Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch Antwerpen, Schippersstraat 24/8, Alina

    Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang (tot op de billen)
    Lengte dame : 1.75
    Postuur/Cupmaat : Slank / A (echt)
    Nationaliteit/Taal : Oost-Europees / Frans (klein beetje engels)
    Leeftijd : +/- 23
    Tatoeages/Piercings : ja / Navel, Tong, bovenlip
    Service: PMC / NMC
    Voordelen: Vriendelijk
    Nadelen: Wil liefs frans praten
    Tijdsduur : 15m
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:
    Laatst gewijzigd door Sub; 21 juli 2007 om 12:31 Reden: was naam vergeten in te vullen

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Gisteravond weer eens een nieuwtje van mijn To-Do-lijstje afgestreept.

    Alina intrigeerde mij al vanaf de eerste keer dat ik haar zag staan, toen nog in het raam van, nog steeds mijn #1 topfavoriet, Mirela op Schippersstraat 29/1.

    We waren al een aantal dagen met het bekende spelletje bezig. Uitdagend lachen, knipogen, met de vinger wenken, babbeltje maken met geile praat en beloftes van goede sex e.d., noem het hele repertoire maar op. Gisteravond is het er dus van gekomen.

    Bij binnenkomst een paar welkomstkussen, daarna beiden uit de kleren. Terwijl ik me nog aan het uitkleden was ging Alina zig alvast wassen aan het bidet, daarna heeft zij de kleine Sub nog gewassen aan de lavabo, zodat we beiden klaar waren voor het spel.

    Toen op bed plaats genomen, Alina kwam eerst over me heen liggen om met een lichte en korte body-to-body massage te beginnen, hierbij vergat ze mijn tepels ook niet te bespelen met haar mond en tong. Toen kroop ze naar achter, nam plaats tussen mijn benen, bracht het condoom met haar mond aan, en begon lekker en gevarieerd te pijpen. Het had voor mij iets steviger gemogen, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak. Wat ik wel jammer vind van deze houding is dat je nergens bij kan om mee te spelen. Dit werd echter tijdens het neuken terwijl zij "on top" zat aardig goed gemaakt, afwisselend met haar kleine borstjes met flinke tepels, en met haar clitoris gespeeld, wat zij duidelijk wist te appreciëren. Daarna in Doggy style afgemaakt, terwijl ik haar slanke billetjes stevig vast had.

    Na afloop nog eens een uitgebreidde wasbeurt voor beiden, deze keer was het wel zelfbediening voor mij. Tijdens het aankleden en daarna nog een klein beetje en moeizaam gebabbeld. Waarom moeten die schatjes toch allemaal frans spreken ipv engels?

    Ik zal zeker nog eens terugkeren, al gaat het geen maandelijks bezoek worden.

    Grz Sub

  3. #3
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Alina zat de laatste weken op Schippersstraat 24/8, maar is momenteel met verlof.

    Grz Sub

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Alina naar het archief !

    Alina al lange tijd niet meer gespot in SKW, dus m.i. best spijtig genoeg naar het archief !


    wico

  5. #5
    Geregistreerd
    1 juli 2013
    Last Online
    1 juli 2013 @ 23:35
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey dames ik ben op zoek naar nies werkt ook achter een raam op schipperstraat wie kan mij in contact brengen met haar? Marokkaanse meid 26 jaar afkomstig uit nederland en 1.65 slank mooi meisje met lang lichtbruin haar en mooie sprekende ogen bruin en mooie volle lippen.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

  Living Room 468*60