Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 201
  1. #26
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    De damesservice in Club Le Baron vind ik fenomenaal, over het algemeen minimaal van Bernds Schieferhof-niveau.
    Hiermee bedoel ik niet zo zeer de professionele dames die er (ook) overdag zijn, maar vooral de vrouwen die op vrijdag- en zaterdagavond overwegend voor hun lust en plezier in Heerewaarden komen.

  2. #27
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Hiermee bedoel ik niet zo zeer de professionele dames die er (ook) overdag zijn, maar vooral de vrouwen die op vrijdag- en zaterdagavond overwegend voor hun lust en plezier in Heerewaarden komen.
    Ik ben hier ook een paar keer geweest en dat kwam vooral door een vrouw die ik had gesproken op een chatsite en daar wilde afspreken om allebij plezier te hebben (dus niks betalen) en dat was hoewel ze iets ouder was een zeker geslaagde date met lekker sex je hebt alleen daar bij alle kamers kijkgaatjes waar andere mensen door heen kunnen kijken je kunt alleen in de viproom sex hebben zonder begluurd te worden.

    Ik ben er 3 keer geweest tot nu toe maar dat is alweer een tijdje geleden maar toen ik er was geweest waren er bijna alleen maar dames die alleen voor geld wilde kameren veel oudere dames op een paar jongere knappe dames na maar je kunt beter naar een saunaclub gaan omdat het daar betere welness en dames zijn.
    En voor de prijs hoef je er ook niet heen te gaan want je betaald 35 intree en moet ook nog 3 euro per drankje betalen en natuurklijk voor de dames en dan ben je al snel 100 euro of meer kwijt.

  3. #28
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Ik ben het met het bovenstaande eens. Ik ben er een paar keer wezen kijken (en meer) en heb dezelfde conclusie getrokken. De 30 Euro entree en het aftikken van 3euro per consumptie rechtvaardigen mijns inziens niet hetgeen er geboden wordt. Heb wel een keer mee gemaakt dat er broodjes waren (en wellicht is er soms meer, dat weet ik niet) maar het is wel heel erg dun.
    Qua dames zijn er zeker niet de juweeltjes die we van de FKK kennen. De dames Tanja (nederlands sprekende russische) en Angel (nederlandse) boden wel een hele goede service. Dit was zeker FKK - GFE niveau. Maar ja, ook al is een uur 70 Euro, dan nog is het totaalpakket geen koopje. Althans niet voor de Duitsland verwende ijsbeer. Uiteraard wel voor de tot Nederlandse priveclubs beperkte Hollander. Want die betaalt uiteraard doorgaans meer......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 3 november 2011),Opa57 ( 5 augustus 2012)

  5. #29
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Wat uurtje schrijft klopt wel. Het eten is erg slecht. Het warme eten bestaat uit niet meer dan opgewarmde pakjes voer zonder structuur of smaak. Het volk dat er komt is vaak na 1 sessie alweer pleiten. Veel mannen die niet in de gelegenheid zijn een halve of hele dag te verdwijnen. Het wordt door velen meer gezien als een goedkoper alternatief op de dure privehuizen en ontvangsten.


    Maar goed er lopen een paar goede geile dienstverleners rond.

  6. #30
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    Wat uurtje schrijft klopt wel. Het eten is erg slecht. Het warme eten bestaat uit niet meer dan opgewarmde pakjes voer zonder structuur of smaak. Het volk dat er komt is vaak na 1 sessie alweer pleiten. Veel mannen die niet in de gelegenheid zijn een halve of hele dag te verdwijnen. Het wordt door velen meer gezien als een goedkoper alternatief op de dure privehuizen en ontvangsten.




    Maar goed er lopen een paar goede geile dienstverleners rond.

    De keren dat ik hier was was het wel erg gezellig vind dat er wel een leuk sfeertje hangt, het is ook jammer dat je daar geen jacuzzi of sauna hebt en de dranjes zijn daar wel aan de prijs 3 euro voor een cola en je kunt daar niet pinnen dus je moet echt er op lettten dat je nog genoeg cont bij je hebt

  7. #31
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Beste heren.

    Ik was hier afgelopen zaterdag met het 1 jarig bestaan feest.
    Entree is nu 40 euro voor vrijgezellen mannen :-)
    Hiervoor krijg je alleen een buffet, wat bestaat uit soep, allehande vlees, bami en nassi, en div. rauwkost salades.
    Is er wel gezellig, al vragen de dames wel 50 Euro per wip, maar is niet aan tijd gebonden, kan een vluggertje zijn..maar ook dus een late :-)...een "maat" vertelde mij dat de dames het voor 40 euro doen daar, maar dit heb ik dus niet ondervonden.
    Bier en fris komt er ook nog bij, cola was 2,50 euro p.st., geloof dat bier nog duurder is dan 2,50 per glaasje.
    Ik ben het FKK en partytreff gewend in Duitsland, dan is het hier toch wel een stuk duurder.
    Maar als je de "Voujeur" wil spelen is het wel een leuke tent :-)
    Ook voor friemelen en tongkussen met vreemde dames is wel leuk, en dat kost niks, alleen als je met hun sex wil moet je weer betalen.
    Maar lekker rotzooien kun je er wel ;-)...en dan hoeft het niet duur te worden als je geen sex wil ;-)

    Club heet trouwens GEEN "Le Baron" meer !!!....is nu Swingersdream...en de eigenaar heet RAMBO...je weet wel uit die film ;-)...hij lijkt er ook nog op.

    Piepo..

  8. Onderstaande leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 april 2012)

  9. #32
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Beste heren.

    Ik was hier afgelopen zaterdag met het 1 jarig bestaan feest.
    Entree is nu 40 euro voor vrijgezellen mannen :-)
    Hiervoor krijg je alleen een buffet, wat bestaat uit soep, allehande vlees, bami en nassi, en div. rauwkost salades.
    Is er wel gezellig, al vragen de dames wel 50 Euro per wip, maar is niet aan tijd gebonden, kan een vluggertje zijn..maar ook dus een late :-)...een "maat" vertelde mij dat de dames het voor 40 euro doen daar, maar dit heb ik dus niet ondervonden.
    Bier en fris komt er ook nog bij, cola was 2,50 euro p.st., geloof dat bier nog duurder is dan 2,50 per glaasje.
    Ik ben het FKK en partytreff gewend in Duitsland, dan is het hier toch wel een stuk duurder.


    Maar als je de "Voujeur" wil spelen is het wel een leuke tent :-)
    Ook voor friemelen en tongkussen met vreemde dames is wel leuk, en dat kost niks, alleen als je met hun sex wil moet je weer betalen.
    Maar lekker rotzooien kun je er wel ;-)...en dan hoeft het niet duur te worden als je geen sex wil ;-)

    Club heet trouwens GEEN "Le Baron" meer !!!....is nu Swingersdream...en de eigenaar heet RAMBO...je weet wel uit die film ;-)...hij lijkt er ook nog op.

    Piepo..
    Volgens gaat dit over een andere le baron a7 en le baron a2 ik heb hier een link http://www.clublebaron.nl/ want die van de a2 staat in heerewaarden en niet in Waterhuizen om misverstanden te verkomen er staan ook andere prijzen bij de site van le baron aan de A2

  10. #33
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Bij Le Baron aan de A2 mogen de dames maar 35 euro per half uur vragen anders maken ze de club kapot volgens de eigenaar heb haar zelf persoonlijk gesproken mochten ze meer vragen moest ik naar haar toe gaan en krijgen ze een waarschuwing of worden er uit gegooid een vriend van me kreeg zelfs een deel van z,n geld terug

  11. #34
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Beste heren.

    Ik was hier afgelopen zaterdag met het 1 jarig bestaan feest.
    Entree is nu 40 euro voor vrijgezellen mannen :-)
    Hiervoor krijg je alleen een buffet, wat bestaat uit soep, allehande vlees, bami en nassi, en div. rauwkost salades.
    Is er wel gezellig, al vragen de dames wel 50 Euro per wip, maar is niet aan tijd gebonden, kan een vluggertje zijn..maar ook dus een late :-)...een "maat" vertelde mij dat de dames het voor 40 euro doen daar, maar dit heb ik dus niet ondervonden.
    Bier en fris komt er ook nog bij, cola was 2,50 euro p.st., geloof dat bier nog duurder is dan 2,50 per glaasje.
    Ik ben het FKK en partytreff gewend in Duitsland, dan is het hier toch wel een stuk duurder.
    Maar als je de "Voujeur" wil spelen is het wel een leuke tent :-)
    Ook voor friemelen en tongkussen met vreemde dames is wel leuk, en dat kost niks, alleen als je met hun sex wil moet je weer betalen.
    Maar lekker rotzooien kun je er wel ;-)...en dan hoeft het niet duur te worden als je geen sex wil ;-)

    Club heet trouwens GEEN "Le Baron" meer !!!....is nu Swingersdream...en de eigenaar heet RAMBO...je weet wel uit die film ;-)...hij lijkt er ook nog op.

    Piepo..
    Over spraakverwarring gesproken...
    Le Baron in Heerewaarden (zonder n voor de w!) bestaat al vele jaren en de prijzen die Pipo aangeeft zijn ook niet juist.
    Zeer waarschijnlijk is De Clown enigszins in de war en heeft hij inderdaad een droomclub in het hoge noorden bezocht.
    Heerewaarden ligt 220 km zuidelijker, namelijk in het gebied tussen Maas en Waal.

  12. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 april 2012)

  13. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Over spraakverwarring gesproken...
    Le Baron in Heerewaarden (zonder n voor de w!) bestaat al vele jaren en de prijzen die Pipo aangeeft zijn ook niet juist.
    Zeer waarschijnlijk is De Clown enigszins in de war en heeft hij inderdaad een droomclub in het hoge noorden bezocht.
    Heerewaarden ligt 220 km zuidelijker, namelijk in het gebied tussen Maas en Waal.
    Klopt. Handig google,
    http://www.swingersdream.nl/

    Swingers Dream (voorheen Parenclub Le Baron A7) is gelegen in de kop van Groningen en is gevestigd in een oude herberg Ca. 1 kilometer vanaf de snelweg (1 rechte weg) .
    Net onder Harkstede en Engelbert, wie kent deze plaatsen niet? Alleen echte Stadjers denk ik .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #36
    Geregistreerd
    29 maart 2010
    Last Online
    10 maart 2018 @ 15:37
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard

    Ben 2 maanden geleden op vrijdag avond hier geweest na een feestje , ik vond het in 1 woord geweldig kwam binnen en werd gelijk door mijn maat aan Francien gekoppeld waar ik een super uur mee beleefd heb (volgens mij komen hier alleen maar Nymfomanen) ik heb super sex gehad en op het eind gewoon over me heen gesquirt heerlijk!!
    Daarna nog een wilde dame gehad waar ik haar naam niet meer weet maar versieren was niet nodig dat word je gewoon gedaan geen probleem.
    Maar nu wil ik een keer op een donderdag gaan heeft hier iemand ervaring mee?? is er dan ook wat te doen??

  15. #37
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Iemand vroeg mij het verschil met een GT bv. en een toelichting op de GB dagen Zet het antwoord ook maar ff hier neer:


    Je moet het totaal niet met GT vergelijken.

    Op een GB dag betaal je 65 euro entree, dat is incl GB sex en eten, drinken weet ik ff niet. Er zijn dan een 6 tal gb dames waar je je zaad uit kan storten. Daarnaast lopen er nog andere dames die je kunt boeken tegen ik dacht 40 halfuur/75 uur. Veel type Milf. Het beste op een GB dag is de middag. Op reguliere dagen kun je het beste tweede helft van de middag gaan of vrijdag avond.

    Er lopen tegenwoordig ook veel bulgaarse en ander oostblok dames. Maar ook veel hollandse dames type milf. Ik heb er de beste sex van mijn leven gehad maar ook de slechtste. Je moet het treffen. De sfeer is altijd wel oke, Wat ook erg leuk is dat je kan gluren, de kamertjes hebben kijk gaten.

    Drescode. Er zijn lockers. de meeste mannen lopen vaak in hun gewone kloffie, behalve op de GB dag. Dan loop je in je onderbroek en op blote voeten, (tip zelf slippers meenemen.) Ik als saunaclub ganger( je bent het gewend om weinig aan te hebben) loop ook op niet GB dagen in mijn onderbroek. Werkt als een magneet op de dames. (weten dat je zeker voor een wip gaat)

    Vandaag is het weer GB dag. Ik ga er straks even heen.

    Wil je meer weten vraag maar.

  16. #38
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Kan iemand een een beknopte recensie schrijven over deze club met de newby in zijn achterhoofd.
    Wat kost het allemaal, wat zijn de mogelijkheden, wat kun je aantreffen, hoe is de line up, nationaliteit leeftijd, uiterlijk, hoe verloopt en paydate, wat is er aan non pay sex te beleven.....en wat verder interessant is voor een newby.

  17. #39
    Geregistreerd
    15 september 2011
    Last Online
    26 augustus 2013 @ 13:47
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben hier ook een aantal keren geweest (laatste paar maanden niet meer). Op een avondje ben je meestal rond de 100 euro kwijt, zo'n 35 voor een half uurtje (2x), 35 entree en wat drank. Ik heb vrijwel iedere keer wel een interessante ervaring gehad, soms zeer geil. Een paar keer met een blond petite 40+ vrouwtje die echt continu spuitend klaar komt en echt knettergeil is. En ook eens een vrouwtje die zo vreselijk lekker was (ene Mirjam) dat ik er nog regelmatig met een goede stijve aan terug kan denken. Ook wel een keer door een Vlaamse Karin heerlijk gePZCd in de hal en die keek bepaald niet op een uurtje meer of minder. Dus alles bij elkaar best wel goede herinneringen.

  18. Onderstaande leden hebben TheWizz bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 april 2012)

  19. #40
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ja hoor beste pritt dat kan ik wel...lang niet geweest maar daar komt ie

    een half jaar gelden , drie wart jaar geldeen kwam er hollandse dames van 30-60 sommige bloedgeil, ook enkele surinaamsen, en wat latina's de dames achter de bar zijn het meest verleidelijke maar di willen alleen maar droogneuken , veel flirten maar weinig tot zeg maar geen kans. Sommige vrouwen zijn ook oerlelijk, dik en zittende heel avond voor noppes te wachten sommigen vooral met het hoofd bij jouw geld en sommigen die het zonder doen, vooral blonde hanny volgens de kenners...Ik heb daar zeker geod gewipt...maar ook regelmatig tegen een teleurstelling aangelopen. totdat ik iemand tegenkwam die ik prive heb geholpen en daarna ben ik er niet meer geweest....had ook met haar te maken...ehm ik kan je zeggen je kan er bij een paar dames echt fantastisch neuken. entree 35 euri , altijd gratis indisch eten en verse broodjes met gehaktballen , drinken 3 euro per glas...bier en fris...voordeel lekekr dichtbij en er zitten hete hele hete sloeries bij die gewoon graag geneukt worden, soms ook voor niks...

  20. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 april 2012)

  21. #41
    Geregistreerd
    3 november 2007
    Last Online
    2 januari 2019 @ 18:07
    Berichten
    40
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    Hey Wizz,

    hoe heette dat Petite 40+ vrouwtje, en omschrijf haar eens svp (nederlandse, haar, borsten, slank...?) . Was ze met haar man (paar) of alleen (aan het werk) ?
    Heb ook eens zo´n dametje (van een paar) getroffen, maar ze kwam op een gegeven moment niet meer. Was wel een aanrader, kon geweldig spuiten, pzc, kletsgraag, mat ca. 1.52 m, cupB, slank, heette Sandra of E(liz)abeth meende ik. Aanrader, mocht ze er nog komen.....

  22. #42
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    In de eindeloze toch om nieuw (lees)voer voor de ijsberen te vinden viel mijn oog deze keer op "Le Baron". IN het verleden was ik hier al een keer en vond het toen op zijn zachtst gezegd "bijzonder".

    Zaken die hierboven beschreven zijn kloppen allemaal nog min of meer. Entree 35 euro, drankjes 3 euro en dames vragen 35euro voor 30minuten plezier. Volgens een aantal vaste bezoekers moet de vrijdag avond de wat betere avond zijn. Ik telde op een gegeven moment ongeveer 15 dames. Uiteraard is het niet zo zoals in de Duitse FKK's dat 90% van die dames dan begin 20 is. Het MILF gehalte is in Le Baron vrij hoog. Toch waren er 3 Braziliaanse schoonheden die behoorlijk jong waren en (voor het geval de zon gaat schijnen de komende dagen) alvast een goed bikini figuur hadden.
    Ik denk dat ik zonder mee kan schrijven dat standdardservice bestaat uit ZK, NMC en PZC. Bij sommige dames is er meer mogelijk. Wellicht hangt dat van de klik af of zo. Er is verder ook niemand die moeilijk doet over 5 minuten extra. Het gaat gemoedelijk.
    Al met al blijft dit een rare, schimmige tent. Soms komen er echte stellen binnen. Manlief gaat aan de bar zitten en ziet hoe iemand zijn vrouw versiert en een poos later ligt aan te duwen. Apart...........
    Gisteren avond (geen garantie dus voor andere avonden) was er een klein buffet. Er waren gehaktballen, er was soep en warm eten. Ik zag ook boterham beleg en yoghurt. Het eten werd regelmatig ververst.
    Kan deze tent concurreren met Duitse FKK's? Ja en nee. Qua prijs is deze tent niet goedkoop. Zeker als je langer blijft zul je wel wat drinken. Dan lopen zaken behoorlijk in de papieren. Ga je naar H7 ben je ook nog een keer goedkoper met het kamertarief. Panthera zal uiteindelijk op het einde van de avond ook goedkoper zijn en je hebt er veel meer ontspanningsmogelijkheden.
    Maar qua geilheid, het obscure, schimmige en aparte is dit wel wat aparts. Maar.....je moet er dan geen bezwaar tegen hebben om een MILF te "doen". Vragen? Laat maar komen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  23. Onderstaande 6 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (21 juli 2012),benijsbeer (22 juli 2012),Big30 (21 juli 2012),hallodaarbenikweer (21 juli 2012),Jansen (21 juli 2012),rmjhexe (22 juli 2012)

  24. #43
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Geachte ijsberen, ik denk dat ik de volgende keer mijn teksten eens een keer doorkijk eer ik ze post. In bovenstaande tekst staan nogal wat fouten. Excuses...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  25. #44
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Uurtje,
    dank voor je info maar weet jij ook of er van ma t/m vr overdag iets te doen is???
    Ik lees dat er vaak dames komen met iets meer levenservaring dus ik ben benieuwd of
    die ook overdag komen.
    Alle info is welkom ook van andere medeberen.

  26. #45
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    ik ben daar ooit een keer vrijdag overdag (na lunch) heen gegaan. Toen waren er wel een 5-6 dames. Ik was er ook eens op een avond ergens tijdens de week. Toen was het een tikkie drukker. Samenvattend: vrijdagavond is volgens mij de drukste avond (met al zijn voor en nadelen)....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  27. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 juli 2012),Erru (21 juli 2012)

  28. #46
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    In de eindeloze toch om nieuw (lees)voer voor de ijsberen te vinden viel mijn oog deze keer op "Le Baron". IN het verleden was ik hier al een keer en vond het toen op zijn zachtst gezegd "bijzonder".

    Zaken die hierboven beschreven zijn kloppen allemaal nog min of meer. Entree 35 euro, drankjes 3 euro en dames vragen 35euro voor 30minuten plezier. Volgens een aantal vaste bezoekers moet de vrijdag avond de wat betere avond zijn. Ik telde op een gegeven moment ongeveer 15 dames. Uiteraard is het niet zo zoals in de Duitse FKK's dat 90% van die dames dan begin 20 is. Het MILF gehalte is in Le Baron vrij hoog. Toch waren er 3 Braziliaanse schoonheden die behoorlijk jong waren en (voor het geval de zon gaat schijnen de komende dagen) alvast een goed bikini figuur hadden.
    Ik denk dat ik zonder mee kan schrijven dat standdardservice bestaat uit ZK, NMC en PZC. Bij sommige dames is er meer mogelijk. Wellicht hangt dat van de klik af of zo. Er is verder ook niemand die moeilijk doet over 5 minuten extra. Het gaat gemoedelijk.
    Al met al blijft dit een rare, schimmige tent. Soms komen er echte stellen binnen. Manlief gaat aan de bar zitten en ziet hoe iemand zijn vrouw versiert en een poos later ligt aan te duwen. Apart...........
    Gisteren avond (geen garantie dus voor andere avonden) was er een klein buffet. Er waren gehaktballen, er was soep en warm eten. Ik zag ook boterham beleg en yoghurt. Het eten werd regelmatig ververst.
    Kan deze tent concurreren met Duitse FKK's? Ja en nee. Qua prijs is deze tent niet goedkoop. Zeker als je langer blijft zul je wel wat drinken. Dan lopen zaken behoorlijk in de papieren. Ga je naar H7 ben je ook nog een keer goedkoper met het kamertarief. Panthera zal uiteindelijk op het einde van de avond ook goedkoper zijn en je hebt er veel meer ontspanningsmogelijkheden.
    Maar qua geilheid, het obscure, schimmige en aparte is dit wel wat aparts. Maar.....je moet er dan geen bezwaar tegen hebben om een MILF te "doen". Vragen? Laat maar komen....
    Dit lijkt een beetje op een mix uit FKK club en parenclub. Zoiets als in Mettmann of Mönchengladbach.

    Begint het Duitse concept nu ook in naar Nederland te komen?
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  29. #47
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Nou, die tent is er al heel erg lang. Ik zou eerder zeggen dat het een kleine parenclub met amateur prostitutie is. Dat "amateur" moet je wel ruim nemen aangezien een aantal dames daar vrij frequent komt.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  30. #48
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Voor een paar jaar terug kwam ik met me maat daar elke vrijdag.laatste keer dat ik er was is van het voorjaar geweest.klopt wel veel milfjes maar toch ook wel jonge meiden uit roemenie polen brazilie.ik vind wel dat daar veel nzc word gedaan,niet dat ik daar vies van ben maar toch.op vrijdagavond zit er altijd een groepje uit ... En die brengen die jonge meiden mee.wij vonden het altijd wel gezellig daar,en zeker met bardame Marjan.Die heeft vroeger in ammerzoden achter de bar gewerkt bij 4 fun en fantasy, het zelfde concept als hier.het is voor mij maar een stukje rijden,maar ik rij nu op dit moment toch ff liever wat verder de grens over.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  31. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 5 augustus 2012)

  32. #49
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Wilde deze week naar deze tent gaan.
    Voor ik ging toch ff per telefoon wat info gevraagd, kreeg een norse man met een
    zware bromstem aan de lijn die op mijn vragen geen antwoord wilde geven.
    Vragen als: zijn er dames en hoeveel, werden afgedaan als "kan ik geen antwoord op
    geven, je mot maar kommuh kijke".
    Ik kreeg een beetje een vreemde smaak in de mond van deze tent en toch maar gekozen voor
    PTXanten.
    Misschien een momentopname maar het lijkt mij toch handiger om iemand anders
    de telefoon te laten opnemen, of zijn er beren die dezelfde ervaring hebben met deze
    tent.

  33. #50
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    toen ik 2 weken geleden ging belde ik ook op. Kreeg ik een dame aan de telefoon die zeer resoluut was in haar antwoorden; ze vertelde niets. Achteraf was dit dus helemaal niet nodig aangezien er best wel wat volk (incl dames) was. Vreemde toestanden daar aan de telefoon....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  34. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Erru ( 6 augustus 2012)

 

 
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

Babylon 468*60