Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 136
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Frage Op welk forum voel je je het meeste thuis en waarom??

    Ik wil graag eens enqueteren, over de forumkeuze onder ons ijsberen.
    Afgelopen donderdag een voor mij nieuwe ijsbeer in GT ontmoet die zich zojuist had aangemeld bij Ijsberenforum.nl. Weer eentje erbij..

    Ben zelf in mijn eerste maanden als nog jonge en op dat moment (, zo achteraf bleek )nog héél weinig wandelbesef hebbende beer in aanraking gekomen met internetforum. Iris van De Massagesalon wil ik hierbij nog van harte bedanken want via haar ging voor Gustomass de Saunaclubbal rollen. Na een half jaartje op Hookers.nl met veel plezier genoten te hebben en mijn nog maagdelijke wandelervaring aangevuld en gevoed te hebben ontdekte ik in februari 2006 het bestaan van Ijsberenforum.nl. Na enkele maandjes wat geheenenweer vanaf juli 2006 full-time op dit bij mij best passende forum verder gewandeld.
    Tis altijd mooi om te horen dat iemand een forum heeft ontdekt...

    Maar even concreet mijn enquete vraag.

    "op welk forum voel jij je het beste thuis"
    Het zou mooi zijn als je aan wil geven waarom, hoe je eraan gekomen bent, sinds hoe lang ( en hoe lang nog... ) etc.

    1. IJsberenforum.nl
    2. Hookers.nl
    3. Rheinforum.com
    4. Roemerforum.com.
    5. ander forum.

    ik wil graag zelf het eerste streepje achter Ijsberenforum.nl plaatsen.

    Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 juni 2007 om 14:18
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  2. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:55
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Nummer één, één, één ... in Nederland.
    Zou eigenlijk nog een muziekje bij moeten.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 01:06

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    19 april 2024 @ 20:41
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Op 1 staat Hookers.
    De grand forum.

    Groot en overzichtelijker.

    Op 2 staat ijsberenforum.
    Op het gebied van Duitse saunaclubs veel actueler.
    Maae dit komt omdat veel Duitslandgangers van Hookers zijn ovrgestapt.

  4. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    "To state the obvious":

    IJsberenforum; vanwege de easy-going mentaliteit van de (meeste) forumleden...



    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat een k*tforum is dat IJsberenforum toch...






















    Daarom ben ik er zo graag! :D :D :D


    Ben ooit door HollandMale geronseld, pardon, getipt voor dit forum. Eerst naast hookers, vervolgens voor voornamelijk IJBF gekozen, vanwege de gemoedelijke sfeer, de grote verzamelde expertise over Duitsland, en mijn recensies worden niet zonder waarschuwing opeens verwijderd zodat ik ze opeens kwijt ben..

    Ik lees ook wel rheinforum, en post daar heel af en toe.

  6. #6
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Doe mij maar de ijsberen.

    Ik probeer altijd inhoud en lay-out van mijn bijdragen op een aanvaardbaar niveau te houden. De enige uitschuiver die ik wel eens maak is af en toe een al te sappige beschrijving van een of ander mooi poesje (zie bvb bij Letse Karina-PHG, of bij Yvon-YY, ...)... Het is evident dat een uitschuiver af en toe onvermijdelijk is in ijsberenland...

    Voorts heeft hier nog nooit iemand het gewaagd om een van mijn bijdragen te schrappen... Houden zo!

    Note Big30:
    Dit bericht maar eens sterk gemodereerd! Heb zeer grote niet relevante bijdragen verwijderd en heb verder de hele tekst wat aangepast naar eigen inzichten zonder de schrijver hiervan op de hoogte te stellen dat vond ik de moeite niet waard:D :p
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 juni 2007 om 19:22

  7. #7
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik hou niet van de grote massa, dus Hookers valt af. Net zoals ik GT links laat liggen. Letterlijk gezien rechts
    Rheinforum gebruik ik af en toe om te zoeken.
    Roemerforum heb ik 2 keer geprobeerd, maar kan ik niet op komen.
    The International Sex Guide gebruik ik ook af en toe in mijn zoektocht.
    Ijsberen bezoek ik dagelijks voor het laatste nieuws.

    Hoe lang nog vraag je? moet ik met mijn hart of met mijn verstand antwoorden?:o

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Als Founding Member.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    "op welk forum voel jij je het beste thuis"
    Het zou mooi zijn als je aan wil geven waarom, hoe je eraan gekomen bent, sinds hoe lang ( en hoe lang nog... ) etc.
    .....voelt HM zich hier uiteraard helemaal thuis.

    Twee jaar geleden met enkele pioniers dit forum opgericht, vanuit de visie dat ijsberen 'n plezier werd gedaan met 'n eigen community op internet. Het motto onderscheidt ons van andere forums, en zal hopelijk tot in lengte van dagen blijven: van, voor en door ijsberen .
    Founding Member

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Advocaat...

    ...van de duivel:

    Een enquête als deze moet je eigenlijk niet op een van de fora houden die in het lijstje staan aangezien de stemmers sowieso al bezoekers van dit forum zijn en dus het resultaat niet betrouwbaar is.

    Who cares!!

    Maar dat maakt mij niet zoveel uit, ik vind de reden interessanter dan de keuze überhaupt.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  10. #10
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:25
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Beitrag

    IJsberenforum staat bovenaan for obvious reasons. Roemerforum en Rheinforum staan gedeeld tweede. Ik las er eerst vooral, maar de laatste tijd schrijf ik af en toe wat in mijn TV-Deutsch (al ben ik dan wel zo stom geweest niet mijn eigen nick mee te nemen )
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  11. #11
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik ben gek op twee Forums en heb niet echt direct een voorkeur ze voldoen aan mijn keuzes!

    Echter de toevoeging: omdat ik door omstandigheden niet zo veel kan wandelen en mijn favoriete adressjes in duitsland liggen ben ik daardoor hier ff minder, maar dinsdag ben ik weer in duitsland en kriebelt het weer.

    Beste Gustomass,

    Dus voor mij: ijshookers .
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock Bekijk bericht
    ijshookers .
    :D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  13. #13
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    IJsberenforum blinkt uit door overzichtelijkheid en vele en goede actuele informatie en is daarom dus onovertroffen in zijn soort:D

    Onder mijn 'favorieten' staan ook nog:

    - Roemerforum: met veel info over Hessen, lees en schrijf ik vrijwel dagelijks op.
    -International Sexguide: erg goed forum met vele lange berichten en goede info, die af en toe ondergesneeuwd raakt in een hopeloos gezwam over alles.
    - Ignatzmice: Forum van Pepto & Friends, lees er regelmatig.
    - Lustscout: Duits forum met vele goede ervaringsberichten keurig gerangschikt, beter als Römerforum, maar beperkter aantal leden.
    - Youppie: lezen gaat moeilijk, lees dan ook voornamelijk 1 rubriek:D

  14. #14
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:55
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Vlaams Forum

    Op regelmatige basis consulteert Krimson het forum Provla.com. Kwestie van bij te blijven. :D

    Krimson :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 01:09

  15. #15
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    25 april 2024 @ 20:24
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    ...van de duivel:

    Een enquête als deze moet je eigenlijk niet op een van de fora houden die in het lijstje staan aangezien de stemmers sowieso al bezoekers van dit forum zijn en dus het resultaat niet betrouwbaar is.

    .
    Zoals de slager die zijn eigen vlees keurt :D

  16. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    IJsberenforum blinkt uit door overzichtelijkheid en vele en goede actuele informatie en is daarom dus onovertroffen in zijn soort:D
    De mods and admins op dit forum zijn ook onovertroffen in hun soort,
    :D :D :D



    Onder mijn 'favorieten' staan ook nog:

    - Roemerforum : Beetje bij blijven in het Hessische :p!
    - Rheinforum : Net als het Roemerforum totaal ongestructureerd maar zo af en toe staat er wel eens wat relevante info.
    - yoeppie.net : Redelijk overzichtelijk maar probeert de hele wereld te bestrijken met toch wel behoorlijk wat respons over de Duitse Sauna-FKK clubs.
    - ISG : zo af en toe wel eens een zeer goed en uitvoerig bericht over Duitsland.

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #17
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Het lijkt een beetje op reclame maken voor een forum .

    Maar omdat ik altijd al in de reclame wilde gaan, bij deze.

    1. IJsberenforum, en waarom? Op dit forum kunnen we ook wat andere zaken kwijt die op een ander forum meestal gelijk op een rectificatie kunnen rekenen, ofwel het is op IJsberen een stuk vrijer.

    2. Hookers, maar die ben ik een beetje uit het oog verloren en op andere forums kijk ik niet, IJsberenforum verschaft mij meer dan genoeg informatie.
    Laten we hopen dat we met zijn allen op deze manier door kunnen gaan.
    :wink: :wink: :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  18. #18
    Geregistreerd
    13 mei 2007
    Last Online
    17 december 2013 @ 11:30
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik vind dit ook een leuk forum , maar op Hookers word wel meerdere ervaringen geschreven uit nederland dan op dit forum.
    Maar misschien dat dat hier ook nog komt.
    Verder maakt mij het niet zoveel uit , als het maar overwegend positief is.
    Valentijn.

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    3.188
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Als ik zo`n enquete zie kan ik bijna niet anders als mijn gal spuwen. Maar dan lijkt het weer haat en nijd en dat is niet de bedoeling. Dat andere forum bestaat niet meer in mijn ogen . Daar moet je mijns insziens gewoon boven kunnen staan en het laten voor wat het is.. totaal negeren dus...

    :green_smi

  20. #20
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch en óf dat andere forum nog bestaat...!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Als ik zo`n enquete zie kan ik bijna niet anders als mijn gal spuwen. Maar dan lijkt het weer haat en nijd en dat is niet de bedoeling. Dat andere forum bestaat niet meer in mijn ogen . Daar moet je mijns insziens gewoon boven kunnen staan en het laten voor wat het is.. totaal negeren dus...

    :green_smi
    En óf dat andere forum nog bestaat.!!! Een dikke maand terug heb ik het nog eens geprobeerd om enkele recensies te schrijven oa over Jenny\'s Partytreff Xanten, maar maakte daarbij de \"ongeoorloofde fout\"( in Hookers-ogen dan wel te verstaan) door naast het geven van koude, koele, kille informatie over data, maten van meiden, prestaties van meiden , openingstijden etc ook nog wat over gevoelens te plaatsen, gevoelens die je als wandelaar/ijsbeer toch hebt als je gelegenheden bezoekt.
    Hierop werd ik gelijk afgeschoten door de moderator Duitsland van dienst.

    Ik ben het dus grondig niet eens met bovenstaande stelling dat het andere forum niet meer bestaat.( natuurlijk weet ik dat je het anders bedoelt)

    Heb het aan den lijve ondervonden.
    Dat er 2 jaar terug over de Saunaclubs in Duitsland in mijn begintijd 10 tot 20 berichten PER DAG stonden en dat je dit aantal nu amper in een HELE WEEK bij elkaar gesprokkeld krijgt is wel een gegeven. Geeft ook exact aan waar het over gaat.
    Hookers is wellicht breder , Ijsberenforum.nl is zonder meer De site voor het Duitsland gebeuren. Dus in feite voor eenieder ook al is ie maar één keer Duitsland aan de wandel geweest. Want het is een bekend gegeven dat één keer in Duitsland wandelen gaan, dat het daar niet bij zal blijven. U zij gewaarschuwd.
    Voor hen dus veel op ijsberenforum.nl te vinden.
    Je moet er dan wel tegen kunnen dat er ook over gevoel, emotie, en van alles eromheen wordt geschreven. Oh ja, en je mag ook gerust over maten van dames, hun servicepakket en de haar tattoes schrijven.

    Het gaat tenslotte om het totaalplaatje. Voel je je daar goed bij zit je hier goed.

    Een beetje met een sarcastische ondertoon maar Gustomass meent elk woord wat ie hier met gevoel heeft neergepend.

    Gustomass alove and licking like never before....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  21. #21
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    IJsberenforum is mijn favoriet. Waarom is wel duidelijk. Er wordt veel meer over de Duitse clubs geschreven dan bij hookers. Het is al lang geleden dat ik in NL op zoek ging naar betaalde sex. Sinds ik GT en PT Dorsten in Duitsland ontdekt heb kom ik niet meer naar de NL clubs.
    Ook kun je je gevoelens beter kwijt in het Ijsberenforum.
    Verder kijk ik ook regelmatig op de International Sex Guide. Je moet toch weten wat er zo in de wereld te koop is.

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard MSN op het ijsberenforum

    Nr 1 ijsberenforum; ik vind het gewoon lekker,

    Het is overzichtelijk en vele die hier schrijven ken je inmiddels persoonlijk dus het is een beetje de msn van ijsberen

    En er is geen nummer 2 af en toe schrijf en lees ik nog eens op Hookers maar dat gebeurd maar eens per maand.

  23. #23
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Last Online
    12 januari 2013 @ 00:49
    Berichten
    6
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Als je h******.nl en het ij***********.nl vergelijkt is het ij***********.nl forum het best en actueelst in vooral de duitse saunaclubs.
    Voor het ramenwerk en de gewone clubs in Belgie en Nederland geeft h******.nl meer en actuelere informatie.

    Augurk

  24. #24
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Ijsberenforum

    Het ijsberenforum natuurlijk.

    Het heeft een overzichtelijke indeling en voor de Fkk - sauna club liefhebber een bron van informatie. Natuurlijk niet te vergeten het aantal beertjes dat ik ondertussen ken vanop het forum. Keep up the good work ! :wink:
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  25. #25
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson Bekijk bericht
    Op regelmatige basis consulteert Krimson het forum Provla.com. Kwestie van bij te blijven. :D

    Krimson :wink:
    Voor Vlaanderen was provla de beste bron van informatie denk ik, maar sinds april dit jaar ben ik er niet meer ingelogd omdat het een speeltuin was geworden voor pooiers, fakers en allerhande schizofrene neuroten die de uitwisseling van betrouwbare informatie onmogelijk wilden maken.
    Ik ben het afgestapt toen ik privé informatie, zoals echte naam, woonplaats en zelfs familiefoto's van een DVP heb zien posten (om haar te pesten natuurlijk). De mods deleten wel posts maar laten de overtreders verder gewoon ongemoeid.
    Had nooit gedacht dat dat forum de maand mei zou overleven.
    Ben nog wel eens gaan kijken als "gast" in het publieke gedeelte, en ze gaan er blijkbaar niet op vooruit.
    Hoop dat het ooit nog goed komt daar, maar dan moet de moderatiepolitiek wel flink veranderen m.i.
    Laat ze eens een voorbeeld nemen aan ijsberenforum.nl bijvoorbeeld.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.

Babylon 468*60