Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Evita (Lets)

  1. #1
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Lächeln Evita (Lets)

    Haarkleur/-lengte : Bruin
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Slank / B / C
    Nationaliteit/Taal : Letland
    Leeftijd : 22-25
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service: FO, FT, ZK, GV
    Voordelen: Erg geil en voor veel in, goede service, beetje afwachtend
    Nadelen: ZK is nog matig
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek:Geen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 september 2006 om 20:25

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Bericht van 7 oktober 2005

    Eén van de laatste ervaring in Oase was met de letse brunette Evita. Nog maar pas in Oase, vriendin van Veranika en volgens haar wel erg goed op de kamer. Dus maar even gaan kennismaken met deze meid.
    Het was een doorsnee goede ervaring maar zeker niet bijzonder. Zoenen was een beetje ingehouden, maar de rest was wel goed. Erg geile meid, maar net iets teveel gespeeld. Ze heeft wel de potentie om een topper te worden. Misschien eerst nog wat afkijken van haar vriendinnetje, want die zag er weer erg lekker uit.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Voordelen: Erg geil en voor veel in, goede service, beetje afwachtend
    Zo omschreef Forza deze dame ook toen ze terwijl we aan het lunchen waren voor bij liep.

    Toei ik eind van de middag eigenlijk op zoek was naar een andere dame sprak Evita me aan, ik herinnerde me wat Forza zei en een kamer was dus al snel opgezocht.

    De deur was nog geen 1.7 msec dicht of de handddoek werd weggegrist en ze begon meteen te pijpen, eerst staand toen liggend op het bed, goede p-sessie dat wel die lang duurde.
    Toen (na10m) werd het tijd voor het n-werk, ze wou het liefst doggy style, vond ze het lekkerst, was ook wel lang en heftig, waar zij veel het tempo bepaalde. Klaarkomen mocht ik niet en moest er heftig aan toe gaan zei ze :p.
    Klaarkomen ging vervolgens pijpend.
    Toen er 25m waren verstreken en behoorlijk wat kcal's waren verbruikt was er ook nog wat tijd voor small talk. Later op de avond nog wat met haar gekletst.
    Al met al dus een bovengemiddelde goede ervaring met deze Letse dame van 24j die goed Duits spreekt. Cup tendeert naar C.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Hele aparte dame en een typisch jagertje. Toen ik net na sessie 2 buiten wat uit zat te puffen en met 2 andere dames wat zet te kletsen, ging ze strategisch tegen over me zitten. Uiteindelijk belandde ik naast haar op het bankje voor de warme Sauna :p!

    Eigenlijk was ze vrij brutaal en direct. Dat ik net van de kamer terug was zei haar niets, dat ik voor sessie 1 Ayleen had gekozen vond ze ook maar niets "hoe kun je nu die ... kiezen en niet mij, je zag me toch!?", dat ik haar bijna 20m lang vriendelijk toesprak en haar rug masseerde vond ze ook maar niets "ik wil alleen maar dat je me en ik zorg er wel voor dat het lang gaat duren" .

    Behalve brutaal was ze ook wel een beetje grappig en onderhoudend dat wel.

    Uiteindelijk toch maar naar de kamer gegaan, simpel recept, eerst p-opwarmwerk, deed ze goed en vervolgens langdurig n-werk in verschillende posities, "gehe weiter, bitte", tsja zo'n typje dus. Zoals de eerste recensent opmerkte erg geil met weinig tz en gfe. Apart typje die Evita, wist zich nog alles te herinneren wat ik haar 3 weken geleden verteld had, ik niet meer, moest toch maar eens een logboek bij gaan houden!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden La Dolce......Evita

    Pom...pom....pom....pom....pom
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 maart 2007 om 16:00 Reden: foto verwijderd

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Zaterdag we waren nog bezig onze 65 eurootjes te overhandigen ik had haar nog niet gespot of Forza stootte me aan en ik dacht oh nee he :D!

    Daar zat Evita aan de bar haar lipjes wat pruilend naar voren gestoken op zoek naar een welkomst kusje, welnu daar had ik geen problemen mee, maar zo was mijn mijn plan, daar zou het deze zaterdag bij blijven!
    Dame had me al iets te vaar "verleid".

    Zag ook aan de bar de zeer mooie Lucy (een kleine Brunette) zitten die ik ook maar vriendelijk begroette, Lucy zou waarschijnlijk uitverkoren worden voor een eerste kamer bezoek. Subtiel maakte ze daar ook al een heel klein beetje toespelingen op , bis bald zei ik!

    Maar ja hoe gaat het dan verder, een maal in de bruine bankjes gezeteld denkend aan Lucy spot Evita je onmiddelijk en gaat ongegeneerd op je schoot zitten en begint geil te lachen en handtastelijk te worden.

    Ik zat sterk in mijn slippers en dacht nee niet weer die Evita ...

    Niet veel later had ze het weer voorelkaar en zochten we (de afkeurende en onbegrip uitdrukkende blikken van Lucy ontwijkend) toch maar een kamer op.

    Business as usual, pijpen puur als opwarmer voor het neuken in verschillende standjes, als het maar hard en ruig er aan toe gaat vind Evita het wel goed :teuflisch.

    Afmaken voor de verandering maar weer een Ft, waarna ze handelingen uitvoerde die ik hier op dit keurige forum niet durf te vermelden :p!

    Nog wat small talk "ik wil graag Nederlands leren en of dat een moeilijke taal was?" zo vroeg ze. Ach en nog wel meer niet ter zake doende details.

    Was natuurlijk geen slechte sessie, allerminst maar ja hoe goed ze ook haar best doet, bij een volgend bezoek een volgende sessie, dat zal toch even op zich laten wachten, ligt niet aan Evita, maar alleen maar herhalingsgevalletjes das ook niet de bedoeling he. Dus voor biggie even geen Evita meer :thefinger!

    Bij het afrekenen met Evita probeerde ik de licht verbaasde en afkeurende blik van Lucy maar te ontlopen ...

    Lucy mocht ze weer eens aanwezig zijn dat zou wel weer een herhalingsgeval kunnen worden :D!

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Bij het afrekenen met Evita probeerde ik de licht verbaasde en afkeurende blik van Lucy maar te ontlopen ...

    Lucy mocht ze weer eens aanwezig zijn dat zou wel weer een herhalingsgeval kunnen worden :D!

    Groet,
    big30
    Ik zal het wel nooit snappen, maar hoe kun je nu in hemelsnaam de bloedmooie brunette Lucy laten lopen voor die geile (s)Letse....:green_smi :green_smi

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ik zal het wel nooit snappen, maar hoe kun je nu in hemelsnaam de bloedmooie brunette Lucy laten lopen voor die geile (s)Letse....:green_smi :green_smi
    Tsja hoe kun je een bloedmooie, vriendelijke, sympathieke, goedlachse Brunette genaamd Lucy die na 5 maanden heel vriendelijk beetje afwachtend op je toestapt laten lopen voor een geile (S)Letse :green_smi :green_smi ....

    Ik pas maar even want weet het antwoord zelf ook niet :o.

    Laten we het houden op een beginnersfoutje met Evita die ik voor de vierde maal of zo iets ben begaan (kan ook de vijfde maal zijn ).

    Stom en dom, begrijp mezelf ook niet altijd in mijn dame keuzes ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.

Diamond 468*60   Babylon 468*60