Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 326
  1. #151
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Voor de tijd van het jaar een numeriek degelijke line-up, potdekke versterkt met 1 nieuwelinge die binnenwandelde en binnen no time door 3 Stammies werd belagert...Het arme meisje wist niet waar te kruipen. 15-tal dames wat niet verkeerd is, masseuse dauergebucht, Vicky goedgeluimd, Svetlana&Sarah krullebol naar traditie al aan de sekt op een tijdstip dat normale mensen aan ontbijten toe zijn. 0 Aziatische dames en ook Chokomausen waren niet te bespeuren, wel een 3-tal latina´s en voorts the usual Rumbulmix lijkt me stellig met wat Hongaars/Russisch en een verdikte Griekse tussen gemixt. Vervelend is de op herhaling draaiende snertplaylist met weinig muzikale finesse, het grootste minpunt. Zelfs niet-rokers ontvluchten de barzone richting rookterras dat redelijk warm te noemen was...

    Bezoekers in overtal tijdens m´n verblijf, kamerwachttijden die werden opgeluisterd met tongzoenen enzo, net dat ietsje anders dan in Brüggen doch alla, qua looks des dames is het ook wel ietsje inleveren...Bijna enkel Duitse gasten waaronder de usual suspects die er 2à3 keer per week lijken rondtehangen. Gemoedelijk sfeertje doch niks feestelijks ofzo, wel geinig hoe er eten besteld wordt tussen de soep en de patatten, heren die achter de bar rondlopen enzo, veel heren die wat flutbier wegkappen enzo, the same old same old in Wambel...

    Dit sociaal onaangepast joch had naast wat socializen en dommigheden verkopen weinig anders te doen dan zich naast 3 deernes neer te poten in hun respectievelijke sofa´s of hen van hun barkrukje los te weken waar ze sporadisch zitten (er wordt behoorlijk druk gekamerd door het gros des bezoekers)...Sessies met een Bulgaarse, Kazachse en Duitse (dit uiteraard uit solidariteit met onze opvallend veel zinsneden loslatende Pic1 de laatste tijd in het vreemdelingendossier). Als men sterren dient uit te delen qua sessiekwaliteit gebaseerd op 5 zoals men dan placht te doen alhier komt ss op een score uit van respectievelijk 5, 4, en nog ns 4 sterren dus dat maakt dat minimedewerker behoorlijk gesloopt doch tiefzufrieden in de té ruime boxershort werd gemoffeld na dat stengelen for dummies.

    Dien ´k snel terug te komen in LuLo? Welneen, dat is allemaal niet per sé noodzakelijk want behoudens prima sessies afraggen is het er voorts toch ietwat boring. Is het een prima alternatief derzeit voor een 5-uurs bezoekje zo op z´n tijd mits nabijheid? Welopzekers en voorts laat ik de 10 dames ik ´k niemals zou hebben wensen te boeken rimpelloos links liggen, 2 nog eventueel plausibel als uitstapje eventueel. Bijna hondstrouw te noemen die ss...

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  2. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 januari 2016),Champollion ( 8 januari 2016),hasta la pasta ( 8 januari 2016),Loekie_01 (21 november 2016),Nedlovefkk ( 8 januari 2016),potentebeer ( 8 januari 2016),rmjhexe ( 8 januari 2016),vrije jongen ( 8 januari 2016)

  3. #152
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ow ja, nog bijna vergeten te vermelden: de terugkomst van 2 node gemiste Roemeentjes door sommigen werd aangekondigd in de wandelgangen...eentje kortharig, eentje roodharig...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  4. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Jester (11 januari 2016),vrije jongen ( 8 januari 2016)

  5. #153
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst sinds maanden weer eens in de Lounge geweest .... eigenlijk omdat ik niet goed wist waar ik op maandagmiddag anders heen zou moeten. En omdat ik op de Duitse fora had gelezen dat er een klein jong Bulgaars talentje gearriveerd was, die moet je natuurlijk gelijk scouten ! Nou die bleek er dus niet meer te zijn ....

    Ik liet me niet uit het veld slaan, een koffie, een sigaretje en eens even kijken wat er verder nog in het veld staat. De Luder Lounge is een wat "lastige" club ... Niet zo groot, de meisjes zitten je vanaf de bank aan te kijken wat je gaat doen ... En je even verstoppen is er niet bij want daar is geen ruimte voor. Uiteindelijk tegen mijn principes in gekozen voor een spontane en aantrekkelijke blondine met watt tattoo's (niet storend hoor). Dat bleek de bekende Svetlana te zijn, wat een heerlijk hoerige naam !

    Nou die naam heeft ze dan niet voor niets gekregen want op de kamer was het super. Natte tongzoenen, gevarieerd pijpen waarbij ik haar regelmatig moest afremmen. Likken kon ze meer dan gemiddeld waarderen en een vingertje erbij was ook geen probleem. Gelijk maar een uurtje geboekt, was ik ook gelijk klaar voor vandaag.

    Samenvatting: Svetlana is een schat die ook nog heel goed is in bed. Luder Lounge is OK voor een paar uurtjes maar zeker niet voor een hele dag. Ik ga binnenkort vast wel weer een keer !

  6. Onderstaande 8 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 februari 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 februari 2016),hasta la pasta ( 2 februari 2016),licky luke (27 april 2016),Nedlovefkk ( 1 februari 2016),phoenix ( 1 februari 2016),vrije jongen ( 1 februari 2016),Wentelt Eefje ( 1 februari 2016)

  7. #154
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Unglücklich Lulo... op het moment niks voor mij

    De berichtjes zijn deze keer wat willekeurig geweest, maar voor de bezoeken aan Freude, AcaG en Neby was vrijdag (een week geleden dus) ook een clubdagje. Voor de avond stond Magnum op het programma en daarvoor wilde ik nog een dagclubje doen. Min of meer op de automatische piloot leidt de weg dan naar Lulo.

    Rond half 11 voor de poort en voor twee tientjes naar binnen. Hiervoor 3 biertjes, 4 koffie en twee frisjes genoten. Even leek het hierbij te blijven, maar dat pakte toch anders uit. Vrijdag staat bekend als de stammies dag (en dessous), uiteindelijk viel die "drukke gezelligheid" die op FC vaak wordt aangehaald, behoorlijk tegen. Inderdaad enkele kerels die je er vaak ziet, maar het was nog steeds tamelijk rustig. Kan natuurlijk met het instorten van de plaatselijke VfB te maken hebben gehad (was een dag eerder).

    De line up in het begin wat teleurstellend, sowieso bleef deze tussen de 10 en 15 steken... is tamelijk weinig. Voor een dagclub opvallend dat de interessantere dames tussen 12 en 13 pas binnenkwamen (buiten Julia dan). Uiteindelijk 4 kameropties, waarvan er opvallend genoeg geen enkele Roemeens was. Isabella misschien wel de mooiste, maar daar ben ik eigenlijk wel klaar mee (en dat lijkt me 100% wederzijds). Had wel graag even besproken hoe het met nichtje lief gaat, maar elke keer dat ik in de buurt kwam werd het snel tamelijk koud en ik wilde niet in een ijslollie veranderen.

    Bleven er een leuke Duitse over, een Griekse die inmiddels rustig meelult in het Bulgaars, een Bulgaarse en de bekende Kazachstaanse.

    Dat het allemaal wat matigjes bleef heeft mogelijk met mijn laatste 8/9 bezoeken hier te maken gehad. De eerste helft daarvan heb ik voornamelijk aan een (nu vertrokken) jong Roemeentje vastgeplakt gezeten en de tweede helft daarvan ben ik ongepopt weer pleite gegaan. Hoe dank ook:

    Rond een uurtje of 1 naast Nadine plaatsgenomen, die net weer begonnen is na enkele maanden afwezigheid. Ruim een jaar sinds de vorige sessie en de lijn is helaas toch wat neergaand. Er wordt op de bank getongd, maar vooral getongel (zoals de Duitser zou zeggen) met tamelijk harde lippen. Op de kamer kwam hier weinig verandering in. Vingeren leek me niet echt meer gewenst (voorheen poes en aars) en elke vorm van pussysliden/droogneuken werd ontweken (ook wel eens anders geweest). uiteindelijk vooral een beetje tegen elkaar aan liggen en een "worstelling" met het zoenen. Pijpen nog steeds behoorlijk goed, en weer verder proberen het leuk te krijgen (helaas). Tegen de 30 minuten voelde ik haar arm (om mijn nek) draaien voor een tijdscheck, waarbij ze direct weer naar het pijpen ging. Nou had ik de tijd ook in de gaten en ik stopte haar met de mededeling dat het wel goed was. "Neuken?", nee doe maar niet. Nu plotseling wel wat zachte tongzoenen... a little late babe.

    Na de sessie zonder hoogtepunt nog wat blijven hangen. Alexandra leek bijzonder weinig zin te hebben en Julia was inmiddels nonstop geboekt (tussen afrekenen en kutwashok afvangen); op het voorspel afgaand met goede reden. Op een bepaald moment liep Svetlana wat rond te kijken (zit nooit op een bank), dus daar maar op af gestapt. Die mompelde iets in het Duits over 3 of 4 kamers... weet niet of ze die zelf had gehad, of dacht dat dit mij het geval was; hoe dan ook had ze kennelijk geen zin. Whatever, jaren geleden een standaardkamertje met haar gehad en het zou me verbazen als ze zich dat überhaupt nog zou herinneren. Alexandra was inmiddels toch door iemand van haar telefoon losgerukt en het voorspel was nog meer op de automatische piloot dan normaal.

    Daarmee was het wel mooi geweest en ging ik toch maar wat uurtjes eerder naar Magnum. Tenzij enkele dames terugkeren of er weer eens wat nieuwe meisjes komen, ben ik voorlopig wel even uitgewandeld in lulo.

  8. Onderstaande 5 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 april 2016),licky luke (27 april 2016),Nedlovefkk (22 april 2016),rmjhexe (23 april 2016),Wentelt Eefje (22 april 2016)

  9. #155
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Ik was gisteren nog even in de Luder Lounge. Ik was er een maandje niet geweest en er lijkt een aardige verfrissing bezig te zijn.

    Zo ontbraken Nadine, Rebecca, Alex, Meggy, Svetlana (gaat stoppen), Magda, Duitse Sara, Roxana, etc. etc. Normaal toch een belangrijk deel van de stammies. Kan zijn dat het te maken heeft met de Duitse feiertage deze week.

    Wel was er veel 'fresh meat' en zeker van een hoog niveau (qua looks). Voor mij waren (afgezien van de kamer rechts) de bekenden Laura, Julia, Claudia en niet-duitse Sara de bekende. Er waren zeker wel zes/zeven nieuwe dames met goede looks.

    ik heb mijn tijd besteed aan Julia en Laura en dat was een goede tijdsbesteding. Met name Julia ontpopt zich toch echt als een topper. Een heerlijk uurtje met haar doorgebracht.

    Na een aantal tegenvallende bezoeken bij concurrerende clubs blijkt Vicky c.s. er optisch weer sterker op te worden. Inhoudelijk moet alles nog worden getest.

    p.s. buiten wordt het terras uitgebouwd en komt er een jacuzzi te staan. nice!

  10. Onderstaande 3 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (26 mei 2016),satanic surfer ( 7 juli 2016),Wentelt Eefje (26 mei 2016)

  11. #156
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Kleine Whirlpool is idd geinstalleerd en te benutten...Opvallend veel vernieuwing qua line-up..Veel Duitse dames, minstens een zestal...1 absolute stunner dabei...Meer info volgt
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  12. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 7 juli 2016),pret ( 7 juli 2016)

  13. #157
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:22
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Kleine Whirlpool is idd geinstalleerd en te benutten...Opvallend veel vernieuwing qua line-up..Veel Duitse dames, minstens een zestal...1 absolute stunner dabei...Meer info volgt
    Vandaag bij LL geweest wirhplool is lekker warm, half uurtje in gezeten. Het was rustig bij LL met de dames, geen nieuwe ling MIra is volgens theke op vacantie Twee kamer gangen gemaakt, maar geen kamers om niet meer te vergeten. Wel een plaatje gezien blond roemeentje 21 jaar zeer mooie À cup, had een tatoe roos met iets erbij op haar linker boven been. Kamer was een zes en een half je, maar optisch een plaatje, ze is ook niet zo vrolijk . Volgende keer beter.
    Laatst gewijzigd door mssucces; 10 juli 2016 om 19:56
    Op naar de volgende keer!

  14. Onderstaande 2 leden hebben mssucces bedankt voor deze bijdrage:

    Jester (11 juli 2016),Nedlovefkk (10 juli 2016)

  15. #158
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Lulo weer eens gezellig

    Op zaterdag was het wederom twijfelen wat te doen. Neby had niet speciaal een goede line up, nog even gedacht aan Pauschal Bochum voor Ebru/Lyla (wat de fuck doet die daar?), maar uiteindelijk toch maar naar lulo. Ik had ook begrepen dat Amalia na bijna twee jaar weer terug is.

    Twintig euro betaald en in eerste instantie enkele koffietjes tot me genomen. Voor een ochtend-/ dagclub toch wonderlijk dat de meeste dames pas na het middaguur binnen kwamen. Line up bestond voornamelijk uit bekende gezichten met Katharina weer eens als DVP, voor de rest Meggy, Alexandra, Amalia, Roxana en nog een handvol die ik vaak heb gezien. In totaal tussen de 10 en 15 dames.

    Amalia kwam net na twaalven traditioneel in het fel roze gekleed binnenlopen en gaf me vrolijk een pupje. Eenmaal op een bank ging ik er maar snel bij zitten en tussen het tongzoenen door even bijgekletst, om daarna naar een kamertje te gaan. De kleine heeft wat effect gehad op de borstjes, maar veel veranderd is ze zeker niet. Kamer was goed met heel veel tongzoenen, droogneuken, goed pijpen, beetje vingeren en zoals altijd veel gegiebel. Geen pussyslides, maar dat was meer uit luidheid denk ik; in eerste instantie had ze ook geen zin in cowgirl. Neuken verrassend goed (meestal slaat dat nergens op bij ons) en volgens mij voor het eerst bij haar echt het rubbertje gevuld. Een beetje een sessie zoals ze in het begin waren (daarna is het wel eens wat automatische piloot geweest). Nog even babyfoto’s gekeken en de tweede in de twee dagen die me zei er goed over na te denken voor je besluit kinderen te nemen. Daar zijn die “vrienden” met hun verdwaasde, slapeloze ogen toch een stuk minder direct/eerlijk in.

    Hiermee was het ook weer een stuk gezelliger in de bar, met Amalia die me vaak wat in het Roemeens toeriep (kennelijk is dat de laatste twee jaar beter geworden) en aan de rest van de dames zat uit te leggen waar we elkaar allemaal wel niet geneukt hadden (waar niet is een betere vraag).

    Na twee pilsjes wilde ik wel weer wat doen (en voor de jacuzzi was het wat koud), het mooiste meisje in de toko was de kleine blonde Vanessa. Strak en lekker, maar je verwacht al direct niet veel van de service. In lulo zijn dat soort meisjes vaker absolute favo’s geworden, dus toch maar proberen. Zoenen begon ontzettend zacht, maar de tong doet niet heel erg mee…echt op zo een manier dat je pas halverwege de kamer door hebt dat ze een tongpiercing heeft. Ondertussen kwam Amalia van terug van een kamer en wilde weten wat we wel niet aan het doen waren, wat gegiebel in het Roemeens en ik mocht weer verder zoenen. Op de kamer bleef het tongzoenen matig en voor de rest leken de mogelijkheden te bestaan uit pijpen en neuken. Ik was nog niet bij haar buik, of het vingeren werd gevetoed en iets van opgeilen zat er sowieso niet in. Pijpen overigens best goed en het neuken (direct missionaris) voelde ook goed (ook geen gezeur van “mare” of zo). Ik kon zowaar nog klaarkomen, met het meest understated orgasme uit mijn leven volgens mij; voelde niet speciaal iets. Samen even naar sperma gezocht (nauwelijks aanwezig), de belangrijkste hint dat er iets gebeurd was is dat ik absoluut nergens meer zin in had. Altijd handig die 20 minuten optie.

    Nog een biertje genomen en op de telefoon de tour gaan volgen, maar kameropties zag ik zo snel niet lopen (Alexandra had gekund). Eigenlijk niet een club voor zaterdagen, maar in ieder geval leuker dan de laatste paar keer.

  16. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (27 juli 2016),Nedlovefkk (20 juli 2016),pret (22 augustus 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016)

  17. #159
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Voor een zondag best aardig

    Gisteren om niet geheel duidelijke redenen de auto richting Dortmund gedraaid. De kater na het feestje in Livingroom was net zo understated/afwezig als het stuiterfeestje de nacht ervoor. Ik was wel zo slim geweest niet naar het pensionnetje te rijden, dus ik wandelde eerst terug naar LR om de voiture op te halen... bij het wegrijden een veel betekende knipoog met een vrolijk Roemeentje dat net met modieuze paraplu en al kwam aangelopen. Maar dat is allemaal niet bepaald relevant, net zoals ik niet speciaal relevante redenen kan vinden waarom ik naar Dortmund ben gereden. In ieder geval voor 2 tientjes naar binnen bij de theke die ik alleen kende van haar trio voorstel met Erika tijdens het oktoberfestfeestje vorig jaar (ik mis erika).

    Laten we maar eens een line up doen (incl eerdere ervaringen):

    Bulgaars leek me afwezig.

    Niet Roemeens:
    Alina, pl --> leuk koppie en vrolijk, maar meerdere maten te groot voor mij
    Renata, pl --> gezien de vaste klanten vast wel goes, maar meerdere jaartjes te oud/ouder dan mij
    Meggie, pl--> vaste kracht die er prima uitziet, maar ondanks de best goede service vond ik er niet zoveel aan
    Svetlana, kz--> iets afgevallen en ziet er prima uit op het moment (en om 12 uur al aan de sekt), was een stuk meer "aan het werk" dan bij mijn laatste bezoeken al vond ze die 20 minuten kamertjes kennelijk nog steeds niets. Even getwijfeld, maar toch niet mijn type prostituee.
    Jenny, th --> ik heb niks met Thais, en zeker niet als ze een decenium ouder zijn dan ik
    Tattoo en sili dame, de --> zit altijd bij de wellness en gezien mijn complete non interesse in haar valt ze me meestal niet echt op
    Strakke pure chocolade --> mooi lijf vooral, maar ik hou niet van chocola
    Mulatto vormen in melk chocolade--> leuk gezichtje dat contact zoekt, maar ik hou ook niet van melk chocolade

    Wel Roemeens:
    Andrea --> beetje "pummelig", maar volgens mij wel een meisje dat goede service geeft
    Laura --> op het moment behoorlijk bruin en lekker slank, met die grote tieten ervoor... ik vond de kamer behoorlijk terughoudend
    Micky --> nieuw over uit Paradise saarbrucken, wat bredere kont dan Laura, iets kleinere tieten... maar deze zijn wel een heel stuk strakker (referenz)
    Vanessa--> bloedmooi klein blondje in maatje <34, service was matig op zijn best
    Katharina--> half theke, half hoer en nu een kater na de avond ervoor. Na een matige kamer in Babylon jaren terug, zit een herhaling er niet echt in
    Isabel--> ziet er elke keer weer meer als een model uit, maar de 'liefde" tussen ons is tamelijk bekoeld... en van haar kant kennelijk in de diepvries, ik vin het vooral jammer dat ik het nauwelijks voor elkaar krijg te vragen of haar nichtje nog eens komt
    Amalia--> niet meer speciaal slank enzo, maar mijn vaste tongzoenmaatje... en toch nog steeds een behoorlijk leuk snoetje.
    Grote donkerharige meid--> niet echt mijn ding, maar niet speciaal onaantrekkelijk of zo.

    De vetgedrukte namen komen qua optiek voor een kamer in aanmerking... en nu ik terugkijk betekent dit ook dat dit de dames zijn waarmee ik wel eens een kamertje heb gedeeld. Niet slecht voor een zondag zo.

    Goed dan deze zondag. Zoals je uit bovenstaande kunt opmaken ging ik het eens proberen met Micky, ze leek me een nieuw Roemeentje om eens lekker mee door de spreekwoordelijke hooi te rollen. De link met Paradise kwam pas te laat naar voren. TZ op de bank was niet bepaald goed, maar je hebt hoop op verbetering. Dit zat er niet echt in... vingeren een no go, redelijk snel expliciet duidelijk dat de poes en piemel elkaar niet mochten aanraken. Pijpen basaal, maar ik was er inmiddels al een beetje klaar mee. Na een minuut of 17 begon ik af te bouwen, waarna er een tamelijk jammerlijk verhaal kwam over of ik boos was en waarom ik weg wilde. Met een zucht maar een beetje uitgelegd op welke vlakken mijn verwachtingen niet helemaal werden bereikt. Kennelijk hoefde al dit soort gedoe niet in Saarbrucken en was het moeilijk om je aan te passen. In ieder geval weer duidelijk dat ik geen functie moet ambieren die je regelmatig dwingt beoordelingsgesprekken te voeren. Drie tientjes overhandigd en de councelling werd netjes niet in rekening gebracht. Ik verwacht nier dat ze lang blijft.

    Kamer twee uit gewoonte maar weer met Amalia en ongeveer 50 minuten van de 60 elkaars amandelen liggen oppoetsen met wat Manele op de achtergrond. Voor de rest net als altijd ok. Is inmiddels meer even bijbekken dan iets anders met haar, maar dat is met zo een "knutchmonster" ook niet echt een straf.

    Daar het bij gehouden deze dag, waarbij nog grappig is op te merken dat Andrea en Vanessa letterlijk de hele dag op de kamer waren bij een stamgast (die kennelijk lekker lag te slapen). Ik hoop dat ie goede afspraken heeft gemaakt.

  18. Onderstaande 10 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 september 2016),Bezitos (15 september 2016),Jester (23 augustus 2016),madiwodovr ( 7 september 2016),mynasch (23 augustus 2016),Nedlovefkk (22 augustus 2016),phoenix (24 augustus 2016),pret (22 augustus 2016),Wentelt Eefje (23 augustus 2016),Wijze grijze (22 augustus 2016)

  19. #160
    Geregistreerd
    25 april 2007
    Last Online
    12 maart 2024 @ 21:55
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard Luderlounge, een goedkope topper!

    De Luderlounge ligt in een buitenwijk van Dortmund naast een Pizza restaurant. Je kunt met de auto de inrit inrijden en achter het gebouw ligt een ruime parkeerplaats. Daar kwam ik pas achter toen ik mijn auto al op de straat had staan.
    Bij binnenkomst werd mij weinig gevraagd, gewoon betaald en "viel spass" gehoord, handdoek en ijsberenvel hangen netjes voor je klaar. De club ziet er beter verzorgd uit dan Villa venus in Duisburg, maar het idee is hetzelfde. Lage entreeprijs, 20 of 30 Euro, en kameren kost 30, 50 of 80 Euro voor respectievelijk 20, 30 of 60 minuten. Er wordt geen eten geserveerd en frisdrank en koffie en ook bier is gratis. Er is een sauna, een massage en een jacuzi aanwezig en dan heb je je wellness gehad. Toen ik rond 17 u binnenliep waren er een stuk of tien meiden aanwezig. Meesten Roemeens en één prachtige negerin uit Ghana, Naomie, waarmee ik als eerste de kamer mee opging. Tijdens de recuperatie tijd erna werd het saai, weinig te beleven.. Dit is meer een dag- dan een avondclub en de meiden waren duidelijk moe. Toch nog een leuke kamergang gehad met de tongzoenende en vrolijke Amalia. Ik kom er zeker weer eens terug!

  20. Onderstaande 6 leden hebben MagereHein bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 september 2016),mynasch ( 1 september 2016),Nedlovefkk (23 februari 2017),phoenix ( 1 september 2016),Sjeufke ( 1 september 2016),Wentelt Eefje ( 2 september 2016)

  21. #161
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Ik ben hier afgelopen week voor de eerste keer geweest.
    Mijn conclusie : wat een leuke tent !
    Het is geen toko waar je het een hele dag volhoudt, maar ik heb een leuke middag gehad.
    Enkele gegevens : 8 kamers, zitruimte met kleine bar,sauna, verder is er een masseuse aanwezig, goede douches,goede lockers met voldoende ruimte voor je spullen.
    Buitengedeelte : geen tuin, maar een grote overkapping voorzien van zit_ en lig meubilair. Verder in de hoek nog een mooie wirlpool.
    Wat mij opgevallen was is dat zowel binnen als buiten alles keurig was afgewerkt.
    Ook was het personeel vriendelijk en de dienstverlening goed.
    Ik wens U allen nog veel wandelplezier.


    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  22. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Loekie_01 (21 november 2016),Wentelt Eefje ( 5 september 2016)

  23. #162
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Nadat ik maand geleden op een dinsdagavond een heerlijk uur doorbracht met dominicaanse rosa met haar megatieten. ook nu was het op zondagmiddag weer goed toeven in deze club. de dames die aanwezig waren daarvan kende ik er een heel aantal nog, thaise Jenny, amalia, renate, Nicole en de dame met de vele tatoeages ashly? daarnaast enkele slanke dames van roemeense origine waaronder Andrea die ik nog niet ken natuurlijk

  24. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    toyota ( 6 september 2016)

  25. #163
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:22
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Vandaag zondag 11 - september naar Louder launche ge weest
    . Was lekker weertje om op de motor te gaan.
    Was omstreeks 11 uur binnen, had op freiercafe een stukje gelezen over Diana een blonde slanke meid.
    Met diana twee keer op de kamer geweest, is een skinny meisje van 20, ze is vaak bezet en had een beetje spijt dat ik twee keer met haar ben geweest.
    Het ging allemaal op de automatische piloot.
    Later nog met een van de twee zwarte parels op de kamer geweest ( Maribella) zij kan er zelf wel plezier bij beleven.
    Leuke dag gehad, jammer dat het een beetje ver rijden is.
    Kom hier wel weer eens langs

  26. Onderstaande 2 leden hebben mssucces bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (11 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016)

  27. #164
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Helaas is aangaande Luderlounge momenteel de berichtgeving van 1 Schreiberling van FCafé niet meer ernstig te nemen...Hij dompelt een rits Roemeentjes met solala service in het superlatievenbad wegens voorts onduidelijke doeleinden/motieven..Dus die betreffende jongeman die té pas en te onpas Laura/Vanessa/Diana ea snolletjes van 13 in een dozijn met superbe berichten bediend mag men voorts verticaal classeren ende links laten liggen...Sneu voor je mssucces, er lopen betere opties rond dan dat bewierrookte groepje jonge Roemeentjes...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  28. #165
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:22
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Helaas is aangaande Luderlounge momenteel de berichtgeving van 1 Schreiberling van FCafé niet meer ernstig te nemen...Hij dompelt een rits Roemeentjes met solala service in het superlatievenbad wegens voorts onduidelijke doeleinden/motieven..Dus die betreffende jongeman die té pas en te onpas Laura/Vanessa/Diana ea snolletjes van 13 in een dozijn met superbe berichten bediend mag men voorts verticaal classeren ende links laten liggen...Sneu voor je mssucces, er lopen betere opties rond dan dat bewierrookte groepje jonge Roemeentjes...
    Goedendag SS:
    Het is de beleving van de, er zullen best betere rond lopen maar dit is mijn beleving
    Op naar de volgende keer!

  29. #166
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    dat is mijn ervaring niet SS, Alina is een nieuwe bulgaarse is er nog niet zolang werkt, het was prima toeven met haar op de kamer. Ei zijn nog een paar dames die ik niet kende maar waarvan andere beren goede ervaringen mee hadden gehad.

  30. #167
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Alina is volgens mij niet Roemeens. Je kunt toch moeilijk stellen dat Isabel, Laura en Vanessa echt toppers zijn? Daar lijkt die Diana nu bij te horen.

  31. #168
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    De laatste tijd ben ik een beetje aan het wandelen geweest. Ik heb verschillende clubs bezocht en ik moet zeggen dat dat helpt bij het volwassen worden .

    Ik ben dit jaar een keer vijf/zes in de Luder Lounge geweest en eigenlijk nooit teleurgesteld huiswaarts gekeerd. Natuurlijk zijn er wel eens mindere sessies en zelfs bij dames die het lange tijd in de club volhouden. Dat er geen natuurlijke selectie plaats vindt komt denk ik doordat iedereen een mindere dag kan hebben en dat de pret het hoogste is bij een onderling prettige sfeer. Een aantal keren (Anisa, Christina en naam vergeten) heb ik een mindere sessie gehad, maar altijd scoorde het een ruime voldoende. Waarom dan toch naar andere clubs gaan wandelen?

    Het is eigenlijk simpel. Wandelen doe je deels voor de spanning om iets leuks te ontdekken en als er een voorspelbaarheid op je weg komt dan wordt het saai. Dan wandel ik dus naar iets anders. Bij LL is het eigenlijk altijd zeer goed toeven en sessies met Svetlana, Alex, Meggie, Roxanna, Sara of Julia zijn (bijna) altijd top. Dan is er een groep met (zeer) mooie meiden, die een prima sessie leveren, maar zonder de klasse van de eerstgenoemde groep. Isabel, Claudia, Laura, Christina en Nathalie behoren hierbij. Dan is er nog een groep met dames ik niet bijzonder aantrekkelijk vind, maar af en toe toch mee ga kameren. Puur uit nieuwsgierigheid. Soms een geweldige ervaring, maar meestal zijn ze minder mooi en leveren ze niet de extreme ervaring waarop wordt gehoopt. Dat is natuurlijk ook wel begrijpelijk.

    Dan ga ik weer eens naar GoldenTime en merk daar dat de spanning voor de te maken keuze weer terug is. Op de kamer valt het echter nog wel eens tegen en verlang ik terug naar de vaste waarden in LL. Dus ga ik in GT voor de zekerheidjes als Anastacia, Lulu of Leona. Zij halen het qua looks niet bij de toppers in GT of LL, maar qua kamerplezier wel. De laatste keer in GT gegaan voor een aantal pure optick-ficks en dat waren sessies die aan de onderkant van LL zitten.

    Een goede mix vind ik in Babylon. De laatste tijd is er een zeer ruime bezetting en met een aantal echte toppers. Het is jammer dat het voor mij aanzienlijk verder rijden is dan LL en dat de prijzen er hoger zijn. Bij LL heb je gewoon maximaal waar voor je geld. Afgelopen week voor drie heerlijke sessies met Svetlana, Julia en Nathalie 190 euro kwijt. Dit is inclusief entree, maar exclusief fooi. Bij GT of Babylon was dit bij dezelfde dienstverlening 285 euro geweest.

    Ik blijf daarom lekker wandelen en nieuwe dingen ontdekken, maar vind uiteindelijk dat LL het stempel 'Beste Koop' verdient. Alleen kan ik hier nooit zo absoluut mee omgaan en bepaal ik altijd zelf mijn 'beste keus'. ;-)

  32. Onderstaande 6 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton ( 3 oktober 2016),Klatergoud ( 3 oktober 2016),Kwakje ( 7 oktober 2016),Nedlovefkk ( 7 oktober 2016),phoenix ( 3 oktober 2016),toyota ( 3 oktober 2016)

  33. #169
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Beste ijsberen, TOYOTA heeft hier gisteren zijn ( knappe ) gezicht weer eens laten zien.
    Het was weer eens gezellig, een leuke en goede kamergang gemaakt met Poolse Claudia.
    Nog een paar biertjes gedronken en toen weer huiswaarts gegaan.
    LOUDER LOUNGE is een kleine club, maar dat FKK vind ik wel leuk.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  34. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 7 oktober 2016),Sjeufke ( 7 oktober 2016)

  35. #170
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Gisteren hier weer eens geweest. Het was redelijk rustig met ijsberen, maar wel weer gezellig.
    TOYOTA is 2 keer de kamer opgedoken. Eerst met een Roemeense ( sorry, naam vergeten ) , was een matige kamergang.
    Daarna een sauna genomen en later op de dag een kamergang met Poolse Renata ( zeer goed ).
    Nog een paar lekkere koude biertjes genomen, en toen weer naar huis.
    Luder Lounge, tot de volgende keer !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  36. Onderstaande 3 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (24 oktober 2016),pret (24 oktober 2016),Sjeufke (24 oktober 2016)

  37. #171
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    LuLo: de perfecte club voor een mens op dieet behoudens die vermaledijde gummibeertjes dan maar...Gelukkig met een theelepeltje te vissen en niet met een soep- laat staan pollepel. HH tot 14u:20E, nadien 30E, voor avondbrakers ook nog een reduced tarief doch dat is ietwat belachelijk an sich...17tal dames aanwezig die men als volgt kan opdelen: 5 Milfs, 5 somewhere in between, 7 Kükens...Exotisme van de partij met 1 Asia, 2 Chokomausen, 3 Latina´s, 3 Duitse en 8 Oostblokjes ofzo. Sfeer ietwat onbestaande...2 tranfers uit Salome, 1 donkere dame uit LR en voorts de stabiele garde..Voor enkele uurtjes optioneel en er valt wel wat te neuken naar verluidt doch ss gebaart van krommenaas ditaangaande uiteraard...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  38. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 oktober 2016),forgetskinnyletsgetfatty (27 oktober 2016),Massi (28 oktober 2016),Nedlovefkk (27 oktober 2016),toyota (27 oktober 2016),Wentelt Eefje (27 oktober 2016)

  39. #172
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    "3 Duitse..... ."
    Loopt de Duitse (Ta)Mara daar nog rond? Zal nu wel 20 zijn inmiddels. Een paar leuke ervaringen mee gehad in Living Room

  40. #173
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    "3 Duitse..... ."
    Loopt de Duitse (Ta)Mara daar nog rond? Zal nu wel 20 zijn inmiddels. Een paar leuke ervaringen mee gehad in Living Room
    Al tijden terug gestopt.

  41. #174
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Criss cross in NRW 2

    Afgelopen zaterdag weer eens gaan aanwaaien bij Lulo. Erg kabbelend en rustig middagje, met dames die nog aan het bijkomen waren van het verjaardagsfeestje van de Chef op vrijdag. Vicky zou zelf in ieder geval niet komen opdagen werd me verzekerd en Alex wist even niet meer of ze nou bezopen was geweest of niet (leuke filmpjes met striptease wel). Op deze manier een geinige boel in deze bijzonder familiaire toko. Voornamelijk de vaste waardes die aanwezig tekenden (met enkele notoire zuipschuiten die kennelijk een dagje thuis waren gebleven) en het bleek maar weer eens dat je moeilijk een meer in de gemeenschap staand bordeel zal vinden in Duitsland: toen ik een slice pizza onder de neus van Alex vandaan haalde voor bij mijn biertje, kreeg ik daar de nodige opmerkingen over en stelde ik inderdaad alleen nog voetbal op de TV te missen (zonder naar een club te verwijzen)... waarna Alex de theke meldde dat het inderdaad wel leuk zou zijn als ze Dortmund- Schalke op die tv konden krijgen. Thaise Jenny was op dit moment al een tijdje weg omdat ze naar die wedstrijd moest. Zie ik de meiden in Sharks niet zo snel doen bij een thuiswedstrijd van Darmstadt.

    Buiten de standaard drankjes en gummibeertjes dus ook een tweetal familiepizza's in de namiddag (voor dames en misschien 5 beren). Sauna warm, bubbelbad afgedekt en een interessant warmhoud systeem in het rookgedeelte (terras omgeven met dikke gordijnen en een stalen buis waar een gasbrander het een en ander doorheen blaasde). Ook voor niet rokers best relaxed om te zitten, of wat te werken wanneer nodig.

    Zoals gezegd redelijk de standaard line up met een Duitse, twee Poolsen en een handvol Bulgaartjes die meer aanwezig waren dan de handvol Roemeentjes. Daarnaast gewoon 3 chocomausen (niet onaantrekkelijk als het je ding is) en nog die Thaise... zo tegen de 25% exotenquote! Line up overigens een stuk aantrekkelijker dan in zusterclub H7; met Alex, Julia, Diana, Lorena, Meggie, Vanessa en Isabel die in H7 op zondag alleen (mogelijk) enige concurrentie van Sabina zouden hebben gehad... vooral Isabel zag er weer prima uit (nadat ze met twee grote koffers was binnengekomen), maar tussen ons is het al een tijdje gata.

    Uiteindelijk twee kamertjes gedaan. De eerste met Julia die verdomme bijna net zo oud is als ik (en er niet zo uit ziet) en al erg lang in Duitslannd. Slank en strak...en volgens mij stelde ze zich niet eens voor, maar begonnen we op de bank meteen met bekken. Op de bank zonder haast verschillende dingen in Franse stijl gedaan en door naar de kamer. Hier een erg intens uurtje dat daardoor een stuk langer voelde. Tongzoenen zeer goed, kut is nat, vingeren gewenst; aars is niet nat, maar ook hier vingers gewenst. Pussysliden goed en geil, droogneuken op de zij nog een stukkie beter. Pijpen goed, met uitstapjes naar de ballen die me eigenlijk weinig doen. Neuken dan weer intens en close. Spreekt voor zich dat (met uitzondering van het pijpen) haar tong de hele tijd in mijn bakkes zat. Erg goede dvp.

    Later nog een kamertje met het enige jonge Roemeentje dat ik nog niet gehad had. Diana van 20 en voor haar lulo tijd even in aca gold geweest. Grappig meisje dat op de bank (met anderen) niet veel indruk had gemaakt, maar eigenlijk viel het inbekken me alleszins mee. Zacht en nat, waarbij ze dan wel een bepaald wasprogramma afdraait. Ook op de kamer bleef de stand steken op "stevig wassen, doorspoelen en herhalen" en kreeg ik hem niet op de "fijne was" stand. Allemaal best leuk en je kan er best wat van maken. Pijpen ook best goed en neuken close en knuffelig met genoeg tongen... leuk meisje vond ik ook. Buiten de lijntjes niet veel en van gedachten wisselen enzo. Eerst was vingeren lekker, dan later liever niet, even droogneuken, dan weer liever op een andere manier gaan liggen. Ach. Een half uurtje met vochtverlies is op zijn minst beter dan de 20 droge minuten die ik met sommige van haar vriendinnetjes heb gehad.

  42. Onderstaande 6 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 november 2016),hasta la pasta ( 4 november 2016),Jester ( 2 november 2016),licky luke ( 2 november 2016),Nedlovefkk ( 4 november 2016),Wijze grijze ( 1 november 2016)

  43. #175
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Potverdikkie! Het was gisteren weer gezellig in LuLo.

    Bij binnenkomst werd me al direct duidelijk dat er een overtal aan dames aanwezig was, maar dat er een groot aantal toppers aanwezig was. Ik spotte Sara (D), Svetlana, Meggie, Alex, Roxanna, Adelina, Diana, Alina, Jenny, Julia, Isabelle, Anisa, Claudia en nog acht dames waar ik de naam niet van ken of kan herinneren.

    Vicky begon met een waarschuwing. Een tweetal gasten had afgelopen maandag op een hele gewiekste wijze gasten bestolen. Met de handdoeken werden beveiligingscamera's uitgeschakeld, vervolgens ging er één de sauna in en hield de gasten aan de praat. Vervolgens haalde de ander de sleutels uit de badjassen en haalde het geld uit de portemonnees in het kastje. Inmiddels was de KriPo er op gezet, maar het devies was dat je zorgvuldig met je sleutel om moet gaan. Dat leek me al helder, maar gelukkig werd ik door een andere gast gewaarschuwd dat de kofferbak van mijn auto wagenwijd openstond. Gelukkig zat alles er nog in ....

    Vicky maakte me attent op een wonderschone donkere dame. Zoals ze zelf zegt; ik ben niet bi, maar daar zou ik het wel op kunnen ;-). Heerlijk die grote bek van zo'n Russisch meisje. Haar naam bleek Salina te zijn. Geboren in de Ruhrpott uit Ghanese ouders. Ze heeft een tijdje in YY gewerkt en is een gezellig dame om mee te kletsen. Ik denk dat we meer dan een half uur hebben zitten pannenkoeken, omdat ze graag Kamer 3 of 4 wilde. Dat is gelukt. Op de kamer ging alles ook heel relaxed. Haar prachtige lichaam (slank, maatje 36, knalharde kont en tepelpiercing) nodigt uit tot een finale in doggiestyle en zo was het dan ook. Ook na de tijd een leuke meid, maar op de kamer was alles ruimschoots 'binnen de lijntjes'. Met andere woorden nog geen topper voor LuLo begrippen.

    De tweede ronde besloot ik weer eens te investeren in Duitse Sara (niet te verwisselen met Libanese Sara - die overigens accentloos Duits spreekt). Dit is degene met de bos met krullen, een prachtig strak lichaam en een geweldig specialisme; DT. Wellicht dat bij haar de term Kehlenfick beter passend is. We begonnen bij binnenkomst direct te ouwehoeren met elkaar en dat leidde ertoe dat we zijn vergeten de lakens te plaatsen. Na zo'n gagging sessie was dat geen overbodig luxe ;-). Helemaal top.

    Het was weer een gemütliche middag in Lulo. De laatste tijd krijgen ze bij mij wat concurrentie van Babylon, maar door de betere reistijd is LuLo toch wat voor de hand liggender.

  44. Onderstaande 7 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 november 2016),hasta la pasta ( 4 november 2016),Nedlovefkk ( 4 november 2016),phoenix ( 4 november 2016),satanic surfer (23 november 2016),toyota (12 november 2016),vrije jongen ( 4 november 2016)

 

 
Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

FKK Artemis 468*60