Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 140
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Correctie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Vanaf overmorgen betaal je 35,- entree als je voor 16.00 binnen bent. Deze kortingsactie loopt de hele maand juli .
    Correctie: van maandag t/m vrijdag betaal je in juli 35,- als je voor 15.00 binnen bent.
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 december 2019 @ 18:51
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    En van deze actie heb ik gebruikgemaakt voor mijn eerste bezoek aan YingYang. Ik had op hun website gezien dat er een zwembad en prachtig terras was dus ik verkoos gisteren YingYang boven een 3de bezoekje aan de Relax. In feite wou ik eens wat andere horizonten verkennen en me eens laten omringen door al dat vrouwelijk schoon. GT en PHG zijn in feite een droom maar dat zou voor mij te overweldigend zijn als ik die verhalen hier allemaal lees. Kom daar maar eens alleen toe. Daarom beetje bij beetje.
    Omstreeks 1 uur kwam ik er toe. Ik kreeg de gebruikelijke uitleg aan de receptie en na een verkwikkende douche was ik klaar voor de kennismaking. Ik was nog maar juist in de bar een cola aan het bestellen toen er direct 2 jongedame's naar me toe kwamen. Effe de boot afgehouden want ik wou eerst nog wat rondwandelen. Buiten op het terras een sigaretje gerookt en wat rondgekeken. En dat deed me toch glimlachen. Er zaten toch fraaie dame's van het zonnetje te genieten. Toen wist ik al dat het moeilijk zou worden om een keuze te maken.
    Rond het zwembad was er ook wat beweging en op het terras zat een groepje vrienden zich goed te vermaken. Dan een sauna genomen, een pintje gedronken, effe in het brubbelbad gesprongen en dan werd het tijd voor wat sport. Maar hoe maak je een keuze tussen zoveel vrouwen?
    Ik ben dan naar de bar gegaan om me als prooi op te stellen vermits ik nogal verlegen ben. Ik had die middag al een mooi meisje gezien waar ik wel in geïnteresseerd was. En zij wist het ook want ze kwam zich achter me in een zetel nestelen. Maar toen kwam er iets onverwachts. Opeens kwam er een rood-bruinharige panter zich aan de overkant van de bar zetten. Wat een uitstraling had die. Prachtig kontje, perfect lichaam en mooie borsten en toen ze zich naast mij zette was ik verkocht. Haar naam was Annika en ze kwam uit Duitsland. Vandaag ben ik hier eens aan het kijken geweest en ik denk dat ze haar haar heeft geverfd. Want op de kamer was het zoals in de resensie. Enfin, een prachtige ervaring met een prachtige vrouw.
    Terug naar het terras. Een paar pintjes gedronken. Wat van de zon genoten en toen was het tijd voor de barbecue. Ik zat alleen aan een tafeltje en ik kreeg gezelschap van 3 hongaarse vrouwen. De ene zat topless, een andere haar bikinitje vloog ver open van haar enorme borsten en de 3de zat me zo geil aan te kijken. Probeer dan maar eens deftig te eten. Ik heb toch genoten. Als dessert heb ik dan Dorothée (?), de derde, mee naar de kamer genomen. Het was het 3de meisje en volgens haar kwam ze die dag juist van Boedapest. Het was haar eerste dag in YingYang en ik heb enorm van haar genoten. Ze heeft wel kleine borstjes waar ze precies wat verlegen voor is maar het is werkelijk een heel sensuele dame.
    Eenmaal van de kamer ben ik nog iets gaan drinken en dan ben ik naar huis gereden. Met een heel goed gevoel. Als ik nog eens een vrije dag in de week heb dan weet ik waar ik naar toe ga. Of het moet zijn dat ik eens een bezoekje breng aan Gt of PHG.

  3. #3
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Van maandag t/m vrijdag betaal je in augustus €35,- als je voor 15.00 binnen bent.

    Deze actie wordt in augustus voortgezet.

    25 Augustus Tropical Pool Party!!!

    Allemaal komen dan maken we er weer een leuk feestje van.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Op een mooie maandagmiddag.............

    :thefinger :teuflisch :teuflisch

    ....ver weg van alle elende in het Brabantse land, maakte een al bijna volwassen ijsbeer uit de Lampenstad zijn debuut in het 'Brons-Groen-Eikenhout'. Hieronder zijn relaas.

    pompompompompompompom

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard Peppi en kokki op pad (re:op een mooie maandagmiddag!)

    Heden middag en avond mijn eerste YY bezoekje afgelegd. De kortings actie (35 Euro als je voor 15u binnen bent) in combinatie met het zwembad noopten tot een nadere inspectie.

    Mijn chauffeur zou me om 14u ophalen ruim voldoende om vanuit EHV op tijd bij YY te zijn. Nou ja ... even na half drie zei ik tegen kokkie toen we Venlo naderden "zeg roermond daar rij ik altijd via de A2 naar toe hoor", daar heb je wel een punt zei kokki toen terug tegen peppi. "zal ik de navigatie maar aanzetten?", doe maar zei ik. Nou ja was dus na 15u dat we arriveerden en geen kortings actie meer !

    De ervaringen:
    - Als opgemerkt, huis, ligging, voorzieningen heeft absoluut potentie!
    - Eten zeer goed.
    - Douches (vaker opgemerkt) doen hun eigen ding, soms veel, soms weinig soms geen water.
    - Sauna Temperatuur 95 graden, netjes.
    - In de bar kun je zuurstof inademen, kun je van sommige clubs in Duitsland niet altijd zeggen.
    - Oja ditmaal een leuke jonge dame achter de balie.

    Tsja en dan natuurlijk het belangrijkste ... hoeveel dames waren er en wat was de kwaliteit?

    - Er waren 38 dames aanwezig (makkelijk in te zien i.v.m. lijstje op de balie)
    - Een aantal in de categorie jong en mooi, eigenlijk maar een paar dat ik zei hmm no thank you.
    - Neen geen Roemeense edelhertjes ...
    - Tuurlijk in gt en de oase zul je wat meer dames aantreffen dat klopt maar ja (aanvoerkanalen en zo ...)
    - Viel mij dus niet tegen (ben misschien ook niet zo kritisch)

    Met 2 dames op de kamer geweest Alice (ex-Freude Bochum) jonge meid en Evelien (Poolse, type de secretaresse van 35j die er wel pap van lust), ach ja verandering van spijs doet eten he!

    Even na 10u de terug reis aanvaard ik zei tegen Kokki "weer via Venlo" waar op Kokki zei hmm jij wilt zeker naar GT, nee hoor, dus maar op de normale manier terug gereden. Net thuis en bijna op commando dit verhaal uit de losse pols ingetikt!

    That 's all I wanna tell!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234
    Mooiste dame was alweer niet bereikbaar voor ons...ze stond vanavond aan de inkom/uitgang.... Het is dus niet alleen in GT maar ook in YY !
    Wat je niet kan krijgen is altijd het lekkerste......................

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    ze is ook wel erg mooi en jong.....

  8. #8
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard IS HIER NOG WAT TE DOEN?????

    Hoeveel dames zijn hier op een dag als vandaag bijvoorbeer, tussen de 5 en 10 of echt meer????????

  9. #9
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Jawel, toch wel meer. Reken maar op 20 en misschien wel 25:D

  10. #10
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    oh echt????

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35
    Hoeveel dames zijn hier op een dag als vandaag bijvoorbeer, tussen de 5 en 10 of echt meer????????
    Er zijn 's-middags al 25 tot 30 dames, 's-avonds 35 to 40 dames.
    Dat is al bijna 'n half jaar zo, en het aantal dames groeit nog steeds.
    Eergisteren waren er 's-middags zelfs meer dames in YY dan in GT .
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Maand Augustus nog steeds de actie van 35 euro entree voor 15.00 binnen !!!

    Voor de rest is er een feest op de 25ste Augustus.

    Volgens de site van YinYang :

    25 augustus 2006

    TROPICAL POOL PARTY
    Life musik van de " DIABOLOS".
    Heerlijke cocktails.
    Verschillende HOT ACTS.
    Body painting.
    Heerlijke BBQ met diverse exotische salades.
    Een zee van SENSUELE VROUWEN.
    Een dj voor swingende muziek en sfeer.

    Een PARTY bij
    Saunaclub Yin Yang
    is en blijft een onvergetelijke gebeurtenis.

    entree voorverkoop = 55.00 euro
    entree dag verkoop = 60.00 euro
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    live vanuit yinyang, het is druk veel nw vrouwen net heeft een nw portugese mij gekgeneukt en daarna heeft ze mij leeggezogen zonder condoom naast de whirlpool, daarvoor marina gepakt lijkt op cindy crawford met lange haren en een grote tatto op dr rug, is veel nw spul ga vandaag maar het record verbreken haha zo lekker eten het wordt drukker!!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 augustus 2006 om 15:18

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35
    live vanuit yinyang, het is druk veel nw vrouwen net heeft een nw portugese mij gekgeneukt en daarna heeft ze mij leeggezogen zonder condoom naast de whirlpool, daarvoor marina gepakt lijkt op cindy crawford met lange haren en een grote tatto op dr rug, is veel nw spul ga vandaag maar het record verbreken haha zo lekker eten het wordt drukker!!

    Kijk dat noem ik nog eens snel. De uitwerking van Ronald35 zal nog wel komen , ook beneden bij zijn slurfje :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Nou ik weet al die namen niet meer, wordt net wakker 10
    :15 en ben 5 keer op de kamer geweest, helaas maar 1 keer met een tongpiercing een lady superslank uit tjernobyl ofzo, er waren wat nw portugeese 1tje ben ik 2 keer mee op de kamer geweest doe ik nooit, en die pijpte echt als een ...............ja zo, misschien dat in de loop vd dag mijn brein terug komt dan komt er wel meer, mijn slurf is half afgestorven en nog vuurrood en ruikt een beetje naar verbrand rubber hahahah
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Kijk dat noem ik nog eens snel. De uitwerking van Ronald35 zal nog wel komen , ook beneden bij zijn slurfje :D

  16. #16
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    YinYang, voor mij een instituut wat ik al heeeel veel jaren bezoek, eerst als normale sauna, dan als parenclub, vervolgens als club, en nu dus weer als sauna-club...
    Wat altijd gebleven is, is de entourage, geweldig gewoon....

    De eerste maanden dat YinYang in zijn huidige opzet draaide waren behoorlijk omgeven met kritiek, met name de aantallen en de kwaliteit van de dames zouden nogal tegenvallen. (o ja, en je moest voor je biertje betalen....!! )

    Inmiddels is dat "probleem" opgelost en worden de bezoekers van het eerste uur geconfronteerd met andere -in negatieve zin- veranderde zaken, die, ondanks vriendelijke en als positief bedoelde opmerkingen of vraagjes gewoon genegeerd worden...:o

    *
    Als je aan komt rijden heb je heel vaak het idee dat de buurboer toevallig vandaag het naburig weitje moest begieren, helaas het is het open riool bij YinYang waar ze ondanks de al jaren hevige stank gewoon helemaal niets aan doen...
    *
    Eenmaal binnen valt het op dat bij de douches er geen enkele mogelijkheid meer is je handdoek en badjas weg te hangen, vroeger stond er nog wel een wankele Gamma kapstok, doch na meerdere malen vragen, staat/hangt er al meerdere maanden nog steeds niks..
    *
    Wellicht heeft dit te maken met het feit dat men liever niet heeft dat de bezoekers douchen, want de capaciteit daarvan is nog steeds heel erg belabberd...
    *
    Was in het begin met name het restaurant qua aanbod eigenlijk "over the top", (zelfs echte runderhaasjes in de vitrine), en werd er continue gelopen om alles vers aan te vullen en de braadplaat toonbaar te houden, is het nu bij tijd en wijle maar goed dat die smaakpolitie-meneer maar niet binnenkomt: een braadplaat die met een dikke laag verkoold spul bedekt is, verschaalde inhoud in de bakjes, inmiddels ook al geen drankjes of watertjes meer in het restaurant, jammer, je moet nu iedere keer naar beneden..zal ook wel een reden hebben om mensen zo snel mogelijk weer beneden te willen hebben?
    *
    De sauna is inmiddels na ruim een jaar redelijk op temperatuur, doch nog steeds niet "je van het".
    *
    Dan de bar, of beter de muziek en dan met name het volume loopt met het aantal dames gelijk op lijkt het wel, iedere keer moet het nog harder, een beetje babbelen of iets vragen is bij tijd en wijle gewoon niet mogelijk, jaja, ik weet het, ik ben wat ouder, maar dit is gewoon te grof....
    *
    Hot item: het foto-apparaatje waar je ook mee kunt telefoneren....worden elders bijna overal (terecht!!) heel strenge regels aangaande het gebruik van deze moderniteiten aangehouden, loopt iedereen hier vrolijk in het rond te "bellen", mensen, dit kan toch niet....waarom hangt dat bordje bij jullie in de receptie..?
    *
    Ook t.a.v. het roken van andere dingen dan sigaretten en sigaartjes ontbreekt eveneens het in de receptie aangekondigde beleid, je ziet regelmatig groepjes bij elkaar zitten van die "lekkere" dingen draaien en vervolgens ware reukgordijnen aanleggen, en als dan ook nog het personeel langskomt en heel belangstellend vraagt of het smaakt...

    Zie het bovenstaande als opbouwend bedoelde kritiek, ik ken YinYang en het duitse (fkk) saunawereldje al zo lang dat ik helaas moet constateren dat ze door het oplopende succes en de daardoor op gang gekomen Euri-stroom naast de schoenen dreigen te gaan lopen....luister nog steeds naar echte kritiek van je bezoekers....net zoals in het begin....toen we met 2 bezoekers en 4 dames de tent ook op zijn kop zetten...

    Silvester, een regelmatige anonieme genietende bezoeker..
    Laatst gewijzigd door Silvester; 17 augustus 2006 om 09:30

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Belangrijkste passage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester
    YinYang, voor mij een instituut wat ik al heeeel veel jaren bezoek.....Wat altijd gebleven is, is de entourage, geweldig gewoon.........De eerste maanden.....waren behoorlijk omgeven met kritiek, met name de aantallen en de kwaliteit van de dames.....Inmiddels is dat "probleem" opgelost.....
    Bovenstaand citaat vindt HM het belangrijkste.

    Het overige is deels objectief en deels beleving, maar dat mag. HM stoort zich er niet aan, en vindt het eten nog steeds uitstekend.
    Naast de bakplaat ligt 'n plamuurmes waarmee je aanbakresten makkelijk verwijdert. Heb er dus nog nooit problemen mee gehad :smile:.

    Ben het ermee eens dat er 'n ander publiek in YY komt, sinds men vorig jaar verder ging als saunaclub. Voor bezoekers die er al jaren komen, is dat misschien niet altijd even leuk. Tja, 'n toename van 10 naar 40 dames brengt heel wat ongemakken met zich mee .
    Founding Member

  18. #18
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    FF kort mijn reactie op de kritiekpuntjes waar ik het ten dele mee eens kan zijn.

    -Stankoverlast is wisselend, gemiddeld ruik je het 1 op de 3 bezoeken, helaas meer bij lange droogte voor mijn gevoel, maar het lijkt me sterk dat die stank op het terrein van YY zelf wordt veroorzaakt, anders hadden ze dat vast wel verholpen.
    -Bij de douches stond bij mijn weten altijd zo'n Ikea kapstok, en afgelopen dinsdag stond er in elk geval nog steeds 1. Overigens douche ik meestal beneden. Daar moet je wel ff 2 min wachten op warm water, maar daarna gaat het prima.
    -Het eten wordt nog steeds regelmatig bijgevuld en mocht bv. de watercooler leeg zijn wordt die binnen 2 minuten wel ververst als je het even aan de bar vraagt. Op andere drankjes heb ik eigenlijk niet gelet daar ik alleen water drink bij het eten, maar vorige week stonden er nog wel wat cola flessen. Enig nadeel vind ik wel dat het lekkere rundvlees is vervangen door varkensvlees, de schoonheid van de platen hangt meer van je voorganger dan van YY zelf af.
    -Het muziek volume aan de bar ga ik volledig met je mee, dat is tegenwoordig na een uur of 20:00 gewoon irritant hard, en het grappige is nog dat ik daar zeker 10 man/vrouw over heb gesproken en ze het allemaal met me eens waren, wie heeft er behoefte aan die herrie? Voor de dames werkt dit omzetverlagend als je geen praatje meer kan maken. Normaal ging het volume even omhoog tijdens een dansschow en dan weer terug, nu gaat het niet meer terug, maar na iedere volgende show wel verder omhoog. Ik neem in elk geval voortaan oordoppen mee.
    -Een GSM is niet meer weg te denken, neem alleen wel het fantsoen als je wordt gebeld om ff ergens in een hoekje te gaan zitten. Ik heb trouwens nog niemand gezien die foto's zat te maken met zijn GSM en dat zal ook wle niet echt gewaardeerd worden
    -Roken is zo wie zo smerig en het slechtste wat je je lichaam aan kan doen. Helaas rookt 99% van de dames dus een rookverbod instellen zal wel niet werken. Als iemand wat extra's in zijn peuk stopt levert mij dat geen meer overlast op dan de gewone kankerstokjes.

  19. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    FF kort mijn reactie op de kritiekpuntjes waar ik het ten dele mee eens kan zijn.

    -Stankoverlast is wisselend, gemiddeld ruik je het 1 op de 3 bezoeken, helaas meer bij lange droogte voor mijn gevoel, maar het lijkt me sterk dat die stank op het terrein van YY zelf wordt veroorzaakt, anders hadden ze dat vast wel verholpen.
    -Bij de douches stond bij mijn weten altijd zo'n Ikea kapstok, en afgelopen dinsdag stond er in elk geval nog steeds 1. Overigens douche ik meestal beneden. Daar moet je wel ff 2 min wachten op warm water, maar daarna gaat het prima.
    -Het eten wordt nog steeds regelmatig bijgevuld en mocht bv. de watercooler leeg zijn wordt die binnen 2 minuten wel ververst als je het even aan de bar vraagt. Op andere drankjes heb ik eigenlijk niet gelet daar ik alleen water drink bij het eten, maar vorige week stonden er nog wel wat cola flessen. Enig nadeel vind ik wel dat het lekkere rundvlees is vervangen door varkensvlees, de schoonheid van de platen hangt meer van je voorganger dan van YY zelf af.
    -Het muziek volume aan de bar ga ik volledig met je mee, dat is tegenwoordig na een uur of 20:00 gewoon irritant hard, en het grappige is nog dat ik daar zeker 10 man/vrouw over heb gesproken en ze het allemaal met me eens waren, wie heeft er behoefte aan die herrie? Voor de dames werkt dit omzetverlagend als je geen praatje meer kan maken. Normaal ging het volume even omhoog tijdens een dansschow en dan weer terug, nu gaat het niet meer terug, maar na iedere volgende show wel verder omhoog. Ik neem in elk geval voortaan oordoppen mee.
    -Een GSM is niet meer weg te denken, neem alleen wel het fantsoen als je wordt gebeld om ff ergens in een hoekje te gaan zitten. Ik heb trouwens nog niemand gezien die foto's zat te maken met zijn GSM en dat zal ook wle niet echt gewaardeerd worden
    -Roken is zo wie zo smerig en het slechtste wat je je lichaam aan kan doen. Helaas rookt 99% van de dames dus een rookverbod instellen zal wel niet werken. Als iemand wat extra's in zijn peuk stopt levert mij dat geen meer overlast op dan de gewone kankerstokjes.
    Ik zal ook even reageren aangezien ik de laatste tijd ook enkele malen de tent bezocht hebt.

    Eten: jammer van de varkenshaasjes, bijvulling gebeurde onder mijn ogen, kan toeval zijn, maar op tijd. De bakplaat is verantwoordelijkheid voor zowel je voorganger als YY. Het is wel zo fatsoenlijk als je voorganger zijn rommel opruimt maar zo niet dan dient YY dit te doen

    Muziek: klopt, ze proberen duidelijk een partysfeer te creëren hetgeen niet iedereen kan waarderen.

    GSM: in andere clubs zoals GT of PHG zie ik mensen regelmatig buiten bellen, of dat nu is omdat de gesprekspartner niet mag horen waar ze zijn of om andere redenen, maakt niet uit. In YY gebeurt het gewoon in de bar en vrij veel, vaak door ijsberen die stamgast zijn en met een groep wat bij elkaar hangen

    Volk: de aard wijzigt enigszins ja, voorheen kwamen er vaak wat afwachtende, schuchtere heren, nu zijn het met regelmaat druktemakers.

    Roken: prima in zoverre dat dit bij een bar 'hoort' hoewel ik het zelf smerig vindt, tenzij het wiet ofzo is. Het is raar dat ze dat tolereren terwijl je wel een toilettas binnenste buiten moet keren of je geen wapens of drugs bij je hebt. Eigenlijk mocht ik hem niet mee naar binnen nemen maar na intensieve controle wel. Ik had nl gezegd: de toilettas naar buiten, dan kom ik ook niet meer terug. Belachelijk dat normale verzorgde types hier het slachtoffer van worden.

    Drank: een extra punt wat ik nog niet heb zien terugkomen. De dames drinken regelmatig wodka redbull op eigen kosten of op kosten van de klant. Ook ben ik twee maal verzocht door een dame om haar een wijntje te bestellen, tegen betaling uiteraard. Dit riekt naar langzame omturning naar 'drinkclub'. Jammer maar als het daar naartoe gaat hoeft het voor mij niet.

    Douches: zijn niet instelbaar op temp en meestal veel te heet, daarnaast twee weken geleden geen kapstop gezien, wel bij de sauna. Dus mijn badjas en handdoek maar op de verwarming gelegd. Jammer.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  20. #20
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Zo, afgelopen vrijdag weer afgereisd naar 't roermondse...
    Bij de douches gelijk 2 verrassingen, de eerste: er stond zowaar weer een kapstok, de tweede: die had je niet nodig want er was dus helemaal 0,0 water...!!
    De langskomende handdoekverzamelaar aangesproken en deze gaf een heel technisch en veelzeggende verklaring door schouderophalend "O?" te lispelen, had ook vertaald kunnen worden als "nou en?" ...
    De douches beneden werkten zoals te doen gebruikelijk wel prima, maar het zal toch niet de bedoeling zijn dat iedereen daar gaat douchen....
    Later op de avond was er wel weer een waterstroompje, en bij de afsluitende laatste douchebeurt kwamen er weer slechts 2 miniscule straaltjes uit....

    Vreemd dat YY hier nog steeds geen afdoende oplossing hier voor heeft, juist de douches acht ik een dergelijk etablissement toch wel heel belangrijk....
    Voor de rest was alles nog steeds als voorheen ....Dus met shampoo gevulde tuitende oren naar huis gereden....

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    @ Silvester
    Misschien een raar vraagje : Maar waren er ook dames aanwezig ? :ledy-in-r

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester
    De douches beneden werkten zoals te doen gebruikelijk wel prima, maar het zal toch niet de bedoeling zijn dat iedereen daar gaat douchen....
    Bedoeld worden de douches beneden bij de bios; nieuwelingen weten vaak niet dat daar ook douches zijn. Goede tip, als de douches bij de kleedkamer te weinig waterdruk hebben. En inderdaad; hoeveel dames waren er, en heb je nog iets ondernomen met hen ?!
    Founding Member

  23. #23
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    inderdaad, best vreemd die douches, wel geld voor 4 dikke lcd tv-schermen en douches die al maanden geen water geven. Dat water in het zwembad, is dat misschien regenwater dan?

  24. #24
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    .....En inderdaad; hoeveel dames waren er, en heb je nog iets ondernomen met hen ?!....
    Het aantal dames dat aanwezig was weet ik niet en interesseert mij ook helemaal niet, ik heb normaal genoeg aan zo'n 2 sessies en afhankelijk van vele factoren, waarvan het budget een heel belangrijke is, kan ik er hooguit 3, soms 4 sessies uitpersen, en daar heb ik dus ook geen bus dames voor nodig....bovendien acht ik sec het aantal dames ook zeker niet de maatstaf van een goede club, integendeel...maar goed, voor de statistici onder ons dan 1 x: afgelopen vrijdag was het qua heren "tote hose", tegen elven was er een mega dames-overschot zelfs...!!
    Hoe het met de dames was is gezien het frequente bezoek van ondergetekende aan YY inmiddels toch wel iedereen duidelijk lijkt mij, ik heb er verder geen behoefte meer aan in herhalingen van andere voorgangers te vallen...

    Ik acht ook hetgeen er om heen in de club gebeurt heel belangrijk, iedereen heeft het er over dat de club zo mooi is, schitterende kamers heeft, etc. etc., het minste wat je toch kunt doen is het al jarenlange probleem met de douches eindelijk eens oplossen.....zal wat geven als deze aankomende vrijdag met de tent vol ook een beetje staan te druppelen...
    En dan acht ik de opmerking van Rob10 heel ad rem....

  25. #25
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Silvester, klopt wel wat je zegt. Je kan je perfect vermaken met minder dames. Bvb op 2e kerst waren er maar 8 dames in GT, wat dan ook aan de balie gezegd werd, ik heb me toen prima vermaakt. Maar toen waren er veel mannen, die vonden het minder.

    Vandaar de vraag hoeveel dames er ongeveer waren, meer dames is ook meer keuze voor de ijsberen. Als je weet dat bij Badda-Bing indertijd avonden waren met 5 vrouwen en 20 mannen , als je dan gewoon bent om op een normale dag naar GT te rijden 30-80 vrouwen, dan is dit een tegenvaller, vandaar de vraag : hoeveel vrouwen liepen er ongeveer rond.

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.

  Diamond 468*60