Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 27 van 27
  1. #26
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Al scrollend over het prikbord bleef ik toevallig hangen bij deze mirella berichten
    Met grote waarschijnlijkheid,is dit een van de meest,ofwel zelfs de meest bezochte dame uit de gloriedagen van het skw geweest.
    Wat mirella tijdens haar dagshiften presteerde,daar hoeft nu zelfs de nachtshift niet van te dromen.
    Dikwijls meegemaakt,dat het bij mirella aanschuiven was
    Als vaste klant,kreeg je echter het privilege op voorrang in de rij wachtende beren.
    Ik heb mirella zeer goed gekend,en de collega met wie ze samenwerkte in hetzelfde gebouw die er nachtshift deed(Maria),kende ik nog vele malen beter.Die Maria gaf me ook een inkijk in de waarheid achter de mirella story.Ik ga hirr echter niet over uitwijden,we gaan het verleden laten slapen...Maar heel wat gesuggereerde zaken in voorgaande topics,waren ver van waarheid.
    Achter de prachtige facade van stomende sex en rijen wachtende klanten,ging trouwens gore ellende schuil.
    Dat ze na jaren afwezigheid terug opdook in het skw,was niet uit luxe trouwens.
    Het pand waar mirella jaren werkte,werd na de grondige renovatie in het skw onherkenbaar gerenoveerd.
    Toch zal ik mirella nooit vergeten,het was de top uit de glorietijd van het skw.

  2. #27
    Geregistreerd
    15 mei 2021
    Last Online
    15 mei 2021 @ 13:24
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    she is so crazy

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Living Room 468*60   Babylon 468*60