Ik ben op beide fora aktief (op laag pitje), IMHO is het nieuwe forum een concurrent voor hookers.nl, dat is alleen maar goed. Stel je voor: je loopt door een winkelstraat...... alleen maar één grote supermarkt van XX (of YY)...
Mijn mening: laat allebei de fora hun best doen, en laat ze beide aanwezig blijven.
Ik gun allebei de fora hun bestaan. Als echter de fora elkaars leden gaan bannen is het einde zoek. Dan wordt ik gedwongen om een keuze te maken.
Ik hoop dat dit niet nodig is.
Historisch: Luther werd in de ban gedaan door de, toenmalige, paus.
Nu zijn er oecumenische diensten .......
Wat ik hiermee wil zeggen: bannen is ouderwets. Ieder lid kan leden op een vriendenlijst of op een negeerlijst zetten.
Ik heb reeds, in een ander kader, gezegd dat een forum 'gemaakt' wordt door de leden. Regels OK, betutteling is niet meer van deze tijd.
Als een lid postings doet die niet door de beugel kunnen, vraag je dan eerst af, WAAROM doet dit lid deze posting, probeer daarna contact op te nemen met dit lid, ga daarna pas over tot maatregelen, dit zal in de meeste gevallen niet meer nodig zijn.
Dit geldt uiteraard voor beide fora.
Wat op sommige plaatsen gesuggereerd wordt, dat zakelijke belangen een rol spelen, dat het dus om poen gaat, dan is de keus voor mij niet moeilijk.
Ik bezocht dames van plezier, ik hoop dit in de toekomst weer te doen, maar als mijn recensies/postings/bezoeken aan/op een forum bedoeld zouden zijn (ik stel het voorzichtig) om de zakken van bepaalde personen te vullen..... ja, dan maar geen recensies, postings of bezoeken.
Ook dit geldt voor beide fora.