Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Chana (Turks)

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Chana (Turks)

    Haarkleur/-lengte : Zwart lang
    Lengte dame : 1.65 m
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : Duits-Turks
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : Navelpiercing
    Service: Erg goed FO en FT, ZK twijfelend, GV
    Voordelen: Erg goede pijptechniek
    Nadelen: Probeert je snel naar een FT te krijgen, erg zakelijk
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: Niet gedaan

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Bericht van 24 december 2004

    Na een saunaatje om bij te komen van het geweld van Veranika, begon het drukker te worden in Oase en nam het aantal prinsesjes in rap tempo toe 8).

    Ik had ondertussen plaatsgenomen in 'Die Kino' om wat live-optredens van de diverse dames te kunnen beoordelen .
    Opeens was daar ook één van de toppertjes van Oase op zoek naar een prooi: Jana. Maar je moet wel een erg goede jager zijn om haar te kunnen verschalken (I must become a better hunter to catch Jana ). Jana werd dan ook voor m'n neus weggekaapt voor een trio op de voorste rij in het Kino.

    Maar even later kwam er ook een hele fraaie brunette binnen die kwam vragen of ik "Gesellschaft brauchte". Een wel erg beleefde manier om te vragen of je met me wilt neuken .
    Maar omdat ze er niet verkeerd uitzag meteen maar van haar diensten gebruik gemaakt. Ze heette Charjah, een turkse brunette met een wel heel erg mooi en strak en lekker lichaam, waar je wel heel erg snel van onder de indruk raakt. Ze liep rond op rode hoge hakschoenen wat een toch wel geraffineerd sexy image aan de dame gaf.

    Na een wel erg korte kennismaking ging Charjah meteen tot actie over. Helmaal niks mis mee, gewoon netjes zoenen. Pijpen was ook dik in orde. Na enkele minuten een kamer opgezocht en daar een vervolg gegeven aan de rendez-vous. Na nog wat orale verwennerij over en weer uiteindelijk in dogy-style afgemaakt. Prima ervaring wederom.

    Service: 9 (maar voor het heerlijk strakke lichaam een ruime 10).

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Bericht van 4-4-2005

    Deze dame afgelopen zaterdag nog maar weer eens bezocht. Ze blijkt echter Chana te heten (ik heb het haar laten opschrijven ).
    Ze lag 's-middags op een ligbed in de tuin naast me en probeerde me toen al te strikken. Maar ik had net Verona achter de rug en moest dus even wachten tot na het avondeten.

    Chana is een fraaie turkse brunette met een wel lange zwarte haren en een heerlijk mooi en strak lichaam.....oef :P :P.
    Na een eerste kennismaking in het 'Kino' al snel een kamer opgezocht. Service was ook dit keer wederom erg goed. Ook bij haar zonder taboe's een full-service pakket met allerlei extra's waarvoor fors betaald moet worden. Ik hield het dus maar bij een 'Standaard Programm' en dat was ook meer dan voldoende. Orale vaardigheden zijn zelfs nog beter als mijn vorige ervaring in december met haar.

    Forza............................................

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Bericht van 23-7-2005

    Deze dame inmiddels zo'n 5x bezocht. Zelfs de paaldans-act begint nu van een behoorlijk niveau te worden. Teveel afgekeken van vriendin Wicky, een professional in dat opzicht.
    Strak lichaam, lange zwarte haren, rode schoentjes, lichtgroen doorschijnend setje, .......mmmm :P :P

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.

Living Room 468*60   Babylon 468*60