Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 209
  1. #151
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    afgelopen week moest ik smiddags voor mijn werk naar waalwijk,ik dacht he,dat is vlakbij lebaron dus je raad het al ik daar naar toe,bij binnenkomst zag ik het al weinig leuke dvp,s in totaal een stuk of 3. 5min later kwam er een donkere vrouw naast me zitten,ik denk braziliaans,na een beetje gebabbeld te hebben naar de kamer gegaan,ik zal het kort houden deze dame was erg op de klok en de rest was ook niet om naar deze site te schrijven,maar het mooiste komt nog,toen we klaar waren begon zei opeens over het ijsberenforum te vragen,of ik daar wel eens naar keek,ik zei ja,en vroeg direct verbaasd waarom vraag je dat,ze zei dat ze van collega,s had gehoord dat er klanten zijn die daar verhalen delen met elkaar,ik vroeg wat is daar mis mee?ze zei dat ze dat liever niet had vanwege privacy,en dat ze dat liever niet heeft voor andere klanten,ik was erg verbolgen hierover en zei tegen haar dat het internet een vrij medium is en dat wij mogen schrijven wat we willen,ook vroeg ik haar nog waarom ze dat speciaal aan mij vroeg,maar ze zei dat ze dit tegen iedereen zegt,pfffff ben snel weg gegaan en dacht bij mezelf ga terug naar school en ga je geld op een normale manier verdienen,ik blijf in ieder geval gewoon schrijven wat ik wil,heb wel haar naam weggelaten maar die is toch fake,maar dasn heeft ze toch nog een beetje haar zin volgende keer weer volgas naar duitsland.

  2. Onderstaande 2 leden hebben baasje bedankt voor deze bijdrage:

    Erru ( 9 april 2014),Nibor76 ( 8 april 2014)

  3. #152
    Geregistreerd
    3 november 2007
    Last Online
    2 januari 2019 @ 18:07
    Berichten
    40
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    Peppino, Hoe mag dat kleine slanke vrouwtje heten? Is ze nederlands, welke leeftijd, Cup maat, komt ze vaker? Tattoes, Piercings? Pzc?
    Thanx.

  4. #153
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Kanis 1 ,ik ben haar naam vergeten,weet wel dat ze een limburgs accent heeft,komt samen met haar man en is er elke vrijdag en
    zaterdag.Piepjong is ze in elk geval niet,plm. 45-50 denk ik..........maar dat hoeft absoluut geen probleem te zijn.
    Lijkt me eigenlijk wel een geil ding !

  5. #154
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    hey pep,die jij bedoelt is eerder 60 dan 50 jaar hoor,anders moet je eens aan der vragen of ze mee naar het keukentje loopt dan kan je ze bij tl verlichting zien,nou dan komt ie niet meer omhoog hoor, of je moet wel hele grote nood hebben,het nadeel is ook van vrouwen op leeftijd dat ze uit alle gaten beginnen te stinkendan liever renate, hoewel dat is ook net een mislukte b actrice uit een geflopte hollywood filmen word alleen geil van geld krijg ik het idee.

  6. Onderstaande leden hebben baasje bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (16 april 2014)

  7. #155
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Slank(mager), Limburgs accent kort blond haar zou Anja kunnen zijn. Die is al rond de 60 idd.

  8. #156
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Dat is waarschijnlijk inderdaad Anja, naar eigen zeggen woonachtig in de omgeving van de lampenstad in Brabant.
    Een sympathieke natuurgeile vrouw met kort (uiteraard gekleurd) blond haar, graatmager en piepkleine hangborstjes, ongeveer cup AA. Ze wil haar leeftijd niet vertellen, maar ik schat ook dat ze rond de 60 is. Ze is meestal op vrijdag- en/of zaterdagavond in Le Baron, samen met haar man die zelf niet meedoet, maar wel de hele avond via de gluurgaatjes meekijkt naar de energievolle verrichtingen van zijn vrouw.

  9. #157
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Ja , ze houden het licht lekker "romantisch" in Le Baron.................

  10. Onderstaande leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (16 april 2014)

  11. #158
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Eigenlijk zijn de berichten over LB in feite te positief. Ik was er afgelopen weken een paar keer maar moest steeds constateren dat de bezetting eigenlijk steeds magerder wordt. Overdag te veel steeds dezelfde dames waarbij je eigenlijk nooit eens een frisse nieuweling treft. Hetgeen een aantal jaar geleden wel het geval leek te zijn. Ook op de avonden is het komkommer en kwel de laatste tijd, Weinig nieuws en als er al wat is dan is het optisch geen topper. Waren eerder de vrijdag- en zaterdagavonden nog wel eens verrassend dan is dat tegenwoordig verworden tot een kopie van de dagbezetting naar dan op de betreffende avond ten opzichte van dezelfde dag elke week. Mijn constatering op dit moment is dat er op bijvoorbeeld de donderdagavond wel eens zo links of rechts iets kan opduiken waarvan de frisheid en ongebreidelde sexappeal vanaf straalt.

    Onlangs trof ik 2 meiden van midden 20, waarvan er een voor het eerst daar was. Groen als gras verlegen als de maagd Maria, beetje socializen onwennig maar wel lekker en nog goed ook. Helaas wel geen pzc. Kijk dat was weer eens een goede ervaring zoals je zoekt. Ze zal er niet vaak komen en heur naam ook vergeten gelukkig.

    Afgelopen vrijdag was het wel druk veel dames, wel steeds dezelfde. De z-Amerkaanse clan mijden, op zoek naar nieuwe ervaring maar helaas teleurgesteld weer huiswaarts gekeerd.

  12. Onderstaande leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (16 april 2014)

  13. #159
    Geregistreerd
    25 april 2014
    Last Online
    29 augustus 2015 @ 10:42
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    wil een keer lb bezoeken,kan iemand mij vertellen welke avonden het beste zijn.

  14. #160
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door likkie Bekijk bericht
    wil een keer lb bezoeken,kan iemand mij vertellen welke avonden het beste zijn.

    Misschien een beetje het topic doorlezen????

  15. Onderstaande leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (26 juli 2014)

  16. #161
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Ben er geweest. Vond het maar niets. Zodra je binnen bent wordt je. In a gedwongen om te neuken. Mij zie je daar niet meer.

  17. Onderstaande leden hebben paaj bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (26 juli 2014)

  18. #162
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paaj Bekijk bericht
    Ben er geweest. Vond het maar niets. Zodra je binnen bent wordt je. In a gedwongen om te neuken. Mij zie je daar niet meer.
    Dat is ook heel vervelend Paaj, en jij kwam voor een ijsje? ;-)

  19. Onderstaande 3 leden hebben Opa57 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (27 juli 2014),monstertje890 (20 december 2014),Peppino (27 juli 2014)

  20. #163
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Weet je wat nog vervelender is, het ijs was op!!!!!!!!!!!
    Ben afgelopen week naar LB geweest en heb daar een tijdje doorgebracht met Christien. Ze is weer terug van een poosje revalidatie, operatie aan haar knie.
    Alles gaat weer goed met haar en dat merkte ik op de kamer, het was verkering 2.0, ongelooflijk wat gaat zij tekeer en weet van geen ophouden.
    Ik mag het mis hebben maar volgens mij is het een grote G spot, waar je ook aankomt of op zuigt of likt, ze is meteen lek aan de onderkant en je moet gelijk
    de badmuts op. Het was een halfuur genieten met alles erop en eraan. Hier kan iedere jonge dvp nog een lesje van leren hoe het moet.
    Het is bovendien nog een aardige zachte vrouw, je drukt er zo een vinger in weg.
    Voor de rest waren er nog 6 andere dames die allemaal een half uurtje verkering waard waren.
    Ik ga binnenkort weer eens kijken in LB, want het blijft toch een leuk tentje.
    Ciao

  21. Onderstaande 3 leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader (21 augustus 2014),Opa57 (31 juli 2014),Sjeufke (27 juli 2014)

  22. #164
    Geregistreerd
    3 oktober 2014
    Last Online
    10 januari 2019 @ 21:51
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Goedemorgen heren ijsberen,

    is er de laatste tijd nog iemand bij le Baron in Heerewaarden geweest? En wat zijn daar momenteel de ervaringen? Alvast bedankt.

  23. #165
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Nee geen idee kijk even bij wandelen in Nederland of zet daar nog even deze vraag neer.

  24. #166
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Is bij LB zo verschillend dat je er minstens 3 keer heen moet gaan om een beetje een indruk te hebben,best op een vrijdag- of zaterdagavond !

  25. #167
    Geregistreerd
    3 oktober 2014
    Last Online
    10 januari 2019 @ 21:51
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ok, bedankt voor de reacties. Ga het maar eens proberen.

  26. #168
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Goed plan, probeer maar eens op vrijdagmiddag/avond.

  27. #169
    Geregistreerd
    25 april 2014
    Last Online
    29 augustus 2015 @ 10:42
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    is er iemand die op donderdag avond wel eens naar lb gaat,ben benieuwd of het dan iets is daar.

  28. #170
    Geregistreerd
    25 april 2014
    Last Online
    29 augustus 2015 @ 10:42
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    kan iemand mij vertellen of de donderdag avond de moeite waard is om te gaan,bvd.

  29. #171
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Last Online
    24 oktober 2014 @ 11:22
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik ben er eenmalig geweest oip de donderdag avond en het was zeker de moeite waard hoor. Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar de zaterdag avond.

  30. #172
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door likkie Bekijk bericht
    is er iemand die op donderdag avond wel eens naar lb gaat,ben benieuwd of het dan iets is daar.
    Daar waar je op de vrijdagen en zaterdagen redelijk zeker bent van een vaste bezetting, min of meer is de donderdag erg wisselend. De ene keer is het niks en de andere keer is het helemaal geweldig. Op donderdagen heb je redelijke kans onbedorven echte amateurtjes te treffen iest wat op andere dagen toch minder lijkt.

  31. #173
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    13 september 2017 @ 12:44
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    132
    Discussies
    0
    Thanks
    218
    Thanked
    66 in 34 posts

    Standaard

    Is iemand toevallig 28 april jl. op de gangbang geweest (vanaf 11 uur) en zo ja, wat was jouw ervaring?

  32. #174
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Ben inderdaad op 28 april jl. op dit "niet te vergeten event" geweest. Was er om 14.00 uur, EUR 60,00 getikt en stond om 14.30 weer buiten.

    Inderdaad om niet te vergeten, zo slecht dan.....

    De gangbang bestond uit drie opgehokte nogal onaantrekkelijke vrouwen. Drie kleine kamertjes waarbij je met ellebogenwerk en nog een aantal beren ergens bij probeerde te komen. Niet dat de meeste dames dat toestonden, per beurt werd er afgewerkt.

    In de bar nog een paar dames die het aankijken ook nauwelijks waard zijn, maar hier moest EUR 40,00 per keer extra voor betaald worden.

    Verkleedruimte, lockers, douche, bar en de kamertjes zagen er allemaal best ranzig uit. Was er snel klaar.

    Mij zien ze nooit meer bij Le Baron. Andere events/avonden zijn misschien beter, maar dit was een bedroevend niveau.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  33. Onderstaande leden hebben michelvv bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (11 mei 2015)

  34. #175
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdagavond even snel een bezoekje gebracht aan LB, ik was er toch in de buurt. Er waren een 7tal dames waarvan ik de meeste niet kende omdat ik bijna altijd overdag kom. Na enige tijd kwam ik in contact met Odette en daar heb ik nog steeds geen spijt van, wat een leuke vrouw. Nadat we in de bar een beetje kennis hadden gemaakt zijn we toch maar een kamertje op gaan zoeken. Hier hebben we een heerlijke ruim 35 minuten sexpartij met mekaar beleefd met alles erop en eraan. Tongzoenen, beffen, vingeren, pijpen zc en we hebben het afgemaakt met een standje waarbij ik over haar lichaam mocht spuiten. Niet alleen de seks was heerlijk maar het is ook nog een zeer aantrekkelijke tante waar het leuk mee praten is. Ik had haar nog niet eerder daar gezien maar ze zei dat ze er iedere vrijdagavond is. Ik hoop dat ik haar nog eens kan ontmoeten daar. Er liep ook nog een erg aantrekkelijke lange blonde vrouw met bril in een lange jurk rond en een kleine blonde milf, die goed Ned sprak maar toch een ik dacht oost europees accent had. Deze milf had een paar erg mooie benen, omdat ik op tijd thuis moest zijn ben ik niet meer met haar op een kamer geweest maar ze zag er erg aantrekkelijk uit. Voor de rest liepen en lagen er nog een paar dames waar ik de namen ook niet van weet.
    Ik wens U allen veel plezier in LB.
    Ciao Erru

  35. Onderstaande 2 leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader (13 juli 2015),phoenix (12 juli 2015)

 

 
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Freude 468*60