames (althans, die die ik had) nemen minimaal 2 handdoeken mee en leggen dat over het bed heen. Ik heb de vaste staf wel bezig gezien met beddegoed verversen maar ik kan geen enkele uitspraak doen over de frequentie. Maar....de bedden die ik heb gezien waren "spotless"....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. #57
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Mocht er ooit geld bescikbaar zijn voor uitbreiding/renovatie (ik heb geen idee hoe ze zo een tent draaiende kunnen houden voor 50pleuro) dan stel ik voor om de herendouche te upgraden. Dit kan echt echt echt niet meer. Er lag nu een los flesje douchegel. Jongens, dat is absoluut partytreff niveau. Goed......dat is dus 1 verbeterpunt op 9999 bonuspunten
    Dames? Ik heb mij uitstekend vermaakt......
    Inderdaad, die douche, die ziet er eigenlijk uit alsof de vorige gebruikers (naar verluid een sauna) hem zomaar van de gebruikers daarvoor (Ambassade van Ivoorkust?) hebben overgenomen. 1 Saunatje minder of want minder kranten op de leesplank (want PSR heeft wel veel leesvoer maar eigeljjk ontbreekt een leuke leesplek) en je kunt je dat zo verdienen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  8. #58
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Wel, ben zelf al paar maal in PSR geweest en van al wat Dalton hier lult nog nooit meegemaakt, natuurlijk als geboren afbreker van de PSR, is hij wel zo dom als een ezel om er dan toch maar naar toe te gaan......................

  9. #59
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Als je dan toch zo ver rijden wil, geef dan nog 10 minuten gas bij tot in Hennef, daar is het eten en de accomodatie stukken minder, maar de service van de vrouwen zoveel beter én eerlijker. En waar komen we dan uiteindelijk voor?
    Een medestander.
    Eigenlijk zijn beide clubs niet echt te vergelijken. of misschien toch wel , zoals ze bij de naionale IQ test de analogien hebben of zoiets:
    1- Als BSH een bruin café is dat is PSR een:
    a- neukfabriek
    b- grand café
    c- snackbar
    d- fabriekskantine


    2- Als BSH een huiskamer is dan is PSR:
    a- de badkamer
    b- de hal
    c- de WC
    d- de kelder.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  10. #60
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Als ik de laatste 2 berichten zo lees zal ik mijn bezoek van volgende week maar uitstellen. Vooral het verslag van Dalton doet me nadenken om voor een andere club te kiezen. Zijn de kilometers niet waard zo te lezen.
    Van Dalton kon je toch niets anders verwachten , hij moest en zou gelijk hebben, zijn reactie zou wel zo negatief mogelijk zijn om zijn ACA achteraf de hemel te kunnen inprijzen . Als je het bericht van MineMe over ACA leest , dan krijg je hetzelfde beeld van ACA alleen is het eten daar ook niet te vreten volgens MineMe en Dalton . Daarom wilde en moest Dalton een negatief verslag over de dames in PSR schrijven .
    Over de douches in PSR ik vind die juist zo leuk je hebt verschillende keuzes wel wat oud maar toch aangenaam leuker dan in Freude maar in GT zijn die nieuwer en in YY moet je uitkijken om niet uit te glijden het is overal wel iets .
    In PSR vind ik het aangenaam vertoeven , sfeer, dames en de ruimte .

  11. #61
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Deze racebeer heeft het nooit zo op IQ-tests (te veel wisselende resultaten uit het verleden die me garanties voor de toekomst door de neus hebben geboord) maar kan wel zeggen dat zelfs in wat als 'topclubs' wordt beschouwd teleurstelling op de loer kan liggen (of is iemand VJ's debuut in bernds vergeten, ook niet bepaald een doorslaand succes).

    Het is soms net een formule 1 race. Denk je voor de overwinning te kunnen gaan, glipt alles je in een paar uur door de vingers en zit je op de lange terugweg naar huis je zonden te overdenken. En soms kom je in een V8-Supercars-race. Je gaat met lagere verwachtingen (zal toch wel niks zijn) en ineens zit je in een achtbaan die je stoutste dromen nog overtreft.

    Beide situaties krijg je niet op afroep, tenslotte heeft iedereen een andere smaak. Maar uit ervaring is deze racebeer wijs geworden: één keer langsgaan is soms goed genoeg (is me bij ACA en Hof overkomen) en soms moet je meerdere malen langsgaan (mijn debuut in PSR was goed te noemen maar niet uitstekend, dat kwam pas toen er Hof-dames overliepen )
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  12. #62
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Voldoende afwisseling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Een medestander.
    Eigenlijk zijn beide clubs niet echt te vergelijken.
    Vergelijken hoeft niet echt, de beste manier om deze loodzware taak in de Duitse saunaclubs vol te houden is voldoende afwisseling.

    Zo heeft Blauwebeer een aantal clubs die hij, afhankelijk van de gemoedsgesteldheid, regelmatig afwisselt.
    Soms gaat hij voor goedkope en vlugge sex met mooie, jonge vrouwen, soms houdt hij van rustig en stijlvol, soms gaat hij voor naakte, jonge, slanke vrouwenlichamen, en af en toe wil hij gewoon in de zon of aan 't zwembad liggen ...

    Enkel het criterium van eten en drinken is voor hem van geen belang, daarvoor kan hij beter in het thuisland blijven.

  13. #63
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    [QUOTE=MiniME;202015]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht

    Voor de goede service van de dames! Degene die mij een zeurpiet noemen hadden gisteren eens moeten kijken hoeveel lol ik had en hoe vaak ik een goede kamersessie heb gehad in PSR! Als er kwaliteit geleverd wordt hoor je mij niet klagen hoor!



    Kijk, en dat is nu het verschil met de leiding van veel andere clubs: kwaliteit kun je alleen hoog houden door het te bewaken. En voor de white knights weer beginnen te zeuren over hoe zielig dit allemaal wel niet is voor de dames in kwestie: in de loop van de dag werd ook een ijsbeer door het management aangesproken op zijn zeer irritante gedrag richting een aantal dames. Ook hij kon dus vertrekken! Zo hou je een club op nivo!

    Volgens mij hebben we elkaar ergens in de avond (toen ik weg ging) nog kort gesproken Twinangel.........toen je Bulgaarse vriendin nog wat ingesmeerd moest worden

    Zoals Twinangel al schreef was het weer een mooie dag in PSR. Meer dan voldoende goede dames, waaronder Serena, Sabrina, Coco (het jongere zusje van Sabrina!), Adranda, Gloria, Maya, Jana, Yasmin, Natascha, Mandy, etc. Zoals altijd ook weer een aantal "foute" goudzoeksters (met name wat ordi uitziende Duitse DVPs die denken even snel geld te pakken tijdens de 1e dagen "vrij entree") die het na een paar dagen wel voor gezien zullen houden..

    De hele dag met een smile rondgelopen en (zeer) goede sessies met deel van de Roemeense clan, waarbij vooral Coco de verrassing van de dag was! Tsjonge, als PP haar zag zou ie gelijk verkocht zijn........(zie recensie).
    Inderdaad MiniMe. Ik was Maja aan het insmeren. De zonnebank had nieuwe lampen die hun werk wat al te goed deden. Volgende keer zullen we samen iets drinken

  14. #64
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Als ik de laatste 2 berichten zo lees zal ik mijn bezoek van volgende week maar uitstellen. Vooral het verslag van Dalton doet me nadenken om voor een andere club te kiezen. Zijn de kilometers niet waard zo te lezen.
    Laat je niet beinvloeden door een subjectieve reactie. Wanneer je de meeste reacties leest zul je ervaren dat deze club echt de moeite waard is om te bezoeken. Ik ben al in zeer veel clubs geweest en deze club staat echt in mijn top 3. Ik wissel de clubs af met wat ik op dat moment het meeste nodig heb. Voor het doorbrengen van een hele dag is PSR het beste wat er is. Wat betreft het feit dat er veel Rubens vrouwen zijn, ben ik het ook niet eens. Ik houd zelf niet van volslanke vrouwen, maar heb altijd een aantal vrouwen moeten teleurstellen die er een perfect figuurtje op nahouden. Coko bijvoorbeeld, is een nieuwe Roemeense die ik zeker nog een keer ga opzoeken. Ga gewoon een keer naar PSR en laat je leiden door je eigen ervaring!

  15. #65
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69 Bekijk bericht
    ....... natuurlijk als geboren afbreker van de PSR, is hij wel zo dom als een ezel om er dan toch maar naar toe te gaan......................
    Hahahhahahaaha, een ijsbeer die niet meer schrijft en ondergetekende waren er gisteren ook, en die ijsbeer niet meer schrijft zei precies hetzelfde teon we hem zagen........ik zou hem vooral nomineren

    Mijn verhaaltje komt later vandaag
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  16. #66
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Vergelijken hoeft niet echt, de beste manier om deze loodzware taak in de Duitse saunaclubs vol te houden is voldoende afwisseling.
    Tja, het ene moment wil GMA naar een bruin café en soms een snelle snack en als GMA een cursus heeft valt er in een kantine soms ook heel goed te leven. Alleen GMA is van nature niet zo'n grand-café type.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  17. #67
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard HEERLIJK GESLAPEN

    Jullie geloven toch niet dat ik 3 uur heen en terug rijd om een negatief verslag te tikken hier,als dat wel zo is dan sporen jullie niet.
    Zaterdags ga ik altijd naar ACAPULCO als SHERRY er is dus even bellen en ze was er niet,wat dan.
    Dat was makkelijk door de goede sessies die verschillende ijsberen hadden en het lekkere eten leek me PSR een goed alternatief.
    Het is altijd leuk wanneer je een dame kent die in de club werkt dan hoeft de rest voor mij niet meer.
    Ik ga het liefst een paar uur met de dame de kamer op om haar dan ook helemaal uit te wonen,wat voor ons allebei goed is.
    Het vult haar knip lekker en zij ledigt mijn zak heerlijk en zo raak ik van mijn stress af.
    Hier in PSR waren geen bekende dames aanwezig op een na die had vroeger altijd in LIVINGROOM gewerkt een kleine volslanke met grote tieten.
    Niet mijn type anders was ik in LIVINGROOM wel met haar de kamer opgegaan.
    Wanneer je niks te neuken heb in een club ga je zoeken en kijken en vergelijk je alles een beetje.
    In ACAPULCO zie ik soms wel eens een flinke volslanke dame rondlopen maar werkelijk hier in PSR leek het net of er een paar bij zaten die al drie maanden in verwachting waren.
    Ik heb er ook een heel mooie blondine met krullend haar gezien in gezelschap dus zal wel weer een topper zijn geweest,die zijn dan ook constant bezet zoals in ACA.
    Deze keer heb ik gewoon pech gehad met mijn keuze en wat ze bij mij deed gebeurd ook bij een andere ijsbeer,die dan netjes betaald en niets zeg over zo'n voorval.
    Wanneer zoiets mij overkomt dan heb ik geen zin meer om te neuken en ga dan naar huis.
    Ik kom speciaal in een saunaclub om me uit te leven met een dame en zo niet dan heb je pech gehad.
    De club op zich zeg me niks maar tot nu toe is LIVINGROOM voor mij altijd de beste geweest,lekker gezellig en beneden de sauna en wihrpool ook top,zomers is HAPPY de club bij uitstek gezellige tuin en veel mooie vrouwen die je nooit met rust laten.
    Zelfs hier loopt een flinke volslanke dame rond doch slechts een de rest is gewoon perfekt,in PSR zijn er toch wel een beetje teveel volslanke flinke dames,maar misschien is daar in PSR wel de vraag naar en willen de ijsberen niks anders.
    Het spijt me om jullie te moeten vertellen dat iedere club wel wat heeft maar we gaan voor de dames en wanneer een dame in een andere club gaat werken dan volgt de ijsbeer met de staart tussen de poten die dame.
    Het kan ook zo zijn dat je de eerste keer in zo'n club komt en je meteen een topsessie hebt met haar en dan zit je eraan vast en hoeven de andere clubs niet meer.
    Dat overkwam mij in ACAPULCO en nu is ACAPULCO de plek waar ik het liefst heen gaat ondanks dat LIVINGROOM de gezelligste huiskamer van heel NRW is

  18. #68
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:09
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Dude.....

    Je zegt het zelf: je gaat in principe naar een club voor vertier met een dame. En dat is voor 85% van de beren zeker waar.
    Een slechte ervaring kun je overal hebben. Ik kan in ieder geval stellen dat ik in vele bekende clubs (PHG, GT, VV, BSH, ACA, Babylon) al eens 1 of meerdere slechte ervaringen had. Zegt dat iets over de club? Nee. Tenminste niet zolang het structureel gaat worden. Sterker nog....ik ken zelfs tenten waar men de schouders ophaalt als er klachten zijn over de service. Dus....ik bedoel maar.
    Ik heb afgelopen vrijdag diverse vollere dames waargenomen. Maar zat de hele tent nu vol met kamerolifanten? Nee, zeer zeker niet. Daarbij komt dat enkele toppers voor langere tijd op de kamers waren (dus niet zichtbaar) en enkele anderen het AST verkozen boven op jacht gaan.
    Uiteindelijk zal niemand van alle bij deze discussie betrokken beren een andere beer gelijk gaan geven. IK roep: Dalton, blijf jij lekker in ACA. Daar willen ze ook omzet draaien (maar volgens mij ruil jij ACA meteen in zodra jouw liefje ergens anders gaat werken, want jij gaat niet voor een clubmaar voor een meid).
    Een uurtje is ook maar een uur...

  19. #69
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Idee Alles is relatief ... .

    Ach ja ... . Dalton heeft vaak zeer positief over PSR geschreven trouwens. Wel eens leuk om wat oude recensies in dit topic te herlezen van oa MM en Dalton.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Of dit nu aan de aanwezige ijsberen ligt, of aan (het gebrek aan goede) aanwezige dames, weet ik niet, maar feit is, dat je in PSR niet snel meer dan 1 a 2 goede sessies op 1 dag zult hebben (if any).

    Behalve de chagreinige Roemeentjes waren er naast twee toppertjes (Serena en Anna) weinig optisch leuke dames. Veel Duits, veel boven de 60 kilo. Het zal wel komen door het waanzinnige lekkere eten in PSR.

    De infrastructuur ligt er, nu structureel meer goede dames en PSR kan (weer) in de club top-5 komen, anders zakt het zo nog af naar VM nivo, en dat willen we natuurlijk niet!
    De reactie van Dalton was toen als volgt:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wat een stom verslag over PSR ben er gisteren geweest en het was er top waaronder genoeg leuke dames en ja natuurlijk zijn er beren die alleen maar voor het eten en de sauna komen.
    Het is in een woord een geweldige tent en daarom zal ik ook hier regelmatig komen dan mis je livingroom en happy niet eens want vergeleken met PSR zijn het kraakpanden.

    PSR staat nu bij mij op de 1ste plaatsmaar vlak daarachter komt ACAPULCO en de rest van de clubs vergeten we gewoon want dat is allemaal brandhout
    Bovenstaande 2 recensies zijn van Mei 2010. Ik wil maar zeggen ! Toen was MM wat minder positief over PSR dan nu en Dalton juist weer wat positiever in vergelijking met zijn recente bezoek.
    Dalton heeft het gewoon zo ervaren als ie het beschreef en veel andere leden zien het weer anders.

    Mooie Club trouwens PSR, fraai gelegen en super eten en leuke dames daar !

    Viel Spass noch,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #70
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden

    Dinsdag 1 februari 2011, een dag als alle anderen…..

    In mijn hoofd had ik zitten weer na langere tijd richting PSR te gaan het aankomende weekeinde, maar alleen rij ik er niet graag heen. Fotobert had me al laten weten geen tijd te hebben, dus bleef het bij het hebben van een plann. Tot ik in de avinduren mijn IM’s van het IJBF doornam en er eentje ontvang van DBDNMS (de beer die niet meer schrijft)….Plannen dit weekend, PSR ?…..nou ja zeg, kon die zomaar mijn gedachten lezen ???
    Het plan mondde dus uit in een reis richting Lohmar, naar PSR op zaterdagmorgen. Plek van verderf, een vreetschuur, een KUTclub, nu ja geef het maar een naam. Daar ik er niet vaker heen ga dan 1 keer per 2-3 maanden heeft puur te maken met de afstand. Ben er tot nu nog niet ontevreden van huiswaarts gekeerd.

    Ergens rond 10.30 stond DBDNMS aan me deur en na een kort gesprekje de auto in, de GPS aan en het land uit. Na een voorspoedige reis tegen de middag aangekomen en de parkeerplaats opgedraaid. DBDNMS was in vreugdevolle verwachting, al weken lang niet meer geclubt en er zouden zelfs dames zijn overgewaaid uit een naburige club, waarvan hij er enkele dacht te kennen. Ik was zoals gewoon in de mood van eerst zien geloven, maar had er wel zeker zin in.
    Binnen een sleutel in ontvangst genomen en met een badjas en een tot op de draad versleten handdoek (echt eens tijd voor een nieuwe lading …) de mooiste kleedkamer in die ik ken uit het suanaclubgebeuren, mooi ruim, fris verlicht en natuurlijk kun je er mee genieten van de zich optuttende dames. Omgetoverd in een beige beer met een gerafelde handdoek J, begaven we ons naar de bar en bestelden een Latte. Van een ritje van anderhalf uur krijg ik toch dorst….en honger.
    Dus zo gezegd zo gedaan, en twee minuten later zaten we in het restaurant, wachtend op de eerste gang van de dag…..ik een kipschnitzel met aardappelkroketten, mijn collega een varkensschnitzel met gefrituurde aardappelschijfjes…


    We lieten het ons goed smaken en observeerden de toch al veelvuldig aanwezige dames. Veel van mijn type waren er helaas niet bij, maar in de wetenschap dat er in PSR de hele dag door meiden bijkomen liet me nog lang niet depressief worden. DBDNMS had al meerdere dames op het oog en lachtte toen ik enigszins teleurgesteld aanhaalde dan morgen maar te gaan clubben hehe…wat dus niet gebeurt is. Hoe later op de dag, hoe betr het volk zou ik zeggen (klopte in dit geval niet helemaal)
    Lekker languit liggen dop een van de banken (ook daar , vervang die lakens eens, net zoals het al gebeurt is met de kussens ), maar ze liggen wel lekker. Meteen werden we al aangesproken of we zin hadden in Gesellschafft….nou nee dat hadden we nog niet.
    Zaterdagmiddag, ik dacht er aan, lekker eten, lekker liggen, voetbal kijken, en dan ook nog eens lekker sexen…..tja wat wil een man meer ? De eerste drie voorwaarden was al aan voldaan, de vierde moest ik nog afwachten. We besloten nog eens te gaan eten, mjammie …en rond half vier trok ik naar de tv ruimte om Bunddesliga te gaan kijken, DBDNMS besloot maar eens te gaan wipperen…..een dame uit een nabije club werd zijn deel . Na het voetbal, Louis verloren dus haha, heel de club blij want Köln won dus, kwam ik hem weer tegen en hij meldde dat er ook inmiddels meer Scoobert materiaal aanwezig was .
    Ik zag mijn toekomstig slachtoffer zitten en dacht …YEP, da is wel wat, maar gezien het tijdstip had ik nog geen zin en besloot te wachten tot later op de dag. Het wordt saai maar rond 19u nog eens wat gaan eten, en daar zagen we dan ook de beer die alleen maar overal schrijft over 1 club in elk topic en dat mag van de modjes. Na een korte tijd verliet hij het restaurant en hebben DBDNMS en ik hem niet meer gezien…….gezien de opmerkingen hiervoor een geslaagd bezoek dus voor hem
    Buikje net vol en dus niet wipklaar, zag ik mijn doel net weglopen met een Vietnamees en nam me heilig voor de volgende te zijn. Ik ging dan, samen met me collega, op een bank liggen vlak naast haar vriendin die net bezig was een man op te warmen.
    Na een half uur verscheen ze dan in de woonkamer en zocht ze haar vriendin en mijn gok was dus goed geweest…..ze wandelde recht naar haar din toe en stoorde haar bij het vernaschen van een andere beige beer. Hoorde haar praten, in zeer goed Duits, welk een vreemd avontuur ze net beleefd had….ik lachtte schaapachtig mee (ja dat kan ik heel goed ) en dat was hetgeen wat ze zocht schijnbaar…….ze keek me aan, lachte terug en na 3 seconden lag ze naast me op bed. Ik kreeg het verhaal in geuren en kleuren te horen en moest er nu echt hartelijk mee lachen…van zuigzoenen op de billen tot bijten erin en bijna klappen uitdelen van haar kant hahaha, moet er nu nog meelachen als ik het tik.
    DBDNMS lag naast me en aanschouwde het allemaal met een goedkeurende blik…..sja zijn advies bleek al snel een goed advies te zijn. Haar vriendin moedigde haar aan mij eens op de bank te pijpen …..maar tot haar ontsteltenis had ik mijn kuisheidsgordel om en lukte dat niet. Het strelen, wat ben ik kitzelig soms grrrr, wat kussen, wat lekkerder tongzoenen leidde na een klein half uur dan de sleutelvraag.
    Nu ja antwoord was snel gegeven en ik vertrok naar beneden …..we namen sleutel 1, en net voor ik de kamer opliep hoorde ik een schreeuw HEY DUUU, WARUM SAGST DU NICHTS MEHR ?…ik keek om en daar zat Wishna (ex Theke PHG, en wellicht weer toekomstige Theke ) Snel terug en even hartelijk omhelzen met haar wat me date liet opmerken, du kuschelt hier so herum, hinter mein rÜcken ?
    Dat zou me een straf kosten op de kamer, ik haalde me schouders op en dacht ik zal t wel zien.

    ….bijna anderhalf uur later ……

    Gaar, gekookt en uitgeput maar bovenal voldaan sleepte ik me van de kamer af…wow wat was deze meid goed en ik natuurlijk ook . Toen ik haar mededeelde dat ik pas weer terug zou komen over 2-3 maanden reageerde ze teleurgesteld en noemde ze gelijk haar woonplaats …..want zo lang kon ze niet zonder mij (en mijn geld dan)
    Een geluk dat er meer dan een huis staat daar en ik het dus never nooit ga vinden hehe….maar het was wel heerlijke sex met een meid die er helemaal voor ging en zich uiteindelijk ook helemaal liet gaan. Na de afronding in betaling naar beneden, dus in mijn voordeel, haar een goed thuisreis gewenst want ze wilde vertrekken, voldaan als ze was, en ook omdat ze het soort gasten dat in PSR later op de avond komt niet ziet zitten……ik ging douchen en meldde me nog even bij Wishna om wat bij te kletsen en ja strategisch als ik ben, wachtend op haar vertrek. Na een tiental minuutjes verscheen ze, stijlvol gekleed met mooie laarzen aan en zag me staan en vloog meteen weer naar me toe, wat Wishna deed zeggen…hey hey, geh dann nochmal aufs Zimmer hahaha. Inmiddels had DBDNMS zich ook gemeld, want hij was net klaar op een nabijgelegen kamer met een herhalingsoefening.
    Even staan kletsen en na een intens afscheid van me date, besloten nog een afscheidshapje te gaan eten…..daar kwam Sonny ineens binnenlopen en groette ons vlug. Zou mijn date dat bedoelen met gasten die zo laat komen ?? Dan te bedenken dat Sonny nog niet eens gekomen was, daar hij meldde Tagesjungfrau te zijn.
    Het was inmiddels elf uur toen we ons aankleden en de weg richting het Nederlandse weer aanvingen……ergens 20 km voor Aken ineens de hele autosnelweg afgesloten omdat er een ongeluk zou zijn gebeurd ?
    De laatste 60 km mochten we helemaal binnendoor rijden , wat een irritant gedoe maar ja, zo hadden we wel weer meer tijd om de dag te bespreken. Rond half 1 dan eindelijk thuis, alwaar DBDNMS zijn eigen voiture ter hand nam en nog ff verder moest tuffen.
    Voldaan en moe, of was het moe en voldaan ruimde ik me spullen op en dook me bed in…..het was een zeer PRETTIGE SEXVOLLE RELAXDAG

    Note 1 : ik heb inmiddels geen favo club meer, wissel af en dat bevalt me heel goed. PSR echter steekt qua accommodatie en eten ver uit boven de andere bij mij bekende clubs. Qua dames, ja er waren er een aantal bij die eens mogen bellen met de WEIGHT WATCHERS, maar er liepen ook een aantal mooie slankere verschijningen rond
    Note 2 : De twee Thekendames in de avond….hmmmmmmm
    Note 3 : Ik ken Uurtje nu niet, maar geef hem wel gelijk met wat hij zegt hierboven

    Arie fietsj Detsjie
    (nog ff wat aangepast)
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  21. #71
    Geregistreerd
    31 januari 2011
    Last Online
    22 april 2016 @ 09:33
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wellicht goed om te weten dat ik ook altijd eerlijk en ook wel hard commentaar geef en ik zal zeker het punt dames niet vergeten.

  22. #72
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Rubenciaans, Dalton waar haal je het
    Julia, Lana, Jamila, Tanja, Jana, Khashida, Rita, Jasmina, Ellen, Monica geen van deze dames heeft een grammetje teveel, Of waren ze allemaal uit angst voor jou weggelopen
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  23. #73
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Rubenciaans, Dalton waar haal je het
    Julia, Lana, Jamila, Tanja, Jana, Khashida, Rita, Jasmina, Ellen, Monica geen van deze dames heeft een grammetje teveel, Of waren ze allemaal uit angst voor jou weggelopen
    Was jij gisteren dan in PSR,vraag het de andere ijsberen die er geweest zijn en die kunnen mijn waarnemingen alleen maar bevestigen.
    Tussen 6 en 8 uur.

  24. #74
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ach ja ... . Dalton heeft vaak zeer positief over PSR geschreven trouwens.
    Mooie Club trouwens PSR, fraai gelegen en super eten en leuke dames daar !

    Viel Spass noch,
    Big30
    Ja BIG de club op zich is goed maar de dames
    Dan kan je beter in een kraakpand als happy zitten.
    Ik kom ook niet voor het pand maar wil graag verwend worden door lekkere wijven met heerlijke strakke figuurtjes.
    De euros die ik heb kan ik maar een keer uitgeven dat is het probleem.

  25. #75
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Rubenciaans, Dalton waar haal je het
    ... Tanja....
    Nu moet ik zeggen dat Tanja er wel wat doorvoeder uitzag toen ik er was.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 
Pagina 3 van 55 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60