Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: STOP HET GEZEVER

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard STOP HET GEZEVER

    Sorry voor het schreeuwen in de onderwerpsregel.

    Maar ik ben en b-tje :angryfire - dat gezeik hier (IJsberenforum) zowel als daar (hnntnfoeso ) over daar (hnntnfoeso ) zowel als hier (IJsberenforum)...

    We hebben hier een hartstikke mooi forum. Dat al lekker volloopt met nieuwe recensies. En volloopt met leden vooral.

    Daarnaast: Er is een ander - niet nader te noemen - forum over een soortgelijk onderwerp (hnntnfoeso).
    En er zijn leden van dit forum die nog een en ander te verhapstukken hebben met dat andere (niet nader te noemen) forum over een soortgelijk onderwerp, of met een of meerdere beheerders van dat forum.

    Ik nu zou het ontzettend fijn vinden op dit ijsberenforum verschoond te blijven van zelfs maar de naam van het niet nader te noenen forum. En al helemaal van persoonlijke aantijgingen ten adresse van niet nader te noemen beheerders van hier niet nader te noemen fora over een gelijksoortig onderwerp.

    Laten we ons

    - niet laten verleiden tot schimpscheuten en dergelijke aan het adres van hnntnfoeso;
    - op hnntnfoeso aan de daar geldende regels te houden, en ons daar al helemaal onthouden van uitspraken over zowel hnntnfoeso als over ons IJsberenforum - laten we het over de meiden en hun attributen hebben.
    - vetrouwd maken met het gebruik van IM en PM op beide fora, en dat middel gebruiken om onze grieven kenbaar te maken aan geachte opponent(en)
    - beperken tot het hier stillekes doodzwijgen van hnntnfoeso

    Zou dat lukken?
    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Grotendeels kan ik me wel vinden in wat je schrijft, echter IM/PM kan door admins uitgelezen worden, ik ben er vrij zeker van (harde bewijzen heb ik echter niet) dat dit op een niet nader te noemen forum ook gebeurt.
    Dé weg om persoonlijk te communiceren is email. Wat je daar in schrijft kraait geen haan naar.
    Laat ons dít forum opbouwen zonder andere fora te vernietigen.
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
    Grotendeels kan ik me wel vinden in wat je schrijft, echter IM/PM kan door admins uitgelezen worden,
    1.) Misschien kunnen wij admins IM's/PM's lezen. Als ik een beetje werk is dat zeker mogelijk. Maar wij doen dat niet als een IM/PM alleen privacy is. En dat blijft zo.

    2.) Een andere forum te vernietigen is niet de stijl van IBF. Dat prob is: Elke vernietengende post wissen/veranderen of zo staan laten. Onze stijl is het, dat wij niet zo zeer in de discussies ingrijpen. Onbeleefdheid nemen de andere leden zeer snel waar.

    Groet neukie :wink:

    PS: befke help mij! De tietjes op dijn avatar zijn super geil......

    PPS: Naar befkes comment heb ik de link gewist
    Laatst gewijzigd door neukie; 24 november 2005 om 17:04

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    De link hierboven naar W2's commentaar wijst naar dit STOP HET GEZEVER draadje - daar staat geen commentaar in van W2...

    Hoe dan ook - mijn voorkeur gaat uit naar gewoon negeren wat daar geschreven staat en hier verwijderen wat er aan modder naar hnntnfoeso gesmeten wordt.
    Alles wat je voedt, dat groeit.
    Niet voeden: sterft vanzelf af...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    PS: befke help mij! De tietjes op dijn avatar zijn super geil......
    Ja mooi he...
    Ik kom elke dag op het forum alleen al om nog eens even naar die tietjes te kijken...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Misschien kunnen wij admins IM's/PM's lezen. Als ik een beetje werk is dat zeker mogelijk. Maar wij doen dat niet als een IM/PM alleen privacy is. En dat blijft zo.
    Beste Neukie, laat dat 'misschien' maar weg ! Met vBulletin is dat mogelijk. Dat het hier niet gebeurt, is wat anders.
    Ik ben nu vrijwel zeker dat het op een ander forum wel gebeurt.

    :wink:
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @yesmadam:

    Zeker is dat mogelijk, Maar: Het is geen gewoone functie van VB. Als je de software verandert (een hack inbouwen of wat met de templates spelen) dan gaat dat.
    Ik heb geen tijd voor deze spelletjes, als privacy nu eens privacy is.
    Wat in andere foren loept is voor IBF zonder belang. IJBF is IJBF en wij doen dat niet.. :bindafuer

    Beste groetjes

    neukie :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 november 2005 om 17:36

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Belangrijk --- Reactie --- Belangrijk

    Na enig heen en weer geschrijf tussen de supermoderator op h.o.o.k.e.r.s.nl en mij wil ik graag jullie op de hoogte brengen, ik citeer met toestemming van hem:

    "Echter is het wettelijk strafbaar om zomaar iemands PM te lezen. Aangezien *******.nl een website is van een serieus bedrijf is dit geen optie.
    Pas zodra er een directe aanleiding is (bv een dreigement richting een moderator en/of het bedrijf) zouden wij na overleg met onze bedrijfsadvocaat kunnen overwegen om wél de PM/IM van een bepaald lid te lezen. Standaard is dit dus niet."

    Ik geloof hem op zijn woord, dus gelieve alle voorgaande postings over dit onderwerp mijnerzijds als niet geschreven te beschouwen.
    Ik zal mijn bron(nen) ook aanschrijven en vragen om geen beschuldigingen over het lezen van IM/PM meer te richten aan het andere forum zonder KEIHARD bewijs.
    Indien iemand toch dit KEIHARD bewijs kan/wil leveren kan dit niet vertrouwelijk. Dan open en bloot (dit woord mag wel op dit soort forum)
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Berichten met Jefke de Vosss

    De volgende correspondentie had ik met Jefke de Vossss, voor de goede orde, het moet van binnen naar buiten gelezen worden.

    Je denkt toch niet dat ik zo dom ben om dat hier op dit forum te doen?

    Nee hoor, ik schrijf dat niet hier. Ga het maar controleren...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *******x
    Rechtsonderin vind je de knop DOORSTUREN

    Hoeft er maar ééntje te doen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jon Snow
    Wat Babbel betreft daar heb ik geen bemoeienis mee.
    Onder Horny_one heb ik aan persoonlijke kennissen een bericht geschreven, zij hebben zich allen ingeschreven op het andere forum intussen. Dus zo slecht viel het bij deze mensen niet. Het is hoogst kwalijk dat op berichten aan anderen inbreuk op wordt gepleegd door admins en mods van dit forum. Het was al langer een vermoeden maar je hebt dit nu toegegeven.

    In afwachting van je ban wens ik je verder een prettige avond.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *******x
    Babbel -> BAN (misbruik pm oid... was suffe stunt van je)
    Horny_one -> (idem)

    Dat deze nog geen ban heeft is dus een gelukje. Met je avatar actie. Dont push your luck


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jon Snow
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *******x
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jon Snow
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *******x
    De avatar is uit je profiel gewist. Lijkt me logisch
    Nee, is niet logisch...

    Feijenoord speelt immers ook met Fortis in de Amsterdam Arena waar de shirtsponser van Ajax ABN-Amro is.
    Zolang jij geen Feijenoord bent, ik geen Ajax en dit niet de arena is gaat je theorie niet op.
    Gezien het gedrag van de leden van het betreffende forum op dit forum zijn verwijzingen naar dat forum hier niet toegestaan. Als leden op beide fora willen schrijven is dat hun zaak, dáár bemoeien we ons dus niet mee
    Nou, ik ben die andere leden niet dus die vlieger gaat ook niet op.

    Maar goed, ik heb geen zin in berichten posten die jij toch weer weghaalt zoals je met mijn bericht gedaan hebt over recensies schrijven.

    Het is alleen een aantal leden hier wel opgevallen en die kwalificeren het in de categorie 'kinderachtig'. Ik kan je niet verhinderen je eigen ruiten in te gooien, posten hier is steeds minder aantrekkelijk zo ervaren een hoop leden dit intussen.

    Even wat anders... wat is de reden geweest dat mijn oude account 'horny_one' niet meer werkt?
    Hiermee is het bewijs geleverd dat ie niet op zijn woord te vertrouwen is en dat ie zichzelf verder al genoeg te kakken heeft gezet. Daarmee is de discussie voor mij gesloten.

    :wink: :wink: Horny_one
    Laatst gewijzigd door Horny_one; 24 november 2005 om 21:49

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Origineel gepost door *******x
    Babbel -> BAN (misbruik pm oid... was suffe stunt van je)
    Horny_one -> (idem)

    Dat deze nog geen ban heeft is dus een gelukje. Met je avatar actie. Dont push your luck

    Volgens mij geen verdere comment meer nodig. Ik heb niet zo veel slotjes, dat ik een aan deze thread daraan doe.

    groetjes n. :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard positief!

    Ik ga toch even refereren aan het eerste bericht van Befke: stop aub met negatieve energie en gebruik je positieve energie om dit een waardevol forum voor ijsberen te laten worden. We gaan uit van onze eigen kracht en visie zoals Willem2 daar eerder aan heeft gerefereerd.



    grt
    tiga

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Diamond 468*60