Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Betty (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard Betty (Hongaarse)

    Haarkleur/-lengte : Halflang, donker krullend haar
    Lengte dame : ca. 165 cm
    Postuur/Cupmaat : normaal tot iets romiger rond de heupen / mooie B-cups
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse / beperkt Engels en Duits
    Leeftijd : 30
    Tatoeages/Piercings : geen / geen
    Service: TZ / NMC / PZC
    Voordelen: Goedlachs
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : 90 min.
    Prijs : marktconform plus tip
    Extra’s bij het bezoek:

    Deze goedlachs en stijlvolle donkergelokte dame sprong er voor mij uit deze dag, hoewel ik haar slechts een enkele keer zag. De club was gevuld met voornamelijk Roemeense slanke en verleidelijke jonge deernes, maar op een of andere manier had ik daar nu geen trek in. Toen ze rond pizzatijd een beetje timide op een bankje zat, en gelukkig net voordien een andere koekebakker afgewimpeld had, zag ik mijn kans schoon om me naast haar te nestelen. Ik deelde mijn pizza met haar, regelde een drankje en niet veel later vleidde ze zich tegen mij aan. Samen lachten we wat om de onbeholpen manier waarop sommige bezoekers zich voortbewogen of een pizza naar binnen werkten.

    Het voelde heel vertrouwd met haar en het was dan ook zeer gezellig, ondanks haar helaas beperkte kennis van de Duitse en Engelse taal. Ze bleek Betty te heten en 30 jaar geleden in Hongarije ter wereld gekomen te zijn. Mooi gezichtje met dito lach en verleidelijke donkere krullen. Haar heuppartij is iets steviger, maar blijft binnen de perken. Voor een dertigjarige heeft ze ook bijzonder fraaie borsten. Ze kwam me bekend voor en ze bevestigde mijn vraag of ze ooit in Villa Vertigo had gewerkt. Ze prees mijn geheugen, want dat was alleen in de zomer geweest en slechts enkele dagen. Nu sinds een aantal weken dus in PHG en na deze week voorlopig weer naar huis. Op de bank wist ze me behoorlijk te teasen en met name te pleasen. Een daaruit voortvloeiende intense zoenpartij dan ook maar snel voortgezet op de kamer.

    Ik wilde me nog even douchen voordien en zij gaf aan dat ook te gaan doen. Pluspuntje extra dus, want ze kwam heerlijk fris de kamer op. Wat er allemaal op de kamer gebeurde kan ik moeilijk omschrijven, maar het was eenvoudigweg geil; van pure gfe en knuffelsex tot hardcore en alle vunzige elementen daartussen. Mijn eerste orgasme na een uitstekende pijpsessie liet niet lang op zich liet wachten, waarbij ik een smeerboel trachtte te vermijden door in een impuls mijn duim op mijn eikel te plaatsen. Nadat we daar samen om moesten lachen liet ik mijn duim los en spoot enkele seconden later pardoes een meter de lucht en besmeurde mezelf. Ik kon dus weer gaan douchen. Ik stond echter zo strak dat ik met een erectie de kamer verliet en een gelukkig verlaten douche aantrof. Met dezelfde niet aflatende erectie en geilheid liep ik de kamer minuten later weer binnen, waarbij ze me verbaasd maar uitnodigend aankeek. We gingen dan ook gewoon verder alsof er niets gebeurd was. Uiteindelijk hijgde klok in onze nek omdat het bijna sluitingstijd was en we de kamer dienden te verlaten. Bij de kluisjes de nodige plichtplegingen voldaan en onrustig, maar zeer tevreden huiswaarts gereden.

    Deze week op herhaling geweest, maar haar helaas niet aangetroffen omdat ze kennelijk 2 dagen vrij was. Haar vriendin was er echter wel en vroeg terloops naar mijn naam toen ik naar Betty vroeg. Toen ik deze noemde begon ze te lachen en zei met een veelzeggende blik: “also du warst das, letzte Woche…” Het was dus kennelijk een wederzijds genoegen. Toch maar eens kijken of ik nog een gaatje vind voor ze aanstonds weer naar huis vliegt…

  2. #2
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Toen ik deze noemde begon ze te lachen en zei met een veelzeggende blik: “also du warst das, letzte Woche…” Het was dus kennelijk een wederzijds genoegen…
    Ze hadden het wellicht over die beer gehad die met zijn duim had getracht om het sprietsen tegen te gaan...
    Bruine beer

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Ze hadden het wellicht over die beer gehad die met zijn duim had getracht om het sprietsen tegen te gaan...
    ik hoop het niet

  4. #4
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Morgen vertrekt ze en rond de 24e is ze terug... Een kleine 3 weken geduld dus.

    Voor de zoeners onder ons: Betty tongzoent alsof haar leven er van afhangt. Geweldig.
    Ook het bumsen gaat haar geweldig goed af: ze biedt haar poesje met volle overgave aan, flurk mocht er echt tot de allerlaatste millimeter in. Ze genoot er evenveel van als ikzelf (enfin, denk ik toch). Big smile van harentwege na de sessie, ze meende het echt. Ook nadien goeie aftersales, ze had duidelijk geen zin om nog andere beren te vangen...

    Toch een minpunt: wat beffen en vingeren betreft was ze toch wel wat terughoudend, en haar kontje is nu eenmalig zodanig lekker rond en gespierd dat ze je de toegang "op natuurlijke wijze" al wat bemoeilijken... Ook vond ik haar poesje niet helemaal fris ruiken.

    Hoe dan ook : globaal toch een sessie om te onthouden!

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Morgen vertrekt ze en rond de 24e is ze terug... Een kleine 3 weken geduld dus.

  6. #6
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Voor de zoeners onder ons: Betty tongzoent alsof haar leven er van afhangt. Geweldig. Ook het bumsen gaat haar geweldig goed af.
    Kamergang op het randje van vrijwillige verkrachting. Ze heeft me volledig gesloopt op de kamer: 3 x in een goed duur een lading eruit weten te persen, en da's normalerwijze niets voor mij. En ze bleef me maar aansporen haar stevig te nemen. Resultaat: Piel kaputt...

    Ze heeft er overigens in de weken dat ze vrijaf was wel wat kilootjes bijgekregen, helaas. Daarnaast heeft ze nu geen krullen meer, maar glad haar.
    Laatst gewijzigd door Knabbel; 1 december 2010 om 10:30

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

  Living Room 468*60