Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Overzicht Dames dagshift gent

    Bij ramen werk ik altijd als je er met je gezicht naartoe staat! Om rechts en links aan te duiden!

    Schepenvijverstraat: in nummer 6 (naast cabaret Crazy) zitten vaak andere dames! Laatste tijd vaak Debby (jong meisje met bruin blond haar), Kelly (lang blond haar, slank). Verder zitten er nu ook dikwijls een zwartharige en een blonde (naam waarschijnlijk Eve). Let wel, dit zijn 3 ramen, heel vaak andere dames hier in.

    Schepenvijverstraat Bar Vogue: meest rechts zit nu recent weer Inez (jong, donkerzwart haar, klein, zuiders uiterlijk, spreekt wel nederlands), links zit Eva (bruin/zwart haar, vrij bekend in gent). In de midden links zit nog een brunette (naam waarschijnlijk Brigitte). Af en toe duiken ook Dalila (zuiders type, bruin haar) en een brunette op.

    Schepenvijverstraat 19: Lien, deze dame is wel al vrij bekend. (blond, blauwe ogen, slank)

    Belgradostraat 2 (1 raam): zie ik op dit moment geen dame zitten, als iemand iets opmerkt gelieve aan te vullen.

    Belgradostraat 4 (1 raam): heel recent een blonde dame komen zitten, iets ouder, naam mij nog onbekend

    Belgradostraat 6 (2 ramen): momenteel zo te zien weer leeg...

    Belgradostraat 8 (2 ramen): Hier zit rechts Annalies (blonde, Vlaamse, knap, siliconen) en links zit Julie (blond, vlaams)! Annalies zat vroeger op nummer 59 en Julie op nummer 24A! Nu dus beide verhuisd!

    Belgradostraat 22 (2 ramen): In het linkse raam zit Barbara (blond)

    Belgradostraat 24A (3 ramen): Rechts zit een oudere blonde (spreekt Nederlands, naam onbekend), Links zit niemand meer! Linksboven zit Rebecca(brunette, Frans)

    Belgradostraat Bar Topaz ( 2 ramen): Linkse raam zit Evy (jong meisje, zie recensies), Rechtse raam zit nu Sandra (blond, frans, jong).

    Belgradostraat Bar Medi (1 raam): ’s Avonds werkt hier Sofie (blond, zie recensies) maar die durft er ook eens overdag zitten. Normaal overdag zit hier Nikki (blond, Antwerps, slank)

    Belgradostraat Bar Eden (1 raam): ’s Avonds werkt hier een blonde jonge dame (naam onbekend, geen recensies) maar ook deze is er soms al overdag

    Belgradostraat Bar Amber (1 raam): Hier zit bijna elke dag Joyce (blond, eind de 20)! 's Avonds zit hier nu sedert kort Cindy (blond, vlaams)

    Na het kruispunt dan…

    Belgradostraat 59 (1 raam + deur): Door wat verhuizingen, vrij leeg hier, maar soms duiken es dames op!

    Belgradostraat 61 (1 raam): Lisa (brunette, jong, slank, zuiderse look doch Vlaams)

    Belgradostraat 63 (1 raam + deur): In de deur zit altijd Cindy (franse dame, blond), in het raam zit er vaak een andere, laatste tijd meestal een negerin (naam onbekend)

    Belgradostraat 75 (2 ramen) : Pand lijkt gesloten nu

    Belgradostraat 77 (2 ramen): Linkse raam is Sascha (brunette, franssprekend)

    Belgradostraat 78 (1 raam): mollige dame met bruin/zwart haar, ik vermoed dat dit Corinne of Caroline is. Kan iemand dit bevestigen?

    Belgradostraat 80 (1 raam): mollige dame op leeftijd, zou dit Tanya kunnen zijn?

    Vanderdoncktdoorgang ligt voor mij iets moeilijker om dames op te noemen en te kennen, er zijn ook altijd vrij veel lege plaatsen. Voor alle duidelijkheid de Vanderdoncktdoorgang begint als je er in gaat via de Brabantdam, dan begint de nummering. Rechts zijn even nummers, Links oneven.

    Vanderdoncktdoorgang 2 (2 ramen): Recht een negerin (naam onbekend) en links Sandra (blond, brilletje, iets molliger)

    Vanderdoncktdoorgang 4 (2 ramen): Linkerraam zit Bonnie (blonde dame, iets molliger), rechterraam meestal leeg.

    Vanderdoncktdoorgang 6: geen dames enkel een deur

    Vanderdoncktdoorgang 8 (2 ramen): Rechterraam zit een zwartharige dame, iets ouder met grote borsten (naam onbekend,waarschijnlijk Anna), linkerraam zit een Brunette (naam waarschijnlijk Steffie)

    Vanderdoncktdoorgang 10 en 10a: In nummer 10 zit Alexia (blonde grote dame met bril, soms ook zonder bril). In nummer 10A zit soms Amanda (negerin, vooral avond)

    Vanderdoncktdoorgang 1 (2 ramen): Maryline zat er lang, nu verhuist naar nummer 17, even leeg dus denk ik! Soms zie ik hier wel in linkerraam Rachel (dame met zuiderse look)

    Vanderdoncktdoorgang 3 (2 ramen): in het rechtse raam zit Sandrina (vroeger in Vogue, blond, jong, slank)

    Vanderdoncktdoorgang 5: geen dames, enkel deur

    Vanderdoncktdoorgang 7 (2 ramen): vrij stil hier

    Vanderdoncktdoorgang 9: (1 raam): tijdje geleden Vicky, nu verhuisde die naar avond!

    Dan deeltje als je rechts inslaat, is moeilijk want geen nummering, en ik ken de dames daar ook niet goed, aanvullingen en tips zijn welkom.

    Dan stukje rechtdoor na overdekt gedeelte! Veel negerinnen, moeilijk uit elkaar te halen. Nummers ook niet altijd duidelijk.

    Vanderdoncktdoorgang 11 (1 raam): Leeg

    Vanderdoncktdoorgang 13 (1 raam): vaak mollige dame, naam onbekend, mss zekere Katja?

    Vanderdoncktdoorgang 15 (1 raam, Bar La Rêve): blonde dame, Estelle

    Vanderdoncktdoorgang 17 (3 ramen): Linke raam Maryline (brunette, vroeger in nummer 1), rechtse raam of middelste raam Eva (brunette, zie recensies) Ander raam zit eveneens een brunette (mogelijks Inca)

    Vanderdoncktdoorgang 19: versleten gebouw

    Vanderdoncktdoorgang 21 (2 ramen): 2 negerinnen die vaak wisselen van plaats, ene negerin noemt zich Diane. Geen recensies denk ik.

    Vanderdoncktdoorgang 23 (2 ramen): Linkerraam zat Nicky (negerin, maar lijkt verdwenen), rechterraam Linda (negerin, uitdagende look)

    Dan rechts zit nog Mona op een appartement, raam in de hoogte, geen recensies denk ik!
    Verderop na kruispunt ook nog dames, maar die 2 ramen sla ik meestal over!

    Straks of binnenkort doe ik wel de avondshift!

    JB

  2. #2
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Last Online
    12 januari 2021 @ 14:31
    Berichten
    39
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Het ware misschien interessant deze lijst eens bij te werken.
    Alvast hier mijn bijdrage voor de correctie :
    • Vanderdoncktdoorgang 4 (2 ramen): Linkerraam zit Bonnie (blonde dame, iets molliger), rechterraam zit nu een ietwat mollige brunette.
      Bonnie zit er nog steeds.
    • Vanderdoncktdoorgang 8 (2 ramen): Rechterraam zit een zwartharige dame, iets ouder met grote borsten (naam onbekend,waarschijnlijk Anna), linkerraam zit een Brunette (naam waarschijnlijk Steffie)
      Anna is na een tussenstop van enkele jaren, er recht tegenover, nu verhuisd naar Vanderdoncktdoorgang 19.
      Dat gebouw is intussen verbouwd.

    • Vanderdoncktdoorgang 13 (1 raam): vaak mollige dame, naam onbekend, mss zekere Katja?
      Was zeker Katia. maar zij heeft met ingang van 02 januari 2010 de stiel verlaten.
      Althans dat heeft ze mij gezegd.

    • Vanderdoncktdoorgang 17 (3 ramen): Linke raam Maryline (brunette, vroeger in nummer 1), rechtse raam of middelste raam Eva (brunette, zie recensies) Ander raam zit eveneens een brunette (mogelijks Inca)
      Eva heeft ook al enige jaren de stiel verlaten.


    Ik hoop dat mijn voorbeeld hier navolging krijgt zodat deze lijst geactualiseerd kan worden.

  3. #3
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Last Online
    12 januari 2021 @ 14:31
    Berichten
    39
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Is het zinvol jhier nog updates te geven bij deze lijst ?
    Ik zou het anders geen slecht idee vinden.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Living Room 468*60   Diamond 468*60