Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Schippersstraat 32, Antoinette (YG)

    Haarkleur: blond
    Lengte: 1m70
    Cupmaat: C (gedeeltelijk siliconen)
    Nationaliteit: Yoegoslavisch
    Taal: Engels, Frans
    Leeftijd: 30
    Service: massage, pmc, nmc
    Voordelen: wilde tijgerin
    Nadelen; professioneel type
    Tijdsduur: 20 minuten
    Prijs: 50 Euro


    Tijdens geregelde wandeltochten in SKW, had ik haar misschien al minstens 100 maal gespot het laatste jaar, vond haar enerzijds wel een knappe meid met “vampallures”, doch zag haar altijd als iemand die daar pretentieus in het raam zat en eigenlijk passief reageerde toen je ze bekeek.
    Enkele dagen geleden bekeek ze mij werkelijk met een zwoele, doordringende blik, alsof zij wou zeggen “tjiens, nu passeer je hier bijna dagelijks, nu wordt het eens tijd dat je bij binnen komt”, en toen wist ik het : ja het was zover!

    Ik Anvers binnen (in de kamer bedoel ik) en zij ging mij vooraf de trap op naar boven. Het aanschouwen van haar fraai gevormde kont bracht met zich teweeg dat ik al bijna begon te duizelen en mij goed moest vasthouden om niet van de trap te vallen (ben nochtans al een en ander gewoon).
    Boven aangekomen, ontkleden, en toen zag ik werkelijk welke knappe “babe” zij was: niet te versmaden body, alles in proporties, mooie borstjes die er zijn mogen.
    Na eerst wat strelingen, begon ze mij te pijpen, en dat was werkelijk zeer goed, maar zeer hevig. Zij hield van geen ophouden.!
    Daarna begonnen we aan de neukpartij in “amazone”, die werkelijk subliem was!
    Jongens wat een prachtig uitzicht op al dat moois en zij werd een “hete”tijgerin die mij bereed , tja, en ik liet mij maar doen hé, hoe zou je zelf zijn!
    En tijdens het ganse gebeuren bleef ze mij met die zwoele doordringende blik aankijken. Het gevolg was natuurlijk dat ik mij niet meer kon inhouden.
    Alhoewel ik in het verleden altijd een bepaald vooroordeel gehad heb tegenover deze dame, is het voor mij een zeer positieve ervaring geweest, waar nog een vervolg zal aan komen.

    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Deze dame heb ik een jaartje geleden ofzo ook eens bezocht! Ik wou es een specialleke en het is nu ook wel een opvallende dame! Ze zag er eigenlijk echt te mijden uit! Ze lachte zelden en leek nie echt geïnteresseerd! Maar dat maakte het wel spannend dus jah, dat zag ik wel eens zitten!
    Ik moet me eigenlijk een beetje aansluiten bij Anvers!
    Het pijpen doet ze alsof haar leven er van af hangt! Het neuken in amazone doe ze erg hevig
    En bij het beffen heeft ze enorme schaamlippen, nu ja, da is iets voor de liefhebbers
    Ik vond ze zeker nie zo slecht, maar ook dit is een adresje waar ik nie echt zal teruggaan

    JB :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Ik heb de indruk dat zij een beetje "ontgoocheld" was gisteren, waarschijnlijk omdat haar buurvrouw Bettie voortdurend gefilmd en geïnterviewd werd door de cameraploeg ,en dat zijzelf geen enkele aandacht kreeg. :o

    Enkele ogenblikken later zag ik haar in de straat wandelen met haar "Rotweiler", misschien omdat zij niet genoeg aandacht kreeg? :teuflisch :o

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Aangezien zij vorige zaterdag een beetje "ontgoocheld" was bij opnamen van VTM bij haar buurvrouw Bettie, dacht ik haar heden te troosten, reden waarom ik bij haar "binnengeweest" ben.

    "Man, man man" zou Fernand van het feuilleton" de kampioenen" op VRT zeggen.

    "Antoinette" is werkelijk een "babe" en is werkelijk de moeite waard.

    Met haar zwoele blik heeft zij mij weeral eens binnen getrokken!

    Zoals de vorige maal verloor ik weeral bijna het bewustzijn wanneer ik haar volgde op de trap.
    Het aanschouwen van haar "bips" betekende dat ik bijna in bezwijming viel.

    Op de kamer gekomen, direct mij uitgekleed natuurlijk, wat wil je?

    Zij begon direct met de nodige massage, en begon ook mij direct te pijpen.

    Niets aan te doen, ik werd overgeleverd aan "poppers", alhoewel ik hier niet zo direct van hou;
    ik ben dit niet gewend, en krijg er werkelijk "hoofdpijn" van!

    Maar met deze "tijgerin" heeft men NIETS te zeggen, en ZIJ is het die bepaalt WAT gebeurt.

    Ik, onnozelaar dat ik ben, heb mij maar laten doen!

    Zij was werkelijk "en bonne forme"

    Ik heb mij maar laten doen, en zij bereed mij als een AMAZONE, zoals zij het wou!

    Afin, ik heb het mij niet beklaagd en zij was werkelijk een "WILDE TIJGERIN"

    Anvers :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Lap, het was WEERAL VAN DAT vandaag, en dat al de tweede keer deze week dat ik door Antoinette binnengelokt werd!

    Nochtans was het enkel de bedoeling overbuurdame Stella te bezoeken vandaag, doch aangezien deze afwezig was, werd ik opnieuw verleid door de sensuele, zwoele blik van Antoinette.
    Boven op de kamer ontdeed zij zich vlug van haar kledij, behalve haar lange witte laarzen, die zij aanhield, en waar zij zeer sexy mee staat ; het uitkleden bij mij duurde natuurlijk wel wat langer, maar tja het is winter en ik heb ook meer kledij aan dan zij, nietwaar!

    Voor de rest, quasi identiek zoals de vorige maal : massage, pmc en achteraf nmc in Amazone, geen enkele negatieve bemerking.

    Het prettige met Antoinette vind ik, dat zij zeer actief is, en dat ze je steeds bekijkt met een zwoele, uitdagende blik.
    Ik voel ook aan dat het beter klikt tussen ons , het is nu toch al de derde maal op korte tijd dat ik haar bezoek, en voor mij begint zij tot één van mijn toppers te behoren, ongeveer zoals Sandra en Daisy.

    Achteraf nog even gebabbeld, en dan kleedde zij zich volledig aan in Jeans, want zij ging buiten wandelen, zegde ze.
    Spijtig genoeg was ik niet de uitverkorene , maar wel haar Rotweiler.

    Had op dat ogenblik wel in de plaats willen zijn van dat dier!

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Voor diegenen die Antoinette willen bezoeken, zij is er nooit op woendag, want dan gaat zij "shoppen""

    Waarschijnlijk met het geld van haar klienten! :p :p

    Anvers :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Tja, ik denk dat ik hier iets moet aan gaan doen, want het begint werkelijk volledig de verkeerde kant uit te lopen , of misschien werkelijk de goede kant ; neen dit alles maar een grapje hoor!

    Ik moet wel een beetje gaan oppassen dat ik niet "Antoinetteverslaafd" ga worden, want dan ga ik de ervaring van andere nieuwe dames missen, en derhalve ook minder belevenissen op dit forum kunnen weergeven.

    Het is een feit dat , wanneer ik gisteren met een collega ging kijken voor hem voor Betty, en ik onze Antoinette daar zag staan, ik weeral onmiddelijk "verkocht" was.

    Aangezien zij mij ondertussen beter en beter begint te kennen, begint de sex onder ons nog beter te worden.
    Vandaag begon zij al direkt met een diepgaande massage, en nam een kleine vibrator in de hand waarmede zij mijn ballen lichtjes bewerkte. Na een tijdje zeer diepgaand en hevig pijpwerk, tenslotte in amazone.

    Zij bekijkt je steeds met haar zwoele, uitdagende blik en drijft je tot het uiterste. En die mooie van haar zijn subliem!

    Natuurlijk nog dikwijls voor herhaling vatbaar, maar voorlopig toch maar trachten wat andere dames te bezoeken, anders te veel op Antoinette gericht.

    Anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Tja, ze zag er weeral stralend uit "mijn vlam" toen ik er passeerde deze namiddag en probeerde mij met haar zwoele blik weeral te verleiden.

    Heb mij gelukkig (of ongelukkig) kunnen inhouden aangezien ik met Coco samen was.

    We zullen zien wat de dag morgen geeft en of ik haar dan nog zal kunnen weerstaan!

    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Deze namiddag had ik de keuze tussen Daisy en Antoinette, maar het "bitcherige" en het"wilde" van Antoinette, heeft mij weeral bij haar binnengelokt.

    Bij binnenkomst kreeg ik te horen "sorry darling, I have no poppers, but I will arrange for you" en zij ging direct aan Wanda (haar buurvrouw) vragen of zij geen poppers kon lenen, hetgeen geen enkel probleem was. Die poppers heb ik eigenlijk vooral leren gebruiken door Antoinette, want voor ik bij haar kwam, had ik daar eigenlijk weinig ervaring mee.

    En het was weer formidabel vandaag bij haar: elke keer als ik bij haar kom, vindt zij wel iets onverwachts om het nog beter te maken dan de vorige maal!
    :littleang
    Deze maal ga ik geen recensie schrijven, heb dit in het verleden al dikwijls genoeg gedaan.

    Ik denk trouwens dat ik wat meer 's avonds moet gaan wandelen, wanneer Antoinette vertrokken is, dan heb ik de gelegenheid om andere dames te leren kennen, want wanneer ik er in de dag passeer, denk ik dikwijls "vandaag ga ik eens een andere dame bezoeken", maar, wanneer zij mij dan zo "verleidelijk" en "bitcherig"aankijkt, ben ik meestal "verkocht"

    Anvers :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Antoinette is en blijft de top.

    Hierbij recensie van bezoek aan mijn favoriete dame Antoinette, een tweetal maand geleden.

    Ze zag er weeral ( zoals steeds) stralend uit vandaag : lange zwarte laarzen, miniscuul behaatje, die haar ferme “boobs” duidelijk tot uiting laten komen, uitdagende blik, lange blonde haren op een wulpse manier.

    En nu moet ik zeggen, ik ben de laatste tijd nog dikwijls bij haar geweest, maar vandaag vond ik nog eens het ogenblik gekomen om opnieuw een recensie over haar te schrijven; het was immers toch al geruime geleden.

    Ondertussen kent haar Rotweiler mij ook al goed, in die zin dat hij mee naar achter wil gaan, maar tja, wanneer ik met Antoinette bezig ben, hebben we geen “pottenkijkers” nodig, zelfs niet van haar hond.

    Vlug op het hoge bed, en het goede aan dit bed is dat er grote kussens op liggen, zodat je er zich werkelijk komfortabel voelt.
    Zoals gewoonlijk laat ik het initiatief aan haar over, weet ik dat het goed is, dit is trouwens altijd al geweest, en is het spannend van wat er juist gaat gebeuren.

    Met haar lange nagels begon zij zachtjes op mijn rug te krabben en met haar handen mijn schouders te masseren, dit ben ik niet gewoon, weer wat anders en werkelijk subliem.
    Daarna ging de massage naar de voorzijde en begon zij zachtjes aan mijn tepels te zuigen, ondertussen gingen haar handen naar onder en daar was ondertussen toch al heel wat beweging in gekomen.
    Plots kwam zij boven op het bed te staan, keek mij indringend en uitdagend met een supergeile blik aan, en begon zelf haar borsten te masseren.
    Amai zeg, wat een zicht : om die mooie slanke benen in de hoogte te zien, met die knappe poes ertussen, en dan die geweldige “boobs” en die supergeile, doordringende blik en die blonde lange haren, tja zo ken ik haar als "verslindende tijgerin"

    Vervolgens een beetje “poppers”, waarop zij mij heel hevig en intens begon te pijpen, en het ging er hevig aan toe vandaag, tot ik haar uiteindelijk moest smeken om te stoppen.

    Uiteindelijk opnieuw wat “poppers” toegediend, en toen begon de “amazonerit”, waar je al dat prachtigs ziet bewegen. Uiteindelijk kun je U als man dan niet meer inhouden natuurlijk, alhoewel je wel zou willen, en kwam de fatale ontlading, afin fatale!

    Het kon weeral niet beter zijn, en ik moet mij echt af en toe bedwingen om nog ergens anders binnen te gaan, anders zou het steeds bij Antoinette zijn, maar tja er is zo veel vrouwelijk schoons in skw en men dient toch een beetje andere dames ook te verkennen, nietwaar?

    Wat ik in de Schippersstraat 10 wil mis is die trap van vroeger van de Vingerlingstraat : toen had je het prachtige zicht van haar fraaie vormen als je haar volgde op de trap.

    Dit bezoek wordt zeer kortstondig vervolgd, doch een recensie moet je de eerstvolgende maanden niet meer verwachten, kan trouwens niet altijd over dezelfde dame schrijven! :p

    Anvers :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Alhoewel ik haar normalerwijze 1 maal per week bezoek, vind ik het niet nodig steeds elke week mijn ervaring op dit forum door te geven, omdat dit geen meerwaarde brengt aan dit forum.

    Aangezien we nu op het einde van het jaar zijn, wil ik toch nog eens mijn laatste ervaring van dit jaar mededelen. Ik wist dat zij voor een drietal weken terug ging naar haar familie in haar geboorteland, en derhalve maar afgesproken op haar laatste werkdag in skw, nl. woensdag ll. :p

    En Antoinette zag er verrukelijk uit, beter kon werkelijk niet zijn. : zwart latex pakje met uitdagende boobs , werkelijk verrukelijk !

    Vooreerst mij eventjes bezig gehouden met Buddy, want de Rotweiler van Antoinette begint mij ondertussen ook al een beetje te kennen.

    Direct daarna naar achter gegaan, en hier begon het festijn. Antoinette wou zich eerst niet uitkleden, dit was een surprise voor mij, IK moest het doen deze keer.

    In eerste instantie mezelf uitgekleed. Dan was het aan mij om de ritssluiting van haar latexspakje naar beneden te trekken, en ja, daar verscheen hetgeen ik gewoon was te zien in het verleden : prachtige en mooie boobs.

    Zij duwde mij op het bed, en ik had helemaal niets meer te zeggen; Antoinette nam zelf immers onmiddellijk alles onder controle. Zij begon met langzaam met die zalige “boobs” van haar over mijn lichaam over en weer te gaan.

    Toen nam zij het initiatief en kwam recht te staan boven op het bed; man, man, wat was dat een geil zicht : ik lag op het bed en Toni (Antoinette) rechtstaand boven mij; zij hield zich eerst met haar handen aan het plafond, maar die kwamen al direct naar beneden om mijn tepels te bewerken. :p

    Ondertussen zag ik die “heerlijke boobs” over en weer gaan. Toen zette zij zich neer op mij, en begon de “kleine wico” een beetje uitdagend te plagen. Vervolgens de kleine wico in haar mondje, en ik liet mij maar doen natuurlijk, hoe zou je zelf zijn als man!

    Volgde daarop een pijpbeurt van jewelste!

    Uiteindelijk heb ik “noodgewongen” haar moeten vragen om ermee te stoppen; ik kon mij bijna niet meer inhouden! :p

    Daarna ik vanonder, en Antoinette boven op mij, en de “amazonerit” begon, en daar heb ik mij werkelijk moeten overgeven aan haar, want die “boobs” van haar kon ik niet langer weerstaan!

    Al bij al was het de beste beurt dat ik ooit gehad heb van haar.

    Achteraf nog een zeer gemoedelijke babbel.

    Zij is nu afwezig tot ca. 15 januari, maar ik ben quasi zeker dat ik tegen deze tijd terug sta bij haar.

    Anvers

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Eindelijk is ze terug!

    Normalerwijze was voorzien dat Antoinette volgende maandag terug zou zijn.

    Zowel Coco als de Sub hadden mij echter op zaterdag bericht dat zij er al was, reden waarom ik mij in de late namiddag “sito presto” naar skw begeven heb om mijn schoonheid te ontmoeten.

    En tja, men zal het geweten hebben dat zij terug was, zij bleef maar steeds bezet. Bovendien stond er langs de overzijde van de straat iemand die al lang post gevat had voor haar.
    Toen zij dan uiteindelijk vrij kwam wuifde :wink: ze vriendelijk naar mij, en tja, die andere man die er waarschijnlijk al lang voor mij stond te wachten, had pech :o , want ik kreeg natuurlijk prioriteit.

    Eerst enkele nieuwjaarskussen, want ik had ze nog niet gezien dit jaar natuurlijk. En Buddy vroeg natuurlijk ook mijn aandacht, in zover dat hij zelfs met ons mee naar achter wou. Maar tja, een Rotweiler hebben we nu niet bepaald nodig bij ons, wanneer ik met mijn “vlam” samen ben.

    En wat zag zij er stralend uit vandaag, nog mooier en aantrekkelijker dan anders. In haar blauwe fluo-latex outfit, waaruit haar mooie boobs uitpuilden, haar blonde haren en met van die grote oorbellen (zoals deze van Cassia van SS 23) was zij werkelijk onweerstaanbaar en een "droombabe".

    Zij beloofde mij een superbehandeling te geven vandaag, de moeite waard om meer dan 3 weken op haar gewacht te hebben, en zij heeft werkelijk haar belofte gehouden.

    Eens uitgekleed (ik wel- kon niet snel genoeg gaan- zij nog niet) , en nog rechtstaand, begon zij mij al heel ondeugend te plagen. Het was deze maal eens iets anders om van start te gaan, nl. te staan tegenover een dame in latex outfit met uitpuilende boobs. Ik moest op mijn knieën voor haar gaan zitten, haar goed bekijken en haar langzaam beginnen te kussen op haar benen, terwijl kneep ze, als een rebelse kat, mij eens lichtjes in de tepels. :teuflisch
    Dan begon zij uitdagend een lange trage striptease, en toen allebei wild het bed op. Zij kwam boven mij te staan, en het uitzicht was adembenemend : zwarte laarzen, mooie knappe billen, een “poes” om van weg te smelten, en dan die “zalige boobs”.
    Met een smile kreeg ik te horen : “you didn’t mis my boobs?” En Of ik ze gemist had?
    I will take control of everything”, zei ze met een uitdagend gezicht, en derhalve wist ik direct wat mij te wachten stond.
    Plagend wreef zij met één van de hielen van haar laarzen tergend over mijn tepels, en zo verder naar onder.

    Toen boog zij zich voorover zodat die “prachtige boobs” over en weer gingen voor mijn ogen; maar niet nadat ik eerst wat “poppers” toegediend gekregen had, en omdat het begin van het jaar was, had zij deze maal voor een “sterkere” soort gezorgd.

    Daarna kwam zij zich naast mij vleien en starttte met een uitgebreide, weldoende en zalige massage. Dit zou ik uren kunnen volhouden zo, maar ja, nu werd het tijd voor een beetje meer het “serieuzere werk”.

    Condoompje errond, toen zette zij zich op haar knieën en dan kwam daar een eerst vrij zachte, maar daarna een heel heftige pijpbeurt ; bijna gaf ik mij over, toch kon mij nog tamelijk inhouden.

    De verder afwerking gebeurde in diverse standen zowel missionaris, amazone als doggy.

    Daarna nog lange tijd nagebabbeld, tja ondertussen was de tijd reeds heel wat gevorderd

    Een goede wasbeurt, en Anvers vertrok zeer tevreden naar huis.

    Anvers :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Toni (Antoinette) blijft HET van HET !

    Na vorige week woensdag tezamen met rplover en Willem2 het Zandpad in Utrecht onveilig gemaakt te hebben, en na de "koeienbottendame" (Melanie) er bezocht te hebben, kon ik niet anders dan nog eens terug naar mijn "vlam" te keren, en dit is dan ook gebeurd vorige zaterdag in de late namiddag.

    En "Toni" zag er weeral stralend uit : mooie bikini, waar haar "superborsten" uitpuilden en lange witte laarzen.
    En het ging er weeral hevig aan toe zoals altijd

    Ik weet niet waarom ik nog ergens anders naartoe ga, daar waar ik het bij Toni steeds het beste vind.

    anvers :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Idee Antoinette met verlof tot 27 augustus !

    Mijn "vlam" Antoinette gaat met verlof. In principe is zij afwezig tot 27 augustus, afhankelijk of haar kamer verhuurd is voor deze periode.

    Anvers :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Mijn "vlam" Antoinette gaat met verlof. Anvers :wink:
    Gisteren nacht was ze nog aan het werk in de Vingerlingstraat.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  16. #16
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Gisteren nacht was ze nog aan het werk in de Vingerlingstraat.
    Hier zit je toch echt abuis Lustman.

    Antoinette was er gister overdag wel, maar gewoon op haar eigen kamer in de Schippersstraat 10/2. Dit omdat haar kamer nog niet verhuurd is. Van zodra deze kamer verhuurd is, is zij op verlof.

    Je kan haar wel in de Vingerlingstraat gezien hebben, en wel op #1 dan, maar niet aan het werk. Hier zit namelijk een vriendin, en zij reizen altijd samen. Dit zal echter zeker niet na een of 8 in de avond geweest zijn, en meestal zijn ze nog iets vroeger weg.

    Grz Sub

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden terug sinds 23/08

    Antoinette is terug sinds 23/08, en natuurlijk kon onze Anvers een bezoekje niet laten.
    Misschien nog eens een uitgebreide recensie, Anvers? :D

    groetjes,

    rplover :p

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Toni ( Antoinette) blijft HET van HET !

    Enkele dagen geleden nog eens bij mijn "vlam'" Antoinette geweest.

    En het was weer van "dat".

    Qua sex blijft het toch één van de beste in skw. Ga er niet te veel over schrijven, anders krijg ik weer opmerkingen per IM van Coco!

    Anvers

  19. #19
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Antoinette IS en BLIJFT HET van HEtT!

    Allez, ik zal weeral eens in herhaling vallen ! :p

    Ben enkele dagen geleden weer eens bij Antoinette geweest, doe ik trouwens al ongeveer 2 jaar 1 maal per 2 weken. :p

    En het was weeral eens van dat !

    Afgezien van de tijd die ik enkele maand geleden bij Brenda geweest ben, blijft Antoinette HET van HET, en interesseren de andere dames van SKW mij bitter weinig, toch wat de seks betreft. :p

    Dus het was weeral :remybussi

    Zal er verder maar over zwijgen zeker ! :p

    Anvers :wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Antoinette met verlof tot 28 juli !

    Mijn schone Servische is met verlof tot 28 juli. :green_smi


    wico

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Böse

    Mijn vriendin Antoinete is er mee gestopt, dus spijtig genoeg naar het archief !
    Anvers

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Via IM ontving ik het verzoek te melden dat deze dame weer actief is. Bij deze, adres zal wel niet meer hetzelfde zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    964 in 330 posts

    Standaard

    Volgens een ander forum, Schippersstraat 32, vanaf ca 1430 u, naamkaartje aan het raam.
    Anvers zal eerstdaags een verslag uitbrengen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 november 2013 om 20:56

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60