Pagina 35 van 40 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 851 t/m 875 van 988

Discussie: Freude 39, Algemeen

  1. #851
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:24
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    203
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguy19 Bekijk bericht
    Is dat vrijkaartje ook voor a.s. vrijdag?
    Hier is de advertentie
    Groetfreude39 gratis.jpg

  2. Onderstaande leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (15 december 2018)

  3. #852
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:38
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    hahahaha mjhexe jongen wat moet je toch in zo'n club...pas goed op...je kan er wel meer gratis krijgen....
    Je bedoelt een relatiegeschenk zeker
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  4. Onderstaande 2 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (15 december 2018),phoenix ( 9 december 2018)

  5. #853
    Geregistreerd
    15 juli 2015
    Last Online
    14 maart 2024 @ 14:17
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    28 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taka22 Bekijk bericht
    Hier is de advertentie
    Groetfreude39 gratis.jpg
    Hartelijk dank,

    Helaas net te laat.

  6. #854
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Schijnt dat Freude inmiddels gesloten is. Officieel omdat die Heizung weer eens stuk is, maar waarschijnlijk omdat er veel meiden met Kerst en Oud-Nieuw naar huis gaan gelijk hebben ze).

    De meiden die niet naar huis gaan worden tijdelijk ondergebracht bij de andere RTC's (Arabella, Venus, Grimberg enz).

  7. #855
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Dat hoorde ik gisteren ook in Venus, waar dames van Freude waren, zoals Nicole (Sinti) en Anna. Beiden goed bevonden overigens

  8. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (15 december 2018)

  9. #856
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Helaas was ik niet op de hoogte dat Freude gesloten is. Jammer dat ze dit niet op de site vermelden
    Bij de deur een bord met de smoes dat de verwarming defect is.
    Ben ik maar doorgereisd naar Arabella en daar hoorde ik dat er controle geweest is bij Freude en dat de tent vervolgens door de gemeente gesloten is. Geen verwarming dus maar iets met de sluitingstijd.....
    image.jpg

  10. Onderstaande 2 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (20 december 2018),Lesyeux (21 december 2018)

  11. #857
    Geregistreerd
    15 juli 2015
    Last Online
    14 maart 2024 @ 14:17
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    28 in 7 posts

    Standaard

    Heeft iemand inmiddels al weer nieuws over deze club ?

    Ik ben eigenlijk van plan om volgende week vrijdag hier naartoe te gaan.

  12. #858
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguy19 Bekijk bericht
    Heeft iemand inmiddels al weer nieuws over deze club ?

    Ik ben eigenlijk van plan om volgende week vrijdag hier naartoe te gaan.
    voorlopig is de verwarming nog stuk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  13. #859
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Is nog niet open Piet ...... Maar zal niet zo heel lang meer duren denk ik

  14. #860
    Geregistreerd
    15 juli 2015
    Last Online
    14 maart 2024 @ 14:17
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    28 in 7 posts

    Standaard

    Laten we maar hopen dat ze weer snel open gaan.
    Heb het toch altijd wel erg naar m'n zin daar.

  15. #861
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.705 in 2.896 posts

    Standaard

    Met die strenge winters tegenwoordig draaien die verwarmingsmonteurs ook overuren...…

    Groet, schoolmeester.

  16. #862
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguy19 Bekijk bericht
    Laten we maar hopen dat ze weer snel open gaan.
    Heb het toch altijd wel erg naar m'n zin daar.
    Kan nog wel ff duren Wiseguy .... Freude is gesloten om de dames te verspreiden over de andere RTC's tijdens kerst en Oud&Nieuw. Ik ben zelf twee keer in Venus geweest en de bezetting was niet best. Ik denk dat ze wachten tot de meiden weer terugkomen en dan Freude weer opengooien.

    Vind het zelf ook een fijne club (geweldige herinneringen), maar ik heb het idee dat de service echt minder is dan in de andere RTC's.

    Groeten, BOO

  17. #863
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    15e weer open volgens hun eigen werbung

  18. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    pret (11 januari 2019),www (15 januari 2019)

  19. #864
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:16
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    en? al wat te doen alhier?

  20. #865
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens FC 19 dames vandaag. Arabella en ludertreff lijken op het moment gesloten te zijn om Freude te kunnen bevolken

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  21. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (17 januari 2019)

  22. #866
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Na de her-opening weer bezocht. Ongeveer 18 dvp's aanwezig, dus keuze genoeg.
    Eerste keuze viel op een wat onwennig lijkende zeer slank meisje met mooie ronde stevige borsten en een heel klein bipsje. Gezicht niet echt knap.
    Ze bleek Julietta te heten en uiteraard uit Roemenie. Ze spreekt werkelijk geen enkel woord duits of engels. Zelf praat ze voluit Roemeens tegen me, ervan uitgaande dat ik het begrijp. Niet dus.
    Op de kamer echt lastig om afspraken te maken, dus maar gewoon 'aan de gang' gegaan. Zeliet nog haar ID zien om te laten zien hoe jong ze was. Geboren in 1999.......Ze was zeer meewerkend in standjes, vingeren, zoenen. Anaal niet mogelijk. Ze leek te genieten, maar misschien wel wat toneel erbij. Na 25 minuten klaargekomen.Wat mij betreft was dit een prima kamer.
    Twee kamer werd Isabella. Een nors en ongeinteresseerd kijkende 27-jarige roemeense. Zit de hele dag stil in de hoek en doet niet aan jagen. Kijkt niemand aan en zit veel in haar telefoon. Desondanks toch voor haar gekozen omdat ik haar fysiek aantrekkelijk vond. Redelijk slank en wat grotere slappe borsten.
    Ook dit bleek een goede keuze want ze ontdooide direct op de bank en ook op de kamer. Lekker zoenen en pijpen en al zittend op me lekker klaargekomen.

  23. Onderstaande 8 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 januari 2019),brombeerzuid (23 januari 2019),firstme (23 januari 2019),Kwakje (23 januari 2019),pret (24 januari 2019),Smouse (23 januari 2019),stimpy3 (23 januari 2019),Ultiem_Genieter (24 januari 2019)

  24. #867
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    te fute = neuken
    sarut sarut = tongzoenen (niet te verwarren met de gewone kus: pup)
    hide camera = op kamer gaan
    bani = geld
    cincizeci = 50
    vagabond versus curva = jezelf versus slet
    continua = doe maar voort
    mai (mult) = meer
    ...
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 januari 2019),pret (24 januari 2019)

  26. #868
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Gisteren toch maar weer eens naar Freude getogen. Twijfelde tussen By Night en Freude maar toen ik las dat er 20-30 Dames in Freude waren omdat Arabella is gesloten gekozen voor de laatste.

    Bij binnenkomst hing er niet zo'n beste sfeer, man achter de bar draaide Roemeense metal muziek en de Theke stond tegen een dame te schreeuwen omdat ze een muziekje op haar telefoon afspeelde.

    De deur werd open gedaan door Julietta, een jong meisje dat door haar skinny lichaam met B+ cupmaat zeker op valt. Na een badjas met vlekken en handdoek met bruine vlekken te hebben ontvangen naar de douche gegaan. Bij bovenkomst de bordjes geteld en er waren 20+ dames aanwezig rond 10.45 in de ochtend, niet slecht.

    Ik liep een rondje maar niets kon mij echt bekoren, veel dames met hangende borsten, geen borsten of grote borsten maar nog grotere buik. Julietta zat nog bij de ingang en ik zag een oude grijze beer daar de kat uit de boom kijken.
    Mijn observatie is dat hoe ouder en grijzer de beer, hoe jonger de meisjes zijn die ze kiezen dus ik ging snel naast Julietta zitten en zag de teleurstelling bij de Teutoonse Opa.

    Helaas spreekt Julietta geen Engels, Duits, of iets anders dan Roemeens. Na wat zitten en weinig actie haar naar de kamer meegevraagd.
    Ik heb met haar wat geknuffeld en gezoend terwijl ze continue in het Roemeens bleef kletsen... er zat geen rem op. Erotisch gehalte was laag maar het is gewoon een heel lief onschuldig meisje, rechtstreeks van waarschijnlijk het platteland geimporteerd.
    Ook ik kreeg de ID kaart te zien en ze vroeg hoe oud ik was etc. etc.

    De enige manier om haar de mond te snoeren was om er snel een leuter in te steken, na een condoom er om begon ze te kluiven. Niet slecht maar ook niet top.
    Vervolgens haar in haar enorm strakke poesje genomen in meerdere standjes tot ik klaar kwam. Geen idee hoe lang ik weg was maar bij terugkomst 50 euro gegeven voor de moeite.

    Tijdens mijn sauna bezoek kwam Opa bij me zitten en vragen het het was geweest. Daarna onder het mom van "Ik ben geen racist maar....." alles wat fout gaat in Duitsland aan moeten horen.
    Na deze deprimerende sauna beurt had ik eigenlijk mijn spullen moeten pakken maar tegen beter weten in toch gebleven. Er was nog 1 jong meisje dat ongelooflijk mooi was om te zien maar omdat ik al 1 skinny gedaan had wilde ik een paar grote tieten scoren.

    Mijn oog viel op een dame met kastanjebruin haar en grote borsten, die Turkse bleek te zijn. Helaas naam vergeten. Deze dame naar de kamer gevraagd nadat ze mij gelijk stijf had getrokken op de banken maar bleek een teleurstelling.
    Gevraagd of dame bovenop wilde klimmen en dat deed ze.... helaas was ze dikker dan ik had ingeschat en elke keer als ze op mijn buik neerplofte dacht ik dat mijn darmen zouden scheuren. Uiteindelijk maar gevraag of ze het met de hand wilde afmaken.
    Ik gaf haar ook 50 euro maar vanwege tegenvallende prestatie wilde ik wisselgeld zien. Dat moest ze bij de Theke omwisselen waarbij ze de volle laag kreeg toegeschreeuwd omdat ze zelf voor wisselgeld had moeten zorgen.

    Al met al blijft de Freude een schim van wat het ooit was. De mensen achter de bar zijn niet meer sociaal, de handdoeken en badjassen zijn smoezelig en de dames moet je geluk mee hebben. Het enige wat mij hier aantrekt is dat de dames je met rust laten, je kunt zitten zonder telkens te worden lastig gevallen, iets dat in andere clubs minder goed is afgesproken.

  27. Onderstaande 9 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (25 januari 2019),flatchestlover (30 januari 2019),Husky (30 januari 2019),Kwakje (25 januari 2019),mentholbear (31 januari 2019),Orlando F (25 januari 2019),pcenter (26 januari 2019),pret (25 januari 2019),Wijze grijze (30 januari 2019)

  28. #869
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Dus het ziet er qua dames goed uit bij Freude Crosby3.

    Mij intreseerd jouw opmerkingen , geen borsten en 1 ongelooflijk jong meisje.

    Nu dus de vraag , er zijn meiden zonder borsten bij Freude en dat ene jonge mooie meisje ook zonder of kleine tietjes.

    Ik ben over 4 weken terug van een reis in het buitenland , dus ik zou gezien mijn voorkeur dringend naar Freude moeten .

    Ik hoor als je wilt reageren

  29. #870
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flatchestlover Bekijk bericht
    Dus het ziet er qua dames goed uit bij Freude Crosby3.

    Mij intreseerd jouw opmerkingen , geen borsten en 1 ongelooflijk jong meisje.

    Nu dus de vraag , er zijn meiden zonder borsten bij Freude en dat ene jonge mooie meisje ook zonder of kleine tietjes.

    Ik ben over 4 weken terug van een reis in het buitenland , dus ik zou gezien mijn voorkeur dringend naar Freude moeten .

    Ik hoor als je wilt reageren
    Helaas voor je, de skinny meisjes daar hadden allen minimaal a-cup.

    Maar in Babylon Elsdorf heb ik ze wel zien lopen.

    B.v. Gabriella


  30. Onderstaande leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover ( 7 februari 2019)

  31. #871
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    op naar Babylon dus

  32. #872
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:24
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    203
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    Vorige week zaterdag, heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan de freude 39, aangekomen rond 6 uur voor de deur geparkeerd, daar stond niemand, ik denk dat iedereen in de parkeerplaats stond uit het zicht, voor mij maakt niks uit, niemand die mij kent in BochumBij de binnenkomst doet een naakte dame de deur open, en wijst op een stapel badmantels, kan je gelijk je eigen maat kiezen.
    Bij de receptie een aardige dame, die geeft na ontvangst van de entree geld 30 euro, een handdoek, en zegt dat de kleedkamers beneden zijn. en dat de aanwezige dames zelfstandig werken en zelf de prijs bepalen.
    Het is een grote club ziet er goed uit, voorin grote zitruimte, achter is een grote kino, massage kamer, gewone kamers (27 stuks), nog een kleine zitruimte en frisdrank automaat, sauna en "dampfbad" ziet allemal heel mooi en verzorgd uit.
    De dames lopen allemaal naakt rond, de line up is redelijk van alles aanwezig van kort en dik tot lang en mager (skinny), er waren een paar dames op leeftijd 30-40 en de rest 20ers , geen uitspringers (spetters) ik schat dat er 20-25 dames aanwezig waren en even veel beren.
    Eerst een kopje koffie genomen nemen en de boel zitten bekijken, de meeste dames hadden niks te doen, alleen eentje was continue bezit, Simone heet ze, zij draagt een zwarte bril en heeft lang zwart haar, grote kont, en staande B tieten.
    Mijn keuze is gevallen op Cindy een 22 jaar dame, lange haar, A/B tieten die geen last hebben van de zwaartekracht , na een korte PS, naar de kamer 21, grote kamer grote spiegel aan de zijkant, de gebruikelijke sleutel aan de buiten kant ontbreekt, er zijn bij de deur twee verlichte knopjes, groen en rood dit lijkt mij een beter systeem dan de sleutels, Cndy is heel lief, begonnen met TZ, dan heeft zij gevraagd "muschi lecken" ja graag, zij kreunt niet, maar wordt wel nat, daarna een BJ, doggy, missio, en zijwaarts, (zij op de zij en ik achter) dat zag er heel heel geil uit in de Spiegel, daarna schoonmaken, en knuffelen, lange AS geen tijddruk, toen ik heb gevraagd hoe lang we bezig waren heeft zij gezegd weet ik niet ik heb niet op klok gekeken, dat maak ik voor het eerst mee.
    Afrekenen heel netjes ik heb 50 gegeven en zij gaf 20 terug dus heb ik 10 fooi gegeven, zij is het waard, zeker aan te bevelen.
    Even naar de sauna, douchen en een drankje genomen, toen was het 12 uur ben ik naar huis gegaan.
    Freude 39 is zeker voor herhaling vatbaar.

  33. Onderstaande 12 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (12 maart 2019),Dalton (29 maart 2019),Das (12 maart 2019),firstme (13 maart 2019),gignnl (12 maart 2019),Kwakje (12 maart 2019),pcenter (14 maart 2019),Peter NL (13 maart 2019),phoenix (12 maart 2019),Red Devil (12 maart 2019),Smouse (12 maart 2019),Wijze grijze (12 maart 2019)

  34. #873
    Geregistreerd
    18 maart 2011
    Last Online
    7 december 2023 @ 06:36
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    51
    Thanked
    181 in 30 posts

    Standaard Duo bezoek aan Freude en Salome ...

    Afgelopen zaterdag (13 april) was ik al vroeg op pad voor een kort werkbezoek in de buurt van Bochum. Het werkgedeelte snel afgehandeld en het leek me leuk om Freude weer eens te bezoeken. Even na 10 uur aangekomen, dertig euro afgetikt, omkleden, douchen (fijne douches) en hup weer naar boven op zoek naar een lekker kippetje. Kopje koffie ingeschonken, bankje opgezocht en rustig alles eens aanschouwd ...

    Het eerste uur druppelden de klanten en de dames gestaag binnen. Rond de klok van 11:00 uur waren er een tiental dames aanwezig en ongeveer evenveel beren. De dames waren tot dan toe niet helemaal mijn smaak. Net niet strak genoeg. Iets te gezellige buikjes en net iets teveel hangende borsten ... Gelukkig wandelde op dat moment een "aha, dat is mijn type meiske" de grote ruimte binnen ... Niet geaarzeld en meteen maar naast haar gaan zitten en me netjes voorgesteld. Zij bleek Kathy te heten en wat volgde was een prettig gesprek in het Engels over voornamelijk eten. Je moet toch ergens over praten ...

    Kathy is een mooi meisje van net in de twintig, mooi gezicht, strak lichaam met grote siliconenborsten. Daar moet je van houden maar ik vind het op z'n tijd wel lekker. Op de kamer volgde een redelijk goede sessie. Kathy was wat afwachtend. Maar gedurende het uurtje kwam ze wel steeds meer los. Ze heeft me heerlijk langzaam gepijpt, wat erg lekker was. Haar poesje smaakte geweldig en ik heb haar dus langdurig gebeft. Uiteindelijk na een uur mijn zwemmertjes de relatieve vrijheid gegeven in een liggende positie van achteren.
    Niet de beste sessie ever maar het was 'fun' en lekker. Ik zou zeker met haar nog wel eens een rondje willen rollebollen ...

    Eigenlijk was ik van plan de hele middag in Freude te verblijven maar ik moest ook nog even wat doorlezen voor mijn werk. Helaas is het lichtgehalte binnen van dien aard dat lezen nagenoeg onmogelijk is. Daarbij had ik ook wel veel trek gekregen. En eten en Freude is niet echt een goede combinatie. Daarom maar besloten om te verkassen naar het dichtbij gelegen Salome in Herne. Was ik al een paar jaar niet meer geweest. Eens kijken hoe het er daar tegenwoordig aan toe gaat ...

    Fout, fout, fout, stupid mistake, wat een baggermiddag zou dit uiteindelijk worden ... Kort samengevat. Iedereen was daar chagerijnig, geen sfeer. De enige uitzondering was de dame die het eten verzorgde. Zij was aardig en het eten was best okay.
    Qua sex twee waardeloze sessies gehad. Ja, het was weer raak, hoera, afwerksex eerst met Fiona en daarna met Roberta, voelde me letterlijk en figuurlijk genaaid. Ter relativering; some you win, some you lose en ik heb nog even kunnen werken ... Jammer, ik ga deze club nu wel van mijn bezoeklijst afstrepen.

    Nog even terug (niet letterlijk) naar Freude. Ik heb iets met deze toko. Ik kom er niet al te vaak en soms heb ik er echt waardeloze sex maar toch is er iets ongrijpbaars aan deze tent wat ik leuk vind.

    ...

  35. Onderstaande 8 leden hebben www bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (15 april 2019),Giodude (15 april 2019),Husky (15 april 2019),hvdk52 (17 april 2019),Kwakje (16 april 2019),satanic surfer (15 april 2019),schoolmeester (17 april 2019),Wijze grijze (15 april 2019)

  36. #874
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:22
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Iets nieuws
    Op woensdag was ik weer op zoek naar iets anders.
    Freude39 nog nooit geweest dus op weg naar de Freudenberg in Bochum.
    De spanning om zo een eerste maal een nieuwe club binnen te stappen geeft toch wel een kleine kick.

    De weg er naartoe
    Aangekomen in de FreudebergStrasse reed ik eerst de club voorbij, wat verderop aan één of andere vleesmarkt omgedraaid.
    Het vlees moet daar erg goedkoop zijn want ik zag allersoort Duitsers en wannabe Duitsers met zware zakken naar buiten sleuren.

    Nummer 42, 40,... dus volgende moet het zijn, het ziet er eigenlijk uit als een oud magazijn zonder enige aanduiding. Maar een deur met een ijzeren hek voor deed me vermoeden dat daar iets verscholen lag.
    Mijn vermoeden was juist, na het aanbellen ging het hek open, de deur ook en daar stond de eerste naakte nimf me op te wachten.
    Ik kreeg een badjas in mijn pollen gedrukt en daar stond ik dan. Uhm en nu?
    Wat verder zag ik een bar met soort balie dus daar maar naartoe. Naam vroeg de theke en ik overhandigde haar wat pleuroos (30) en kreeg daarvoor een sleutel en handdoekje in de plaats.
    En weg was ze. Wat nu?
    Ik had natuurlijk wat ingelezen en herinnerde me iets van in de kelder. En toevallig zag ik een trap dus daar maar op af.
    Inderdaad Umkleide stond er aangeven dus ik naar beneden.

    Wat over de club
    Het is een grote club en best aangenaam om te vertoeven. Ruimte zat en hoekjes genoeg om je terug te trekken als je wat rustiger wil zitten.

    De barruimte waar ook de kluisjes te vinden zijn en wat drankautomaten en koffie staan. Hier vind je ook enkele dames.

    Het eetgedeelte waar je wat voorverpakt patisserie vindt en eieren en bifi worstjes. Dit is dan ook alles. Er staan wel kaarten en menu's om wat pizza, pasta, ... outdoor te bestellen.

    De louncheruimte. Hier zitten de meeste dames en kan je zelf rustig relaxen en wat rondkijken. Rustig een dame uitzoeken. Soms wordt er wat subtiel geanimeerd maar de regel is
    dat je gewoon bij de dame naar keuze in de zetel kruipt.

    De kino is zeker een hoekje waar je wat rust kan vinden. Er zijn enkele zetels en een grootte ligweide. Van het vele relaxen werd ik wat moe en heb daar een lekker dutje gedaan.

    De kamersectie, hier vinden we het gross van de kamers. In totaal 27 dus wachttijden hoef je hier niet te verwachten.

    Het welnessgedeelte is een prima relaxte zone met een goede sauna en douches. Een voetbadje kan je ook nemen met een kabbelend muziekje in de achtergrond. Stoombad was wel defect.

    Toileten vind je in het hele pand dus voor de veelpissers makkelijk of als je rustig een grote boodschap wil achterlaten ook geen probleem.

    In de kelder bevindt zich dan de locker zone en nog wat douches.

    Wat over de sfeer
    Die is relaxt en toen ik er was rustig (woensdag 11.00-20.00)
    Zowat 18 dames en zowat 1beer/uur dus om 11.00 11beren om 20.00 zowat 20 beren.
    Iets te rustig eigenlijk voor de dames maar ik hoorde weinig gezeur. Normaal wel iets drukker naar ik vernam.

    En dan de dames
    Van alle pluimage wel iets. Van nog geen 1m50 tot wel 1m80. Van amper 35kg tot 95kg. Blond, zwart en zelfs een rosse. Roemeens uiteraard in de meerheid gevolgd door Bulgaars.

    Alis
    Haar subtiele teasen beroerde een snaar dus speelde ik het spelletje graag mee. Duits en Engels amper machtig maar ze praatte er niet minder om. Een Roemeense spraakwaterval, ik begreep er niet al teveel van maar het was wel lachen.
    Mooie blinkende ogen en een Pocahantas staart. Als je van mooi gevormde en stevige billen houdt dan is dit je girl.
    Tongzoenen was al prima in de bar, piemelmans kwam met een brede glimlach vanonder de badjas.
    Op de kamer niets aan te merken. Die was zeer goed. Als ik er nu over nadenk graag weer.

    Twee dames waarvan hun lijfje me welk extra aansprak. De eerste was Juiletta, amper 40kg volgens mij maar met een stel prachttieten. Gezichtje vond ik iets minder maar wat me voornamelijk afschrok was het lopen als ze van de kamer af kwam en het lopen voor bedlaken als ze de kamer opging. Te gehaast.

    Sindy
    De andere dame was Sindy. Mooi lijfje en aardig gezichtje. Ook vlotte babbel in het Duits en kan ook wel wat Engels.
    In de zetel een babbel maar ergens kreeg ik geen goede vibe.
    Toch maar de kamer op. Ik wou wat rustiger dus op voorhand (duh?) 40 minuten aangegeven. Eerst massage voor madam want de dag voordien had ze met zware shoppingbags moeten sleuren.
    Ik ben de beroerste niet en ze reikte me een flesje massage olie en ik kon wat kneden en verkennen.
    Ondertussen was er wat gejammer wat mijn mood niet ten goede kwam.
    Omdraaien en toen kreeg ik de opmerking dat haar borsten gevoelig waren en dat ik daar best afbleef. (Dang, daar gaat ie). Haar gezicht mocht ook niet aangeraakt worden want dan viel mevrouw in slaap.
    Ok kluif jij dan maar, piemelmans ging nadien in half erecte toestand het poesje in. Heb dan maar een orgasme gefaked.
    Nope dit was een flop.

    Wat mokkend de ijsbeer uitgehangen en rondgekeken met een kritisch oog of ik nog een gokje zou wagen.
    Eén dame vond ik wel leuk, typisch Kwakjes type, enkel wat hangsporen deden me twijfelen.
    Toch maar de gok gewaagd.

    Andra
    Ik nestelde me naast haar en ze fleurde helemaal op. Lieve jonge aardige meid (19j). Aangename pre-sales.
    Op de kamer wat gibberig, de kamer naast ons kletsende billen waar ze zonodig opmerkingen tegen haar vriendin op moest maken. Niet echt bevorderlijk voor de ketser.
    Voor zo een jonge meid had ik toch een strakker velleke verwacht maarja volgende keer beter keuren op voorhand.
    Toch was ze nog aangenaam gezelschap en matig tevreden de kamer verlaten.

    Hoe moet het nu verder
    Toch weer een ervaring rijker en ik snap dat dit vroeger wel eens een topclub qua service kan zijn geweest. Er hangt zo best wel een geile sfeer. Dat caberdouchke achtige en natuurlijk FKK dames dragen hier ook aan bij.
    Voorlopig wacht ik nog even voor ik terugkom omdat er geen dame is die me zo triggert dat ik absoluut terugmoet.
    Geen buiten hier dus lijkt mij ook beter voor op een druilerige dag.

  37. Onderstaande 9 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (16 april 2019),flatchestlover (17 april 2019),gignnl (17 april 2019),Giodude (16 april 2019),hvdk52 (17 april 2019),Schietgraagft (17 april 2019),Sjeufke (16 april 2019),Smouse (16 april 2019),Wijze grijze (16 april 2019)

  38. #875
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    En dan de dames
    Van alle pluimage wel iets. Van nog geen 1m50 tot wel 1m80. Van amper 35kg tot 95kg.

    Die van anmper 35 kg , is zeker ook die van nog geen 1m50 , kwakje , was dat ook toevallig eentje met zeer kleine tietjes.

    Weet je ik ben begin mei weer in nederland voor een tijdje en zoek dan DE club waar ik : nog geen 1m50 en anmper 35 kg zoek.

    Laat je wat weten als je wilt

 

 
Pagina 35 van 40 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Babylon 468*60