Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 73
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Luana (Poolse) ex-YY

    --------------------------------------------------------------------------------

    Haarkleur/-lengte : zwart, krullend, over de schouders
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : normaal / C
    Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
    Leeftijd : 30-35j (34)
    Tatoeages/Piercings : niet op gelet / geen piercings
    Service: prima. PZC, NMC, TZ, FT.

    ---------------------------------------------------------------------------------








    Tja dan dat kamerbezoek met Luana.
    Was een heel mooie en vooral een heel fijne ervaring.
    Best apart, behoorlijk anders dan vele andere bezoeken.
    Heb haar aan het einde ook verteld dat zij nu bij mij op het lijstje komt. Ik heb een lijst van alle dames waarmee ik geweest ben , een lijst met wat mindere, ok als je wilt met te mijden dames, een met gewoon aardige en goede ervaringen en een lijst met toppertjes. Nou, Luana aan dat lijstje wordt jij vanavond toegevoegd. Was ze ingetogen blij mee.
    Toch is het niet Olga, niet Rita maar wel Luana uit Polen geworden vanavond. Had haar al enkele keren gespot, heel even op de krukken, nu weer op de bank waar ze eigenlijk altijd zit.
    Daar zit ze steevast. En verroert zich in feite niet. Maakt ook geen aanstalten, geen gebaren naar iemand, komt helemaal niks van uit. Animeren is nul komma nada.
    Kom je op haar af slaat ze om als een blad aan de boom….
    Enkele keren geijsbeerd en uiteindelijk op haar afgestapt. Op het moment dat ik op haar begin af te stappen zie je haar gezicht veranderen. Wat een plotse en alerte beweging. Kun je zien hoe ze je steevast in de gaten heeft zitten te houden.
    Hasst du angst für mich, aber warum dann??
    Ze kijkt altijd wat nors. Geeft zelf aan dat mannen dat van haar vinden.
    Luana is Poolse en heeft in Zwitserland gewerkt, en in Duitsland in Cocoon en in Samya.
    Samya is heel erg klein, te klein en Cocoon war Schrot. War scheisse, aber gut Geld zu verdienen. . Best wat lekker zitten te praten. Ze vertelde erg veel, beetje te veel algemeen en te weinig ging over het hier en nu, namelijk ons tweetjes op de sofa.
    Intussen streelt ze wat over je benen, heel zärtlich, heel voorzichtig, een beetje semi per ongeluk. Komt op het laatst pas beetje in de buurt van mijn lullo, terwijl die erg groot was geworden. Zo waren ook haar, mooi gespeelde grote ogen, heel netjes geil gespeeld, en zeker niet overdreven toen ze hem tevoorschijn haalde. Daar is ze heel goed in, Zou ook later blijken.meerdere malen. Deze dame heeft klasse, dat is zeker.
    Heeft niet echt om de sleutel gevraagd, maar toen ik een keer “per ongeluk ja”zei, riep ze heel attent. Ist dass ein echter JA?? Leuk gespeeld en haar dan maar snel de sleutel laten halen. Ik had voor mezelf al lang de keuze gemaakt overigens. Tja dat pilletje zat erin dus het moest er ook wat gedaan worden nietwaar.
    Luana stelde ze zich voor, Ja dass heisst hier im club zegt ze er nog even overbodig bij…ja dat snappen we. Er zijn al meerdere Luana’s, ook met zwart haar, dat katje met die aparte ogen. Die met Dunya samen op oorlogspad is geweest. Litle Diablo heeft haar in Juni of zo al eens beschreven.

    Luana is een mooie meid, goed gebekt en praat best veel…in de bar…..
    Sleutel halen duurde best erg lang. Komt ze er aan om me op te halen. Had ze zich heel mooi gechangeerd, leek wel speciaal voor ons samenzijn. Opvallend onopvallend mooi gespeeld meisje, doe je heel erg goed. De witte BH had plaats gemaakt voor mooi rood corsetje dat ik geacht werd om zelf uit te doen. Staand naast het bed zijn we begonnen met kussen, Langzaam, voorzichtig en steeds dieper en sappiger. Sjonge wat smaakt ze lekker…
    Langzaam zet ze alvast één been op het bed. Ze had alles nog aan en die witte zebra laarzen stonden heel mooi. We hadden een spiegel rechts naast ons en eentje achter haar. Mooi, mooi, mooi. Nu zakte ze door haar knieën en begon bij mijn lullo op onderzeok uit te gaan. Alles werd gevoeld met handen, vingertjes, nagels, tongetje en ogen. Heerlijk en ze verwende me totdat haar kniëen haar mooie lijf niet meer konden houden. Toen kroop ze langzaam op het bed op handen en kniëen. Nu was het tijd om haar te bevrijden van haar mooie corsetje, maar niet voordat ik haar nog eens even lekker had bewonderd. Een lust voor het oog, heel mooi en ze showt het graag, maar op een hele ingetogen manier. Precies goed wat Gustomass betreft.
    Toen , ok een beetje onhandig de lange sluiting open gewerkt en met beetje hulp lukte het prima.
    Nu kwamen die heerlijke borsten tevoorschijn die zich tot nu toe zo mooi hadden weten te verbergen achter de facade van die cups.
    Heerlijk mooi zacht en bruin huidje. Heel erg zonnebank bruin, wellicht ietsje te, maar who cares at such a perfect moment. Het was héél mooi.
    Nu mocht ze even zelf genieten en ik legde haar op haar rug. Elegant gaat ze liggen en daar ligt dan een mooie vrouw in vol ornaat, die mooie laarzen lieten we maar aan, ook dat hád echt iets!! Verder met kussen, tongzoenen en kussen van haar heerlijk grote, volle borsten die helemaal echt waren. Smaakte heerlijk.
    Langzaam maar zeker naar erotische oorden afgedaald en haar heerlijk mogen beffen. Ze smaakt werkelijk verukkelijk, heerlijk en sappig.
    Tijdens mijn hele behandeling slaakt ze heel gepaste kreuntjes, gooit er weinig Duitse woorden tussen wat ik ten zeerste waardeer en kreunt op ingetogen en semi echte manier.
    Niet all the way gegaan, weer even mezelf laten pijpen, nu op mijn rug liggend. Al gauw beetje half opgaan zitten, om alles goed te kunnen zien. Wat een mooi gezicht hoe ze het doet.
    Ze pijpt je met de mond, afgewisseld met wat handmassge , even teasen met haar mooie nagels, lang maar ook weer in de juiste proporties. Lichtgekelurede nagels, dus je kon de vingertoppen heel mooi zien.
    Ze weet je lul met haar handen/vingers te omklemmen alsof je in een strak kutje bent beland en een inkijk gegund bent. Zoals ze daar dan lekker nat bij pijpt, je kop heel lekker behandeld, likken, zuigen draaien ik weet niet wat al meer, ja dan lijkt het niet alsof je in een strak nat kutje zit, nee dan ben je er werkelijk in. Nu begon het er al op uit te lopen dat er van neuken niet veel zou komen. Heb haar de tijd gevraagd om een vol uur van dit festijn te mogen genieten.
    Na een lange pijpbehandeling, want zo moet ik het noemen, zonchten haar handjes naar een rubbertje. Heb haar vriendelijk gevraagd of ik het feest op de ingeslagen weg nog even mocht voortzetten. Er volgde geen verbaal antwoord, nee er volgde ene veel lekkereder antwoord en ze werkte er weer rustig op los.
    Daarna even oauze en haar weer op de rug gelegd. Haar toen heerlijk gebefd en nu bleek ze al vanaf het begin wel iets meer te willen.
    Weer die heerlijke geluidjes, zo echt zou ik ze niet kunnen maken.
    Haar kutje is zo heerlijk, zo lekker , zo nat, zo vlezig.. Nu werkte ik mijn vinger weer langzaam, een beetje sneeky naar binnen. Ja hoor, nu had ze er zin in want deze keer geen protest. In het begin had ze nadat ik 10 sec binnen was heel voorzichtig mijn vinger terug gehaald.
    Nu niet, nee we zijn heerlijk rustig evrder geGaan. Intussen lag ze te kreune, kneep ze haar mooie tieten bij elkaar waardoor ik bij het naar boven kijken haar gezicht af en toe niet meer kon zien, die heerlijke borsten belemmerden me het uitzicht even.
    Ze had haar ogen niet dicht en niet open. Heel naturel eigenlijk. Dicht is niet zo, maar zo heel overdreven ver open is ook niet echt. Nee deze waren beetje geopend, maar wellicht keek ze niet echt. Hoeft ook niet.
    Nu haar tot een mooi punt gewerkt, je liet merken dat ze dat wilde en dat het kon. Heel voorzichtig kwam een hand los van haar borsten en hkwam een handje helpen bij het bewerken van haar klitje. Mijn mond verzorgde d erest en met een hand heb ik de in de steek gelaten borst even getroost.
    Een heerlijk gevoel. Mijn andere hand kon mooi haar kutje bewerken, langzaam, met het juiste gevoel…
    Nu kwam ze heerlijk klaar, niet wild als een gek, nee lekker schuddend en kreunend maar ook stil vallend . Ik heb haar de tijd gegeven om even tot zichzelf te komen. Beetje nastrelen en mijn ogen de kost gegeven.
    Daarna moest er toch maar naar het eindschot egwerkt worden,. Het feets kan niet eeuwig doorgaan. Een werkelijk heerlijke pijpbehandeling volgde, zelfde handelingen , zelfde mooie afwisselingen zelfde vingers die de knjippompwerjking verzorgden, maar…. Nu alles net effe een beetje harder, een beetje steviger duidelijk opwerkend naar een hoogtepunt. Haar nagels verhuisden regelmatig naar de ballen om die eens flink te activeren.De spanning was zo goed, het gevoel was zo sterk dat er zo niks van kwam. Klewine Gusto meende zo nog uren door te mogen gaan, en Gustomass zou dat oook wel willen, maar dan zou het toch pijn gaan doen op gegeven moment. Ja, ze nam het heft stevig, heel stevig in handen.
    Toch kwam ie nie. Met handen wat bijstand geleverd en nu volgde een mooi tafereel. Krijg ik hem niet klaar met zijn lullo dan maar met zijn ogen zal ze gedacht hebben.zeging nu op haar knieen voor me zitten, helemaal rechtop . Wrijvend en knedend aan haar mooie tieten, Een koppie en een bosharen oh zo mooi en heerlijke geiele geluidjes, ook weer zeer gedoseerd, ja dat is het woord. Met haar andere hand zakte ze langzaam agf naar haar kutje en begint zich heerlijk te vingeren,. Een geil, opwindend maar vooral een heel mooi beeld . een van de mooiste beelden op mijn netvlies.
    Uiteindelijk was het zo ver en moest ik me laten gaan , met moeite op verschuillende manieren te interpreteren. Langzaam ruimt ze alles op, veegt het netjes af en gaat door met strelen, over al strelen terwijl ik beetje lig bij te komen. Nu weer praten in zelfde trant als op de bank en langzaam komt Gustomass tot de
    Deze dame was een zeer positieve spontane verrassing voor me.
    Heerlijke sex gehad, wát een pijp-expertje is dat.
    Wat is ze sexy en geil, die laarzen , wat zeebra-look-laarzen- heeft ze niet uitgedaan,
    Afwisselend pijpen, met handen goed maar op de juiste manier gebruikt. En nat pijpen verder.,…Alsof je een strak kutje aan het neuken bent, een geweldig gevoel. Heb haar 2 keer gebeft, de laatste keer is ze netjes klaargekomen. Als het niet echt was is het een topactrice geweest. Nam 2 minuten pauze moet ik zeggen. Het was merkbaar maar niet echt.
    Ruim een uurtje van gemaakt.

    En raad eens op welke kamer we waren, jawel kamer 4 en dat is waar de foto van Linda ook is gemaakt. De bloemetjes zijn intussen verslakkerd, dat is duidelijk, maar ook niet erg.
    Dame pijpt uit de kunst, ben niet aan neuken toegekomen, is dat erg... nee helemaal niet moet ik zeggen, wellicht een volgende keer. Ik wilde gewoon het fijne van door haar zo gepijpt te worden ad ultimo blijven meemaken.

    Overigens werden vandaag de banken op het zonneterras opgeruimd. Het is winter…..hoe toepasselijk.
    Trouwens in het weggaan uit de bar, heb ik haar nog een ijsbeer zien strikken. Het verslinden van de beer heb ik niet meer meegemaakt.
    Komende uit de lange gang van de Kino naar de douches, zie ik nog juist van achteren die Luana de bar in gaan. Het felle licht schijnt volop op haar en haar outfit, een soort rode sexy corset outfit was geweldig mooi en sexy en het past haar als gegoten. Daar werkt ze ook op. Ze is best trots op haar uiterlijk, grijpt zich regelmatig bij de borsten en klemt ze naar elkaar toe, als ik dat te weinig doe naar haar zin.

    kortom je raakt er niet over uitgepraat.

    Mucho Gusto.

    Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 januari 2007 om 14:03

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Ben eigenlijk best benieuwd hoe Luana eruit ziet ?

    Binky

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    Ben eigenlijk best benieuwd hoe Luana eruit ziet ?

    Binky
    fototoestel vergeten.
    zal starks als ik weer tijd heb een paspoort van haar invullen.
    Ga jij een foto maken??
    Groetjes, gusto

  4. #4
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Samenvatting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Tja dan dat kamerbezoek met Luana.
    Was een heel mooie ........................kortom je raakt er niet over uitgepraat.

    Mucho Gusto.

    Gustomass
    Ik kan mij uit eigen ervaring helemaal in dit verhaal vinden. Vandaar de verkorte versie.

  5. #5
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    fototoestel vergeten.
    zal starks als ik weer tijd heb een paspoort van haar invullen.
    Ga jij een foto maken??
    Groetjes, gusto
    Zou wel foto's willen maken :o

    Maar ben bang dat als ik daar een camera rondloop
    ze me buiten F********

    en mag er dan M******* wel niet meer in :wink:

    En kom er iets te graag om dat risico te nemen

    Dus voortaan liever een paspoortje

    Binky

  6. #6
    Geregistreerd
    5 november 2006
    Last Online
    6 november 2007 @ 23:59
    Berichten
    28
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Paspoort graag!

  7. #7
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ik heb Luana ontmoet de eerste dag van haar aanwezigheid in GT, nu ongeveer één maand geleden, denk ik. Zoals Paul Stanley kan ik me in dit verhaal helemaal vinden.

    Toen was ze nog niet zeker in GT te blijven. Een aantal aspekten stoorden haar : te druk, te veel concurentie ... en zoals gezegd wil zij helemaal niet animeren ...

    Daar ik geen recensie zag van zo'n top service meisje met fantastische borsten dacht ik al dat zij dus niet gebleven was ...

    En wat zie ik nu ... zij is er nog altijd wat voor mij en echte ramp betekent want ik heb niet de mogelijkheid GT te bezoeken voor een vijftiental dagen Kun je je inbeelden : 15 dagen met Luana constant in het hoofd ... een echte foltering is dat.

    En daarbovenop vrees ik dat ze nu niet dikwijls beschikbaar meer zal zijn

    Domme Gustomas toch ...:thefinger : gij zou liever geen reklame meer doen voor toppertjes. Zie wat er gebeurd is met Olga ... sedert haar beroemdheid op dit forum heb ik zelfs niet meer de kans gehad haar te begroeten ... Hetzelfde met Cassandra
    Laatst gewijzigd door stano; 10 november 2006 om 21:03

  8. #8
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano


    Domme Gustomas toch ...:thefinger : gij zou liever geen reklame meer doen voor toppertjes. Zie wat er gebeurd is met Olga ... sedert haar beroemdheid op dit forum heb ik zelfs niet meer de kans gehad haar te begroeten ... Hetzelfde met Cassandra
    De ervaring om te trachten op de kamer te geraken met Cassandra
    heb ik inmiddels aan de lijve ondervonden

    Ben Zondag de gehele avond aan het proberen geweest,
    maar is met niet gelukt

    Kreeg van een collega IJsbeer te horen dat ik meer kans had
    op de hoofdprijs van de staatsloterij dan met haar op de kamer te geraken

    Dus als het toch een keer lukt met haar op de kamer te geraken,
    dan toch maar aan de staatsloterij mee gaan doen, moet die hoofdprijs ook lukken

    Binky

  9. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 1 december

    Haarkleur/-lengte : zwart, krullend, over de schouders
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : normaal / C
    Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
    Leeftijd : eind 20?
    Tatoeages/Piercings : niet op gelet / geen piercings
    Service: prima. PZC, NMC, TZ, FT.
    Voordelen:
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : Uur
    Prijs : 100 (inc FT)
    Extra’s bij het bezoek: ze kan lekker masseren!

    Een wat donker kijkend type, met een prachtig figuur. Vooral haar borsten zijn heerlijk om te zien en te voelen, en mee te spelen. We zijn een uur lang zo lang oraal bezig geweest dat we niet meer aan andere dingen zijn toegekomen, dus dat komt een volgende keer. Sterke persoonlijkheid, weet wat ze wil, en daar houd ik wel van.

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard mooie verschijning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Haarkleur/-lengte : zwart, krullend, over de schouders

    Een wat donker kijkend type, met een prachtig figuur. Vooral haar borsten zijn heerlijk om te zien en te voelen, en mee te spelen. We zijn een uur lang zo lang oraal bezig geweest dat we niet meer aan andere dingen zijn toegekomen, dus dat komt een volgende keer. Sterke persoonlijkheid, weet wat ze wil, en daar houd ik wel van.
    Doordat jij mij net voor was afgelopen vrijdag avond,heb ik wel een tijdje zitten wachten maar toen Cassandra binnen kwam was ik natuurlijk haar voor de rest van de avond vergeten.
    Volgende keer ga ik voor deze mooie donkere uitstraling die ook in mijn ogen een top lichaam heeft.

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Effe helpen beren Die luana had vrijdag toch zebra laarzen aan

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #12
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard klopt als een zwerende vinger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Effe helpen beren Die luana had vrijdag toch zebra laarzen aan

    Saluti L Diablo
    Exactement LD,

    klopt als een zwerende vinger, ze had idd witte cowgirl (zebra) laarzen aan.
    Later op de avond had ze een licht oranje gekleurde bikini aan.....

    Een mooie vrouw dat is zeker, maar meer dan dat niet voor mij..........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  13. #13
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Exactement LD,

    klopt als een zwerende vinger, ze had idd witte cowgirl (zebra) laarzen aan.
    Later op de avond had ze een licht oranje gekleurde bikini aan.....

    Een mooie vrouw dat is zeker, maar meer dan dat niet voor mij..........
    Amigo

    Kijk had ik het toch goed En nu is 1234 weer een stuk wijzer:D


    Thanks L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  14. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard en dan nog even ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Exactement LD,



    Een mooie vrouw dat is zeker, maar meer dan dat niet voor mij..........
    Rex je moet haar volgende keer eerst vragen of ze wil.
    Voor je naar de kamer gaat.
    Ik hoorde namelijk dat ze best goed te is

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Doordat jij mij net voor was afgelopen vrijdag avond,heb ik wel een tijdje zitten wachten maar toen Cassandra binnen kwam was ik natuurlijk haar voor de rest van de avond vergeten.
    Volgende keer ga ik voor deze mooie donkere uitstraling die ook in mijn ogen een top lichaam heeft.
    Ob blond, ob schwarz, ob braun,
    Ich liebe ALLE Frauen...

    (Nina Hagen, ook best een lekker ding)

    Volgende keer ruilen? Jij Luana, ik Kassandra? :D

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard ruilen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy

    Volgende keer ruilen? Jij Luana, ik Kassandra? :D
    Ja is goed maar dan wel daarna weer terug ruilen zodat ik van beide kan genieten.

  17. #17
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch van ruilen komt huilen???

    Mijn moeder zei altijd , van ruilen komt huilen.
    Nu ben ik beetje wijzer, je kan ook huilen van blijdschap....

    de Gusto groetjes.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Ja is goed maar dan wel daarna weer terug ruilen zodat ik van beide kan genieten.

  18. #18
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Last Online
    7 juli 2010 @ 08:46
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze is overigens 31j, en heeft 'n vaste relatie...
    Haar "vriend" vind 't ok dat ze dat doet, want ze spaart naar eigen zeggen om zelf een restaurantje te openen... Alleen heeft ze de belofte moeten maken dat ze nooit met 'n ijsbeer zou tongzoenen....
    Pour boyfriend of her....

    Al bij al kan ik enkel alles van de eerste review beamen!

  19. #19
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Hey 1234

    Ik heb haar nog niet gespot Ik zal je op de hoogte houden

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  20. #20
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234
    Is zij intussen reeds terug ? Heb haar voor Kerstmis enkele keren bezocht en ze zou op 10.1.07 terug aanwezig zijn. (mij vertelde ze dat ze 34 j is....)
    Mij vertelde ze ook dat ze rond de 10de terug zou zijn. Ben dus gisteren naar GT gegaan om haar een gelukkig nieuwjaar te heten. Maar geen spoor van Luana :o

  21. #21
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Frage je kan wel willen....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    Mij vertelde ze ook dat ze rond de 10de terug zou zijn. Ben dus gisteren naar GT gegaan om haar een gelukkig nieuwjaar te heten. Maar geen spoor van Luana :o
    Je kan wel willen komen, maar je moet ook kunnen komen, je moet ook mogen komen.... dat geldt ook voor geëmancipeerde vrouwen die clubs willen bezoeken..

    gustomass.

  22. #22
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    22 januari 2018 @ 13:09
    Berichten
    31
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    12 in 4 posts

    Standaard Ze is weer terug

    Heb net een lekkere sessie met haar erop zitten!

  23. #23
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch even dromen..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door japio
    Heb net een lekkere sessie met haar erop zitten!

    Gustomass kan zich hier een hele goede voorstelling van maken...

    Keep on dreaming till next time..

    bedankt voor de tip, dat dat allemaal zomaar kan hier...

    Gusto Mass de Luana proxima vez en Golden Time...

  24. #24
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden De zebra laarzen van Luana

    En weer met der zebra laarzen,zou ze die aan houden

    Saluti L diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  25. #25
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch zebra laarzen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    En weer met der zebra laarzen,zou ze die aan houden

    Saluti L diablo

    en of ze die aanhoudt....
    Ben je er mee op de kamer komt en bij geen van beiden bij jullie op om de laarzen uit te doen.....
    Niet gebruikelijk maar hier wil Gustomass het toch bij laten...

    Grusstomass grusst Luana...

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60