Pagina 37 van 41 EersteEerste ... 27333435363738394041 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 925 van 1009

Discussie: Freude 39, Algemeen

  1. #901
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ultiem_Genieter Bekijk bericht
    Hallo Freek, Ik weet natuurlijk niet precies wat jij vroeger allemaal met de Dames uitspookte op de kamer. Maar de service verschilt gewoon van dame-tot-dame en ook of ze jou kent en hoe je haar benaderd. Ja een aantal dames hebben recent hun service-niveau verlaagd (waaronder sexbeest Julietta die nu haar sex-beest imago aan de wilgen heeft gehangen en altijd vriendelijke, speelse Cindy). Ik denk dat ik weet waar dat door komt maar wil dit niet delen op dit forum. De service van Ellie, Bahar en Laura is voor mijn doen van hoog en zij bieden jou een echt een close hoge GFE ervaring. Voor een PSE-ervaring zou ik niet weten welke dame nu bij Freude het beste scoort.
    Ik denk dat ik ook weet waardoor het komt, maar die tijden komen niet meer terug

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  2. Onderstaande leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    Ultiem_Genieter ( 3 juni 2019)

  3. #902
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Freude is weer eens dicht voor een verbouwing .... Ze zouden 1 augustus open gaan maar dat is nu verschoven naar de 8e

  4. #903
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Draait nu niet om de verbouwing zelf, maar de werkzaamheden aan de A40

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  5. #904
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Zou overmorgen weer open gaan.

    Ik reed er een paar dagen terug nog langs op de A40 en inderdaad zijn alle afslagen (zijn er 3) die je vanaf die snelweg bij de club laten komen afgesloten. De burger king lag er ook verlaten bij.

  6. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 ( 7 augustus 2019)

  7. #905
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    8 april 2024 @ 22:00
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Freude is kennelijk weer geopend en probeert ons weer te lokken met Freie Eintritt!!!!
    Zie website.

  8. #906
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Freude is kennelijk weer geopend en probeert ons weer te lokken met Freie Eintritt!!!!
    Zie website.
    Ik zie niet waar jij dat leest.
    Er staat wel:
    NEUE GITLS 18+ EINTRITT FREI

  9. #907
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    8 april 2024 @ 22:00
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    ������ zo kun je het ook lezen ja. In die gele balk wordt normaal op die plaats de prijs vermeld, vandaar mijn aanname dat het frei eintritt is. Nu wordt namelijk nergens anders de entree prijs vermeld.....Wat mij betreft op 2 manieren uit te leggen.;
    Neue girls 18+ eintritt frei........of
    Neue girls 18+ en eintritt frei


  10. #908
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    er staat nieuwe meisjes vrije entree
    Wij moeten gewoon betalen hoor
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  11. #909
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:03
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    ������ zo kun je het ook lezen ja. In die gele balk wordt normaal op die plaats de prijs vermeld, vandaar mijn aanname dat het frei eintritt is. Nu wordt namelijk nergens anders de entree prijs vermeld.....Wat mij betreft op 2 manieren uit te leggen.;
    Neue girls 18+ eintritt frei........of
    Neue girls 18+ en eintritt frei

    1 telefoontje en je weet het

  12. #910
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Heb zaterdag in Villa Venus en Grimbergsauna opgevangen dat er in Freude sinds de nieuwe opening een andere regeling geldt.
    De nieuwe vrouwen geven niet meer de risicovolle RTC service. Bovendien betaal je al snel extra’s voor persoonlijke wensen.
    Een dikke 2 jaar geleden hebben ze in Dietzenbach ook hun prijzen verhoogd, tot er geen klanten meer waren.
    Dan is de club teruggeschakeld naar het €30 tarief en zijn de klanten teruggekomen.
    Afwachten wat er met Freude gaat gebeuren.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 9 september 2019),Smouse ( 9 september 2019)

  14. #911
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    8 april 2024 @ 22:00
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Heb het aan den lijve ondervonden. Afgelopen week 2 kamers gedaan; bij de ene alles safe omdat er controle op zou zijn. De 2e kamer als vanouds.........meiden bepalen dus zelf wat ze wel en niet doen. Goed bespreken vantevoren dus.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 september 2019),Husky ( 9 september 2019)

  16. #912
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    8 april 2024 @ 22:00
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Ik was eigenlijk van plan naar Villa Venus te gaan, maar ik zag dat Freude gratis entree heeft tussen 11-12 uur. Als hollander hou ik die dertig euro graag in de zak en kan ik beter aan een dame besteden. Dus maar weer iets verder rijden en om 11.30 uur gearriveerd.
    Het was kennelijk meer ijsberen opgevallen dat het gratis entree was, want de parkeerplaats stond tjokkie vol. Binnen veeeeel beren, maar gelukkig ook veel dames. Eerste kamer met een klein jong meisje met erg mooie grote borsten, helaas wat onervaren en minimaal kussend. Op de kamer van haar mooie lijf en borsten kunnen genieten. Helaas naam ontgaan. Ze zat in de ruimte achter de theke.
    Na een rustpauze is me iets nieuws overkomen; in een kamer achterin nabij de douches stond de deur open en in die kamer was een man aan het sexen met 2 meiden. Even gekeken en hierna weer doorgelopen. Toch weer teruggelopen en stond de deur nog steeds open en was de man nog met één meisje bezig. En ja hoor, de duitse ijsbeer vroeg of ik mee wilde doen. Hij vroeg het eerst aan een ander, maar die wilde niet want die kwam net van een kamer af. Ik wilde wel en ik vroeg de man of hij bi was. " ein bisschen". Was zijn antwoord. Geen probleem, zei ik, ik ook. Samen hebben we lekker gesext met die meid. We waren beiden bezig met die meid; hij neukte haar in verschillende posities en ik zoende haar en werd door haar gepijpt. Wacht, zei de duitser, ik haal er nog een meisje bij, ik betaal! Hij gooide eerst geld op het bed voor die meid en hij verliet de kamer en ik ben doorgegaan met die meid. Helaas weet ik haar naam niet. Na 10 minuten kwam de duitser terug met een andere meid, maar verontschuldigde zich dat hij de tijd vergeten was en weg moest. Neuk ze allebei riep hij, maar daar paste ik voor. In die 10 minuten was ik al klaargekomen op die eerste. Ik heb haar nog gefooid omdat het voor mij een aangenaam trio was. Geen bi toestanden, maar geen probleem met aanrakingen door hetzelfde geslacht.
    Ik hoop dit nog eens mee te maken!
    Derde kamer was met Jessie. Ik kende haar nog van vroeger, maar wat is zij aangekomen! Haar borsten nog groter als ze al waren, maar jammer genoeg niet alleen haar borsten. Als boob-lover moest ik daar mee gaan spelen en de laatste zimmer gemacht. Alleen pijpen en genieten van haar voluptueuze lichaam.
    Totaal 100 euro kwijt voor een leuke geile middag!

  17. Onderstaande 13 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 september 2019),Eddy_V (12 september 2019),Husky (13 september 2019),Kwakje (12 september 2019),Laatbloeier (13 september 2019),Lesyeux (13 september 2019),pcenter (12 september 2019),pret (13 september 2019),rmjhexe (13 september 2019),schoolmeester (13 september 2019),Sjeufke (12 september 2019),Wijze grijze (12 september 2019),YouMeHer (20 september 2019)

  18. #913
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 12:43
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Eerste kamer met een klein jong meisje met erg mooie grote borsten, helaas wat onervaren en minimaal kussend. Op de kamer van haar mooie lijf en borsten kunnen genieten. Helaas naam ontgaan. Ze zat in de ruimte achter de theke.
    Ze heet Rahel
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  19. Onderstaande leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (24 november 2019)

  20. #914
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Aiaiai. Freude toch! Waar is de RTC cultuur toch naartoe?
    Zondag afgesloten in deze club, komende van Luderland. Verwachtingen waren niet te hoog.
    Moet ongeveer m’n 20e bezoek zijn geweest aan de club, maar things have changed...
    Na 20u betaal je €10! Ok, vooruit dan maar.
    De line-up was ok, maar de service is veranderd en de prijzen gaan alle kanten op.
    Ik heb extra’s van €30 en €50 gehoord voor wat vroeger gangbaar inbegrepen was.
    En dames die geen RTC service geven at all.
    Ook €20 extra voor mondelinge afname...
    De basisprijzen zijn ook gestegen met €10.
    Mijn hart bloedt.
    Leyla kuste fantastisch en daarmee is al het positieve ook gezegd.
    Na een bewogen dag met ups en downs ben ik naar mijn werk in Brussel gereden.
    Onderweg anderhalf uur in de auto geslapen. Rock ‘n roll!

    Line-up: 7/10
    Service: 5/10
    Prijzen: normaal tot hoog

  21. Onderstaande 5 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    Caligula (26 september 2019),Husky (25 september 2019),Kwakje (26 september 2019),pcenter (25 september 2019),Smouse (25 september 2019)

  22. #915
    Geregistreerd
    7 september 2019
    Last Online
    3 oktober 2019 @ 13:15
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    12
    Thanked
    21 in 8 posts

    Standaard

    Woensdag 15 mei 19’
    Het happy hour tarief tussen 10-12 van inmiddels €10 is erg mooi. Destijds heb ik E20 betaald. Het is mooi dat er een naastgelegen Burgerking is om voor- of achteraf te eten. Het complex is vrij lang doorlopend in de lengte en groot (in tegenstelling tot veel andere RTC clubs); ook met veel parkeerruimte (al dan niet discreet). De sfeer vind ik niet even leuk dat het net te donker is voor me; er zou op sommige plekken daglicht mogen zijn.
    Er is geen buffet, maar je kunt wel tegen betaling wat eten bestellen als de keuken open is; dit niet gezien tijdens mijn bezoek. Graag had ik wel een buffet gezien; tegen een kleine meerprijs. Er zijn wel kleine koekjes en fruit, en is wel eens cake die aardig is. Softdrinks, thee/koffie zijn inbegrepen.
    Soms zijn er vrouwen die ook in de andere RTC clubs werken. De vrouwen ben ik bij de meesten niet onder de indruk van. Te oud, of een slecht gebit en geen fijne persoonlijkheid. Er zijn er wel een paar mooie. Er waren een stuk of 9 vrouwen. Sommige vrouwen gaan je even aftrekken voordat je naar de kamer gaat. Erg fijn dat er geanimeerd wordt. Ik moet eerst een leuk praatje maken met de vrouwen en even wederzijds aanraken alvorens ik naar de kamer wil gaan. En geil van ze kunnen worden. 25 minuten bedraagt €30 waar ze gelukkig service zoals tz etc doen. Dat vind ik echt een pluspunt van deze clubs; de reden waarom ik er graag heen ga.

  23. #916
    Geregistreerd
    24 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Berichten
    44
    Discussies
    3
    Thanks
    7
    Thanked
    57 in 16 posts

    Standaard

    Heb jij niks beters te doen dan 3 keer ongeveer het zelfde verhaal bij verschillende clubs te plaatsen.... en eentje van 15 mei zo genaamd

  24. Onderstaande 3 leden hebben Tippy bedankt voor deze bijdrage:

    Caligula (19 oktober 2019),Giodude (19 oktober 2019),Heet Jantje ( 9 oktober 2019)

  25. #917
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 12:43
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Donderdag weer naar F39 geweest. Na de dip van enige tijd terug staat F39 weer helemaal op de kaart. De laatste weken geleden dagelijks steeds 25 - 30 DVP's aanwezig zodat men zich niet hoeft te vervelen. Alle soorten en maten bieden op het moment hun diensten aan - van dun tot dik, van jong tot wat rijper. Hoofdzakelijk uit Roemenië en Bulgarije.

    Hier over het algemeen geen over-opgedirkte dames die de neus hoog dragen, nee, gewone meiden waarmee je je voor een kamerbezoek kunt onderhouden. Ok, niet allemaal zijn ze de Duitse of Engelse taal machtig, dat maakt het soms wat lastiger. Er zijn echter genoeg DVP's waarmee je wel kunt praten indien je dat wilt.

    Het service niveau lig over het algemeen hoog. Prijs/kwaliteit verhouding - zo je wilt - is prima. Natuurlijk hebben niet alle dames altijd een goede dag, wie wel? Wel is het vrijwel altijd zo dat de de behandeling terug krijgt die je zelf geeft. Mijn ervaring is dat als er iets is dan regel het met de dame meteen en ga niet achter haar rug zitten klagen.

    Mijn donderdag was prima geslaagd. Net voor het einde van het eerste HH ingechecked en omgekleed. Daarna de meiden allemaal ff goedemorgen gewenst en van een kopje koffie genoten. Daarna moest ik nogmaals enkele bankjes langs voor kleine onderonsjes. Dan was het tijd voor een tweede kopje koffie en mijn 'iubi' (lieffie) van de dag te selecteren. Keuze genoeg!

    Mijn keuze viel op Tanja , een slanke Roemeense van mid-20 met een mooi gevormd lichaam en een leuk koppie. We kennen elkaar al een tijdje maar van een kamerbezoek was het slechts één keer eerder gekomen. Ze lijkt wat terughoudend, zeker in het openbare gedeelte, maar dat is schijn. Prima performance en eigen initiatief in de kamer. Het klikt wel tussen ons en we hebben ook gelachen. Na ons kamerbezoek haar de verdiende 'bani' overhandigd met een gebruikelijk presentje.

    Toen nog wat tijd besteed aan het masseren van enkele dames om vervolgens tegen de avond tevreden naar huis te rijden. Ik kom snel weer terug!
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  26. Onderstaande 10 leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (24 november 2019),flatchestlover (19 oktober 2019),Giodude (19 oktober 2019),Husky (20 oktober 2019),Kwakje (20 oktober 2019),mynasch (19 oktober 2019),schoolmeester (19 oktober 2019),Sjeufke (19 oktober 2019),Smouse (19 oktober 2019),Wijze grijze (19 oktober 2019)

  27. #918
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    afgelopen donderdag in freude39 geweest.
    mijn eerste clubervaring ooit, ongeveer 6 jaar geleden was in freude. toen nog met putri en een paar andere kleppers.
    om 11u aangekomen - heel wat ijsberen reeds on site - 10 euro inkom.
    een 12 tal meiden aanwezig. - geen schoonheden.
    een paar rondjes gewandeld - wat gedronken en wat rondgekeken -
    eerste kamertje gemaakt met Cindy... zie verslagje.
    na een douche nog wat rond gekeken en dan maar om 13h00 afgedropen.
    matte sfeer - oude ventjes - niet al te sympathieke meiden - nee voor mij hoeft dit niet meer.

  28. Onderstaande leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (26 oktober 2019)

  29. #919
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Ga alweer een paar maanden vrijwel iedere week naar Freude. altijd rond de 30 vrouwen op de top dagen, don, vrij, zat. Veel verloop, zitten altijd wel paar modellen tussen, verder veel jonge twintigers girl next door, in alle soorten en maten maar dames die overal werkzaam zouden kunnen zijn qua uiterlijk en qua service bij de top van veel clubs zouden zitten. In mijn ogen vrijwel altijd teveel om te kiezen, al heb ik mijn vaste toppers waar ik moeilijk omheen kan. Beste tijd om te komen, zaterdag na 15.00 uur zijn de 10 euro entree budget fickers er niet, en lonken alle vrouwen naar een kamergang omdat de man/vrouw verhouding vet in ons voordeel uitvalt.. Dan wordt het moeilijk kiezen. Toppertjes, zijn Tanja begin twintig en super lekker slank lichaam, Laura, perfecte gfs, Miriam beetje arro maar een perfect verzorgde soort Jolanda Cabauw van Kasbergen. Leyla, uit aca gold en vergeet er een paar.Service van de dames gaat heel ver bijbetalen voor extra's kennen ze hier niet. En altijd is er weer iets nieuws te proberen, zoals gisteren een niet duits sprekende Bulgaarse schoonheid Emilia.Net een paar dagen werkzaam en nog fris en fruitig.

    Villa Venus kom ik ook graag maar heeft niet zo een grote en snel wisselende lineup en ook de club is wat kleiner en er is minder loos. Alleen een beetje relaxen en kijken is de entree in Freude al waard. Jammer dat het zo ver rijden is maar goed ook voor de zelfbescherming. Voor mij de ltste maanden een top club.

    De Club heeft geen (feest) sfeer, geen bier, geen catering van betekenis, maar wel een super prijs verhouding voor het geleverde, een goede wisselende lineup en zeer goede service. Ik kom hier om te relaxen, voor de sauna en de service van de dames, voor de sfeer, lekker eten en bier tanken kan ik overal terecht, maar dat is een persoonlijke keuze, die ligt voor iedereen anders. Maar in mijn ogen zoek je goede service en ben je geen sul dan kan het niet stuk in Freude.
    Laatst gewijzigd door BP2; 24 november 2019 om 11:54

  30. Onderstaande 13 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 november 2019),bredeweg (24 november 2019),Caligula (24 november 2019),flatchestlover (25 november 2019),freek12000 (18 december 2019),Giodude (24 november 2019),Heet Jantje ( 4 december 2019),Mr Pussy ( 5 januari 2020),pcenter (24 november 2019),pret (24 november 2019),Sjeufke (24 november 2019),Smouse (24 november 2019),Wijze grijze (24 november 2019)

  31. #920
    Geregistreerd
    15 juli 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:00
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    28 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BP2 Bekijk bericht
    Ga alweer een paar maanden vrijwel iedere week naar Freude. altijd rond de 30 vrouwen op de top dagen, don, vrij, zat. Veel verloop, zitten altijd wel paar modellen tussen, verder veel jonge twintigers girl next door, in alle soorten en maten maar dames die overal werkzaam zouden kunnen zijn qua uiterlijk en qua service bij de top van veel clubs zouden zitten. In mijn ogen vrijwel altijd teveel om te kiezen, al heb ik mijn vaste toppers waar ik moeilijk omheen kan. Beste tijd om te komen, zaterdag na 15.00 uur zijn de 10 euro entree budget fickers er niet, en lonken alle vrouwen naar een kamergang omdat de man/vrouw verhouding vet in ons voordeel uitvalt.. Dan wordt het moeilijk kiezen. Toppertjes, zijn Tanja begin twintig en super lekker slank lichaam, Laura, perfecte gfs, Miriam beetje arro maar een perfect verzorgde soort Jolanda Cabauw van Kasbergen. Leyla, uit aca gold en vergeet er een paar.Service van de dames gaat heel ver bijbetalen voor extra's kennen ze hier niet. En altijd is er weer iets nieuws te proberen, zoals gisteren een niet duits sprekende Bulgaarse schoonheid Emilia.Net een paar dagen werkzaam en nog fris en fruitig.

    Villa Venus kom ik ook graag maar heeft niet zo een grote en snel wisselende lineup en ook de club is wat kleiner en er is minder loos. Alleen een beetje relaxen en kijken is de entree in Freude al waard. Jammer dat het zo ver rijden is maar goed ook voor de zelfbescherming. Voor mij de ltste maanden een top club.

    De Club heeft geen (feest) sfeer, geen bier, geen catering van betekenis, maar wel een super prijs verhouding voor het geleverde, een goede wisselende lineup en zeer goede service. Ik kom hier om te relaxen, voor de sauna en de service van de dames, voor de sfeer, lekker eten en bier tanken kan ik overal terecht, maar dat is een persoonlijke keuze, die ligt voor iedereen anders. Maar in mijn ogen zoek je goede service en ben je geen sul dan kan het niet stuk in Freude.
    Heel goed BP2,
    ik had het niet beter kunnen verwoorden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

  32. Onderstaande 3 leden hebben Wiseguy19 bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 ( 5 januari 2020),freek12000 ( 5 januari 2020),stimpy3 ( 5 januari 2020)

  33. #921
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard

    Es waren nur noch 5 Mädchen im Club , die HH wurde gestrichen und 30 Euro Eintritt ist die Ballerbude echt nicht wert.
    Da ist wie jedes Jahr dann die Heizung schuld wenn die Spelunke zu macht.
    Attached Images Attached Images

  34. Onderstaande 2 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (18 december 2019),Sjeufke (18 december 2019)

  35. #922
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bergtester Bekijk bericht
    Es waren nur noch 5 Mädchen im Club , die HH wurde gestrichen und 30 Euro Eintritt ist die Ballerbude echt nicht wert.
    Da ist wie jedes Jahr dann die Heizung schuld wenn die Spelunke zu macht.
    Gewoon even wachten is ieder jaar dicht rond deze tijd, ze houden de kleine clubs open en freude gaat dicht. kom eind januari maar langs is het weer goed.

  36. Onderstaande 3 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 6 januari 2020),Mr Pussy ( 7 januari 2020),Smouse ( 7 januari 2020)

  37. #923
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 12:43
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Voor wie geen 'hotline' met F39 heeft...: Va donderdag 9 januari weer geopend met Tagesticket van € 20,00.
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  38. Onderstaande 8 leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 ( 7 januari 2020),flatchestlover ( 8 januari 2020),hvdk52 ( 7 januari 2020),Mr Pussy (10 januari 2020),Philoe ( 7 januari 2020),pret ( 7 januari 2020),Sjeufke ( 7 januari 2020),Smouse ( 7 januari 2020)

  39. #924
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:11
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
    Va donderdag 9 januari weer geopend met Tagesticket van € 20,00.
    Inmiddels kost een Tageskarte € 30,00: http://freude-39.sex/index.php/home-39.html

  40. #925
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:53
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.190
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Eerste bezoek aan Freude

    De club
    Afgelopen December, om precies te zin op donderdag de 12e, met mede ijsbeer Les Yeux Freude voor de eerste keer bezocht. Het gebouw oogt onopvallend, zo langs de autosnelweg.
    Binnen kom je voor je gevoel in een niet onaangename gelegenheid binnnen waar je je voor kunt stellen dat de kompel er na de Schicht heen gaat: een ruime loods, aangenaam ingericht voor een paar uur verblijf. De grote verblijfsruimte is aangenaam en niet al te duur ingericht met de bekende skai fauteuils. Planten tussenin, voor wat afschutting. Vloerbedekking , gedempt licht. Wand met spiegels waardoor een ruimte effect wordt verkregen.
    En er lopen naakte dames rond. Sommige mooi, de meesten gemiddeld.
    De sfeer kwam op mij gelaten over. Echt animeren doen de dames niet. Je moet er rustig op af stappen en kennis maken.
    Met een standaard praatje kom je meestal wel tot een kamerbesluit.

    Een deel van de kamers is gewoon, een deel de open kamers aan de bovenkant, wat ik van VG ken.
    De kino een ruimte achter de grote zitruimte: ik heb er de hele dag geen actie gezien, terwijl ie er wel toe uitnodigt.
    Sauna was er die dag een zweethok aan, verder niets. Ik zag nog een werkeloze barruimte. De douches van de sauna deden het.

    Eenvoudige gedateerde kleedkamers. Dito douches.... maar ja, voor de werkman.

    De dames
    Ik heb drie dames gehad:

    Aan een Bulgaarse Turkse. Geen beaty, maar blowjob en missio waren in orde. Ze sprak net genoeg Duits om aan te kunnen geven wat ik wilde op de kamer.

    Nicoletta net na Ana kwam ik naast haar te zitten. Ze deed presales, maar begreep niet dat ik net van de kamer kwam. Later heb ik het goed gemaakt door de tweede kamer met haar te doen. Mijn maat wad erg over haar te spreken. Inderdaad waren blowjob en doggy prima in orde. Ik moest wel duidelijk zeggen dat ik NMC wilde. De dame is, vind ik, geen beaty, maar de service was het wel.

    Cindy de mooie jonge strak uitziende babe was die dag overduidelijk Cindy. Op het eind van de avond vlak voor sluitingstijd wilde ik nog een keer. De blowjob was gemiddeld, maar haar getrainde lijf kon mijn JV goed hebben, het stoten met de doggy was lekker.

    De kamers: Nicoletta heb ik in een kamer met oben ohne gehad. Niet vervelend, ging prima.
    Ana en Cindy in een van de kamers in her gangetje naast de voordeur: je hoort de auto’s vlak langs rijden....
    Op zich ook wel weer speciaal.

    Mijn maat vermaakte zich die dag prima. Hij maakte meerdere kamers, zowel met Cindy als met Nicoletta.

    Het maantje
    Om middernacht gingen we als laatste bezoekers weg. “ Hè kijk, het maantje schijnt.”
    De combinatie van goed gezelschap en het maantje....
    De eenvoud van de club, daar kun je je op instellen. Eten is er niet, zelf meenemen, of van de buren: hamburger food.
    De sfeer is OK. De dames wat mij betreft ook.
    Wil ik op beide gebieden meer geboden krijgen, moet je naar een andere club gaan.

    Gezien de afstand en de alternatieven zal ik er uit mezelf niet snel naartoe gaan. Maar met een meerij mogelijkheid .... wie weet.

    Freude bedankt, mijn mede-ijsbeer bedankt voor een aangenaam dagje. En het werd alweer sluitingstijd eer we weggingen.....
    ��
    Groet, Johan

  41. Onderstaande 19 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (20 januari 2020),brombeerzuid (13 januari 2020),Caligula (14 januari 2020),Eddy_V ( 6 augustus 2020),forgetskinnyletsgetfatty (13 januari 2020),Husky (20 januari 2020),Kwakje (13 januari 2020),Lesyeux (14 januari 2020),Megaboob (13 januari 2020),mentholbear ( 2 juni 2021),Mr Pussy (14 januari 2020),noglangnietuitgewandeld (14 januari 2020),pret (14 januari 2020),schoolmeester (14 januari 2020),Shakir (13 januari 2020),Sjeufke (13 januari 2020),WANDELAAR5 (13 januari 2020),Wentelt Eefje (14 januari 2020),Wijze grijze (13 januari 2020)

 

 
Pagina 37 van 41 EersteEerste ... 27333435363738394041 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60