Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Voor welke (ex) DVP brand jij een kaarsje?

    Geïnspireerd door Gustomass' verhaal, en door Extince's topic op Hookers:

    Voor welke dame brand jij een kaarsje, ter herinnering, en waarom?

    Een kaarsje steek je aan voor een DVP aan wie je zeer goede herinneringen hebt, maar die je niet meer ziet. Omdat ze gestopt is, omdat ze je favoriete club verlaten heeft, omdat...

    Op mijn lijstje staan veel dames aan wie ik toch regelmatig nog even denk.

    (dec 2006) :
    De top 5, in willekeurige volgorde:

    Janice, die ik veel te vaak tegenkwam in juli/aug '05 (GT, Duitsland). Heftige sex, pittige persoonlijkheid, dame die weet wat ze wil. 1x heeft ze me willen bewerken met een emmervol (!) ijsblokjes. En ik had echt niks gedaan. Werkt nog wel, maar toch wat te ver voor mij. Maar wie weet...

    Mona, ook GT Duitsland, nu in Frankfurt. Roemeense schoonheid, ik ben een keer of 7 met haar naar de kamer geweest, en steeds was het feest. Een keer was ze net terug van vakantie, ik moest haar eerste klant zijn, en dat heb ik geweten! Brrrr... Heeft sterke voorkeuren en laat dat weten! Quote: "I'm not nice to men, I'm polite"

    Irina, jawel, GT Duitsland. Ook Roemeens, ook fraai, ook vaak mee naar de kamer geweest. Niet alleen op de kamer, maar ook daarbuiten aangenaam gezelschap. Helaas gestopt.

    Blonde Ola uit Polen, zomer/herfst 2005, GT. Een heel lief schatje. Behalve prima sex ook een hoog knuffelgehalte, en lekker geinen met elkaar.

    Pamela, Pools, op de PartyTreff in Xanten (D). Een heel fraai exemplaar, met wie ik die dag 3x gefeest heb. We spraken weinig, maar fysiek hebben we elkaar zeer bezig gehouden. Sex, knuffelen, dansen, zoenen, in alle variaties... Ik weet niet waar ze nu is en of ze nog werkt. (NB: inmiddels weer opgedoken in PT Dorsten!!!)

    Het vervelende is dat er elk jaar voor meer dames een kaarsje gebrand gaat worden...

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    En er is er weer een bijgekomen: Kandy, ook al uit Golden Time in Duitsland. Na ons eerste feestje wist ik al: in mijn all time high top 3! 100% Passie, dat is wat zij is.

    Een keer brak ze onze sessie na een uur af. Ze moest even met een vriendin boodschappen doen... Maar later kwam ze zoals beloofd, weer terug, en zijn we nog eens 2.5 uur zeer intensief bezig geweest met elkaar... Dat ik nog veilig thuis ben gekomen is een godswonder geweest...

    Ze is gestopt, en ik wens haar het allerbeste, en ik ben zwak genoeg om te blijven hopen dat ze ooit nog terugkomt...

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Of het een kaarsje is of een peertje van Philips kan me niet echt schelen, dat onderstaande dames niet meer aan mijn hobby meewerken daar wil ik wel aan denken.

    1. Zonder twijfel een van mijn meest favoriete dames de Marokkaanse Esme, lief, mooi, en intelligent, haar warmte en humor hebben mij veel plezier gegeven.

    2. De jeugdige Poolse Ola, een echte knuffelaarster met een goede service en after service. :D :D

    3. Mag zeker niet ontbreken, de Boliviaanse Juliette, sensueel en een perfecte sex maken haar zeker dat ze niet in mijn rijtje mag ontbreken.

    4. De Croatische Julia, wat een body en wat een sex, ongetwijfeld met de lekkerste borsten zo ongeveer die ik beet gehad mag hebben, ondanks dat ze gepimpt waren, trouwens haar nichtje Julianna mag er ook zijn.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Volgens mij ben jij behoorlijk rooms ingesteld Is het echt branden of zijn het van die Philipslampjes waarbij je een donatie mag doen (aflaat ) ?
    Slechte invloeden van een collegabeer :D . Die stuurt ook nog wel eens een sms als ik op een dag des Heren weer eens dingen doe waar m'n moeder me vroeger voor waarschuwde...

    Het zijn dus vrouwen die uit het vak zijn gegaan en waarvan jij hoopt dat het goed met ze gaat ?
    Yep. Of anderszins onbereikbaar zijn geworden. En waar je zeer bijzondere herinneringen aan hebt. For whatever reason.

    :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch Bettina....

    De dvp waar ik toch nog steeds aan terug blijf denken is Bettina uit PHG.

    Met Bettina heb ik grandioze sessies beleefd, ze zocht me ook altijd op, het was vanzelfsprekend dat we gedurende ellenlange tijden elkaar letterlijk afpeigerden.

    Een heerlijke meid, zeer sensibel, zeer bedreven en onthutsend geil, als ik weer aan haar heftige tongwerk, haar zachte huid, haar zuigende poesje met bijbehorende kutscheetjes als ze weer eens klaarkwam denk, heb ik het weer even niet....

    Bettina was (en is?) voor mij nog steeds de topper!!!


    Silvester die voor Bettina dus een virtueel kaarsje opsteekt...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  6. #6
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Drie uit Phg...

    1) Sammy.
    2) Mandy.
    3) Poolse Isabel.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  7. #7
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 00:17
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    En er is er weer een bijgekomen: Kandy, ook al uit Golden Time in Duitsland. Na ons eerste feestje wist ik al: in mijn all time high top 3! 100% Passie, dat is wat zij is.

    Een keer brak ze onze sessie na een uur af. Ze moest even met een vriendin boodschappen doen... Maar later kwam ze zoals beloofd, weer terug, en zijn we nog eens 2.5 uur zeer intensief bezig geweest met elkaar... Dat ik nog veilig thuis ben gekomen is een godswonder geweest...

    Ze is gestopt, en ik wens haar het allerbeste, en ik ben zwak genoeg om te blijven hopen dat ze ooit nog terugkomt...
    Ik kan je met zekerheid vertellen dat het heel dik in orde is voor haar.
    Ze heeft een drukke en leuke dagjob en nee, het is niet in de supermarkt.

  8. #8
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ondanks dat ik helemaal op haar afgeknapt ben zou ik wel eens willen weten hoe het met Ela (poolse, PHG etc) gaat ?
    Met Katharina (poolse ook PHG) schijnt alles goed te gaan.
    Ik hoorde hele rare verhalen over Daniela (braziliaanse ook PHG) en zou wel eens willen weten of het allemaal goed met haar gaat.
    En zo zijn er nog wel meer dames die ik in de loop van de jaren ben tegengekomen.

    Babbel :wink:


    Ik kwam trouwens tijdens mijn laatste bezoek in Freudenberg, Bochum heel wat ouwe vrijsters tegen

  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Wegens brandgevaar brand ik beter geen kaarsjes nu.
    In de afgelopen jaren heel wat dames tegen gekomen, en tja sommigen blijven je toch bij...

    Hoe zou het gaan met ??

    Duitse Chantal....en nee dan bedoel ik niet 'Mutti' ??

    Russische Julia (blond en altijd gezeten op 1 van de eerste twee krukken in de bar) is me ook altijd bijgebleven ....

    Jeanette, de kaarttattoo-dame ??

    Daarentegen zijn er ook wel een aantal waaraan ik liever niet meer herinnnerd wordt :thefinger

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:43
    Berichten
    3.166
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.048 in 988 posts

    Standaard

    Nou mijn lijst:

    Katja (die geen kaarsje nodig heeft maar er toch een verdient, omdat ze een geweldig mens is)
    Doris. die met een kaars niet redden zal.
    Vera..mn zusje..
    mijn aller Liefste Milatje...
    Marina ..het andere engeltje...
    Vanessa de slimste vrouw die ik ooit ontmoet heb....
    Sammy die ik wel niet zo goed kende maar een die het zeker verdient gelukkig te zijn...
    Iveke....
    tin....die voor de tsunami naar huis ging.
    Jenny...
    Mutti...die haar eigen film maakt...

    En nog heel veel andere......

    Waaronder:
    elvira, magda, daniela, tina, nicole, monique, chantal(rus), vicky (rus),Wicky(rus)..... komt geen eind aan... ik kap er maar mee..

    :D

  11. #11
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Anja GT, Een begroeting was altijd weer een omhelzing waarin ze meer gaf dan vele anderen op de kamer. en op de kamer... Door toeval(bestaat toeval wel?) hebben we afscheid kunnen nemen op haar laatste 'werk' dag. Al weer bijna 3 jaar geleden.

    Sabine/a.GT/PHG, Mijn eerste kamerbezoekje in GT en er zouden er nog vele volgen.

    Irina GT, Ook van mijn eerste GT dag. Helaas voor ons zijn deze tijden voorbij. Gelukkig voor Irina gestopt en getrouwd. Hopelijk heeft ze het geluk, wat ze zocht, gevonden.

    Claudia GT, 2 kaarsjes voor de inzet

    Bianca LR, jong, speels, vriendelijk, verlegen, verliefd?, gestopt(ik hoop dat het waar is)

    Anetta LR, Als Groen Links zou weten hoeveel energie we samen verbruikt hebben op de kamer zou er binnen een maand een energieheffing komen voor de saunaclubs. Pure energieverspilling, maar o zo lekker

    en nog vele andere , maar het is bedtijd

  12. #12
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch Off topic....maar toch een kaarsje voor Majoor Bosshardt....!

    Ze is weliswaar geen dvp, maar ze heeft zoveel voor de dames en "het wereldje" gedaan, dat ze van mij zeker een kaarsje verdiend heeft....

    Silvester
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Jennifer, LR

    Gisteren gehoord dat deze dame al lang niet meer in LR verschijnt. In de jacuzzi kwamen allerlei herinneringen aan Jennifer weer boven. Een aristocratische dame in de bar, zeker niet een allemansvriendin, die altijd het ijsberengedoe koeltjes leek te observeren als een psychologe een kooi met ratten in een experiment.

    Maar op de kamer was ze een gepassioneerde engel, die niet stopte voor je volledig bevredigd om genade smeekte. Het ga je goed, lieverd!

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Jennifer (inderdaad, de look0a-like van die andere Jennifer) was zeker een bijzondere verschijning. Alleen Randy kon hier een GFE uit krijgen, de andere ijsberen in verwarring achter latend. Toen Jennifer vernam dat Randy mod af was, werd het haar allemaal teveel, en is ze afgereisd naar haar moederland.

    Sweet dreams Jennifer!

    (en Randy ook trouwens )

  15. #15
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Voor mij die ik wel weer eens zou terug willen zien met een kamerbezoek, of een kaarsje laten branden;


    Simona 2005 phg Sarah 2005 phg Elvira 2005 phg en Marina 2006 phg

    Kiara 2006 Gt is nog wel aktief in zuiderlijker Duitsland
    Naomi Muntbolwerk ? al een tijdje nergens meer gezien misschien in Den Haag

    Met andere toppers heb ik nog steeds contact ook sex

  16. #16
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Ella uit het Zeus

    Roemeense, eind 20 niet de mooiste (een beetje romig....) maar met een speciale gave, orale verwennerij zoals soarer het tot op heden (nog :green_smi) niet weer mocht meemaken.
    Voor ons de NAP van het pijpen. Mensch bin ich gut geblasen. So wie bei Ella? Nein :o
    Daarnaast een zeer lieve, zelfstandige persoonlijkheid.

    Heeft bijna 3 jaren in Zeus gewerkt, tussendoor een uitstapje van 2 maanden naar Heavensgate. Naar eigen zeggen begonnen in Dali, vervolgens een saunaclub waar de naam mij van ontschoten is (jaren geleden afgebrand met dodelijk ongeluk, gesloten )
    Steevast haar bij mijn bezoeken minimaal 1 keer mee naar kamer genomen. Vaste stapmaat vond het kwa looks maar niks, maar was na 1 bezoek compleet hooked. Zodanig dat een groot gedeelte van zijn bouwkrediet in Ella's zakken is verdwenen. Hij heeft na 3 jaren nog geen keuken en douche in zijn nieuwe woning....

    Na diverse aankondigingen sinds 2 jaren exit, locatie onbekend :o
    Volgens collega's / vriendinnen nog in het vak, maar soarer vind het niet zo fatsoenlijk te vragen

  17. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Voor N.

    Zomaar een dame...


    Zomaar een dame, die op een dag je leven komt binnenwandelen. Voor je haar hebt gezien, weet je nog niet dat je wereld drastisch op zijn kop gezet gaat worden. Je ziet haar, en je vergeet je hele omgeving. Je durft haar amper aan te kijken, en als ze naar je kijkt, kijk je quasi-onverschillig weg. Je kijkt weer naar haar, hoe ze met haar vriendinnen kletst. Zelf klets je wat met je mede-ijsbeertjes, maar je hoort niets van wat ze zeggen.

    Dat is het begin. Al weer meer dan een jaar geleden.

    De rest van het verhaal is zoals veel ijsbeertjes met veel dames hebben meegemaakt.

    Het einde laat zich raden. Het wordt niets, en je mijdt haar club een tijd, en hebt ook geen telefonisch contact meer. Het is beter zo.

    Een paar weken geleden kom je haar weer tegen. Ze werkt niet meer als DVP, maar staat nu achter de bar. Mooi als altijd. Je krijgt een brok in je keel, allerlei halfvergeten herinneringen worden op je netvlies geprojecteerd. Ze ziet je, en groet je meer dan enthousiast. Je kletst over ditjes en datjes, en geniet opnieuw van haar schoonheid, haar levenslust, haar stralende ogen.

    Laat in de middag is het even rustig, en ze komt naar je toe. 'Even een sigaretje roken.' Een paar minuutjes is het bijna weer als vanouds. Kletsen, wat doe jij nu, hoe gaat het met je?

    De plicht roept, ze gaat weer werken. Zo af en toe haal je een drankje bij haar, en dan is er even contact. Aan het eind van de avond geef je elkaar een dikke zoen, en zeg je zonder woorden, jullie begrijpen elkaar prima zo, het ga je goed...

    'This must be the end of the show
    I hate to see you go
    but this is all for now...'

  18. #18
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    Och, als we ons beperken tot ex-FKK dan roep ik zo: Anastacia, Katalin, Bettina, Mia

  19. #19
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard @willem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Volgens mij Mediteran in Keulen.
    Dank voor je meedenken :wink: . Maar helaas Mediteran is het zeker niet.
    Voorloper van de door jou gesuggereerde club werd kort na de opening gesloten doordat de eigenaar / zetbaas een "ongelukje" had. Stond ruim uitgemeten in de Keulse kranten. Geeft een beetje ongemakkelijk inkijkje in het wereldje als je met deze heer een paar weken daarvoor nog een biertje hebt gedronken in HG :o.

    Heb natuurlijk ff lopen zoeken. Google en historie Kaleu. Volgens mij is het dus voor 95% zeker saunaclub relax in Senden.
    Zie bericht:
    http://www1.polizei-nrw.de/coesfeld/...Gesamt2003.pdf

    Kon me nog heugen dat het reisgezelschapje Dexterhorn de club als vaste waarde bezocht.

  20. #20
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Sina

    Nog 1 weekendje te bewonderen in VV, zelf 1x mee geweest maar ze gaat vertrekken: Sina.

    Sommige vrouwen kom je te laat tegen in je leven, en zij is daar een van.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #21
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Counting on a miracle

    En ik brand een kaarsje voor de behouden terugkeer van Mia in de Villa of Dreams

    Kaarsen branden is nu niet echt mijn ding, maar als eerbetoon aan Mariana / Mariann (YY) heb voor haar gestemd in de Miss IJsberen poll anno 2008 goed wetende dat stemmen op een missing DVP een ongeldige stem oplevert

  22. #22
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Daumen hoch

    Heren, beren,

    Deze keer een serieuze Foots en die denkt nog regelmatig aan de volgende toppers:

    Poolse Halina, Edisonstraat, lief en zowat heel mijn jeugd aan gespendeerd, gestopt.

    Tjech/Belgische Amanda, Eindhoven Prive en Body to Body, sexgodin die Bart en ik slechts een paar keer compleet gek heeft gemaakt. Had zo'n mooi rood lakpakje geweldig. Voor haar 2 kaarsjes, want ze hield te veel van witte poedertjes.

    Marokaanse Sandra, Eindhoven prive, sexgodin wederom samen met Bart diverse leuke sessies mee gehad. Wilde altijd meer en had een natuurlijke sexy uitstaling, gestopt, prachtvouw.

    Dames bedankt voor de lekkere sessies en heerlijke tijd die ik met jullie heb gehad.

    Groet, Foots :wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    leona

  24. #24
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yep3 Bekijk bericht
    leona
    Van one-liners naar eenwoord reacties? Iets meer uitleg? Welke Leona? Linkje?
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  25. #25
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Toppie33 steekt een kaarsje aan voor bulgaarse lorra die momenteel nog in de villa te bewonderen is. Geweldige dame met veel pit die ik al t beste wens (en dat is niet toppie..).

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60