Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 29 van 29
  1. #26
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard Maandag 24 juni in EWP

    De aanleiding
    Na een middelmatige sessie in de Traumvilla in Solingen had ik wel behoefte aan wat meer (ont)spanning. Dinslaken ligt op de weg terug naar huis dus was de keuze voor EWP voor de hand liggend. Het was alweer bijna 2 maanden geleden dat ik deze hoerenkeet, gesitueerd in een anoniem pand had bezocht. Toen had ik geen geluk omdat er maar één dame aanwezig was, die ook net niet mijn type was. Vandaag verwachtte ik wel wat meer dames.

    Ik parkeerde mij auto pal voor het gebouw en was bezig om mijn spullen te pakken. Ik dacht dat ik een "onschuldige voorbijganger" zag langskomen, maar dit heerschap had dezelfde snode plannen als ik en belde aan bij EWP. Na een minuut belde ik ook aan en er werd opengedaan daar vrouw des huizes. Zij gaf aan dat de voorstellingsronde nog aan de gang was en vroeg of ik plaats wilde nemen in een leeg kamertje. Ik werd mee geleid naar een klein kamertje naast de badkamer, als de voorstellingsronde voorbij zou zijn dan zou ze mij weer ophalen. De wachtkamer was niet bepaald mooi, erg blauw en ouderwets ingericht. Maar het was gekukkig niet zo troosteloos als de wachtkamer van mij tandarts. Na een kleine 5 minuten was het zover en was ik voor heel even het middelpunt van de belangstelling.

    De dames
    Als eerste kwam Michelle zich voorstellen, leuke spontane meid, begin 20 en is half Duits en half Italiaans. Michelle hield ik in mij achterhoofd als de volgende zich al aandiende. Dat was Inka, mijn "Person of interest" wat EWP betreft. Leuke milf met bril en enorme borsten. Cupje F schat ik zo in. Volgens de site is Inka 36 jaar, maar als er had gestaan 32 jaar dan had ik dat ook gelooft. De derde dame was Bella, de dame die de vorige keer niet mijn type was. Bella had had haar neus piercing ingeruild voor een bescheiden knopje door haar neusvleugel en zag er zo veel representatiever en leuker uit. Vervolgens kwam Lena binnen wandelen in een niets verhullend "Net" jurkje. Ze had niet eens de moeite genomen om een slipje aan te trekken. Voordat ik het wist had ik al een dikke zoen te pakken en schoot er een dosis testosteron door mijn lijf. Hmmm dit ging toch een iets moeilijkere keuze worden dan dat ik had verwacht. Martina was vandaag ook van de partij en zo te zien heeft ze eindelijk haar gebit onder handen laten nemen. Als laatste kwam een jong meisje zich voorstellen die vandaag haar eerste werkdag in dit vak had. Ze was erg nerveus en ik probeerde haar zo goed als ik kon op te vangen. Ik vond eerlijk gezegd het afbreuk risico te groot en ik had meer behoefte aan een dame die een iets hogere kilometerstand heeft.

    De gastvrouw kwam weer terug en vroeg of ik een keuze had gemaakt. Ik twijfelde even tussen Lena, Michelle en Inka maar koos dan toch voor Inka. Die monstertieten moet ik toch een keer onderhanden nemen vond ik zelf.

    Inka
    Inka begleidde mij naar een kamer. Ik rekende eerst € 75 af voor een half uur en ging mij toen even opfrissen. Toen ik weer terug was kwam Inka naar mij toe, haar jetsers nog steeds gehuld in haar BH. Inka omarmde mij en we begonnen te zoenen. Mijn handen gleden vanaf haar onderrug naar beneden. Ik masseerde haar volle bilpartij en drukte mijn leuter tegen haar onderbuik aan. We verplaatsten ons naar het bed en Inka duwde haar jongens in mijn gezicht. Ik lebberde ze één voor één af en dat leek ze wel te waarderen. Ze verlegde haar naar mijn geslachtsdeel die al paraat stond. Ze begon aan een lekkere natte afzuigsessie. Ik vroeg haar in 69 te komen zodat ik van haar snoepdoosje kon proeven. Ze had wel een piercing in die regionen maar deze was verder niet hinderlijk. Haar poesje was zo goed als kaal en smaakte ook goed. Na een vijftal minuten was ik klaar voor de volgende stap en Inka meete mijn favoriete gereedschap een condoom aan. Ze ging op haar rug liggen en voorzichtig werkte ik mijn lul bij haar naar binnen. We begonnen weer te zoenen en ik neukte haar langzaam. Af en toe verhoogde ik het tempo wat wel tot overdreven reactie bij Inka tot gevolg bracht in de vorm van Fake gekreun. Ik concentreerde mij op haar natte gleuf en voor de afwisseling likte en vingerde ik haar vlezige poes. Ik vroeg haar in doggy te komen zodat ik die heerlijke volle billen in mijn handen kon krijgen. Dat het mij daarom ging merkte zij ook en ze spoorde mij aan haar te neuken. Voor de finale wisselden wij weer naar missio en neukte ik haar zo hard mogelijk. Veel energie had ik niet meer gezien het tijdstip maar ik perste er nog een sprint uit en spoot mijn zaad in het overstromingsreservoir.

    Inka ontdeed mij van het nu onnodige rubber en ik ging mij weer opfrissen. Tijdens het aankleden hadden we nog een leuk gesprek en Inka blijkt ook een trouwe gast op de Nederlandse stranden. Eigenlijk wel de ideale plek om haar vrouwelijke "pluspunten" te vertonen. Ik nam afscheid en werd door de artiestenuitgang uitgelaten.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  2. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (20 maart 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Iemand de laatste tijd nog bij EWP geweest en toevallig ook nog bij Gracia. Ik wil haar eigenlijk weer eens bezoeken. Maar de laatste paar keren was het wat minder dan daarvoor. Ze is een beetje dominant.

  4. #28
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Tja, goede vraag en wil er ook wel eens naartoe weer.
    Dominant is ze zeker, maar bij haar is alles mogelijk.

  5. #29
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Gracia is definitief gestopt. Jammer want ze was wel een topper

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Babylon 468*60