Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Lia Ex-relax

  1. #1
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard Lia Ex-relax

    (paspoort door hollandmale)
    Naam : Lia

    Haarkleur/-lengte : Zwart/langer

    Lengte dame : 1.65

    Postuur/Cupmaat : Slank/CD

    Nationaliteit/Taal : Latina/NL

    Leeftijd : 26

    Tatoeages/Piercings : Niet op gelet

    Service : Zeer goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT, AV

    Voordelen : Uitgebreide service

    Nadelen : Soms lang geboekt

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 100,-

    Extra’s bij het bezoek : Deepthroat, FT

    Bijzonderheden : Doet het ook op bank, in bios en jacuzzi


    Eerste ervaring in RITZ ... en met LIA

    Vorige week donderdag avond (17/11) toch eens naar de RITZ gegaan.
    Ik had tot nu toe al ervaring opgedaan in 9 duitse of nederlandse clubs (Oase, Palace en World in Frankfurt, Samya en Sudbad in Keulen, Bernds in Hennef, PHG, Golden Time en Yin Yang). Dus toch wat vergelijkingsmateriaal.

    Ik was dan ook benieuwd : zou een nieuwe belgische saunaclub kunnen optreden tegen al die prestigieuze tenten ?

    Eerste bemerking : RITZ is helemaal niet ver voor mij : 3/4 uur rijden in plaats van de gewoonlijke 1 1/2 uur naar Bruggen of Keulen, of 3 uur naar Frankfurt. Toch een belangrijke troef voor die club dus (althans voor mij als belg, ... 'k zou eigenlijk ook "als waal" kunnen zeggen, maar voor veel vlamingen zal waarschijnlijk hetzelfde gelden).

    Ik ben daar toegekomen rond 20 uur en zag meteen dat er toch een behoorlijk aantal auto's op de parking stonden : veel meer dan in de begin periode van Yin Yang.

    De dame aan de receptie gaf mij uitgebreide uitleg over de club, maar het was natuurlijk overbodig ... ik had al veel gelezen over de RITZ en de meisjes die daar rondwandelen : Lia, Fleur, Natascha, Lizzie, Brit, ... ik hoefde nog alleen maar een gezicht te plakken op al die namen. De dame gaf mij toch een belangrijke gegeven : er zou 12 meiden aanwezig zijn. Dus redelijke keuze, hoopte ik.

    Badjassen zijn nu ook verplicht in RITZ, dus eerst naar de kleedkamer. Woouww, wat een mooie en ruime kleedkamer, zeg. Zeker de mooiste van alle clubs die ik al heb bezocht. Houten vloer, lederen zetels, ... propere kasten. Niet te vergelijken met de kleedkamers van sommige andere clubs waar jij soms de indruk hebt in een zwembad van 30 jaar geleden te zijn beland... 2de positieve punt voor RITZ.

    Met mijn blauwe ijsberenvel (... bestaat dat, blauwe ijsberen ?, teddy beer, misschien) ... maakte ik dus mijn intrede in de grote bar. Daar waren een vijftal meiden en een vijftal "teddy beren" aanwezig.
    Ik ging aan de bar zitten en ... bestelde ik ... een Duvel . Tja, derde positieve punt : hier voelt men zich toch in België : lekkere belgische bieren allemaal : Hoegaarden, Duvel, Leffe, Palm, Jupiler ... De sfeer en de muziek (vlaamse liederen o.a. ...) is ook apart, geen vergelijking met duitse clubs ...
    Alle damen waren aan het praten met klanten en ik dacht al aan een eerste negatieve punt toen een van de damen (met een aziatisch uiterlijk) mij alleen zag staan en naar mij kwam om mij te verwelkomen.
    - "Goeden avond, Fleur", zei ik ...
    - "Hoe ? Kent gij mij al, ben jij hier al geweest" ?
    - Nee, ik ben hier voor het eerst, maar ik ken jij inderdaad, ... jij bent toch beroemd ...
    - Beroemd ? Hoezo ?
    - Ja, ik heb al veel gelezen over jou, op internet
    - Ah ja, op hookers.nl ...
    - ja, maar ook op andere sites ...


    Zo hebben wij toch een half uur ongeveer gesproken. Fleur was zeer lief, vrolijk en spraakzaam ... zij vertelde mij het een en het andere over de club, vroeg mij wat ik ervan dacht, of ik al in andere clubs was geweest, hoe het daar allemaal is, enz.
    Wat mij opviel in de RITZ is dat er geen enkele "commerciële" druk heerst. Tijdens het gesprek verwachte ik op ieder ogenblik het woord "sleutel" te horen, maar het kwam niet. De gewone schema van kennismaking in de duitse clubs is hier blijkbaar niet van toepassing.
    Ondertussen zag ik andere meiden in de bar komen, o.a. een mooie donkere jonge dame ...
    - " Is dit Lia ?"
    - "Ja inderdaad, heb jij ook over Lia gelezen op internet ?
    - "Ja" ...

    Toen kwam Lia bij ons om hapjes op een bord aan te bieden ... Zoiets kan jij je nooit inbeelden in een duitse club. Twee blauwe vlaamse beren kwamen dan ook bij ons zitten, voor de hapjes misschien, maar waarschijnlijk ook voor Lia en Fleur ... En zo hebben wij nog een tiental minuten met mekaar gesproken, in het nederlands natuurlijk. Zij hoordden waarschijnlijk dat ik franstalig was en vroegen van waar ik kwam ... Vrolijke en vriendelijke mensen allemaal. Zij wonen op 5 minuten van de RITZ en zijn daar blijkbaar heel regelmatig

    Tja, goede sfeer, vrolijke mensen, goede bier, lieve nederlandstalige meiden ... het viel mee eigenlijk ! Een belanrijke zaak had ik toch nog niet gecontroleerd : de kamers. Het was inderdaad hoog tijd om tot enige aktie te komen.
    Ik stelde dus aan Lia voor om eens rustig te gaan babbelen in de zetels in de hoek ... Geen probleem ...
    Tja, wat moet ik over Lia nog vertellen : heel lief, zorgzaam, groot knuffel gehalte. Lia is mooi, waarschijnlijk niet het mooiste meisje dat ik ooit in een club heb gezien (geen optikfick, dus), maar zij kust heerlijk : een echte, 100 % GFE !
    Zei vroeg mij dan toch eindelijk welke programma ik wenste ... bubelbad ? sauna ? ter plaatse blijven voortgaan in de zetels (dat mag dus hier blijkbaar) ? of toch even naar een kamer gaan. Ik koos voor deze laatste mogelijkheid.

    In de kamer heb ik dan met LIA een van mij beste ervaringen in een FKK club meegemaakt.
    PZC was hemels : zacht, teder, nat ... 10/10
    Beffen en vingeren heel goed ... 10/10
    Neuken in verschillende standen eveneens goed ... 9/10
    Algemene cijfer : 9,9/10

    Om een lang verhaal kort te maken : van mijn sessie met Lia ben ik dus heel tevreden naar beneden terug gekomen. Ik had geen idee hoe lang wij in de kamer waren gebleven ... Lia ook niet. Ik dacht al "ouille ouille (op zijn frans), zij zal waarschijnlijk meer dan 1/2 uur aanrekenen ..." maar nee, hoor, zij vroeg 50 € en gaf mij nog een dikke en natte kus ... Later in de avond kwam zij nog regelmatig bij mij om hapjes aan te bieden, vragen of ik iets wou drinken, een kleine kus geven, enz. Wat een lieve meid, zeg, die kent er iets van klantenbinding ... Met een ISO 9000 certificering zou zij waarschijnlijk geen enkel probleem hebben .

    Achteraf heb ik nog het natte gedeelte van de RITZ bezocht, (waar een mooi spektakel in de zetels aan de gang was met twee vrolijke naakte beren en twee blondinen :D ), ... een Leffe en een Hoegaarden nog geproefd, een pizza gegeten (pizza wordt rond 23 uur geserveerd ...), en veel gepraat met mede blauweberen, ...

    Als conclusie : RITZ is zeker de moeite waard ! Er heerst daar een aparte sfeer. Als belg voelt men zich daar thuis. Er zijn misschien nog niet zoveel meiden, en in het algemeen zijn ze misschien niet even mooi dan in sommige andere clubs, maar dat was voor mij geen probleem : ik heb mij heerlijk vermaakt en op geen ogenblik heb ik mij verveeld (wat toch regelmatig gebeurd in duitse clubs) ... is dat niet het belangrijste ? Mijn eerste ervaringen in Yin Yang waren zeker niet zo positief geweest ... en in feite nu nog altijd niet. Ik denk dat YY mij voor een tijdje niet meer zal zien :wink: .

    Herhalingsgevaar voor RITZ : heeel groot. Waarschijnlijk te groot. Tot nu toe was voor mij de afstand naar de duitse clubs een rem en dus een veiligheidsmaatregel voor mijn budget.
    Ik vraag mij dan af wat er nu zal gebeuren, ... nu dat die belemmering er niet meer is

    PS : sorry voor de taalfouten, ik heb mijn best gedaan.
    Laatst gewijzigd door stano; 20 november 2005 om 14:04

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Een mooi en informatief bericht Stano!
    Ze weten dus blijkbaar in de Ritz hoe men klanten moet binden en het zal dan ook wel goedkomen met deze club.
    Wat de taalfouten betreft, dat valt reuze mee hoor je schrijft beter dan menige "Ollander".
    We wachten met spanning af op je bericht van je volgende bezoek.

    Jack42

  3. #3
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Last Online
    2 juli 2006 @ 22:05
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Lia

    werkt Lia er nog ???

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrera
    werkt Lia er nog ???
    JA .
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Lia is al sinds de opening in Ritz. Een avontuurlijke meid die alles doet, met iedereen en overal . HM's eerste bezoek aan Ritz was in september '05 met Lia. Hoewel er "geen seksuele handelingen" op de bordjes bij de jacuzzi staan, hebben we ons daar niet aan gehouden. Flink tongzoenen, beffen en pijpen in de jacuzzi, daarna 'n rubbertje erom en staande tegen de rand 'n nummertje doggy . Het hoogtepunt voor de kamer bewaard, na flink tongzoenen, beffen en cowgirl. Afgesloten met prima blowjob; lang, nat en diep, met FT . Inmiddels zijn er veel meer dames die FT aanbieden, Oosteuropese EN NL-dames. Lia blijft veelgevraagd vanwege haar uitgebreide servicepakket :p.
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Last Online
    2 juli 2006 @ 22:05
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb Lia nog nooit gehad ...steeds bezet en het is nu een tijdje geleden dat ik nog in Ritz ben geweest ....kan je haar reserveren of zo ? .... en werkt ze er nog eigenlijk want ik lees niks meer van haar .

  7. #7
    Geregistreerd
    16 september 2006
    Last Online
    12 augustus 2015 @ 23:17
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    werkt Lia nog in Mol ?

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Lia afwezig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aircooled
    werkt Lia nog in Mol ?
    Momenteel niet. Lia pauzeert al geruime tijd en haar terugkeer is onbekend. Voor wat het waard is, in dat metier :green_smi.
    Founding Member

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.