Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 147

Discussie: Noordkwartier

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Cool Noordkwartier


    Dit onderwerp is speciaal voor de Brusselse raambuurt, beter bekend als het Brusselse Noordkwartier.

    De Brusselse raambuurt bestaat uit 4 straten,

    Zijnde:
    Aarschotstraat
    Weidestraat
    Linnéstraat
    Plantentstaat


    Voor vragen en gezever die geen beschrijving zijn van je ervaring met een dame kan je in deze draad terecht.
    Laatst gewijzigd door Zero; 26 maart 2007 om 13:18

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero

    Deze sectie van het forum is speciaal voor de Brusselse raambuurt, beter bekend als het Brusselse Noordkwartier.

    De Brusselse raambuurt bestaat uit 4 straten,

    Zijnde:
    Aarschotstraat
    Weidestraat
    Linnéstraat
    Plantentstaat


    Voor vragen en gezever die geen beschrijving zijn van je ervaring met een dame kan je in deze draad terecht.
    Wanneer je naar Brussel gaat om te wandelen, ga je bij voorkeur naar de Aarschotstraat, straat evenwijdig aan de spoorlijn aan het Noordstation.
    Hier vind je werkelijk al wat je u kunt inbeelden, in alle mogelijke nationaliteiten. Meestal "type" bar; prijzen gewoonlijk rond de 40 Euro.

    Een andere keuze, ik zou zeggen de B-keuze, vind je in de weide-, linné- en plantenstraat, dit is enkele straten verder.
    dit zijn meestal zeer oude panden met vooral zwarte vrouwen en oudere vrouwen; Hier kan je meestal terecht voor ca 25 à 30 Euro.

    Anvers

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Een vraagje aan de leden die bekend zijn met het Brussels gedeelte op dit forum.

    Ik heb een discussie met bepaalde mensen die beweren dat de dames in de Aarschotstraat 250 Euro per dag (per shift van 12 uur) zouden moeten betalen als huur voor de kamer.

    Ik ben wel bekend met de prijzen die de dames in Antwerpen moeten betalen voor hun kamers (die trouwens modern en volgens de laatste normen zijn), en dan zou de prijs der kamers in Brussel het 4- of 5-voudige van deze in Antwerpen zijn.

    ik ben toch wel van mening dat de personen die deze info hebben, zich vergissen.

    Weet iemand hier meer van?

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard foutje

    Ik ken een Bulgaarse dame uit de Aerschotstraat, en zij betaald 40 euro per shift , nachtshift wel, maar dit zal wel ong hetzelfde zijn met de dagshifts.
    En die kamers stellen niet veel voor, een matras achter een gordijn, in dat pand hebben ze 4 dergelijke 'hokjes' + een zetel voor Madam natuurlijk :p

    250 euro lijkt me schromelijk veel geld, dan zouden vele DVP hun broek scheuren aan een shift, mijns inziens.

    witchmaster

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Ik ken een Bulgaarse dame uit de Aerschotstraat, en zij betaald 40 euro per shift , nachtshift wel, maar dit zal wel ong hetzelfde zijn met de dagshifts.
    En die kamers stellen niet veel voor, een matras achter een gordijn, in dat pand hebben ze 4 dergelijke 'hokjes' + een zetel voor Madam natuurlijk :p
    250 euro lijkt me schromelijk veel geld, dan zouden vele DVP hun broek scheuren aan een shift, mijns inziens.
    witchmaster
    Natuurlijk witchmaster,
    afin we komen eens voor één maal overeen.

    Die gasten in Brussel die dat schrijven zijn vlg mij totaal verkeerd en bedoelen met 250 Euro de huur per week per shift ipv per dag.

    Ik denk dat wij eens naar Brussel zullen moeten trekken om de toestand ter plaatse te gaan bekijken en er voor te zorgen dat er op ijsberen ook eens wat gaat geschreven worden over Brussel.

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard eindelijk

    Het zal inderdaad de huur per week zijn Anvers.
    Mmm, Brussel lijkt me wel eens wat, en alleen kom ik er niet zo graag alleen, kwestie van veiligheid.

    witchmaster

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Het zal inderdaad de huur per week zijn Anvers.
    Mmm, Brussel lijkt me wel eens wat, en alleen kom ik er niet zo graag alleen, kwestie van veiligheid.
    witchmaster
    Geen probleem, dan gaan we SAMEN de buurt daar eens onveilig maken, ik bedoel samen staan we toch sterker tegenover dat "rondhangend gespuis" dat daar ronddwarreld in de Aarschotstraat en omgeving.

    Anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Volgens mij zijn de shifts maar 6 uur, trouwens. Er gaan allerlei interessante verhalen over de huren rond. Soms doen de dames even extra zielig in de hoop wat extra's te vangen, vrees ik. De waarheid zal wel in het midden liggen. De 250 EUR per dag kan natuurlijk niet; dan zouden de dames meestentijds niets verdienen.

    Lopen langs de Aarschotstraat is op dit moment iets veiliger dan vorig jaar. Ik heb het woensdagmorgen overleefd - zonder consumptie, dan wel. Meer politie, minder rondhangende jongeren. Niet al te veel dames, ook, trouwens.

    Heren, succes met wandelen !

    W-L (geen gespuis, vind hij persoonlijk - wel af en toe daar ronddwalend )

  9. #9
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Hallo

    Ik ben bang dat de heren die het over €250,= hebben in Brussel gelijk hebben. Ik ken daar enkele dames die voorheen in Leeuwarden gewerkt hebben. (Pijpkoningin Diana, Lisa(werkt nu in Alkmaar) en Veronika.) en zij hebben het allemaal gezegd. € 250,= voor 12 uur(dagdeel). Brussel is namelijk de enigste plaats waar men zonder verblijfsstatus kan werken voor 3 maanden aan een stuk. In andere plaatsen(in ieder geval in Antwerpen) moet men een verblijfsvergunning hebben. Daarom zullen de prijzen wel zo hoog liggen.

    Groetjes van Rolly

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolly
    Hallo
    Ik ben bang dat de heren die het over €250,= hebben in Brussel gelijk hebben. Ik ken daar enkele dames die voorheen in Leeuwarden gewerkt hebben. (Pijpkoningin Diana, Lisa(werkt nu in Alkmaar) en Veronika.) en zij hebben het allemaal gezegd. € 250,= voor 12 uur(dagdeel). Brussel is namelijk de enigste plaats waar men zonder verblijfsstatus kan werken voor 3 maanden aan een stuk. In andere plaatsen(in ieder geval in Antwerpen) moet men een verblijfsvergunning hebben. Daarom zullen de prijzen wel zo hoog liggen.
    Groetjes van Rolly
    En TOCH kan ik het moeilijk geloven, want 250 Euro kamerhuur per dag wil zeggen dat de dame al MINSTENS 6 klanten ( à ca 40 Euro per klant) moet doen om ENKEL haar huur te betalen.

    Dan dient er nog bij gerekend te worden dat de meeste meisjes met een pooier werken, HOEVEEL klienten moeten zij dan al MINSTENS ELKE DAG afwerken om iets te verdienen?

    Anvers :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 19:19
    Locatie
    Beekbergen
    Berichten
    122
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hoi

    zoals op het andere forum ook al gezegd, je mag voor ze hopen dat ze 10 klanten per dag hebben. ik heb dit bedrag ook vernomen van een dvp. E. 250 per dagdeel. de dame in kwestie heeft 3 maanden in brussel gewerkt en nam voor zichzelf E.2200,= mee naar huis. voor 3 maanden werk!!!!! 10 tot 12 uur per dag . zij is ook niet meer in brussel gaan werken daarom.

    nita

  12. #12
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb mij hier ook eens geregistreerd op het forum ;-)...
    Die informatie van 250 euro per dag dat de dames raamhuur moeten betalen,klopt wel degelijk...
    Maar op die 12 uur dat ze daar zitten,hebben de toppers onder hen al minstens 20 klanten...
    Dus dat geld wordt wel ruim gecompenseerd...

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln 250 euro

    Die 250 euro ga ik niet aanvechten, maar dan zal het enkel zijn voor dames zonder verblijfsvergunning, daar kunnen ze namelijk van profiteren.
    De dame die ik persoonlijk ken, een Bulgaarse, met papieren, betaalt welgeteld 40 euro per shift, in de Aarschotstraat. En een shift duurt wel degelijk 12 uren, van 6 tot 6.
    Ik vertel niet dat jullie fout zijn, maar geen enkele dame met papieren gaat 250 euro per dag betalen voor een hokje achter een gordijn
    Anders stel ik voor dat ze allen naar het SKW komen, daar staan nog panden genoeg te huur, voor een gemiddelde van 50 euro per dag.
    En dan hebben wij meer bezetting ook :D :D :D

    witchmaster

  14. #14
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 19:19
    Locatie
    Beekbergen
    Berichten
    122
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Ik vertel niet dat jullie fout zijn, maar geen enkele dame met papieren gaat 250 euro per dag betalen voor een hokje achter een gordijn
    Anders stel ik voor dat ze allen naar het SKW komen, daar staan nog panden genoeg te huur, voor een gemiddelde van 50 euro per dag.
    En dan hebben wij meer bezetting ook :D :D :D

    witchmaster
    eerlijk waar witchmaster. als het mogelijk was dat bepaalde dames in het skw mochten werken dan waren ze gisteren in antwerpen aan het werk geweest en hadden ze vandaag niet in brussel gezeten. denk je niet dat die dames ook niet liever 50 euro voor een shift betalen dan 250. de mogelijkheid is er alleen niet. die dame die ik ken neemt 2200 euro mee naar huis. waarom? omdat een gemiddeld maand inkomen in haar land 50 tot 75 euro is. daarom nemen ze die 250 kamerhuur voor lief. da`s beter dan geen werk hebben en honger lijden in je eigen land.

    nita

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nita
    eerlijk waar witchmaster. als het mogelijk was dat bepaalde dames in het skw mochten werken dan waren ze gisteren in antwerpen aan het werk geweest en hadden ze vandaag niet in brussel gezeten. denk je niet dat die dames ook niet liever 50 euro voor een shift betalen dan 250. de mogelijkheid is er alleen niet. die dame die ik ken neemt 2200 euro mee naar huis. waarom? omdat een gemiddeld maand inkomen in haar land 50 tot 75 euro is. daarom nemen ze die 250 kamerhuur voor lief. da`s beter dan geen werk hebben en honger lijden in je eigen land.

    nita
    Nita,
    Ik twijfel niet aan je eerlijkheid, en ik geloof je wel hoor
    Schandalige praktijken, enkel en alleen omdat deze dames geen papieren hebben, ze zo uit te buiten
    Aan de eigenaars van deze panden :angryfire

    witchmaster

  16. #16
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    31 januari 2007 @ 13:16
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Voila zie, zal ik mijn ervaringen hier is beginne posten want op de site van de concurrentie werken ze op mijn zenuwen.
    Komt er daar één persoon topic verkloten, in het frans spreken en na waarschuwingen blijven frans spreken. dus dacht ik, ik mag ook mijn moedertaal is spreken dus gaan we is in't spaans beginnen. kreeg daar direct onder mijn voeten dus ben ik daar :wink:

    welkom aan mezelf :D

  17. #17
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard Bienvenido

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska jongen
    Voila zie, zal ik mijn ervaringen hier is beginne posten want op de site van de concurrentie werken ze op mijn zenuwen.
    Komt er daar één persoon topic verkloten, in het frans spreken en na waarschuwingen blijven frans spreken. dus dacht ik, ik mag ook mijn moedertaal is spreken dus gaan we is in't spaans beginnen. kreeg daar direct onder mijn voeten dus ben ik daar :wink:

    welkom aan mezelf :D
    Welkom dan,

    Maar denk eraan, zoals in de aanhef van het forum staat: men is welkom in een andere taal dan het Nederlands te spreken.
    Frans mag dus hier - en Duits en Engels en wat dan ook. We zijn verdraagzaam hier en vechten geen taalstrijd uit.

    W-L

  18. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Ausrufezeichen Schaarbeek denkt aan opening prostitutiehuis (donderdag 06 april 2006)

    Schaarbeek - In de Aarschotstraat in Schaarbeek komt er mogelijk een prostitutiehuis, naar Antwerps voorbeeld. Het huis moet een plek worden waar alle prostitutie verzameld wordt en de hinder voor de buurtbewoners verminderen.


    In Antwerpen bestaat er al langer een prostitutiehuis, Villa Tinto genaamd. Het idee om ook in Schaarbeek een prostitutiehuis op te richten naar Antwerps model komt van de eigenaars van Villa Tinto.

    Schaarbeeks burgemeester Bernard Clerfayt (FDF/MR) is niet gekant tegen de plannen en denkt zelfs dat een Villa Tinto in zijn gemeente heel wat voordelen heeft. "Veiligheid, hygiëne maar ook veel minder hindernissen voor de buurtbewoners. Ons eerste doel is om de hindernissen voor de bewoners van Schaarbeek te verminderen. Normaal moet er een soort politieantenne komen in hetzelfde gebouw. De prostituees hebben de mogelijkheid om op een knop te duwen om de politie te verwittigen als er een probleem is met een klant."

    Een Villa Tinto mag volgens de burgemeester wel niet méér prostituees aantrekken. Hij wijst er eveneens op dat het project nog een lange weg af te leggen heeft. Als de plannen uiteindelijk doorgaan, zal de Villa Tinto pas binnen enkele jaren zijn deuren kunnen openen.

    Komt het eroscentrum er, dan wil de gemeente een deel van de bordelen in de Aarschotstraat sluiten. De legale prostituees zouden dan in het eroscentrum kunnen werken.

    Volgens sommigen zijn de helft van de prostituees in de Aarschotstraat niet in orde met hun papieren

    bron : http://www.brusselnieuws.be
    Crazy world, Crazy life

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Overzicht organisaties inzake prostitutie en vrouwenhandel

    Brussel

    Pag-Asa
    Rue des Alexiens 16b 1000 Bruxelles
    Tel. 02/511.64.64
    Fax 02/511.58.68
    e-mail: pag.asa@skynet.be

    Adzon - CAW Mozaïek
    Kolenmarkt 33 1000 Brussel
    02/513 94 02
    fax. 02/513 74 49
    e-mail: adzon@cawmozaiek.be

    Espace P
    Plantenstraat 116 1030 Brussel
    02/219 98 74
    e-mail: espacepasbl@yahoo.com

    Mouvement du Nid
    Waterkrachtstraat 14 1210 Brussel
    02/217 84 72
    fax. 02/217 60 16
    Crazy world, Crazy life

  20. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Zes jaar voor Albanese pooier in Brussel

    Bron : HLN.be

    De Albanees werd al in Italië veroordeeld voor drughandel.De correctionele rechtbank van Brussel heeft Aurel Myteberi, alias Bernard, veroordeeld tot zes jaar cel en een boete van 9.915 euro. De 29-jarige Albanees werd schuldig bevonden aan pooierschap, mensenhandel, schriftvervalsing, bendevorming en het witwassen van geld.

    De feiten vonden plaats tussen december 2000 en augustus 2001. Aurel Myteberi had een aantal prostituees onder zijn hoede, die hij voor hem liet werken in bars in de Aarschotstraat in Brussel.

    De veroordeelde man zette ook een Albanese vrouw, die op het moment van de feiten 20 jaar oud was, aan tot prostitutie. Aurel Myteberi werd opgepakt in Italië, net als de Albanese vrouw, die zijn belangrijkste slachtoffer was. De vrouw werd later weer vrijgelaten. In Italië zat de man een celstraf uit van 44 maanden wegens drugshandel.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #21
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    De correctionele rechtbank van Brussel heeft Aurel Myteberi, alias Bernard, veroordeeld tot zes jaar cel en een boete van 9.915 euro.

    De feiten vonden plaats tussen december 2000 en augustus 2001.
    Typisch voorbeeld van "efficiënte" Belgische justitie-aanpak: Een veroordeling die wordt uitgesproken ruim 5 jaar na het plegen van de misdaad...

  22. #22
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Daarna ben ik naar de Aarschotstraat geweest voor "de fijnkost":p ...en die is er wel...Man,man,man wat een wijven.Ze kunnen er in Antwerpen een puntje aan zuigen.Superster van het ogenblijk "Katharina from Argentina". Zoveel schoonheid had ik nooit gezien.(Aarschotstraat 52-Sunset Boulevard) Blond en perfekt!! zicht.
    Misschien een beetje meer "windowshopping" naar Brussel gaan doen hé coco, dan kan je al dat moois nog wat beter bewonderen. :D

    En als je dan eens ergens binnengaat, kan je er nog wat van genieten ook. Kan 1 van de dames daar er misschien bij U ook eens een puntje aan zuigen ? :p

    Anvers :wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    .......Ik vroeg "ton nom" en kreeg prompt als antwoord "non condome"......
    Het is maar wat je wilt horen hé
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #24
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Daarna ben ik naar de Aarschotstraat geweest voor "de fijnkost":p ...en die is er wel...Man,man,man wat een wijven.Ze kunnen er in Antwerpen een puntje aan zuigen.Superster van het ogenblijk "Katharina from Argentina". Zoveel schoonheid had ik nooit gezien
    Als Sickboy beroepshalve in Brussel moet zijn gaat hij steeds met de trein en dan is zijn halte als bij wonder steeds 'Brussel-Noord'.

    Ik wil hier even Coco2 bijtreden. De fijne vleeswaren die daar de laatste tijd in het uitstalraam staan zijn van een zeer goede kwaliteit (optisch). In een ver verleden ben ik ook wel eens binnen gestapt bij enkele van deze dames maar de service was bijna steeds bedroevend.

    Sickboy stapt dus bij deze dames niet binnen en spaart zijn centjes voor de saunaclubs. Mààr het is er wel een lust voor het oog!

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  25. #25
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Sickboy stapt dus bij deze dames niet binnen en spaart zijn centjes voor de saunaclubs. Mààr het is er wel een lust voor het oog!

    :wink:
    Waar heb ik die evolutie nog gemerkt?

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

  FKK Artemis 468*60