Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Ina (Bulgaarse) (PHG)

    Haarkleur/-lengte : Donker/halflang, in staartje
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Slank/D-siliconen
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
    Service : Zeer goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT
    Voordelen : Vooraf al TZ en vingeren, staande aan de bar
    Nadelen : Let (te)veel op de tijd
    Tijdsduur : 2x 1,5 uur
    Prijs : 2x 200,-
    Extra’s bij het bezoek : Echt Deepthroat Slikken (!)
    Bijzonderheden : Hele mooie meid, voorheen FKK-Oase

    Afgelopen vrijdagavond in Schieferhof 'n groepje Amerikanen tegengekomen, eveneens in het naburige Hotel Reuter overnachtend. Elders meer over Schieferhof; zaterdagmorgen aan het ontbijt uitgenodigd om mee te rijden naar FKK-World. Tja, daar zegt HM geen nee tegen, zeker niet omdat-ie er nog nooit was geweest, en omdat het vervoer gratis was. Fidele kerels, die Yankees :D.

    FKK-World is 'n zeer fraaie en grote club. Elders omschreven als koud en onpersoonlijk, maar daar ben ik het niet mee eens. Die indruk kan ontstaan omdat je er onbekend bent, ook kwa dames. Hun service is vaak wat zakelijk, want hoe vaak zien ze je daarna nog terug . Desondanks kan je er zeker topervaringen beleven, als je de moeite neemt om je goed te orienteren. Maak hier en daar 'n praatje, ook met medebezoekers, observeer de dames en hap niet te snel toe. Dat valt niet mee, want er loopt veel, mooi en jong lekkers rond, in de parade van blote borstjes, kontjes en poesjes. Bovendien zijn de dames in World behoorlijk assertief, om het voorzichtig uit te drukken. Enige FKK-ervaring werkt dan zeker in je voordeel .

    's-Avonds verrassend Poolse Isabel uit PHG nog ontmoet, die voor 'n paar dagen was overgekomen. En latina Gloria (klein, lang zwart haar) kwam mij ook al bekend voor. Verder opvallend veel grote slanke blonde stoten, veelal uitbundig voorzien van siliconen en erg profi kwa gedrag. Weliswaar optisch fraai, maar de kans op 'n tegenvaller was net even te groot. Mede daarom bij Ina uitgekomen, die kwa looks overigens niet onder deed voor de anderen, integendeel. Wat haar onderscheidde was haar manier van aanpak; drankje aan de bar, 'n enkel praatje met 'n passerende bezoeker of dame, geen druktemaker. Ik zat aan de andere kant van de bar, en oogcontact was snel gemaakt. Ina zag het, en kwam naar me toe.

    Een hele mooie, jonge en slanke brunette wandelde op me af. Nou ja, wandelen, het was meer flaneren. En dat Ina knap was, zag ik pas toen ze vlak voor me stond. Haar stevige D-siliconen hadden namelijk ruim van tevoren alle aandacht getrokken. Tja, HM heeft nou eenmaal 'n voorkeur voor "well endowed women" :D. Ina bleek 'n vriendelijk en lief meisje te zijn. Dus voor ik het wist, stond ik met Ina's grote borsten in m'n handen te tongzoenen aan de bar. Zachtjes op haar tepeltjes zuigen, beetje door haar grotje wrijven, het mocht allemaal van Ina. Een meisje met zeer overtuigende charme, dus maar snel 'n kamer opgezocht .

    Ina's pijpkwaliteiten bleken dermate goed te zijn, dat we aan neuken weinig zijn toegekomen. Behalve dan cowgirl, kwa optiek en tongzoenen het ideale standje, zeker met 'n mooie meid zoals Ina. Ze mag zelf ook graag oraal verwend worden; vingertjes erbij, allemaal welkom. Verder is Ina's pijptechniek nog het vermelden waard. Veel oogcontact, da's al 'n grote plus. Verder veel nat en diep, met en zonder handjes, ook al dik in orde. Ina wilde me verder wel 'ns uitproberen als proefkonijn, en kijken hoe diep ze mij kon nemen. Weet nu wat 'n echte Deepthroat inhoudt, voelde het voorbij haar huig gaan, haar neusje plat tegen m'n buik gedrukt . Resultaat: 'n diep eindschot achterin haar keeltje, ook al 'n unieke ervaring. Daarna zoog Ina nog 'n tijdje lekker verder, zonder te morsen. Na afloop niks uitspugen in 'n tissue, want ze bleek alles al te hebben doorgeslikt, brrr :betrunken !

    Na de douche en 'n korte pauze kwam Ina zich weer bij me melden aan de bar. M'n maatje die avond duidelijk gevonden, dus: herhaling van de hele bovenstaande sessie. Ach, het was HM's feestje, dit weekend .
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard 50 meiden op 20/11/05

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    En hoeveel meiden zaten daar eigenlijk??
    Bij binnenkomst aanvankelijk zo'n 30, vanaf de namiddag oplopend naar zo'n 50 naakte beauties. Vergelijkbaar met PHG/GT dus, echter voor World 'n gematigd aantal. Maar omdat ook het aantal bezoekers niet te groot was, waren kwaliteit en keuze toch uitstekend te noemen .
    Founding Member

  3. #3
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard FKK Male

    Ahhh Holland Male,
    I see you have finally made it to my favorite FKK:wink: . And you found yourself a toppertje in Ina. Goed.
    FKK has lately had some minor troubles , the police have been checking the girls there and at Oase (and GT) and so many of the young newbies, and some of my favorites, have gone. But FKK World always seem to bounce back. The business has been slow with not so many ijsberen lately. I love FKKW, they really know how to make a party .

    Go next time in warmer weather and you will be hooked.

    Doog
    Pepto

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Ina nu in PHG !

    Anderhalve week geleden bij bovenstaande sessies in World, vroeg Ina of ik nog andere clubs wist. Ina had het na Oase, Palace en World 'n beetje gezien in Hessen. Heb toen PHG genoemd, maar dat kan geen verrassing zijn geweest voor Ina. Immers genoeg meiden uit Oedt die geregeld in Frankfurt komen .

    Wel verrassend is, dat Ina zo snel de daad bij het woord heeft gevoegd. Gisteravond liep ze ineens in het nachtcafe voorbij, met 'n gelukkige ijsbeer achter zich aan. Ina is heel weinig in de bar geweest; onder het eten zag ik haar 2x naar de kamer gaan. Tja, als je Ina ziet, weet je wel waarom .

    Overigens Ina niet lang gesproken, vanwege escapades met Mariana . Weet dus niet of Ina langer in PHG blijft. Berichten op dit forum zullen daar verder uitsluitsel over geven .
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Deze dame ook afgelopen woensdag in de PHG gezien. Dus kennelijk blijft ze even. Ik moet wel zeggen wat is deze dame arrogant. Zelfs andere dames klaagden over haar houding. Kan best allemaal goed zijn maar die arrogantie mag best wel wat minder.

    Willem2:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dames klagen over Ina ?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Deze dame ook afgelopen woensdag in de PHG gezien. Dus kennelijk blijft ze even. Ik moet wel zeggen wat is deze dame arrogant. Zelfs andere dames klaagden over haar houding. Kan best allemaal goed zijn maar die arrogantie mag best wel wat minder.
    Kan me voorstellen dat andere dames klagen over Ina. Want ga maar na: Ina is nieuw, bemoeit zich niet met andere dames, en gaat al meteen veel naar de kamer. Dat uiteraard ten koste van andermans kamerbezoeken. Weliswaar is Ina geen socializer, maar dat verdwijnt meteen als je haar aanspreekt. HM heeft Ina in elk geval niet leren kennen als arrogant, zeker niet naar de ijsberen toe. Integendeel, meteen vanaf de start al volop TZ in de bar, in FKKW en in PHG. En van zulke dames zijn er nooit genoeg :D.
    Founding Member

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Kan me voorstellen dat andere dames klagen over Ina. Want ga maar na: Ina is nieuw, bemoeit zich niet met andere dames, en gaat al meteen veel naar de kamer. Dat uiteraard ten koste van andermans kamerbezoeken. Weliswaar is Ina geen socializer, maar dat verdwijnt meteen als je haar aanspreekt. HM heeft Ina in elk geval niet leren kennen als arrogant, zeker niet naar de ijsberen toe. Integendeel, meteen vanaf de start al volop TZ in de bar, in FKKW en in PHG. En van zulke dames zijn er nooit genoeg :D.
    Daar ga dan maar eens een praatje mee maken woensdag ik hou wel van deepthroat. tijdens een goed gesprek:D

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Foutje, kan worden verwijderd !
    Founding Member

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Al 'n tijdje weg

    Dame al sinds de feestdagen niet meer gezien in PHG.
    Founding Member

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Ina terug ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Donderdag 13 april:.....Kennis gemaakt met de lekkere Bulgaarse brok Ina .....
    Is het deze Ina ? Want dan is ze kennelijk terug in PHG. HM overigens voorlopig niet, maar dat staat los van Ina en PHG .
    Founding Member

  11. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Is het deze Ina ?
    "Deine" Ina habe ich schon lange nicht mehr im PHG gesehen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

  Babylon 468*60