Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 201
  1. #101
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Margrietje,ben ik ook een paar keer mee geweest,zal toch minstens 45 zijn.
    Maakt op zich niks uit natuurlijk,heel aardig vrouwtje,echt amateurtje denk ik,ze woont vlak bij LB !
    Ze geniet er echt van , na het plezier op de kamer nog met haar aan de bar gezeten,geeft ZIJ drankje
    aan mij in plaats van omgekeerd,meeste vrouwen daar proberen dan een coktail van jouw te krijgen.
    Is al weer bijna twee jaar geleden,ik kom daar eigenlijk nooit meer,misschien nog eens gaan kijken..........

  2. Onderstaande leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    mdbg (11 december 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Mij bereiken meerdere vragen over de prijsstelling van LeBaron Heerenwaarden

    De entree is voor mannen alleen € 35, dat ben je dus ook kwijt als er geen actie is.
    Eten is gratis en drinken kost € 3 per glas.

    De dames werken op eigen rekening, dat wil dus zeggen dat ze kunnen vragen wat ze willen.

    De ongeschreven regel voor de dames is echter :
    overdag : half uur € 40 en een uur € 60
    's-avonds : half uur € 35 en een uur € 70

    Als bezoeker zou ik er niet op ingaan als dames meer vragen.
    Om verwarring te voorkomen altijd eerst aan de dame in kwestie vragen wat ze rekent.

  4. #103
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Gisteren donderdag 12 december naar Heerewaarden afgereist in de hoop Margriet daar aan te treffen.

    Een andere bardame dan afgelopen dinsdag deed open.
    Na € 35 entree betaald te hebben mijn jas in een kluisje opgeborgen.

    Het was zeer rustig, in huis waren bij aankomst :
    De bardame
    Een medewerker
    Een man, welke volgens mij dit als stamkroeg ziet
    Een stel
    Een single dame

    Een cola besteld en aan de bar gaan zitten. De man van het stel stond op omdat zijn telefoon ging.
    De vrouw van het stel (blond haar, tatoeage in de nek) zat met haar hand op de schoot van de andere man en begon met me te flirten (knipogen, tong uitsteken)
    De andere vrouw liep naar achteren en ging voor mij in het zicht apart zitten. Ik liep naar haar toe.
    Even voorgesteld ze heet Mariam (uitspraak : Meriam), heeft lang zwart haar, getinte huidskleur en is Dominicaans. Spreekt Nederlands.
    Na zeer kort voorstellen op de kamer beland. € 100 voor anderhalf uur betaald.
    We begonnen te kussen en strelen. "Wat wil je," vroeg Mariam.
    Van elkaar genieten antwoorde ik. (persoonlijke noot : voor mij werkt het het beste als je gaanderweg elkaar aftast en doet wat op dat moment bij beiden goed voelt. Niet dit en dat moet, maar alles kan als het wederzijds goed bevonden wordt)
    Ze vroeg of ze me mocht masseren, waarop ik uiteraard geen nee zij.
    Even later kwam ze over mijn rug heen liggen en vroeg : "je bent mager, ben ik niet te zwaar".
    Ze voelde licht aan en het gaf een gevoel van geborgenheid en een warm huid op huidcontact.
    Even later op mijn rug gaan liggen en samen gekust, geknuffeld, gestreeld. Daarna volgde de eerste tongzoen van de zijde van Mariam (Persoonlijke noot : ik laat de eerste tongzoen altijd aan de dame over, daar dit over het algemeen door de dame als zeer persoonlijk ervaren wordt)
    Na het tongzoenen via haar nek bij haar bosten aan beland, welke ik met mijn tongetje uitgebreid heb verwend.
    Ze liet vallen dat ik teder was en haar daardoor heel heet maak.
    Mijn weg vervolgde zich via haar buik naar beneden. Waarop Mariam zei "wat ga je doen!?"
    Je laten genieten was mijn antwoord.
    Daar ze begreep dat ik haar wilde beffen, instrueerde ze me hoe ze dat wilde hebben.
    Zo gezegd, zo gedaan en Mariam op de aangegeven wijze tot een orgasme gebeft, de eerste keer dat ik een vrouw tot een orgasme heb weten te beffen. Nu blijkt dus dat ik jaren op een niet onplezierige maar toch verkeerde wijze heb gebeft
    "Wat was de afspraak!", zei Mariam plotseling op een vermanende toon.
    Ik zei : "dat we van mekaar genieten."
    Je bent niet eerlijk nu zal ik jou laten genieten.
    Ze pakte een condoom, welke met gemak over mijn stijve lid geschoven werd en begon me te pijpen.
    Hoewel pijpen met condoom voor mij normaal een afknapper is, was ik door het voorspel zo geil geworden dat het me op dat moment niet uitmaakte.
    Even later zei Mariam dat ze me ging neuken. En ze bedoelde dus ook dat ze MIJ ging neuken.
    Ze ging op me zitten en schoof mijn stijve in zich. Vervolgens kwam ze op me liggen en begon me zoals ik normaal een vrouw neuk te neuken.
    Ik kon gewoon blijven liggen en Mariam bewoog wild heen en weer en op en neer, waarna we bijna gelijktijdig tot een orgasme kwamen.
    Nog even gekletst en besloten samen te douchen en daarna aan de bar nog wat te drinken.
    Na een drankje besteld te hebben gaf er een heer aan te willen kameren.
    Mariam keek me aan en ik zei : "ga je gang", dit viel volgens mij wel in goede aarde.

    Even later kwam Mariam terug en vroeg me op haar te wachten, het zou een uur duren.
    Na onze kamergang vond ik het het wel waard om op haar te wachten, dus heb gezegd te wachten.
    Een andere heer zag in dat hij achter het net viste en ging licht brommend onverrichter zake naar huis terug.

    Aan de bar zei de bardame dat er dinsdag iemand vier uur met Margriet was bezig geweest.
    Ik stak voorzichtig mijn hand omhoog "SCHULDIG"
    "Was jij dat!?" zei de bardame verbaasd. Toen was het ijs gebroken en hebben we aan de bar gezellig zitten kletsen.
    Margriet had volgens de bardame gepland om gisteren te komen, maar ik heb haar helaas niet gezien.

    Rond twaalf uur werd ik door Mariam liefdevol omhelst. "Je bent er nog, dat had ik niet verwacht", zei ze.
    De bardame gaf aan dat we nog drie kwartier naar de kamer konden en ze dan af ging sluiten.
    Zonder aarzelen, dus naar de kamer € 50 betaald en weer een soortgelijke sessie gehad, waarbij de gevoelstemperatuur steeds verder steeg bij ons beiden.
    Afsluitend heb ik boven op Mariam liggend haar geneukt, zij kwam wel ik helaas niet.
    Na het douchen en aankleden € 18 voor de drankjes afgerekend en samen met Mariam het pand verlaten.
    Nog even galant de ruiten van de auto van Mariam ijsvrij gemaakt en afscheid genomen.

    Dit was echter nog niet het einde van de avond! Het beste volgt nog
    Rond 01:30 thuis aangekomen, waar mijn vrouw nog wakker op me zat te wachten
    In plaats van ruzie kreeg ik een kop koffie met twee boterhammen aangeboden
    Rond twee uur zijn we naar boven gegaan en opgewonden en geil als ik nog was begon ik haar te kussen en strelen.
    Onder het donsdek gekropen en heb haar op de net geleerde wijze gebeft.
    Het duurde nog geen vijf minuten waarna ze een orgasme kreeg.
    Daarna samen op onze zij gaan liggen, waarna ik haar langdurig achterlangs heb geneukt waarbij ze nog twee keer een orgasme beleefde en ik mijn zaad in haar spoot.
    Mijn vrouw in mijn armen geklemd zijn we knuffelend samen in slaap gevallen.

    Even voor zessen naar het toilet geweest en daarna verder gegaan met mijn vrouw te neuken, totdat de wekker om zeven uur af liep.
    Naast een aantal hoogtepunten voor mijn vrouw heb ik helaas weer niet af kunnen spuiten.
    Dit was dus de heetste & passievolste seks die mijn vrouw en ik in de vijftien jaar dat we mekaar kennen hebben gehad.

  5. Onderstaande 9 leden hebben mdbg bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (13 december 2013),hallodaarbenikweer (13 december 2013),hansdordt (13 december 2013),kees-hunter ( 2 januari 2014),laplagne (15 december 2013),Opa57 (13 december 2013),Pietjepik (13 december 2013),rob45 (13 december 2013),Wijze grijze (13 december 2013)

  6. #104
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    @MDBG ; Een prima cooldown bij je eigen vrouwtje en het geeft je prive sexleven een enorme boost.
    Komt mij bekend voor,maar ik had het eergister nog dat ik enorm geil was(dat ben ik altijd voordat ik naar een club ga) als ik er maar aan denk dat ik in zo'n club rondloop is ie al hard.Heb woensdagavond bij wijze van warming up mijn liefje nog een goede neukbeurt gegeven dat ze ondanks een pijnlijke rug binnen 10 minuten intens klaarkwam en ik een minuut na haar,wat een timing he.
    Ook vanmorgen werd ik met een ODOL wakker als ik nog aan al die lekkere meiden denk...........

  7. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    mdbg (13 december 2013),Opa57 (13 december 2013)

  8. #105
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Gisteren zondag 15 december was een volgepakte dag voor me.
    Rustig wakker worden douchen en me alvast opmaken voor een leuke dag.

    Op de planning stond :
    's-middags naar België voor een turntraining van de kinderen.
    begin van de avond naar een verjaardagsfeestje.
    Rond 21:00 uur afgesproken met Mariam bij LB.

    Een slecht begin :
    Mijn vrouw wilde bij het verjaardagsfeestje nog blijven plakken, maar ik had andere plannen.
    Uiteindelijk mijn vrouw toch mee naar huis gekregen, ze was uiteraard niet blij dat we naar huis gingen.
    Na mijn vrouw en kinderen thuis afgezet te hebben, flink vaart gezet naar LB.
    Rond 21:30 aangekomen om er achter te komen dat Mariam al weer vertrokken was.

    PFFFF toch niet... Ze was op me blijven wachten en kwam gelijk achter me aan terwijl ik mijn jas weg hing.
    "Aan de bar vroegen ze al wat ik hier op zondag kwam doen", zei Mariam tegen me.
    Ze had gezegd dat ze om 21:00 met iemand (mij dus) afgesproken had.
    De heer achter de bar (voor de verandering een keer geen barjuffouw) had, daar ik laat was, al aan Mariam gezegd dat hij niet dacht dat haar afspraak op zou komen dagen.

    Na wat gedronken te hebben naar de kamer, eerst het financiële gedeelte uit de weg geholpen en betaald voor de hele avond.
    We zijn drie keer op de kamer geweest en zijn tussendoor twee keer ongeveer een kwartier aan de bar iets wezen drinken.
    Wederom een top avond gehad, wat te beschrijven is als een intens lekkere beleving, waarbij we beiden met een gelukzalig makend gevoel op terug kunnen kijken.

    Ik heb na drie bezoekjes al wel een indruk bij LB achtergelaten, met mijn damesbezoekjes die de gehele avond duren met één dame en waar de laatste klanten de zaak tussen 23:00 en 24:00 verlaten, schijn ik toch steeds rond 01:00 uur buitengezet te moeten worden met de dame die mij gezelschap houdt

    @BP in reactie op deze quote
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Tussenstand

    De Jury vrijkaart:


    -mdbg ( Eerlijke beginners verslagen spreken deze jury wel aan, misschien moeten we deze man meer afremmen dan stimuleren met een vrijkaart, uw jury neemt alles mee.)
    Ik heb vandaag mijn recensie maar eens kort en simpel gehouden, daar je gelijk hebt dat ik wellicht afgeremd dien te worden.
    Maar een vrijkaart voor een Duitse saunaclub zou me (daar ik daar nog nooit geweest ben) wel weer een nieuwe ervaring / beleving opleveren.


    Ter afsluiting :
    Morgen dinsdag 17 december is het gangbang dag bij LB. Dat is niks voor mij, maar voor de liefhebbers vermeld ik dit toch maar even.

  9. Onderstaande 2 leden hebben mdbg bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (16 december 2013),Erru (16 december 2013)

  10. #106
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Maandag 16 december weer naar Heerewaarden gereden.
    Rond 22:00 uur naar binnen gegaan, Margriet was blij verrast om me te zien.
    Het duurde dan ook niet lang, voordat we op de kamer belanden.

    In de kamer naast ons ging er tegelijkertijd ook een dame met heer naar binnen.
    Terwijl ik met Margriet rustig met elkaar bezig waren, bemerkte ik hevig gekreun en gesteun uit de kamer naast ons.
    De kamer naast ons was dan ook na ongeveer een half uur weer leeg.

    Na elkaar eerst uitgebreid verwend te hebben, hebben we stevig tegen elkaar aan gedrukt mekaar de rest van de avond gestreeld en geknuffeld.
    Heerlijk relaxed de avond in elkaars armen door gebracht, klinkt misschien gek maar dat had ik nou net nodig gisterenavond.
    Ik had al lang door dat er geruime tijd niemand meer in de club aanwezig was en we weer de enige waren, waardoor het niet kon uitblijven dat ons verzocht werd te gaan tegen sluitingstijd.

  11. Onderstaande 2 leden hebben mdbg bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 3 januari 2014),uurtje (17 december 2013)

  12. #107
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Net terug van een snel bezoekje aan LB. Ik kwam er zo rond etenstijd, volgens mijn maag, en liep naar het kleine eetkeukentje. Hier trof ik een vrouw met een lief vriendelijk gezicht en een werkelijk prachtig figuur, groot en vol waar het dat moet zijn. Het bleek Esther te zijn, een dame die om de week op vrijdagmiddag LB aandoet voor wat vertier. Na wat heen en weer gepraat zijn wij een kamer op gaan zoeken en hier zag ik dat zij een prachtig lichaam had. De volgende 30 minuten was heerlijke tedere seks met alles erop en eraan, tongzoenen, beffen, pijpen en als slot een enorm hoogtepunt. Esther bedankt en ik hoop je snel weer eens te treffen in LB. Er waren een 8tal dames en 4 heren aanwezig tijdens de tijd dat ik er was.
    Het blijft een mooi geil tentje en de keren dat ik er ben geweest ben ik tevreden naar huis gegaan. Het voordeel van deze tent is dat er overwegend dames zijn waarmee je ook nog eens een praatje in je eigen taal kunt hebben. Een prima alternatief voor die tenten in Dld

  13. Onderstaande 3 leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    mdbg (20 december 2013),Mr Pussy (20 december 2013),Opa57 ( 3 januari 2014)

  14. #108
    Geregistreerd
    27 december 2006
    Last Online
    5 augustus 2014 @ 21:04
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Morgen maar eens een kijkje nemen. Kijken of Meriam of Margriet kan benaderen? Hebben ze nog bijzondere kenmerken? Zodat ze zijn te herkennen.

  15. #109
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    deze meriam of mariam komt me bekend voor,weet je ook hoe je met haar kan afspreken?

  16. #110
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    heb ook een leuke ervaring gehad met meriam/mariam maar hebben we het wel over dezelfde langhaar zwart met een kleine piercing in de neus, komt vaak met andere brazilaanse dames zij is zelf volgens mij dominicaans

  17. Onderstaande leden hebben baasje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 januari 2014)

  18. #111
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    was dat de meriam die ook wel eens met andere braziliaanse komt op vrijdag of zaterdag zij zelf is volgens mij domenicaans met een neus piercing en heel lang zwart haar(lekkerding)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 januari 2014 om 11:23

  19. Onderstaande leden hebben baasje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 januari 2014)

  20. #112
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    hey mdbg,ik denk wel dat we het over dezelfde meriam hebben al is het volgensmij Myriam komt uit domincaanse republiek en een ondeugend ding met lang zwart haar en een neus knopje maar jou verhaal klopt wel met dat wat ik met haar heb beleefd ongeveer een maand geleden voor het laatst haar geneukt en ze weet van geen ophouden 3uur lang achter elkaar neuken waarbij ze zegt dat ze meerdere malen heftig klaar kwam ook ik kreeg een body to body massage waarbij ze op mijn rug kwam liggen haar ook heerlijk gelikt waarbij ze heftig begon te kreunen en klaar kwam hahaha wel grappig om van een ander tehoren hoe het er aan toe gaat,we zijn na onze sexsessie samen naar buiten gegaan en haar afgezet bij haar auto(polo)en innig afscheid genomen en mijn tel nummer achtergelaten want daar vroeg ze om,ga binnenkort weer heb weer wat gespaard,want ja,het is wel een dure hobby helaas.

  21. Onderstaande 3 leden hebben baasje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 januari 2014),mdbg ( 6 januari 2014),Opa57 ( 6 januari 2014)

  22. #113
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Superslanke Amy uit H7 daar nog weleens gezien laatste tijd ?
    Lekker ding vond ik het, met ook later steeds een leuke bloem in het haar ..
    Had enkele heeele leuke en meervoudig diepgaande ervaringen met haar in H7 ooit ...
    Ze moest toen nog zooooooveul leren, maar .. Ze was een vlugge leerling !!

    Als ze maar goed oppast, vrij blijft en niet in handen valt - of is gevallen - van die
    ongure types ...

    Ik wens haar het allerbeste toe .. MOI

    N.B.
    Als ze nu slim een belastingbiljet moet invullen, doe ik het voor haar tegen betaling in natura !!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  23. #114
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    lees dat duitsland veel betere clubs heeft dan lebaron,kan iemand mij vertellen welke de leukste zijn?

  24. #115
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baasje Bekijk bericht
    hey mdbg,ik denk wel dat we het over dezelfde meriam hebben al is het volgensmij Myriam komt uit domincaanse republiek en een ondeugend ding met lang zwart haar en een neus knopje maar jou verhaal klopt wel met dat wat ik met haar heb beleefd ongeveer een maand geleden voor het laatst haar geneukt en ze weet van geen ophouden 3uur lang achter elkaar neuken waarbij ze zegt dat ze meerdere malen heftig klaar kwam ook ik kreeg een body to body massage waarbij ze op mijn rug kwam liggen haar ook heerlijk gelikt waarbij ze heftig begon te kreunen en klaar kwam hahaha wel grappig om van een ander tehoren hoe het er aan toe gaat,we zijn na onze sexsessie samen naar buiten gegaan en haar afgezet bij haar auto(polo)en innig afscheid genomen en mijn tel nummer achtergelaten want daar vroeg ze om,ga binnenkort weer heb weer wat gespaard,want ja,het is wel een dure hobby helaas.
    Lijkt me dezelfde Mariam te zijn, als je wil kan ik wel met haar in contact komen zodat je zeker weet dat ze er is als je naar Heerewaarden gaat.

  25. #116
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baasje Bekijk bericht
    lees dat duitsland veel betere clubs heeft dan lebaron,kan iemand mij vertellen welke de leukste zijn?
    Hmmmm,ligt eraan wat je zoekt en welke persoonlijke voorkeuren je hebt.

  26. #117
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    hey mdbg,je kan het ook prive aan me doorsturen ,had het wel maar ben het kwijt geraakt.

  27. #118
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    vrijdag 10 jan naar lb geweest om te kijken of ik meriam of eventueel margriet tegen zou komen,ben om ongeveer half 10 aangekomen,een rondje gedaan,maar geen meriam,bij de bar aan een dame gevraagd of meriam aanwezig was,die zei ja,maar die is met iemand waar ze heel vaak mee is,en meestal blijf ze de hele avond bij hem,ik zei ok is dat zo?ja zei de dame en ik begrijp ook wel waarom, wat een lekker sexy ding is dat waar ze mee is,die zou ik ook niet meer loslaten,nou je begrijpt wel dat ik liever iets anders had gehoord,margriet was er trouwens ook niet,ik was intussen behoorlijk afgekoeld ben nog wel door de zaak gelopen maar veel soeps was het niet,de meeste vrouwen zien er in het donker al niet uit laat staan als je die bij daglicht ziet,ben om ongeveer half 12 naar huis gegaan,geen leuke ervaring dit keer en ga volgende keer eens in duitsland kijken,daar ben je ook goedkoper uit wat ook niet onbelangrijk is,en meer keus in normaal uitzienden vrouwen,want dat was in lb dit keer een drama.

  28. Onderstaande 2 leden hebben baasje bedankt voor deze bijdrage:

    mdbg (16 januari 2014),Opa57 (17 januari 2014)

  29. #119
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    "laat staan als je die bij daglicht" wees gerust: er is bijna geen daglicht in LB!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  30. #120
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Die Margriet zal je niet treffen op vrijdag. Die is er meestal op ma,di,wo avond. Is eigenlijk niet bijzonder, een vijftiger met een fors postuur, wel aardig maar de dienstverlening is niet heel bijzonder. Beetje standaard maar daar is niks mis mee. Wel PZC en in elk geval beter dan die profies die deze hut de laatste tijd bevolken. Soms tref je het goed daar en soms is er geen bal aan. Paar jaar geleden was de vrijdag en zaterdag succes verzekerd maar die tijden zijn geweest.

    En het is er idd stik donker binnen.

  31. Onderstaande leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (17 januari 2014)

  32. #121
    Geregistreerd
    4 januari 2014
    Last Online
    24 april 2014 @ 15:40
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    hey bubbelbader,bedankt voor de info,door mdbg zijn verhaal was ik nieuwschierig geworden naar margriet,maar als jou omschrijving klopt dan heeft ze meer iets weg van een zeekoe hahaha,maar je hebt wel gelijk het profie gehalten is erg hoog geworden in vergelijking met een paar jaar geleden,heb vorig jaar nog wel een leuke ervaring gehad maar de meeste zijn cumlaude geslaagd bij de hoge toneel school en zijn alleen uit op je geld!!!!wat zijn jou alternatieven?

  33. Onderstaande leden hebben baasje bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (17 januari 2014)

  34. #122
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Hey Baasje,

    Nou zeekoe is wat overdreven maar ze is zeker geen slanke den.

    Tips, tsja smaken verschillen uiteraard en ik weet niet wat jouw voorkeuren zijn. Maar om maar wat te noemen.


    Naam: Christien
    Haarkleur/-lengte : kort blond haar.
    Lengte dame : ca. 1,65 m
    Postuur/Cupmaat : slank, nog bijzonder strak in het vel, heerlijke zachte prammen cup C
    Nationaliteit/Taal :NL
    Leeftijd : ??? schatting midden 40
    Tatoeages/Piercings : linker tiet
    Service: pzc nmc,TZ, (vermoedlijk NZC)
    Voordelen: Squirtmachientje echt een naturgeile dame pornomadam, eentje die echt in is voor openlijke actie, gaat all the way desnoods op de bar.
    Nadelen: stug in aangaan contact maar na de eerste squirtgolf erg goed
    Prijs : standaard
    aanwezig: ma/do overdag
    beoordeling: 7

    Naam: Angelique
    Haarkleur/-lengte : kort zwart haar.
    Lengte dame : ca. 1,85 m
    Postuur/Cupmaat : normaal, lijkbleke huid heerlijke prammen cup C/D
    Nationaliteit/Taal :NL
    Leeftijd : ??? schatting 40
    Tatoeages/Piercings : nidden boven op heur rug/nek
    Service: pMc nmc,TZ,
    Voordelen: Squirtmachientje echt een naturgeile dame pornomadam
    Nadelen: amateurgehalte is er inmiddels wel vanaf maar blijft een goede
    Prijs : standaard
    aanwezig: vr/za avond
    beoordeling: 6.5

    Naam: Hanneke
    Haarkleur/-lengte : kort zwart haar.
    Lengte dame : ca. 1,80 m
    Postuur/Cupmaat : normaal, bleke huid heerlijke stevige prammen cup D
    Nationaliteit/Taal :NL
    Leeftijd : ??? schatting midden 40 maar een mooi klassiek lijf
    Tatoeages/Piercings : plakplaat vrij
    Service: zeiknate PZC echt super, nmc,TZ,
    Voordelen: mooie klassiek lijf lekkere tieten, neemt de tijd
    Nadelen: Amsterdams accent
    Prijs : standaard
    aanwezig: ma+do middag
    beoordeling: 7.5

    Naam: Hannie
    Haarkleur/-lengte : halflang fel blond haar.
    Lengte dame : ca. 1,65 m
    Postuur/Cupmaat : normaal, iets gebruinde huid, prammen cup B/C (heel mooi)
    Nationaliteit/Taal :NL
    Leeftijd : ??? rond de 35/40
    Tatoeages/Piercings : geheel schoon dacht ik
    Service: PZC nmc,TZ, (ooit eens gelezen dat ze ook NZC zou doen)
    Voordelen: naturgeile madam, zeiknatte doos, ik vind het een van de mooiste dames die er rondlopen, draagt een geil brilletje
    Nadelen: een goede meid, erg populair en daardoor weinig in de bar, moeilijk te schaken en kan soms wat gehaast zijn als ze weet welke mannen nog in de wachtrij staan.
    Prijs : standaard
    aanwezig: vr/za avond
    beoordeling: 8

    Naam: Lisa
    Haarkleur/-lengte : halflang fel blond haar.
    Lengte dame : ca. 1,85 m
    Postuur/Cupmaat : normaal, bleke huid keiharde siliconen prammen D
    Nationaliteit/Taal :NL
    Leeftijd : ??? schatting 40
    Tatoeages/Piercings : OP linker tiet
    Service: pMc nmc,TZ,
    Voordelen: standaard, draagt altijd geile hoge laarzen (fetisj)
    Nadelen: profie
    Prijs : standaard
    aanwezig: enkele avonden
    beoordeling: 6

    Naam: Lindsey (Bel)
    Haarkleur/-lengte : halflang fel blond haar.
    Lengte dame : ca. 1,65 m
    Postuur/Cupmaat : normaal, bleke huid, prammen cup B (heel mooi)
    Nationaliteit/Taal :NL/vlaams
    Leeftijd : ??? rond de 40/45
    Tatoeages/Piercings : geheel schoon
    Service: PZC nmc,TZ, lekker nat pijpen, TZ fetisjiste
    Voordelen: naturgeile madam, zeiknatte doos, een van de mooiste dames die er rondlopen, is nog een echte amateur dus erg relaxt neemt de tijd.
    Nadelen: geen.
    Prijs : standaard
    aanwezig: vr/za avond
    beoordeling: 8.5

    Naam: Marscha (Arubaans)
    Haarkleur/-lengte :kort donkerhaar.
    Lengte dame : ca. 1,60 m
    Postuur/Cupmaat : normaal, donkere huid prammen cup C
    Nationaliteit/Taal : Arubaans/ NL
    Leeftijd : ??? rond de 40
    Tatoeages/Piercings : dacht het niet/ ja
    Service: PMC nmc,TZ, PZC weet ik niet, bij mij niet maar ik dacht dat ik wel ooit gezien had dat ze dat deed
    Voordelen: geen
    Nadelen: alle zeer profi en ropet in elke zin "schatje".
    Prijs : standaard
    aanwezig: ma/do/vr overdag
    beoordeling: 5

    Naam: Willemijn
    Haarkleur/-lengte : halflang fel blond haar.
    Lengte dame : ca. 1,55/1.60 m
    Postuur/Cupmaat : normaal, bleke huid, prammen cup C (heel mooi)
    Nationaliteit/Taal :NL/ bekakt Goois accent
    Leeftijd : ??? rond de 40/45
    Tatoeages/Piercings : geheel schoon
    Service: PMC nmc,TZ,
    Voordelen: een mooie dame, met een erg mooi lichaam
    Nadelen: wat afstandelijk en licht profie
    Prijs : standaard
    aanwezig: overdag af en toe nog geen patroon kunnen waarnemen.
    beoordeling: 6.5

    Naam: Anja
    Haarkleur/-lengte : kort krulletjes grijzig
    Lengte dame : ca. 1,55/1.60 m
    Postuur/Cupmaat : graadmager, lijkt wel een uitgemergelde junk, slappe AA__ theezakjes
    Nationaliteit/Taal :NL/limurgs accent
    Leeftijd : ??? rond de 60, ja je leest het goed
    Tatoeages/Piercings : geheel schoon dacht ik
    Service: PZC nmc,TZ, lekker goed nat pijpen, veel TZ
    Voordelen: naturgeile madam, was een echte amateur dus erg relaxt nam de tijd maar is inmiddels wel gewend dat er betaald wordt voor haar diensten en dien ten gevolge wat gehaaster geworden
    Nadelen: geen.
    Prijs : standaard
    aanwezig: vr/za avond
    beoordeling: 7.5

    Vond het gewoon geil om met zo'n dame op leeftijd het te doen. En ze deed het nog goed ook.

    Tot zover wat namen die ik gedaan heb en me bijgebleven zijn. Verder nog wel wat volslankere type liggen rollenbollen maar die kunnen niet op een herhaal bezoek opteren.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (17 januari 2014),mdbg (17 januari 2014),Opa57 (17 januari 2014)

  36. #123
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Dit is meer een tent voor gerontofielen, lijkt me.

  37. #124
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Dit is meer een tent voor gerontofielen, lijkt me.
    Klopt Helemaal. Als je zoals ik tegen de 50 valt het dus nog al mee.

  38. #125
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    En al helemaal als je tegen de 60 loopt, dan zijn het mooi allemaal jonge meisjes.
    Het is inderdaad maar wat je zoekt, maar ik vindt het gewoon lekker, stom he.

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.

  Diamond 468*60