Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard Verversrui 02/3 Lucy

    Kenmerken:

    Werkelijk super knappe babe, lange benen, mooi zonnebank gebruind, brunette, donkerbruine oogjes, silicone C - cup, zit achter het raam met een legging en corset, wat nonchalant en klokkijkster.

    In de nacht werkt er op de Verversrui 02 in het derde raam, een werkelijk waanzinnig mooie dame. Deze dame is Lucy en is afkomstig uit Bulgarije en is half in de 20. Zij draagt steeds een legging en corset en kijkt de wandelaars uiterst vriendelijk toe vanachter haar raam. Zij is een werkelijk knappe babe, een creatie van God, met lange benen en een silicone C - cup. Deze past overigens perfect bij haar prachtige lichaam, dat toch wel zo'n meter 70 groot zal zijn.

    Ik zie ze er al maanden staan maar ben er nooit willen binnen gaan. Eerlijk, ik had er een slecht gevoel bij. Het zou te mooi zijn om waar te zijn en dat gedacht is eigenlijk ook een beetje uitgekomen. Tussen mij en haar was er geen enkele klik. Dat kan nu eenmaal gebeuren.

    Ik wenkte Lucy om te komen en ze deed haar deurtje open. Ze vertelde me dat het 50 euro kostte maar dat wist ik natuurlijk al wel. We spraken af voor 50 euro voor de gebruikelijke diensten in het Schipperskwartier en ik volgde haar gedwee naar haar kamer. In haar kamer hing er wat zweetgeur met vrouwenparfum en dat kan ik wel verdragen.

    Op de kamer deed Lucy haar kleertjes uit en zelfs een routinier als ik moest eerst even een zucht slaken en zich vermannen, zoveel schoons... Ik ging een kattenwasje doen maar Lucy volgde dat voorbeeld niet. Zij vlijde zich in een sexy pose op het bed en mijn kleine vriend begon al te groeien. Vanaf dan ging het eigenlijk allemaal een beetje fout.

    Ze deed teken dat ik op mijn rug moest gaan liggen en toonde geen enkele intentie tot een beetje te spelen met mij. Ik mocht aan haar mooie tetten zitten maar al gauw voelde ik dat ze ook daar genoeg van had. Mijn kleine vriend deukte helaas een klein beetje in. Hierop besloot Lucy hem recht te zuigen maar ging daarbij wel zo zitten dat ik haar nergens kon betasten. Het oogcontact was dan weer wel goed tijdens de blowjob. Qua techniek vond ik de blowjob dan weer wel wat minder omdat Lucy nogal graag haar hand gebruikte en me slechts pijpte tot mijn kleine vriend overeind stond. Dat vond ik wel wat jammer.

    Zij deed teken dat het tijd was om te neuken en kwam in amazone op mij. Ik moet toegeven dat dit een zeer prachtig zicht was maar helaas vroeg ze na een half minuutje al of ik van positie wou wisselen. Zo gebeurde en ik bestierde haar in missionaris waarbij ze mij aanmaande om voort te maken. Dankzij haar schoonheid ben ik dan toch nog vrij snel gekomen maar ik zal Lucy geen tweede keer meer bezoeken.

    De wandelaars die echter uit zijn op seks met een bijzonder mooie dame moeten toch maar eens bij Lucy afstappen want als je met deze dame wel een klik hebt, denk ik dat er wel wat mogelijk is bij haar. Wij kwamen echter niet zo goed overeen.

  2. Onderstaande leden hebben dé connaisseur bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (21 mei 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60