Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 54 van 55 EersteEerste ... 444505152535455 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.326 t/m 1.350 van 1374
  1. #1326
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 mei 2024 @ 13:38
    Berichten
    618
    Discussies
    24
    Thanks
    420
    Thanked
    2.175 in 419 posts

    Standaard

    Zaterdag 7 december 2019 was voor mij de laatst mogelijke zaterdag van dit jaar om op pad te gaan en het leek mij een mooi plan om daar te eindigen waar ik het het meest naar mijn zin heb gehad in mijn eerste jaar saunaclubs. Parksauna Residenz dus. Veelvuldig door mij bejubeld het afgelopen halfjaar vanwege de, voor mij, perfecte combi van wellness, rust en leuke dames.

    Het puntje rust zou vandaag waarschijnlijk iets minder aanwezig zijn vanwege de komst van Nikolaus en bijbehorende DJ. Normaal ben ik niet van de party’s in de clubs, maar ik besloot uiteindelijk toch te gaan.

    Na een reis van bijna 2 uur en heerlijk in de file te hebben gestaan in de buurt van Duisburg omdat er twee heren een boom aan het snoeien waren vlak naast de Autobahn kwam ik rond 14u aan op de top van het Keulse Heuvelland. Blijft toch fraai dat laatste stukje, ik krijg daar altijd zo’n goede zin van en als ik dan het bord van PSR in de verte uit de struiken zie hangen weet ik dat ik “thuis” ben!

    Er was nog precies 1 plek vrij op het parkeerdek boven waar mijn ijzer precies in paste en hup zo stond ik binnen no-time binnen bij de theke die mij hartelijk verwelkomde. 60 euro omgewisseld voor een badjas, handdoek en sloesol waarna ik mij snel omkleedde en naar boven toog. De kilometers hadden mij hongerig gemaakt dus heb ik mij, zoals ik eigenlijk altijd doe, eerst even ontfermt over het saladebuffet wat weer prima te eten was.

    De tent was heel leuk aangekleed al zeg ik het zelf en nog belangrijker: de dames ook. Iedereen liep op zijn minst in iets roods rond en menig DVP zelfs in een speciale kerstoutfit. Ook hadden een aantal dames erg hun best gedaan om er op en top uit te zien. Haartjes mooi gekruld of gestijld en netjes opgemaakt. Echt mijn complimenten. Je zag gewoon van verre al dat ze extra de tijd hadden genomen. Er waren overigens 22 dames aanwezig aldus de AWL waarvan ik ongeveer driekwart van gezicht kende.

    Opgetogen liep ik na deze constatering en mijn lunch naar de bar om daar een koffie te bestellen. Terwijl het apparaat aan het rammelen was en het kopje langzaam vol liep stond er een dame achter de bar zichzelf iets te drinken in te schenken en zei vriendelijk gedag. We wisten toen beiden nog niet wat er later die dag zou gaan gebeuren tussen ons. Daarover straks meer.

    De barvrouw had de koffie nog maar net op de bar neergezet toen er uit het niets een dame mij om de nek vloog. “Ooh je bent er weer!” “Veel te lang geleden!” “Hoe gaat het met je?!” “Wooow!”
    De barvrouw schoot in de lach vooral toen ze alleen maar onzichtbare vraagtekens op mijn voorhoofd zag staan. Ik moest echt 3x kijken voor ik Bianca pas herkende. Helemaal in een mooi rood setje gestoken en dit keer met golvende haren. Eeeh ja, tijdje niet gezien inderdaad.

    Op 12 oktober schreef ik hier nog: “Volgende keer wellicht wat meer tijd nemen om het ijs wat beter te breken.” – Om een of andere bizarre reden had ze alles onthouden inclusief het feit dat ik toegezegd had een paar weken later waarschijnlijk terug te komen. Maar dat deed ik niet want ik raakte in Babylon verzeild. Ik spoelde de band in mijn hoofd even terug naar oktober en fuck, ze had nog gelijk ook.

    Ze vroeg of ik even rustig met haar wilde gaan zitten wat ik prima vond. Even later zat ik met het Roemeense olifantje in mijn armen een beetje te keuvelen. Alle dames hadden naast kameren maar 1 onderwerp op de agenda staan deze middag en dat was het feit dat Der Nikolaus om 16u op bezoek zou komen. Direct gevolgd door de echte klapekster opmerking dat hij hopelijk wel wat cadeautjes mee zou nemen.

    Keuvelen werd knuffelen, knuffelen werd friemelen en friemelen werd zoenen. Zal ik eens even naar een sleutel gaan zoeken? vroeg ze na een tijdje. De vorige keer had ik een beetje het gevoel dat het beste nog moest komen met deze dame dus ik heb met dit voorstel ingestemd en we vertrokken naar kamer #22 welke eigenlijk altijd dienst doet als mijn neukhut met Natascha maar deze keer betrok ik hem niet met de Koningin maar met een klein Prinsesje.

    De kamer zelf was stukken beter dan de vorige keer. Toen was het allemaal nogal zoeken, aftasten en een beetje klungelen. De motor liep een stuk soepeler dit keer en wat mij nog het meest verraste was dat ze tijdens het pijpen even stopte, mij aankeek en zei: volgens mij ben ik nu echt veel beter op dreef dan de vorige keer he? En zonder op antwoord te wachten weer vrolijk verder ging met Junior.

    Maar het antwoord was zekers te weten Ja en ze leverde een prima beurt af waarna we het uurtje hebben vol gekletst over van alles en nog wat. Ze is eigenlijk best wel een schatje.
    Tevreden de rekening betaald en nadat ik nog naar me hoofd geslingerd kreeg dat ik niet weer 2 maanden moest wachten met langskomen namen we afscheid van elkaar. Ik denk dat wij elkaar zo nu en dan zullen blijven zien tijdens mijn bezoekjes aan PSR. Op de kamer bedoel ik dan.

    Ik zette de geslaagde start van de dag voort in de wellness waar ik in de whirlpool in gesprek raakte met een Duitse beer die voor het eerst te gast was in PSR. Hij had de wondere wereld van de alternatieve realiteit ontdekt via een klus op zijn werk en wilde het allemaal toch ook wel eens met eigen ogen bekijken. Op dat moment kwam Natascha net uit de kino met een klant en ik zei hem direct dat als hij met de beste van het huis wilde gaan hij met haar moest gaan. Beduusd zat hij er bij. Hopelijk heeft hij er later iets aan gehad.

    Nog even in de dampfsauna gesprongen die ook heerlijk was en via de douche in het zwembad gesprongen waar, terwijl ik aan het ronddobberen was, er vrouwelijk gejoel vanuit de lounge klonk. Ik snelde naar de rand van het bad en zag door de glazen wand dat Der Nikolaus zijn intrede had gemaakt. In het midden van de ruimte stond een mooie kerstboom en op de banken zaten alle dames netjes naast elkaar.

    Snel uit het bad gegaan om mij bij het publiek te voegen. Er was een heus programma samengesteld door een van de medewerkers. Om de beurt droegen verschillende dames gedichtjes voor, zong iedereen samen liedjes en werd ook het personeel wat de hele dag het vuur uit de sloffen liep in het zonnetje gezet. En terecht. Als Nederlander best bijzonder om te zien dat Sinterklaas bij de kerstboom staat en het alleen maar over het kerstfeest heeft. Misschien moeten we volgend jaar eens de Nederlandse variant opvoeren. Kunnen de DVP’s allemaal hun hoge hak zetten.

    Der Nikolaus was de gemakkelijkste niet. Als je een cadeautje wilt dan moet je er voor werken. Hij werd op zijn wenken bediend door o.a. Natascha en nog een aantal andere dames die de Macarena voor hem opvoerden. Sehr schon, das freuht mich! was zijn reactie. Het dansje werd aan het einde van zijn bezoek nog eens herhaald maar nu door de hele keet en zo dansten meer dan 20 dames en wat personeelsleden rond de kerstboom in Lohmar. Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden en genoot met volle teugen van hetgeen ik zag. De hele zaal bulderde mee:

    original.jpg

    Daarna sprak Nikolaus de magische woorden “wie denkt dat hij een cadeau heeft verdiend, mag nu naar deze ruimte komen”. Ik heb nog nooit zoveel dames tegelijk zo hard zien rennen op hun hakken. Even later was iedereen tevreden met de gulle gift van de Goedheiligman en begon de DJ te draaien.

    Inmiddels waren de heren zoals forgetskinnyletsgetfatty als schreef in de meerderheid. Er werd flink gekamerd en gedanst. Aan de lopende band waren er dames aan het dansen en iedereen had plezier. Het was oprecht erg gezellig. Ook de muziek was goed te pruimen, tenminste niet de hele tijd van die Balkan muziek maar een aangename mix. Ik parkeerde mijzelf met een pilsje in de sport lounge waar ik Gladbach in blessuretijd van Bayern zag winnen middels een penalty. Dit konden ook de meeste aanwezige beren wel waarderen. Gezellig gekletst met enkele andere heren. Iedereen was goed gemutst, sommigen ook letterlijk met een kerstmuts.

    Het was tot 18u mogelijk om a la carte eten te bestellen uit de keuken en daarna werd de BBQ aangestoken. Alles werd op bestelling gemaakt zoals we gewend zijn in PSR. Ik twijfelde even om ook te gaan bestellen voor de BBQ toen ik ineens in een flits de dame van eerder die middag achter de bar voorbij zag komen. Ik had haar bij mijn vorige bezoekjes nog niet gezien en kon nu mijn ogen er niet van af houden. Toen ze net zo snel als ze kwam weer verdwenen was besloot ik nog niet te gaan eten maar te wachten tot ze weer terug zou komen. Beneden bij mijn locker stond ik even op mijn foon te kijken toen Natascha langs kwam lopen. Haar locker zat tegenover die van mij. Volgens mij doen ze dat expres daar. Het lukt mij maar moeilijk om een hele dag daar te zijn zonder in aanraking te komen met de Koningin.

    Tsja en dan staat ze daar zo met haar kontje naar je toe. Ik denk, die Natascha kan wel wat hebben, en gaf haar een ferme tik op haar achterste. Achteraf gezien was dat een beetje aan de harde kant, ik schrok zelf van de grote pets en zij ook. Uuuh we zijn toch niet aan het neuken, zei ze met een grijns. Of gaan we dat nu doen? Met de grootste moeite wist ik mijzelf aan mijn besluit te houden voor die andere dame te gaan. Nog even sorry gezegd voor de tik en ze zei lachend dat dat niet erg was omdat ze me kende. Ze liep weg met een rode plek op haar bil. Oeps…

    Weer naar boven dan maar. Beetje gehangen in de lounge, beetje zitten seinen met een paar dames. Anca is ook zo’n dame waarvan ik niet echt weet wat ik er nu van moet vinden. Heel mooi gezicht, ben wel eens bejaagd door haar tijdens mijn eerste keer PSR. Ze deed al dansend voor een andere heer haar bovenstukje af. Ik moet er nog eens een nachtje over slapen vrees ik.

    Diverse dames gingen ook vrijwillig op de foto bij de kerstboom. De fotograaf was iemand van het personeel. Wie weet zien we daar nog iets van terug online de komende tijd, zij het bewerkt.
    Terwijl ik mij nogmaals realiseerde dat het toch wel weer heel goed toeven was hier vandaag kwam de door mij begeerde dame van de kamer af en toen ik haar even later in de wellness richting kino zag lopen ging ik er direct achteraan.

    Tactisch nam ik plaats op een bankje want als er niemand in de kino zit zijn ze binnen een minuut weer terug. Zo ook deze keer en nadat we elkaar hadden begroet namen we op mijn initiatief plaats op het schommelbed. Hier maakte ik kennis met Kati, 30 jaar uit Roemenië, slank/normaal postuur, lange zwarte haren en mooie vrouwelijke vormen. PSR is haar eerste club in Duitsland, heeft hiervoor een jaar in Oostenrijk gewerkt. Woont echter al meer dan 15 jaar in Duitsland en spreekt dan ook uitstekend Duits. Schijnbaar loopt ze al sinds juni rond in de club maar ik had haar nog niet eerder gezien en zij mij ook niet.

    Na deze aangename kennismaking heb ik haar gevraagd of ze zin had om naar de kamer te gaan waarop ze positief antwoordde. Samen liepen we naar boven waar we kamer #20 betrokken, een halte eerder als mijn avontuurtje met Bianca eerder op de dag. Eens even kijken of dit is wat is dacht ik toen de deur dicht ging.

    Dat even kijken werd uiteindelijk 2,5 uur genoot van de bovenste plank. Oh oh oh wat een enorm leuke dame is dit zeg. We hebben er weer eentje bij in de hut die weet hoe het werkt. Het klikte enorm en de seks was super. Wederzijdse massage toe en ondertussen lekker kletsen over van alles en nog wat. We genoten ook van de muziek die de DJ ondertussen draaide. Het ene na het andere lekkere deuntje klonk beneden met als climax George Benson met Give Me The Night terwijl we intiem bezig waren. Brrrrrr.



    Mijn persoonlijke kamerrecord verbroken en genoten als een God in Frankrijk. Ik voelde me de God van Lohmar toen ik van de kamer kwam. Poe eej!

    Bij de lockers vroeg ze wat ik nog van plan was en toen ik zei dat ik even ging douchen en daarna wat eten zei ze “oh dan zien we elkaar zo weer boven ok?” Uuh ja prima hoor. Ik was eerder terug dan haar en vroeg me af of ik op dit late tijdstip nog iets te eten kon bestellen. Het was immers al 22u30. Toen ik dat aan de barman vroeg ging de jongeman direct met pen en papier in de houding staan om mijn bestelling op te nemen. In het restaurant mijn bord alvast gevuld met wat salade en friet. Even later stond de grillmeister naast me met het vers bereide vlees. Het smaakte uitstekend. Niks dan lof voor het personeel weer gisteren.

    Terwijl ik zat te eten kwam Kati er weer aan. Met de vraag of ik het goed vond dat ze even een half uur op de kamer zou gaan met een andere beer. Ik keek haar een beetje verbaasd aan want wij waren toch klaar voor nu en wat zij dan gaat doen moet zij weten? Nee was toch belangrijk dat ik dat even wist vond madam. Ik rustig verder eten daarna even uitbuiken en Kati kwam weer van de kamer af om zich even later bij me te voegen voor een stukje after-sales. Lekker knuffelen en praten zonder dat ik er om vroeg.

    Ik zat, en zit nu nog steeds, helemaal na te sudderen van deze avond. Het was echt geweldig. Moe maar heeeeel voldaan zei ik na een kwartiertje tegen haar dat ik naar huis ging waarop ze nog mee liep naar mijn locker en we afscheid namen van elkaar. Hier kunnen heel veel DVPs nog een grote dikke vette rode punt aan zuigen, letterlijk en figuurlijk.

    Helemaal zen en half verdwaasd leverde ik rond middernacht mijn sleutel weer in om daarna de Duitse nacht in de verdwijnen naar huis. Iedereen bedankt voor deze topdag. Volgende afspraak eind januari of begin februari. Akkoord!

    Ik wens alle lezers, schrijvers en andere lieden een fijn einde van het jaar toe en we zien elkaar weer in 2020 ergens in een Oord Van Lust & Verderf!

    Parksauna Residenz met al zijn charmes en gebreken, dat hadden Der Nikolaus en HellaHolla vandaag toch goed bekeken!

  2. Onderstaande 22 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 december 2019),dbd67 ( 8 december 2019),Devante ( 8 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 december 2019),gignnl ( 9 december 2019),Giodude ( 6 maart 2020),Gustomass ( 9 december 2019),Henry S ( 8 december 2019),JonnyFontane ( 8 december 2019),Laatbloeier ( 8 december 2019),Manureva (11 december 2019),mentholbear ( 9 december 2019),noglangnietuitgewandeld ( 8 december 2019),Pandabeer82 ( 8 december 2019),Poppalarge ( 8 december 2019),schoolmeester ( 8 december 2019),Sjeufke ( 8 december 2019),Sparky ( 9 december 2019),The Joker ( 8 december 2019),Viscamessi (11 december 2019),Wijze grijze ( 8 december 2019),yylover ( 8 december 2019)

  3. #1327
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Vandaag @ 11:15
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.268
    Discussies
    40
    Thanks
    3.540
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Standaard

    Park Sauna Residenz 7 december 2019, Nikolaus komt.

    Zaterdag 7 december gekozen voor een dag ontspanning, onderweg nog de twijfel welke koers, maar mijn gedachten zeiden; Park Sauna Residenz.

    Vlak voor de kreuz Oberhausen op de Bab3, bij Dinslaken-Süd even doorsteken naar de Bab59 om via de 524 en een klein stukje Bab52, bij kreuz Breitscheid, terug op de Bab3 te komen. Dit alles om de stau van een ongeval, en naar wat ik later lees, een paar bomenzagers in de berm te ontwijken. Het resterende stuk autobaan, is nog steeds voorzien van baustelles en snelheidsbeperkingen. Afslag 30a, Rosrath, Lohmar-Nord, verkeerslichten links, 1ste T-splitsing rechts en meteen rechts aanhouden. De rit in het heuvelachtige gebied, lijkt een eeuwigheid te duren, maar duurt slechts 5-6 minuten. Op de “grote” kruising bij Honrath naar links, en na de wegversmalling meteen rechts de parkeerplaats op. Omstreeks 13:30 de bolide gestald, op de boven gelegen parkeerplaats en door naar de entrée.

    De ontvangstdame, gekleed in een “wetlook” broek, en laag uitgesneden topje, altijd een aangenaam welkom als ze zo gekleed zijn. 60 euro afgetikt voor een kluissleutel, handdoek, paar slippers en een badjas. Na de transformatie even rond gekeken, bijna alle dames dragen een rood/wit kerstpakje al dan niet met muts, er staat een grote kerstboom in de salon, met daaronder verschillende pakjes.

    De meeste dames had ik bij mijn vorige bezoek, van een 3 weken geleden al gezien, maar die namen onthouden blijft een aandachtspunt. Na wat tot rust gekomen te zijn, mij laten verleiden door Janet voor een kamergang. Het werd een van de nieuwe mooie kamers boven, met uitzicht over de tuin. Janet wekte met wel gerichte acties junior tot leven, eerst oraal, later vaginaal. Junior gaf haar een beloning door het condoom met zaad te vullen. Keurig binnen de 30 minuten gebleven, schade 50430, herhalingsgevaar aanwezig.

    Het loopt tegen de klok van 16:00 alle dames worden verzameld in de salon: Nikolaus is gearriveerd. Een korte toespraak over zijn wel en wee, en dat hij niet terug gaat naar Spanje maar voor een jaar onderduikt in PSR. De clubleiding vond het een goed idee om de diverse nationaliteiten een kerstliedje in hun “eigen” taal te laten zingen. Kerstliedjes met Sinterklaas, leg het mij nog een keer uit, maar er werd in het Duits, Roemeens, Bulgaars, Russischs en Engels gezongen. Wat de link van sommige liedjes met kerst is, weet ik nog steeds niet. Diverse dames lazen een gedicht voor Nikolaus. Elke dvp kreeg namens Nikolaus een cadeau, en namens een stamgast een chocoladegeschenk.
    Na een 30 minuten waren de presentjes vergeven, en werd over gegaan naar de orde van de dag. Er is 1 dame bij die ik niet helemaal kan plaatsen. Ze stelt zich voor als Helena, het werd kwartje viel nog niet, ik was in vorig jaar in Babylon zei ze.

    In mijn verslag, over het bezoek aan Babylon van 6 juni 2018, schreef ik.

    Helena. Eerst een paar tieten in beeld, toen de blonde haren en de rest, echt mijn smaak dus.
    Die voorgevel, was steeds prominent aanwezig, zij het in verkleinde vorm, blonde haren: check, stevig postuur: check.
    Nog steeds een type voor mij dus, tijd voor een vernieuwde kennismaking, een kamer boven met douche. Een aangenaam samenzijn van bijna een uur, met het gewenste resultaat. Schade 100460, herhalingsgevaar; aanwezig.

    Het is 18:00 geweest, de grillparty is begonnen, bestelling doorgeven bij bar, helaas is het restaurant het domein van hongerige beren en dames. Dan maar even een live berichtje tikken, het aantal beren is het aantal dames ruim overschreden. Diverse nationaliteiten aanwezig, geen macho gedrag met dure flessen drank in koelers, en groepen die dames claimen. Een ontspannen aangename sfeer heerst, met de DJ die zijn muziek ten gehore brengt. Sommige dames blijven dansen. Er is plaats in het restaurant gekomen, dus maar wat vlees besteld, de overige supplementen zelf pakken.

    Met een Duitse stamgast aan de praat geraakt, wat info uitgewisseld over wat andere clubs. Wat relaxen in de salon, wil je nog een dame moet je snel beslissen anders kan je een ronde wachten. De Russische Jana, een dame uit de “milf” klasse staat op mijn lijstje, een dame die in mijn ogen eerder wat Aziatische trekjes heeft dan Oost-Europees. Er is contact, en al snel vind haar tong de mijne, tijd om snel naar de kamer te gaan. Opnieuw een kamer boven, dit keer eentje met een klein dakraam. Jana zet de orale aanval in, met veel gevoel en afwisseling, de kroonjuwelen worden ook niet vergeten. Tijd om over te schakelen naar het vervolg, ze komt me als volleerd amazone berijden, en ik mag in doggy en missio het karwei afmaken. Een massage om het uur vol te maken, schade 100460, herhalingsgevaar aanwezig.

    Het loopt tegen de klok van 21:30, twijfel tussen naar huis, of nog een keer naar de kamer. Gezien de hoeveelheid aanwezige beren, gekozen om huiswaarts te gaan. Bij de theke werd nog gevraagd of alles in orde was.

    Park Sauna Residenz, tot de volgende keer.
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 9 december 2019 om 16:38
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  4. Onderstaande 21 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 december 2019),brombeerzuid ( 9 december 2019),cheasehead ( 9 december 2019),Devante ( 9 december 2019),Giodude ( 6 maart 2020),Gustomass ( 9 december 2019),HellaHolla (12 december 2019),Husky (10 december 2019),ju52 ( 9 december 2019),Klatergoud (10 december 2019),Manureva (11 december 2019),Pandabeer82 ( 9 december 2019),Patjax (24 januari 2020),satanic surfer (15 december 2019),schoolmeester (10 december 2019),Shakir ( 9 december 2019),Sjeufke (10 december 2019),uurtje ( 9 december 2019),Viscamessi (11 december 2019),Wijze grijze ( 9 december 2019),yylover (10 december 2019)

  5. #1328
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.670
    Discussies
    44
    Thanks
    4.678
    Thanked
    6.038 in 1.369 posts

    Standaard

    Maandag 9 december.

    Weer eens beland in het rustige PSR. En ik voelde me jong vandaag.
    PSR staat al bekend als het rusthuis voor beren, maar op deze maandag viel het wel heel erg op.
    Er liepen deze dag een aantal ´oudere ´beren rond die het best wel lastig hadden.
    Een beer kwam van de kamer af, en moest door zijn dame en een personeelslid de trap af ondersteund worden.
    Een andere beer moest een dame vragen om zijn badjas aan te doen, hij had niet de energie om het zelf te doen. Weer een andere beer kreeg het bijna niet voor elkaar om met een glas in zijn hand een deur te openen.
    En zo werd er gedurende de middag heel wat geschuifeld, gerocheld en gesnurkt. Een rondje door de wellness schuifelen kostte wel een paar minuutjes.

    En wat betreft de dames was het nu wel behelpen. Slechts 10 dames op de AWL, al kwamen er in de loop van de middag nog een paar dames bij.
    Die paar dames die aanwezig waren, verdienden goed en waren regelmatig weer de kamer op.
    Voor mij, even de kat uit de boom kijken, in de hoop dat er zich een kans zou voordoen.
    Maar gelukkig, aan de andere kant van de wellness, klonk een bekende stem....´Hallo Holland´
    Wonderschone, bloedmooie Bianca. Niet lang getwijfeld en met een, voor mij in recordtempo, naar haar toe gelopen.
    Direct de sleutel laten halen en een uur lang weer van haar mogen genieten.
    En Bianca is aanmerkelijk relaxter en zelfverzekerder geworden. Een heel aangenaam uurtje met haar gehad. Ze krijgt er van mij nog een half puntje bij. Man, man wat een prachtig lijf heeft deze meid.

    Voor mijn 2e kamer was de keuze een stuk lastiger.
    In het begin van de middag een dame gezien die met een klantje aan het afrekenen was. Naakt liep ze de lockers uit, en het viel direct op. Een hele bos haar daar beneden, en ik moest direct denken aan mijn jaren 70 porno act van een aantal weken geleden in de kino van PSR. En ik kon dat bos haar de rest van de dag maar niet uit mijn hoofd halen....ehhh...nou ja...het wond me wel op.
    Nou heb ik deze dame (Julia) al een paar keer eerder gezien dit jaar, en je kan haar wel classificeren als een jagertje pur sang. Nooit langer dan een half uurtje op de kamer en alweer op zoek naar haar volgende prooi.
    Geen reclame voor een goede service, maar ja, dat haar....
    In het begin van de avond de stap genomen, wat kan er nu mis gaan met een nieuwe dame voor een half uurtje.
    Enthousiast haalde ze sleutel op en hup naar boven. Daar ontdeed ze zich van haar pakje, en ik zat al helemaal gefocust naar dat haar te staren, waarbij mijn leuter al heel snel in de hoogste stand geraakte.
    Julia helemaal blij, en met haar handen werd mijn leuter nog eens extra gestimuleerd. Dat voelde zo goed dat ik stamelde, we maken er wel een uur van.
    Maar toen ik haar wou kussen, draaide ze haar hoofd weg. Dan maar beffen. Nou nee, alleen maar kussen aldaar, niet lekken.
    Shit, gaat dit dan toch niet werken. Maar toen ze aan de BJ begon, met condoom, was het dan toch weer helemaal niet zo slecht. Ondertussen brabbelde ze van alles in onverstaanbaar slechts Duits. Deze dame heeft wel ergens een schroefje los.
    Beffen mocht dan wel niet, maar ze stelde een 66 (!!) voor. En daar mocht ik dan met mijn gezicht en mijn tong wel helemaal in.
    Ik voelde de explosie al aankomen. Julia, als je zo door gaat blijft het bij een half uurtje. Maar daar deed ze gelukkig helemaal niet moeilijk over.
    En zo kwam deze jongen dus klaar terwijl ie met zijn hele gezicht in dat struikgewas zat te friemelen.....

    Is er nu een HHG met Julia en zou ik deze dame aanraden? Neen, Ik denk het niet, maar feit blijft wel dat dit toch een geslaagd half uurtje was...met dank aan dat bos haar.

    Tenslotte, ik had al gelezen dat PSR geopend is op 26 december. Maar bij navraag blijkt dat het aantal dames die dag zeer gering zal zijn, dus toch maar niet.
    Volgend jaar dan maar weer.


    Groetjes uit Limboland

    Eddy, nog bedankt !!

  6. Onderstaande 24 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 december 2019),cheasehead (15 december 2019),Devante (15 december 2019),Eddy_V (15 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (14 december 2019),Giodude ( 6 maart 2020),HellaHolla (15 december 2019),jansenroy (14 december 2019),JonnyFontane (14 december 2019),Jooploop (14 december 2019),Manureva (15 december 2019),Meme Moo (15 december 2019),mentholbear (20 december 2019),Patjax (15 december 2019),Poppalarge (14 december 2019),satanic surfer (15 december 2019),schoolmeester (14 december 2019),Shakir (14 december 2019),Sjeufke (14 december 2019),Sparky (14 december 2019),uurtje (14 december 2019),Viscamessi (15 december 2019),WANDELAAR5 (15 december 2019),Wijze grijze (14 december 2019)

  7. #1329
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.113
    Thanked
    3.211 in 959 posts

    Standaard

    Met een vrijkaartje in de hand ging de voiture naar PSR.. Dat was wat makkelijker gezegd dan gedaan want de weergoden hadden hun zin op sneeuw, regen en wind gezet. Drukte op de weg.... pfff.... Maar goed, uiteindelijk toch veilig aangekomen...

    Over PSR is heel veel geschreven en er veranderd daar niet zoveel. En dat is gewoon goed. De line-up weerspiegelde de aankondiging op hun site. Denk dat er zeker 20+ dames waren. En, daarom ben ik er zo graag, van alle markten thuis. De typische RUM-BUL dames......de oudere MILF's die het klappen van de zweep (op positieve manier) kennen.......Enkele klassieke Poolse/Russische GFE experts......gewoon zoals het zou moeten zijn.

    Needless to say dat de rest ook weer in de hand was. Van adequate ontvangst (geen gezeur over een vrijkaartje, men weet hoe het werkt) tot goed eten en wederom hard werkend personeel om de tent schoon te houden.

    Later op de avond kwam dan inderdaad de Roemeense muziek. Had ikzelf nog niet zo vaak in PSR meegemaakt en niet iedereen (incl sommige dames) werden daar blij van. Gelukkig is PSR groot genoeg om eea te vermijden als je er niet van houdt

    In elke club, met elke dame die je niet kent, loop je het gevaar dat het weleens tegenvalt. Maar de kans op een hele goede sessie is bij PSR volgens mij groter dan bij de meeste andere tenten.

    Forumleiding....heel erg bedankt voor een leuke namiddag/avond !!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  8. Onderstaande 16 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 december 2019),Badslippers (15 december 2019),dbd67 (15 december 2019),Devante (15 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (15 december 2019),HellaHolla (15 december 2019),Manureva (26 december 2019),phoenix (15 december 2019),Poppalarge (15 december 2019),satanic surfer (15 december 2019),schoolmeester (15 december 2019),Shakir (15 december 2019),Sjeufke (15 december 2019),Viscamessi (15 december 2019),Wijze grijze (15 december 2019),yylover (15 december 2019)

  9. #1330
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Mijn laatste SC bezoek in 2019, vanwege tijdgebrek ben ik sinds juli niet meer in PSR geweest...

    Aangekomen om 1200, hartelijk weerzien met een aantal DVP's + Anja en Angela (personeel), aantal maanden afwezigheid is niet onopgemerkt gebleven en dat geeft toch wel een warm gevoel.
    PSR blíjft mijn favoriete club, ik had me weinig voorgesteld van de line-up maar dit viel erg mee. Het was rond de middag erg rustig met ca. 10 bezoekers, later werd dit iets meer, dames hadden geen reden om te klagen want er werd voldoende gekamerd.
    Heb eerst met Lucy een aangenaam half uurtje doorgebracht, daarna met 'good old' Gjana. Ook een aantal nieuwe gezichten gezien, Kathrin heeft overigens jammer genoeg PSR verlaten.

    De ruimte links vanuit bar en voor Sportkino is mooi gerenoveerd, personeelsleden wisten te vertellen dat in 2020 ook andere ruimtes worden aangepakt, geen details dus we laten ons maar verassen...

    Prettige feestdagen allemaal
    Laatst gewijzigd door Devante; 22 december 2019 om 20:52

  10. Onderstaande 17 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (22 december 2019),Giodude ( 6 maart 2020),Gustomass (27 december 2019),Husky (22 december 2019),ju52 (23 december 2019),man (27 december 2019),Manureva (26 december 2019),Patjax (24 januari 2020),Poppalarge (23 december 2019),Shakir (22 december 2019),Sjeufke (22 december 2019),stimpy3 (25 december 2019),uurtje (22 december 2019),Viscamessi (23 december 2019),WANDELAAR5 (23 december 2019),yylover (22 december 2019)

  11. #1331
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 mei 2024 @ 13:38
    Berichten
    618
    Discussies
    24
    Thanks
    420
    Thanked
    2.175 in 419 posts

    Standaard

    Daar was ie weer. HellaHolla in zijn favoriete hut. We schrijven zaterdag 18 januari, nog nauwelijks bijgekomen van het avontuur een week eerder in Velbert en Venus, en de heuvels achter Keulen lonkten voor een dagje ontspanning met enige inspanning. Een snelle blik op de agenda voor de komende weken maakten de keuze eenvoudig. Het moest er vandaag van komen, mede omdat ik een vrijkaart had die tijdig verzilverd diende te worden. Waarvoor mijn dank aan Brad Clitt, alle stemmers voor de BRVDM in december, Willem2 en de club!

    Parksauna Residenz dus. Momenteel toch wel mijn favoriete club. De combinatie van rust, goede wellness en leuke dames maken deze club voor mij een top locatie. Dat heb ik al vaker geschreven hier, maar ik kan het nog maar eens onderstrepen. De laatste keer dat ik de club bezocht was tijdens de Nikolaus Party een week of 5 geleden. Beste dag van het jaar voor mij in een saunaclub. Krijg er nu nog steeds een glimlach van als ik er aan terug denk. Het was een super dag!

    Afgelopen zaterdag met het goede voornemen daar een vervolg aan te geven in de auto gestapt om vervolgens een kleine 2 uur later, rond 14u45, weer uit te stappen op de parking van de club. Eenmaal aangebeld en binnen werd mijn vrijbrief zonder problemen geaccepteerd. Ik kon vrijwel direct doorlopen. Ze weten hoe het werkt.

    Spulletjes uitgereikt gekregen en snel omgekleed om daarna naar boven te gaan. De kilometers hadden mij hongerig gemaakt dus conform traditie eerst een salade in elkaar geknutseld als lunch. Samen met een bak leut en broodje smaakte dat weer voortreffelijk. Na het eten even zitten uitbuiken en rond gekeken wat er vandaag allemaal aanwezig was in de tent. Er waren in totaal 25 DVP binnen rond 15u en voor mijn gevoel net iets meer beren. Maar niemand liep elkaar voor de voeten en als je iets wilde of wenste werd dat zoals ik gewend ben in PSR binnen de kortste keren geregeld.

    Geen dame die, zoals Bianca en Cosmina dat zo goed kunnen, direct toesloeg bij mij. Tijd om de wellness op te zoeken. Dampfsauna, whirlpool en zwembad: alles weer super. Ontspannen en klaar voor wat actie mij weer terug verplaatst naar de lounge waar ik open en bloot (figuurlijk) beschikbaar zat te zijn en rustig om mij heen keek naar wat mogelijkheden voor de eerste ronde. Van alle dames die er waren kende ik er circa 5 niet en de rest wel. Zo keek ik vreemd op toen ik Stefanie uit Babylon ineens rond zag lopen, vond ik het jammer dat Cosmina nergens te bekennen was en vermeed ik elke vorm van contact met Julia. De dame die mij de vorige keer zo wist te bekoren, Kati, was niet aanwezig vandaag. Ze zei in december al dat ze niet zeker wist of ze in januari al terug zou zijn van vakantie. Volgende keer komt dat vast en zeker weer in orde!

    De eerste die het probeerde was Melody, een Duitse brunette die onder de tattoos zit. Niet mijn type dus heb ik het bij een kort gesprekje gelaten. Als Oostblok liefhebber kan ik beter niet ingaan op de charmes van een Duitse dacht ik voor de grap. Dat ik mijn eigen scheve humor soms beter serieus kan nemen bleek later die dag de harde werkelijkheid. Daarover straks meer.

    Toen ik eerder in de whirlpool zat liep er een dame voorbij met mooie lange zwart met rode haren en een mooi lichaam in het algemeen. Ze was ook de eerste van de dag die vriendelijk hallo zei. Verderop in de wellness riep een andere dame haar en zo wist ik dat het hier om Lucia ging. Enkele belletjes begonnen te rinkelen bij mij en de groene vlag ging uit. Dat was ik een tijdje later nog niet vergeten. Ze kwam in de lounge zitten een paar banken verderop en ik besloot het er op te wagen.
    Prima gesprekje gehad. Aardige dame, naar eigen zeggen 23 jaar oud, uit Roemenië natuurlijk. Schijnbaar al 5 jaar werkzaam in PSR. Geen idee waarom ik haar nog nooit eerder heb gezien. Ze had vorig jaar blijkbaar blond haar. Tsja, dat is wel een verschil van dag en nacht met wat ik op dat moment zag. Oh ja, ze draagt een brilletje wat haar, als je het mij vraagt, niet verkeerd staat.

    Niet veel later verplaatsen we ons naar een kamer boven. Haar service was erg goed. Gewoon dik in orde alles er op en er aan. Echter miste er toch een zekere klik en was het iets te afstandelijk. Of dat nu aan haar ligt weet ik niet. Aan haar prestaties lag het zeker niet. Minpunt was wel dat ze in een uur tijd 3x om verlenging heeft gevraagd en na 50 minuten het wat haar betreft klaar was. Ook wilde ze heel graag later die avond nog een keer op kamer bleef ze maar zeggen. Niet helemaal mijn ding zulke praatjes. Maar eerlijk is eerlijk, lekker was het zeker! We gaan het zien of er een herhaling in zit ooit op een dag.

    Na de afhandeling van de zaken onder de douche gestapt en tot rust gekomen in de sauna en whirlpool. Heerlijk die afwisseling van inspanning en ontspanning. Daarvoor kom ik hier zo graag. Het liep inmiddels ook tegen etenstijd. Dus heb ik maar eens even een blik geworpen op het menu. Volgens mij weer 7 keuzes. Voor ieder wat wils. De gebraden kip smaakte mij goed in ieder geval.

    Tijdens het eten viel mijn oog op een stille, rustige dame die een stukje verderop zat te eten. Die had ik nog niet eerder gezien hier. Qua looks deed ze mij behoorlijk denken aan Lana uit Babylon. Dat stond mij wel aan. Na het eten heb ik dan ook nader kennis met haar gemaakt. Suzanne, een dus iets meer gezette Duitse, is 22 jaar oud en werkt in het weekend in PSR. Het gesprek was aller sinds redelijk en leuk. De kamervraag werd dan ook positief door mij beantwoord.

    HellaHolla en een Duitse DVP: dat had ie beter niet kunnen doen. Het was waar-de-loos. Niks kon, niks mocht, alles was extra. Ze had maar 1 doel en dat was mij zo snel mogelijk te laten komen. Wat een drama zeg. Afwerkseks pur sang. Ik heb het max. 20 minuten met haar uitgehouden om daarna snel met haar af te rekenen. PSR onwaardig dit. Wat een teleurstelling. Balend als een stekker stond ik even later onder de douche. Ik overwoog zelfs even om naar huis te gaan. Mijn lust was ver te zoeken.

    Een tijdje later ging het gelukkig alweer een stuk beter en kwam als kers op de taart Cosmina voor het eerst die dag aangelopen. Eindelijk een favorietje binnen handbereik. Ze kroop direct tegen mij aan, we hadden elkaar al lang niet meer gezien. Ze is 2,5 maand in Roemenië geweest maar gelukkig nu weer terug in de club. Zonder dat ik er zelf over begon fluisterde ze direct in mijn oor: “dat zag er niet best uit zojuist vriend”. Ze had mijn vertrek naar en snelle terugkomst van de kamer met Suzanne op gepaste afstand gezien en mijn gezicht sprak schijnbaar boekdelen. Nadat ik zelf, voor een allerlaatste keer, nog 30 seconden gal had gespuugd over dat gebeuren besloot ik dat ik het er niet meer over wilde hebben. Liever over naar de orde van de dag. Vooruit met de geit, of beter gezegd: de meid. Naar die leuke Cosmina die mij altijd zo vriendelijk toespreekt en waar ik mij altijd super bij voel. Zij kon mijn dag zeker weten nog redden maar een ander probleem doemde op: ze was bezet. De hele dag geboekt door een andere gast. Het zijn de momenten dat je met je harses tegen de dichtstbijzijnde muur wil gaan slaan. Niks leek te werken vandaag in het bij mij zo geliefde PSR. Kamer 1, geen echte klik. Kamer 2, drama. En nu een dame die niet kan. Hoe kan dat nou toch?

    De gast van Cosmina liet haar echter haar gang gaan omdat hij met andere beren in gesprek was. Ze besloot even naar hem te gaan en ik zag Denisa een stukje verderop zitten. Deze dame leerde ik bij mijn debuut in juli vorig jaar kennen. Was een prima uur wist ik mij nog te herinneren. Zij is eveneens een hele tijd weg geweest. Zo’n 2 a 3 maanden vertoefde ze in haar thuisland. Gelukkig is ook zij weer terug. Ik zat nog maar net toen ook Jessica aan kwam gelopen. Long time no see. Vrijwel tegelijk kwam Cosmina weer terug en ze kon het schijnbaar niet laten om in het Roemeens aan de anderen te vertellen wat mij was overkomen. Dat vonden ze niet zo leuk om te horen. Ik ken alle drie deze dames zowel binnen als buiten de kamer en dat is toch wel andere koek. Dat liet ik ze ook duidelijk merken. Ben normaal een zeer tevreden klant bij menig dame.

    Gezellig geklept over hele andere zaken daarna. Denisa links tegen mij aan, Jessica rechts, Cosmina op gepaste afstand ivm klant. Langzaam maar zeker kwam het fijne gevoel wat ik altijd heb in PSR weer terug en was ik weer op mijn gemak. Cosmina kon een glimlach niet onderdrukken toen ik tevreden tussen de dames lag zonder dat daar een wederdienst tegenover moest staan. Echt heel netjes en attent van deze ladies. Kunnen velen nog wat van leren. Het maakt de beer als mij rustig en lustig.
    Geloof het of niet, de zin stak toch weer de kop op. Na nog even gerelaxt te hebben met Denisa ging ze kijken of er een sleutel was voor een mooie kamer boven. Die was er op dat moment maar die kamer had geen douche. Op eigen initiatief besloot ze toen dat het beter was om nog even te wachten samen. Voor mij geen probleem natuurlijk. 10 minuutjes later was het dan wel zo ver.

    De kamergang was echt uitstekend. Alle negativiteit is vakkundig de wereld uit geholpen door mevrouw. Super fijn en lekker uur met haar gehad. Voor mij vanaf nu ook een vaste solide keuze in PSR!

    En zo eindigde de avond toch nog positief voor mij. Met dank aan drie dames die hun tijd en energie even opofferden om mij weer op te vrolijken met een super kamergang als gevolg. PSR is echt een club waar bij de juiste dames nog veel kan zonder dat elke aanraking geld hoeft te kosten.

    Het was alweer 23u ondertussen. Tijd om naar huis gegaan. Bij het inleveren van de sleutel kon ik het toch niet laten om aan te geven dat Suzanne mij niet zo goed was bevallen. Met mijn kritiek zal niet veel gedaan worden want de dames zijn zelfstandige ondernemers bla bla bla. Gewoon mijden en niet meer doen is het door mij zelf uitgebrachte advies. Voor een aantal anderen geldt het omgekeerde!

    Uitgezwaaid door Denisa die ging slapen weer de auto ingestapt en in de Duitse nacht verdwenen. De komende weken moet ik mij even met wat andere zaken bezighouden. Maar terugkomen doe ik zeker, zonder twijfel!


  12. Onderstaande 16 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (24 januari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (24 januari 2020),Giodude ( 6 maart 2020),hummer (29 januari 2020),Manureva ( 2 februari 2020),Pandabeer82 (24 januari 2020),Patjax (24 januari 2020),Shakir (24 januari 2020),Sjeufke (24 januari 2020),Sparky (24 januari 2020),uurtje (25 januari 2020),Viscamessi ( 5 februari 2020),WANDELAAR5 (24 januari 2020),Wentelt Eefje (25 januari 2020),Wijze grijze (24 januari 2020),yylover (25 januari 2020)

  13. #1332
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.521
    Discussies
    144
    Thanks
    8.530
    Thanked
    14.145 in 2.082 posts

    Standaard

    Vorige week zaterdag weer eens naar Lohmar-Durbusch afgezakt met flyinglow. Ons eerste gezamenlijk club bezoekje sinds 7 weken door afwijkende agenda's. We hadden natuurlijk het nodige bij te praten en het verkregen vrijkaartje via de tombola was een leuke incentive om de status te bekijken van ons eventuele oude van dagen verblijf als gepensioneerde ijsbeer. Flyinglow wierp zich zoals gebruikelijk op als designated driver en ik besloot als wederdienst mijn vrijkaartje te splitten.

    Onderweg onze afzonderlijke avonturen van de laatste weken de revue laten passeren en had nog enkele muzikale pareltjes ontdekt die de test van het soundsysteem moesten doorstaan. Het was daarna de beurt aan Spotify die oftewel self adeptive is ofwel een bepaalde ingebouwde AI heeft. Een random playlist en we werden meteen met onze neus op de feiten gedrukt.

    The sentimental fool don't see
    Tryin' hard to recreate
    What had yet to be created once in her life
    She musters a smile
    For his nostalgic tale
    Never coming near what he wanted to say
    Only to realize
    It never really was
    But what a fool believes he sees
    No wise man has the power to reason away
    What seems to be
    Is always better than nothing


    Rond 14.00 uur draaiden we de parkeerplaats op en al snel werd duidelijk dat deze niet berekend was op de lengte van zijn laagvlieger. Zo goed en kwaad als het kon hem dusdanig neergezet dat dit niet voor onoverkomelijke problemen zou leiden. Het kaartje werd probleemloos geaccepteerd en met een badjas werden we op pad gestuurd. Nadat we ons omgekleed hadden zijn we eerst een bodempje gaan leggen om goed voorbereid aan de activiteiten en bezigheidstherapieën te kunnen deelnemen.

    Onderweg naar het rookhok komen we Michaela tegen. Mijn guilty pleasure en huisnymfootje uit YY. Ik moest toch echt twee keer kijken of zij het daadwerkelijk was of dat ik te maken had met een ietwat uitgedijdere lookalike. Haar slanke en ranke lijf was veranderd in een normaal postuur. Ze was altijd al gezegend met twee pluspunten op borsthoogte en is nu het wandelende bewijs dat gewichtstoename ervoor zorgt dat een boezem dan in een andere referentie klasse ingedeeld moeten worden. Waar haar gezicht daar volgeschminkt was met warpaint had ze nu een naturelle look. Nadat we een tijdje hadden bijgekletst vroeg ze of we van plan waren langere tijd te blijven. Mijn ja was duidelijk een geruststellende gedachte en met een we zien elkaar later in tegengestelde richting doorgelopen.

    Na een sigaretje was de volgende halteplaats is het mini jet stream badje. Eigenlijk de jacuzzi maar de laatste keer dat deze bubbels geproduceerd heeft op een andere wijze dan via uitlaatgassen van een beer ligt al een tijd in het verleden. Het grootste voordeel is dat je van daaruit op je gemakje het vrouwelijke schoon kunt zien rondlopen zonder dat je gelijk gestoord wordt. De LU in de categorieën klein maar fijn en slank en rank gaven meer opties dan we op voorhand hadden gedacht.

    De sfeer was echter nog gezapig en besloten om dan maar een paar potjes pool te spelen. FL ging hierna wat te drinken halen terwijl ik plaats nam in het rokershok. Tot onze verbazing kwam Natascha binnen lopen die niet op de lijst had gestaan toen we vertrokken. Ze had ons niet zien zitten en nam verderop plaats. Toen ze onze kant uitkeek duurde het welgeteld één seconde alvorens ze haar boeltje en koffie had gepakt alvorens ze naast me kwam zitten. Natuurlijk is het altijd te lang geleden dat je geweest bent volgens de dames. Ik counterde dat ik tussentijds nog geweest was maar zij die dag het Phantoom van Parksauna was. Verbaal daagden we elkaar uit op het scherpst van de snede.

    Ze had een afspraak maar zou me later komen opzoeken. FL en ik gingen een potje tafeltennis spelen. Eerst was het nog vrijblijvend, maar het competitieve kreeg de bovenhand en het werd een serieus partijtje waarbij er zelfs zweetdruppels aan te pas kwamen. Nadat we hiervan bijgekomen waren een hapje gaan eten. Zoals gebruikelijk smaakte het weer zeer goed en terwijl we nog aan het natafelen waren kwam Natascha melden dat voor het geval ik haar zocht zij in het rokershok zat. Een klein kwartiertje later die kant opgegaan en ze zat er nog steeds. FL was wel in voor een potje pool en aangezien Natascha ook met die stok en ballen goed overweg kan tegen hun gezegd dat ze maar tegen elkaar moesten spelen. Het gaf mij de tijd verder uit te buiken en op mijn gemakkie een sigaretje te kunnen roken. FL werd tweemaal kansloos afgedroogd door Natascha. Zij kwam bij mij zitten en de spanning werd alvast opgebouwd. Ik kon mijn te wachten lot wel verder uitstellen maar dat zou geen enkele invloed op de uitkomst hebben gehad en volgzaam liep ik met deze Poolse sloopkogel mijn te verwachten ondergang tegemoet.

    Ze vroeg mijn sleutelnummer voor de inschrijving en begon te lachen toen ik 22 zei. Onze voorgaande kamers hebben zich altijd op deze kamer afgespeeld en het wekte me dan ook geen verbazing toen ze met 22 terugkwam. Muziekje aan en gezamenlijk onder de douche gesprongen. Iets wat met haar al een uitdagende en geile bedoening is. Ze had zich eerder dan mij afgedroogd en kronkelde zich alvast in allerlei posities over het bed. Schijnbaar duurde het haar te lang en terwijl ik me aan het afdrogen was zoog ze als de cumhungry nymfo die ze is mijn pik alvast op volle oorlogssterkte. We verplaatsten ons op het bed en na een potje tongworstelen op olympisch niveau was het weer de beurt aan mijn nog immer fier overeind staande pik om de geneugten van haar mondje te ondergaan en dit is een zeer uitgebreid arsenaal aan variaties. Als een blender bereidde ze de proteïneshake. Soms snel en dan weer langzaam zodat alles goed gemixt werd. Het werd duidelijk dat ze het resultaat van haar inspanningen wilde proeven. Verspilling is aan haar niet besteed.
    De resterende tijd van het uur weer wat muzikale tips uitgedeeld en ze kwam nog terug op een onderdeel van ons gesprek van mei vorig jaar. Het blijft opmerkelijk hoe de hersens van dames werken. Als toetje nog een keer samen onder de douche gegaan. Het is en blijft een crazy bitch maar wel eentje in de goede betekenis.

    Toevalligerwijze was FL ook in de kleedkamer na een saunagang en met een colaatje namen we plaats in de tussenruimte tussen bar en grote zaal. Michaela oftewel Jessica zoals ze hier heet kwam naast mij zitten. Ik zei dat ik nog zeker een uurtje of langer nodig had om te herstellen van Natascha. Dit zou normaliter voor haar het signaal zijn geweest om verder te fladderen maar niet alleen uiterlijk was ze veranderd ook innerlijk. Ze bleef rustig zitten om een tijdje te praten en toen ze wegging zei ze te hopen dat ik later tijd voor haar had. FL en ik gingen de sportsbar in om het laatste deel van RB Leipzig tegen BMG te kijken.

    Na de wedstrijd leek het alsof de vrije uitloop kippetjes een tijdelijke ophokplicht in de rookruimte hadden en de overige waren waarschijnlijk in quarantaine op de kamers. We kregen gezelschap van Jolie of beter gezegd FL kreeg gezelschap van haar. Ze zou om tien uur gaan en kwam polsen of hij haar resterende tijd wilde volmaken. Een aanpak waar hij een gruwelijke hekel aan heeft en op zijn neen draaide ze mijn kant uit om te vragen of ik haar wilde proberen, niet wetende dat ik nog een grotere hekel heb aan zulk onpersoonlijk gedrag waarbij de illusie nul is en je aangezien wordt als wandelende ATM. Ik nam niet eens de moeite om te antwoorden en knikte nee waarop ze ook werkelijk geen seconde meer bleef zitten en op jacht ging naar het snelle geld. Als ze het slimmer had aangepakt was FL ongetwijfeld voor de bijl gegaan.

    De vraag should we stay or should we go popte op. De beste plek om daar eens rustig over na te denken is de jacuzzi. We doorliepen de potentiële opties waarmee er nog eventueel een horizontale activiteit kon plaatsvinden. FL zijn hoofddoel van de dag was Cosmina en hoewel ze tot dan toe nog geen kamer had gemaakt en dus de hele tijd beschikbaar was geweest had hij nog geen poging ondernomen. Hij informeerde naar mijn opties en ik zei dat Cosmina nog the most likely candidate zou zijn. Nu vallen we beiden op het zelfde type dametje qua bouw maar qua uitstraling vissen we meestal in een andere vijver. Na een kleine 100 gezamenlijke club bezoekjes staat de teller van dames die in de rubriek vallen van het zaad van je maat kan geen kwaad op slechts drie die we dezelfde dag hebben gedaan.

    We verkasten naar de grote zaal en net op dat moment werd Cosmina weggekaapt. Schuin tegenover ons lag M/J en na enkele minuten kwam ze tegen mij aan liggen. We waren wat aan het kletsen en Flyinglow zijn status was hard op weg om van actief te veranderen in inactief. Hij had zich aangepast aan het ritme van de club en het zou niet lang duren voordat hij in de vegeteermodus terecht zou komen. M/J polste of we ons gingen afzonderen voor wat erotisch plezier. Ik keek opzij en het leek me verstandiger dat we gingen alhoewel ik inmiddels toch wel gewend was geraakt aan de extra kilootjes op M/J's lichaam. Ze snapte dat we weg gingen en maakte haar de belofte dat ik het goed zou maken wanneer ik haar een volgende keer zou zien.

    In de kleedkamer werd FL weer langzaam wakker en sloot zichzelf in de auto aan zijn Red Bull infuus aan. Zonder problemen thuis gekomen en hij heeft zelfs zijn twee uur durende rit naar zijn thuis vanaf overleeft aangezien hij de volgende dag al om 12.30 appte met de mededeling dat hij in AG zat om de dame die al maanden in zijn hoofd rondspookte uit zijn systeem te krijgen.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  14. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 februari 2020),Eddy_V ( 1 maart 2020),Giodude ( 9 februari 2020),Manureva ( 9 februari 2020),Pierke69 (10 februari 2020),Sjeufke ( 8 februari 2020),Viscamessi (19 februari 2020),Wijze grijze ( 8 februari 2020),yylover ( 8 februari 2020)

  15. #1333
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 mei 2024 @ 13:38
    Berichten
    618
    Discussies
    24
    Thanks
    420
    Thanked
    2.175 in 419 posts

    Standaard

    Beste Eddy_V,

    Een paar dagen geleden las ik je tweede beoordelingsronde als voorzitter van de BRVDM op dit mooie forum. Eén zinnetje wat je daar schreef zat mij behoorlijk dwars namelijk:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ook over rustoord PSR zijn wat verslagen geschreven zoals die van bejaarden verwacht mogen worden. Die hebben ook alle tijd om te schrijven dus feitelijk zijn het ook maar magere bijdrages. Toch lonkt de club in het voorjaar.
    We kennen elkaar niet in persoon maar toch wil ik je graag de andere kant van de medaille laten zien. Weliswaar voel ik mij soms een oude vent, de leeftijd die in mijn paspoort staat zegt toch echt iets anders.

    Daarom reed ik speciaal voor jou gisteren, op zaterdag 22 februari, weer eens naar Durbusch. Rond 14u15 stalde ik mijn bolide op de parking van PSR en rammelde de poort al voordat ik mijn wijsvinger gestrekt had om op de bel te drukken. Eenmaal binnen zoals altijd vriendelijk welkom geheten door de theke, 60 euro overhandigd en een bonnetje voor een steak ontvangen samen met een sloesol. Dat “bonnetje voor een steak” verhaal is voor mij nog altijd onduidelijk hoe het nu precies werkt. Tot vorig najaar was het altijd bij de prijs inbegrepen, daarna werd het 7,50 extra op het menu. Toch kreeg ik vlak na de invoering van deze regel ook zo’n bonnetje, de keren er na niet en gisteren weer wel. Logica is ver te zoeken. Misschien past dat in het wereldje. Anyway, vandaag kreeg ik ook permissie om zelf naar het materialenhok te lopen en mijn zooi bijeen te rapen. Allemaal prima, ze kennen me inmiddels een beetje. Snel omkleden en naar boven. Jasje uit, jasje aan.

    Daar was het tijd om eerst een hapje te lunchen wat hetzelfde was als altijd voor mij namelijk een salade. De eerste gezichten gespot tijdens het eten. In totaal waren er gisteren 25 dames aanwezig en in de middag ongeveer even veel heren. Voor mij geen nieuwe gezichten t.o.v. het vorige bezoek 4 weken geleden. Op naar de wellness daarna. De deur werd voor mij geopend door de immer schattige en vriendelijke Cosmina die in tegenovergestelde richting onderweg was. Daar was ze weer. Dit keer niet bezet voor de gehele dag maar open en beschikbaar voor ieder die daar zin in had. Haar begroet en gezegd dat ik na mijn rondje chillen bij haar zou komen. Done deal voor de eerste ronde!

    Bij de sauna kwam ik Lucia tegen waar ik de vorige keer kennis mee maakte op de kamer. Prima service toen, klik iets minder. Denk niet dat het aan haar lag. Vandaag maar de boot afgehouden ondanks ze duidelijk maakte dat ze wel weer zin in een avontuurtje had. Had immers al een date in de planning. Een goede 10 minuten later enigszins uitgekookt de sauna verlaten om via de douche in het zwembad te plonsen. Super chill, mooie dag in het vooruitzicht. Het werd allemaal nog mooier toen een bekend gezicht de trap op kwam gelopen in de vorm van Kati die na 2 maanden afwezigheid weer back in business is. Wat was dat een geweldige kamer in december en hoe leuk dat ze uitgerekend vandaag weer op kwam dagen. Kort bijgepraat terwijl ik nog in het water hing en ook de tweede ronde zat in gewapend beton gegoten voor vandaag.

    De administratie was dus gedaan en nadat ik weer helemaal fresh was nam ik tactisch plaats op het bankje waar het tasje van Cosmina stond die even later aan kwam lopen. Ze nestelde zich tegen mij aan en zo hebben we lange tijd zitten/liggen praten over van alles en nog wat. Ze heeft het onlangs een weekje in Living Room geprobeerd maar dat was helemaal niks volgens haar. PSR blijft voorlopig haar stekje en gistermiddag was ze mijn stekje.

    Ik mocht zelf de sleutelvraag stellen en even later trokken we naar boven voor wat weer een hele goede kamergang werd. Ze doet erg goed haar best en bevestigde nog maar eens dat ze een favorietje is en blijft van de schrijver van dit stuk. Anderhalf uur later haar de verdiende gage overhandigd en na een opfrisbeurt voor beide partijen nog uitgebreid zitten napraten in de lounge. Op dat er nog vele kamergangen mogen volgen! Het napraten viel overigens bijna in het water omdat de volgende wachtende al klaar stond om mij op te vangen zodra ik terug in het openbare deel van de club kwam. Kati moest even pas op de plaats maken. Zij zou later die dag nog uitgebreid aan de beurt komen. Geen zorgen.

    Tijd om te eten ondertussen, time flies when having fun. Bonnetje voor de steak ingewisseld en even later zitten smullen van het resultaat. Over het uitzicht had ik ook niks te klagen want ik had het genoegen om naar de fraaie Jessica te kijken die een stukje verderop zat te eten richt in mijn gezichtsveld. Dat kan allemaal veeeel slechter!

    Na het eten was het tijd voor het dessert van de dag, een pannekoek uit eigen keuken. Wat zat ze al ongeduldig te wachten en wat had ze de hoop al half opgegeven dat ik niet voor haar zou gaan vandaag. Fout, fout, fout. Ik kom netjes mijn afspraken na, zo ook met Kati. Het werd een herhaling van zetten van 2,5 maand geleden. Super kamer met alles er op en er aan. We hebben een hele goede klik waardoor het soms net ietsje leuker is. Daarmee staat of valt de hele sessie hoor. Seks is seks. De mens er achter zorgt voor het gezelschap.

    Afgeklokt op 2,5 uur om elkaar na de douche weer boven te treffen. We hadden honger gekregen van de inspanningen en we waren blijkbaar niet de enige. Een van de dames kwam op het lumineuze idee om een taxi te bellen die voor ons naar de grote M kon gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Even later stond de tafel vol met de meuk waarvan ik ook een vorkje mocht mee prikken. Wat voor mij vooral een voordeel was is dat iedereen bij elkaar geroepen werd waardoor ik nu bij een aantal gezichten een naam heb kunnen horen door het Roemeense gekakel heen.

    Hierna nog wat rondgehangen met Kati en een scheef verhaal aangehoord van een Duitse gast die graag wilde vertellen dat hij recentelijk veel centen had ontvangen. Ik reageerde daarop dat hij dan eens stevig kon kameren waarop hij zei dat hij dat zeker ging doen maar niet wilde klaarkomen. Een andere stamgast keek me aan het zei: je hoort het, het is soms net de Olympische gedachte. "Dabei sein ist alles." Iedereen in de ruimte die Duits kon verstaan wist niet meer waar ze het zoeken moesten.

    Het begon al laat te worden en ik moest nog een eindje naar huis rijden. Afscheid genomen van Kati en een aantal anderen die vriendelijk en vrijblijvend bij ons zaten waaronder Melanie en Dany. Alles was weer prima in orde. De dames waren goed gemutst. Er is gelachen en gedold. Er waren twee uitstekende kamergangen en het ijsbeertje trok rond 23u45 weer tevreden de poort achter zich dicht.

    Dus Eddy_V, ik hoop dat ik je met dit sporenonderzoek een hoop wijzer heb gemaakt over het reilen en zeilen in PSR. Misschien treffen we elkaar binnenkort eens in het relaxoord. If not, dan zul je het met mijn magere forumbijdrages moeten doen.

    Mit freundlichen Grüßen,

    HellaHolla


  16. Onderstaande 17 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (23 februari 2020),De Vrijbuiter (23 februari 2020),Eddy_V (23 februari 2020),Giodude (23 februari 2020),Husky (23 februari 2020),jansenroy (23 februari 2020),Kwant (23 februari 2020),Laatbloeier (23 februari 2020),Manureva (25 februari 2020),mentholbear (29 februari 2020),Patjax (23 februari 2020),schoolmeester (23 februari 2020),Shakir (23 februari 2020),Sjeufke (23 februari 2020),uurtje (23 februari 2020),Wentelt Eefje (23 februari 2020),Wijze grijze (23 februari 2020)

  17. #1334
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:02
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.947
    Discussies
    95
    Thanks
    15.100
    Thanked
    9.766 in 3.532 posts

    Standaard

    Ik denk dat Hella Holla (die inderdaad jonger is dan de gemiddelde beer) zich gewoon extra jong voelt in zo'n bejaarden rustoord en daarom graag tussen de 80+ers in PSR bivakkeert.

  18. #1335
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 mei 2024 @ 13:38
    Berichten
    618
    Discussies
    24
    Thanks
    420
    Thanked
    2.175 in 419 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ik denk dat Hella Holla (die inderdaad jonger is dan de gemiddelde beer) zich gewoon extra jong voelt in zo'n bejaarden rustoord en daarom graag tussen de 80+ers in PSR bivakkeert.
    Jij snapt het.

  19. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (23 februari 2020)

  20. #1336
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 15:09
    Berichten
    126
    Discussies
    2
    Thanks
    2.776
    Thanked
    890 in 81 posts

    Standaard

    Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Wijze woorden uit de mond van de "heilige" JC. Nee niet die van het bijbels sprookjesboek, maar die van de belangrijkste bijzaak in het leven oftewel voetbal. Voor mijn werk ben ik normaal gesproken vaker in het buitenland dan in ons kikkerlandje. Het virus dat door de wereld raast heeft mijn werkgever doen besluiten geen enkel risico te nemen en alle buitenlandse trips uit te stellen. Ieder voordeel heeft zijn nadeel. Nu ik meer tijd heb ligt er een ander virus op de loer, nl de SC-20. Dit virus is niet levensbedreigend, maar zorgt ervoor dat een bepaalde spier zich te pas en te onpas moet ontladen in natte en vochtige openingen van het vrouwelijke geslacht.

    Waar ik normaal de A61 afzak richting Babylon was het nu om koers te zetten naar Parksauna Residenz. Naast Waze ook de navigatie van de auto ingesteld omdat er nu eenmaal blindspots zijn in Duitsland wat betreft het mobiele netwerk en je zult zien dat dit net het geval is wanneer je hem het hardst nodig hebt. Bij afslag Elsdorf de verlokking kunnen weerstaan om niet rechtsaf de Autobahn te verlaten om me in het Babylonische Sodom & Gomorra van lust en verderf te storten. De verdere reis verliep voorspoedig en vooral de laatste kilometers met heuveltje op heuveltje af over smalle weggetjes zorgden al voor een rustgevende en ontspannende state of mind.

    De ontvangstdame begroette me vriendelijk en vroeg of ik drie uur of de hele dag wilde blijven. Nadat ik mijn print out van het vrijkaartje aan haar gaf zei ze lachend dat ik het goed voor mekaar had met een gratis entree. Ze controleerde de code op een lijst en nadat deze overeen kwam overhandigde ze mij een sleutel en vroeg mijn naam. De gebruikelijke benodigdheden lagen een aantal meter verderop en ze vroeg me of dit mijn eerste bezoek aan de club was. Nadat ik dit bevestigd had ging ze me voor naar de kleedkamer en wees mijn locker aan. Mocht ik nog vragen hebben of na het aankleden behoefte hebben aan een vrouwelijke chaperonne voor een rondleiding dan moest ik me maar bij haar melden en wenste me veel plezier gedurende mijn aanwezigheid.

    De kluisjes zijn de grootste die ik tot op heden in een club ben tegen gekomen en zorgen ervoor dat je niet hoeft te passen en meten om je spullen op een fatsoenlijke manier op te bergen. De kleedkamer is gender neutraal oftewel met andere woorden wordt deze gedeeld met de dames. Al snel merkte ik hier de meerwaarde van op. Een jong hertje kwam binnen lopen op pantoffeltjes en enkel een handdoek om haar kleine lichaampje geslagen. Bij dit paars harige lolitaatje spatte de jeugdige ondeugd van haar gezicht af. Ze had mijn begeerlijke blikken allang opgemerkt. In elke andere gelegenheid zou ik meteen gebrandmerkt worden als een geile oude bok die graag een groen blaadje lust maar hier is het een startpunt van het spel der verleiding.

    Ze ontknoopte haar handdoek en liet deze langzaam over haar tienertietjes met prachtige priemende tepeltjes glijden. Bij haar middel aangekomen hield ze stop en keek me aan met twinkelende pretoogjes en een veelzeggende glimlach. Terwijl ze me bleef aankijken liet ze plots los en de handdoek viel op de grond. Ze bracht haar handje naar haar mond ten teken van oeps met de daarbij horende blik. Ze draaide doelbewust een rondje met haar lichaam om haar lijfje in al haar naakte glorie aan mij te showen. Ze spreidde haar armen in de betekenis van tata en draaide nogmaals maar ditmaal andersom. Op zich wel slim om te voorkomen dat ze hoerendol zou worden.

    Ze liep richting haar kluisje en in mijn hoofd dagdroomde ik dat ik haar op zou tillen, haar met haar rug tegen de locker zou duwen en langzaam diep zou penetreren om mijn opgebouwde lust in haar gewillig poesje tot uiting te laten komen. Een paar tellen later stond ze weer pal voor mijn neus en trok een maagdelijk wit lingeriesetje aan dat mooi afstak op haar gebruinde lichaam. Het geheel werd afgemaakt met een paar zwarte schoentjes in plaats van de door mij zo verafschuwde hooker shoes. Ze keek me met een grote glimlach aan toen ze me voorbij liep. In het dagelijkse leven hanteer ik de drie seconde regel als ijkpunt of een dame interesse heeft. Natuurlijk een vreemde gedachtegang in een club waar andere wetten en normen en waarden gelden. Bij two Mississippi draaide ze zich om en een knipoogje viel mij ten deel. Het geheel was een knap staaltje persoonlijke marketing waarbij ze haar lolita lichaampje als reclamezuil gebruikte.

    Aan de andere kant van de kleedkamer stond een beer die schijnbaar met hetzelfde genoegen het schouwspel had aanschouwd gezien de grijns op zijn gezicht. Het had ervoor gezorgd dat ik al meteen in de juiste state of mind was. De hoogste tijd om de club te verkennen en te kijken wat er nog meer aan vrouwelijk schoon rondliep. Ik was op weg om de kleedkamer te verlaten toen er een mooie, elegante dame kwam binnenlopen. Ik schatte haar rond de veertig maar eentje die het predikaat MILF met ere mocht dragen. Het tegenovergestelde type van het ondeugende tienertje. De rust straalde ervan af en in het voorbijlopen groette ze me op een vriendelijke, haast ingetogen manier. Amper een kwartier binnen en de eerste twee dames die ik zag hadden zich al hoog op de lijst van potentiële bedpartners geplaatst.

    Via een trappetje kwam ik in de bar terecht. Eigenlijk een barretje dat me deed denken aan de buurtcafés zoals je deze in de jaren zeventig en tachtig in het straatbeeld zag. Het riep een nostalgisch gevoel bij mij op zeker gezien het schaakspel wat er stond. Als er nou vier oude mannetjes hadden zitten toepen met een jonge jenever voor hun neus dan zou ik gedacht hebben dat ik een tijdpoort was binnengetreden. Aangrenzend bevindt zich het restaurant in een serre achtige uitbouw. De aankleding geeft het iets rustieke en landelijk en past wel in de omgeving waar de club zich bevindt. Een heerlijk kopje soep genomen met wat broodjes.

    Tijd om de rest van de club te verkennen. Er is een grote zaal waar langs de kant banken/ligbanken staan. Er staat ook een danspaal maar die heb ik niet gebruikt zien worden. Zet er gewone bankjes in en haal de paal weg en je waant je in een dansschool uit de tachtiger jaren. Daarachter heb je de ruim bemeten wellness area wat op zich niet zo vreemd is met een binnenbad. Leuk detail is het zwevend bed maar deze was grotendeels van de dag het domein van een beer die daarop schijnbaar zijn winterslaap hield. Via een smalle doorgang rechtsachter kom je bij de bios en als je langs het zwembad loopt kom je in een ruimte met een poolbiljart en een dartbord. De rokers zijn ze ook niet vergeten en deze hebben hiernaast hun eigen stekkie voor saffie en shaggie. Dit grenst weer aan een overdekte serre waar wat tuinmeubelen en een pingpongtafel staan met uitzicht op een klein grasveldje en de buitensauna. Als je denkt dat je er bent dan is er nog een aparte ruimte met een groot scherm voor sport en een crosstrainer.

    Even snel een colaatje gedronken om daarna mijn wellness rondje te maken. Helaas is het bubbelbad een versie zonder bubbels en maakt het voor mij minder plezierig. De sauna was wel goed op temperatuur en leuk dat ze een koud water dompelbadje hebben. De douches zonder afslag zijn top en even een paar baantjes getrokken in het zwembad. Via het trappetje daar naar de kleedkamer om mezelf weer te voorzien van een lekker luchtje. Het is nog niet zo evident om een totaal overzicht van de dames te krijgen door de vele ruimtes waar ze zich kunnen ophouden.

    Een beetje rondgelopen en in de wellness ruimte kwam een vrolijk lachebekje in de vorm van een Aziatische mini MILF mij tegemoet. De ruimte tussen zwembad en bankje was krap en om niet langs elkaar af te hoeven schravelen ging ik aan de kant. Ze bedankte me en maakte van de gelegenheid gebruik mij aan te spreken. Kennismaken kan geen kwaad en ging in op haar uitnodiging om samen op het bankje te gaan zitten. Ze stelde zich voor als Joli(e) en afkomstig uit de Filipijnen. De goesting had inmiddels toegeslagen en ik heb haar dan ook een sleutel laten halen.

    Op de kamer bleef dat mondje maar in beweging. Waar je bij baby's een fopspeen in de mond stopt om ze stil te krijgen werkt het bij Joli(e) het beste om je lustspier als alternatief te gebruiken. Ze zoog en sabbelde er lustig op los en al snel positioneerde ze zich zo dat het duidelijk was dat 69 de volgende stap was. Al vrij snel kwam er een vloedgolf aan vrouwelijk vocht vrij uit haar vruchtje. We namen een adempauze en ze begon allerlei vragen te stellen waardoor ik het gevoel kreeg alsof ik op sollicitatiegesprek was voor de positie als Mr. Joli(e). Ik stelde voor om datgene te hervatten waar we voor naar de kamer waren gegaan. Ze pijpte hem weer op sterkte. Met haar mondelinge kwaliteiten op dat vlak is niets mis en ook de zaadbunkers kregen aandacht. Alleen jammer van haar overdreven fake gekreun. Het was tijd om mijn lustspier kennis te laten maken met haar vruchtje. Het gebruikelijke repertoire aan varianten kwam aan bod en ook nu bleef ze tussendoor tetteren afwisselend met kreunen alsof haar leven ervan afhing. In overdrive het tempo opgevoerd om zo snel als mogelijk de fysieke donatie plaats te laten vinden voordat mijn lustspier er de brui aan zou geven. Dit lukte vrij snel en na de schoonmaak van mijn lustspier stelde ze voor om de resterende tijd vol te maken met een body 2 body massage. Normaal gesproken kan ik een beetje naspel wel waarderen maar nu wilde ik mijn oren rust geven en zei dat we wat mij betreft mochten gaan. Qua seks zou een herhaling in de toekomst er wel ingezeten hebben maar de klik op menselijk vlak en haar voor mijn gevoel overdreven fake gedrag zorgen ervoor dat het bij deze ene keer blijft.

    Nadat ik mij schoon gesopt had in de douche was het tijd voor een hapje eten. Op het tv scherm in het barretje stond het menu. Nu had ik enige moeite om mijn blik op het scherm te houden omdat er een dame met blonde haren op het bankje zat met een visnetje. Het werd kiezen tussen het menu en wil je me nu. De behoefte aan eten won het van de behoefte aan sex en richtte mijn aandacht op het scherm om te kijken wat de pot schafte. De vis op het menu die je kon kiezen was er eentje die je zowel in Nederland als in België wordt afgeraden te eten. Uiteindelijk gekozen voor een kipvariant mit pommes en bij de uitgebreide saladebar mezelf een lekkere salade samengesteld. Het smaakte voortreffelijk en toonde de meerwaarde aan als het bereid wordt in plaats van dat het al een tijdje in warmhoudbakken ligt. De blonde dame kwam voorbij lopen en zette zich bij twee andere dames. Ik kreeg haar naam mee en het ging hierbij om Ariana. Ze straalde sex uit en ik had het gevoel dat ze je lachend alle hoeken van de kamer zou laten zien en als je dan afgepeigerd ergens lag aan je zou vragen is that all you got.

    Besloten het eten te laten zakken in de sportsbar. Met een schuin oog de wedstrijd gevolgd en wat gesproken met een vriendelijke Duitser. Ik bedacht me hoe grappig het zou zijn als één van de dames nu binnenkwam en wat aan haar conditie ging doen op de crosstrainer. Benieuwd hoeveel van de mannen het kijken naar tweeëntwintig rennende mannetjes zouden verkiezen boven een schaars geklede dame. Mocht dat het geval zijn dan had ik ook meteen een verklaring voor de rollen keukenpapier en condooms op tafel. De ruimte stroomde leeg na het laatste fluitsignaal en ik ging eerst nog een rondje wellness doen ter ontspanning alvorens ik me zou richten op het vinden van een vrouwelijke partner ter inspanning.

    Je merkte aan een aantal dames dat ze onrustig werden door het gebrek aan klandizie door het heen en weer lopen door de wellness en richting bios en terug. Het meisje met de paarse haren kwam voorbij lopen en ze wierp me een ondeugende glimlach toe. Ook zag ik nog een zeer slanke dame met zwarte haren die mijn aandacht wist te trekken. Lijf en leden waren op bedrijfstemperatuur en na een douche en voorzien van een lekker luchtje eens gaan kijken welke dames beschikbaar waren. Met een cola plaatsgenomen in de balzaaltje. De MILF van de kleedkamer en de slanke zwartharige dame waren in gesprek met andere beren. Niet lullig bedoeld maar je hoopt ergens dat het niet tot een overeenkomst komt. Regelmatig wierp ik een blik hun richting uit om te kijken wat de status was. Schijnbaar dacht de derde dame die zich bij hun in de buurt ophield dat deze voor haar bestemd waren.

    Zij maakte de oversteek en ik schatte haar in als een leeghoofdige bimbo uit de schatzi of baby categorie. Ze opende echter met hello darling en stelde zich voor als Jessica. Het eerste pluspuntje had ze te pakken en mijn ogen zagen dat ze er nog twee had. Ik weet dat het onfatsoenlijk is als je in gesprek bent om de ander niet aan te kijken, maar mijn ogen dwaalden steeds af alsof ze door een magneet door haar borsten werden aangetrokken. Ze had natuurlijk door dat ik ready for the kill was. Toch bleef ze rustig een praatje maken en begon met haar handje over mijn borstkast te gaan en te spelen met mijn tepel. Ze vroeg hoe de club mij beviel. Ik zei goed maar dat ik het jammer vond dat de dames passief waren en ze vroeg me welke dames mijn interesse hadden gewekt. Ik zei de twee dames in haar buurt voordat ze naar mij kwam. Dat bleken Yasmin en Cosmina te zijn, waarbij volgens haar Cosmina een absolute aanrader was en ze bij een volgende keer wel wilde bemiddelen. Na zo'n tien minuten vroeg ze of ik interesse had om samen met haar plezier te gaan maken. Mijn knikje was voldoende voor haar om voor een sleutel te gaan. Al snel was ze terug om te zeggen dat we even moesten wachten omdat alle kamers boven bezet waren en ze de kamers beneden te koud vond. Als ik persé wilde dan wilde ze wel beneden. Voor mij was het niet echt een straf om te wachten met haar in mijn armen.

    Ze ging na een vijftiental minuten wederom kijken voor de sleutel en ditmaal succesvol. Ze verontschuldigde zich voor het feit dat er op deze kamer geen douche was. Het bed stond in een schuin aflopende nis en gaf het een bedstee gevoel. Mijn vermoedens werden bevestigd toen ze haar bh uittrok. Als ik gelovig zou zijn dan had ik ze als god's gift to mankind bestempeld en als ik een fervent aanhanger van de evolutieleer was geweest dat had ik ze als een wonder van moeder natuur bestempeld. Ik complimenteerde haar met haar prachtige borsten en ze speelde ermee terwijl ze zichzelf bekeek in de lange spiegel tegen de muur. Ik ontdeed mij van mijn in dit soort situaties compleet overbodige badjas en voegde me bij haar op bed.

    Veel tijd aan voorspel verspilde ze niet. Ik was even bang dat ze last had van het laufhaus syndroom, mede gezien het feit dat ze haar slipje nog niet had uitgedaan. Mijn lustspier was duidelijk onder de indruk van haar en om ervoor te zorgen dat deze tot volledige wasdom kwam hielp ze een handje. Na een ietwat ongebruikelijke positionering begon ze met het tipje van haar tong uiterst gevoelig de zaadbunkers te bewerken. Heel lekker en zelfs een beetje kriebelig. Langzaam ging ze vandaar richting de top van mijn lustspier. Ze pijpte met de hele range aan variaties, waarbij ze oa een bepaalde manier had om hem uit haar mond te laten ploppen wat een apart gevoel had. Na een kwartiertje vroeg ze hoe lang ik wilde blijven. Het tijdstip en de lange terugreis in acht nemende wist ik dat dit mijn laatste sessie werd en zei haar dat we minimaal een uurtje zouden blijven.

    Ze legde zich aan de andere kant van mij en begon heel teder mijn nek te kussen met afwisselend kleine likjes. Hierna was mijn tepel aan de beurt. Hetzelfde tafereel plus het feit dat ze er plagerig in beet. Ze werkte zich weer richting lustspier en ditmaal nam ze plaats tussen mijn benen om te pijpen. Langzaam bouwde ze het tempo op en haar blik smeekte om zaad. Gebruik gemaakt van een korte time out om een voortijdig verlies aan potentiële kleine Pierkes te voorkomen. Voor haar het signaal om mij duidelijk te maken dat fuck toch echt de volgende stap was. Haar broekje ging uit.

    Wat volgde was een knap (en krap) staaltje foefness. Haar stimuleringsapparaatje waarmee ze mijn lustspier aan een workout wilde onderwerpen was nogal nauw. Langzaam en behoedzaam liet ze het erover heen zakken. Het zorgde meteen al voor een goed gevoel en jubelstemming bij mijn lustspier. Gewillig liet ze mij met haar borsten bezighouden terwijl zij langzaam op en neer ging. Na een tijdje legde ze zich op mij. Haar hete adem in mijn nek en de lichte kreuntjes gaven aan dat ook zij genoot van deze inspanning. Dat ze ook begaan was met mijn toestand bleek uit het feit dat ze ook mond op mond toepaste. Mijn lustspier had ondertussen al aardig wat liefdeszweet opgebouwd. Om de workout te intensiveren maakte ze gebruik van haar bekken ter verhoging van de intensiteit. Hoewel mijn lustspier het graag nog langer had willen volhouden zorgde dit ervoor dat het liefdeszweet eruit gutste. Om er zeker van te zijn dat ook alle "zweet" een weg naar buiten had gevonden vond er nog een soort van cooling down gedurende een kleine twee minuten plaats. Haar stimuleringsapparaatje verwijderde ze voorzichtig van mijn lustspier en genoegzaam bekeek ze wat het resultaat was in het speciale rubberen handdoekje. Liefdevol depte ze mijn lustspier en verwijderde de laatste restanten van de inspanning. Ze gaf mijn bovenbenen en borstkas een korte massage en kwam in mijn armen liggen om nog even na te knuffelen en na te babbelen. Ze gaf aan er graag nog een tweede work out aan toe te voegen, maar ik was kapot.

    Ik had nog een hapje willen eten maar de keuken bleek inmiddels gesloten te zijn. Na een colaatje in plaats van was het mooi genoeg geweest en nadat ik me omgekleed had mijn sleutel ingeleverd en weer de wijde wereld ingetrokken.

    Een kleine Resumé Overflakkee van de plussen en minnen.

    + Vriendelijke en behulpzame ontvangstdame.
    + Gedeelde kleedkamers met grote lockers.
    + Grote wellness area met binnen zwembad.
    + Douches die aan blijven
    + Mooie kamers op de bovenverdieping, deels met douches
    + Restaurant met a la carte eten.
    + Line up met voor elk wat wils.
    + Zeer mooie sportsbar.
    + Naast de gebruikelijke spermagames kan men hier ook biljarten, darten, schaken, tafeltennissen, zwemmen en de conditie op peil houden op de crosstrainer.

    - Een bubbelbad zonder bubbels.
    - Door de vele aparte ruimtes lijkt het soms leeg.
    - Weinig sfeer.
    - Dames redelijk passief in het benaderen van klanten. Dit lijkt zich voornamelijk in de bios en/rookkamer te voltrekken.
    - Achterstallig onderhoud.

    Parksauna Residenz roept bij mij vooral een nostalgisch gevoel op. Een ideaal idyllisch plekje om te relaxen en sexen in relatieve rust en ver weg van de ruwe realiteit van het hier en nu. Ik zal er zeker weer eens terugkeren, al zal het mede door de afstand niet een club zijn die ik frequent ga bezoeken.

  21. Onderstaande 24 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 6 maart 2020),cavediver ( 6 maart 2020),Devante ( 6 maart 2020),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 maart 2020),Giodude ( 6 maart 2020),HellaHolla ( 6 maart 2020),Herr Fick (10 maart 2020),jansenroy ( 6 maart 2020),Kwant ( 7 maart 2020),man ( 8 maart 2020),Manureva ( 6 maart 2020),mentholbear ( 7 maart 2020),Patjax ( 6 maart 2020),pret ( 6 maart 2020),rmjhexe ( 6 maart 2020),schoolmeester ( 6 maart 2020),Shakir ( 6 maart 2020),Sjeufke ( 6 maart 2020),uurtje ( 6 maart 2020),Viscamessi (10 maart 2020),WANDELAAR5 ( 6 maart 2020),Wentelt Eefje ( 6 maart 2020),Wijze grijze ( 7 maart 2020),yylover ( 6 maart 2020)

  22. #1337
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.670
    Discussies
    44
    Thanks
    4.678
    Thanked
    6.038 in 1.369 posts

    Standaard

    Oei, oei, ik volg de AWL van PSR al een tijdje. Gisteren (normaal op zaterdag de meeste dames) ca. 15 dames, en vandaag nog maar 12.
    Geen goed signaal als 'good old Natasha' ook nog verkast.

  23. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 maart 2020)

  24. #1338
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:13
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    552
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Oei, oei, ik volg de AWL van PSR al een tijdje. Gisteren (normaal op zaterdag de meeste dames) ca. 15 dames, en vandaag nog maar 12.
    Geen goed signaal als 'good old Natasha' ook nog verkast.
    Helaas was de "Casanova party" echt een aanfluiting te noemen op zowel culinair gebied, aankleding van het etablissement en inderdaad ook qua aanwezige dames...

    Tel daarbij op dat de telefoon alleen nog in de rook en (pool)biljart ruimte gebruikt mag worden en je schrikt toch aardig wat mensen af die bereikbaar moeten zijn en niet meer in een stil hoekje kunnen bellen. Dan hadden ze beter voor de GT oplossing kunnen gaan door de camera's af te plakken, want bellen naast een dame die naar het thuisfront schreeuwt door de telefoon (lange afstand) in in ruimte die dan wel heel klein lijkt is ook niet echt aantrekkelijk als je een discreet belletje wil plegen...

    Merkte al wat vaker wat op bij de laatste bezoeken, maar zaterdag was echt PSR onwaardig qua clubavond...

    Rond 22.00 waren er geen vrouwen te bekennen buiten de ruimtes waar de telefoon gebruikt kon worden en de aanwezige mannen hingen of aan de bar of waren aan het wachten op hun eten.

    PSR is de mojo kwijt, maar of en wanneer ze het terug krijgen is mij een raadsel en ik heb geen enkele van de (Duitse) stammies getroffen daar afgelopen zaterdag en dat vond ik al vreemd.

    Blijkbaar hebben ze de afgelopen week al wel het bijbetalen voor de steak teruggedraaid, maar of dat nog zoden aan de dijk gaat zetten zal mij benieuwen...

    Dat er maar snel betere tijden mogen aanbreken daar op de berg in Durbusch...

    Sent from my Atari 4160STFM using Tapatalk
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  25. Onderstaande 8 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 9 maart 2020),Manureva (15 maart 2020),pret ( 9 maart 2020),Sparky ( 9 maart 2020),The Joker ( 9 maart 2020),Viscamessi (10 maart 2020),Wentelt Eefje ( 9 maart 2020),yylover ( 9 maart 2020)

  26. #1339
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:34
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.506
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Idd, de line-up in PSR is helemaal verdwenen.
    Een jaar terug waren er standaard op vrijdag zaterdag zo'n 40 dames aanwezig.
    Deze zaterdag op de party slechts 15, waar voor mij eigenlijk geen enkele kamerkandidaat meer tussen zat.
    Hopelijk weten ze de komende tijd de trend nog te keren, anders ga ik nooit meer die kms maken.

  27. Onderstaande 7 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (15 maart 2020),Manureva (15 maart 2020),mentholbear ( 9 maart 2020),Poppalarge ( 9 maart 2020),pret ( 9 maart 2020),Sparky ( 9 maart 2020),yylover ( 9 maart 2020)

  28. #1340
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:38
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.657
    Discussies
    271
    Thanks
    26.374
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Idd, de line-up in PSR is helemaal verdwenen.
    Een jaar terug waren er standaard op vrijdag zaterdag zo'n 40 dames aanwezig.
    Deze zaterdag op de party slechts 15, waar voor mij eigenlijk geen enkele kamerkandidaat meer tussen zat.
    Hopelijk weten ze de komende tijd de trend nog te keren, anders ga ik nooit meer die kms maken.
    Zodra ze de steak weer op de kaart zetten, maak jij geheid braafjes weer die kilometers

  29. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 maart 2020),pret ( 9 maart 2020)

  30. #1341
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 mei 2024 @ 13:38
    Berichten
    618
    Discussies
    24
    Thanks
    420
    Thanked
    2.175 in 419 posts

    Standaard

    Klinkt niet best inderdaad als zelfs het meubilair al naar buiten gaat lopen bij PSR. Want dat is Natascha wel, een meubelstuk!
    Line-up is inderdaad dalende de afgelopen weken. Begin dit jaar gemiddeld 25 stuks op zaterdag. Het Corona gedoe zal ook niet helpen qua mannelijke klandizie op dit moment. En dan lopen de dames in paniek soms snel over naar een andere hut.

  31. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 maart 2020)

  32. #1342
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.670
    Discussies
    44
    Thanks
    4.678
    Thanked
    6.038 in 1.369 posts

    Standaard

    Zucht.....

    psr.JPG

  33. #1343
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:34
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.506
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Elke club in NRW is nu verplicht gesloten, zelfde idee als in NL.
    Had eigenlijk al lang 1.200 paniek postings verwacht op dit forum.

  34. #1344
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:38
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.657
    Discussies
    271
    Thanks
    26.374
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Elke club in NRW is nu verplicht gesloten, zelfde idee als in NL.
    Had eigenlijk al lang 1.200 paniek postings verwacht op dit forum.
    Helemaal erg voor je dat de all u can vreet ook op slot gaan

  35. #1345
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 17:11
    Berichten
    9.771
    Discussies
    307
    Thanks
    17.836
    Thanked
    11.805 in 5.145 posts

    Standaard

    Gelukkig is bezorgservice qua eten nog wel toegestaan anders zou TJ honger lijden.

  36. #1346
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 10:34
    Berichten
    2.145
    Discussies
    18
    Thanks
    5.587
    Thanked
    2.636 in 1.220 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Gelukkig is bezorgservice qua eten nog wel toegestaan anders zou TJ honger lijden.
    Het voordeel van alleen kipfilet in grote hoeveelheden eten is dan weer wel dat je binnen de kortste keren verstopt zit.
    Dat spaart weer WC-papier uit!

  37. #1347
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 17:11
    Berichten
    9.771
    Discussies
    307
    Thanks
    17.836
    Thanked
    11.805 in 5.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Het voordeel van alleen kipfilet in grote hoeveelheden eten is dan weer wel dat je binnen de kortste keren verstopt zit.
    Dat spaart weer WC-papier uit!
    Met wat wondermiddel mosterd zal dat wel meevallen.

  38. #1348
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Het voordeel van alleen kipfilet in grote hoeveelheden eten is dan weer wel dat je binnen de kortste keren verstopt zit.
    Dat spaart weer WC-papier uit!
    Integendeel!
    Nergens meer salmonella dan in kip!!
    Het Noro virus is er kinderspel bij, je schijt je helemaal leeg op kipfilet
    Voor het woordgebruik
    En Garde

  39. #1349
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 10:34
    Berichten
    2.145
    Discussies
    18
    Thanks
    5.587
    Thanked
    2.636 in 1.220 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Integendeel!
    Nergens meer salmonella dan in kip!!
    Het Noro virus is er kinderspel bij, je schijt je helemaal leeg op kipfilet
    Voor het woordgebruik
    Eet jij je kip dan rauw, Eddy?
    Ik weet dat je de dames zo lust, maar kip...

  40. Onderstaande 2 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (16 maart 2020),mentholbear (16 maart 2020)

  41. #1350
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:38
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.657
    Discussies
    271
    Thanks
    26.374
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Gelukkig is bezorgservice qua eten nog wel toegestaan anders zou TJ honger lijden.
    Och, hij zal nog wel een garage vol energie repen ofzo hebben liggen

  42. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 maart 2020)

 

 
Pagina 54 van 55 EersteEerste ... 444505152535455 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.

Diamond 468*60   Living Room 468*60