Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 243
  1. #126
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Huidige (tijdelijke) dagelijkse entree is doorlopend € 30.- met op vrij en zat happy hour entree van € 25.- voor 14u en na 24u.

    Dit geldt voor lopen in handdoek, en klein addertje onder het gras is extra betaling van € 5.- bij gebruik van badjas.

  2. #127
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Wie draagt nu een badjas bij dit warme weer .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #128
    Geregistreerd
    31 december 2006
    Last Online
    2 januari 2017 @ 19:49
    Berichten
    25
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    12 in 5 posts

    Standaard

    Was vandaag voor het eerst in Haevensgate. Heel geweldig wellnesgedeelte.!! Beste jacuzzi, sauna, zonnebank. Alles op onderste etage.Uiterst stijlvolle omgeving. Zwar t/wit.
    Mooie tuin. Royaal zitgedeelte in tuin. Fatsoenlijk bereide maaltijd rond 19.00 uur.
    Entree € 35 handdoek, € 40 als je badjas wilt. Prijsstelling net zoals vliegen. Met/ zonder koffer etc.
    20 min frans met €30, idem zonder condoom € 40, 30 minuten met/ zonder etc. Vraagt nogal wat beslissingen voor je met dame aan de slag gaat!
    Ongeveer 14 dames aanwezig. Een vijftal gewoon veel te zwaar. Rest : enkele zagen er best uit, enkele wat ernstig getatoeeerd.
    lijkt een uitstekende plaats om wat tijd door te brengen gezien de faciliteiten. Dames was ik,op enkele uitzondering na, niet erg weg van. Maar, heb er slechts enkele geprobeerd!

  4. #129
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Club komt pas tot leven in de late uren en dan komen ook de pracht-babes. De club was wat verouderd maar pas geheel gerenoveerd en schijnbaar goed .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #130
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Club komt pas tot leven in de late uren en dan komen ook de pracht-babes.
    Ben er een paar maanden geleden voor het eerst even langs geweest in de late uren. Erg rustig, weinig sfeer, enkele dikkere Duitse dames en een handvol Roemeensen. Ik raakte zo verblind door de 'pracht-babes' dat ik na een half uur besloot het pand weer te verlaten en zo mijn ogen weer wat rust te geven.

  6. #131
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Vakantieperiode? Is ook weeral een hele tijd geleden dat ik daar nog was. Ach, die momentopnames toch altijd . Gelukkig maar 35' rijden van Oceans, hè Pic. Wat een prachtwijven daar, wat een servicekanonnen toch .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #132
    Geregistreerd
    31 augustus 2006
    Last Online
    5 maart 2024 @ 13:27
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Gister geweest, 9 dames aanwezig. Waarvan een 3 tal acceptabel. Tja, als je niet te ver wilt rijden kun je hier geluk hebben

  8. #133
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Last Online
    21 augustus 2016 @ 23:52
    Locatie
    Niederlande
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    31 in 11 posts

    Standaard

    Na lange tijd haevensgate weer eens bezocht maar echt dit was de laatste keer ik had de recencies gelezen en dacht dat ik in het paradijs zou binnen treden maar nee echt niet. Ze hebben de boel veranderd maar de sfeer is er uit evenals de dames bij binnenkomst € 40,00 betaald dit betreft een entree van € 35,00 en €5,00 voor de badjas. Kreeg een sleutel , handdoek en een paar afgetrapte badslippers en begaf me naar de umkleide. Eenmaal opgefrist ik de lekkende douches ging vol blijde verwachting richting de dames echter eenmaal binnen zag ik weinig schoonheden welke hier vroeger wel waren. Na een tijdje rondgekeken te hebben zag ik Lory een leuke blonde dame met fijne borsten een goed figuur en en leuk koppie ik dacht die ga ik eens proberen. Na wat geknuffel , gezoen hebben we snel een kamer opgezocht om ons spel voort te zetten. In de kamer was het niet echt schoon dwz vlekken op de matras niet echt dat je dat hier verwacht maar goed ik kwam hier voor een lekkere stoeipartij en niet voor de controle op hygiëne .
    Lory had er zin in en ik had zin in lory's kutje eerst heb ik dat kale poesje langdurig gebeft tot ze ging spuiten heerlijk daarna heeft ze me gepijpt met aufname heerlijk als je dan je staaf leegschiet in haar mondje ze was voor mij geweldig. Na even uitgerust te hebben op het bed heb ik haar ook nog op haar hondjes genomen deze sessie was super. Ja dan weer naar boven heb haar €70,00 betaald dat was ze echt waard. Vervolgens heb ik me weer richting de wellness begeven maar ja lekkende douches en te koude sauna en muren waar de tegels van afvallen zijn voor mij niet echt uitnodigend nee Heavensgate heeft niet meer de allure van vroeger jammer het ligt niet aan de meiden maar het totaalplaatje klopt niet. Wel het eten was goed en werd verzorgt door een cateraar echt dat vind ik dan weer een pluspunt maar al met al ik wou hier niet langer blijven en heb eendere club opgezocht waar het fijner vertoeven was.

  9. Onderstaande 5 leden hebben paulgeil bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (10 juni 2016),hallodaarbenikweer (17 juni 2016),Koekkoek (13 juli 2016),pret (10 juni 2016),Wentelt Eefje (10 juni 2016)

  10. #134
    Geregistreerd
    26 juni 2016
    Last Online
    9 maart 2024 @ 22:26
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Een tijdje terug geweest. Leuke en geordende huis met sauna. Waren paar leuke dames aanwezig. Twee sessies gehouden en was van beide tevreden. Wil binnenkort weer wel een bezoek brengen.

  11. #135
    Geregistreerd
    26 juni 2016
    Last Online
    9 maart 2024 @ 22:26
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Paar maanden terug een bezoek gebracht. Er waren leuke damen en allemaal naakt. Wordt gezellg gedanst. Sessies zijn ook goed, zijn uitgebreid, met standjes, pijpen. Weer maar eens een bezoekje brengen.

  12. #136
    Geregistreerd
    30 september 2015
    Last Online
    19 september 2018 @ 00:19
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    199 in 28 posts

    Standaard

    Bezoek 3/8/2016. aankomst 13:30 Na een jaar maar weer eens naar mijn oude clubje Heavensgate geweest. Dit was lang mijn favoriete club en ik moet toch eens in de zoveel tijd even gaan kijken.
    De entree is nog steeds € 35,- en per 20 minuten betaal je aan de dames ook € 35,-
    De club is wat veranderd sinds mijn laatste bezoek. de verbouwing in het wellness gedeelte is goed gelukt. Een mooie nieuwe sauna en een zelfde jacuzzi als bij sixsence. Buiten is er nu ook een jacuzzi en de tuin ziet er ook mooi uit. Vreemd dat de club zo weinig word bezocht vanuit Nederland. Ligt toch een stuk minder ver als een heleboel andere clubs.
    Het buffet was ook prima verzorgd met diverse soorten beleg en soep. De line-up viel me heel erg mee. Er was Alexia of Alexandra wat kwa uiterlijk gewoon een 9 is. lang slank c cup knap gezicht. Deze dame werkte een tijd terug bij villa marrissol. Verder nog twee mooie Turkse dames en 3 chocomausjes (zag er mooi uit maar ik val er niet op). Eerste sessie met Alexia was gewoon prima. Schade € 35,-
    Daarna ik de Kino nog even door een van de Turkse dames waarvan ik de naam ben vergeten laten verwennen en het was helaas al weer tijd om naar huis te gaan. Ik had het hier een stuk meer naar mijn zin dan bij great palace dus mij zien ze binnenkort weer terug.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 6 augustus 2016),pret ( 5 augustus 2016)

  14. #137
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Great Palace begint pas leuk te worden na 5 uur. Dan komen de meeste dames (30 á 40) binnen en s'avonds heerst er een leuke sfeer. Ik ben er ook vaak vroeg geweest, maar dan is er niets te doen. 1x was ik er zelfs om 11 uur en de Thekedame zei dat er nog geen dames aanwezig waren. Maakte mij op dat moment niet zoveel uit, want ik had de dag er voor een zware nacht gehad tot 5 uur in Club Mondial. Kon ik mooi even slapen op de grote ligbanken en daarna ontbijten en genieten van de sauna. Tot 5 uur liepen er misschien 5 dames rond, maar vanaf een uur of 5 kwamen er meer en meer en werd de sfeer gezellig.
    Volgende keer wat langer blijven in Great Palace of later komen

  15. #138
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    verschillende keren in GP geweest.
    Maar inderdaad de meeste dames komen rond etenstijd savonds binnen druppelen
    Wij gaan ook altijd vroeg
    Maar ik zit er niet mee als er weinig dames zijn
    Als het bier maar lekker koud is.
    En een beetje auwehoeren met de dames die er wel zijn
    Beetje kletsen met manne
    En voor je het weet zijn er 35 vrouwen binnen
    De laatste keer dat weer waren zaten er wel lekkere dames
    Binnen kort moeten we maar weer eens gaan.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  16. #139
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    NB bovenstaande 2 berichten gekopieerd naar GP topic.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #140
    Geregistreerd
    30 september 2015
    Last Online
    19 september 2018 @ 00:19
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    199 in 28 posts

    Standaard

    Gisteren maar weer eens naar Heavensgate geweest. Was al weer een tijd geleden en was toch wel benieuwd wat er zoal rondloopt
    Eerst maar even in de jacuzzi (die goed warm was) en daarna naar boven om een hapje te eten. Eten zag er netjes uit niet overdreven veel keus maar meer dan voldoende.
    Er waren om 11:00 uur ongeveer 8 dames aanwezig. Het leuke van deze club is dat er altijd een vaste kern van Duitse en Nederlandse dames aanwezig is. er was bijvoorbeeld maar 1 Roemeense dame en geen Bulgaartjes. Niet dat ik daar iets tegen heb maar het is ook wel weer een verademing als je wat beter kan converseren met de dames. Eerst met de Duitse Susie in de Kino gespeeld Daarna een hele leuke sessie gehad met een wat oudere Poolse dame waarvan ik de naam niet meer weet. Snel nog even in de sauna geweest en het zat er voor mij helaas al weer op.
    Heavensgate is gewoon een leuke club, dicht bij de grens waar je ook 's morgens al goed terecht kunt. De kosten zijn ook erg laag in verhouding. € 35 euro entree en € 35 per dame per 20 minuten.

  18. Onderstaande 5 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 oktober 2016),jeegee (24 oktober 2016),Manureva ( 9 oktober 2016),mechelen ( 8 oktober 2016),Wentelt Eefje ( 8 oktober 2016)

  19. #141
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 18:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ik kwam gisteren avond nog laat langs Dorsten-Wulfen en was nieuwsgierig naar deze Club.
    Dus even kijken

    Entree: 35 EUR (met badjas 40 EUR)
    De dames: 20min/35EUR, 30 min/50EUR, 45min/70EUR, 60min/90EUR

    Ik heb 10 dames gezien en 3 mannen

    Ik had wel een raar gevoel, als ik op een bank ging zitten, alle dames kijken naar me. (Net zo als of ze al jaaren geen klant hadden gezien en nu een kans zagen)

    Ik heb gekozen voor de einigste duitstaalige, omdat ik voor eerste keer in deze Club was wilde ik ook enkele informatie krijgen. Dus dacht ik kiez maar een dame met die je ook praaten kunt.

    De rest spreekt geen duits, zijn roemeens of bulgaars, drie waren met donkere huid.

    Ik heb geen dame gezien van die ik zal zeggen, die is zo mooi, da gaa ik voor terug.
    Alleen voor de donkere zal ik nog een keer komen kijken omdat wel iets anderes is als alleen de roemeens/bulgaars die ik uit mijn favoriete Club ken.

    In de kelder zijn kleedruimte, sauna, WC, jacuzzi, ... Als je de eerste keer komt moet je wel uitkijken dat je de weg terug vind. Is wel iets veel rechts / links

    Da kamer zijn boven.

    In deze Club mis ik de gezelligheijd, die ik van de Villa Marisol ken. Even kort praaten en dan probeeren om naar de kamer te gaan.
    (De duitstalige dame, voor die ik had gekozen had me wel op bank gepijpt. De andere dames vonden het wel beetje graapig. Ze kijkten en lachten)

    De sluitingstijd van deze Club is doordeweeks 03:00 uur. Die andere Clubs, die ik ken sluiten gewoon ruim 01:00 uur.
    Ik zal voor deze Club kiezen, als ik avonds nog laat op zoek ben, anders blijf ik bij mijn favoriete Club.

  20. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    pret (28 oktober 2016),robglover (28 oktober 2016),Wentelt Eefje (28 oktober 2016)

  21. #142
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Ik kwam gisteren avond nog laat langs Dorsten-Wulfen en was nieuwsgierig naar deze Club.
    Dus even kijken

    Entree: 35 EUR (met badjas 40 EUR)
    De dames: 20min/35EUR, 30 min/50EUR, 45min/70EUR, 60min/90EUR

    Ik heb 10 dames gezien en 3 mannen

    Ik had wel een raar gevoel, als ik op een bank ging zitten, alle dames kijken naar me. (Net zo als of ze al jaaren geen klant hadden gezien en nu een kans zagen)

    Ik heb gekozen voor de einigste duitstaalige, omdat ik voor eerste keer in deze Club was wilde ik ook enkele informatie krijgen. Dus dacht ik kiez maar een dame met die je ook praaten kunt.

    De rest spreekt geen duits, zijn roemeens of bulgaars, drie waren met donkere huid.

    Ik heb geen dame gezien van die ik zal zeggen, die is zo mooi, da gaa ik voor terug.
    Alleen voor de donkere zal ik nog een keer komen kijken omdat wel iets anderes is als alleen de roemeens/bulgaars die ik uit mijn favoriete Club ken.

    In de kelder zijn kleedruimte, sauna, WC, jacuzzi, ... Als je de eerste keer komt moet je wel uitkijken dat je de weg terug vind. Is wel iets veel rechts / links

    Da kamer zijn boven.

    In deze Club mis ik de gezelligheijd, die ik van de Villa Marisol ken. Even kort praaten en dan probeeren om naar de kamer te gaan.
    (De duitstalige dame, voor die ik had gekozen had me wel op bank gepijpt. De andere dames vonden het wel beetje graapig. Ze kijkten en lachten)

    De sluitingstijd van deze Club is doordeweeks 03:00 uur. Die andere Clubs, die ik ken sluiten gewoon ruim 01:00 uur.
    Ik zal voor deze Club kiezen, als ik avonds nog laat op zoek ben, anders blijf ik bij mijn favoriete Club.
    Dat had ik niet verwacht dat je vreemd zou gaan cath.leen! Maar toch goed dat je het probeert! Er is meer in dat mooie Deutschland als Villa Marisol! Ik ben laatst in Love saunaclub in Münster geweest dat is echt een hele goede saunaclub! Ga er zeker meer naar toe!

    M.v.G. Robglover.

  22. #143
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Ik heb deze club ook een aantal keren bezocht, maar ik ga hier niet meer heen.
    De laatste keer dat ik er was werd er zeer onpersoonlijk (onverschillig) een bak koffie voor mij op de bar neergezet.
    Personeel had amper aandacht voor de aanwezige gasten.
    En verder klopt het cath.leen dat je daar in de kleine barruimte voortdurend word aangestaard door de dames en de thekevrouw.
    Ik houd hier persoonlijk niet zo van.
    Club word volgens mij ook niet zo druk bezocht, het aantal bezoeken dat ik er was bleef het altijd rustig wat betreft bezoekers.
    Ik hoop de lezende ijsberen zo weer voldoende geinformeerd te hebben.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  23. Onderstaande 3 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (28 oktober 2016),pret (28 oktober 2016),robglover (28 oktober 2016)

  24. #144
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 18:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Dat had ik niet verwacht dat je vreemd zou gaan cath.leen! Maar toch goed dat je het probeert! Er is meer in dat mooie Deutschland als Villa Marisol!
    Ik hoor en lez vaaker dat er betere Clubs zijn dan de Villa Marisol (of dat de dames anders beter zijn). Als ik het nooit woanders probeer, kan ik er nooit meepraaten.
    Ik kan alleen hier in de regio.

    En ik heb nu gekeeken:
    Emmerich: Lekkerding en partytreff
    Xanten: Partytreff
    Dorsten: Heavensgate
    Duisburg: Villa Venus
    Hamminkeln: Villa Marisol

    Ik kan het alleen voor me persoonlijk zeggen: Ik gaa liefst naar Hamminkeln, en gelukkig is dat ook dicht bij me thuis.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    Ik heb deze club ook een aantal keren bezocht, maar ik ga hier niet meer heen.
    Gewoon zal ik er ook niet meer heen willen, maar de openingstijd is wel langer dan bij de andere Clubs.
    Dat zal het miesschien zijn, als het avonds te laat voor de andere Clubs is, kan ik hier nog wel naar toe.
    (Maar dat gebeurt wel niet te vaak.)

  25. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (28 oktober 2016),toyota (28 oktober 2016)

  26. #145
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Ik hoor en lez vaaker dat er betere Clubs zijn dan de Villa Marisol (of dat de dames anders beter zijn). Als ik het nooit woanders probeer, kan ik er nooit meepraaten.
    Ik kan alleen hier in de regio.

    En ik heb nu gekeeken:
    Emmerich: Lekkerding en partytreff
    Xanten: Partytreff
    Dorsten: Heavensgate
    Duisburg: Villa Venus
    Hamminkeln: Villa Marisol

    Ik kan het alleen voor me persoonlijk zeggen: Ik gaa liefst naar Hamminkeln, en gelukkig is dat ook dicht bij me thuis.




    Gewoon zal ik er ook niet meer heen willen, maar de openingstijd is wel langer dan bij de andere Clubs.
    Dat zal het miesschien zijn, als het avonds te laat voor de andere Clubs is, kan ik hier nog wel naar toe.
    (Maar dat gebeurt wel niet te vaak.)
    De meeste clubs die ik geprobeerd heb zijn vaak minder dan Villa Marisol! Maar ik ik heb in Villa Marisol ook dagen meegemaakt dat het puur minder is, maar ik ben laatst in Love saunaclub in Münster geweest en daar is het anders dan Villa Marisol maar zeker niet minder! Dus soms kom je toch ergens waar je het ook meer dan goed naar je zin kunt hebben! Dus deze saunaclub is zeker een aanrader!!

    M.v.G. Robglover.

  27. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2016)

  28. #146
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Voorjaar en ik herinner me de tuin daar.
    Is wel wat jaren geleden.
    Is het nog steeds een echte FKK met naakte dames ?

  29. #147
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Tja

    verandering van spijs doet eten
    dus niet

    omdat in VM mijn favo op vacantie is toch maar iets anders uitgeprobeerd
    eens en nooit meer.

    Gelukkig scheen de zon buiten zodat je buiten kon zitten
    Binnen is het zitgedeelte klein met wat banken en aan de bar hangende dames.
    Bios is een wazig scherm met 4 bankjes.
    Een stuk of 6/7 waarvan er 3 in FKK kostuum.

    De wellness kan je vergeten in de kelder, een sauna en de hot wirepool.
    Alles aan renovatie toe.

    Gekamerd met Lisa uit jawel, Roemenië.
    Pijpen was normaal te noemen en tong zoenen kan je vergeten.
    Gevraagd naar massage maar dat was niet veel.

    Dus nooit meer.

  30. Onderstaande 3 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 april 2017),pret ( 4 april 2017),robglover ( 9 april 2017)

  31. #148
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Ik was eerst naar Duisburg (zie recensie daar Vulkanstrasse). Daarna nog ff naar HG. Toch wel aardige sfeer, vergelijkbaar met Villa Marisol. Alleen VM is duurder (60 E entree tegen 40 E bij HG) en het buitengebeuren bij VM is gewoon erg goed en bij HG kun je wel lekker buiten zitten maar het "badje" is kut. Ik ben vakkundig door Andrea gestrikt (28 j, Ro). Mooi meiske, lief en profi DvP.
    beursplein seks

  32. #149
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 18:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door altijdwakker Bekijk bericht
    Toch wel aardige sfeer, vergelijkbaar met Villa Marisol. Alleen VM is duurder (60 E entree tegen 40 E bij HG) en het buitengebeuren bij VM is gewoon erg goed en bij HG kun je wel lekker buiten zitten maar het "badje" is kut.
    VM is de entree gewoon 50 E, en in de HH 40 E

  33. #150
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Dank je, je hebt gelijk. Ik was in de war met GT (60E), VM (50 E). Ik had er niet bij nagedacht, maar dan ga ik volgende keer weer naar VM. Wat bedoel met "HH"?
    beursplein seks

 

 
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.

FKK Artemis 468*60