Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 136 van 136
  1. #126
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Das wel grappig.

    Begreep echter dat eten extra betalen was, en was naar GT gegaan.
    Hoorde dat Funpalast ook een apart soort entreeprijs heeft. Bij de 90 euro zit een half uurtje kameren bij inbegrepen. Op zich wel slim tegen de veelvraten die alleen maar de voederbakken komen plunderen of de tap te ontvochtigen
    Klopt, ik betaalde toen 79 euro entree geloof ik. Daarin was de eerste wip inbegrepen (60 euro). Eten en drank is apart bij te betalen. Dat maakt Funplast één van de goedkoopste clubs in Oostenrijk. De club is ENORM groot (zoals Wellcum), maar het interieur is wel nogal amateuristisch in elkaar geflanst. Vandaar mijn vergelijking met Velbert.

  2. #127
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Klopt, ik betaalde toen 79 euro entree geloof ik. Daarin was de eerste wip inbegrepen (60 euro). Eten en drank is apart bij te betalen. Dat maakt Funplast één van de goedkoopste clubs in Oostenrijk.
    Dat maakt Funpalast voor mij 1 van de duurste clubs in Oostenrijk

    De aankleding vind ik niet zo heel belangrijk. In de zin dat het niet luxe of spliksplinter nieuw hoeft te zijn, zolang het maar redelijk verzorgd en schoon is. Heaven 7 vond ik in dat opzichte een goeie combi van budget, maar netjes. Maar naar dat kasteeltje ben ik wel een klein beetje nieuwsgierig geworden. Misschien dat er wat jonkvrouwen te schaken zijn
    Maar denk dat ik snap wat je bedoelt. Finca Erotica heeft ook grappige thema dingen in de club. Maar het ziet er iets amateuristischer uit als ik het vergelijk met de Romeinse thema van dr wellness in Oase.

  3. #128
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dat maakt Funpalast voor mij 1 van de duurste clubs in Oostenrijk

    De aankleding vind ik niet zo heel belangrijk. In de zin dat het niet luxe of spliksplinter nieuw hoeft te zijn, zolang het maar redelijk verzorgd en schoon is. Heaven 7 vond ik in dat opzichte een goeie combi van budget, maar netjes. Maar naar dat kasteeltje ben ik wel een klein beetje nieuwsgierig geworden. Misschien dat er wat jonkvrouwen te schaken zijn
    Maar denk dat ik snap wat je bedoelt. Finca Erotica heeft ook grappige thema dingen in de club. Maar het ziet er iets amateuristischer uit als ik het vergelijk met de Romeinse thema van dr wellness in Oase.
    Om terug on topic te komen: een verslag over mijn bezoekje aan Funpalast twee jaar geleden kan je terug vinden om het forum waar ik mij vroeger het meeste thuis voelde.
    En ja, ik heb gevogeld en gebruld tussen de kantelen van dat playmobil-achtig kasteel!

  4. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (16 maart 2021)

  5. #129
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Terug on topic?! We hadden WE bijna uit z'n schulp. Ik voelde het in m'n hoeven. Waardeloos dit, on topic, pfff... Kan weer helemaal opnieuw beginnen...

  6. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (16 maart 2021),Meme Moo (21 maart 2021)

  7. #130
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:02
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    WE was zondag een maand niet meer online.
    Ik maak me ernstig zorgen.......

    Groet, schoolmeester.

  8. #131
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Het kan nog gekker. Ik kwam enkele jaren geleden een forum tegen van een Japanner die om de twee maanden naar Duitsland vloog om te komen ijsberen. Zijn jachtgebied besloeg voornamelijk de grote clubs rondom Frankfurt (Sharks, Oase en consoorten). Hij had al de reviews van de clubs zelf geschreven op zijn eigen forum en gaf ook veel tips mee. Heel grappig waren de gedetailleerde filmpjes die hij maakte over hoe je met het openbaar vervoer naar een club kon. (Japanners kunnen doorgaans niet zo goed Engels, vandaar). Noem hem maar gerust de Japanse seksenfun.
    Die Japanner waar ik het over had heeft blijkbaar nog steeds een youtube-kanaal:
    Mad dog of Saga佐賀の狂犬 https://www.youtube.com/channel/UCYZ...8is5A/featured

    Hier is één van zijn filmpjes hoe hij in het Japans duidelijk maakt hoe je bvb. FKK Oase kan bereiken per OV:



    (O, wat verveel ik mij vandaag....)

  9. #132
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Die Japanner waar ik het over had heeft blijkbaar nog steeds een youtube-kanaal:
    Mad dog of Saga佐賀の狂犬 https://www.youtube.com/channel/UCYZ...8is5A/featured

    Hier is één van zijn filmpjes hoe hij in het Japans duidelijk maakt hoe je bvb. FKK Oase kan bereiken per OV:



    (O, wat verveel ik mij vandaag....)
    Fuck man. Zit je bijna 24u op een vlucht om naar een SC te gaan, moet je die laatste KM's nog met het OV overbruggen.

    Wel rare jongens, die Japanners. Zitten ongegeneerd manga strips te lezen op de metro en fantaseren daarin volop over schoolmeisjes. Zie je dat bij ons gebeuren op de bus naar Schoten?

  10. #133
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Wel rare jongens, die Japanners. Zitten ongegeneerd manga strips te lezen op de metro en fantaseren daarin volop over schoolmeisjes. Zie je dat bij ons gebeuren op de bus naar Schoten?
    Japan is inderdaad een zeer bizarre maatschappij, ik zag een half jaar geleden deze reportage (helaas niet meer online): Vranckx Schoolgirl pin-ups https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/vranckx...lgirl-pin-ups/
    In Japan zijn er kindsterretjes waarvan vooral oudere mannen fan zijn

    Het concept is dat er kindsterretjes van 11-13 jaar zingen voor een zaal oude mannen. Na afloop kunnen ze een gesigneerde CD kopen bij het meisje, eventueel een foto met z'n tweeën laten nemen, enz. Uiteraard gaan de mannen nadien naar huis om zich af te rukken.

    Die ganse scène bevindt zich blijkbaar in de schemerzone, en vindt plaats in achterkamertjes omdat de Japanse maatschappij erg afkerig staat tov het fenomeen.
    Het is zo'n beetje zoals de paysex, het wordt afgekeurd en dus gebeurt het maar in achterkamertjes.

  11. #134
    Geregistreerd
    21 november 2021
    Last Online
    22 februari 2024 @ 10:57
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik heb pas net het ijsberenforum ontdekt, maar qua informatie vind ik het nu al boven hookers (RIP) en girlsreview staan.

  12. Onderstaande 3 leden hebben sander88 bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (26 november 2021),JonnyFontane (26 november 2021),lustman (26 november 2021)

  13. #135
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander88 Bekijk bericht
    Ik heb pas net het ijsberenforum ontdekt, maar qua informatie vind ik het nu al boven hookers (RIP) en girlsreview staan.
    Ow dat is dan 16 jaar te laat.

  14. #136
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Ow dat is dan 16 jaar te laat.
    Beter te laat het ijsberenforum ontdekken dan nooit

  15. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (26 november 2021),mentholbear (29 november 2021)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.