Pagina 50 van 55 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.226 t/m 1.250 van 1374
  1. #1226
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Om de loszittende tegeltjes in het stoombad te vervangen heb je toch echt wel langer nodig dan een dag ;-)
    Maar om de wellness gluur dicht te maken is een dag meer als genoeg.
    Benieuwd wat ze gaan renoveren in psr, een dag om die sauna 's op te knappen, mwah!

  2. #1227
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Gerenoveerd wordt er niet (vandaag)..Aangezien er een toevoeging aan het beleidsteam heeft plaatsgevonden onlangs wordt er simpelweg een complete poetsdag ingevoerd vandaag. De club wordt van boven tot beneden compleet gepoetst, veel meer valt daar niet over te melden! Prima initiatief an sich.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  3. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (21 januari 2019),Manureva (22 januari 2019),pret (21 januari 2019),stimpy3 (21 januari 2019),VAZKOR (21 januari 2019)

  4. #1228
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Valt te zien wanneer de volgende poetsbeurt plaatsvind natuurlijk .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #1229
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Aktuelle Meldung von heute 22.01.

    Bijlage 31553

    vanKees

  6. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 januari 2019)

  7. #1230
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Zaterdag 9 februari 2019, mijn debuut in Parksauna Residenz (hierna PSR).

    Over PSR had ik van yylover al vaak positieve geluiden gehoord, maar tot een bezoek was ’t nog nooit gekomen. Laten we ’t maar houden op een combi van reisafstand (ik heb de luxe en ben daardoor nogal verwend, met een aantal SC binnen een straal van 25 tot 55 minuten enkele reistijd), mijn ervaringen met telkenmale verkeersellende op de Kölner Ring en mijn SC-honkvastheid (actueel Babylon).

    Tot mijn verrassing was ik één van de winnaars van de BRVDM- editie december 2018 en kreeg ik van Willem2 dan ook de vraag voorgelegd voor welke club ik een vrij- of kortingskaart wilde. Gedecideerd om een vrijkaart voor PSR gekozen.

    Aan yylover de vraag gesteld of hij PSR in januari of februari zou gaan bezoeken en zoja, of hij mij dan bij mijn PSR-debuut als connaisseur van de club zou willen begeleiden. Nu wilde het toeval dat cheasehead en Jooploop ook PSR op hun verlanglijstje hadden staan, dus de agenda’s werden getrokken en kwamen we in een vloek en een zucht op zaterdag 9 februari uit. Helaas moest Jooploop vanwege privé-omstandigheden forfait geven, dus werd het gisteren géén Kwik, Kwek en Kwak + Guus Geluk in PSR.

    De reis naar PSR verliep voorspoediger dan op voorhand ingeschat, géén verkeersmisère op de Kölner Ring en om “Punkt 11” de auto gestald op de Kundenparkplatz. Een klein kwartiertje later en op het afgesproken tijdstip, kwamen yylover en cheasehead de parking opgedraaid.

    Een vriendelijke ontvangst door Theke Marion en het vrijkaartje werd, “wie erwartet”, probleemloos geaccepteerd.

    De lockerruimte in PSR, een verademing ten opzichte van Babylon. Geen claustrofobische toestanden en de lockers zelf hebben een luxe formaat inclusief kleerhangers. Getooid in een bruine badjas en voorzien van een bruine handdoek, spreekwoordelijk aan de hand genomen door yylover en cheasehead en een eerste deel van de rondleiding van hen gekregen. Dat eerste deel eindigde in de wellness. De douches, de beste van het kwartet YY, Sixsens, Babylon en PSR. Ook geen gezeik over zeep (en gladde vloer) en temperatuur en type straal, naar smaak, instelbaar. Lekker de reiskilometers van mij af gebubbeld in de jacuzzi.

    Rond 12 uur het tweede deel van de rondleiding en wel het culinaire deel. Het “à la carte” menu, heel divers (gisteren van “Rindersteak” tot “Forellenfilet” en van “Omelette Natur” tot “Tortellini mit Spinat”. De menukeuze aan de dienstdoende bardame gegeven en de kok(s) gaan direct voor je aan de slag. Je maaltijd wordt aan tafel geserveerd, dus geen wachtrijen zoals bijvoorbeeld bij de Chinees om de hoek. Over de kwaliteit van het culinaire gebodene, niks anders dan lof. Zowel mijn lunch (tortellini met spinazie) als mijn avondmaal (biefstuk met frites en champignonsaus), “Herforragend!”.

    Bij benadering zo’n 25 tot 30 dames op locatie. Voor elk wat wils, van Duitse ‘girl next door’ tot Litouwse MILF, van Poolse sloopkogel tot Roemeense stunner. De dames komen ook in de wellness, al dan niet op weg naar de rookruimte. In de wellness ruimte wordt door deze of gene een beetje gejaagd, maar zeker niet tot vervelens aan toe. Van yylover en cheasehead een paar ‘nogo’-dames geïndiceerd gekregen en een paar aanbevelingen.

    Met één van die aanbevelingen, Roemeense Lucia, mijn eerste PSR-kamer gemaakt. Lucia doet mij, qua gezicht inclusief bril, veel aan Bulgaarse Crystal uit Sixsens terugdenken, maar daar houdt het ook mee op. Leuke meid, maar communicatief geen topper. Sextechnisch “voldoende”, iets teveel handwerk bij het iets te monotone pijpen en beperkt tongzoenend.

    Bij mijn rondgangen door de diverse PSR-ruimtes viel mij in de namiddag een rijpere (lees rond de 40 jaar, eerder 40+ dan 40-), goed gevulde dame op. Type MILF dus en daar ben ik best wel erg gecharmeerd van. Na meermaals oogcontact te hebben gemaakt een eerste echte inleidende kennismaking met haar gemaakt in de rokersruimte. Ze stelde zich voor als Tatjana uit Litouwen. Hoewel ik eigenlijk de boot nog een beetje wilde afhouden, ik merk dat ik niet meer de jongste ben en daardoor wat meer hersteltijd nodig heb tussen “ronde 1”en “ronde 2”, wist zij mij op een dusdanige wijze te prikkelen door haar doen en laten, dat van uitstel tot later op de avond geen sprake kon zijn.

    Een wederzijdse erotische verwenpartij van de bovenste beste plank op de kamer volgde. Haar orale vaardigheden, superb! Het hele onderstel werd mondeling en met veel variatie behandeld. Geraffineerd positioneerde ze daarbij haar onderlichaam in een dusdanige stelling dat ik (via de spiegel) zicht op haar volle billen had en dat ik haar manueel “van onderen” ook kon opwarmen. Een befbeurt volgde, waarbij ze het spel heerlijk meespeelde. Na haar explosie en een intermezzo (waarbij zij weer het heft in de mond nam) en getooid met nieuw rubber in missio-houding “slow-slow-quick-quick-slow” naar een knallend orgasme gewerkt. Een heerlijke dame, deze Litouwse en voor de liefhebbers van MILF een aanrader!

    Als toetje op deze heerlijke hoofdmaaltijd mijzelf getrakteerd op een pannenkoek met kaneel en suiker! De verbrande calorieën werden daarbij meer dan ruimschoots aangevuld. In de wellness en louncheruimte vervolgens het lijf tot rust laten komen en met yylover en cheasehead over van alles en nog wat zitten te keuvelen.

    Een derde ronde maken? Na ampel beraad met me, myself and I, besloten om dat niet te doen. De hoofdmaaltijd met Tatjana was van dien aard, dat een dessert met welke dame dan ook, nooit de “icing on the cake” zou brengen.

    Een laatste cappuccino genuttigd, yylover, onder dankzegging voor zijn voortreffelijke begeleiding, veel plezier gewenst met z’n nakende stoeipartij met Giulia (cheasehead was in geen velden of wegen te bekennen, waarschijnlijk aan het sneuvelen bij Isabella) en het bruine kostuum gaan inruilen voor het wat meer alledaagse casual.

    Mijn eerste PSR-dag zat erop en is mij prima bevallen. De relaxte sfeer, de goede wellness, de voortreffelijke keuken zorgen voor een dagje goed ontspannen in Lohmar. En als je dan ook nog de juiste dame aan de haak weet te slaan, dan moet ik concluderen: “PSR, ich komme wieder, keine Frage!” Last nut not least, dank aan IJsberenforum, Willem2 en Parksauna Residenz voor het vrijkaartje!
    Salutations,

    Swazontneuf

  8. Onderstaande 24 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 februari 2019),brombeerzuid (10 februari 2019),cheasehead (10 februari 2019),Das (15 februari 2019),Devante (11 februari 2019),forgetskinnyletsgetfatty (10 februari 2019),Giodude (10 februari 2019),Husky (10 februari 2019),Jooploop (10 februari 2019),Kwant (10 februari 2019),Laatbloeier (10 februari 2019),man (11 februari 2019),Manureva (10 februari 2019),mentholbear (10 februari 2019),mynasch (10 februari 2019),phoenix (10 februari 2019),pret (10 februari 2019),schoolmeester (10 februari 2019),Sjeufke (10 februari 2019),snaal88 (10 februari 2019),Sparky (10 februari 2019),stimpy3 (17 februari 2019),Wijze grijze (10 februari 2019),yylover (10 februari 2019)

  9. #1231
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Zaterdag 2 maart was het wederom goed vertoeven in PSR, ook eind januari en ca. 2 weken geleden op een zondag heb ik deze relaxte saunaclub bezocht, om na elk bezoek een verslagje te schrijven wordt wel veel van hetzelfde… eten is goed, prima welness, ontspannen sfeertje, etc. etc.

    Belangrijkste is dat de line-up uitstekend is (voor mij), veel vaste DVP’s met af en toe wat nieuwe gezichten. Duitse stamgasten overdag en vooral in de avond steeds meer jongere bezoekers. Theke Marion vertelde dat de eigenaren wat nieuw impulsen willen geven, de 80er party in januari was goed bezocht, ook een aantal DVP’s hebben zich goed geamuseerd, duurde tot 0200 en dit wordt een paar keer per jaar herhaald. Er is sinds kort een Thaise massagedame in PSR, ze werk ook mee achter de bar, voornemen is om volgende keer een uurtje te boeken bij Juna.

    Eind januari zag ik meteen na binnenkomst Natascha alleen zitten en meteen een gesprekje aangeknoopt, ze heeft al een paspoort en daarop heb ik niets toe te voegen. Een aantal DVP’s (Kathrin, Joanna, Natascha) zijn vooral in het weekend in gezelschap van vaste bezoekers en dan is het een kwestie van geluk hebben dat ze beschikbaar zijn.

    Enkele weken geleden kwam ik in contact met Yasmin in de loungeruimte, mooie uitstraling, rustig en weinig spraakzaam. Voordeel van de twijfel gegeven, op de kamer (boven) eerst samen douchen, en toen kwam ze los goed los, wat een intensiteit, kamer verlengd naar een uur . Niet-rookster en ze vertelde als bezoekers naar alcohol en of nicotine ruiken TZ’en geen optie is. Top-dame in de kamer, in restaurant, bar en lounge ruimte een `lone wolfin` , ze zit vaak alleen en een moeizaam lachje kan er net vanaf.

    Yasmin is 39 jr. maar ziet er veel jonger uit, gisteren werd ze veel geboekt, ik was er om ca. 1300 en ik had ze gepland voor 1e kamer, zat er dus niet in. Voordeel als je 1 of 2 keer per maand dezelfde club bezoekt je toch wel een gevoel krijgt voor bepaalde dames, Ariana was me al vaker opgevallen, Roemeense DVP met blonde haren en blauwe ogen, midden/eind 30, veel bij de bar te vinden, altijd vrolijk en makkelijk in het contact. Prima kamer en weer een favorietje erbij.

    Later in de middag heb ik nog een kamer gemaakt met Kim, vrij lange dame, 33 jaar met mooi figuur. Ook bij Kim had ik al langer een goed gevoel, hele prettige dame met top-service, DVP met E-sigaret omdat ze wil stoppen met roken.

    Later in de avond nog even met Lucia gesproken, 14 kg. afgevallen door minder te eten, toch knap als je in PSR werkt. Ook Jolie had de nodige kamers gemaakt, haar roemruchte Italiaanse vriendin heeft moeite met registratieregels PSR, = onzeker, verder niet relevant… Zara kwam nog polsen voor een kamer, ik zag ze in gesprek met enkele half bezopen Duitsers, kamer had ze geweigerd. Altijd wel grappig om dit soort taferelen te zien, als vrij onervaren SC bezoeker wordt het me wel steeds duidelijker dat de goede/top DVP’s zelf de keuzes maken…
    Uit loyaliteit aan IJBF zal ik een 3-tal paspoortjes aanmaken, het is altijd een beetje subjectief want een wederzijdse klik moet er wel degelijk zijn, en eerlijk gezegd is het ook een stukje gemakzucht. Anderzijds; ik lees zelf ook paspoortjes en is het weldegelijk mogelijk om op deze manier nuttige info te delen.

  10. Onderstaande 22 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    Boybensdorp ( 4 maart 2019),brombeerzuid ( 4 maart 2019),cheasehead ( 4 maart 2019),Das ( 4 maart 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 maart 2019),Giodude ( 3 maart 2019),jansenroy ( 3 maart 2019),Jooploop ( 3 maart 2019),Laatbloeier ( 4 maart 2019),Manureva ( 9 maart 2019),Meme Moo ( 3 maart 2019),mentholbear ( 8 maart 2019),Mr Bluenose ( 3 maart 2019),phoenix ( 3 maart 2019),pret ( 3 maart 2019),satanic surfer ( 4 maart 2019),schoolmeester ( 9 maart 2019),Sjeufke ( 3 maart 2019),Sparky ( 6 maart 2019),swazontneuf ( 3 maart 2019),Wijze grijze ( 3 maart 2019),yylover ( 3 maart 2019)

  11. #1232
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    met een kaartje van willem inde hand stond ik daar in mijn vakantie in duitsland op een vrijdag..

    wow wat een club, veel mogelijkheden om lekker te genieten van vrouwelijk schoon, het viel wat tegen die dag moet ik zeggen( er kwamen in de loop van de avond nog vier nieuwe waaronder turkse ceylan, duitse may lee, russisch julia met en nog eentje waarvan me de naam is ontschoten) en ik wist niet echt welke milfs nu echt goed waren. Eten ook prima in orde, lekker schnitzel gehad met als voorafje tonijn.Heerlijke alcohol vrije Erdinginer Weizen Meerdere keren van de sauna genoten, inde kino me verbaast over de vele grenzeloze activiteiten. Ook ik heb me met Dana prima vermaakt voor een half uurtje een echte afwerksnol met geen tieten maar een prima pijpsesie en doggie neuken in een heerlijk mooi rond kontje( nee niet Anal, in het gleufje). Een luxemburger ondersteunde me later, doordat Dana nog wel een lul wilde hebben...geile bedoeling heren daar , waar kan dat nog....

    zo zat mijn eerste ronde er al weer op in de vroege middag. Ik was geil geworden van wat dames Bijvoorbeeld Daria, of Jasmin of een blonde roemeense andrea..alle drie liep ik mis of ontliep ik omdat mijn ogen op andere vrouwen waren gericht. Na lang wikken en wegen, was het oekraiense roofdier Julia die me bij het zwembad te pakken had...wat een geile ballenlikster... ze neemt je mee, pijpt je op haar knieën, doet een condoom om en neukt je heerlijk hard bovenop, speelt met je en binnen half uur is de wip klaar. Ik was een beetje verbaast van de heftige seks met haar., ze neukt gewoon door.. ook vrouwen kunnen beuken....toch was het ook afwerkseks.....mevrouw nam maar een half uur, 20 minuten duurde het, ook mijn eigens schuld trouwens, terwijl ik nog wel wat langer had willen stomen met haar. Afijn ook hier 50 euro afgerekend.

    Toen trok ik me langdurig terug in het bubbelbad, de jacuzzi samen met wat duitsers heerlijk de club doorgenomen en geklaagd werd er over vele dames die een klootservice zouden leveren. laler leerde ik op een andere forum maar ook hier dat er toch wel heel wat geile milfen rondlopen maar je moet ze treffen en toegrijpen want zo zijn ze weer een paar uur vertrokken. Zo liep daar plots in de buurt van de kino een dame met een rood lingeriesetje pakje, volle ronde reet en een russische uitziende smile/uitstraling, dat was Djanna..en die neemt je mee op de sofa, begint heerlijk te zoenen en , neukt van minuut 1 tot 30 of nog langer op een mooie kamer die ze speciaal voor je uitzoekt, wat ene service, ze laat zich gewillig van alle kanten naaien en naait zelf ook langdurig bovenop je , ook haar pijpbeurt is excellent, langzaam snel, als je aanwijzingen geeft doet ze exact wat je vraagt, hoeveel hoeren pijpen gewoon weer verder alsof ze niks hebbende gehoord... alleen voor haar kom ik nog wel terug, en voor al die milfen die ik heb gemist, ik vond achteraf gezien Daria ook wel een heerlijk snol om nog eens mee te kameren... Willem dank! en park sauna resident, prima personeel , die me nog even toestemming gaven om even buitende club te pinnen met een man die ik aan cash geld hielp toen hij mij vroeg op de dag ondersteunde om de milf dana samen te pakken..( samen even pinautomaat opgezocht zodat hij me dat kon terugbetalen en ik nog meer geld besloot te pinnen.
    Laatst gewijzigd door phoenix; 8 maart 2019 om 22:16

  12. Onderstaande 21 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 maart 2019),Bonkieman 69 ( 9 maart 2019),cheasehead (16 maart 2019),Das ( 8 maart 2019),Devante (10 maart 2019),Giodude ( 9 maart 2019),Husky ( 9 maart 2019),Jooploop ( 9 maart 2019),Laatbloeier (10 maart 2019),Manureva ( 9 maart 2019),mentholbear ( 9 maart 2019),Patjax (24 maart 2019),pret ( 8 maart 2019),schoolmeester ( 9 maart 2019),Sjeufke (24 maart 2019),Sparky ( 9 maart 2019),stimpy3 ( 8 maart 2019),swazontneuf ( 9 maart 2019),waterrat (20 maart 2019),Wijze grijze ( 8 maart 2019),yylover ( 9 maart 2019)

  13. #1233
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Aangezien dat plaatje niet te lezen is, wat houdt die party in, behalve dat je na 19:30 niets te eten meer kan bestellen :(

  14. #1234
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Zaterdag 23 maart,

    Kwik (cheasehead), Kwek (jooploop) en Kwak (yylover) hadden zaterdag 23 maart met rode stift omcirkeld in hun agenda om dan samen gezellig naar PSR te gaan.
    Rond 11:15 belde ze aan bij de club en werden en aldaar werden ze vriendelijk ontvangen.
    Volgens de AWL zouden er die dag 24 dames aanwezig zijn.
    Na het omkleden bevonden we ons in een oase van rust en dit zou zo voor de rest van de dag blijven aangezien het gedurende de hele dag erg rustig was.
    Bekende dames voor mij waren Daria, Selena, Lucia, Bianca, Natascha, Ariana, Melanie, Isabella, en Jolie. Dan natuurlijk nog een aantal dames waar ik de naam niet van ken.

    Het eten is echt super in PSR. Op het tv scherm in de bar stond de menu kaart voor deze dag, helaas deze dag geen biefstuk. Veelvuldig heb ik gedurende de dag een aantal gerechtjes besteld met als uitschieter 3 carpaccio’s jammie jammie.
    Tot een uur of 4 was het niet al te best met de LU en daarna werd het iets beter met dames die later begonnen die dag, maar overal vond ik de LU erg matig. Er was maar een handjevol dames die mij konden bekoren.

    Bianca, deze dag stond sinds het laatste bezoekje aan PSR op mijn verlanglijstje en toen ik haar zag heb ik gelijk een date geregeld voor later op de dag.
    Bianca een Roemeense dame met een typisch Roemeens uiterlijk die bij mij het bloed sneller laat stromen. Uiteindelijk met haar dus op de kamer beland waar ik haar mooie lijfje kon betasten en al snel belande we op het bed en na wat zoenen werd het tijd een BJ waarbij ik uitzicht had op haar mooie kontje en poesje via de spiegel die aan de muur hangt.
    Daarna nog even wat seksen en het rubbertje vol gespoten.
    Tevreden met haar de kamer verlaten.

    Gedurende de dag ook uitgebreid gebruik gemaakt van de uitstekende wellness, het luie zweet kwam in de sauna uit de poriën en het was ook heerlijk dobberen in de jacuzzi.
    Ook heerlijk van de rust genoten en vooral gezellig gekletst met Kwek en Kwak.
    In de avond richtte ik mijn vizier nog op een mooi blonde Duitse dame, maar die bleek nagenoeg ongrijpbaar, want ze werd continu vergezeld daar enkele Duitse stammies. Helaas pindakaas.

    Als afsluiter van de dag samen met Kwak en Kwek nog een lekkere appelstrudel naar binnen gewerkt.
    Daarna werd het de hoogste tijd om afscheid te nemen van de oase van rust.

    Dan gaat mijn speciale dank nog uit naar de gouden handjes van W2.

    polar-bear-poop.jpg

  15. Onderstaande 16 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Das (25 maart 2019),Delacruz75 (25 maart 2019),Devante (26 maart 2019),gignnl (25 maart 2019),Giodude (31 maart 2019),HellaHolla (24 maart 2019),Jooploop (24 maart 2019),Manureva (24 maart 2019),mentholbear (28 maart 2019),Nulnulzeseneenhalf (24 maart 2019),Partycrasher (31 maart 2019),Patjax (24 maart 2019),pret (24 maart 2019),swazontneuf (24 maart 2019),Wijze grijze (24 maart 2019),yylover (24 maart 2019)

  16. #1235
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cheasehead Bekijk bericht
    Zaterdag 23 maart,

    Kwik (cheasehead), Kwek (jooploop) en Kwak (yylover)

    polar-bear-poop.jpg
    Fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is over de namen. Dat geeft overzicht en rust. Dank U wel daarvoor.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (25 maart 2019),JonnyFontane (25 maart 2019),Manureva (24 maart 2019),Sjeufke (24 maart 2019)

  18. #1236
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Met Jooploop en Cheasehead een dagje PSR beleefd. Overigens met dank aan de jury en W2 voor het vrijkaartje.
    De kids hebben zich keurig gedragen, en het kan ook niet anders. De hele club ademt een oase van rust.
    Een groot gedeelte van de dag lui gehangen in de wellness, waar regelmatig de dames voorbij tippelen op weg naar de kino, rookhok, of gewoon op zoek naar een prooi.
    Voor mij blijft zo´n wellness ruimte een pre. Veel licht, warmte en rust. Iedereen die mij kent, weet dat dit mijn favoriete plek is in een club.
    Even weg van de luide muziek in Babylon of YY, ook al kan ik me best een tijdje vermaken in de lounge/bar, maar daarna altijd weer de rustplek opzoekende.
    Die andere (inmiddels zeer) populaire club in het zuid Limburgse land mag dan een goede wellness hebben, maar juist op dit punt komen bij mij de twijfels.
    Maar het voorjaar komt eraan en dan komt alles weer helemaal goed.

    Verder ? Opvallend veel jongere gasten deze dag (<40 jaar).
    Line up ? mwah…. het is wel eens beter geweest, echter nog steeds een ruime keuze.
    Slechts een kamertje gedaan. 1 1/2 uur met Selena (heerlijk) de kamer gedeeld en vooraf al afgesproken, we kijken vandaag niet op de klok.

    Binnenkort weer een vrije maandag, maar eerst even afwachten of er deze week iets te melden valt op L1 nieuws, en daarna zien we wel.

    Groetjes

  19. Onderstaande 12 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (25 maart 2019),cheasehead (26 maart 2019),Delacruz75 (25 maart 2019),Devante (26 maart 2019),Giodude (31 maart 2019),Johan35 (28 maart 2019),JonnyFontane (25 maart 2019),Jooploop (25 maart 2019),Manureva (30 maart 2019),Nulnulzeseneenhalf (26 maart 2019),Partycrasher (31 maart 2019),Patjax (26 maart 2019)

  20. #1237
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht

    Binnenkort weer een vrije maandag, maar eerst even afwachten of er deze week iets te melden valt op L1 nieuws, en daarna zien we wel.
    Hopelijk is het goed nieuws.....

  21. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (25 maart 2019),yylover (25 maart 2019)

  22. #1238
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    PSR........was alweer eventjes geleden dat ik er was.... werd tijd voor een bezoekje.

    Sturende over de Duitse Autobahn (en vooral wachtende in files) aangekomen in het minuscule Lomahr. Eerste indruk; OMFG, parkeerplaats vrijwel vol.. niet te best... Op het oog was er niet veel veranderd. Receptie, kleedkamer...weinig veranderd.

    Snelle inspectieronde in de tent zelf leerde mij dat er behoorlijk meer beren dan dames waren. Voor de rest geen significante veranderingen. Bijzonder goede wellness, eten a la carte (en ja, je mag ook een tweede keer bestellen!), en hardwerkend personeel.

    De line-up had kwantitatief wat beter mogen zijn. Maar er was wel veel variatie. Oekraine, Filipijnen, Duitsland, Balkan en Polen waren, net zoals RUM/BUl, vertegenwoordigd. Hoog MILF gehalte, wel allemaal zeer aantrekkelijk. De line-up van de beren bestond hoofdzakelijk uit Duitse 50+ers met links en rechts wat uitzondering.

    Raar maar waar.....ergens rond 2100 uur heeft iemand denk ik op een knop gedrukt en verdwenen 80% van de beren. Apart....

    Diegenen die al wat langer rondlopen weten dat het club gebeuren veranderd is. PSR gaf mij voor een groot gedeelte het 'oude' club gevoel terug. Het publiek is rustig, er is normale interactie tussen beren en dames. Er zijn normale gesprekken en en en ... Geen 1000x 'wie geht's, wo gehst du hin' op een avond of een begroeting met 'Zimmer, willst du Spass haben?' Wat een verademing....

    Voor mij simpelweg de herontdekking van het jaar.....fijne avond gehad...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  23. Onderstaande 20 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 maart 2019),Badslippers (31 maart 2019),Befke ( 1 april 2019),Das (31 maart 2019),Delacruz75 ( 3 april 2019),Giodude (31 maart 2019),JonnyFontane (31 maart 2019),Manureva (31 maart 2019),Partycrasher (31 maart 2019),Patjax ( 3 april 2019),phoenix (31 maart 2019),pret (31 maart 2019),rmjhexe (31 maart 2019),satanic surfer (31 maart 2019),schoolmeester (31 maart 2019),Sjeufke (31 maart 2019),stimpy3 ( 1 april 2019),swazontneuf ( 3 april 2019),Wijze grijze (31 maart 2019),yylover (31 maart 2019)

  24. #1239
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    PSR staat af en toe op het programma bij ss...zo blijft een mens zich jong voelen als je je tussen genoeg oudere mensen beweegt zeg maar...60 Neuronen entree wat acceptabel is gezien het gebodene qua hardware (en deels software)..Nieuw barpersoneel wat aanpassen is. Culinair gezien as ever top, ook natjes geinig behoudens die druksoftdrinks doch dat is stilaan bijna overal het geval. Wat Duitsers om mee te kwebbelen en doorgaans slechts een half gevulde parking doch alla...Helaas is het aantal dames wat teruggelopen en ook in LR zijn er nou een paar gestationeerd, rondom 20 dames aanwezig doorgaans. 2 stunners waarvan Bella haar alias dus niet gestolen heeft...ss is een halve labrador in PSR en telkenmale wordt ie te grazen genomen door Kathrin die as ever tegen 5/5 aanschurkt...Lucia is behoorlijk wat pondjes kwijt...Voor de rest is het wat krasselen om opties te vinden doch alla...Sofsessies niet tegengekomen, beide andere geboekte dames scoren 3/5 qua service wat als degelijke saunaclubservice mag doorgaan. Voorts geen geneuzel of amechtig geanimeer...Mal gucken hoe PSR zich door de voorzomer slaat, vele dames waren aan het mopperen. Geinig was toen kleine tietenkabouter Michaela uit YY werd rondgeleid tijdens haar eerste dagje in Lohmar, zou me fel verbazen als ze daar lang zal blijven...Ook Bella zal ras verhuizen doch alla, dat mag niet verbazen gezien de somtijds té magere mannenopkomst...Blijft een stabiele factor in clubland doch net als LR zo af en toe op de agenda maximaal...Daarvoor ontbeert de line-up de nodige peper- en zoutadditieven die het bij elk bezoek interessant houden...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  25. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 maart 2019),hasta la pasta (31 maart 2019),Manureva ( 3 april 2019),Patjax ( 3 april 2019),pret (31 maart 2019)

  26. #1240
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:01
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht









    Tijdens mijn middelbareschooltijd zat ik vaak tijdens tussenuren, na school, en op vrijdag- en zaterdagavonden te poolen met mijn toenmalige vrienden en vriendinnen. Ze zijn nog steeds wel mijn vrienden en vriendinnen, alleen zie ik ze nooit meer op dezelfde plekken en op dezelfde tijdstippen als vroeger. Het zal er wel mee te maken hebben met dat zij ervoor gekozen hebben om een loser te worden, en ik niet.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 april 2019),The Joker ( 4 april 2019)

  28. #1241
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Tijdens mijn middelbareschooltijd zat ik vaak tijdens tussenuren, na school, en op vrijdag- en zaterdagavonden te poolen met mijn toenmalige vrienden en vriendinnen. Ze zijn nog steeds wel mijn vrienden en vriendinnen, alleen zie ik ze nooit meer op dezelfde plekken en op dezelfde tijdstippen als vroeger. Het zal er wel mee te maken hebben met dat zij ervoor gekozen hebben om een loser te worden, en ik niet.
    Heb jij op school gezeten????
    Dat je ze niet meer ziet op die plekken en tijdstippen komt dan misschien wel omdat zij de school wel hebben afgemaakt !

  29. Onderstaande leden hebben @j bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 3 april 2019)

  30. #1242
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Op herhaling.....

    Geheel tegen verwachting in belandde ik gisteren wederom in PSR. Ditmaal iets vroeger als een week ervoor. Parkeerplaats was slechts licht gevuld. Dat zag er goed uit want veel dames zijn intern en ik kom er nou eenmaal niet voor allerlei oude Duitse beren.....

    Ontvangst liep vlotjes..... na de overige, bekende, plichtplegingen bleek de tent inderdaad niet druk bezocht te zijn. Later op de middag werd het wat drukker waarbij een groot aantal beren vertier zochten in de riante 'sportsbar' om de ondergang van Dortmund te bekijken. Dat dit een regelrechte Untergang werd, werd wel duidelijk door de lange gezichten van de dames tijdens deze voetbal middag . Maar goed, voor sommigen is het nooit genoeg en de echte service kanonnen weten altijd wel een vent te boeien en vervolgens te strikken.

    Dames... ja.... die waren er ook. ik denk een totaal van 20. Niet super super veel maar PSR heeft toch wel een interessante line-up voor mij. Variërend van de het standaard RUM/BUL stunnertje, tot Duitse/Russische MILF/GILF zit bijna alles wel erbij. Aziatische, Oekrainse, groot, klein, dun, dik, klein lang...... Afrika is trouwens niet vertegenwoordigd. ... dat dan weer niet.

    Om even het contrast aan te geven met een verslag over VV van een andere beer...... geen gezeur over upsellen bij PSR. De service is ouderwets degelijk zonder gezeur en prijslijsten. Het a la carte restaurant loopt prima en het is geen enkel probleem om meerdere keren te bestellen. Absoluut niet.

    Publiek is grotendeels Duits en wat ouder. Gisteren deed ook de bruine beer zijn intrede (inderdaad....dat waren de enigen in 'hessendress'.....pffff...pffff....pfffff....gaan we weer) maar niet op een manier zoals men het kent van PHG etc. Denk dat sluitingstijd van 0200 uur een behoorlijk remmende werking heeft v.w.b. excessen en andere toestanden.

    De wellness is reeds uitvoerig beschreven. Indoor pool, bubbelbad en meerdere sauna dingen (of afgeleiden daarvan) zijn aanwezig. Riante 'kino'.....WiFi, lectuur en wat andere dingen zorgen ervoor dat dit terecht een premium tent is.

    Ben wel benieuwd hoe PSR zich staande gaat houden. Ik verwacht niet dat sommige DVP's nog een extra 10tal jaren in PSR zullen zitten gezien hun leeftijd . Nou schijnt er weliswaar een nimmer opdrogende bron van Balkan dames te zijn maar dat is volgens mij niet hetgeen waar de gemiddelde PSR beer op zit te wachten.....

    Al met al prima zaterdag gehad.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  31. Onderstaande 11 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 april 2019),Devante (10 april 2019),Giodude ( 7 april 2019),Manureva (11 april 2019),Partycrasher ( 7 april 2019),rmjhexe ( 7 april 2019),schoolmeester ( 8 april 2019),stimpy3 (27 april 2019),swazontneuf ( 7 april 2019),VAZKOR (11 april 2019),Wijze grijze ( 7 april 2019)

  32. #1243
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Wie is de Oekraïenese in PSR?

  33. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (11 april 2019)

  34. #1244
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Julia.....40+. Ziet er beter uit dan dat. Op het Duitse Eisberenforum staat er wat meer over. Op een wat ander forum nog veel meer. Zal vast en zeker een buitengewone ervaring op de kamer zijn volgens de berichten. Tijdens een kort gesprekje op de gang was ik er al helemaal klaar mee. Die heeft 10.000 schroefjes los, komt geen zinnig woord uit maar weet precies wat ze wil; jouw poen...all of it.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  35. Onderstaande 5 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Delacruz75 ( 9 april 2019),Manureva (11 april 2019),Partycrasher ( 7 april 2019),pret ( 7 april 2019),stimpy3 ( 7 april 2019)

  36. #1245
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Roemeens paasweekend.
    Als erkend Roemeense dames liefhebber, geen ideaal vrijdag/weekend voor een clubbezoek.
    De AWL van Babylon en PSR bekeken, uiteraard niet al te best. Line up in LR vorige week, ook al matig.
    Uiteindelijk, met in het achterhoofd de verhouding beren/dames, gekozen voor PSR.
    Rond half een aangekomen, en natuurlijk, de line up was niet al te best.
    Voertaal was dit keer veel Bulgaars, en wat verdwaalde Duitse dames.
    Maar ja, je hebt eigenlijk maar 2 dames nodig om je dag geslaagd te maken, en dan mag ik vandaag niet klagen.
    De Bulgaarse dames in PSR hebben mij nooit bekoren, dus toch weer gekozen voor de paar overgebleven Roemeentjes.

    Eerste kamer met Isabella. Naar mijn mening, de mooiste dame van deze dag.
    Nog steeds geen klik met haar, maar dit wordt volledig gecompenseerd door haar prachtig lijf en haar uitmuntende BJ kwaliteiten.

    Voor mijn 2e kamer de AWL + IJBF nogmaals geraadpleegd en het was makkelijk zoeken naar de enige blonde zeer slanke dame, Katja.
    Volgens Manureva een hoog GFE servicenivo, wat ik alhier volledig kan beamen.
    Hier wel een prima klik met haar, deze dame weet van wanten.
    Heeft in diverse clubs gewerkt, o.a. een jaar in YY en meerdere maanden in GT, met een tussenpauze van 3 jaar. Dus er zal vast wel ergens een paspoortje van haar hier terug te vinden zijn, al weet ik niet onder welke naam.

    Aangezien ik vandaag maar 3 Roemeense dames heb geteld, kan ik met gepaste trots hier melden dat ik met 67% van de Roemeense PSR populatie vandaag op de kamer ben geweest.

    Groetjes uit Limboland

  37. Onderstaande 12 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 april 2019),cheasehead (27 april 2019),Devante (27 april 2019),gignnl (29 april 2019),Giodude (26 april 2019),Jooploop (27 april 2019),ju52 (27 april 2019),Manureva (28 april 2019),mentholbear (27 april 2019),PNM (27 april 2019),pret (27 april 2019),swazontneuf (27 april 2019)

  38. #1246
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de stoomcabine momenteel in gebruik is, ik zag de laatste keer dat het werd verbouwd. Is ook wel nodig bij PSR, het oogt wat ouderwets maar wel gezellige tent. Damesaanbod is veel minder geworden helaas!!

  39. #1247
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of de stoomcabine momenteel in gebruik is, ik zag de laatste keer dat het werd verbouwd. Is ook wel nodig bij PSR, het oogt wat ouderwets maar wel gezellige tent. Damesaanbod is veel minder geworden helaas!!
    Rino, 3 weken geleden nog niet. Maar dat was 3 weken geleden.


    Voor de overige lezers.... er zijn veel meer wellnes gelegenheden in PSR dan de bewuste cabine. Indoor zwembad, groot indoor bubbelbad, diverse andere grotere en kleinere dingen waaronder ook een normale sauna. Vrij grote 'kino'. De tuin en terras zijn mooi, echter zonder zwembad.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  40. #1248
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Klopt er is voldoende wellness in PSR, maar de tuin vind ik persoonlijk niet veel soeps: daar zouden ze veel mee kunnen doen en echt mooi maken!! Zeker voor de komende tijd zou dat een welkome aanvulling zijn vind ik !!

  41. #1249
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Het zou wel fijn zijn als ze het stoombad eens repareren.

  42. #1250
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Rino, 3 weken geleden nog niet. Maar dat was 3 weken geleden.


    Voor de overige lezers.... er zijn veel meer wellnes gelegenheden in PSR dan de bewuste cabine. Indoor zwembad, groot indoor bubbelbad, diverse andere grotere en kleinere dingen waaronder ook een normale sauna. Vrij grote 'kino'. De tuin en terras zijn mooi, echter zonder zwembad.
    In de tuin is ook nog een buitensauna en dompelbad (die ik alleen nog nooit in gebruik heb gezien).

 

 
Pagina 50 van 55 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

  Babylon 468*60