Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 147

Discussie: Noordkwartier

  1. #51
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard waarnemingen (niet van het kmi)

    Gisteren rond 8.00 uur. Prachtige line up!! Beter dan in de meeste clubs. Vergelijkbaar met line up World.

    De crisis leeft precies ook nog altijd daar. Meer dames aan de ramen dan pakweg een half jaar geleden. Zijn het de mannen die minder binnen lopen of delen de meiden de huurprijs; tegenwoordig 2, 3 of soms 4 meiden achter 1 raam. Soms best leuk om ze met mekaar bezig te zien (om ons te verleiden natuurlijk.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #52
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vandaag heb ik, tot mijn grote tevredenheid, voor de eerste keer de All In in Diegem bezocht. Na een geslaagde kamergang had ik echter nog vrije tijd over en besloot ik om naar de Aarschotstraat te trekken, met de ijdele hoop daar eventueel een meid te treffen voor een tweede neukbeurt/orgasme van de dag.

    Tja. Wat kan ik zeggen: alles viel tegen... Ik ben de straat meermaals op en af gewandeld en heb amper 2 vrouwen (eentje op nummer 42 en eentje op nummer 122) gezien die visueel de moeite waren. Ik vond hen echter net niet interessant genoeg om me aan een avontuurtje te wagen.

    Na bijna 2 uur in de Aarschotstraat (waarvan ik omwille van het slechte weer en het gebrek aan mooie vrouwen, meer dan een uur heb doorgebracht in den Bureau: 2,50€ voor een Duvel, waar vind je dat nog in Brussel!?), heb ik dan ook eieren voor mijn geld gekozen en ben ik naar de peepshow getrokken, waar ik voor 4€ een iets te oude vrouw zag geneukt worden en waar ik mijn kwak dan toch maar gesmeten heb (in lekker marginale omstandigheden).

    De Aarschotstraat... Nu ik 6 kilometer verder de All In heb ontdekt, vrees ik dat het einde van mijn bezoekjes aan deze ooit door mij geprefereerde hoerenbuurt echt wel daar is. Het is al lang niet meer wat het ooit geweest is...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  3. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (26 augustus 2014)

  4. #53
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Pain is weakness leaving the brain !

  5. #54
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik was in de buurt, dus ik ben daarnet de Aarschotstraat voor het eerst sinds lang nog eens 2 keer op en afgelopen.

    Beide keren zaten er om en bij de 50 meiden achter de ramen.

    Traditioneel zat er geen enkele zwarte meid achter de ramen en slechts 1 Aziatische, op nummer 210.

    Er was voor ieder wat wils: jonge en oude meiden, dikke en dunne meiden. Er stonden ook een paar absolute stunners tussen, maar uiteindelijk sprak toch geen enkele me voldoende aan (uiterlijk + goede attitude) om er 40 of 50€ aan uit te geven.

    Ff mijn klant gaan bezoeken en op de terugweg ga ik nog een kijkje nemen.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. #55
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Zoals gepland, ben ik de Aarschotstraat daarnet opnieuw 2 keer op- en afgelopen. Er stonden nog iets meer vrouwen achter de ramen dan vanmorgen, maar boven de 55-60 kwam het totaal zeker niet uit.

    Uiteraard een heel vergelijkbare line-up als daartstraks. Ik heb ditmaal wel nog een tweede Aziatische meid gespot op nummer 75. Ik heb ook opnieuw enkele stunners gezien, uiteraard dezelfden van daarstraks, maar ook nog 2 bijkomende die er daarstraks niet stonden. Allen duidelijk van Oost-Europese makelij.

    Ik was/werd nergens overtuigd genoeg om binnen te stappen, dus ik ben uiteindelijk maar de peepshow op de hoek van de straat binnengewandeld en...

    de 'line-up' daar heeft duidelijk betere tijden gekend : 5 meiden, 1 oudere met lelijke plastic bollen, 1 meid met zware hangtieten, 1 vrouw met een ronduit lelijk gezicht en het koppel, tja, daar moeten ze mij geld voor betalen als ze willen dat ik daar naar kijk.

    In een videofilmpje had ik geen zin, dus ik heb mijn zaadjes maar gespaard voor mijn bezoek aan Samya en mijn Bulgaarse furie, nu zondag.

    Ah ja: die mannen van 'balleke balleke' of varianten heb ik vandaag tijdens mijn wandelingen niet gezien. Heeft de politie hen dan toch eindelijk (al dan niet definitef) uit de straat kunnen wegjagen ?

    De Aarschotstraat... Ik word nog steeds melancholisch als ik er rondwandel, maar er neuken, zie ik toch niet snel meer gebeuren.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Backinbusiness$ (17 maart 2015),Eddy_V ( 6 maart 2015)

  8. #56
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Door werkomstandigheden ben ik deze namiddag nog eens in de Aarschotstraat beland.

    Ik vond de ramen vandaag veel minder gevuld dan bij mijn vorige passages op 6/03. Ik vond ook dat er vanmiddag weinig stunners stonden.

    Ik was eigenlijk gekomen voor Daniella (40), maar telkens ik haar raam passeerde was ze uiteraard bezet. Ik ben uiteindelijk dan maar binnen gegaan bij Roemeense Stephanie (meer info: zie haar topic) en wie staat er na mijn kamergang in haar raam uitdagend te blinken wanneer ik er voorbij wandel: juist ja... Daniella.


    Ondanks het druilerige regenweer waren er deze namiddag nogal wat wandelaars in de straat. Balleke balleke mannen of ander gespuis heb ik deze namiddag niet opgemerkt.


    In de peepshow was het weer armoe troef. Die meiden worden, elke keer dat ik er binnen stap, precies nog lelijker.


    Ff nog een Duveltje drinken in Den Bureau (ik ben de enige Vlaming aanwezig...) en dan is het tijd om terug te keren naar mijn werkplek (nee, dat is geen raam aan de Aarschotstraat).
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  9. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (25 maart 2015)

  10. #57
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Bij het verlaten van de straat toch nog even de aanwezige meiden geteld. Ik kwam uit op 57 verschillende dames. En het moet gezegd: op nummer 166 en hoger zaten toch wel enkele echte stunners. Op nummer 190 stond een jong blondje dat zoooo mooi was, dat ik haar zo in mijn binnenzak had willen steken en mee naar huis had willen nemen
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  11. #58
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vandaag nog eens in de Aarschotstraat beland.

    2 keer op- en afgelopen en beide keren tussen de 50 en de 55 aanwezige meiden geteld.

    Er zaten een paar schoontjes tussen, maar overall vind ik de line-up vandaag minder dan tijdens mijn vorige passages in de straat.

    Ik was niet van plan vandaag te neuken, maar daarnet stond mijn all time favorite uit de straat: Eva (142) in haar raam te blinken. Het is voor het eerst in vele maanden dat ik haar in de straat aantref, dus ik overweeg nu toch om zo dadelijk even bij haar binnen te stappen.

    Maar eerst... Rustig een Duveltje drinken op het terras van 'Le Lombeek'.

    Ondanks de zon, zijn er momenteel btw maar weinig wandelaars in de straat. Bedelaars zitten er des te meer... 'Balleke balleke' mannen heb ik vandaag nog niet getroffen, wel een louche kerel die me een I-Phone wou verkopen. Ik heb het aanbod toch maar beleefd geweigerd
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. #59
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Na 2 Duveltjes vond ik het tijd om even bij de peepshow binnen te wandelen. My god... Wat een lelijke vrouwen... Zelfs als ze me er geld voor betaalden, zou ik hen niet naakt willen zien.

    Dus nog maar eens de straat afgewandeld, ditmaal zo'n 45 meiden geteld en weer moeten vaststellen dat de line-up betere tijden heeft gekend.

    Eva nogmaals gespot op nummer 142, maar ze is duidelijk een paar kilo's bijgekomen en zag er niet echt vrolijk uit, dus ik heb haar toch maar aan me voorbij laten gaan.

    Ik heb de A-straat maw zonder te neuken verlaten. Ik spaar mijn centjes en zaadjes liever voor morgen in Nederland en Duitsland (Sixsens en Samya).

    Ah ja, nog opvallend: op een bepaalde locatie hingen maar liefst 8 mannen rond, duidelijk uitkijkend naar een specifieke meid. Man, wat moet die goed zijn!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  13. #60
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb daarnet een zakelijke afspraak in Brussel centrum, die me normaal gezien tot ongeveer 19u ging bezig houden, al voor 17u succesvol kunnen afronden. En wat doe je dan? Juist: je gaat een Duveltje drinken op het terras van La Derniere Minute in de Aarschotstraat om dat te vieren.

    Eerst heb ik de Aarschotstraat echter 2 keer op- en af gelopen. En wat bleek? 17u-17u30 is, met de aankomende 'shiftwissel', nog steeds een heel slecht moment om in de straat te wandelen. Ik heb tijdens mijn dubbele wandeling respectievelijk 19 en 20 meiden geteld en daar zat heel weinig de moeite tussen. Ik kwam dan ook op geen enkel moment in de verleiding om ergens binnen te stappen.

    Uit nieuwsgierigheid ben ik net ook binnengestapt in de peepshow. Itt mijn vorige bezoeken was er eindelijk nog eens 1 meid, enigszins het bekijken waard, voorzien, maar zelfs deze meid vond ik visueel onvoldoende om er zelfs maar 2€ aan uit te geven. Hoe deze zaak overleeft is mij een raadsel. Wie wil daar zijn geld nog uitgeven.

    Enfin. Ik ga genieten van een Duvel of 2 en wandel tegen 18u30 de straat nog wel eens af. Dan zouden er toch al meer meiden aanwezig moeten zijn.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. #61
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Net nog een wandeling in de A-straat gemaakt. Weinig nieuws te vertellen. Er waren nu een 30-tal vrouwen aanwezig. Weinig interessants. Ik trek maw, zoals verwacht, ongepopt naar huis.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 juli 2015)

  16. #62
    Geregistreerd
    24 september 2014
    Last Online
    25 juli 2017 @ 08:07
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 8 posts

    Standaard

    De prijs is 40 euro voor pmc en 1 standje of 50 euro voor verschillende standjes. max 15 minuten.

    Zijn er dames op de A straat die bijvoorbeeld pzc, of een 2e sessie voor een gereduceerd tarief? Ik ben alleen bekend met deze 2 prijzen. Hebben jullie andere ervaringen, aanbevelingen?

  17. #63
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Er valt in de Aarschotstraat weinig of niet te onderhandelen. Heel wat meiden werken met een eierwekker die de tijd aangeeft. En als ze toch een minuutje over tijd gaan, is er wel madame om hen terecht te wijzen. Kom al bijna 20 jaar zeer occasioneel in deze straat. Bijna alle dames hanteren een strak tarief- en dienstenschema. Slechts één uitzondering gekend - Nelly, helaas voor ons al bijna twee jaar gestopt. Maar het gaat haar goed.

  18. #64
    Geregistreerd
    24 september 2014
    Last Online
    25 juli 2017 @ 08:07
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 8 posts

    Standaard

    dank je

  19. #65
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    Een aantal weken terug nog eens een bezoekje gebracht tussen 11 en 13 uur. Wat was het triestig in deze buurt,werkelijk niets deftig zat er achter de ramen, in totaal een 15-20 dames. Volgende keer terug naar de daunaclub.

  20. Onderstaande leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 6 februari 2016)

  21. #66
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Heb de Aarschotse straat ook meerdere malen bezocht.
    Vaak als het wat minder was qua aanbod in Antwerpen dan gelde Brussel als alternatief.
    (Ook weleens door gereden naar Gent dat is alleen nog verder voor mij en het aanbod was daar nog minder.
    Wel een buurt met potentie maar ook hier allen duur en slechte service.)
    Heb er enkele slechte ervaringen op gedaan in Brussel maar ook een paar hele goede.
    Dit komt vooral door de hier eerder genoemde eierwekkers en een oudere dame die toezicht houden.
    Ik heb vooral goede sessies gehad met Alexandra.
    Jammer dat er van die dunne gordijntjes hangen ,dat isoleert namelijk niet heel erg goed
    Als ik Alexandra bezocht zat er altijd zon dikke oude vrouw en na de daad bij Alexandra vroeg ze altijd of ik ook niet met haar achter het gordijntje wilde was wel grappig maar ze meende het wel.
    5 min zou voor haar genoeg zijn��
    Zij was de enige die mij altijd over de tijd heen liet gaan.
    Ze stond ook weleens te luisteren als ik met Alexandra bezig was
    Ben er al een tijd niet meer geweest,weet ook niet of ze er nog werkt.
    Voor haar zou ik nog wel een keer op en neer rijden.
    Maar helaas is Brussel voor mij toch ook zon 1,5 a 2 uur rijden.en gezien de goede sauna clubs voor mij slechts op 1 uur afstand liggen waarvan 1 zelfs op een half uurtje word Brussel voor mij minder interessant.
    Mocht ik er in de buurt zijn zal ik er wel altijd even langs gaan.
    Ik lees ook over de verloedering van de buurt,dit is waar vind ik.
    Brussel is misschien wel de meest louche rosse buurt die ik ken qua uitstraling.
    Ben er alleen nog nooit lastig gevallen en heb er verder ook geen slechte ervaringen mee.
    Ik val wel over de prijs opmaak.

    40€ 15 min only fuck Or suck.
    50€ meerdere posities en 15 min ,de prijs voor een uurtje is daar gewoon 200€ voor een uurtje.
    En dan moet je kijken in wat voor een krot je zit(want dat zijn de meeste huizen daar in de Aarschotse straat.
    En niet een op een fatsoenlijke kamer maar in een hokje van 2 bij 1 achter een douche gordijntje.

    Groet ,

    Spank!!!!

  22. Onderstaande 2 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 6 februari 2016),Megaboob (17 februari 2016)

  23. #67
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag NIEUW REGLEMENT VERPLICHT RAAMPROSTITUEES TE SLUITEN TUSSEN 23U EN 7U

    Verenigingen voor het welzijn van prostituees luiden de alarmbel over het nieuwe prostitutiereglement van de gemeente. Dat verplicht de raamprostituees om te sluiten tussen 23 en 7 uur, en op zondag. Daarnaast zijn de belastingen voor de verhuurders en de prostituees ook fors verhoogd. "Prostituees worden zo gedwongen om op straat te werken, waar het veel gevaarlijker is."

    http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...elen-a2644559/
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  24. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (12 maart 2016)

  25. #68
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Nu ben ik het niet eens met dat besluit, maar die reacties zijn ook wel wat overdreven. Er wordt niemand met 'n pistool gedwongen om op straat te werken en als dat wel zo is, dan zou de politie daar eens wat aan moeten doen. Verder betalen die dames volgens mij al erg weinig belasting. Als ze al belasting betalen. Een normale ondernemer moet voor duizenden euro's advies- en accountantskosten maken om een constructie in elkaar te timmeren om de belasting wat te drukken.

  26. #69
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    "Ge kunt beter naar d'n Antwerp gaan hè"
    "Zijn jullie helemaal gek geworden of zo"
    "Mein Gott, hast du ein todeswunsch..."

    Zomaar wat commentaren toen een wandelmaat en ik vroegen naar after midnight ervaringen op d A-straat en het voornemen om er zelf eens te gaan kijken. Een Antwerpse vulkan kollege drong er op aan toch echt 's middags te gaan en voor een uur of negen 's avonds de straat te verlaten. En dat was voor Bataclan en de meest recente gebeurtenissen in Brussel.

    Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan, verstand staat bij ons sowieso op nul en het hele sterke vermoeden vroegere favorietjes te treffen in de A-straat laten ons alle adviezen in de wind slaan. Een vroegere wandelmaat zou hier absoluut van gesmuld hebben. Dus, koers naar Schaarbeek. Een rustige twee uurtjes gereden om tegen een uur of tien des avonds een parkeerplaatsje aan de A-straat te vullen.

    Eerste indruk.... Dit is andere koek. Een duitse bekende zei ons: Hochfeld ist Kindergarten im vergleich mit Schaar und Molenbeek. En daar kon hij best wel eens gelijk in hebben. Met de film BLACK (op klikken voor trailer) vers in het geheugen en de aanblik van het publiek in de A-straat zag ik het lijk al drijven. But hey, wat noord-afrikaanse en zwarte allochtonen never scared us away. Maar toch.... op de één of andere manier blijf ik die avond een "creepy" gevoel houden in de A-straat.

    Dit is niet ons eerste bezoek. De eerste keer was voor Bataclan, de tweede keer eind januari. De derde ronde dus. Voor Bataclan voelde het toch anders. Ik ben geen racist, zie eerder positieve dingen voortvloeien uit de aanwezigheid van allochtonen. Dit is dus wat media met je doet.... Ik ben nog steeds voor de multiculti samenleving, toch kijk ik met andere ogen naar de noord-afrikaanse / arabisch aandoende figuranten ten tijde van onze derde audit aan de A-straat. De zwarte midden afrikaanse mede mens, valt dit unheimisch gevoel totaal niet ten deel.

    De telefoon gaat. Ik ontvang een appje. "Zijn jullie al daar??? Kijk wel goed uit hè" Mijn maat word gebeld door een ander Puffbruder. Allemaal met de beste intenties om te checken of alles goed gaat. Ze weten hoe eigenwijs we zijn en de neiging hebben onze neus in zaken te steken waarvan we beter wegblijven.

    OK, auto geparkeerd en checken wat er te zien is. Voor mijn gevoel lopen we gelijk in de kijker bij.... Ja, bij wie eigenlijk??? We kunnen ons in ieder geval niet onopvallend voort bewegen. We zijn de enige autochtoon aandoende bezoekers. Ook nog eens veel te duur gekleed... Als of je een Philip Plein rek onbewaakt in kanalen eiland of woensel neer zou zetten. De dames hebben in ieder geval aandacht genoeg voor ons. Het aantal klanten is sinds dinsdag begrijpelijker wijs drastisch gereduceerd. Maar ook de straat dealers vragen onze aandacht. Meerdere malen lopen er plotseling noord afrikanen met ons op. Ze lijken in zichzelf te praten tot de woorden Coca, Hashjes, Marihuana vallen en we recht in de ogen aangekeken worden. "No thank you bro" Gek genoeg stelt het wel op me gemak. Het is nu makkelijk voor me om een inschatting te maken van de mensen in de straat.

    Toen we net uit de auto stapten leekt het wel of we in de jungle terecht gekomen waren. Een aantal luid schreeuwende mensen in de straat. Later legden we de link. Dit deed zich alleen voor zodra er politie de straat in reed. De noord afrikanen waarschuwen elkaar kennelijk op deze wijze. Het kwam slechts enkele malen voor. De politie had die dag al genoeg te doen gehad met een groep demonstrerende voetbal Hooligans. Wat we ook miste tijdens dit bezoek waren de gewapende militairen die we eind januari wel zagen. Op de grote markt zagen we ze wel. Voor het oog van de natie en europa zijn ze daar ook vast en zeker wat harder nodig. Al blijf ik er bij dat ze weinig kunnen als een nieuwe fanatieke gek zich in de armen van 70 (of hoeveel het er ook mogen zijn) maagden wil blazen.

    Zoals te verwachten viel was het aanbod aan vrouwelijk schoon laag. De dames die we verwacht te treffen blijken inderdaad werkzaam te zijn aan de A-straat, echter op een haar na gemist wegen paas reces. Ondanks dat we een heel redelijk aantal meiden zagen die ons qua uiterlijk meer dan capabel leken, helaas ongepopt de A-straat verlaten en koers gezet naar Antwerpen.

  27. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (30 maart 2016),mechelen (29 maart 2016)

  28. #70
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht
    Al blijf ik er bij dat ze weinig kunnen als een nieuwe fanatieke gek zich in de armen van 70 (of hoeveel het er ook mogen zijn) maagden wil blazen..
    Lijkt me ook wat moeilijk in de A-straat...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  29. #71
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160503_02272415

    De Raad van State heeft dinsdag het nieuwe politiereglement van Sint-Joost-ten-Node met betrekking tot de prostitutiehuizen en sekswerkers opgeschort. De Raad oordeelde onder meer dat de nieuwe regelgeving de winstgevendheid van het beroep zou aantasten.

    Het nieuwe reglement werd in november opgesteld en trad vanaf maart in werking. Het legt een stijging op van de jaarlijkse belastingsbijdrage door eigenaars van prostitutiehuizen van 950 euro naar 3.000 euro, een gelijkvormigheidsattest en een attest van goed gedrag en zeden voor sekswerkers en een daling in het aantal toegelaten werkuren met 25 procent.

    De Raad van State oordeelde echter dat de nieuwe regels onder andere de winstgevendheid van het beroep aantasten, maar ook dat Sint-Joost hiermee zijn boekje te buiten ging. “Gemeenten zijn niet bevoegd om een systeem van certificaten in te voeren of om reglementen met betrekking tot prostitutie in te voeren. Die bevoegdheid zit op het federale niveau”, zegt Vincent Letellier, advocaat van de sekswerkers die naar de Raad van State stapten.

    Het collectief van sekswerkers Union des Travailleu(r)ses du Sexe organisé(e)s pour l’Indépendance (Utopsi) is tevreden met de uitspraak. “Deze uitspraak toont aan dat men geen beleid mag voeren dat sekswerkers stigmatiseert”, zegt woordvoerster Maxime Maes.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  30. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 8 mei 2016)

  31. #72
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Peepshow kaputt ?

    Deze middag nog even langs de Brusselse peepshow aan het Noordstation gepasseerd. Hij was gesloten. Er was geen spoor van werken te zien. Zou de laatste Brusselse ps ook ter ziele gegaan zijn ?

    Ik ging zo om de maand eens in de gauwte kijken, meer uit nieuwsgierigheid dan uit een behoefte, want het aantal keer dat er lekkere modellen te zien waren de laatste jaren was héél schaars. Ik heb wel de eerste peepshow(s) in Brussel weten openen midden de jaren 1980, en ben er toen zelfs een beetje aan verslaafd geraakt. Die verslaving is voorbij gegaan nadat het nieuwe eraf was, maar een zekere mate van nostalgie is wel gebleven. Vandaar.

    En de andere reden dat ik nog regelmatig ging kijken was één bepaald model : Amber. Een rosse met een prachtige, lieve snoet, een ferme E of misschien wel F cup en een prachtkont Ik denk dat ik haar voor't eerst gezien heb in de tweede helft van de jaren 1990, dus die moet al zowat 20 jaar meedraaien in het circuit. Ik ben vaste "klant" bij haar geworden. (Zij was er zo 2 à 3 keer per jaar, telkens voor 2 weken) Dit moet toch de mooiste vrouw geweest zijn die ik van dichtbij bloot heb mogen bekijken. (Toen toch, nu heeft de ouderdom haar sporen nagelaten, maar ik vind ze nog altijd onweerstaanbaar.) Moest ik iemand als haar tegenkomen in een vlot bereikbare privé of club dan zou er een ferme deuk in mijn beurs geslagen worden. (Zowel die met mijn centen, als die met mijn geslachtscellen)
    Die laatste peepshow was eigenlijk een goor kot in een gore buurt. Er was ook bijna nooit iemand als ik tijdens het lunchuur even langs ging, dus erg levensvatbaar zal het niet geweest zijn, maar Amber gaf het een reden van bestaan.

    Ziezo, ik ben benieuwd of de peepshows nu definitief uit Brussel weg zijn.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  32. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (14 oktober 2016)

  33. #73
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was de peepshow nog open, weliswaar pas vanaf 13u. 5 dames. Geen enkele de moeite van het bekijken.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  34. #74
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Gevaarlijke travestiet in Brusselse noordwijk.

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160711_02379937

    Vorige woensdag werd hij geslagen en kreeg hij schoppen van een prostitué. “Meer bepaald: van een travestiet, een man verkleed als vrouw. Een Belg trouwens. Telkens als ik buitenkwam en passeerde, slingerde ze verwijten naar mijn kop, omdat ik in het verleden de politie belde en zelf al een paar keer vroeg om misschien van plaats te veranderen. Maar woensdag sloegen de stoppen blijkbaar door en ging ze me te lijf.”
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  35. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (23 juli 2016),lustman (12 juli 2016),mechelen (11 juli 2016)

  36. #75
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vergadering weggevallen, mooi zonnetje: tijd om nog eens naar de A-straat te trekken.

    Weinig ramen bezet. Gelukkig wel enkele stunners aanwezig.

    Net geneukt met Roemeense Elli (Le Tunnel): hele mooie meid en naar vitrinenormen goede service.

    De balleke balleke kerels zijn terug aanwezig in de straat. Ze bezetten momenteel 2 hoeken. Mijden die handel.

    Nu ff nagenieten met een Duvel in den Bureau en dan terug aan het werk.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  37. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (11 oktober 2016),sofaking (14 oktober 2016)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Diamond 468*60   Babylon 468*60