Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 209
  1. #51
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Ik kan me er toch wel iets bij indenken want het kan wel een opsporingsambtenaar zijn die probeert telefonisch info te trekken.
    Daarom zullen ze waarschijnlijk voorzichtig zijn aan de phone.
    Voor klanten in spe is dat natuurlijk wel een stuk minder.

  2. #52
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Als het een eerlijke tent is hebben ze niks te verbergen, dus hoeven ze zich ook niet druk te maken over
    een ambtenaar. Dit doen ze overigens in Dld ook niet, daar krijg je over het algemeen meer en vriendelijker info.
    Maar voor die vent die ik aan de tel. kreeg geldt "zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten" waarschijnlijk

  3. #53
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Kom er regelmatig. De sfeer is er erg veranderd het laatste half jaar. Enkele vaste waarden zijn dan ook al vertrokken en zijn of gestopt of zijn elders de hoer aan het uithangen. Eigenlijk is de vrijdagavond nog de enige echt leuke avond met in mindere mate de zaterdag. Daar is de kans het grootst dat je nog een echte amateur treft. Het gehalte profies is erg hoog, jammer.

  4. #54
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Oepppssss...I did it again......

    Wederom was de nood hoog en wederom zat ik eigenlijk net ff te ver van Duitsland vandaan om nog naar een FKK te gaan en daar enkele uren te kunnen relaxen. Goed....ik had naar Magnum kunnen gaan maar het drama van die tent staat mij nu nog op het netvlies gebrand en de wetenschap dat ik er over 2 weken heen moet deed het stuur van mijn auto nou niet echt mega oostwaarts trekken.
    Bij aankomst op locatie zag ik dat het redelijk druk was. Er stonden fors wat auto's voor de deur. Eenmaal binnen leek het trouwens wel mee te vallen. De verhouding man/vrouw had ten gunste van de aanwezige heren wat beter kunnen zijn. Het was wederom heel heel warm. Daar moeten ze toch echt iets aan gaan doen. Meerdere mensen riepen er iets over en het is zeker niet de eerste keer dat ik dit hoor en ervaar.
    De dames? Wederom een bonte mix met van alles en nog wat. De ontdekking van de dag (voor mij dan, andere talent zoekers zullen waarschijnlijk al een ontdekking hebben gedaan) was een hele jonge NL dame met de naam "Elise". De service was helemaal top. Geweldig gewoon weg.
    Voor de rest denk ik dat ik gewoon naar het bovenstaande (andere berichten) kan verwijzen. Entree, kosten drankjes, ontspanningsmogelijkheden, eten, en aankleding zijn allemaal al aan de orde geweest.
    Samenvattend was het geen slecht bezoek. Het was gewoon goed. Dit kwam echter door de aanwezigheid van Elise. Als ik 2 uur meer tijd had gehad (vroeger vertrek) dan was H7 waarschijnlijk een betere keuze geweest.
    Laatst gewijzigd door uurtje; 14 september 2012 om 09:15
    Een uurtje is ook maar een uur...

  5. #55
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Hallo Uurtje,

    een paar algemene vragen lijken in dit topic onbeantwoord. Ik zie dat jij de nummer 1 leverancier bent van bijdragen in het le baron topic.
    Als de gore smeerpijp die ik ben, vind het altijd wel bijzonder geinig om (provinciaalse) ranzige/schimmige/underground tenten te onderzoeken!!

    Vooral sinds dit bericht van jou:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...506#post275506
    "Toch waren er 3 Braziliaanse schoonheden die behoorlijk jong waren en (voor het geval de zon gaat schijnen de komende dagen) alvast een goed bikini figuur hadden", heb ik deze tent in de smiezen!

    Kun jij mij wat meer vertellen over deze drie braziliaanse prostituees/amateurs/swingers? Zijn dat afro-latina's, caramel latina's of euro "white" latina's? Zijn ze PAWG (phat ass latin girl) of slank? Ik krijg alleen maar een stijve pik van licht caramel latina's en zgn. "white" latina's; donkertjes kunnen me niet tot nauwelijks bekoren. Zijn die 3 er nog en zijn er nog meer latina's?

    Ik had al begrepen dat de avonden op den vrijdagen de beste dagen zijn, maar wat ik niet begrijp....is dit nu een hoerentent of een parenclub? Wat is nu zo ongeveer het percentage dat 35 euro/30 min vraagt, en het percentage dat als nymfomaan kosteloos neukt? Zeker alleen maar de oma's, de lelijksten en de tandenlozen? (1e vooroordeel) Naar verluidt gaat granny patricia paay ook dikwijls naar parenclubs, die zou ik zeker aan de stok rijgen, dat zeg ik wel.

    Ik neem aan dat je die "kostelozen" de hele avond zou kunnen ballen als je dat zou willen, maar voor diegenen die het 35 per 30 min tarief hanteren, krijg je daar dan weer zoon gelul als soms in de sc (dwz 5 min overschrijding, stampij maken, 70 euro dokken?). Ik neem aan dat het tarief 35/35/35/35 is?

    Drankjes waren 3 euro per stuk. Gezien mijn korte verblijf in clubs hou ik het meestal gewoon bij fanta, of eigenlijk vaker, een glaasje kraanwater met een citroenschijfje. Moet je voor dat ranzige leidingwater van ze ook 3 euro lappen? Kun je bij wijze van spreken zeker beter uit de beschimmelde wasbakkraan (2e vooroordeel) zuipen in de wc!

    Wat doe jij en anderen altijd aan in die club? Zelf meegenomen badslippers, boxer een strakke latex faggot t-shirt (3e vooroordeel) of blote barst ofzo? Ik ben totaal onbekend in deze niche.

    Thanxs.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  6. #56
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Ik weet niet of ik trots moet zijn om als zijnde hofleverancier (of hoofdlevernacier) genoemd te worden voor deze shabby tent....haahahaha.....hier komt wat info in willekeurige orde:

    Alle "softdrinks" zijn 3 euro. Maar inderdaad, wat let je om met je kop onder de kraan te hangen of (zoals ik zelf gezien heb) met je glaasje Spa blauw rond te wandelen en dat boven bij de waterkraan in de douche bij te vullen. Wat jij maar wilt.....mogelijk is het en je bent zeker niet de eerste. Enne......wellicht geef ik je niet eens ongelijk. Vaak (of soms/ of altjid?) is er ook wat te eten. Soep, broodje en soms ook hachee of warme worst (niet van jezelf of de buurman) of zo. Zit bij de entree inbegrepen.

    De outfit van de mannelijke bezoekers varieert van pak (zakenlui) tot casual. Dus....normaal gesproken is iedereen normaal gekleed en de dames dragen wat meer sexy kleding. Alhoewel er ook dames zijn die dat beter niet moeten doen.

    Het concept kan ik niet verklaren, ik kan je wel vertellen wat ik gezien heb. Er komen inderdaad paren maar de insteek is dat die dames dan iets aan amateur prostitutie gaan doen. Dus.........de dames die ik heb gezien komen niet om de swingen maar wel om te sexen voor een zakcent. Ik druk dames het geld altijd van te voren in de hand (indeed 35 per half uur) en dan ben ik daar mooi vanaf.

    Die Latina's die er toen op die dag waren (garantie tot aan de deur) vielen in jouw categorie. Ergens in de 20, niet groot (max 165cm), gewoon een heel goed figuur zonder dikke kont maar wel met een normaal gevulde cup. Maar....ik heb het idee dat een aantal dames hier zo ongeveer hun 2e huiskamer heeft gevonden en er ook een zeer wisselend bestand is.

    Hey.........als er nog meer is dan hoor ik het wel!!!!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Cuties (11 oktober 2012)

  8. #57
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Ik weet niet of ik trots moet zijn om als zijnde hofleverancier (of hoofdlevernacier) genoemd te worden voor deze shabby tent....haahahaha.....hier komt wat info in willekeurige orde:

    Vaak (of soms/ of altjid?) is er ook wat te eten. Soep, broodje en soms ook hachee of warme worst (niet van jezelf of de buurman) of zo. Zit bij de entree inbegrepen.

    De outfit van de mannelijke bezoekers varieert van pak (zakenlui) tot casual. Dus....normaal gesproken is iedereen normaal gekleed en de dames dragen wat meer sexy kleding. Alhoewel er ook dames zijn die dat beter niet moeten doen.

    Hey.........als er nog meer is dan hoor ik het wel!!!!
    Okay, bedankt voor de heads-up....me broodtrommeltje en boterhammen met pindakaas kunnen dus thuis blijven....me yoghurtbeker moet ik nog wel ff zoeken. Dat met die pakken en casual kleding hoort zich niet bepaald "spannend" aan (sfeergewijs) voor een hoerenkeet/parenclub...maar goed, maar es ff kijken of deze oude lul nog wat "hippe" kekke" casual kleding en sneakers heeft liggen....wilde ik nu net gvd mijn goddelijke lichaam gaan tonen....Dacht ik ook nog ff de blits te kunnen maken met mijn nieuwe heuptassie:
    ....of de olifantenvariant waar me pik als slurf dient....niet dus!

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  9. #58
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    het is niet zo dat het er vol met "pakken" zit. Ik heb er weleens een "pak" gezien die waarschijnlijk op doorreis was....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  10. #59
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Vrijdag 19/10/2012 geweest. Aparte ervaring, maar as sich nix mis mee, als je van underground shit houdt. Alhoewel, we moeten nu ook weer niet doen alsof we hier te maken hebben met een of ander semi-bordeel (=disco/hoerentent) in een of ander krottenwijk in een of ander derde wereld land (waar ik in gegeven gevallen ook niet vies van ben en/of zal zijn).

    Ook het door mij hierboven/hiernaar gevraagde -en kennelijk thans geëmancipeerd gebleken- clubsken uit Brazieuw ontmoet: 3 fatties (kogelrond, dat zeg ik wel); 2 brazilaans gecurvde dunnies. (Semi-)vloeiend Nederlandsch plus portugees accent. 1 uit de laatste groep weigerde met mij van bil te gaan omdat ik haar vriendinnetje even daarvoor teveel afgemat had, en zulks blijkbaar tegen te weinig daartegenoverstaande pegels die het "leed" enigermate konden doen mitigeren. Hoezo Braziliaanse passie? Een Latino had ze wss een backhand gegeven. Bovendien, de uitbater zei toch zelf expliciet bij binnenkomst: "ze mogguh max. 35 per half uur vraguh". Dan ga ik geen sinterklaasje spelen door ze als een loser de gevraagde 50 te geven. Een ongeschreven regel lijkt wel te zijn, dat als braziliaantjes/hispanics (met beroep: prostituee) eenmaal/enigermate semi-vloeiend een andere taal bezigen dan de hunne, dat dan de kans redelijk groot aanwezig zal zijn dat je met de eerdergenoemde (prostitutie-gerelateerde) geëmancipeerde bullshit te maken krijgt; in die zin, dat de service een paar tandjes naar beneden geknald wordt. Beurk.

    Toch, truth be told, wie verzot is op Sharon Doorson (maar dan iets lichter van huidskleur plus smallere neus) en die een kopie wil neuken, die moet in LB maar es vragen naar "Laura". Zie ook: @0:22 : Agis helpt je met zorg (Commercial 2012 - versie 2) :wink: Haar maatje/partner in crime heette trouwens: "Marianna". Maarja, over de precieze vormgeving van de eerder genoemde geëmancipeerde brasil (/hispanic) service, ga ik het i.c. maar niet hebben. Hoe die overige chubbies/chubsters/fatties/donkerharige en (geblondeerde) walrussen/ vrouwelijke dik trommen of hoe je ze ook wil noemen, uit de brasil groep heten, dat weet ik niet.

    Maar goed, toch heb ik het een en ander aldaar aan de stok geregen. Echt iets voor MILF/GILF liefhebbers, e.g. Badslippert. Typen als Anne Bancroft (the graduate) of Kay Parker (golden era pr0n ster) mag en kan je wel verwachten: collage, doch onapetijtelijk uitziende kampers heb ik ook mogen constateren. Persoonlijk weet ik niet of ik er nog een keer kom als ik in de buurt zou geraken. Als ik weer die kant op ga, dan sluit ik niet uit dat ik in Utreg (Zandpad) blijf steken en na een sessie aldaar, weer huiswaards rijd. N.B. Ik denk dat iemand die er objectief leuk uitziet het best in lb naar zijn zin kan hebben. Het initiatief ligt wel voornamelijk bij de klanten. Lb is een social gathering, en m.n. in de omgang met de semi-pro's zijn enige sociale vaardigheden en omgangsvormen wel gewenst. Kunnen socializen met prostituees en kunnen socializen met reguliere vrouwen zijn twee totaal verschillende disciplines. De semi-pro's zijn technisch wel enen prostituee, doch met een semi-non-pro mind set.

    Toch -het zij niettegenstaande gezegd- wees erop bedacht dat dit geen parenclub is maar een bordeel, met hoofdletter B. Er werken 2 groepen sekswerkers: 1. de pro's, 2. de semi-pro's (amateur hoeren c.q. vrouw van een stel). Beiden vragen zonder uitzonderig centjes. Ze beginnen met 50; bij negatieve reply v/d monger, naar 40; bij negatieve reply v/d monger, naar 35. De semi-pro's lijken echter als ondergrens 50 euries te hanteren. Betalingsmodel is dus theoretisch 35 (entree) + 35/35/35/35. Voor datgene wat in alle aspecten geboden wordt, zou 30 (entree) + 30/30/30/30 meer gerechtvaardigd zijn. 3 euro voor alcoholische versnaperingen snap ik, doch dezelfde prijs voor fris c.q. kraanwater is absurd. 2 euro a pop vind ik voldoende voor zo'n provinciaals bordeel c.q. omgebouwde boerderie.

    Een potentieel dekmaatje (lees: semi-pro, want non-pro's zijn er niet) ff op je eigen merites versieren en dekken zit er m.a.w. echt niet in. En als het er wel in zit, dan weet "ze" nog niet precies hoe het hier allemaal werkt. "Ze" zal de volgende keer onder de semi-pro's geschaard kunnen worden en op gelijke wijze centjes vragen als de pro's. Immers, why not mix business with pleasure, aldus een staaltje dikwijls te berde gebrachte priet praat der semi-pro's die ondergetekende gedurende de avond gesproken heeft.

    Dank aan le barons veelpleger, Uurtje. Zonder zijn reply zou de kans verwaarloosbaar klein zijn geweest dat ik hier naartoe zou zijn geweest. Ik zou best meer pagina's aan mijn bezoek kunnen wijden. Daar heb ik echter geen tijd/zin in. Wie nog iets specifieks wil weten schrijf maar een pm. Als ik weer inlog/online ben, zal ik die beantwoorden.

    P.s. me broek (!), t-shirt, trui, jas stonken ontiegelijk naar rook. De volgende dag was deze doordringende geur in kracht niet minder geworden. En ik heb niet eens gerookt, moet je nagaan. Douchen helpt niet, want je kleren blijven immers stinken (naar rook, vrouwenparfum, en eau de cologne van de milf/gilfs). Douchen is sowieso kut aldaar: Kleren dien je kennelijk op de grond te flikkeren (met alle pickpocket/zakkenrollen risico's avn dien). Nasty. Beter dus om extra setje klern mee te nemen als je de geur thuis niet kunt verantwoorden. Ook was ik de volgende dag behoorlijk schor: de twee grijskleurige "JBL" geluidsboxen t/o de bar en boven de krukken met tafeltjes produceren een oorverdovend en ondeftig hard geluid, die een ieder dwingt een brulaap na te doen tijdens de chit-chat met medeklanten c.q. sexworkers. WC: heb maar 1 (!) geteld (begane grond). Dat is niet veel voor zo'n drukke vrijdag avond.

    Op de terugweg nog bij een 24/7 tankstation (Esso) een bal gehakt en wit bolletje gegeten. De highlight van de avond/nacht? Who knows.

    Cuties.
    Laatst gewijzigd door Cuties; 22 oktober 2012 om 02:28

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  11. Onderstaande 6 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 oktober 2012),Badslippers (22 oktober 2012),bergm550 (22 oktober 2012),Erru (22 oktober 2012),Megaboob (22 oktober 2012),uurtje (30 november 2012)

  12. #60
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    die drie latinos' staan ver verwijderd van de geile sloeries in lr waar badslippers zijn leuter in douwt..., een semi prof zoals cuties ze noemt, ja een paar goeie veertigers en een vijftiger die zo geil zijn dat je cht heerlijk mag soppen, echter hoe nat ze ook zijn de tijd houden ze wel inde gaten...en dan wordt er wel zonder gepijpt, dat kan bijde latino's als je meer dan 50 neerlegt, of ze doen het gewoon niet...althans dat zijn mijn ervaringen uit het verleden cuties, ik stap erin de winter nog wel eens heen als je echt winterbanden nodig hebt in duitsland... voor de rest betaal maar gewoon 50-6 in een saunaclubs dan krijg je echt wat terug, want die immer dezelfde gehaktbal en nasi voor 35 euro is vet en zonder van je geld...

    ps: het zijn wel hele leive meiden die brazilianen en een puerto ricaanse...een beetje amor en je krijgt wel wat , maar het zijn geen liefhebbers.....

  13. #61
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    die drie latinos' staan ver verwijderd van de geile sloeries in lr waar badslippers zijn leuter in douwt..., een semi prof zoals cuties ze noemt, ja een paar goeie veertigers en een vijftiger die zo geil zijn dat je cht heerlijk mag soppen, echter hoe nat ze ook zijn de tijd houden ze wel inde gaten...en dan wordt er wel zonder gepijpt, dat kan bijde latino's als je meer dan 50 neerlegt, of ze doen het gewoon niet...althans dat zijn mijn ervaringen uit het verleden cuties, ik stap erin de winter nog wel eens heen als je echt winterbanden nodig hebt in duitsland... voor de rest betaal maar gewoon 50-6 in een saunaclubs dan krijg je echt wat terug, want die immer dezelfde gehaktbal en nasi voor 35 euro is vet en zonder van je geld...

    ps: het zijn wel hele leive meiden die brazilianen en een puerto ricaanse...een beetje amor en je krijgt wel wat , maar het zijn geen liefhebbers.....
    -Waar Badslippert ze leuter in douwt in lr, dat volg ik allemaal niet. Das een dagtaak. Ik ben nog nooit in lr geweest, dus de meeste namen zeggen mij sowieso nix. De VIP 10 euro kaarten die ik altijd van de theke-dames van gt krijg, geef ik traditiegewijs weg. Gevoelsmatig is lr niet mijn ding. Ik doelde meer op het feit dat le baron denk ik wel iets is voor beren die van milfs/gilfs (van m.n. nederlands makelaardij) houden. Sommigen houden daar nu eenmaal (soms) van en in dat kader mag en kan je zeggen dat age nothin' but a number is. Vooral als ze exceptioneel goede service leveren zoals Francien. Goddomme, wat was zij een tornado, en niet alleen haar tong.
    -Heb 5 pro's en semi-pro's gedekt die avond/nacht, sommigen binnen de milf categorie (de gilfs liet ik over aan de echte fans). Het was goed te doen. Maar ik moet zeggen, vooral wat de semi-pro's betreft, helpt een leuk karakter/uiterlijk denk ik wel v.w.b. de service. Dus dat sommige sekswerkers -zoals jij zegt- geen liefhebbers zijn, dat kan ik maar ten dele beamen. Milfs( en voor anderen wellicht ook gilfs) zijn m.i. een ondergeschatte categorie. Alhoewel uiteraard het kameren met zo'n milf vooral zo zijn charme heeft als de dame ouder is als jijzelf. Ik kan me immers wel voorstellen dat als ik even oud ben als sommigen met wie ik een mandje heb opgezocht, dat dan de charme er wel vanaf is.
    -Wat de 5 koppige groep uit Brazieuw betreft, waren er slechts twee -qua looks- te dekken: mariana qua service /laura qua looks. Hispanics heb ik niet gezien/gesproken/gehoord. Of die braziliaantjes dezelfde zijn als die jij kent, dat weet ik niet. Omdat alle 5 braziliaanjes niet tot de semi-pro groep behoorden, was hun "liefheid" in ieder geval maar matig. Op de kamer was het goed, maar aan after-sales wordt geenszins gedaan. Waren ze semi-pro's geweest, dan kan ik mee voorstellen dat de beleving zeker anders zou zijn geweest. Daar ben ik van overtuigd.
    ****Marianna levert i.i.g prima service. De reden dat ik echter in de hieronderstaande paspoortboekjes zo vaak "X" vermeld is vanwege het feit dat het inderdaad zo is wat jij zegt dat ze niet (als vanzelfsprekend) bij iedereen dezelfde service afleveren "omdat ze geen liefhebbers zijn". (maar daarvoor zijn ze dan ook geen semi-pro's). Ik was tevreden over de service van Marianna, doch vele mongers die ik gesproken heb zeiden me dat ze slechts matig enthousiast over haar dienstverlening waren. Dus of dat nou aan al die gasten ligt of aan mij dat weet ik niet. Meer dan 35 euries heb ik iig niet betaald.
    ****Laura is wel een bomba. Wat de latina's in lr betreft, daar kan ik -zoals gezegd- niet over meepraten, maar wat de latina's in gt betreft, daar kan Laura qua looks echt wel goed meedraaien. Het feit dat ze vloeiend Nederlands praat zal voor veel ndse beren in gt een plus zijn. En dit, ondanks het feit dat ze -zoals haar maatjes in lb- op een negatieve manier geemancipeerd geacht kan worden qua dienstverlening. Maar dit zou geen beletsel moeten zijn voor vele gt gangers; immers, was er recentelijk niet een discussie waar gezegd werd dat velen niet beter weten in gt, en dat zij sowieso al snel tevreden zijn over de service, als een of andere mooie jong ding aan de het vleesje kluift?
    -NZC heb ik nix van meegekregen.
    -PZC heb ik nix van meegekregen.
    -Betalen voor PZC (of kussen, beffen, bh uit etc) zoals jij voorstelt, zal ik nimmer doen. Ik zal dus ook niet naar die betaalde extra service vragen, als de sekswerkers in kwestie het niet vanuit zichzelf al leveren.
    -Eten doe ik zelden in de (sauna)clubs omdat ik -uitzonderingen daargelaten- meestal maar 3-4 blijf. Ik heb wel in het eetgedeelte aldaar bekeken. Het eten was inderdaad ongeveer zoals jij zegt: hachee, goulasch, kleffe rijst met groenten, broodjes, bezwete plakjes kaas en div. soorten charcuterieën, en wat bakjes yoghurt (aardbei-, perzik-, of bosvruchten smaak). Die waren opgeborgen in de koelkast met een transparante schuifdeksel.
    -Entertainment/welness is -los vd chit-chat met beren/(bar)personeel/semi-pro's- idd niet aanwezig. Het gebrek hiervan i.c.m. het matige partytreff achtige voedsel i.c.m. de 3 euro a pop kosten voor alle softdrinks (ook kraanwater), rechtvaardigd idd niet de inkom van 35. Daar heb je gelijk in. Met de semi-pro's valt -qua entertainment-nog wel wat the chit-chatten, de pro's (o.a. de complete Brasil groep) willen meteen kameren en doen weinig aan pre- en after sales (ook later niet bij terugkomst in de barruimte na het dekken). Ook de "bioscoop" kamer is geen bioscoop: het neon redbull logo, die onder de plasma hangt, is twee keer zo groot als die kleine gedateerde fucked-up plasma. Ook de oude rokende opa's die in de "doorrookte" stoffen banken weggezakt voor zich uitstaren en zich matig lijken te amuseren.

    Maar de charme van deze tent is dan ook de gedateerde inrichting, uitstraling, en de (nederlandstalige) milf/gilf niche.

    Grootste nadeel: het de hele avond moeten schreeuwen tijdens het mingelen en de chit-chat + kleren die ontiegelijk naar rook gaan stinken + 3 euro a pop voor softdrinks + je kleren die je op de vieze grond dient te flikkeren als je gaat douchen (terwijl andere klanten om je heen dartelen in hun buitenkloffie) met alle zakkenrol risico's van dien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ps: het zijn wel hele leive meiden die brazilianen en een puerto ricaanse...een beetje amor en je krijgt wel wat , maar het zijn geen liefhebbers.....
    Oftewel, zoals ik zei, het zijn geëmancipeerde latina's. En das nooit goud.

    Maar goed, we wachten wel op een "live in lb" topico van Badslippert....immers, smartphones en tablets zijn geoorloofd en worden veelvuldig door de klanten gebruikt i.c.m. hun drie djie abo. Geen wifi dus te heerenwaarden. P.s. ik zag sowieso velen hun eigen entertainment meenemen: e-books en "normale" mobieltjes zonder internet: buiten op het terras veel mensen zien bellen om de tijd te doden terwijl de pikmans dan weer op oorlogsterkte kan komen. Binnen mag uiteraard niet gebeld worden (voorzover dat uberhaupt al mogelijk is door de geluidssterkte van de "JBL" boxen.

    ************************************************** ********************************
    Veel namen van gesprekspartners en dekmaatjes ben ik alweer vergeten (amnesia). O.a. een tamelijk slanke Nederlandse semi-pro-MILF (met kort zwart haar) die ik gedekt heb die een gigantische boezem had. Ik ben niet zo van de paspoortjes aanmaken, maar datgene wat ik nog wel onthouden heb schrijf ik toch maar even op voor de le baron liefhebbers onder ons.

    Legenda:
    X = Weet Ik niet Meer, Of Doe Ik Geen Mededelingen Over Wegens Te Verwachten Persoongebonden Variabiliteit. Overige Vrouwen/Dekmaatjes Weet Ik Geen Naam Meer Van (Amnesia). Wellicht Dat Anderen Nog Wat Paspoortjes Kunnen Aanmaken En/Of Hun Commentaar Op Onderstaanden Kunnen Toevoegen. Zolang LB Geen Eigen Topic Heeft Is Het Wellicht Handig Om De Paspoortjes In Dit Topic Te Plaatsen.

    Naam : Laura
    Pro Of Semi-Pro: Pro
    Werktijden/Werkdagen: X
    Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Portugees/Vloeiend Nederlands (+ Zwaar Portugees Accent:
    Geil);
    Huidskleur: M5: Chart
    Leeftijd : Midden 20
    Haarkleur/-lengte : Bruin, Ontplofte Poedel Style, Half Lang.
    Lengte dame :1.75m (Met Hakken)
    Postuur/Cupmaat : Well Curved Like A Brazilian; Helaas Niet Super Keihard Gespierd Als
    Brazilians; Maar Niettemin Slank/ Kleine C Cuppies.
    Tatoeages/Piercings : X/X
    Service: NMC/PMC
    Voordelen: Agis Meisje/Sharon Doorson achtig.
    Nadelen: X

    Naam : Marianna
    Pro Of Semi-Pro: Pro
    Werktijden/Werkdagen: X
    Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Portugees/Vloeiend Nederlands (+Mild Portugees Accent)
    Huidskleur: M3: Chart
    Leeftijd : Eind 20
    Haarkleur/-lengte : Zwart, Half Lang
    Lengte dame :1.65m (Met Hakken)
    Postuur/Cupmaat : Normaal Postuur, Buikje, Maar Zeker Geen Fattie (Zoals De Drie Anderen Uit Brazieuw)/ Grote B Cuppies
    Tatoeages/Piercings :Ja, Klein, Weet Niet Meer Waar En Wat/ X
    Service: NMC,PMC,TZ, DATY, COB, Vingeren
    Voordelen:X
    Nadelen: X

    Naam : Francien
    Pro Of Semi-Pro: Pro
    Werktijden/Werkdagen: Vrijdagen (Met Pauzes Al Jaren, Zegt Ze)
    Nationaliteit/Taal : Nederlands/Nederlands (Variatie Op Kim Holland’s Stem: Geil)
    Leeftijd :40+
    Haarkleur/-lengte :Blond/Halflang
    Lengte dame :1.70m
    Postuur/Cupmaat : Slank/Kleine D cuppies (Sillies)
    Tatoeages/Piercings : Nee/ Ja: Klitje
    Service: NMC,PMC,TZ,DATY,Vingeren, COB, PSE: Crème de la Crème.
    Voordelen: Geen Klokkijkster. Pijpt Schaamteloos Aan De Bar (Als Je Dat Wilt). Crème de la Crème op milf gebied.
    Nadelen: X

    Naam : Liesbeth
    Pro Of Semi Pro: Semi-Pro
    Werktijden/Werkdagen: Vrijdagen/Zaterdagen
    Nationaliteit/Taal : Nederlands/Nederlands (Met Rotterdams Accent)
    Leeftijd :+40
    Haarkleur/-lengte : Zwart/Kort
    Lengte dame :1.78 (Zonder Hakken)
    Postuur/Cupmaat : Normaal/ Grote C Cuppies
    Tatoeages/Piercings :X/X
    Service: NMC,PMC, TZ, DATY
    Voordelen: Geen Klokkijkster
    Nadelen: X
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 oktober 2012 om 12:23

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader ( 6 november 2012),Erru (23 oktober 2012),Megaboob (23 oktober 2012)

  15. #62
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers, vanavond komt Charisma Gold naar LB, voor 65 euro kun je haar dan doen. Ik ben helaas verhinderd maar wellicht kunnen andere hier hun voordeel mee doen.

    zie website LB

  16. #63
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Is idd een aanrader die Charisma... Super actief en zeer spontane porno babe... Jammer van de slechte silicone borsten. Maar haar inzet is 200% oa anaal en FT ook doet ze DP als je wil. Tip was en scheer je goed anders wijs ze je zo af of pijpt ze je met condoom en terecht. Wat een varkens lopen er soms rond in een club.

  17. #64
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Dat weet je toch bb!
    Veel varkens lopen daar rond en er zijn er OOK in stallen.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  18. #65
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Soms lopen dingen anders.....

    Er stond voor vandaag "iets" op het programma. Panthera viel af omdat ik niet van de FKK dagen hou. Het eigenlijke plan was daarom om vandaag eens het gezellige huiskamertje van H7 te gaan bevolken. Helaas..........externe faktoren gooiden roet in het eten.

    Uiteindelijk draaide de auto (want je moet toch wat) in de vroege avond de parkeerplaats van Le Baron op. Die was wat leger dan de keren ervoor. Eenmaal binnen werd dat vermoeden bevestigt. Het was gewoon rustig. De aanwezige dames konden in minimaal een van de volgende categorieën worden ondergebracht;

    - Pro met al redelijk wat ervaring op de klok (de Ammerzoden dames zaten er nu ook)
    - Niet binnen mijn toch al bijzonder ruime grenzen van aantrekkelijkheid vallende
    - Amateur, al dan niet in gezelschap van een partner

    Helaas moest ik ook concluderen dat het eten op was. Niet goed. Zeker niet als je 35 Pleuro moet aftikken.
    Al met al een rustige avond, wat collega jagers gesproken en wat dames. Want dat laatste is wel mogelijk zonder dat je een verplichting aan gaat. Maar het is dan ook zeer zeker niet in de vorm van "pre-salen".

    Natuurlijk ook de gelegenheid waargenomen om wat vrouwelijke bezoeksters van wat benzinegeld te voorzien.

    Samenvattend kan ik stellen dat dit een obscure tent blijft. Je kunt er van alles mee maken (of ook niet) maar er is geen enkele garantie op wat dan ook. Had ik 2-3 uur meer tijd gehad dan was ik naar H7 gereden. Duitsland is zonder enige vorm van twijfel (zullen we daar ook maar ff Vaals/Lemiers van Sixsens bijtellen...oeiiiiiiiiii) het land waar het gebeurt. Daar kan Nederland nog niet aan tippen. Maar Le Baron heeft wel een aantal punten op de "rariteiten "schaal.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  19. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (16 mei 2013),Badslippers (30 november 2012),Opa57 (30 november 2012)

  20. #66
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Onlangs nog een kijkje genomen (op een zaterdag). Ik geloof dat ze in deze tent altijd dezelfde film afdraaien. Ik herkende een aantal dames. Die zullen er dus wel altijd zitten. Ik zag trouwens ook een paar jongere dames. Daarmee komt het geheel qua dames op een goede mix. Al moet ik wel blijven herhalen dat de MILF garde de doorslag blijft geven.
    Dus.....ik zou veel kunnen schrijven maar ik kan het net zo goed samenvatten met "same old song" maar dan niet in een negatieve betekenis. Je vind zoiets leuk of niet.

    Wat mij verder wel opviel was dat de bruine beer in zijn nimmer nalatende strooptocht om het bolwerk van de ijsbeer te infiltreren al een poot tussen de deur had gezet. En een bruine beer komt helaas nooit alleen. De dames (velen althans) waren niet zo gecharmeerd van ze. Waren zeker geen liefhebbers van mediterraanse folklore en tradities. Waarschijnlijk wisten ze al wat ze gingen missen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  21. #67
    Geregistreerd
    27 december 2006
    Last Online
    5 augustus 2014 @ 21:04
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vorige week 22-3 vrijdags ook een bezoek gebracht aan deze bijzondere locatie. Binnengelaten door Marian. Aan de bar zaten 3 dames 2 dames stonden aan de gokkast (1 ervan heette marijke en zeer rijp). Marcia werd genomen in 1 van de cabines. Later op de middag kwam er nog 2 paren waarvan de vrouw het benzine geld moest terugverdienen en een jonge dame met stijl blond haar ergens rond de 25 jaar. Wat verkenningen gelopen en zag 1 van de dames die aan de bar zat bezig in de cabine boven. De dame had een Amsterdams accent kleine borsten en een grote tattoo op heup en bovenbeen. Ze was behoorlijk geilbezig en ondanks haar gedateerde uiterlijk had ze toch wel een sexy uitstraling. (wie is deze geile opdonder)? Heb zelf met Marcia de kamer gedeeld, genoten van de sex en haar goddelijke lichaam. Later op de middag nog met een van de dames van de 2 paren naar de kamer geweest. Dit was een absoluut succes, voor herhaling vatbaar. Blond haar gezet postuur 45 jaar en een flinke c cup. Ze noemde zich Rianne en is er vaker op de maandagen. Ik was er op vrijdag middag.
    Ga zeker een keertje terug daar, leuk sfeer en geile milfs. Volgens de site komt DutchDebby aanstaande woensdag, dat is een lekker wijf. Zal kijken of ik nog tijd kan vrijmaken. Op deze middag ook een oudere milf van een van de stellen bezig gezien op de kamer.......was ook beregeil. Deze was in de 50 denk ik.
    Laatst gewijzigd door kees-hunter; 4 maart 2013 om 19:15 Reden: toevoeging

  22. #68
    Geregistreerd
    6 september 2008
    Last Online
    14 april 2017 @ 20:34
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Ook weer na lange tijd geweest. Hoorde buiten de Hollandse muziek. Moest dus wel gezellig zijn. Was niet zo druk. Net een kroeg eigenlijk. Trof daar een vrouw van middelbare leeftijd aan de bar. Daar wat mee gebabbeld. Op een ogenblik zag ik daar een blonde griet in een orange jurkje lopen. Ik zei met een glimlach hup holland hup. Ze lachte terug en ik volgde haar naar achter. Ze zei dat ze wat ging rondkijken. Ik zei geen bezwaar dat ik mee ga. Ze liep voor me de trap op met haar wulpse lichaam. Kon mooi onder dat stretch jurkje kijken. Legde hand op haar bil en toen bleef ze staan. Ben toen verder gaan stelen en kreeg al flinke leuter. Boven aan de trap haalde ze hem eruit en deed langs haar bloot kutje. Voelde heerlijk. We doken een kamer in en heb haar van achteren genomen. Dat was nou echt een vluggertje. Ik weet niet meer hoe ze heet. ik geloof Diana of Debbie. Wat belgisch accent .

  23. Onderstaande 5 leden hebben wafel bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 maart 2013),Henk74 (25 maart 2013),Opa57 (25 maart 2013),phoenix (25 maart 2013),Willyw (25 maart 2013)

  24. #69
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht

    Maar goed, we wachten wel op een "live in lb" topico van Badslippert....immers, smartphones en tablets zijn geoorloofd en worden door de hele toko veelvuldig door de klanten gebruikt i.c.m. hun drie djie abo. Geen wifi dus te Heerewaarden. P.S. ik zag sowieso velen hun eigen "entertainment" meenemen: E-books en "reguliere" koelkas t-mobieltjes zonder internet (waaaat een hippe vogels). Buiten op het dakterras zag ik gedurende mijn hele verblijf continu mensen bellen om de tijd te doden, omgetwijfeld opdat den pikmans dan weer in de tussentijd allengs op oorlogsterkte kon komen. Binnen mag uiteraard niet gebeld worden (voorzover dat uberhaupt al mogelijk is door de geluidssterkte van de "JBL" boxen.
    !!!!Er is inmiddels sinds een week GRATIS Wi-Fi!!!!

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  25. #70
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Het "Agis meisje" (@ 0.26: http://www.youtube.com/watch?v=QW9qFEeYxG8 ) ofwel het Sharon Doorson-achtig meisje zoals u wil, Laura, is overigens nog steeds in LB. Immer in de weer om op den vrijdagen met heur exotische "galpals" de locale patatboeren aldaar te strikken die -lekker makkelijk dat het naar verluidt voor de eersten is- bij een enkel exotisch aaitje over de Duitse helm hun nut al deftig busten. Overigens wordt wegens teveel te verwachten auwtjes in hun scheurtje, tegen te weinig daartegenover staande pegels, ondergetekende "badboi" nog immer meestentijds vermeden door de onderhavige groep uit Brazieuw. Tenzij er uiteraard helemaal geen centjes worden binnengeharkt, dan zet de Braziliaanse groep o.l.v. Marianna de aanval in en ondergaan ze gewillig een sessie "Cuties-style"; uiteraard, enkel tegenover de door het huis in beginsel verplicht voorgeschreven maximum sessie prijs van EUR 35,00, i.p.v. de boeffie-achtige door hen normaliter gevraagde 50,00. Het is ook allemaal niet zo gek dat al deze geslepen pro's die provinciaalse lokaaltjes zulk een laatsgenoemd bedrag vragen, immers, de laatsten durven niet vaak hun giecheltje open te doen in gevalen van objectief-onheuse bejegening. Het interesseert mij verder een biet. Ik heb al een aantal keer zitten babbelen met van die laatsgenoemde oelewappers, die somtijds zelfs niet eens van raamprostitutie hebben gehoord! Over pay6 mogelijkheden in Duitsland praat ik vervolgens in gegeven gevallen maar helemaal niet. Dan blijf ik aan de gang met mijn kaakspieren trainen van het vele lullen dienaangaande. Niet dat socializen daar in de avond de monger overigens makkelijk afgaat: door de geluidsniveau van de stereotoren c.q. de sigaretten rookwalm (i.c.m.geen airconditioning c.q. ventilatie) zorgt nog immers voor vele nadaagse auwtjes in het zangkeeltje.

    Anyhow, oud gediende Francien blijft trouwens nog immer van vaste waarde @ LB. Die tongt nog immer mijn kunstgebit bijna uit me waffel. Sacrebleu. Toch maar de volgende keer een extra plak Kukident kleefpast gebruiken. Sodeju. Dit deftig spuitende lichtekooitje blijft een aanbevelenswaardig belegen slank blond mokkeltje, die je, nog niet eensch desgevraagd, al in het bargedeelte deftig afzuigt en zich subsequently op het trassie tof laat maatregelen, disiplineren of temmen, zoals u wilt. Wellicht dat ik heur de volgende keer ook maar eens op de bar gooi, kijken wat er alsdan gebeurt. Ik zie die Braziliaanse groep en dat somtijds bekrompen monger-volk nu al vies kijken haha. Maar ondertussen -zoals echte trekberen betaamt- wel geraffineerd via de broekzakkies, de nog niet op den avond zingende nootjes van henzelve masseren. My God.

    Het lijkt me overigens wijs om in overige gevallen altijd aan te te sturen op een sessie in de "premiumkamer" op de begane grond. Dat is meest "luxueuze" kamer op de begane grond. Een van de weinige kamers die enigszins goede ventilatie heeft door de ontstentenis van een plafond. De kamer heeft ook een klein wastafeltje dat je goed als neukmubulair kan gebruiken (om enkele van de aldaar aanwezige kleintjes met hun billetjes op te zetten, terwijl je ze staand in hun scheurtje penetreert). Zie bijlagen om een idee te krijgen over wat je zo ongeveer mag verwachten aangaande de "afwerkhokken" @LB. Het zal den beren ongetwijfeld weer hun "supersessie" in de RLD doen herbeleven hehe; immers, qua inrichting same ol' muhfuggin' shit. Uiteraard inclusief de harde opgedroogde "cum stains", op de gevoelsmatig, ook hier slechts wekelijks te verschonen tijger-dekbedovertrekken. Voor de kinky snuffelaars onder u vast- en zeker een feest, zullen we maar zeggen. No shit, de inrichting/kamers @ LB blijven niet bepaald doorschemeren wat God zou hebben gedaan, als hij geld zou hebben gehad. Hetgeen uiteraard niet wil zeggen, dat die hele entourage inclusief dek-kamers niettemin niet over piemelstijgerende kwaliteiten zou kunnen beschikken, want dat doet het uiteraard wel, althans voor mijzelve. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het toch wel begrijpelijk is dat men de kamerinrichtingen van de dekhokken op hun web-site in het midden laat (welke web-site overigens een gaaf neon-foto'tje heeft van enen inrichting die mij geenszins bekend voorkomt. Maar goed, kamer, kamers, toch niet geheel onbelangrijk in een "parenclub" alwaar veel afgeneukt wordt. Overigens, het bijkomende voordeel van de "premiumkamer" is dat deze, in tegenstelling tot de andere kamers op de bg, geen inkijk mogelijk geeft voor de eerdergenoemde de eigen piemeltjes-van-katoen gevende mongers, die dikwijls in in LB frequenteren. Ik moet wel zeggen dat ik soms wel eens uit balorigheid dat andere pure-bagger peeshokkie t/o het oude-mannen pafhok uitkies om in te sessioneren. Effe de trek-beren laten zien hoe je met het enthousiasme van Emile Ratelband in zijn hoogtijdagen, bij de damens orde op zaken stelt, haha. Yes, domination is still the name of the game, althans in deze niche. Je ziet die glurende halve potloodventers na afloop in de woonkamer machtig kijken; een latspread zou ongetwijfeld niet hetzelfde effect sorteren. Verder kan er gezegd blijven worden dat het blijft stinken @ LB. Ofwel naar sigaretterook (GT is er nix bij!!!) ofwel naar het gerecht van de dag. Laatste keer door omstandigheden wat runderlappen in het keukentje "moeten" vreten. Het stonk fuggin zo naar rund in de keuken/eetgedeelte. Ongelofeloos. Ik zeg: "Dayum". Als ik mijn sport blazer thuis zou hebben gekookt in een pan, dan zou ik een aardig runderbouillon soepje kunnen krijgen, hetwelk ik ongetwijfeld clandestien als Cup-a-Soup zou kunnen verkopen. My God.

    Okay, de dominee heeft weer genoeg geluld. Maar gezien het feit dat het topic opeens weer op de homepage op pagina numero # uno van het YBF straalde, kon ik het niet laten om datgene te zeggen, wat gezegd is.

    Take care, fellows, and God Bless,
    Cuties
    Attached Images Attached Images

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  26. Onderstaande 4 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (25 maart 2013),Erru (27 maart 2013),forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2013),Opa57 (26 maart 2013)

  27. #71
    Geregistreerd
    6 september 2008
    Last Online
    14 april 2017 @ 20:34
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    je bericht gelezen. Je schrijft wel grappig. Dacht ik ga op die site kijke. Nou wat een chaotische site. Lijkt wel zo''n standaard model site waar toevallig DeBaron staat. Had ook reclame voor de bekende blauwe band boter kunnen zijn. Nee ik heb toch betere sites gezien. Ik vind die site echt een warboel
    Maar ja ik kom daar ook niet voor die neon lichtjes en dat eten. Maar die gekke site mogen ze van mij toch uit de lucht halen en een nieuw plaatsen.
    Ben er ook ingetuind om dat YT reclamefilmpje van je te bekijken. Dacht de meiden van LB te zien. Helaas. Een verzekeringsreclame. Aantal kijkers schiet nu ineens omhoog. Werk je voor dat verzekeringsbedrijf? Misschien nu ook wel meer verzekerden bij dat verzekeringsmaatschap.
    Weet je van dat roken heb je gelijk. Overal in cafes waar niet gerookt wordt ruik je nu de mensen met al hun onaangename lichaamsluchtjes. Dat krijg je nu als bijwerking van de niet roken maatregel.
    Maar die geile meiden ruiken gelukkig lekker naar de parfum. Boven en beneden hebben ze trouwens een douche. Je hebt trouwens gelijk dat ze in crisis tijd raar bezuinigen. Volgens mij waren er inderdaad geen kledinghaakjes. Maar ik had mijn kleren gewoon in kamertje gelaten die kunnen gewoon dicht.

  28. #72
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wafel Bekijk bericht
    je bericht gelezen. Je schrijft wel grappig. Dacht ik ga op die site kijke. Nou wat een chaotische site. Lijkt wel zo''n standaard model site waar toevallig DeBaron staat. Had ook reclame voor de bekende blauwe band boter kunnen zijn. Nee ik heb toch betere sites gezien. Ik vind die site echt een warboel
    Maar ja ik kom daar ook niet voor die neon lichtjes en dat eten. Maar die gekke site mogen ze van mij toch uit de lucht halen en een nieuw plaatsen.
    Ben er ook ingetuind om dat YT reclamefilmpje van je te bekijken. Dacht de meiden van LB te zien. Helaas. Een verzekeringsreclame. Aantal kijkers schiet nu ineens omhoog. Werk je voor dat verzekeringsbedrijf? Misschien nu ook wel meer verzekerden bij dat verzekeringsmaatschap.
    Weet je van dat roken heb je gelijk. Overal in cafes waar niet gerookt wordt ruik je nu de mensen met al hun onaangename lichaamsluchtjes. Dat krijg je nu als bijwerking van de niet roken maatregel.
    Maar die geile meiden ruiken gelukkig lekker naar de parfum. Boven en beneden hebben ze trouwens een douche. Je hebt trouwens gelijk dat ze in crisis tijd raar bezuinigen. Volgens mij waren er inderdaad geen kledinghaakjes. Maar ik had mijn kleren gewoon in kamertje gelaten die kunnen gewoon dicht.
    Bedankt voor je compliment. Jij ook bedankt voor je bericht.

    Het "Agis meisje" is iemand die veel op Laura lijkt.
    Laura is een Braziliaans meisje en werkt op de vrijdagen in LB.
    Zie ook mijn bericht dienaangaande.

    Kijk verder ook regelmatig op hun site/twitter.
    Gang bang feestjes worden aldaar vaak aangekondigd.
    Ik heb daar echter zelf geen ervaring mee.

    Wat heb jij eigenlijk aan dat vrouwtje betaald en hoe verliep de sessies c.q. welke diensten bood zij aan?
    Pzc/nmc/ft/cim/cif etc?

    B.t.w. curieus hoe bijna alle laatste berichten op xx:48 zijn geplaatst.
    Ik ga maar eens een staatslot halen met eindcijfer 8.
    Als het lange tijd op ybf stil wordt rondom Cuties, dan weet u dat hij op zijn op zijn privé strand op zijn eigen gekocht tropisch eiland ligt the chillen met de mamacitas.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  29. #73
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard Cuties' Bedtime Stories.

    Cuties op pad. Dames gezien/gesproken.
    ~Mariana (Brasil), nu krullend haar. Begint wat "steviger" te worden, gezicht begint slechter eruit te zien. Kleding steelo: kloffie als altijd. Kind, ga eens nieuwe kleding kopen bij de C&A. Gedragende en eruitziende zoals ze zich gedroeg en eruitzag, zou ik niet meer met haar sessioneren, laat staan anderen adviseren datgene te doen wat ik zojuist heb aangegeven zelf niet meer te willen doen (pfff, waaaat een galimatias weer). Nouja, hoe gedroeg ze zich dan? Wederom passief en onverschillig. Die hele Braziliaanse groep (en Hispanics) zijn geen non-pro's, zijn geen semi-pro's, maar behoren tot de derde groep @ lebaron: de pro's: aardig met het inpakken van de klant, maar eenmaal op de kamer je eerst 50 euro proberen af te troggelen, dan 40, dan pas de 35 dewelke @lebaron als maximum geldt, althans behoort te gelden. Profi in binnenhengelen van enen ongeoefende nerd: ja. Eenmaal op de kamer: een hoge mate van te verwachten gehaaste afwerksex. "Het zijn geen liefhebbers", vertelde een andere trick mij recentelijk. Je merkt overigens ook wel gauw wie de pro's zijn: die krijgen niet al teveel klantjes, staren vaak ze wat voor zich uit of dansen wat suf alsof ze vanilla ice of mc hammer zijn. Ziet er wel altijd raar uit als vooral blanken (whiggers), i.c. blanke prostituees hun handjes op deze wijze heen en weer bouncen: http://www.youtube.com/watch?v=gatNL...youtu.be&t=23sDoch het is @ lebaron geen rariteit zulks te constateren. Ongetwijfeld doen die ho's hun best om op deze wijze sexy te wezen en klantjes te scoren, maar dat moet je gewoon niet doen. Vooral als je ook nog eens een dertiger bent. Dat ziet er niet uit, het is irritant, en stuitend. In de biologie noemt men dit fenomeen: baltsen.

    Er liepen deze dag trouwens ook wat damens rond die aan gigantisme leden. Halve manwijfachtige cyclops die een lomp figuur hadden en een even lomp gezicht. Het waren denk ik geen mutants, maar niettemin kon ik constateren hoe sommige van die vrouwmensen grotere handen hadden dan ikzelve. Dat vind ik freaky. Pfff, mijn gedachten begonnen weer eens te spinnen, ik keek die reuzen aan en begon meteen associaties!! te maken met een notoire posse waar ik eens over had gelezen via een hyperlink die ik ooit eens via google gevonden had: de beruchte internationaal opererende: "boneca bravados" die elkaar met acid, met zoutzuur glazen ogen bezorgen, of te wel de: tranny maffia!! Man, ik begon wildwest verhalen door mijn hersenpannetje te spelen over hoe deze vrouwmensen opeens zodadelijk te lijf zouden gaan met zoutzuur. Hm, er werd gelukkig alras op mijn schouder getikt, maar toen ik me omdraaide was het de vraag of ik daar nu noodzakelijkwerwijze vrolijker van moest worden:

    ~Dikke nederlands sprekende braziliaanse chubster met gigantische (!) borsten die elk individueel bekeken groter waren dan mijn hoofd. Naam? Who fucking cares. Deze chubby tikte me dus op de schouder en liep naar de dansvloer. Ze wilde dat ik naar haar keek en wilde me verleiden met haar danspartijtje. Ik keek het me aan. Nou, daar wordt een mens niet vrolijk van om dat te zien. Goeie genade: een walrus die de vloeren deed trillen. Ze wees naar haar voeten. Ik moest kijken hoe samba dansen eruit zag. Ik keek, maar ik zag niets. Ik keek beter en constateerde enkelt een posse houttermieten die hun holletje uitkwamen met hun koffertje om kennelijk elders te gaan slapen. Tsja, dat trillen van die vloeren moet inderdaad menig ondergronds ongedierte uit zijn slaap gehouden hebben. Ik draaide maar mijn rug naar haar toe om mijn walging te verbergen, maar dat kon niet voorkomen dat ik spontaan mijn bek vullende met een foul ruikende kleine amandelsteen (tonsel stone, tonsillolith). Ik heb die rakker uiteraard maar in een zakdoekje heb gespuwd: http://en.wikipedia.org/wiki/Tonsillolith http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ndelen-218384/ http://www.goeievraag.nl/vraag/perso...chieten.423664 http://goo.gl/wAh3z

    ~Er was nog een braziliaanse krullenbol. Niet jeugdig. Geen teenie. Normaal postuur. Geen ID willen achterhalen. Wederom: who cares. Ook een van de immer dansende chicas ginder. Zag er ook niet uit zo'n omi die op dezelfde muziek tracht te dansen, die haar kleinkinderen waarschijnlijk op hun iPodje zullen hebben staan. Gruwelijk, maar wellicht wel sexy voor de sommige van de "boer zoekt vrouw" typetjes, die deze zaak regelmatig zeggen te frequenteren. Ja, voor die lokale oudere provinciaalse patatboeren (die alhier dikwijls te verwachten zijn) zijn zulke "exotisch snoepjes" natuurlijk wel balzakkrab-waardig. Heb wel meermalen weer kunnen constateren hoe de zaadcontainers effe met een subtiele massage rustig werden gehouden door deze gozerts, kijkend naar die chicas die aan het tapdansen waren om hun botjes wat soepel te houden.Ik heb het hier in dit topic wel vaker over provinciaalse (patat)boeren gehad, maar dat is geenszins een grap.Tegenover lebaron is een boerderie met erg veel koetjes: als je je auto in de grindbak parkeert of langs de kant van de weg, dan ben je letterlijk omgeven van loeiende koetjes. Had die beesten deze dag nog wat winegums toegeworpen die ik in me auto vond toen ik me flesje aa drank aan het zoeken was die ik helemaal leeggezopen heb. Want ja, zoals een schooier betaamt drink ik als ik hier kom niet meer dan 3 drankjes!! Pfff, voor een klein glaasje kraanwater (niet eens mineraalwater) 3,00 vragen. Please.

    De amusementwaarde (e.g. gespreksstof) is met deze gozerts nog altijd ace @ lb. Sommige van de (overigens abn-sprekende) boerse klanten maken tijdens de (gezamelijke) balzakoplaadfase dikwijls vergelijkingen met koe-uier melken en tieten melken Lachuh. Op mijn vraag welke lichtekooitjes alhier dan deftig gemolken kunnen worden op de door hen geschetste wijze, wordt helaas weinig praktisch gerepliceerd: immers bijna al die boeren weten, onthouden, interesseren zich geen bal voor de namen van hun dekmaatjes @ lebaron. Dat is me nu wel duidelijk geworden. Dus aan tips vragen heb je op locatie niks. Hooguit wijzen ze een dame lomp aan (als die "topper" er al is), maar dat is het dan. Bij mij is het anders, ik interesseer me soms wel voor artiestennamen (shaking my damn head) , maar vergeet het altijd weer snel als ik vervolgens niet zoals die knakkert in de film Memento handel. En dat laatste wil ik nog weleens niet doen uit luiheid. Ik vind dat wel dat wel teleurstellend: uitgebreid zitten ouwehoeren over vrouwelijke melktepels pijpen, maar mij dan niet (kunnen/willen) vertellen bij wie ik dan moet wezen.Ik vind dat namelijk wel altijd geil om zo'n mokkel die net een jong heeft geworpen een deftig onderhoudsbeurtje te geven: pfff, heerlijk, girl-on-top + druppelende melkboezem, kletsend en spetterende op mijn borst en op mijn giecheltje. Ik kom helaas weinig mama's met melkbussen meer tegen de laatste jaren. Het zou alsdan toch altijd vaste prik behoren te moeten zijn, dat als je merkt dat een vrouw melk produceert, dat je haar dan tegen een spiegel laat spuiten met haar bad boys, haar vervolgens aan de haren pakt, en haar haar melk van de spiegel liet likken.Idealiter uiteraard nog om dan met je andere hand het proces te filmen met je cellie om er uiteindelijk later, after-dek, thuis mee te kunnen aftrekken. Helaas is mijn filmcollectie wat dat laatste betreft nog niet zo heel groot. Internet/forums maakt vrouwen wat dat betreft bang dat ze "gedeeld" worden. Somtijds kunnen die gedachten in gegeven gevallen terecht zijn.https://www.ijsberenforum.com/forum/...289#post308289 http://www.internationalsexguide.inf...-Gallery/page3

    http://www.lactationfantasy.com/ http://xhamster.com/search.php?q=lactation&qcat=video
    http://torrents.empornium.me/torrent...d&userid=41752 http://torrents.empornium.me/torrent...ist=hotcheekz+


    (Emma Sinclaire/Hotcheekz)

    Maar goed, ik herinner me ook de verhalen over hoe sommige boeren vertelden over hoe ze dames in de hete zomer periode hebben meegevraagd en meegenomen naar hun nabijgelegen hooistal om daar even te stoeien in het hooi. Immers, in de zomers is het gloedje warm @ lb om je aldaar in de benauwde ruimten van de boederie op te houden>immers geen airco's aldaar).

    ~Even nog terugkomend op die braziliaanse-nederlandse (=Braziliaans maar Nederlandsch sprekende) groep. Die bestaat thans uit pakweg 6-12 prostituees. Die wonen naar verluidt in hetzelfde appartement. Elke avond wordt de balans bij hun thuis opgemaakt wie er zin heeft om wat centjens te verdienen @ lebaron. Degenen die thuis liever de klitten uit hun afro-krullen in de poes regio willen halen, die blijven alsdan uiteraard thuis. Zo de groep is wel divers en naar verluidt somtijds afwisselend. Zo vaak ben ik daar niet om daar wat zinnigs over te vermelden. Wat ik wel weet, is dat ik elk bezoek wel weer een ander Braziliaantje/Hispanic zie.De meesten zullen overigens ongetwijfeld ook in de lokale (provinciaalse) bordelen werken. Vrijdag en zaterdag naar lebaron, is een uitje voor deze putas.

    ~Liesbeth (zie ook recensie boven), rotterdamse, veels te "stevige" benen, lang qua postuur, maar overall te "stevig" (zonder echt dik te zijn ofzo), kort bruin haar, gebit okay, aardig. Naar verluidt een regular op den vrijdagen en zaterdagen.Ik praat eigenlijk gezien mijn korte verblijven aldaar nooit meer met der. Immers, als je je eenmaal aardig jegens heur opstelt, dan kom je bijna niet meer af van dat mens. Is ook één van de weinige semi-pros's die 50,00 ballen durven te vragen en daar ook niet van afwijken.

    ~Hannie, oudere nederlandse snol (+45), slank, blond lang haar, montuur brilleke, strakke jurk, tamelijk belegen, mij te oud. Echt zo'n type die je in een verkeerde Kim Holland polder pornotje ziet of op de kamasutra beurs met een serieus gruwelijk lelijke impotente shrek. Semi-pro. 35 is de going rate voor deze youngster.

    ~Odette, Milf of Gilf (afhankelijk van je eigen leeftijd), blond, kleine oogjes, komt uit de regio van de groep "normaal". Met man (dus semi-pro) aanwezig. Redelijk geseasoned in parenclubs o.a. in die over welke deze thread gaat. Odette is een beest, een animal.Mooi gebruind, gladde beentjes, mooie ass. Deze geeft een nieuwe betekenis aan het woord milf/gilf! Samen met Francien (zie boven) denk ik de besten qua service en de leukst uitzienden, althans binnen deze leeftijdscategorie (+45). Beiden zijn praktisch niet beneden aan de bar, maar blijven op de eerste verdieping alwaar tevens de meeste dek-kamers zijn. Beide dames worden aan de lopende band geboekt: en niet geheel zonder redenen, mag ik wel zeggen. Hygiëne is top. Er is ook een doucheruimte en weecee (wat me nu dus pas opviel) op eerste verdieping; dus naar beneden gaan is (zowel voor vrouwen als voor mannen) ook niet eens meer nodig eigenlijk. Rookpauze kunnen de damens ook even op het terras doen (ook toegankelijk via de eerste verdieping), maar volgens mij roken de meeste van die nympfen bijna niet( althans de meest-geboekten onder hen).

    ~Donker geroosterde dominicaanse. Geen ID willen achterhalen. Ik houd niet van black (understatement), tenzij ze naar mijn smaak heel knap zijn (wat ze naar mijn smaak per definitie al zo goed als niet kunnen zijn) en tenzij ook nog eens het negroïde element het niet-negroïde element niet overstijgt. De 1992 versie van Veronica Webb vind ik zo een uitzondering op de regel. http://www.youtube.com/watch?v=lCzulaCiYto http://struttheway.files.wordpress.c...ronicawebb.jpg



    Of een Aaliyah type. http://wallpapers-diq.org/wallpapers/78/Aaliyah_.jpg http://3.bp.blogspot.com/-_Cz4Spq6PY...0/Aaliyah2.jpg http://cdn.straightfromthea.com/wp-c...se-426992.jpeg http://cdn.thefader.com/wp-content/u...h_featured.jpg http://images.fanpop.com/images/imag...8_1024_768.jpg http://images5.fanpop.com/image/phot...-1597-2560.jpg

    Of een jonge of oude versie van de klassieke blau augige vanessa williams:
    http://goo.gl/F9Zbe

    Maarja, vind zulke mokkels maar eens in de diverse niches. Zulke negerinnetjes kom ik in ieder geval zelden tegen.

    Overige sleutelfiguren
    ~barvrouw
    ~pakistaanse barvrouw
    ~günther de thekeboy
    ~de chefkok

    Tot slot:

    ~Bij binnenkomst alhier op de dag van mijn laatste bezoek, zag ik door de donkere vertrekken een nors kijkende jongedamen tot tweemaal toe door de donkere vertrekken van de barruimte @lebaron lopen. Ik kon het niet heel duidelijk allemaal zien, maar ik dacht die twee keer wel zoals in die grappige reclame: http://youtu.be/jIpHlTTgm4E?t=17s

    Sow, wieht wieh, waar gaan die mooie beentjes naar toe? Na de tweede keer door de ruimte lopen was ze verdwenen en dacht ik niet meer aan haar door social time en andere situaties en omstandigheden. Niets vermoedend zaten mijn kameraad en ikzelve beneden in de rook/loungeruimte, alwaar ook het neon Red Bull logo te vinden is, eens wat facebook profielen op zijn iPad te bekijken van ons beiden bekende dekwaardige wijfen. Ik verveelde me al gauw en ging maar wat es em esjes sturen. Werd ik opeens geambushed en omhelsd door dezelfde schitterend uitziende "gem" (juweeltje) met een gorgeous body en playboy bunnie waardige glamour jurkje en schoenen, die me dus even daarvoor al was opgevallen. "I know you!!!!!", zei ze. "Hi, how are you doing, what are you doing her, crazy!!!!, zei ze":

    ~Laura, roemeens, 20, ex-magnum, ex-goldentime, ex-penelope, ex-heaven7 onder benny, ex-phg "hangaround", ex-eros 26? te duisburg. Zegende over gt wat ze ons zei en beschrijvende wat ze ons beschreef, was het kennelijk klip-en klaar dat de likelihood kennelijk niet geheel ongering zal zijn, dat wij elkander onbewust waarschijnlijk ginder eerder moeten hebben ontmoet. Ik keek haar nu eesnch even goed aan in het heldere licht; hetwelk door de kleine plasma-lcs televisie werd uitgestraald. Hm, haar gezicht deed slechts een vaag belletje rinkelen.Naar haar zeggen heeft ze geen andere naam gebruikt. Maar dat weet je met die stuiterballende roemeentjens natuurlijk nooit. Toch kwam haar top model body @ second thought me bekend voor, doch haar gezicht minder, hetwelk mij bevreemdt omdat ik thans best naar een leuk, vrolijk, en ook olijk gezicht zat te kijken:



    Doch met een lichaam wat mij erg (!) veel deed denken aan pornosterretje: Kitty Jane (Czech Republic). Ook een favorietje van mij. http://goo.gl/UDzEA Haar gezicht is eigenlijk een combo van beiden. Doch heeft Laura wat scheve voortandjens: gezien haar karakter, body, en -naar later bleek- service, een totaal verwaarloze imperfectie imho. Anyhow, wel gek dat ik heur gezicht niet meteen een belletje deed rinkelen: zoals ik ooit al eens vermeldde op het forum, is "schoonheid" slechts te bepalen aan de hand van de schoonheid van deze vrouw ten aanzien en te midden van andere vrouwen in haar directe omgeving. Derhalve is zij mij in gt dus waarschijnlijk minder snel (ten onrechte! dus eigenlijk bleek nu) opgevallen, temeer aldaar ook 6x zoveel jongendamens rondlopen, waarvan een meerdeheid aardige gezichtjes, wheels (beentjens) en bodies hebben. Hier @lebaron is zij qua looks het mooiste meisje van de klas. Haar karakter en service is voor mij icing on the cake. Aldus mijn eigen ippervlakkigheid concluderende....beurk. Anyways, ik begon dus wat met heur the chit-chatten. Ik zei, hm, "did we...*lach*....well, you know....". Ze wist wat ik bedoelde en met een big smile schudde ze gelukkig neen: pfffff, saved by the bell. Dat zou pas genant zijn geweest! Iemand geneukt hebben, zij het onthoudende, en ik niks, nada, noppes.Ik hoef niet te vermelden dat het ijs snel gebroken was. Ik liet haar een pirouette maken en keek naar haar lichaam: Fkk-lichaam fo' sure: lange gladde en glad geschoren zijdezachte en zonnebankgeroosterde beentjens, ~1.75m zonder hakken. Met 8 cm glamour hakken -die ze naar haar zeggen altijd draagt- is deze chick toch maar weer mooi 1.83m! Zoals mijn fans weten kan- en zal ik in gegeven gevallen soms wel een kleintje dekken, maar mijn échte passie ligt bij lange slanke vrouwen van 1.78m+ (zonder hakken) & 1.85m+ (met hakken); preferably met faces to die for; alhoewel ik dat laatste in gegeven gevallen van mindere importantie kán vinden als ze zulk een lang, slank top model lichaam hebben, zoals de onderhavige dame dit heeft. Niet dat de alnu beschreven dame nu een lelijke bakkes heeft of überhaupt onder de categorie: "gorgeous lichaam, minder deftig gezicht" kan vallen, want dan zou ik met de waarheid een loopje nemen. Maar goed, gezien het feit dat Laura "slechts" ~1.75m is, heb ik heur dan ook gedurende de hele sessie verboden haar hakken van 8 cm uit te doen. 1.83m is een respectabele lengte voor een damen. Man, toch nog maar even vermelden dat deze chick een conversationolist pur sang is. Wat een leuke babbeltante. Sociaal. Uitstekend Engels pratend, voor een 20 jarig roemeens snolletje (wat normaliter niet! mijn favo nationaliteit is onder mijn dekmaatjes). Waarom heb ik nooit met der in de hangmatten gehangen in djie tie? Wat een leuke pop! Totaal onverwacht. Laura blijft naar haar zeggen nog twee maanden. Volgens mij zei ze enkelt op den vrijdagen = in casu ~20:30-01:00/02:00. Wellicht ook op zaterdagen, maar dat moet je heur maar zelf vragen als je heur op den vrijdagen spreekt.

    Keep cool, ma babies,
    Cuties.
    Laatst gewijzigd door Admin; 16 mei 2013 om 17:35

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 mei 2013),phoenix (18 mei 2013),rmjhexe (16 mei 2013)

  31. #74
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Het kon niet uitblijven, Le Baron moest weer eens aangedaan worden. Een van de meest obsure tenten die ik ken. Gisteren avond was het zover...

    De parkeerplaats stond vol en dat vertelde mij eigenlijk helemaal niets. Want, raar maar waar, bij Le Baron is de drukte op de parkeerplaats geen graadmeter voor de drukte binnen. Tja..... Maar goed, uitzonderingen bevestigen de regel en het was best druk binnen? Druk? Heel druk bedoel ik dan. Helaas was het evenwicht niet juist en waren er naar mijn smaak veel te veel heren. Andere opvallende (of normale) 'technische' details zijn dat het er wederom veel te warm was en het eten redelijk goed verzorgd was.

    Tja, Le Baron staat erom bekend dat het "swinger" of "amateur-prosti" dames heeft. IK denk dat er inmiddels wel wat meer door de wol geverfde dames zijn aangeland maar dat mag op zich de pret niet drukken. Net zoals over anders is het hier ook de kat uit de boom kijken en ervaring opdoen.

    Om heel eerlijk te zijn stond ik eerder die dag in dubio om naar Duitsland te rijden. Hetgeen mij ervan weerhouden heeft was het feit dat ik totaal geen zin had om te rijden. Vanuit een financieel oogpunt (zelfs als er een redelijke afstand gereden moet worden) kun je eigenlijk net zo goed, zo niet beter, naar H7. Schijnt tegenwoordig ook in de stomerijkosten te schelen...

    Al met al toch wel een redelijke avond gehad, nog met de een en de geen gesproken, en de tijd netjes vol gemaakt.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  32. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 mei 2013)

  33. #75
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Uurtje kun je de line up eens beschrijven en hoe gaat de sex daar in zijn werk.
    Is het betaald (hoe duur en tegen welke condities), is het amateur sex, is het een mix ?

    Cannabis wil me er steeds naartoe trekken maar ik ben een beetje huiverig en rij toch maar altijd naar Duitsland omdat ik een klub bezoek voor de vrouwen en niet voor kontakt met mede lotgenoten/wandelaars/hl, weet niet of Le Baron daarin kan voorzien op duits club niveau.

  34. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (18 mei 2013)

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.