Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Lächeln GESTOPT: Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Kim

    Vanochtend, bij aankomst op kantoor, had een collega kunnen vragen: "Ennuh, Befke - lekker geslapen?"

    En dan had het zo verder kunnen gaan:


    "In coma heb ik gelegen... Sjeesus, man, echt in coma... Niet normaal meer."
    "Hoe dat zo, Befke?"
    "Gisteren bij Aspasia op de koffie geweest. Zwaar bakkie wel..."
    "Ennuh???"
    "D'r is bij Aspa een meissie trug dat er eerder al gewerkt heeft - Kim. Klein ding - metertje of 1,60, heeeeel slank (heel klein zacht lekker kontje). Zwart lang haar. Beetje oorbelletjes, navelsierraadje. Jaartje of achterin de twintig. Zwarte string en BH'tje had ze aan gisteren.
    Ze is er een jaar ofzo uitgeweest: zwangerschap en bevalling.
    Heel vaag kon ik me haar naam ook nog wel herinneren toen Beate mij een uurtje met haar voorstelde. Ook heel vaag dat er wel een paar recensies over haar op het net gestaan hebben destijds, maar die waren toen blijkbaar niet zo gierend van lof dat ik daar aanleiding in zag om het bed met haar te willen delen - ik had toen zo mijn favorietjes, weet je nog wel?"
    "Oh ja - je was toen steeds met hoeheetzeookalweer, Kirsten of Angela of Sara op de kamer."
    "Yes my man, heugelijke avondjes..."
    "Maar je lag vannacht in coma, zei je - wat is er dan gebeurd? Toch niet 'De Klik"?"

    "Nou ja, je weet hoe dat gaat: Beate vertelt me dat Kim terug is, dat ze denkt dat dat wel een meissie voor mij is, dat Kim er nogal pap van lust, en zal ze ons even aan elkaar voorstellen?
    - Maar natuurlijk, Beate - je kent me, stel ons aan elkaar voor - ik ben benieuwd... Mag ik nog een espresso?

    Ik hang daar - toch een beetje gespannen - kwasi ontspannen met mijn koffie op de bank. Klein poppetje komt binnen, zoent voorzichtig en een beetje gereserveerd mijn beide wangen. Haperend en een beetje zoekend komt een gesprekje op gang over waarvandaan, hoelang, hoe vaak, wat anders, enzovoorts. Bla bla bla die bla.
    Langzaam maar zeker ontdooien we. Er groeit iets dat op het soort vrijblijvende intimiteit begint te lijken dat de basis kan vormen voor een speciaal uurtje.
    Je kent me, daar ben ik op uit: op intimiteit, no strings attached. Strings en de rest heb ik thuis al attached.

    Kim vroeg naar wat ik zoal lekker vind...
    Wat ik het allerlekkerst vind is ontdekken wat mijn partner lekker vindt, daar de grenzen van op te zoeken en vervolgens een beetje met die grenzen te spelen. Maar dat heb ik niet gezegd - ik heb gezegd dat ik beffen lekker vind en toen begonnen haar oogjes een beetje te glimmen - en ze zei dat ze daar gek op is.
    Dat zeggen ze overigens allemaal, dat ze daar gek op zijn. Net zoals ze zeggen: 'Oh wat een grote!' en 'Tsjonge, schat, lekker hoor!'.
    Maar ik had haar ogen zien glinsteren."

    "En toen ging bij jou de knop om, zeker?"
    "Jazeker. En toen haar handje op mijn dij toen ook nog voorzichtig (heel voorzichtig) een onderzoekje inzette liep de knop vast tegen de aanslag en kwam een heel fysiologisch proces op gang met als gevolg een kloppende en gezwollen Ali Genitali die verwoede pogingen deed om zich op eigen kracht te ontworstelen aan de kleding die hem in bedwang hield. Niet gelukt overigens, daar en toen. Later weer wel, maar geholpen door een paar schattige handjes."
    "Mooi gezegd Befke!"
    "Ja toch?"

    "En toen?"
    "Nou, zoals ik al zei: Beate weet zo'n beetje wat ik lekker vind, en ook waar ik dat het liefste uitprobeer. Dus had zij mijn 'vaste' kamer voor Kim en mij vrijgehouden.

    Op de kamer schrok ik trouwens eerst wel een beetje toen het behaatje uitging - haar zwangerschap heeft de nodige sporen achtergelaten... Haar vroeger ongetwijfeld strakke buikje was slap, haar borsten dragen de sporen van zwangerschap, bevalling, voeding... Niets voor optiekfanaten! Je bent gewaarschuwd en telt daarmee voor twee!

    We zijn gaan douchen en onder de warme waterstralen begonnen de eerste handtastelijkheden - voorzichtig, aftastend. Rustig aan, weet je wel, dan breekt het lijntje niet.

    Elkaar afgedroogd, op het bed gaan hangen, en een beetje strelen.
    Ik vond het eigenlijk wel wat om haar een beetje te masseren. Je weet dat ik dat prettig vind - je hebt zo de gelegenheid het lijf van de gelukkige een beetje te onderzoeken, te leren kennen, waar de plekjes zitten, hoe het zit met ontspanning, vertrouwen, overgave, die dingen.

    Ze ging er helemaal in op. De Fransen hebben er een woord voor: langoureux - een soort krachteloze, beetje hangerige maar heel sensuele overgave.
    Tussendoor hier en daar een kusje, een verdwaalde hand en gelukzalige (nog niet echt geile) geluidjes.

    't Meisje maar eens omgedraaid (de goede kant boven) en de voorkant onder handen genomen. Haar handen kon ze nu zoetjesaan zelf niet meer stilhouden. Het zoenen begon. Dat begon gelukkig voorzichtig en aftastend - 'Un baiser, comme tout le reste, se doit d'être donné, ou reçu, en prenant son temps. Un baiser peut embraser littéralement, offrir infiniment de plaisir, donner l'occasion de mieux connaître l'autre, amener à une félicité réciproque, prédisposer enfin à l'amour. Il fait partie intégrante de l'acte amoureux.' And that's exactly what we did... We took our time."

    "Zoals je dat vertelt, Befke, lijkt het alsof je het meisje van de middelbare school te pakken hebt waar je al zolang van droomde... Ga door, man"
    "Jaja, rustig maar."

    Befke drinkt een slok van zijn koffie en zucht eens diep bij de herinnering aan die eerste echte kus met Kim.:smile:

    "Monden zijn toch wel heel bijzondere lichaamsdelen, niet? Volgens mij is dat mijn erogeenste zone, mijn mond - ik proef ermee, voel ermee, ruik ermee, tast ermee. Ik lik en ruik en tast en voel en bijt en leer mezelf en haar steeds beter kennen.

    Ze vraagt me of ze mij mag pijpen, met een blik in haar ogen...
    Ik geeft haar toestemming: 'Het mag, lieve kleine, doe maar, ga je gang, schenk mij daarna je roos van vlees'.

    Ze kust zacht mijn eikel en mijn hand verdwaalt tussen haar benen. Ze likt de schacht en mijn vingers vinden haar lippen. In de spiegel zie ik haar haar mond om mijn lid sluiten en dat diep naar binnen zuigen. Ze gaat verzitten en biedt me haar kut. Ik laat haar wachten, kijk ernaar: prachtig - vlezig, geurig, roze, vochtig glimmend en een uitnodiging op geschept papier met van die krul-letters weetjewel:

    Kim

    a la joie de vous inviter à la faire jouir
    le lundi 21 Novembre 2005, à partir de 22 heures
    en l'église Aspasia de Lemiers.

    A l'issue de la cérémonie, la famille aura le plaisir de vous accueillir
    pour un vin d'honneur servi à la salle des fêtes de Vaals.

    "Grapjas!
    Ennuh? Verder?"

    "Nou ja, wat volgt is een 69 jaren durende orale genotsexplosie samengebald in een half uur, drie kwartier gymnastiek.
    Ze is er al snel heel erg dichtbij, de kleine duivel - maar ze gaat niet over de rand... Nog niet.

    We zweten.
    We hijgen. We geuren. We kussen. We vingeren.
    We likken en zuigen en knabbelen en voelen en glijden en schudden en lachen en kussen en proeven en ruiken en tasten en ...

    'Hou niet op en ga door en ga door en neuk me verdomme neuk me! NU!'


    'Nou nou nou zeg. Kleine Kim, geile opsodomieter! Kan dat niet een beetje beleefd? Je begon zo netjes met een formele uitnodiging - wat is er aan de hand zeg, gedraag je een beetje en...'
    'Hier wil ik je hebben, op zijn hondjes, diep. Dieper. Ja. Zo, ja. Uouommmmhhh. Ga door. Oh ja. Nog even.'
    'Kom!.'
    ... uuuhhhhh...
    'Kom dan.
    Nu. NU! Oaoaohhh... Jaaaah
    ...
    ......

    ...........'
    'Kus me! Proef me! Hou me vast!'

    ...

    Later, na de douche en het opruimen van de kamer beneden in de bar komt ze nog een kwartiertje strelend en knuffelend bij me zitten, sigaretje roken, beetje na-trillen en babbelen en een klein beetje doen alsof er meer aan de hand was dan een gekkenhuis in een hoerenkast.

    ...

    Dit soort ervaringen, jongens en meisjes, is wat het leven van de wandelaar de moeite waard maakt.
    Er is een afspraak, een begin, een eind.
    Tijdens het toneelstuk daartussenin is alles mogelijk. Als het licht daarna weer aangaat en de gordijnen gaan dicht, na het applaus wanneer iedereen zich naar de jassen begeeft en de kou in op weg naar huis, dan blijven herinneringen en flarden en nog even de geuren, en dan is het weg...

    En er is altijd een volgende keer.

    ...

    Omdat het vanochtend bij aankomst op kantoor niet zo liep, maar anders, daarom vertel ik het maar aan jullie.
    Bedankt voor het luisteren!
    Laatst gewijzigd door Befke; 22 november 2005 om 11:55
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Diamond 468*60