Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 136
  1. #76
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    ipcheck zegt helemaal niets. Er zijn voldoende proggies waarmee je met een fake-ip kunt inloggen.

  2. #77
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Last Online
    30 oktober 2009 @ 12:23
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stillelezer Bekijk bericht
    o sorry hoor had niet de intentie iemand voor het blok te zetten , echter om alle schijn te voorkomen en de waarheid te achterhalen is een IP check wel een goede lijkt mij. En lijkt me ook in belang van dit forum want als je dat niet wil doen rijst de vraag waarom niet, want het kan toch niet zo zijn dat men mee wil werken aan zwartmakerij die wellicht ten onrechte is, met een ip check weten we zeer waarschijnlijk wie de waarheid spreekt en dan is er oog geen discussie hierover of een vreemd gevoel toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oorspronkelijk geplaatst door bobby vitale
    Ach ja als men zich er gelukkiger door voelt door zich als bobby imitator voor te doen en een topic te openen bij de beertjes met mijn tekst best grappig om te lezen maar geef er niks om.

    Groet Bobby Vitale
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stillelezer op hookersCitaat:
    Wat? heb jij dat bericht daar niet geplaatst? vond het al zo raar en niet handig want je schreef er nooit.

    Dat gaat ver dus de site die altijd propageert netjes te zijn etc. etc. gaan zelf bewust een post neerzetten en een topic te openen om vervolgens te beweren dat jij dat bent en dan met zijn allen gaan schieten op jou en hookersleden die je steunen, bah wat misselijk, dat moet voor de leden daar toch te denken zetten, anderen steeds bekritiseren terwijl een groep eigen leden dit soort praktijken er op na houden. Overigens viel het mij al op dat ze veel met modder gooien naar hookers en vele leden daarvan terwijl ik hier op Hookers vrijwel nooit modder heb zien gooien die kant op.

    Klasse verloochent zich niet


    --------------------------------------------------------------------------------

    Respect en eerlijkheid is juist in deze wandelwereld van essentieel belang!
    teuflischteuflischteuflischteuflischteuflischteuflischteuflischteuflischteuflischthefingerteuflisch:thefinger

  3. #78
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Beste IJsberen,

    Ik zou het op prijs stellen dat jullie je eens bij het onderwerp van een topic houden.
    Het checken van een IP-adres wil nog niet zeggen dat ik in staat ben te verklaren dat deze nickname zou toebehoren aan een bepaald lid van hookers.
    Allerlei andere rare insinuaties zullen worden weggehaald.

    :wink:


    PS Wat is er mis met jullie interne mail om mij een bericht te sturen

    Herhaling.
    Een ieder die zich nu niet aan het onderwerp van deze topic houdt ; heeft een probleem.




    PS Stillelezer heeft een rustperiode van 2 weken vanwege zijn berichten
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 augustus 2008 om 01:23
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #79
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    PS Stillelezer heeft een rustperiode van 2 weken vanwege zijn berichten
    Eindelijk.....
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  5. #80
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael Bekijk bericht
    Eindelijk.....

    Voorzichtig wakker wordende ijsbeer ...... maar nog duidelijk niet wakker
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #81
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Voorzichtig wakker wordende ijsbeer ...... maar nog duidelijk niet wakker
    Precies... Iedere dag iets wakkerder....:green_smi
    Ik had het niet goed gelezen...

    Maar daarom voel ik me ook thuis op dit forum... Lekker langzaam wakker worden door de berichten te lezen, zonder censuur.... Dat is voor mij de kracht van het forum.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  7. #82
    Geregistreerd
    17 september 2018
    Last Online
    12 maart 2024 @ 19:15
    Berichten
    99
    Discussies
    7
    Thanks
    128
    Thanked
    172 in 55 posts

    Standaard

    Ben heel benieuwd hoe het nu is. De privacy wetgeving heeft een enorme impact gehad op hookers.
    En de eigenaren van hookers hebben ook een link met de eigenaren van Kinky.
    Waar voelen de wandelaars zich nu het meeste thuis?

  8. #83
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Wat denk jezelf?

  9. #84
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 16:47
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.140
    Thanked
    5.790 in 2.934 posts

    Standaard

    Op ijsberenforum natuurlijk !

  10. #85
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.235
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wat denk jezelf?
    Op het forum van de Grote Smeerlap?

  11. #86
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Mijn 1e P6 forum was Hookers. Puur door toeval tijdens het wandelen in het SKW tegengekomen. In de rustmomentjes even op m'n mobieltje staan pingelen, las wat over de geschiedenis van de wijk, en daarna zag ik dat er op Hookers ook wat werd geschreven. Zodoende kwam ik op hun praktische plattegrondje (destijds nog interactief, zodat je gelijk de dames bij de betreffende ramen gelinkt had), én de recensies. Erg vermakelijk om te lezen wat de ervaringen van anderen waren. En ook erg leerzaam, omdat ik daarna ook dames ging proberen die kwa uiterlijk niet helemaal in m'n straatje pasten, maar kwa service wel top waren.
    Daardoor besloten ook mijn ervaringen te delen in recensies.

    Op een gegeven ogenblik via Hookers in contact geraakt met iemand die me vertelde over de SC en het ijsberenforum. De SC bevielen me veel beter dan de ramen, en zodoende m'n werkterrein verlegd. Aangezien het op Hookers actiever lijkt kwa wandelaars bij ramen, massagesalons, privehuizen; en het iksberenforum meer op SC bezoekers met hun witte vel, werd dit m'n favoriete forum. Later nog Relaxxxboard ontdekt, maar dat vond ik minder actief, waardoor ik voor het ouwehoeren voornamelijk hier zit.

    De buitenlandstalige fora zijn niet aan mij besteed.

  12. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Coviag (13 maart 2021)

  13. #87
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.235
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Tegenwoordig zit ik veel op het Franstalige forum omdat daar nog recensies worden geschreven, en ook omdat Brussel mijn jachtgebied is geworden. Er is een geweldig groot damesaanbod, en de prijzen liggen wat lager dan op den boerenbuiten. In normale tijden vindt je trouwens ook maar weinig informatie over Brussel op Nederlandstalige forums omdat veel Vlamingen nu eenmaal broekschijters zijn die niet graag in Brussel komen.

    Het valt me overigens op dat er onder de Fransozen identiek dezelfde types te vinden zijn als hier. Zo heb je daar ook statistiekeneukers, fantasten, een flauwe plezante, melancholici, enz...
    Ook grappig om te lezen is dat er blijkbaar Zuid-Fransen zijn die minstens maandelijks het vliegtuig nemen naar Frankfurt en Düsseldorf. (De Franse versie van seksenfun, zeg maar).

  14. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Coviag (13 maart 2021),Johan35 (14 maart 2021),lustman (13 maart 2021)

  15. #88
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.524 in 3.440 posts

    Standaard

    Zo zijn er ook inwoners die vanuit Noorwegen af en toe het vliegtuig nemen naar de dames. Daarom heb ik zoveel geluk dat ik Brabander ben .

  16. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (13 maart 2021)

  17. #89
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Berichten
    3.056
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.425 in 1.792 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Mijn 1e P6 forum was Hookers. Puur door toeval tijdens het wandelen in het SKW tegengekomen. In de rustmomentjes even op m'n mobieltje staan pingelen, las wat over de geschiedenis van de wijk, en daarna zag ik dat er op Hookers ook wat werd geschreven. Zodoende kwam ik op hun praktische plattegrondje (destijds nog interactief, zodat je gelijk de dames bij de betreffende ramen gelinkt had), én de recensies. Erg vermakelijk om te lezen wat de ervaringen van anderen waren. En ook erg leerzaam, omdat ik daarna ook dames ging proberen die kwa uiterlijk niet helemaal in m'n straatje pasten, maar kwa service wel top waren.
    Daardoor besloten ook mijn ervaringen te delen in recensies.

    Op een gegeven ogenblik via Hookers in contact geraakt met iemand die me vertelde over de SC en het ijsberenforum. De SC bevielen me veel beter dan de ramen, en zodoende m'n werkterrein verlegd. Aangezien het op Hookers actiever lijkt kwa wandelaars bij ramen, massagesalons, privehuizen; en het iksberenforum meer op SC bezoekers met hun witte vel, werd dit m'n favoriete forum. Later nog Relaxxxboard ontdekt, maar dat vond ik minder actief, waardoor ik voor het ouwehoeren voornamelijk hier zit.

    De buitenlandstalige fora zijn niet aan mij besteed.
    Beetje hetzelfde hier. Zat lang op hookers. Door na lange tijd eens wat verder op dat forum rond te snuffelen over andere mogelijkheden voor p6 las ik over de priveclubs en was er ergens een heel klein hoekje met ‘clubs in duitsland’. Wat ik daar las sprak me wel aan een sport yab yum idee maar dan niet zo overdreven duur (dat stelde ik me erbij voor). Priveclubs heb ik uiteindelijk nooit geprobeerd omdat het idee me niet aanstaat er zitten een klein aantal dames op een barkruk te wachten je gaat binnen en als er niks bij zit moet je met schaamrood op de kaken zeggen dat je weer vertrekt.

    De verhalen in het draadje goldentime spraken me meer aan. Besloten eens een toerritje met de motor in due regio te nemen en een hotelletje geboekt in bruggen en volgende dag bezoekje GT gedaan het was niet zoals ik het me had ingebeeld maar ook niet minder goed.

    Vanaf die tijd ben ik ijsberen gaan gebruiken en was hookers snel verleden tijd net als m’n bezoekjes aan de ramen.

    Hookers is een prima forum als je ramen bezoekt. Ijsberen gewoon het uitgebreidste en beste forum als je de clubs in NRW en limburg bezoekt.

    Ook wel eens wat op de duitse forums gezeten maar geen haalt het kwa activiteit zoals bij iksberen over de ntw clubs. Het is eigenlijk vrij mager. Over hessense clubs wordt op 1 duits fora en isg.com veel geschreven maar voor 1 dien je te betalen. Of was het nou maar alleen isg.com en moet je daar tegenwoordig voor betalen.

    Anyway niks zo goed als ijsberen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  18. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Coviag (13 maart 2021),Johan35 (14 maart 2021),mentholbear (13 maart 2021),schoolmeester (13 maart 2021)

  19. #90
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:52
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Zo zijn er ook inwoners die vanuit Noorwegen af en toe het vliegtuig nemen naar de dames. Daarom heb ik zoveel geluk dat ik Brabander ben .
    Ik kwam idd in Bernds om de zoveel maanden een Amerikaan tegen die in Scandinavië woonde en in Hennef afsprak met zijn vrienden, een uit Luxemburg, een tweede uit de USA zelf, een derde uit Frankrijk. En ze waren (op die Luxemburger na dan) stikjaloers dat ik maar 1,5 uur in de auto nodig had om er te komen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. #91
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.235
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Zo zijn er ook inwoners die vanuit Noorwegen af en toe het vliegtuig nemen naar de dames. Daarom heb ik zoveel geluk dat ik Brabander ben .
    Het kan nog gekker. Ik kwam enkele jaren geleden een forum tegen van een Japanner die om de twee maanden naar Duitsland vloog om te komen ijsberen. Zijn jachtgebied besloeg voornamelijk de grote clubs rondom Frankfurt (Sharks, Oase en consoorten). Hij had al de reviews van de clubs zelf geschreven op zijn eigen forum en gaf ook veel tips mee. Heel grappig waren de gedetailleerde filmpjes die hij maakte over hoe je met het openbaar vervoer naar een club kon. (Japanners kunnen doorgaans niet zo goed Engels, vandaar). Noem hem maar gerust de Japanse seksenfun.

    Hij gaf ook enkele tips mee hoe je moest omgaan met de zogenaamde "agressieve Europese dames" in de clubs. Als je dit vergelijkt met de bescheiden Japanse omgangsvormen dan begrijp je wel dat een clubbezoek lang niet zo evident is voor Japanners.

    Velen onder ons kunnen er misschien wel om lachen om al die weinig assertieve Aziaten te zien klungelen in de grote clubs. Sommigen van hen laten zich gewoon de bankbiljetten uit hun poten trekken. Maar in wezen gaat het om een enorme cultuurschok.

  21. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (13 maart 2021),mentholbear (13 maart 2021),schoolmeester (13 maart 2021)

  22. #92
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 16:47
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.140
    Thanked
    5.790 in 2.934 posts

    Standaard

    Ik heb ooit van een collega ijsbeer gehoord dat er een groep Japanners en een groep Chinezen elk jaar minimaal een week lang iedere dag in GT komen.
    Ze komen als ze vakantie hebben en zitten dan een week lang in een hotel vlak bij GT.

    Groet, schoolmeester.

  23. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (13 maart 2021)

  24. #93
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:54
    Berichten
    4.449
    Discussies
    44
    Thanks
    4.676
    Thanked
    6.227 in 2.434 posts

    Standaard

    Ik voel me het meest thuis op het Forum voor Democratie. En daarna op het ijsberenforum.

  25. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (13 maart 2021)

  26. #94
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Zal nog afwachten zijn hoe snel die Aziaten hun sekstoerisme terug kunnen opstarten. De EU legt nog steeds restricties op inreizen voor niet EU-staatsburgers. De busladingen met Chinezen en Japanners laten nog wat op zich wachten dan.

  27. #95
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    volgende dag bezoekje GT gedaan het was niet zoals ik het me had ingebeeld maar ook niet minder goed.
    Wat had je ingebeeld en hoe was de werkelijkheid anders in die tijd? Ik bedoel, ik ben nog maar een groentje en heb de vroege SC niet meegemaakt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Ik heb ooit van een collega ijsbeer gehoord dat er een groep Japanners en een groep Chinezen elk jaar minimaal een week lang iedere dag in GT komen.
    Ze komen als ze vakantie hebben en zitten dan een week lang in een hotel vlak bij GT.
    Geef ze eens ongelijk. Van alle gemakken voorzien in zo een club. Gezellig aan de bar hangen, in de tuin chillen, genieten van de wellness, tussendoor lekker hapje eten. Wat wilt een mens nog meer? Of ben ik nog wat vergeten in het lijstje

    Ik probeer dat ook eens per jaar te doen. Verschil is wel dat ik elke dag een andere club probeer te doen. Dat was vorig jaar door corona niet gelukt. Maar met Google Maps, Booming.com of Airbnb ofzo, en een huur auto lijkt het me als toerist ook best te doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Heel grappig waren de gedetailleerde filmpjes die hij maakte over hoe je met het openbaar vervoer naar een club kon. (Japanners kunnen doorgaans niet zo goed Engels, vandaar)
    Daarnaast is het in de Aziatische cultuur ook vaak dat ze niet zo... 'assertief' zijn om het aan een vreemde te vragen. En auto rijden is ook wel tricky zo aan de verkeerde kant in de auto en van de weg. Vooral ook omdat velen in een automaat rijden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Zal nog afwachten zijn hoe snel die Aziaten hun sekstoerisme terug kunnen opstarten. De EU legt nog steeds restricties op inreizen voor niet EU-staatsburgers. De busladingen met Chinezen en Japanners laten nog wat op zich wachten dan.
    Zo lang de beurzen in Frankfurt enzo nog niet open gaan, hebben velen ook geen excuus om die kant op te gaan

  28. #96
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.235
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Zal nog afwachten zijn hoe snel die Aziaten hun sekstoerisme terug kunnen opstarten. De EU legt nog steeds restricties op inreizen voor niet EU-staatsburgers. De busladingen met Chinezen en Japanners laten nog wat op zich wachten dan.
    Die Japanse website is blijkbaar niet meer actief. Jammer, want dit wou ik jullie toch graag laten zien. Een website in het Japans, met overal foto's van de bekende clubs, hillarisch!
    De enige zin in het Engels prijkte helemaal vooraan op de home: NO FKK = NO LIFE.

    Arme drommels, ze moeten NOG langer wachten dan wij...

  29. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 maart 2021),Player (14 maart 2021)

  30. #97
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Die Japanse website is blijkbaar niet meer actief. Jammer, want dit wou ik jullie toch graag laten zien. Een website in het Japans, met overal foto's van de bekende clubs, hillarisch!
    De enige zin in het Engels prijkte helemaal vooraan op de home: NO FKK = NO LIFE.

    Arme drommels, ze moeten NOG langer wachten dan wij...
    Er was op youtube zo een videootje van een Japanner die toonde hoe je met de fiets van Roermond station naar Yin Yang moest rijden.
    Ja die Japanners lusten er ook wel pap van.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  31. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 maart 2021)

  32. #98
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht

    Arme drommels, ze moeten NOG langer wachten dan wij...
    In Düsseldorf is een grote japanse gemeenschap
    Vandaag de dag zijn er meer dan 500 Japanse bedrijven die zich in en rondom Düsseldorf hebben gevestigd.
    https://www.thesushitimes.com/dussel...1615652034.909

    http://www.japantag-duesseldorf-nrw....stadt%20selbst.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (13 maart 2021)

  34. #99
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.021
    Thanked
    10.609 in 1.453 posts

    Standaard

    Japannertjes e Chineesjes zijn in trek bij de DVP,hebben meestal kleine piemeltjes die de dames goed kunnen hebben en geen pijn veroorzaakt in het poesje
    Overigens lees en schrijf ik het meest op het ijsberenforum,maar lees ook af en toe op een Duits forum!

  35. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (13 maart 2021)

  36. #100
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Anaal kost zelfs niks extra's

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Living Room 468*60   Diamond 468*60