Oorspronkelijk geplaatst door
rplover
Gisteren nog een keertje Verena bezocht.
Had haar aan het venster zien staan, en moest een half uurtje wachten op haar, dat echter een uurtje werd.
Maar de verrassing was groot toen ik haar kamer binnenkwam. Ik zag Babette staan, een meid van ong. 1,70m, blonde haren, E cup, en rode jaretellen en netkousen aan. Wat een stuk.
Onmiddellijk toegestemd.
Verena rekende geen extra kosten aan voor een triotje met Babette. En Babette, die keek toe en zweeg.
Dus ik in de zevende hemel.
Eerst besloten Babette een half uurtje staand te laten toekijken, terwijl Verena me bewerkte.
Ze heeft heel wat nieuwe dingen op me uitgetest, en het was heerlijk, zalig, wonderbaarlijk.
Babette verroerde intussen geen vin. Stokstijf keek ze toe hoe ik vastgeketend lag, en de speelse treiteringen van Verena onderging.
Kaarsen, handboeien, klemmen, en nog een heleboel speeltjes werden vakkundig uitgetest.
Na een goed halfuur en twee orgasmes (geen zaadlozingen maar orgasmes) besloten we maar Babette erbij te halen. Verena begeleidde haar naar bed, waar ik nog steeds vastgeketend lag.
Ze verplichtte babette om plaats te nemen tussen mijn benen en me te pijpen.
Heerlijke pijpbeurt trouwens.
Na een tijdje plaatste Verena Babette boven op me, en zo werd ik genomen.
Ook zalig.
Om het helemaal af te maken, Babette op de rug, ik erboven op, terwijl Verena met de handschoentjes aan me een zalig derde orgasme bezorgde.
Dit is meer dan voor herhaling vatbaar. Ik denk er zelfs aan dit meermaals in te plannen, zolang Babette beschikbaar is natuurlijk.
Omdat Babette niet spraakzaam was, heeft tijdens de ganse sessie geen woord gezegd, heb ik geen gegevens over haar leeftijd, ik schat haar zowat midden 20.
Ze heeft wel diepblauwe ogen, een siliconen E cup, een prachtlijf en dito snoetje.