Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 256

Discussie: BBH the revue

  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Idee BBH the revue

    Ben Donderdag weer een keer naar Badda Bing (BB) gegaan voor de afwisseling. Maar moet zeggen dat dit niet meer de club is die ik voorheen gewend was.

    Qua meiden is het ook niet zo top meer. Ze kunnen zeker niet tippen aan PHG, overduidelijk niet.
    Eerst gekozen voor Mascha, een poolse van rond de 30. Lekker ding en aan het eind mondje goed gevuld bij haar.
    Daarna met Chantal weggeweest, ook een leuke meid van rond de 25, niet zo ontzettend knap, maar wel ontzettend geil en een bijzonder lekker kutje. Ik ken deze meiden nog van mijn eerdere ( vele) bezoeken aan BB.

    IK ga daar voorlopig niet meer naar toe. Voor mij is en blijft er maar 1 club en dat is PHG in Oedt.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Hé Rex, hoeveel dames waren er ongeveer aanwezig, en was dit in verhouding met het aantal mannen?

    ( Heb deze zomer 1 keer meegemaakt dat er 20 mannen waren en 5 vrouwen. )
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 maart 2007 om 20:50

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard BBH the revue_2

    Helemaal waar, inderdaad een ordinair zuip café geworden, waar schaars gekleden dames ronddwarrelen....................voor mij geen BB meer in ieder geval. Ondanks de wat fijnere reisafstand, dan door te rijden naar Oedt, prefereer ik toch Oedt en zal daar de rest van mijn ijsberenleven gaan slijten.............totdat..................vul dit zelf maar in.

    Gegroet,
    Rex
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 maart 2007 om 20:50

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Hé Coco dank je voor je informatieve bijdrage !

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Badda Bing ..................Eenjaarsvlieg???????

    Het zal mij niet verbazen, dat we misschien een keer te horen krijgen dat BB moet gaan sluiten, want het is inderdaad alleen maar slechte info die ik hoor en lees over deze zuip tent...........................

    Wat begin januari 2005 een leuke mooie gezellige club was, is bijna een jaar later niets anders meer dan een ordinaire vieze en ongezellig zuip café met enkele schaars geklede (zuip) hoeren.

    Wellicht kunnen ze de poot stijf houden en draaien ze nog een paar jaar mee, wie weet???
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Ik heb Badda-Bing nog eens een bezoekje gebracht. Natuurlijk Badda-Bing blijft Badda-Bing, ik kwam binnen en het eerste dat ik hoorde was: "Dat is dan 50 euro"!
    De eerste woorden van de barvrouw dus, die overigens meer voor haar bar op een stoel zat te kletsen met de meiden dan achter haar bar stond en de klanten bediende. Bij vertrek zegde ze zelfs niets meer. Het eten en de sauna zijn er wel op vooruitgegaan, alsmede dat er ook een goede sfeer onder de dames hangt. Ook redelijk wat bekende gezichten onder de dames (dus dames die ik op mijn laatste bezoek een 5-tal maand geleden ook heb gezien).

    Om even kort te gaan:
    Badda-Bing is een champagneclub waar het goed toeven is voor een uurtje of 3 à 4. De prijzen zijn wel wat hoger dan de meeste clubs.

    Nog een tip:
    Ik heb een supper ervaring gehad met Delia (Een grote zwartharige Duitse.)

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard bericht van coco 2

    Re: Hulten, Rijksweg 5, Badda-Bing, Algemeen
    KEEP ON SMILING!
    BIG BROTHER IS WATCHING YOU!
    TELKENMALE ER IEMAND AAN DE DEUR AANBELT,WORDT ER EEN FOTO GENOMEN.
    Met dit intern fotoboek kan men onderzoeken "wie wat zegt",in overleg met de meisjes.
    Leuk om te weten.
    Reden genoeg om er nooit meer te gaan.Bovendien waren mijn ervaringen al niet zo denderend daar.
    Geniet maar lekker voort van je foto-boek!Ik ga voor mijn pasfotoo'tje wel naar een echte fotograaf.
    Badda-Bing NEVER AGAIN.
    ----------------------------------------------------

    bericht van coco 2

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:46
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.483
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Ik kom zo wie zo al niet meer in die stinktent, maar als deze fotozooi klopt mag ik hopen dat er helemaal geen hond meer komt!
    Laat de boel maar snel klappen en misschien dat een nieuwe eigenaar wel iets succesvols neer kan zetten.
    YY is het tenslotte ook goed gelukt binnen 1 jaar.

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard Het WK-programma van BB

    9 juni t/m 9 juli
    WK Voetbal 2006
    Alle wedstrijden op grootbeeld
    + oranje badjassen
    +BBQ

    11 juni
    Nederland - Servië Montenegro
    15.00 uur
    Lekker voetbal kijken in een oranje badjas + BBQ

    16 juni
    Nederland - Ivoorkust
    18.00 uur
    2e poule wedstrijd voor het Nederlands elftal
    + BBQ met Afrikaanse salades

    21 juni
    Nederland - Argentinië
    21.00 uur
    Hopelijk kunnen we nog vaker een oranje badjas aan !!!
    Buffet met Argentijnse steaks
    Crazy world, Crazy life

  10. #10
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard afgedaan.............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Is er de laatste tijd nog iemand polshoogte komen nemen of de boel wat aan het verbeteren is qua gastvrijheid, sfeer en aantal dames?
    Tot ruim een jaar geleden, had ik je graag op de hoogte gehouden van elementaire zaken in BBH, maar ik kom er gelukkig al driekwart jaar niet meer, sinds ik regelmatig in Duitsland aktief ben.................

    Bovendien is er geen haar op mijn hoofd die er nog over nadenkt om ooit nog een keer naar Hulten af te reizen en binnen te stappen!!!:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  11. #11
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:55
    Berichten
    37
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Is er de laatste tijd nog iemand polshoogte komen nemen of de boel wat aan het verbeteren is qua gastvrijheid, sfeer en aantal dames?
    Jazeker, ben er gisteren geweest, kwam rond 18.00 uur binnen de gastvrouw Jolanda was gewoon correct en vriendelijk, de sfeer zat er nog niet echt in bij binnenkomst, een 3 tal verveelde ijsberen aan de bar, en een paar heren die buiten of in het saunagedeelte zaten, die het wel plezierig leken te vinden,Verder een concentratie van een aantal dames bij de speelautomaat en her en der zaten er nog wel een paar.
    Na 19.00 een 15 tot 20 dames aanwezig waaronder zeker 5 mijn smaak waren, Redelijk gegeten, het eten zag er goed verzorgd uit. De patatten lagen een beetje zwaar op de maag, heb het daarom rustig aan gedaan, met een saunaatje en een fikse douchebeurt, daarna weer naar het bargedeelte, waar de sfeer behoorlijk was verbeterd, Suzy hing aan de paal te kronkelen, een lekker muziekje en er werd volop versierd en verleidt, Zo te zien hadden alle heren er wel zin in en de dames ook. Zeker een 6 tal nederlandssprekende dames een aantal duitse en een aantal fraaie hongaarse... nog wat meer jonge dames die ik vluchtig gezien heb, maar voor mij teveel aan tatoes. Het mannelijk publiek was gemengd van zakenmannen tot...... .tja wel wat buitenlanders, maar eerlijk is eerlijk iedereen gedroeg zich keurig.......................Het beste van de avond kwam opeens zomaar binnengewandeld, ja ja heb haar weer gevonden :D heb beloofd niet over haar te schrijven. ben dus moe voldaan en met een fantastich gevoel huiswaarts gekeerd met een lege portemonee. je kan niet met creditcard betalen zelfs niet pinnen, misschien maar goed ook toch

  12. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:46
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.483
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Bobo, bedankt voor je update, heb je ook een indicatie van het aantal beren na 20:00, zodat we de M/V verhouding kunnen bepalen?
    Het feit dat BB nog bestaat betekent dat ze misschien toch wel iets verbeterd hebben.

  13. #13
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:55
    Berichten
    37
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Bobo, bedankt voor je update, heb je ook een indicatie van het aantal beren na 20:00, zodat we de M/V verhouding kunnen bepalen?
    Het feit dat BB nog bestaat betekent dat ze misschien toch wel iets verbeterd hebben.
    Jaa eh, is weer effe geleden, ik geloof een stuk of 20 ijsberen.....
    Ben er trouwens afgelopen zondag ook geweest was een vrij tamme bedoeling, totdat er een aantal heerlijke dames in het zwembad sprongen, en er ingegooid werden. Toen begon er wel wat sfeer te komen, Andre Hazesmuziek erin. wel gezellig. Wel een irritante geur die van het buitenbubbelbad afkwam, daar was een feestje aan de gang wat aangenaam was om te volgen, mooie dames in hun blootie die zich van hun beste kant lieten zien, oja dwaal af, de heer die tussen deze dames vertoefde, was er volgens mij een joint aan het roken, niet erg zolang ik er geen last van heb, ach wil ook weer niet zeuren. Heb weer een errug leuke avond beleefd met mijn date. Voor mij is eigenlijk lekkere seks voldoende en een schone kamer, de rest is meegenomen
    De verhouding ijsberen dames was 10 tegen 15 ongeveer he, heb niet geteld en het komt en gaat hore.

  14. #14
    Geregistreerd
    17 maart 2006
    Last Online
    21 juni 2013 @ 15:25
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard herkansing

    De laatste tijd van enkele bekenden gehoord dat BB behoorlijk is verbeterd.
    Samen met een aantal maatjes besloten om vanavond eens op inspectie te gaan in het brabantse land.
    Vooral in het begin leuke avonden meegemaakt ben zeer benieuwd, zal morgen een verslag(je) schrijven.
    U hoort ervan

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Gelezen: bezoek zondag 10/09/06

    Het is niet HM's gewoonte om te pronken met andermans veren.
    Maar omdat er over BB maar mondjesmaat wordt geschreven, hier 'n citaat vanaf 'n ander forum:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zotteke
    Ben hier gisterenmiddag (zondag) geweest.

    Een mooie tent, maar met een klote-publiek. De helft proleterige patsers die zich een bink voelen en doen of ze geld als water hebben, de andere helft Arabisch uitziende jongetjes van een jaar of 20 die duidelijk niet weten dat ook een d.v.p. een mens is met gevoelens die gekwetst kunnen worden. Als je ziet hoe die zich gedragen kan ik me voorstellen dat je als vrouw racistisch wordt. Wat een stelletje horken bij elkaar, al kan ik natuurlijk pech gehad hebben en kan dat op een ander tijdstip best anders zijn.

    Wel knappe dames aanwezig; Duitse Melanie heeft uiteindelijk mijn bezoek de moeite waard gemaakt, maar de sfeer in de Duitse FKK-clubs is toch echt wel beter.
    Conclusie: als je je niet teveel stoort aan 'n ander publiek dan wij gewend zijn, kan je in BB best wel 'n aantal mooie dames met goeie service vinden. Zoals bekend zijn de prijzen hoger dan in PHG/GT/YY/Relax, vanwege 25,- extra voor PZC. Volgens ex-BB-dames die momenteel in Relax werken, zijn er dagelijks zo'n 20 dames aanwezig in BB. Dat aantal is al lange tijd vrij constant, volgens hen.
    Founding Member

  16. #16
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:46
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.483
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Van ex BBers hoor ik ook dezelfde geluiden, de madam is een kansloze ho en het publiek bestaat voor minimaal de helft uit luidruchtige kampers.
    Neem me regelmatig voor om zelf weer een keer polshoogte te nemen nu ik ook hoor dat er wel weer redelijk wat dames komen, maar het komt er steeds maar niet van.

  17. #17
    Geregistreerd
    17 maart 2006
    Last Online
    21 juni 2013 @ 15:25
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heb een verhaaltje geschreven maar was na een dag al weg.

    maar in het kort ik heb me daar die avond prima vermaakt maar geen zaak waar ik vaak naar toe zal gaan.
    heb een prima tijd met kasia gehad was niks mis mee.
    De sfeer in BB is nu eenmaal anders dan in de overige sauna clubs echter ik stoor me niet aan de vaste gasten daar.

    groet

    majans

  18. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Donderdag 26/10/06

    Gisteravond rond 6 uur lekkere trek gekregen, geen zin om ver te rijden, dus na 20 (!) minuten BB binnengestapt. Bijna anderhalf jaar weggeweest, dus vielen enkele positief veranderde zaken op. Er zijn duidelijk meer bezoekers en dames dan destijds, met 'n behoorlijke toeloop als gevolg. Bij binnenkomst 20 dames aanwezig, in de loop van de avond oplopend naar 25 dames. Leuke bezetting met voor elk wat wils: jong, rijp, blond, donker, slank, gevuld, 'n kleurtje, NL, Duits en Oosteuropees. Ex-Relax Romy en Vera waren ook aanwezig :smile:.

    Goedbezochte avond, doorlopend zo'n 30 oranje beertjes aanwezig, je ziet dus meer heren dan dames in de bar. Over de sfeer in BB
    is al genoeg gezegd en geschreven, die is anders dan in andere saunaclubs, vooral kwa publiek en muziek. Heb geen enkel bekend ijsberengezicht gezien, en dat wil wat zeggen want HM kent er vele. Heb me verder niet teveel gestoord aan de later op de avond
    harde muziek en zelfs nog 'n stukje Hazes zitten meezingen, 'n Beetje verliefd. Ach ja, when in Rome, do as the Romans do .

    Eerst goed gegeten, goeie Hollandse kost: zuurkoolstamppot met spekjes, rode kool, kippepootjes, hamburgers, kartoffelsalade en gemengde sla. Tezamen met 'n paar tapbiertjes de inwendige mens dus goed versterkt. Vervolgens met enkele dames in gesprek geraakt die m'n naam nog kenden, ondanks de langdurige afwezigheid: Marokkaanse Nicky en Poolse Michelle. Beetje genant, want HM herkende laatstgenoemde eigenlijk niet. Daarna gesproken met 'n jonge blonde Hollandse, lekker lijf, knap toetje, lang haar, vrij groot; Eva. En met de mooie Hongaarse Vanessa, brunette, superslank, haar naar achteren in 'n staartje, begin-20. Verder nog 'n paar drukbezette slanke Caribische tieners gezien .

    Wat opvalt is het grotendeels ontbreken van intimiteit tussen dames en beertjes. Tongzoenen in de bar is overduidelijk not done, om over verdere intieme handelingen maar te zwijgen. Dat bemoeilijkt het inschatten van de service van 'n dame, want aan tussenbeens gegraai onder de badjas met de mededeling dat men op de kamer wel zoent, heb je meestal niet zo veel. Van medebeertjes gehoord dat de kamerservice van dames onderling erg kan verschillen. Varierend van ongeinteresseerd 50 eurobriefjes verzamelen tot 'n absolute topervaring. De mooiste dames geven niet de beste service, maar eerlijk gezegd is dat in andere saunaclubs ook vaak zo :o.

    In 'n saunaclub wordt rustig rondkijken en niet te snel toehappen meestal beloond, zo ook gisteren. Want halverwege de avond dook Poolse Marscha op, met wie HM nog nooit 'n kamer had gedeeld. Haar kwaliteiten kennende, was de keus simpel, al helemaal toen ze zich spontaan kwam melden. Hele leuke, goedlachse meid, geheel naar HM's smaak. Dus blond, groot, Oosteuropees, begin-30, ontdeugende blauwe ogen en 'n heerlijk vrouwelijk lichaam. Alsof je Svetlana (GT/Freude) beschrijft en daar heeft ze inderdaad wel wat van weg, zeker kwa service. De recensie van de kamersessie staat elders. Marscha is gewoon top, kan echt toveren met haar mondje :p.

    Al met al 'n leuke avond gehad. Voor 'n hele dag spazieren is BB te klein, maar 'n leuke middag of avond kun je er toch wel hebben.
    Het aantal dames en de keuze in verhouding tot het aantal bezoekers is voldoende. Landurig bezette dames door drankjes trakterende beertjes heeft HM weinig gezien; eveneens 'n verbetering ivm anderhalf jaar geleden. Wel zijn de kamerprijzen afwijkend van de andere saunaclubs. Het tarief is 50,- PER half uur, pijpen MET condoom. PZC is 25,- extra, FT ook 25,- extra. Een half uur PZC en FT kost dus 100,- , een uur PZC en FT dus 150,-. Maar met wat vriendelijkheid gaat 'n beetje redelijke dame wel akkoord met wat minder .
    Founding Member

  19. #19
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Vandaag na lange tijd weer eens wezen kijken, veel dames, rond de 25. Eten was best lekker, beter dan andere dagen vlgs de dames. Rustig met de oranje beren maar stemming zat er best goed in, alleen ik koos de dame met wat mindere service. Volgende keer beter misschien want ze zullen toch niet allemaal zo zijn.

  20. #20
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Eergisteren had ik dit op het meetingpoint gepost:

    “Beetje 'last-minute' maar op 7/11 (morgen dus) onderwerpen thesickboy en Krimson Baddabing aan een nauwgezet kwaliteitsonderzoek onderwerpen(lees: beetje luieren, beetje kletsen, stukje eten en hopelijk veel

    Bij deze dus een verslagje.

    Rond de middag geariveerd in BB en er was geen auto te bespeuren op de parking. Als eerste dus naar binnen er waren reeds 6 dames present, later groeide dit aan tot een 20-tal.
    Mijn algemene indruk van de dames: de meeste zagen er meer dan OK uit maar bijzonder opvallend was de uitgesproken lethargische aanblik van 80% van de dames. Ok, teveel geanimeer kan zeer storend zijn maar ik verwacht toch op zijn minst een beleefd knikje als ik eens vriendelijk lach. Animeren was niet aan de orde Reanimeren was meer op zijn plaats geweest.
    Met eigen ogen gezien: een man spreekt een meisje aan, dit meisje zucht zéér diep, hijst zich overeind uit de sofa waarover ze reeds enkele uren was gedrapeerd en sloft ongeïnteresseerd weg om een sleutel te halen, pffffffff (mijn zin zou zeker al over zijn geweest)

    Misschien dat de sfeer ook wel te maken had met ‘eerdere gebeurtenissen’, de avond voordien was er een party geweest en het was voor de dames nogal laat geworden, hopelijk lag het daaraan.
    Anyway, na aankomst een stukje gegeten en dit was echt lekker, verse broodjes, verschillend beleg, pannenkoekje, eitje, beetje groenten, lekker dus…

    Tijdens het ontbijt aan de praat geraakt met wat ik dacht een vriendelijke Nederlander te zijn. We praten ondermeer wat over de dames en ik wijs hem een dame aan waar ik na een toiletbezoekje wel eens werk wou van maken. Kom ik terug van de plee en blijkt meneer net naar boven te trekken met de bewuste dame. Niet netjes meneer!!! Helemaal niet netjes!

    Even later arriveert gelukkig mijn occasionele ‘partner in crime’ en zit het voor de verdere avond wel snor qua gezelschap.
    Van een andere beer verneem ik dat we eigenlijk een verkeerde dag hebben uitgekozen, blijkbaar zijn woensdagen en donderdagen de topavonden in BB met veel sfeer (zou dan ook te maken hebben met de aanwezige barkeepster).

    Na wat gepalaver toch een leuke levendige dame gespot en wat gekletst met haar aan de bar, Martha uit Tsjechië. Wat later kwam ook Tatjana uit Rusland er bij zitten en we hadden met ons gedrieën een leuke babbel. Ik heb Tatjana, die veel van allerlei taarten bleek te houden, nog de Vlaamse ‘mattetaarten’ aangeraden. Ze haalde prompt haar notitieboekje boven om het te noteren, leuk!
    Wat later naar de kamer getogen met Martha en dit was meer dan OK, ik maak voor haar straks nog wel een draadje.

    Later op de avond merkte ik dat de lethargie van de dames besmettelijk bleek te zijn en hoorde ik ook mijzelf regelmatig puffen en zuchten, twas tijd om naar huis te gaan!
    Afscheid genomen van wie er afscheid genomen hoefde te worden en in de auto gesprongen om naar huis te rijden. Onderweg ontwikkelde zich een knallende migraine die éénmaal thuis attent werd verzorgd door mijn lieftallige echtgenote, God bless her!

    Samenvattend, wat heb ik kunnen realiseren van mijn verwachtingen: véél geluierd, véél gekletst, ontbijt was echt lekker, één redelijke wip en het avondmaal was zuurkool maar hierover denk ik:
    Ik heb ooit wel eens slechtere dagen gekend maar ga ik nog eens terug? De kans is klein, hoewel, een wijze beer vertelde mij ooit: iedereen verdient een tweede kans!

    Op naar Bernds op 12/12…:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 20:54

  21. #21
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard BB op dinsdag

    Ook Krimson was van partij in BB, samen met zijn PIC (voor diegenen die twijfelen : Partner In Crime :D ). Krimson heeft eigenlijk niets aan het verhaal van zijn voorganger toe te voegen, behalve dat zijn uitverkorene de roodharige Jeannette was die een voor-, tijdens- en naservice bood die het gemiddelde duidelijk oversteeg. Zij kon zich al op eigen kracht uit de zetels hijsen, een praatje van meer dan 10 seconden slaan, en op regelmatige basis met een biertje (Jupiler) komen aandragen.
    Voor het overige niets dan lof hoe sommige dames het klaarspelen om, knus naast het kampvuur, met hun ogen open in comateuze toestand te verzeilen.

    De service was niet op Duits niveau, het eten des te meer, en wijselijk deze kelk aan Krimson laten voorbijgaan.

    Na zuchtend en puffend afscheid genomen te hebben van zijn voorganger heeft Krimson kennisgemaakt met een sympathieke Nederlander die niet de bedoeling had de kaas (lees honing) van zijn brood te halen, maar die zich vertwijfeld afvroeg of het in BB altijd zo kalm was. :teuflisch Na wat Duitse ervaringen uitgewisseld te hebben besloten volgende week samen de geile tempel van Hennef onveilig te maken.

    Wellicht hebben de Belgische ijsbeertjes de verkeerde dag gekozen, en loont het nog wel eens de moeite om Krimson met een bezoek te vereren, maar dan wel in de tweede helft van de week.
    Om af te sluiten, maar om niet in herhaling te vallen : everyone deserves a second chance. :thefinger

    Krimson, die van al dat zuchten en puffen zelf moe geworden is :o
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 20:53

  22. #22
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Maar met wat vriendelijkheid gaat 'n beetje redelijke dame wel akkoord met wat minder .
    Wij kunnen van HM blijkbaar nog wat leren!!
    Of zoals men in Turkije zegt : gute Preis machen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 00:39

  23. #23
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    28 september 2018 @ 11:12
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    7
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen welke tarieven de dames hanteren?
    Ben er al eens eerder geweest en toen koste een avondje met een dame al snel 300 euries. Welbesteed trouwens met Belgische Deborah

  24. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Tarieven BB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spermie
    Kan iemand mij vertellen welke tarieven de dames hanteren?
    Onderstaand citaat uit HM's bericht van vorige week:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Het tarief is 50,- PER half uur, pijpen MET condoom.
    PZC is 25,- extra, FT ook 25,- extra.
    Een half uur PZC en FT kost dus 100,- , een uur PZC en FT dus 150,-.
    Vermoedelijk krijg je wel korting, bij langdurige kamerbezoeken.
    Founding Member

  25. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spermie
    Kan iemand mij vertellen welke tarieven de dames hanteren?
    Ben er al eens eerder geweest en toen koste een avondje met een dame al snel 300 euries. Welbesteed trouwens met Belgische Deborah
    Het is een echt nederlandse club; dus dames zijn vrije onderneemsters en dan kunnen de prijzen dus verschillen. Ga uit van 100 euro voor een uurtje zonder extra's.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Babylon 468*60