Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard Heavensgate, Catharina

    moet het maar even snel opschrijven omdat ik haar naam steeds vergeet. Ik denk dat het Catharina was.

    Weer samen met Dennis naar Heavensgate gereden op deze mooie heldere donderdagavond. Er heerste een rustige gemoedelijke sfeer in de club met voor mij een aantal nieuwe dames. Zoals gebruikelijk in HG lopen de dames geheel naakt en de meesten vallen in de kategorie 25+ jaren. Niet helemaal mijn ding maar zo af en toe moet ik mij ook maar als een volwassene gedragen.

    Ik zag zo op het 1-ste gezicht weinig spectaculairs maar een zeer lange dame met een brilletje deed mijn bloed toch wel wat sneller stromen. Het bleek de vloeiend Duits sprekende Catharina te zijn (Poolse). Ze is 1.82m en op hakken kan je nagaan hoe lang ze is, ik schat haar tussen de 24 en 26 jaar, ze heeft vrij kort blond haar deels geverfd, geen tattoos en zoals gezegd draagt ze zo'n modern brilletje. Voor mij zijn lange vrouwen altijd extra aantrekkelijk. Ze is een erg vriendelijke dame en ik kreeg een hele fijne 20 minuten aangeboden op de kamer met PZC uiteraard en ook heel lekker zoenen. Detail: ze vertelde dat ze in GT heeft gewerkt, ik geloof dat ze zei 1 jaar lang.

    We bleven maar kort en helaas ben ik niet toegekomen aan een zeer mooie jonge dame die ik pas later spotte. Ik moet morgen even bellen wie dat nu was zodat ik haar een volgende keer kan bezoeken. Deze dame viel in de kategorie 25- jaren.

    Kosten: entree 30 euro, 35 euro voor de dame + 5 euro fooi, 12 euro voor 3 bier.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Volgens Willi69 :

    Es gibt 3 Katharinas und 2 Karinas:

    Katharina aus Polen, nur PHG
    Katharina aus Ungarn, nur PHG
    Katharina (Katja) aus Russland (mit Vera-Double ), früher PHG, jetzt GT
    Karina aus Litauen (groß), früher PHG, jetzt als Vanessa in der Oase
    Karina aus Polen, klein, blond: nur GT
    Deze dame is vaker bezocht door MiniMe en Mauriceyep.

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

  FKK Artemis 468*60