Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Heavensgate, Jenny

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:25
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Lächeln Heavensgate, Jenny

    Jenny is een jonge blonde Poolse dame van circa 25 jaar (misschien iets jonger). Mooi figuur (de juiste rondingen op de juiste plaatsen) bij een normale lichaamsbouw. Het voordeel van Heavensgate (HG) is dat de dames normaalgesproken er naakt rondlopen, zodat je direct een goede indruk krijgt van de handelswaar (dat klinkt wat vrouwonvriendelijk, maar he; dat is exact was de dames hier aanbieden, so it's okay I guess). Bij Jenny is dat dik in orde.Na wat smalltalk op de bank vroeg ze of we ons ergens gingen verstoppen en dat leek me een goed plan.

    Op de kamer de standaard vragen: Hoe lang, met of zonder condoom pijpen? Ik huurde Jenny voor 20 minuten en ze mocht het rubbertje vooreerst wel in haar tas laten...

    Nadat mijn kleine vriend op sterke was gebracht (wat met het uitzicht op Jenny's lekkere lichaam niet heel moeilijk was) nam Jenny hem in de mond voor een lekker uitgebreide pijpbeurt. Niet de allerbeste ooit, maar zeker een voldoende en lekker lang. Toen toch het rubber erop en Jenny begon in de cowgirl mij te berijden. Toch lekker om dat mooie Poolse lijf over je lul te zien schuiven. Daarna nog even in de missionaris op haar gekropen om het karwei te klaren. Conclusie: Leuke meid, lekker gepijpt en geneukt. Voor 35 euro geen klagen. Kan het beter? Ja, want geen zoenen en beffen. En ik was graag in haar mond klaargekomen. Maar ach, het was nu ook lekker.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  2. #2
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    20 december 2009 @ 15:09
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Im from germany.i cant read Hollands.Can you write it in english or german ?its intresting i think.Thanks

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.