Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 184
  1. #26
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zero
    De titel van deze topic = Antwerpen,leden onder mekaar!
    Dus je mag hier zeveren en schrijven over wat je wilt!
    Al schrijf je over het (boeiend) sexleven van je hond ...
    Alé rp lover,

    wanneer komt het eerste verhaal over Mascotte met Simba (de hond van Tessa op Schippersstraat 02/1) ? :p

    En misschien ook kortelings een recensie van rp lover (=baasje van Mascotte) met Tessa (=baasje van Simba) ?

    Ik heb trouwens al dikwijls in het verleden opgemerkt dat jij Tessa wel ziet zitten.

    Anvers :wink:

  2. #27
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Alé rp lover,

    wanneer komt het eerste verhaal over Mascotte met Simba (de hond van Tessa op Schippersstraat 02/1) ? :p

    En misschien ook kortelings een recensie van rp lover (=baasje van Mascotte) met Tessa (=baasje van Simba) ?

    Ik heb trouwens al dikwijls in het verleden opgemerkt dat jij Tessa wel ziet zitten.

    Anvers :wink:
    Anvers, 't is onze Mascotte, ik zal een voorstel doen, jij plaatst een recensie over Simba en Mascotte, en ik volg met een leuke recensie over Tessa :D
    Ik vind het trouwens leuk Tessa telkens te 'zien zitten' als ze afgelikt wordt door Mascotte. Eigenlijk heeft dat beest toch nogal een 'hoerenchance' he, mag overal gratis aan likken en krijgt op heel wat plaatsen koekjes en ander lekkers, en krijgt dan ook nog Simba ter zijne beschikking

  3. #28
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard lap, 't is weer van dat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Tja rplover,

    GIJ kunt ons nog al wat aandoen!:o
    Als straf voor hetgeen ge gedaan hebt, stel ik voor dat je een bezoek brengt aan Sue, en ons hierover een uitgebreide recensie schrijft.

    Anvers :wink:
    Lap, hij stelt het weer voor :thefinger
    Als ik hem iets vraag, krijg ik als antwoord, ik doe wat ik wil, maar wat ik doe, doe ik goed.
    Maar andere beren wel aansporen te schrijven.
    't Wordt tijd dat zijn Toni terugkomt, eens mee gaan praten dan, dan zal hij wel wat minder piepen :D De zweep erop

    Anvers, jij een rec van de mascotte, en ik heb er nog wel een vijftal die ik moet neerpennen. Of beter plaatsen, ze zijn al gepend.
    Trouwens, ik kan best wat hulp gebruiken voor het aanmaken van paspoorten (let op mijn woorden, ik vraag hulp, ik zeg niet dat je moet :p)

  4. #29
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard anvers grrrrrrr

    Anvers,

    Ik had gevraagd paspoorten aan te maken, niet de Dames allemaal te archiveren he
    Tegendraads manneke dat je daar zit/loopt/wandelt

    Pffff, maar ik moet toegeven dat je gelijk hebt, gestopt is gestopt.
    En zo blijft de lijst up to date, ik zal me vannacht nog eens bezighouden wat Dames een paspoort aan te maken, zodat ze niet zonder papieren op ijsberen werken :D

  5. #30
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    RPlover, als de queenies open is gaan we den anvers eens meenemen hé, hij moet deze keer geen uitvluchten verzinnen :green_smi! Dus anvers hou u al maar gereed tegen binnenkort.

    :teuflisch

  6. #31
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Anvers,
    Ik had gevraagd paspoorten aan te maken, niet de Dames allemaal te archiveren he
    Tegendraads manneke dat je daar zit/loopt/wandelt
    Pffff, maar ik moet toegeven dat je gelijk hebt, gestopt is gestopt.
    En zo blijft de lijst up to date, ik zal me vannacht nog eens bezighouden wat Dames een paspoort aan te maken, zodat ze niet zonder papieren op ijsberen werken :D
    Paspoorten aanmaken is Uw domein, hé rplover. :p Doch ik heb de indruk dat dit niet zo snel vooruit gaat, je bent er immers al lang mee bezig, maar ik zie er maar weinig bijkomen! Waarschijnlijk een vijfjarenplan!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    RPlover, als de queenies open is gaan we den anvers eens meenemen hé, hij moet deze keer geen uitvluchten verzinnen :green_smi! Dus anvers hou u al maar gereed tegen binnenkort.
    :teuflisch
    Zal wel een beetje moeilijk worden, want ik verwacht eerstdaags mijn "vlam" terug, en tja, dan moet ik zeer braaf zijn hé, of anders :smiley[1]

    Anvers

  7. #32
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Paspoorten aanmaken is Uw domein, hé rplover. :p Doch ik heb de indruk dat dit niet zo snel vooruit gaat, je bent er immers al lang mee bezig, maar ik zie er maar weinig bijkomen! Waarschijnlijk een vijfjarenplan!
    Ge moogt hem altijd helpen hé anvers !!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Zal wel een beetje moeilijk worden, want ik verwacht eerstdaags mijn "vlam" terug, en tja, dan moet ik zeer braaf zijn hé, of anders :smiley[1]
    Anvers

    Ge ga me toch niet vertellen dat ge onder de sloef ligt ?

  8. #33
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 09:42
    Berichten
    41.914
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    RPlover, als de queenies open is gaan we den anvers eens meenemen hé, hij moet deze keer geen uitvluchten verzinnen :green_smi! Dus anvers hou u al maar gereed tegen binnenkort.

    :teuflisch
    Ik zal Anvers even helpen :
    a) Eerst moeten ze wel open gaan !!!
    b) Hoe lang zullen ze daarna open zijn ??? (vanwege politie ingrijpen)
    c) Anvers wil wel kunnen wandelen
    ......................................


    We zullen dus wel zien

    W2 :wink:
    Laatst gewijzigd door Befke; 8 januari 2007 om 16:10
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #34
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik zal Anvers even helpen :
    a) Eerst moeten ze wel open gaan !!!
    Nou moe!
    b) Hoe lang zullen ze daarna open zijn ??? (vanwege politie ingrijpen)
    Ach bordelen genoeg op de weg!
    c) Anvers wil wel kunnen wandelen
    Hij mag tevoet terug naar Antwerpen wandelen !
    ......................................


    We zullen dus wel zien
    Ja we verwachten minstens u dan ook te zien!
    W2 :wink:
    099

  10. #35
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Anvers naar de Queenieeeeessss

    Ik zal eens even helpen, let op mijn gevoel voor humor, zeer goed, al zeg ik het zelf :thefinger

    We huren een transsexuele CIA agent uit een slechte B-film in, om Antoinette te kidnappen. We deporteren haar naar de SM-kamer van de club. Tot zover mag Anvers niks weten.
    Ik nodig Anvers uit op een gratis ontbijt heel dicht bij ons SKW, wat hij niet weet is dat 099 ook komt.
    Spannend tot nogtoe, nietwaar
    Zero duwt Anvers wat poppers onder zijn neus, terwijl hij hem langs achter benadert. Die wordt dan zo botergeil dat we hem met alle gemak in de wagen duwen en dan bollen we naar Herentals en omstreken.
    Dat is pas eens een slechte B-film, maar wel de enige manier om Anvers zo ver te krijgen.
    Als dat niet lukt, schrijf ik onmiddellijk 5 achterstallige recensies. Waar ik nu al maar zal aan beginnen dus

  11. #36
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    -Nathalia:Vingerlingstraat 12,middelste raam,dus tussen Paula en sarah,Pools,24 jaar,minstens D-cup.Echt een aangenaam meisje;waar het aantal standjes geen rol speelt.Een lief gezichtje met ferme billen.Ze heeft de gewoonte van op de ramen te tikken.Pret in bed verzekerd!
    Coco, deze dame hebben we ook al opgemerkt, wat een stuk. Soms zit ze op haar stoel met haar benen omhooggetrokken, een mens zou het er zowaar warm van krijgen in deze koude dagen
    Inderdaad een lekker stuk, en Pools, dat roept herinneringen op aan Sonja :D


    Trouwens, zeer goede info, coco2. Ik had iets verwacht van 4 nieuwe, 2 zwartharigen en 2 blonde meiden, de enen op de VL8, de anderen in de VR24.
    Neen, werkelijk schitterende info

  12. #37
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard soms ook 50 euro voor 10 minuutjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    50 euro en een half uur binnen, en dat in het skw, amaai!
    099, dat is helemaal niet abnormaal in ons skw, 't zijn allemaal geen afzuipertjes hoor.
    Eens je een Dame beter kent, kan dit wel meer voorvallen.
    Ik ben echter momenteel paspoorten aan 't overzetten, en haal mijn info van bekenden, vrienden, andere fora en dergelijke.
    Ik kijk naar de meest betrouwbare schrijvers, en probeer zo getrouw mogelijk weer te geven wat ik in mijn hersenpan opsla.
    En vermoordt me nu niet als ik ergens een foutje maak :D Of als jij met je broek in straat terug op straat zou staan na 5 minuten :thefinger

    Ik kan je zo een tiental Dames opnoemen waar ik voor mijn 50 euro een halfuur bediend wordt, en iemand anders misschien niet.
    Of andere plaatsen waar ik na een kwartiertje terug op straat sta, en anderen weer langer zullen blijven.
    Daarom ook dat bezoeken heel persoonlijk en subjectief zijn, maar dat is dan ook weer het mooie van het 'hoerenlopen', er is voor ieder wel wat, en de enen keer is het goed, de andere keer wat minder.
    Lijkt me wel dat meer en meer Dames een betere service beginnen te geven de afgelopen maanden, zal wel met de kalmte en klantenbinding te maken hebben, en niets met mij persoonlijk

  13. #38
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisterennacht stond er op het eind van de schipperstraat een thaise mooi te wezen, iemand die er een naam op kan plakken, want ik dacht dat ze niet nieuw was...
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  14. #39
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard nieuwe schatjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Trouwens, zeer goede info, coco2. Ik had iets verwacht van 4 nieuwe, 2 zwartharigen en 2 blonde meiden, de enen op de VL8, de anderen in de VR24.
    Neen, werkelijk schitterende info
    Rplover,

    Het was andersom. 3 in VGL08 en 1 in VVR24, het is het tweede raam van rechts, dus VVR24/7. Die ene uit de VVR 24 is dus de door Coco aangehaalde Bettina.

    Grz Sub

  15. #40
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Rplover,

    Het was andersom. 3 in VGL08 en 1 in VVR24, het is het tweede raam van rechts, dus VVR24/7. Die ene uit de VVR 24 is dus de door Coco aangehaalde Bettina.

    Vrijdagavond en deze middag in totaal vier nieuwe Dames gezien. Twee blonde en twee zwartharigen. Alle vier de moeite waard. Vrijdagavond zag 1 zwarte op Verversrui 24, en een zwarte en blonde op Vingerlingstraat 8. Deze middag zag ik nog een nieuwe blonde op Vingerlingstraat 8, en toen stond de zwarte die Vrijdag in de Verversrui 24 stond ook op Vingerlingstraat 8, maar is in de loop van de middag weer wel terug naar de Verversrui 24 gegaan. Het zijn vier schonen om in de gaten te houden en nader te bestuderen.


    Grz Sub
    Ge hebt potverdorie nog gelijk ook. Allee, nu nog namen plakken op die drie anderen.
    Dus om verwarring te vermijden, de zwarte die op de VR24 sond, is naar de VL8 gegaan, en daarna terug in de VR24 gaan werken, en dat is dus Bettina :D, maar zou ze vanavond nu op de VR24 staan, of in de VL8 gaan werken ze kan natuurlijk ook nog naar de VR14 gaan, dat pand is van dezelfde eigenaar als die van de VR24, maar daar staan al twee zwartharige schoonheden, dus dat zal ze ons niet aandoen.
    Man, 't is zo nog niet ingewikkeld genoeg voor mijn brein :teuflisch
    Wie hier het licht aan het einde van de tunnel ziet, gelieve zo dringend mogelijk opheldering te brengen

  16. #41
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Ge hebt potverdorie nog gelijk ook. Allee, nu nog namen plakken op die drie anderen.
    Dus om verwarring te vermijden, de zwarte die op de VR24 sond, is naar de VL8 gegaan, en daarna terug in de VR24 gaan werken, en dat is dus Bettina :D, maar zou ze vanavond nu op de VR24 staan, of in de VL8 gaan werken ze kan natuurlijk ook nog naar de VR14 gaan, dat pand is van dezelfde eigenaar als die van de VR24, maar daar staan al twee zwartharige schoonheden, dus dat zal ze ons niet aandoen.
    Man, 't is zo nog niet ingewikkeld genoeg voor mijn brein :teuflisch
    Wie hier het licht aan het einde van de tunnel ziet, gelieve zo dringend mogelijk opheldering te brengen
    Dan moeten we deze avond eens gaan zien waar ze staat he.

    De andere zwartharige, die Vrijdagavond op VGL08 stond dus, was niet zo spraakzaam, en brabbelde als antwoord op mijn vraag hoe ze heette iets van, Gail of Girl of zo. Ik heb op laatst de moed om iets uit meer aan info uit haar te trekken maar opgegeven.

    Grz Sub

  17. #42
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Dan moeten we deze avond eens gaan zien waar ze staat he.

    De andere zwartharige, die Vrijdagavond op VGL08 stond dus, was niet zo spraakzaam, en brabbelde als antwoord op mijn vraag hoe ze heette iets van, Gail of Girl of zo. Ik heb op laatst de moed om iets uit meer aan info uit haar te trekken maar opgegeven.

    Grz Sub
    Wandelen, wandelen???
    De Zero heeft me hier aan 't werk gezet, ik moet paspoorten aanmaken vanavond :teuflisch, en ik mag niet stoppen vooraleer de Schippersstraat in orde is :angryfire
    Gail is de naam, en waarschijnlijk is ze een 'girl' ook, maar je bent nooit zeker :D

  18. #43
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Wandelen, wandelen???
    De Zero heeft me hier aan 't werk gezet, ik moet paspoorten aanmaken vanavond :teuflisch, en ik mag niet stoppen vooraleer de Schippersstraat in orde is :angryfire
    Gail is de naam, en waarschijnlijk is ze een 'girl' ook, maar je bent nooit zeker :D
    Ge wilt wel rap stoppen zie ik, want met dat haastwerk heb je wel een foutje gemaakt. Nadia zit op Schippersstraat 38/4. Ze zit altijd in het meest rechtse raam.:teuflisch :thefinger

    Gail mompelde echt binnensmonds, ik ben blij dat er iemand anders wel iets van heeft kunnen verstaan. Is ook wel een plaatje.:D

    Grz Sub

  19. #44
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Ge wilt wel rap stoppen zie ik, want met dat haastwerk heb je wel een foutje gemaakt. Nadia zit op Schippersstraat 38/4. Ze zit altijd in het meest rechtse raam.:teuflisch :thefinger

    Gail mompelde echt binnensmonds, ik ben blij dat er iemand anders wel iets van heeft kunnen verstaan. Is ook wel een plaatje.:D

    Grz Sub
    Tegen uw twee dikke .... :D:D:D:D
    Ze zit inderdaad meestal in de 4, daar staat hare stoel, maar soms staat ze dus ook in de 3.
    Grrrrrrrrr, reclameren kunnen ze he, maar helpen, njet zenne :thefinger

  20. #45
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch rplover heeft WERKELIJK zijn best gedaan vandaag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Paspoorten aanmaken is Uw domein, hé rplover. :p Doch ik heb de indruk dat dit niet zo snel vooruit gaat, je bent er immers al lang mee bezig, maar ik zie er maar weinig bijkomen! Waarschijnlijk een vijfjarenplan!
    Anvers
    tja rplover,

    nu moet ik toch mijn woorden gaan herroepen van daarstraks hoor, want hetgeen je ondertussen vandaag verwezenlijkt hebt op dit forum : CHAPEAU!





    Anvers :wink:

  21. #46
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Voor Anvers: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4484

    En anvers als ge een man van u woord bent, dan moet je een recensie schrijven over mascotte en het teefje !

  22. #47
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Tegen uw twee dikke .... :D:D:D:D
    Ze zit inderdaad meestal in de 4, daar staat hare stoel, maar soms staat ze dus ook in de 3.
    Grrrrrrrrr, reclameren kunnen ze he, maar helpen, njet zenne :thefinger
    Rplover amaai jong, ge maakt er werk van zenne

    :paranoid[ :goodjob: :paranoid[

  23. #48
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard mercikes hoor fluitje

    Mercikes hoor Fluitje, voor me een beetje te helpen.
    De namen van de Dames fluiten me zowat door de oren nu, na al dat overzet- en aanmaakwerk.
    Nu nog een lijstje per naam proberen te fabriceren vannacht, dat jullie gewoon hoeven te klikken op een naam en niet telkens moeten de hele lijst doorlopen, en dan kunnen we de VR en de VL en de VT onder handen nemen.
    Ik mag er niet aan denken, wat een werk, aaaaaaaaaaaaaaa

  24. #49
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    En anvers als ge een man van u woord bent, dan moet je een recensie schrijven over mascotte en het teefje !
    tja 099,

    moet je mij eens komen vertellen waar ik dat beloofd heb! :p
    En trouwens over sex tussen 2 hondjes mag hier niet geschreven worden, er staat heel duidelijk op de openingsbladzijde van het forum:

    quote
    "plek voor alle beren die willen schrijven en lezen over betaalde sekservaringen in België, Duitsland en Nederland."
    unquote



    Anvers :wink:

  25. #50
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    tja 099,

    moet je mij eens komen vertellen waar ik dat beloofd heb! :p
    En trouwens over sex tussen 2 hondjes mag hier niet geschreven worden, er staat heel duidelijk op de openingsbladzijde van het forum:

    quote
    "plek voor alle beren die willen schrijven en lezen over betaalde sekservaringen in België, Duitsland en Nederland."
    unquote



    Anvers :wink:
    en inderdaad, Mascotte mag gratis
    Als ik zo eens een voorstel kreeg van het bazinneke van Simba, ik zou ook nogal in 't rond springen

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.