Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Adrianne (Hongaarse)

    Naam : Adrianne

    Haarkleur/-lengte : Blond, halflang

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal, C - Cup, siliconen

    Nationaliteit/Taal : Hongaarse,Hongaars, Engels, Duits

    Leeftijd : 28 jaar- 30 jaar

    Tatoeages/Piercings : nee

    Service : Standaard service.

    Bijzonderheden : Dame werkt vaak 10 dagen en dan weer terug naar Hongarije

    Extra : Groene ogen , staat vaak bij de andere hongaarse dames bij de pilaar

    Laatst Gezien : Oktoberfest 2005
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 juni 2006 om 11:26
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    3 december 2004

    Op 3 december was het 's avonds echt dringen geblazen in de PHG. Wachttijden waren opgelopen tot 18 paartjes. Ik zat in de bar samen met Willem2 toen ik oogcontact kreeg met een langharige blonde schone... Na een paar keer toch maar op haar afgestapt en een praatje aangeknoopt. Het bleek hier dus te gaan om de Hongaarse Adrianne.

    Het magische woord viel toen al snel en toen begon het lange wachten op de sleutel. Deze tijd werd gedood door het strelen en kletsen. Het was een aangenaam verpozen zo.

    Op de kamer was het ook wel ok... Het zoenen ging over in tongzoenen, strelen in een russische massage en het hele reportoire werd door haar zo'n beetje uit de kast gehaald. (Behalve het beffen.. maar dat had ik die avond al uitgebreid gedaan met Nicky). Ik herken wel het toevoegen van extra glijmiddel maar dit was zeker zo veel dat er sprake was van in het luchtledige neuken.. Toen we later van condoom wisselden was een tweede portie glijmiddel niet nodig.

    Adrianne is wel een acteertalent als het gaat om het kreunen maar omdat ik daar niet zo aan stoor is het voor mij geen punt.

    Het was een heerlijk uurtje met een prima GF6 ervaring. (inclusief tongzoenen, russische massage, trekken, FT, neuken in 6 standjes, trekken, samen douchen)

    Adrianne is niet het type om harde, ruige sex mee te hebben. Voor mij was ze prima.

    Zaterdagavond, een dag na het vorige bezoek, is gebleken dat ze nog meer variaties in haar pakket heeft.
    Het acteerwerk is intussen behoorlijk afgenomen bij mij dus het wordt er alleen maar beter op.

    Ze is nog een week aanwezig in PHG en daarna keert ze naar huis om in Januari weer in Oedt op te duiken.

    29 januari 2005

    Op Zaterdag 29 Januari weer mijn opwchting gemaakt in Oedt. Ik kom me niet lang vertonen in de bar voordat ik weer werd opgemerkt door Arianne. Hele tijd naar elkaar zitten flirten totdat ik op haar toestapte en het magische woord sprak.

    Op de kamer was het wel goede sex, maar de chemie van de vorige bezoeken was minder.. kennelijk had een 6 weken pauze met haar toch zijn uitwerking. Het reportoire van Adrianne bevat geen beffen maar verder wel zo'n beetje alles gedaan wat God verboden heeft en Horny_one lekker vindt. Echter niet gekozen voor de FT maar gewoon lekker tijdens doggy klaargekomen.

    Ik denk dat ik eerst weer eens ga pioneren voordat ik me weer bij deze meld.

  3. #3
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Gisteren met Adrianne kennis gemaakt in de bar. Had haar niet opgemerkt maar zag haar opeens naast mij staan. Mooie glimlach, mooie meid. Aangenaam babbeltje gehad in de bar, en ik kwam wel degelijk in de verleiding om op haar vraag (sleutel) in te gaan. Vermits ik echter pas was aangekomen, de boot toch maar afgehouden.

    Heeft intussen siliconentieters (ombouw van B naar C), en toen ze van me wegstapte kon ik haar figuur en kontje eens goed inschatten: eerlijk gezegd toch niet zóó geweldig...

    Van dichtbij toch wel een verleidelijke vamp (mooi gezichtje en aangename conversatie).

    Ik vond het een beetje spijtig in haar plaats dat ik niet op haar aanbod ben ingegaan (stel je voor!), maar nu ik haar recensies lees heeft mijn "intuïtie" mij blijkbaar niet bedrogen... Er zijn in PHG meiden te vinden die zonder glijmiddel beter presteren... Toch wel knap en sympathiek.

  4. #4
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    21 september 2007 @ 15:32
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Böse never again

    Diese Dame räkelte sich gestern im pool rum. Da mich die Geilheit plagte sofort zu ihr und erster Körperkontakt. Bisschen rumgeknutscht (wobei sie nicht nicht mal zuließ daß ich an ihren Titten rumfummelte ) und dann auf die Kammer. Ich war eben notgeil und hätte die Warnsignale bemerken müssen.

    Küssen ging noch so gerade. Blasen war ne Katastrophe. 80% Hand und 20% Mund. Mit den Fingern an ihrer Muschi spielen ließ sie nur begrenzt zu. Ficken mit Gel. Ich hab gedacht ik neuk een voetbalstadion.....:green_smi

    Oke das war ne halbe Stunde. Mehr ist es auch nicht wert in sie zu investieren ´.....

    Wiederholungsgefahr: 0,5 - 1%

  5. #5
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Gisteren met deze sympathieke en zeker niet onaantrekkelijke blonde in blokhut 30 beland. Op het niet beffen na niks op aan te merken. Gaat overal heel goed in mee. Net geen GFE zou ik zeggen. Bij het glijmiddel maar niet al te lang stilgestaan. Het was prima verder. Geen spijt van.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Deze dame werkt tegenwoordig in GT.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60