Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Antwerpen, SM Studio, Waelrantstraat 3, Mrs Verena

    Haarkleur/-lengte : Zwart, half lang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Slank, C
    Nationaliteit/Taal : Belgisch, Vlaams
    Leeftijd : 30
    Tatoeages/Piercings : Tongpiercing
    Service: SM, Aftrekken, Anaal bij klant
    Voordelen: Goede service, geen haastwerk, lage prijs voor SM.
    Nadelen: ze blijft te lief voor een meesteres
    Tijdsduur :20 min.
    Prijs :50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Vorige week Verena nog eens bezocht. Was weer een goede ervaring met de tepelklemmen en het radertje. Bovendien helemaal vast gebonden, dus ook aan mijn enkels, en mijn zak afgebonden. Ze gebruikt ook poppers, en weet wat daar wel mee kan en wat niet, want ze heeft er een "studie" van gemaakt om te weten wat voor uitwerking dat spul op de klant heeft. Ga binnenkort nog eens terug en zal dan denk ik eens om een wat uitgebreidere behandeling vragen, eens kijken wat ze nog meer in huis heeft.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Vorige week Verena nog eens bezocht. Was weer een goede ervaring met de tepelklemmen en het radertje. Bovendien helemaal vast gebonden, dus ook aan mijn enkels, en mijn zak afgebonden. Ze gebruikt ook poppers, en weet wat daar wel mee kan en wat niet, want ze heeft er een "studie" van gemaakt om te weten wat voor uitwerking dat spul op de klant heeft. Ga binnenkort nog eens terug en zal dan denk ik eens om een wat uitgebreidere behandeling vragen, eens kijken wat ze nog meer in huis heeft.
    -----------------------
    Sub,

    Ik ben vandaag bij Sandra geweest die in hetzelfde gebouw als Verena gehuisvest is.
    Wanneer ik mijn dagelijkse wandeling maak, heb ik deze Verena nog niet gespot, doch ik kom hier meestal tussen 12 à 14 uur.
    Wanneer is deze schoonheid hier? Wil haar toch ook wel eens ontmoeten.

    Anvers :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Anvers,

    Voor Verena moet je je wandeltocht toch naar de avonduren verleggen. Ze begint meestal tussen 8 en 9 uur 's avonds tot laat in de nacht volgens mij. Op het eerste zicht is ze niet zo knap, maar als je binnen bent vind ik het toch al een stuk beter, en wat ik ook belangrijk vind is dat erg vriendelijk is.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Verena

    Sub,
    Ik heb deze schone gezien tijdens onze eerste wandeling met onze ijsberencollega's op maandagavond 26 december rond 22 uur; zij zag er stralend uit!:thefinger
    Naar aanleiding van uw positieve berichten had ik er wel zin in.
    Achteraf terug met collega's/wandelaars "een pintje" gaan drinken, en rond 1 uur 's nachts terug gekeerd, doch toen was zij naar huis, en was "heel de barak" gesloten. Pech gehad
    Zal toch eens terug moeten keren!

    Anvesr

  5. #5
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Sub,
    Ik heb deze schone gezien tijdens onze eerste wandeling met onze ijsberencollega's op maandagavond 26 december rond 22 uur; zij zag er stralend uit!:thefinger
    Naar aanleiding van uw positieve berichten had ik er wel zin in.
    Achteraf terug met collega's/wandelaars "een pintje" gaan drinken, en rond 1 uur 's nachts terug gekeerd, doch toen was zij naar huis, en was "heel de barak" gesloten. Pech gehad
    Zal toch eens terug moeten keren!

    Anvesr
    Anvers,

    Kan alleen zeggen, moet je zeker doen, je zal er geen spijt van krijgen. Je zal misschien wel wat geduld moeten betrachten, want zij heeft ook regelmatig vaste klanten die een uitgebreider menu nemen. Ik zal zeer in het kort nog wel eens terug keren. Waarschijnlijk ook voor een langer program. Gister was ze er als een van de weinigen die de moeite was. Haar gordijn was echter gesloten en door de kou had ik geen goesting om te wachten.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Heb deze schoonheid de vorige week ook eens willen bezoeken; ca 2 uur :wink: rondgewandeld en steeds bezet of aan het telefoneren. Uiteindelijk maar bij een andere dame binnengegaan.:smile:

    Enkele dagen later op een avond terug op wandel met enkele collega's en toen bemerkte ik dat Verena weer steeds bezet was! Zij schijnt werkelijk goed "in de markt te liggen" bij een aantal wandelaars.

    Anvers :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Anvers,
    Dit is pas een teleurstelling, ik heb enkele dagen met mijn gezondheid gevochten, en wou nu eens je uitgebreid relaas over je bezoek lezen aan Verena, maar helaas, driewerf helaas.
    U kennende zal U wel een nieuwe poging wagen zeker.....
    witchmaster
    Weet ik nog niet!

    Heb niet de gewoonte uren te wachten op een dame. ik denk dat ik mij maar in hoofdzaak tot Antoinette zal beperken, heb ik al genoeg mijn handen vol aan.

    Anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    En Witchmaster, nu ik weet dat je gisteravond een "super" ervaring met Verena gehad heb (je hebt het trouwens zelf gezegd vannacht), mogen wij toch wel zo vlug mogelijk een relaas van U hierover verwachten op het forum? :p

    Deze maal is het eens iemand anders "die achter de veren zit van iemand"; moeten niet altijd dezelfden zijn, nietwaar? :p

    Ik vond trouwens onze uitstap van gisteravond (afin zal maar beter zeggen vannacht zeker!) zeer geslaagd en interessant! :smile:

    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch veren van verena

    Anvers,
    Je hebt je kans verspeeld kameraad :D
    Ze was gisteren nu eens een keertje vrij, en dan durf je niet :teuflisch :teuflisch
    Alles ludiek opvatten hoor.
    En vanaf nu ga je haar nog minder voor haar raampje zien, want ze heeft er een vaste klant bij.
    Ik ben bij deze (zeer goed uitgeruste) SM een drie kwartier binnengeweest, gewoon mmm. Lekker, aangenaam.
    Ik geniet er momenteel nog van, en dat hebben er nog niet veel gepresteerd in mijn lange carriere als 'hoe-re-n-lo-per'
    Binnengekomen, prijs afgesproken, en zoals ik telkens doe, haar haar zin laten doen.
    Dames die SM beoefenen moeten volgens mij de grenzen van hun klanten aanvoelen. Daar had deze SM-deerne geen enkel probleem mee, ze heeft mijn grenzen nog verlegd ook
    Vastgemaakt op bed, handen en voeten, poppers, zweep, blote hand, vetertje, dus de standaard behandeling, zou ik maar zeggen.
    Alleen wist Verena de pret (voor haar, en ze laat dit ook duidelijk merken) op te drijven door steeds met de zweep op dezelfde plaats te meppen.
    Geregeld wat 'gevoederd' met poppers, beter tegen de pijn
    Het radertje, ja hoor, ze weet verdorie goed waar de gevoelige en te pijnige plekken zitten, o la la, dat vergeet witchmaster de eerste weken niet meer.
    Tijgerbalsem is ook wel lekker, wordt zalig warm, een aangename afwisseling van het radertje, de zweep, haar blote hand,... .
    Toen ik dacht, ja, dit hou ik niet meer, zei ze, en nu het echte werk .
    Ze haalde 'verdomde Amerikaanse tepelklemmen' boven, ik verstomde bij de aanblik alleen al. Deze klemmen hebben de verschrikkelijke eigenschap dat ze strakker en strakker komen te zitten. En ik heb al zo een gevoelige tepels.
    Bij het vastpinnen van deze monsters, die trouwens onderling verbonden waren met een ketting, kon ik een kreet niet laten.
    Spijtig genoeg was deze kreet "fuck", en dat had ik beter niet geroepen.
    Ik heb het geweten, met een glimlach keek ze me aan, en trok vennijnig hard aand de ketting.
    Als laatste attribuut heeft ze iets boven gehaald wat ik nog niet kende, zelfs niet met al mijn SM-ervaring. Verschrikkelijk, pijnlijk, maar zalig.
    Stel je voor, rondom je twee kleine dingetjes een vetertje, strak afgebonden, en daar prikken dan wel 20 naaldjes in, op een ijzeren plaatje. Ik had niet door waarom er 2 ronde plaatjes waren, tot ze me poppers toediende, en me lachend zei, dat zal het wel wat verzachten.
    Ai, neen, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze drukte de twee met naaldjes gevulde plaatjes keihaard in en rond mijn tepels, dit was een hele ervaring, ik beet mijn lippen bijna stuk, maar vertikte het een kreet te laten.
    Ze bekeek me zwoel en terwijl ze de druk op de naaldjes opvoerde, haalde ze de tepelklemmen af me.
    Verschrikkelijk, maar tegelijkertijd ook zalig.

    De ontlading liet ook niet lang op zich wachten, en dit terwijl ze mijn tepels verder hard (en ik bedoel hard) bewerkte met haar nagels en het 'naaldenspul'.
    Soms voelt een orgasme aan alsof het van diep komt, maar dit kwam recht uit mijn tepels.
    Met andere woorde, wow, en dit voor een zacht prijsje, waar de meeste SM dames nog niet voor starten.
    Verena, je bent een zalige (iets te lieve) SM dame.
    Maar dat ga ik niet tegen haar zeggen (van dat lieve), want ze kan ook verdomd vennijnig uithalen.

    Even voor Coco2, neen, geen intiem dus, en ja, wel aftrekken,
    maar zoek het zelf maar uit, Coco......

    witchmaster - die er een klassedame bij heeft op zijn lijst

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Tja Witchmaster,
    Wanneer ik dat zo allemaal lees, moet ik toch zeggen dat die SM eigenlijk toch niet zo direct aan mij besteed is hoor, ik denk niet dat die Verena iets voor mij is!:p
    Anvers :wink:
    Anvers, laat U niet afschrikken door mijn rec. Het kan ook heel soft bij haar hoor, een plagend pijnloos spelletje... .
    Bij deze Dame is het nog steeds Koning Klant, terwijl zij de Keizerin van haar Rijk blijft... :teuflisch

    witchmaster

  11. #11
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Witchmaster,

    Mooie recensie die ik als een soort film voor me zag tijdens het lezen, omdat ik elk beschreven speeltje ook al een aantal keren aan den lijve ondervonden heb.

    Zoals we gisteren al tegen elkaar gezegd hadden, zitten we qua dames redelijk op een lijn.

    Daarom een tip, als je van kaarsvet houdt, wat ik inschat van wel, moet aan Verena ook eens vragen om er ook ijsblokjes bij te halen. Was voor mij een grandioze ervaring.

    de Sub

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard kaarsvet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Witchmaster,

    Mooie recensie die ik als een soort film voor me zag tijdens het lezen, omdat ik elk beschreven speeltje ook al een aantal keren aan den lijve ondervonden heb.

    Zoals we gisteren al tegen elkaar gezegd hadden, zitten we qua dames redelijk op een lijn.

    Daarom een tip, als je van kaarsvet houdt, wat ik inschat van wel, moet aan Verena ook eens vragen om er ook ijsblokjes bij te halen. Was voor mij een grandioze ervaring.

    de Sub
    Sub,

    Op gebied van keuze van dames ben ik je tweelingsbroer :D
    Dus je weet verdomd goed wat ik graag heb en niet
    Om het in uw woorden te zeggen: als ge Da(a)* maar weet

    witchmaster - *die dus spoedig een rec van Da verwacht van de Sub, ze staat namelijk ook op mijn lijstje :D

  13. #13
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Sub,

    Op gebied van keuze van dames ben ik je tweelingsbroer :D
    Dus je weet verdomd goed wat ik graag heb en niet
    Om het in uw woorden te zeggen: als ge Da(a)* maar weet

    witchmaster - *die dus spoedig een rec van Da verwacht van de Sub, ze staat namelijk ook op mijn lijstje :D
    Bij mij staat ze er inderdaad ook op maar niet zo hoog. Ze staat niet zo hoog als Nina van Schippersstraat 5, deze staat ongeveer twee keer zo hoog als begrijpt wat ik bedoel.

    Grz Sub

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard trio met Verena en Babette

    Gisteren nog een keertje Verena bezocht.
    Had haar aan het venster zien staan, en moest een half uurtje wachten op haar, dat echter een uurtje werd.
    Maar de verrassing was groot toen ik haar kamer binnenkwam. Ik zag Babette staan, een meid van ong. 1,70m, blonde haren, E cup, en rode jaretellen en netkousen aan. Wat een stuk.
    Onmiddellijk toegestemd.
    Verena rekende geen extra kosten aan voor een triotje met Babette. En Babette, die keek toe en zweeg.
    Dus ik in de zevende hemel.

    Eerst besloten Babette een half uurtje staand te laten toekijken, terwijl Verena me bewerkte.
    Ze heeft heel wat nieuwe dingen op me uitgetest, en het was heerlijk, zalig, wonderbaarlijk.
    Babette verroerde intussen geen vin. Stokstijf keek ze toe hoe ik vastgeketend lag, en de speelse treiteringen van Verena onderging.
    Kaarsen, handboeien, klemmen, en nog een heleboel speeltjes werden vakkundig uitgetest.
    Na een goed halfuur en twee orgasmes (geen zaadlozingen maar orgasmes) besloten we maar Babette erbij te halen. Verena begeleidde haar naar bed, waar ik nog steeds vastgeketend lag.
    Ze verplichtte babette om plaats te nemen tussen mijn benen en me te pijpen.
    Heerlijke pijpbeurt trouwens.
    Na een tijdje plaatste Verena Babette boven op me, en zo werd ik genomen.
    Ook zalig.
    Om het helemaal af te maken, Babette op de rug, ik erboven op, terwijl Verena met de handschoentjes aan me een zalig derde orgasme bezorgde.

    Dit is meer dan voor herhaling vatbaar. Ik denk er zelfs aan dit meermaals in te plannen, zolang Babette beschikbaar is natuurlijk.
    Omdat Babette niet spraakzaam was, heeft tijdens de ganse sessie geen woord gezegd, heb ik geen gegevens over haar leeftijd, ik schat haar zowat midden 20.
    Ze heeft wel diepblauwe ogen, een siliconen E cup, een prachtlijf en dito snoetje.

  15. #15
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Last Online
    31 oktober 2006 @ 19:47
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard babette

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Gisteren nog een keertje Verena bezocht.
    Had haar aan het venster zien staan, en moest een half uurtje wachten op haar, dat echter een uurtje werd.
    Maar de verrassing was groot toen ik haar kamer binnenkwam. Ik zag Babette staan, een meid van ong. 1,70m, blonde haren, E cup, en rode jaretellen en netkousen aan. Wat een stuk.
    Onmiddellijk toegestemd.
    Verena rekende geen extra kosten aan voor een triotje met Babette. En Babette, die keek toe en zweeg.
    Dus ik in de zevende hemel.

    Eerst besloten Babette een half uurtje staand te laten toekijken, terwijl Verena me bewerkte.
    Ze heeft heel wat nieuwe dingen op me uitgetest, en het was heerlijk, zalig, wonderbaarlijk.
    Babette verroerde intussen geen vin. Stokstijf keek ze toe hoe ik vastgeketend lag, en de speelse treiteringen van Verena onderging.
    Kaarsen, handboeien, klemmen, en nog een heleboel speeltjes werden vakkundig uitgetest.
    Na een goed halfuur en twee orgasmes (geen zaadlozingen maar orgasmes) besloten we maar Babette erbij te halen. Verena begeleidde haar naar bed, waar ik nog steeds vastgeketend lag.
    Ze verplichtte babette om plaats te nemen tussen mijn benen en me te pijpen.
    Heerlijke pijpbeurt trouwens.
    Na een tijdje plaatste Verena Babette boven op me, en zo werd ik genomen.
    Ook zalig.
    Om het helemaal af te maken, Babette op de rug, ik erboven op, terwijl Verena met de handschoentjes aan me een zalig derde orgasme bezorgde.

    Dit is meer dan voor herhaling vatbaar. Ik denk er zelfs aan dit meermaals in te plannen, zolang Babette beschikbaar is natuurlijk.
    Omdat Babette niet spraakzaam was, heeft tijdens de ganse sessie geen woord gezegd, heb ik geen gegevens over haar leeftijd, ik schat haar zowat midden 20.
    Ze heeft wel diepblauwe ogen, een siliconen E cup, een prachtlijf en dito snoetje.
    wanneer is babette daar - intresseert me wel ....

    USA - 20 lover ...

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard aanwezigheid babette

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door usa
    wanneer is babette daar - intresseert me wel ....

    USA - 20 lover ...
    Ik ben niet zeker, USA, maar ik denk dat ze dezelfde uren heeft als Verena

  17. #17
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Wilde vandaag bij een nieuwe Dame binnen gaan, maar diegene die ik op mijn lijstje had staan waren er geen van alle op een na en die was veel bezet.

    Ook mijn vaste Dames ontbraken er nogal wat van, dus uiteindelijk mijn keuze op Verena laten vallen. Het was ook al een behoorlijke tijd geleden dat ik haar bezocht had.

    Ik kan er eigenlijk vrij kort over zijn. Het was weer als vanouds, dus fantastisch. Ze kwam weer met wat nieuw speelgoed aanzetten, en we hebben ons dan ook goed geamuseerd. Ik zal niet in details gaan uitwijden, zal hoofdzakelijk toch neer komen op herhalingen. Voor de details verwijs ik jullie naar mijn eerdere recensies.

    Het is een vriendelijke Dame, en voor iemand die van SM houdt een echte aanrader.

    Grz Sub

  18. #18
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Vorige week nog eens bij Verena binnengestapt en zoals altijd weer een fantastisch grandioze tijd met haar doorgebracht.

    Op haar vraag wat ik wilde, gaf ik als antwoord dat ik de inmiddels bekende ijsblokjes erbij wilde hebben en dat ze mij verder maar weer eens moest verrassen. Nou dat heb ik geweten, en ik heb het me zeker niet moeten beklagen.

    Verena heeft zoals gebruikelijk eerst weer op bed vastgebonden, en daarna geblinddoekt zodat alles ook tot het laatst een verrassing zou blijven. Als je niet weet wat er gaat komen zijn de reacties een stuk heftiger dan als je ziet waar ze mee bezig zijn.

    Ze heeft weer de nodige nieuwe attributen gebruikt en ook haar nagels heeft ze op een zeer intense manier over mijn lijf laten gaan. Dit alles in combinatie met de ijsblokjes en de andere vaste attributen heeft er voor gezorgd dat ik tot een zeer intens orgasme kwam waar ik twee dagen later nog van na kon genieten. Dat is een zeer zeldzaam gebeuren, maar zeer prettig.

    Verena blijft voor mij op dit moment de beste Mrs.

    Grz Sub
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 oktober 2006 om 22:31

  19. #19
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Nog maar eens proberen de achterstand in het schrijven van mijn recensies weg te werken.

    Een tijdje terug weer eens bij Mrs. Verena binnengestapt.

    Deze keer eerst gevraagd om haar kleedje te vervangen door een corsetje. Dit was geen enkel probleem, en er werd dan ook meteen aan dit verzoek gehoor gegeven. Ik mocht zelfs kiezen uit enkele verschillende exemplaren.

    Na de plichtplegingen vooraf op bed plaats genomen, en werd ik op alle vier de hoeken vastgelegd zodat ik geen kant meer op kon. Hierna zijn we met de spelletjes begonnen. Eerst werden ook mijn ballen afgebonden en kreeg ik mijn eerste portie poppers toegediend.

    Uiteraard werden de tepelklemmen en het raderwieltje bovengehaald en vakkundig gebruikt. Ook werden het kaarsvet en de ijsblokjes op mij losgelaten. Deze combinatie geeft een erg heftig effect. Aan het eind nog enkel leuke nieuwe spelletjes in de badkuip gedaan, en nadat ik weer wat bijgekomen was, afgepeigerd maar met een erg prettig gevoel in mijn lichaam weer naar huis met drie afscheidskussen op mijn wangen.

    Het was weer een fantastische ervaring en Verena blijft mij regelmatig weer verbazen met haar telkens weer nieuwe speeltjes en spelletjes.

    Grz Sub

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard babette

    Sub,

    Bij mij alweer een tijdje geleden dat ik deze Dame heb bezocht.
    Weet jij of Babette nog iedere keer present 'staat' ?

    groetjes,

    rplover

  21. #21
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Sub,

    Bij mij alweer een tijdje geleden dat ik deze Dame heb bezocht.
    Weet jij of Babette nog iedere keer present 'staat' ?

    groetjes,

    rplover
    Babette geeft nog steeds acte de presence. Bij mij mag ze echter alleen toekijken , als Verena met mij bezig is.

    Grz Sub

  22. #22
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben niet echt een Sm liefhebber, maar bij Verena zou ik wel eens willen binnenstappen. :-)
    Probleem is, ze zit nooit voor haar raam !
    Meestal loopt ze wel achterin met andere dames op hetzelfde pand te kletsen, maar haar gordijntjes blijven meestal wel dicht.
    Hoe kan ik deze dame eigenlijk te pakken krijgen ?
    Of werkt ze enkel op afspraak 's nachts ?
    Owja en wat is er allemaal mogelijk, buiten het Sm gedeelte?
    Intiem is geen must, maar Anaal en/of aftrekken vind ik dus wel leuk.
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  23. #23
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Verena

    Redbull,

    Je moet gewoon de eerste keer geluk hebben dat Verena voor haar raampje zit.
    Ze werkt ook wel op sms-dates, maar om haar nummer te kennen, moet je ze eerst te pakken krijgen, en dan zij U :teuflisch
    Als het gordijn van Verena dicht is, is ze bezet, dat is bij de meeste Dames zo.
    Als haar gordijn op een kier staat (en dat kan je echt wel merken) is ze aan het wachten op een afspraak, en gluurt ze af en toe door die gordijntjes.
    Als Verena voor haar rampje zit, is ze meestal vrij.
    Vanachter, dan is ze aan het uitpuffen van de vorige sessie, Verena neemt meestal een kwartiertje rust na een sessie.
    Dus gewoon wachten, sommige dagen zit ze wel veel voor haar raam hoor.

    Ok, next, als je niet van SM houdt, maar wel anaal en andere dingen, gewoon vragen, Verena is voor zowat ALLES in.
    Anaal, en hoe :D
    Aftrekken, en hoe :D

    Dus rustig wachten, dan zeker haar nummer vragen, en en en dan gewoon voorstellen waar je zin in hebt.
    Wij vragen, zij draait......

    groet

    rplover, en hoe :D

  24. #24
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Begin deze week deze Meesteres nog eens met een bezoekje vereert.

    Ondanks mijn kleine budget, deze keer toch gewoon een flinke "straf" mogen ontvangen.

    Uiteraard begon Verena weer met me op alle vier de hoeken vast te leggen, en daarna mijn ballen goed af te binden. Hierna smeerde ze mijn kleine Sub incl. ballen en tepels in met één of andere hete olie, en de ballen kregen daarna ook nog wat tijgerbalsem te verwerken.

    Toen kon het spel pas echt goed beginnen. Er werden tepelklemmen aangebracht, het radarwieltje werd op een gevarieerde en venijnige manier gehanteerd. Ook het kaarsvet werd weer bovengehaald.

    Het was dus weer een grandioze ervaring, zoals ik altijd van Verena gewend ben.

    Ik heb alles bij elkaar ruim drie kwartier van haar tijd in beslag genomen, waarvan we toch minstens een half uur ook daadwerkelijk met het spel bezig waren. De rest van de tijd wat gezellig zitten babbelen over van alles en nog wat, en dat voor €50,-. Dat is bij een "gewone" Dame al een echte zeldzaamheid, bij Meesteressen is het gewoon ondenkbaar. Verena is hier een prettige uitzondering op.

    Grz Sub

  25. #25
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch IJsblokjes

    Vrijdagnacht Verena nog eens met een bezoekje vereert. Nadat ze woensdagavond een uitnodiging om bij ons plaats te nemen op het terras afwimpelde, en repliceerde dat ik maar bij haar langs moest komen voor wat ijsblokjes, heb ik die avond lang te vergeefs rondgedoold, maar ze bleef maar bezet.

    Dus vrijdagnacht terug, en na weer behoorlijk lang wachten kon ik eindelijk binnen om mijn portie ijsblokjes in ontvangst te nemen.

    Man man, ik wist niet dat er zoveel mogelijk was met een simpel ijsblokje.

    Mijn lichaam werd geheel onder gewreven met ijsblokjes, en ze stopte er ook enkele in mijn bilspleet, en later werd de kleine Sub volledig bedolven onder het ijs. Hierna werd het beruchte raderwieltje nog toegepast.

    Het is echt een aparte ervaring om eerst warmmakende massageolie op je lul en ballen gesmeerd te krijgen, deze hierna "in te laten vriezen" met een laag ijsblokjes, en dan terug opnieuw op te laten warmen met een massage en klaar te laten trekken.

    Ik kan het echt een ieder aanraden, die van aparte spelletjes houdt.

    Grz Sub

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Babylon 468*60