Haarkleur/-lengte : Donkerblond /middellang
Lengte dame : ~175
Postuur/Cupmaat : Volslank/F-G
Nationaliteit/Taal : ?/Nederlandstalig.
Leeftijd : Dertiger
Tatoeages/Piercings : Niets gezien
Service: PZC, NMC, TZ, Russisch (hoe kan het anders), beffen, massage
Voordelen: Boezem !
Nadelen: Hield niet zo van vingeren.
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100 EUR.
Extra’s bij het bezoek: -


Een kleine twee jaar geleden zag ik voor het eerst een foto van Belinda op afspraakjes.com en die sprak me geweldig aan. Om allerhande redenen ben ik echter nooit gaan kennis maken, ondanks het feit dat de All-in maar op een boogscheut van mijn deur ligt. (Die foto is nu te vinden op de All-in site : http://users.belgacom.net/all-in )

Nu is het er uiteindelijk toch van gekomen. Voor het eerst heb ik dus ook haar gezichtje gezien en dat viel echt best mee. Vooral haar grote, hypnotizerende kijkers hebben me betoverd. Ja die slaagden er zelfs in om mijn blik soms van haar ferme boezem weg te rukken. Haar haar was nu wel korter dan op de foto, en geblondeerd. Volgens mij zouden die lange zwarte haren van de foto haar beter gestaan hebben. Hopelijk krijg ik die ooit nog eens te zien.

We waren een uur samen voor een "standaard" service zeg maar. (al de gewone dingen : knuffels, kussen, pijpen, beffen, neuken, Russisch, handjob, massageke : 2 keer hoogtepunt, prijs: 100 EUR) Ze is heel zachtaardig, lief en vriendelijk en ook wat verlegen lijkt het zelfs, maar zeker niet passief en ze leidde de dans gedurende heel de sessie. Aangezien ik zelf ook nogal sterk verlegen ben vormt ze eigenlijk niet mijn ideale sekspartner, maar toch vond ik het een geslaagd uur. Pijpen deed ze heel goed : diep, afwisselend de schacht en de ballen terwijl ze je geil aankijkt. Verder heeft ze natuurlijk haar twee grote G-troeven die -- voor de liefhebbers althans -- voor een unieke, bijkomende kick zorgen. Merkwaardig (beetje vreemd) was haar kustechniek. Die deed mij denken aan een katje die een bordje melk leeglikt. (Zij het katje, ik het bord melk)

Ik denk dat ik haar nog terug zal zien, zelfs al zoek ik eigenlijk wat meer "kinky" belevingen in een privé. Voor een ontspannend uurtje lekkere seks hoef ik in ieder geval niet ver meer te rijden.

Eén van de redenen waarom ik mijn bedenkingen had om naar All-in te gaan, waren de berichten over het ontbreken van douchegelegenheid, maar ik dacht dat dat er in zo'n huis toch een badkamer moest zijn, dus heb ik bij aankomst gewoon gevraagd of ik samen met Belinda kon douchen. Welnu dat schijnt te kunnen, maar, dan is het best om een reservatie te maken en te zeggen dat je de douche erbij reserveert. Je betaalt dan bovendien een surplus van 25 EUR, maar een uurprijs van 125 is natuurlijk nog steeds een meer dan correcte prijs in deze regio.
Deze keer is er dus niet tesamen gedoucht, maar op de properheid van de dame was zeker niets aan te merken.
Ook de kamer was kraaknet. Beddegoed en handdoeken zagen er allemaal versgewassen-en-gestreken uit.