Pagina 51 van 51 EersteEerste ... 414748495051
Weergegeven resultaten: 1.251 t/m 1.258 van 1258
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Discussies
    25
    Thanks
    1.408

Standaard

Het zou wel fijn zijn als ze het stoombad eens repareren.

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    1.408

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Rino, 3 weken geleden nog niet. Maar dat was 3 weken geleden.

Voor de overige lezers.... er zijn veel meer wellnes gelegenheden in PSR dan de bewuste cabine. Indoor zwembad, groot indoor bubbelbad, diverse andere grotere en kleinere dingen waaronder ook een normale sauna. Vrij grote 'kino'. De tuin en terras zijn mooi, echter zonder zwembad.
    In de tuin is ook nog een buitensauna en dompelbad (die ik alleen nog nooit in gebruik heb gezien).

Last Online
    13 mei 2019 @ 23:30
    Discussies
    0
    Thanks
    7

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Julia.....40+. Ziet er beter uit dan dat. Op het Duitse Eisberenforum staat er wat meer over. Op een wat ander forum nog veel meer. Zal vast en zeker een buitengewone ervaring op de kamer zijn volgens de berichten. Tijdens een kort gesprekje op de gang was ik er al helemaal klaar mee. Die heeft 10.000 schroefjes los, komt geen zinnig woord uit maar weet precies wat ze wil; jouw poen...all of it.....

Tijdens mijn recent eerste bezoek aan deze club ook kennisgemaakt met deze dvp. Presales was ok en de stap naar de kamer werd zonder argwaan gezet....
    Goed TZ, lekkere pijpbeurt en vanaf dat moment een totale ontgoocheling.
    Krampen tijdens haar cowgirl-prestatie en een pijnlijke 'mushi' werden mijn deel.
    Uiteindelijk via een handjob mijn nakomelingen een weg naar de vrije wereld laten zoeken.
    Van een buitengewone ervaring was toen nog geen sprake maar hier zou ik niet lang op moeten wachten.
    Van het ene moment op het andere was het precies alsof ze bezeten was (of had ze wat slechte champignons gegeten).
    De volgende minuten konden wel eens een scène uit de volgende Exorcist film zijn. Grote, wilde ogen en een zondvloed aan Russisch/Roemeens getier met als eindconclusie dat het allemaal de schuld van de mannen was werden me naar het hoofd geslingerd.
    Het teken voor mij om er een punt achter te zetten en de rust van de wellness op te zoeken.

Gelukkig waren de voorgaande sessies met Jessica en Katja veel veel beter en werd mijn bezoek aan deze overigens gezellige club toch een leuke geile dag.
    Spijtig dat de stoomkabine niet meer toegankelijk was.

Tot slot wil ik toch nog even meegeven dat de ruime lockers, het "à la carte" restaurant en de gemoedelijke sfeer voor mij bij een mogelijke terugkeer naar deze sc als pluspunt zullen doorwegen.
    Laatst gewijzigd door Rennie; 1 mei 2019 om 00:11

4. Onderstaande 5 leden hebben Rennie bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 mei 2019),Devante ( 2 mei 2019),Manureva ( 1 mei 2019),swazontneuf ( 1 mei 2019),yylover ( 1 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 23:42
    Discussies
    83
    Thanks
    1.810

Standaard

PSR - "Visite aan de paasbunnies"
    20 April 2019

Dit paasweekend werden 2 mooie hobbies gecombineerd: wandelen in de bossen en wandelen tussen al die mooie lustige hertjes in het sprookjesbos. De combiweekends zijn steeds een geweldige ervaring gebleken: het bezoek aan PSR was zodanig bevredigend, in alle betekenissen van het woord, dat ik een gepland clubbezoek de volgende dag oversloeg en er een wandeldag van maakte aan de Ruhrsee.

FAZIT
    1) Werkpunten
    - Stoomcabine is defect of zelfs weg, wanneer deze word vervangen, geen idee.
    - Eten smaakte me wat minder dan gewoonlijk

2) neutraal
    - Line-Up erg zwak, dit kan aan de paasperiode te wijten zijn...hopelijk toch!

3) Positief
    - Rustige relaxte omgeving, no stress: ik wandelde naar de club door het bos
    - Bijkletsen met andere beren
    - Overige wellness ok, buitensauna gebruikt en goed bevonden, prachtig weer om in de tuin te vertoeven.
    - Toch maar liefst VIER goede sessies gehad ondanks de zwakke Line-up: was gewoon erg geil tout court
    - Vriendelijk personeel
    - Geen Hyena te bekennen ditmaal...

Kamergangen en overall service

Ondanks dat de line-up matig is in aantal en optiek kan ik van de geboden service niet klagen!

1) DARIA - Fun met de vaste Bunny

2) ALERIA - Fun met de diktietige Bunny

3) ISABELLA - Fun met de mooiste Bunny

4) JEANETTE - Fun met de laatste Bunny om het af te leren

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***3/4

CLUBVERSLAG
    1) Anreise - binnenkomst
    a) Rit en parking, hotel:
    Na 6 weken clubloos en totaal gefrustreerd door het leven te gaan vanwege al die mooi rondlopende Fitbabes was het eindelijk tijd voor het maandelijkse clubbezoek. 2 clubs zouden bezocht worden maar het bleef bij PSR op deze dag. De rit naar de Ferienwohnung nabij PSR nam een 3 uur en 20minuten in beslag en dat is best lang zeker in een splinternieuwe wagen die ik gewoon diende te worden. Ik koos voor een soort Ferienwohnung voor slechts 45€ uitgebaat door een vriendelijk koppel van respectabele leeftijd op een steenworp van PSR vandaan.

Het bevind zich zo dichtbij PSR dat met het stralende warme weer een wandeling naar deze club werd overwogen. Ik had mijn wandel-GPS mee en zodoende kon ik door een bos naar de club toe stappen zonder verdwalen: dat nam een dik half uur in beslag. Eenmaal uit de bossen gekomen wandel je met de weide aan je linkerhand richting grote straat en zie je de club reeds van verre opdoemen. Het wandelpaadje leid je zelfs vlak langs de club. Hiermee is een unieke situatie gerezen waarbij 2 van mijn hobbies: bowandelingen en clubben werden samengebracht. Mijn tijd van het clubbezoek is achteraf gezien gebaad in de tijd van mijn eerste hobby.

De parking van PSR zag er verlaten uit. Ongetwijfeld verbleven de typische Duitse PSR-beren van de oudere generatie in dichte familiekring bij de kleinkinderen die op zoek moeten naar paaseitjes terwijl de opa's stiekem mijmeren over de paasbunnies die ze nu mislopen. Geen vrees, de wolf zorgde goed voor hen...

b) Ontvangst:
    Met te voet aan deze toko toe te komen, lijkt de plek er gewoon heel normaal uit te zien: toch stapte ik wel degelijk een bordeel binnen, geen hotel, geen familiesauna of iets anders. Een formeel vriendelijk ontvangst was mijn deel waarbij de vrijkaart van dit forum, per tombola gewonnen, werd geaccepteerd waarvoor dank! De schoengrootte werd gevraagd waarna ik vervolgens verder kon.

c) In de lockerruimte:
    De lockerruimte van PSR is de enige waarbij ik steeds bevangen wordt door slechte herinneringen vanwege Helena 'de Hyeana'. Terwijl ik me tot ijsbeer transformeerde kwam Marcus69 binnen, verrast dat ik nu pas de club heb betreden rond 20 na 16h.

2) Algemene indruk
    a) Algemene sfeer:
    De club lag er rustig bij en bleef rustig gedurende de dag waarbij alleen de muziek luider werd gezet, kwestie om er animatie in te brengen. Doorheen de dag bleef de rust van het bos en de rustieke omgeving van het Bergische Land voelbaar aanwezig.

b) Line-up:
    Ik ervoer de line-up in eerste instantie aan als zwak en met een laag aantal dames waarvan de looks me niet meteen bevielen. Waarom zitten de Fitbabes van mijn fitnessclub nu hier niet? Vele dames die ik er zag zouden beter hun voorbeeld volgen, wellicht dat de club nog een loopband en een fietstoestel kan plaatsen in de verandaruimte dat naar de tuin leid, speciaal om de dikkere dames tot meer beweging aan te sporen. Doorheen de dag groeide het aantal dames aan maar niet zo veel als ik en Marcus69 op hoopten. Ik zag een compensatiebezoek aan SixSens de volgende dag al in de lucht hangen. Dit bleek achteraf niet meer nodig. 'De Hyeana' bleef op deze dag afwezig.

c) Drukte beren:
    Ook qua ijsberen was het erg rustig, veel liepen er niet rond. Zoals eerder gezegd: de opa's zijn met hun gezel bij de naar paasei speurende kleinkindjes mijmerend over die paasbunnies hier. Gek veel missen ze eigenlijk niet.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
    De club ziet er hetzelfde uit en ik zie geen grote veranderingen op de defecte stoomruimte na. Helaas! Ik vond die ruimte een van de betere in het SC-landschap.

3) Club beleving doorheen de dag
    a) In de barruimte:
    De barruimte is nabij het restaurant en is geen typische barruimte zoals we dat kennen van YY, SS, Babylon, LR,... De actie is voornamelijk in de hele grote 'living' met de paal in het midden en de zetels tegen de muren om en rond...of wat je actie noemt: in de zetels zitten, praten, veel ambiance als in andere clubs heb ik hier nooit echt gezien.

b) Wellness:
    De wellness van PSR is zeer goed maar moet het nu zonder de stoomruimte stellen: de deur is weg en er is een zwarte plank getimmerd voor de ingang. Hopelijk treft deze wellness faciliteit niet hetzelfde lot als de andere binnensauna dat nooit in gebruik is, ook nu dus niet. De jacuzzi en binnensauna zijn goed van temperatuur en heb er vaak van gebruik gemaakt. De typische douches met spuitmonden om de rug te masseren met waterstralen had ik echt gemist, een unicum enkel hier te vinden.

Ik maakte voor de eerste maal gebruik van de buitensauna in de tuin en van het binnenzwembad: deze laatste zelfs meermalen en vroeg me af waarom ik hier niet eerder heb gezwommen, de temperatuur van het water is zeer goed te doen.

c) Restaurant & eten:
    Ik heb voor een vismenu besteld en vond deze eerder aan de karige kant. Ik had wat groente erbij. De ijscréme was wel erg lekker.

d) Contacten bezoekers:
    Ik had voornamelijk met Marcus69 contact en via hem nog een Duitse ijsbeer, we kletsten samen wat in de tuin anders was het weer een bezoek zonder veel uitwisseling van ideeën dus dat was wel fijn.

4) Line-up en kamergangen

De line-up was zoals eerder gezegd aan de flauwe kant en veel stunners (of bunnies zo je wil) waren er eigenlijk niet. Ik had wel mijn vaste waarde Daria gespot en wist dat ik alvast op één goede sessie kon rekenen, ze heeft me nog niet teleurgesteld. In de loop van de dag waren niet veel dames bijgekomen als dat al het geval was zelfs. Toch wist de geile wolf vier bunnies in de wacht te slepen voor telkens een voldane sessie. Dit aantal en de goede ervaringen met de dames maakte dat ik de volgende dag geen club meer bezocht. De eerste paasbunny was dus Daria:

=> DARIA - Fun met de vaste Bunny

In PSR liep vooral Isabella, ex-Finca Erotica, in de kijker. Deze schijnt goed de dame 'Miss Romania' Alice te kennen met wie ik ginder geweest was in 2017. Die werkt nu ergens in Frankfurt schijnt het. Isabella is een ware Roemse schoonheid, zeer openminded en geeft erg goede service. Ze kan als zo als type 'deketmeid' doorgaan. Ze is nu vriendin met Daria en Aleria. De eerste heeft al alles doorgezegd en ik hoefde haar niet veel meer te zeggen over waar m'n zwakke plekken en de nogo's te vinden waren. De tweede was haar voorgekropen toen ik op haar wachtte. Ik bezweek voor Aleria meer vanwege haar mooie grote dikke naturelle tieten dan haar andere uiterlijke kenmeerken. Ik wou nu plots echt met dikke tieten spelen, het verlangen was zo groot dat ik haar de sleutel liet halen. Het werd een kamer op het gelijkvloers.

=> ALERIA - Fun met de diktietige Bunny

Voor de sessie met Aleria werd er gebubbeld, gekletst, rondgelopen,... en in de jacuzzi zaten ik en Marcus69 samen te praten toen Isabella er lag. Tot zijn verbazing nam ik mijn kansen niet waar en liet ze schieten waarna ik met Aleria ging. Na de sessie was het weer wellnessen geblazen en de tweede maal zat ze samen met de andere dames met wie ik al op kamer was verdwenen (op 1 minder mooie na) op het grote ligbed. Ik nam mijn kansen deze keer waar en vroeg zelf maar op de dame af om op kamer te gaan. Het verlangen was gewoon te groot: zo'n mooi mokkel!!!

=> ISABELLA - Fun met de mooiste Bunny

Na de sessie was ik nog op tijd om Marcus69 bij te praten over de goede sessie en we namen afscheid, hij moest naar huis toe. De club was intussen haast helemaal leeg en ik zwom nog wat rondjes, dronk bier, ging de sauna en jacuzzi in en liep wat rond in hun groteske living. Ik zag er een dame eenzaam zitten en maakte een praatje over hoe ik door het bos naar hier ging en weer diezelfde weg terug wou nemen. Jeanette, de Hongaarse dame, normaal model en niet 100% mijn type uiterlijks ontraadde me dit omdat het tjokvol wilde zwijnen zou zitten. Ze wist me te zeggen dat . Jenny, de andere Hongaarse stoeipoes al langere tijd niet meer is gezien. We praatten wat door en van het een kwam dan toch het ander, ik geilde toch op haar en we gingen de kamer op voor de laatste 30 minuten in PSR voor de sluiting:

=> JEANETTE - Fun met de laatste Bunny om het af te leren

5) Einde van de dag

Na de sessie met Jeanette was er niet veel tijd meer over: een laatste douche en dat was het. Ik verliet samen met haar de club en nam toch maar de gewone weg langs het bos in plaats van erin. Ik kwam in mijn appartement aan, dronk nog een bier op de goede dag en kroop onder de wol. Ik was zeer tevreden over mijn clubdag ondanks de matige line-up wat hopelijk aan een paas-exodus ligt want anders is dat niet zo best.

6) Afsluitende video

Bij dit bezoek hoort nog een afsluitende video, relaxte en toch lekker klinkende muziek

De zwarte wolf

6. Onderstaande 10 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 7 mei 2019),Devante ( 2 mei 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 mei 2019),ju52 ( 2 mei 2019),Manureva ( 4 mei 2019),pret ( 3 mei 2019),Sjeufke ( 2 mei 2019),swazontneuf ( 2 mei 2019),waterrat (13 mei 2019),yylover ( 2 mei 2019)

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    1.408

Standaard

Ik heb voor een vismenu besteld en vond deze eerder aan de karige kant.
    Kom zeg, als je eerder in PSR bent geweest weet je dat je halve porties krijgt. Dat vind ik juist de charme: op die manier kun je 2-3 keer bestellen, en ook wat andere gerechten van de kaart proberen. Hoewel ik ook wel eens twee keer de steak heb besteld omdat-ie zo goed was daar.

Sterker nog, ik heb een keer een schnitzel met ei en kaas gekregen, en hoewel dat prima was, vond ik dat eigenlijk niet zo passen in het concept omdat je meteen bomvol zat.

8. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 4 mei 2019),pret ( 4 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Discussies
    6
    Thanks
    374

Standaard

1e Paasdag was bijzonder relaxed in PSR, weinig bezoekers met redelijke line-up. Prachtig weer en vroeg in de middag zag ik Kathrin alleen op een ligstoel in de tuin… dus een strategisch plekje naast haar opgezocht. Ze begon meteen te kletsen over van alles en nog wat en daarna was het tijd voor wat `Spass im Zimmer`, 21 jaar maar ze ziet er ouder uit, prachtig lichaam met mooie ronde vormen. Begrijp nu waarom ze zo populair is bij vaste bezoekers, hele goede kamer, en prettig gezelschap! Kathrin geniet van het leven, mevrouw gaat graag op stap en verteld daarover honderduit, geen klokkijkster. Later op de dag heb ik ze bijna niet meer gezien, continue geboekt…
    Yasmin had voorlopig haar laatste dag in PSR, uurtje geboekt en ze is voor mij inmiddels een favoriet, medio juni komt ze weer voor een paar weken terug.

Gistermiddag was het erg rustig in PSR, weinig ijsberen, de line-up was echter beter dan verwacht, dankzij de voetbalpoule had ik een vrijkaart waarvoor hartelijk dank. Barpersoneel vertelde dat veel dames dit weekend zijn teruggekeerd, enkele nieuwe vrij jonge DVP's gezien waaronder Cosmina. Ze werkt sinds een week in PSR, heeft anderhalf jaar in Babylon gewerkt, 28 jr., bevriend met Catalya, slank met de nodige tattoos. Wellicht heeft ze al een paspoortje in Babylon, waarschijnlijk onder een andere nickname. In de lounge hebben we beide clubs met elkaar vergeleken en vrij lang zitten babbelen, geen opdringerig type. Uiteindelijk een uurtje in de kamer geweest, was meer dan goed en 100% voor herhaling vatbaar. Vroeg in de avond weer vertrokken, gelukkig is het nu veel langer licht wat wel makkelijk is voor de terugreis van ca. 200 km.
    Laatst gewijzigd door Devante; 6 mei 2019 om 22:32

10. Onderstaande 6 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

Befke ( 7 mei 2019),brombeerzuid ( 6 mei 2019),cheasehead ( 7 mei 2019),Manureva ( 7 mei 2019),pret ( 6 mei 2019),Wijze grijze ( 6 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:14
    Discussies
    28
    Thanks
    2.525

Standaard

Cosmina leuke meid, zou zo een reden zijn om nog eens psr te bezoeken.
    Keert terug omdat het in trier e. o wat lastiger is kwa klubs.

12. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Devante ( 6 mei 2019),Manureva ( 7 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    65
    Thanks
    25

Standaard

Cosmina, die Cousine von Catalya, hatte im Babylon den gleichen Künstlernamen.

vanKees

14. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

ju52 ( 8 mei 2019),Manureva ( 7 mei 2019)

Pagina 51 van 51 EersteEerste ... 414748495051

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten