Effe mijn ervaring van vanavond kwijt.
Ik schrijf het anoniem, omdat ik de laatste tijd ook goede ervaringen heb bij deze priveclub met een aardige eigenaar+theke, dus wil de toko niet afbranden.
Telefonisch afspraak gemaakt op basis van de foto's van de betreffende dame op de site van de club.
Na aankomst aangebeld en de eigenaar doet zelf open die mij inmiddels al kent van zien en gesprek kan ook in nederlands. Na kamer gebracht en even 2min wachten op geboekte dame.
Geboekte dame komt binnen en ik schrik een beetje, is allang niet meer de dame van de foto's. Die zijn dus zeker al ruim 10 jaar oud. De dame groet en vraagt meteen om het geld. Ik vraag netjes om de extra service die ik altijd wil
en de dame zegt hierop glashard nee. Hierop is mijn antwoord netjes: Ok, prima, maar dan vertrek ik. Ze schrikt en wil nog kort onderhandelen. Een minuut later doet ze nog steeds moeilijk en ik weet genoeg en geef aan dat ik vertrek. De dame vertrekt van de kamer en komt een minuut later met de eigenaar terug de kamer op met een verdraait verhaal. Eigenaar is zo netjes om mij een andere dame aan te bieden. Helaas komt 2 minuten later de eigenaar terug dat de dame in kantine allerlei negatieve dingen over mij heeft verteld aan de andere dames en geen enkele dame meer met mij wil kameren.
Tijdens verlaten nog 5min met de eigenaar gepraat, hij vind de situatie zeer vervelend.
Tja, geen geld weg gegooit, alleen wat reistijd en benzine. Ga morgen maar weer eens lang een rosse buurt, dan kun je simpelweg met de dame aan het raam zelf onderhandelen en zie je meteen voor je binnenloopt wat voor vlees je in de kuip hebt.
Of ik deze club nog ga bezoeken? Misschien als een dame die ik ken en beviel weer aanwezig is, maar ga nu niet meer zo snel in deze club op een onbekende dame gokken en weer voor niets de autorit maken. Ook bij deze club zijn vaak de foto's vaak mooier dan de realiteit.