Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Gent, Belgradostraat 24, bar Topaz, Evy

    Haarkleur/-lengte : Blond lang haar, hangt los
    Lengte dame : 1m70 ofzo
    Postuur/Cupmaat : C cup, slank
    Nationaliteit/Taal : Belgisch, spreekt nederlands
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : navelpiercing dacht ik me te herinneren
    Service: pijpen met condoom en neuken met condoom (meerdere standjes)
    Voordelen: ze neemt rustig haar tijd en ik vind ze superknap, gewoon meisje
    Nadelen: doet geen extra's als tongzoenen en beffen enzo
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Evy viel me meteen op omdat het zo een gewoon meisje is! Ik vind haar qua uiterlijk één van de knapsten in gent. Ik bezocht haar een hele tijd geleden. Het is wel bij dat ene bezoekje gebleven, nochtans een heel sympatiek meisje.

    JB
    Laatst gewijzigd door JohnnyBembwebe; 23 november 2005 om 16:35

  2. #2
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 januari 2012 @ 19:48
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame heb ik in de lente van 2005 bezocht. Ze is zo aantrekkelijk dat je de "standaard service" voor lief neemt.

    Als ik weer in Gent terug kom is Evy mijn eerste keus

    Groet van een IJsbeer

  3. #3
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag

    Dame werkt in de dagshift!

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #5
    Geregistreerd
    1 maart 2007
    Last Online
    3 mei 2010 @ 16:23
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Evy is er zeker en vast nog...

    Grappig dat je dat vraagt....
    Wat voorafging: Men had me ergens Julia aangeraden, op de hoek van Schepenenvijverstraat en Vanderdonckt, en ik was dus gisteren vol enthousiasme daarnaartoe getrokken. Maar toen ik het verplichte info babbeltje aan de deur deed, viel ze me echt tegen. Zag er nogal afgeleefd uit, vond ik zelf, misschien was het haar dag niet? Ook niet supervriendelijk...
    Dus, nog wat rondgelopen, niet veel soeps voor de rest. Eva wel aanwezig, maar constant bezig, zoals gewoonlijk, maar had daar ook niet echt veel zin in. Eva is wél super in wat ze doet, maar mij soms net iets té vlot, en ook niet helemaal mijn type. Dus, terug op weg naar de auto via de Belgradostraat....
    Zie daar plots iemand staan in het eerste raam links, en ben meteen van mijn melk...is dit iemand nieuw?
    Na nog twee keer passeren realiseer ik me vaag dat ik daar al eens iemand zien staan heb, en dat dat hetzelfde meisje moet zijn, maar hoe komt het dan dat ik hiervoor nog nooit heb opgemerkt dat ze zo knap is?
    Antwoord: ben haar altijd al gepaseerd van op de overkant van de straat, en nog nooit van dichtbij, en dat maakt het verschil!
    Dat is Evy, discreet, niet opdringerig, lacht gewoon superlief van op een afstand, maar als je haar van dichtbij ziet.....
    Op haar deurtje geklopt en gevraagd of ze een 'lieve' is, want anders lukt het bij mij echt niet. Zo van die bandwerkdames, dan blijft bij mij alles op non-actief
    Maar geen probleem, ze IS lief.
    Eens je haar van dichtbij ziet, en de lingerie verdwijnt, kun je je ogen echt niet geloven....zo een knappe vrouw, met zo'n mooi en lief snoetje.
    Ik kan mezelf voor mijn hoofd slaan dat ik hier niet eerder ben geweest.
    Service is heel ok, wel standaard, zoals al gezegd, maar dat is ok voor mij.
    Wat voor mij echt absolute bonussen waren: ze pijpt heel zacht en echt supergoed, en terwijl kan je haar aanraken (sommigen zetten zich in een positie dat je ze van ver nog kunt zien :teuflisch ), ALLE standjes waren super, had tot nogtoe de ervaring: hoe knapper het meisje, hoe afstandelijker en gewoner de service, maar dit was echt goed. In doggy kan je echt overal aan, en ze drukt zich helemaal tegen je aan, je voelt alles extra goed, geen overdreven geglij...:teuflisch , maar het aller-allerbeste was de amazone.
    Ik heb nog nooit -maar dan nog nooit- een dvp gehad die dit -naar mijn smaak- goed deed, (en dus beperkte ik me na een eerste keer proberen bij die dames tot missionaris en doggy), de meesten zitten wat op en neer te wippen....Maar bij Evy was dit echt zo lekker, ze wist precies hoe het moet, en dan zat er nog wat variatie in ritme in en al! Neem daarbij nog vanuit deze positie het onvoorstelbare uitzicht op de meest prachtige borsten die ik ooit heb gezien.... (eigenlijk het meest prachtige lichaam, tot court...)
    Al dit moois, plus het feit dat je gewoon je eigen taal kunt spreken (ik vind dat altijd zo'n geklungel als je koeterwaal Engels of Frans moet brabbelen...).
    Op het eerste zicht is ze de girl next door, en als ze haar kleren uittrekt wordt ze een echte playmate....zalig!
    Moest deze parel nog willen zoenen, dan was het perfect!
    Ik heb toch al wel wat zien passeren (betalend en niet-betalend), maar ik denk wel dat Evy de mooiste vrouw is met wie ik de eer heb gehad om te .
    Op gevaar dat ze constant bezet gaat zijn: als er één aanrader is in Gent, dan Evy. (voor overdag)
    Jammer idd dat ze enkel overdag werkt, van ongeveer 13 tot 19u, niet in het weekend.
    's Avonds zou nog leuker zijn.....
    Maar voor 's avonds is er nog wel een andere leuke meid, dus.....:p

    Dus ja: Evy is er nog!
    Maar alles blijft natuurlijk veel afhangen van je persoonlijke smaak: anders zou er één meisje overwerkt zijn, en zouden alle anderen met een zuur gezicht in het raam zitten!:D
    Heb me van sommigen ook al afgevraagd wie daar zou bijgaan, maar hun gordijntje is soms ook gesloten, dus.....
    Als je bv van heel mollige dames houdt, die het wat ruwer doen, dan moet je niet bij Evy zijn...

    L.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Ausrufezeichen Evy op Belgradostraat 24, bar Topaz !

    Het juiste adres van Evy is :

    Belgradostraat 24, bar Topaz.
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

  FKK Artemis 468*60