Swiss-Party, Oberbuchsiten.
Alle info te vinden op: https://swiss-party.ch/index.php/de/
De job bracht me deze keer aan de rand van het Schwarzwald, in het diepe zuiden van Duitsland. Vroeger, toen alles beter was en er geen belemmerende prostiwet was, toog ik dan altijd naar clubs als Palast in Freiburg, Lancelot in Offenburg of Flamingo Island in Ettlingen. Maar toen het deugvirus toesloeg in Duitsland was het gedaan met de goede service. De berichten op de Zuidduitse fora zeiden genoeg. Dus gunde ik mezelf een paar dagen in Zwitserland, waar ze nog normaal gebleven zijn. Okay, de prijzen zijn hoog naar onze begrippen, maar dat was altijd al zo.
Online een Autobahnvignet geregeld, dan wordt je kenteken in het elektronisch systeem ingevoerd en heb je er geen omkijken naar. Hoewel je het bij de Tankstellen voor de grens ook kunt kopen. Dan plak je een sticker voor de voorruit. Na een paar dagen rijden in Zwitserland, begrijp ik ook wel dat ze een financiële bijdrage vragen, want wat een werk moet dat geweest zijn, die soms kilometerslange tunnels.
Ik had wel eens weer zin in een dagje Partytreff, wat door de Duitse deugerds is uitgeroeid, maar in CH is het nog doodnormaal. Deze club ligt in de buurt van Olten, op een industrieterrein. In een hoog gebouw, waar ook nog een saunaclub Olympic is gevestigd. Dat leek me naar CH begrippen een low budget tent. Swiss-Party is een nette club met twee grote speelruimtes en twee wat kleinere. Wel een bar maar geen bediening. Ik zag een bordje betalen voor eten maar niemand at of dronk. Er waren vier dames, waarvan er telkens twee tegelijk bezig waren. Maximaal een man of tien binnen gezien.
Eerst pzc en nmc gedaan met de blonde Schnuppergirl, maar het kruit nog even droog gehouden. Deze leek me Zwitsers, en ze sprak ook goed Frans. De anderen spraken goed Duits, maar zonder specifiek Zwitsers accent. Sky, een slanke brunette, zoog me zo lang en zo lekker aan de zwans, dat ik haar de mond vol spoot. Langzaam liet ze het over de kin druipen, de snol. So, jetzt weisst du wie holländische Sahne schmeckt, haha. Oh, kommst du da her? Leuke meid, zonder zaadangst.
Na een oplaadpauze schoof ik aan bij Lexi, de molligste van het viertal, maar dat was nou net wel de enigste die tongzoende, en nog geweldig diep en intens ook. Wel even gewacht tot ze de mond gespoeld had. De tweede kwak belandde ook weer in haar mondje. Ook een aardige meid, wel wat teveel kilo's, maar dat compenseerde ze dan wel door haar excellente zoentechniek.
Inmiddels schoten de afgerekende vier uurtjes al op, dus zocht ik een hotelletje op, en nam plande een cultureel rustdagje in om de ballen weer vol te krijgen voor de tweede etappe.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.